» »

Zahteva za sodno varstvo - prometna nesreča

Zahteva za sodno varstvo - prometna nesreča

1
2
3 4

Go-ahead ::

Ne da branim kogarkoli.
Ma saj si vendar ne mislite, da je šoferju kamiona v čisto zabavo se zaletet, izgubljat čas s policijo, tvegat izgubo popusta pri zavarovanju, popravljat svoj kamion in mogoče še krit popravilo na kamionu. In to vsakih nekaj km?

St235 ::

seveda ni šel namesnko trčit, ali pač če mu je film v jutranji gužvi počil:)

kot sem že ene trikrat napisal, dva balkanska ega in en pas. ponavadi nekdo popusti, ker ga je strah za njegov pleh in kaj bodo sosedi rekli. Včasih pa se računica ne izide.

49106 ::

Kako tvegat, ko pa veš da imaš prednost??? In tudi, če bi voznik tovornjakarja odstopil prednost in to policiji zanikal, bi bili na isti točki kot sedaj.

Gregor P ::

imagodei je izjavil:

In še se ne znaš ugasnit, ko ti pokažemo, da repeatedly brcaš v temo?!

Kako to misliš? S trditvijo da na določenih (neprednostnih) vključevalnih pasovih na prednosti pas avtoceste ipd. prej ni trikotnikov (ki te še posebej opozorijo na to, da nimaš prednosti)? Priznam, da ne vem točno, ali je v konkretnem primeru bilo tako; vsekakor pa ni imel prednosti in jo je izsilil (ego pač).

Ali, da T ni šel hitreje od 10 km/h, ko se je vključeval v tekoče počasno kolono (mislim, da se razume, da sem s "100 km/h" malo karikiral vse skupaj) in nato (pre-)hitro vskočil pred vozilo/tovornjak?
Promet je bil gost, kolona vozil je vozila s hitrostjo okoli 10 km/h.


Tako kot je rekel Lakotnik29 vse skupaj je rezultat nepopustljivega ega voznikov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

imagodei ::

No, glavno da imaš glede češenj prav, čeprav je bilo vprašanje o slonu.

Ane
- Hoc est qui sumus -

fosil ::

Tisti, ki gleda CSI ali pa Housa ve, da ljudje lažejo in da dokazi govorijo resnico :)
Tudi policaji verjetno delujejo po istem principu.

Dokazi so tukaj tako rekoč nedvoumni in na žalost govorijo proti Tomiju, tudi če govori resnico.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

amigo_no1 ::

fosil je izjavil:

Tisti, ki gleda CSI ali pa Housa ve, da ljudje lažejo in da dokazi govorijo resnico :)
Tudi policaji verjetno delujejo po istem principu.

Sanjati je lepo, vendar je naš RL drugačen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

fosil ::

amigo_no1 je izjavil:

fosil je izjavil:

Tisti, ki gleda CSI ali pa Housa ve, da ljudje lažejo in da dokazi govorijo resnico :)
Tudi policaji verjetno delujejo po istem principu.

Sanjati je lepo, vendar je naš RL drugačen.

Aja? V RL ljudje vedno govorijo resnico in ne lažejo?
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

T-h-o-r ::

v rl naši policisti ne delujejo po takem principu :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

pirlo ::

St235 je izjavil:

pirlo je izjavil:


V bistvu si naredil vse ok, tako se vozi, ampak je tovornjakar zajebal da je speljal. Zakoni pa so tak napisani, da tisti, ki vozi logično je na koncu kriv, žal ... zato pa je stanje na cestah tako kot je.
Pusti tak kot je, drugače boš samo plačal še 3x več, zmagat ne moreš (proti vetru se ne da ...).


Če bi naredil vse prav potem ne bi bilo nesreče. Na konkretnem primeru je njegovo ravnanje pripeljalo do prometne nesreče, za katero je po mnenju policije tudi kriv. Zakon je napisal tako, da je kriv tisti, ki nima prednosti in hvala bogu, da je tako.

Vse ok narediš takrat, ko preprečiš nesrečo, ne glede na to kdo ima prednost.

Ne ni vse po zakonu tudi prav. Po tej tvoji logiki sklepam, da si eden izmed tistih, ki gre po pločniku in ne glede na promet samo stopi na prehod, ker ima tam prednost, pa če vozilo lahko ustavi ali ne. Kot voznik moraš spremljat promet okoli sebe in če vidiš da je kolona za vključitev imaš 2 opciji. Ali se "zalepiš" na avto spredaj in jasno nakažeš da ne spustiš nikogar, ali pa pustiš prostor s katerim nakažeš da spuščaš vozilo not. Če narediš nekaj vmes pač poči in v tem primeru je bilo tako. Žalostno da se za par cm2 "pleha" pišejo kazni za 100e.

AngelOfDeath ::

Pa menda imaš še več slik. Recimo kako je izgledalo v trenutku trka, ali sta se odpeljala naprej ?
edit: Slovnica

Tomi ::

AngelOfDeath je izjavil:

Pa menda imaš še več slik. Recimo kako je izgledalo v trenutku trka, ali sta se odpeljala naprej ?

Žal nimam slik, in sedaj mi žal, da jih nimam. Nisem prepričan, koliko, če sploh, dela mojega vozila je bilo še na vključevalnem pasu, saj je glede na širino pasu povsem možno, da cel, čeprav pod kotom. Več kot jasno pa bi se videlo, da voznik tovornega vozila ni storil ničesar, s čimer si se poskušal izogniti nesreči. Kolesa tovornega vozila so bila namreč popolnoma poravnana. Glede na to, da je moje vozilo stalo, in da je tovorno vozilo speljalo (in torej ni imelo velike hitrosti - o čemer priča tudi izjemno majhen obseg poškodb na obeh vozilih), bi lahko se voznik tovornega vozila nesreči izognil zgolj z rahlih zavojem v levo. Iz tega je logična posledica, da me ni videl, kar tudi pomeni, da se pričel z vožnjo, ne da bi se prepričal, da lahko to varno stori. Moje vozilo je bilo v času naleta glede na stransko črto odmaknjeno za cca 15 stopinj. O tem priča tudi poškodba na mojem vozilu. Glede na slike presodite, kje je bilo točno mesto na mojem vozilu.






metrodusa.blogspot.com

49106 ::

pirlo je izjavil:

St235 je izjavil:

pirlo je izjavil:


V bistvu si naredil vse ok, tako se vozi, ampak je tovornjakar zajebal da je speljal. Zakoni pa so tak napisani, da tisti, ki vozi logično je na koncu kriv, žal ... zato pa je stanje na cestah tako kot je.
Pusti tak kot je, drugače boš samo plačal še 3x več, zmagat ne moreš (proti vetru se ne da ...).


Če bi naredil vse prav potem ne bi bilo nesreče. Na konkretnem primeru je njegovo ravnanje pripeljalo do prometne nesreče, za katero je po mnenju policije tudi kriv. Zakon je napisal tako, da je kriv tisti, ki nima prednosti in hvala bogu, da je tako.

Vse ok narediš takrat, ko preprečiš nesrečo, ne glede na to kdo ima prednost.

Ne ni vse po zakonu tudi prav. Po tej tvoji logiki sklepam, da si eden izmed tistih, ki gre po pločniku in ne glede na promet samo stopi na prehod, ker ima tam prednost, pa če vozilo lahko ustavi ali ne. Kot voznik moraš spremljat promet okoli sebe in če vidiš da je kolona za vključitev imaš 2 opciji. Ali se "zalepiš" na avto spredaj in jasno nakažeš da ne spustiš nikogar, ali pa pustiš prostor s katerim nakažeš da spuščaš vozilo not. Če narediš nekaj vmes pač poči in v tem primeru je bilo tako. Žalostno da se za par cm2 "pleha" pišejo kazni za 100e.



Jaz včasih namerno trznem, ko vidim da voznik ni imel namena ustaviti na prehodu za pešce. Enostavno, če pešec stoji v neposredni bližini prehoda, ti kot voznik moraš upačasniti in po potrebi ustaviti. Praksa pri nas je taka, da bo pešec na prehodu čakal toliko časa, dokler ne bo prazna cesta ali pa stopi. Zadnjič hodim po avstriji in vedno je ustavil že prvi ovto, ki bi to dejansko moral :) V slo je kultura šoferja na zelo nizkem nivoju.

Enako je pri kolonah.... Le da tu nimaš več prednosti in moraš izsiliti, v nasprotnem primeru si lahko kar šotor postaviš

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

amigo_no1 ::

Če si ti stal in se je tovornjakar zaletel te pomoje enostavno ni videl (spregledal oz je gledal kam naprej).Drugače si ne znam razlagati, zakaj bi se drugače zaletel, saj ima potem s tem en kup problemov, od tega za pride vsaj 1 uro prepozno.
Problem je edino ker si pred tem ravno vključeval na drug pas in policaji smatrajo, da se je to zgodilo med vključevanjem in ne, ko si ti na pasu že bil ter stal.

Po tej logiki bi bilo možno sledeče:
stojiš v neki koloni, avto imaš ustavljen malo postrani (kot avtor), nekdo od zadaj se pripelje in te nabaše z vozilom B, 1.5 m nazaj je dovoz na cesto, kjer si sedaj.
Voznik vozila B nato pokliče policaje in jim reče, da si mu izsilil prednost pri vključevanju :P.

Rešitev vidim edino v tem, da zadržiš par voznikov, ki so bili za vozilom B in so kaj videli (kot priče v tvojo dobro), tako da se izkaže da zgodba voznika vozila B ne drži vode.
Če jih nimaš si najebal, nič kriv.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

pirlo ::

49106 je izjavil:


Jaz včasih namerno trznem, ko vidim da voznik ni imel namena ustaviti na prehodu za pešce. Enostavno, če pešec stoji v neposredni bližini prehoda, ti kot voznik moraš upačasniti in po potrebi ustaviti. Praksa pri nas je taka, da bo pešec na prehodu čakal toliko časa, dokler ne bo prazna cesta ali pa stopi. Zadnjič hodim po avstriji in vedno je ustavil že prvi ovto, ki bi to dejansko moral :) V slo je kultura šoferja na zelo nizkem nivoju.

Enako je pri kolonah.... Le da tu nimaš več prednosti in moraš izsiliti, v nasprotnem primeru si lahko kar šotor postaviš

Avstrijci so razred zase glede tega, oni že v grazu začnejo bremzat, če en v celovcu gre prek prehoda :D Pri nas se je začelo to preveč izkoriščat, ker eni sploh več ne gledajo na cesto, če lahko voznik ustavi ali ne. Tak hudo, da bi moral šotor postavit pa tudi ni, včasih moraš pač 2, 3 avte počakat. Sicer pa je to offtopic.
Tomi nimaš kaj, to je naša pravna država nažalost.

Tomi ::

Ravnokar pišem informativno ugovor, ki sem ga imel namen po plačilu globe zaradi predočitve realnih dejstev, ki niso bila ustrezno upoštevana in interpretirana, vložiti na organ, ki je postopek vodil. Ob ponovnem branju sem opazil, da je v Kratkem opisu dejanskega stanja zapisano sledeče:

Kratek opis dejanskega stanja dokazov

Avtor zapisa je tega dne vozil po vključevalnem pasu iz smeri Savel proti H3. Pri vključevanju v promet na cesto, rezervirano na motorna vozila se ni ustrezno vključil v promet (Kršitev 110. člena ZVCP-1), saj je s svojim manevrom zaprl pot tovornemu vozilu Scania reg. št- 3M28897 CZ M. Z. kateri je vozil po desnem prometnem pasu, tako da je vsled tega prišlo do oplazenja med voziloma.


Glede na to, da tega odseka na H3 ni (sicer obstaja smer Savelj), imam možnost, da se pritožim na procedurno napako?
metrodusa.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tomi ()

St235 ::

amigo_no1 je izjavil:



Po tej logiki bi bilo možno sledeče:
stojiš v neki koloni, avto imaš ustavljen malo postrani (kot avtor), nekdo od zadaj se pripelje in te nabaše z vozilom B, 1.5 m nazaj je dovoz na cesto, kjer si sedaj.
Voznik vozila B nato pokliče policaje in jim reče, da si mu izsilil prednost pri vključevanju :P.


Po logiki nimaš kaj delat diagonalno na cestišču. v 1.5m imaš več kot dovolj časa da zravnaš vozilo če si pravilno speljal.

M-XXXX ::

Po logiki nimaš kaj delat diagonalno na cestišču. v 1.5m imaš več kot dovolj časa da zravnaš vozilo če si pravilno speljal.

Pelješ se po cesti (naprimer v Lj) in za sabo zagledaš rešilca. Kolikor se le da se umakneš proti desnemu delu cestišča. Ko rešilec zapelje mimo tebe avto ne zravnaš popolnoma in tisti za tabo podrajsa tvoj levi bok (umikal si se ravno v tistem delu, kjer je tudi uvoz na cesto).

Buggy ::

Ko je jaci taj tlaci.. Pa se nekaj vsaka sola neka stane.. Tebe je se krepko poceni.. Nikar ne palamudi in ne delaj referendumske pobude tukaj... Pozri kar si zajebal in si zapomi za drugic... Promet ni idila! Jaz bi tud kako kuzlo okluftal ko nima casa gledat ogledal ker se pogovarja po telefonu... Dobrodosel v prometu... Zal.

Na cesti se nauci, da spremljas promet okoli sebe in predividevas, saj za nesrece si redko kriv ti bolj moras pazit na druge... Zapomni si to!

Welcome to slovenia... With love::d

Kolk je objesnih in brezobraznih voznikov zadnje case me to sploh ne preseneca... Na cesti sami idioti.

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: Mavrik ()

BigWhale ::

Po teh zadnjih slikah se meni zdi, da tukaj ne gre za 'klasicno vrivanje'. Pri vrivanju in izsiljevanju je ponavadi zaletava v sprenji del vozila in v bok. Tukaj pa je precej dobro vidno, da je bilo tole vozilo prakticno ze povsem na voznem pasu.

Pri stojeci koloni nastane takale nesreca zgolj zaradi nepazljivosti onega, ki vozi zadaj. Tisti, ki se vkljucuje vidi luknjo in predvideva, da ga nekdo spusca. Zapelje naprej, hkrati pa tisti zadaj vidi, da je nastala luknja v koloni in hitro stopi po gasu, da mu ne bi kdo zadaj zacel trobiti. :)

Mogoce je imel pa tovornjakar zamudo in je zdaj lahko povedal narocniku, da je imel nesreco in je zaradi tega zamudil z dostavo. :)

Blazz ::

če boš našel pričo/e potem boš mogoče uspel, drugače vsa dejstva kažejo na drug scenarij, kot ga opisuješ. Policaj/sodnik bo prej verjel dejstvom kot 'pravljicam' (tako si vsaj oni vedno predstavljajo zgodbe, ki jih poslušajo od 'kršiteljev')

SkIDiver ::

Na žalost si naletel na super pravno urejenost naše države kjer gre vse po predalih. Torej voznik tovornjaka te je zadel s strani in ne v zadek vozila kar enostavno pomeni, da si ga izsiljeval.

Jaz bi ti rekel isto kot so ti že napisali. Promet je svinjarija, ko pride do takih primerov. Iščeš svojo pravico pa jo boš težko našel. Na koncu je vprašanje ali se ti splača vložiti ves trud, čas in denar, da boš dokazal nekaj kar ti mogoče nikoli ne bo uspelo, ker si s svojim dogodkom pristal v enem izmed predalov. Moj nasvet je, da drugič vskoči na prometni pas na način, da se ti bo vozeči za tabo lahko zaletel samo v zadek (namreč v takem primeru bo primer padel v predal, ko ti ne boš kriv). Torej naredi hitro ali počakaj, da ti nekdo očitno nakaže, da se pred njim vključi na prometni pas.

Sicer mi je tvoj primer povsem jasen in tvoj opis za intepretacijo celotne situacije je povsem razumljiv. Tudi meni je jasno, da te je tovornjakar po vsej verjetnosti spregledal medtem, ko se je igral s CB postajo, radiom ali celo DVD predvajalnikom in je s tem dejanski krivec on ne ti. Vendar kot rečeno imaš pač nesrečo kar se tiče pravne urejenosti naše dežele.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

St235 ::

predalčkanje nesreč ni problem Slovenije, ampak je praksa, ki se uporablja povsod. Če bi namreč hoteli do zadnjega preučit okoliščine vsake tudi najmanjše nesreče potem pravni sistem ne bi mogel delovati oziroma bi se odhodki eksponentno povečali.

na 1000 nesreč, kjer je dejansko kriv nekdo, ki se vključuje pride ena, kjer bi del krivde objektivno lahko pripisali tudi tistemu zadaj. Samo nič od tega ne spremeni dejatva, da se je vključil samo na pol, kar pomeni, da prostora za vključitev ni bilo in je v prekršku.

lep primer je tudi tisti od Imagodei. Dam roko v ogenj, da se vsako leto zgodi par sto nesreč ko nekdo vzvratno zapelje na glavno cesto. V konkretnem primeru, pa bi dejansko lahko del krivde pripisali tudi voznici na rpenostni cesti. A je zato vredno zaposlit 500 novih sodnikov in porabit 10k EUR za vsak priemr, za izvedenca stroke?

Policija in sodišče zadevo glede na videno stanje da v predalček. Če verjameš in imaš konkretne argumente, da to ni res, pa ti postopek seveda omogoča, da to dokažeš. Nikakor drugače sodni sistem ne more zdržat obravnave prekrškov brez drastičnih zamud in enormnih stroškov.

Keyser Soze ::

daj, nehaj že. Kakašna objstnost? a si ti kdaj v življenju se vklučeval na avtocesto v gužvi. Kolona se vleče 10km/h ti pa iščeš kje boš prišel noter, kje je tukaj kakšna objestnost? še največ si jo deležen od ljudi v koloni, ki rajši razbijejo avto kot pa da koga spustijo noter.

Načelo zadrge se da lepo uporabit, brez iskanja "kje boš prišel noter". Skoraj vsak te čisto lepo spusti pred sebe, če koloni tečeta normalno. Če pa se pojavi par bedakov, ki hitro potegnejo naprej ko se tisti pred njimi vključi v sosednjo kolono, samo zato da bodo pred zožanjem prehiteli še par avtomobilov, potem pa načeloma res lahko imaš probleme z "iskanjem kje boš prišel noter".

Takih kretenov jaz osebno ne spuščam. Pa naj mi sesujejo pleh, itak se ga da popravit. Ostale udeležence BP spustim pred sebe. Tudi tovornjak če je treba.
OM, F, G!

St235 ::

na žalost je takih voznikov malo. Saj v 99% primerov se to vključevanje reši brez težav, včaih pa pač ne znese. Samo zaradi tega ni treba delat faume in ljudi obtoževat, da ogrožajo splošno varnost, da so objestni, da se v počasno kolono vključujejo s 100km/h in podobno, kot to počne Gregor

Drugače pa pravilo zadrge, kot smo že v tej temi razpravljali velja pri združevanju pasov zaradi prenehanja ali ovire. Konkretno tukaj zakonske osnove za to ni. Bi pa na bila smiselno uprabit princip zadrge, če bi bila vozniška kultura na višjem nivoju.

nevone ::

Iz poškodbe na vozilih se da ugotoviti kakšna je bila situacija, ali sta bila vozila v gibanju ali ne.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

MIHAc27 ::

Jaz se držim načela: Če zapelješ pred tovornjak si ali pogumen ali neumen.
Zagotovo ga tovornjakar ni videl, drugače ga verjetno ne bi zadel. Tomi pa tudi ni imel ravno veliko prostora, saj bi drugače avto lahko poravnal (Ali bil zadet bolj od zadej, ne iz strani). Ker je prišel iz neprednostne ceste je tako v prekršku.

Verjamem, da svoje krivde ne vidi, drugače bi čeha gotovo lahko podkupil z 20 ali pa tudi 50€ da se policije ne kliče. Tovornjakar itak nima čisto nič škode.
Sej če bi bil jaz na istem mestu, tudi verjetno ne bi hotel priznati kar takoj, da je bila moja napaka.

Za vožnjo vzvratno iz parkirišča... hja jaz sem prvič padel na izpitu za vozniškega samo zaradi iste neumnosti. PRAVILNI POSTOPEK JE: Pelješ mimo parkirišča in se ustaviš eno polje naprej. Vklopiš vse 4 smernike in vzvratno zapelješ v box. Ko oddideš tako samo odpelješ naprej in imaš dosti boljšo preglednost. To velja tudi za vse stranske ulice.
Če ti nekdo prileti v rit, ko parkiraš je pa itak tisti kriv.

amigo_no1 ::

Zapeljal je pred stoječ tovornjak.

Gregor P ::

Pravi on. Kaj pa če je tovornjakar ravno želel štartati oz. tudi je ker drugače ga ne bi zadel?!?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Tomi ::

Ponovno odpiram temo, ker je od incidenta minilo že več kot pet mesecev, in ker, preverjeno preko zavarovalnice, druga stranka ni prožila postopka za uveljavitev škode. Iz tega sklepam, da škode dejansko ni bilo oz. je bila insignifikantna ter da sem bil kot udeleženec oškodovan zaradi nepotrebnega postopka.

Zanima me:
-v kolikem času je druga stranka dolžna vložiti zahtevek, da je le-ta še vedno veljaven oz. kdaj ga dejansko ne more več
-ali je pravno-formalno sporno, da preko odvetnika zahtevam (izvensodno) kompenzacijo za "duševne bolečine" (nekje realno znesek povpravila, nepravične kazni in stroškov odvetnika skupaj)?
metrodusa.blogspot.com

Zheegec ::

kakšen nepotreben postopek?
Če je bila nesreča in si (predpostavljamo) kriv, ter se pokliče policijo, potem postopek ni bil nepotreben.
Če pa druga stran ne zahteva odškodnine/prijavi nesreče zavarovalnici je pa to njihova dobra volja.

Duševno bolečino? Ah daj, vsem ki tožijo za "duševno bolečino" bi zadal še nekaj prave bolečine zraven... :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Tomi ::

Zheegec je izjavil:

kakšen nepotreben postopek?

Tuji državljan je želen postopek, ker je ocenil, da je škoda na njegovem vozilu "signifikantna". Meni se ni zdelo potrebno, ker slike kažejo, kakšna je bila. Njegov delodajalec se je strinjal z mano, ker ni vložil zahtevka. Je bil postopek torej potreben?

Sicer imam pa na AC od takrat vedno še bolj čudne občutke, ko peljem mimo ali predvsem vzporedno s tovornjaki in bi jih raje videl na vlakih, če so tranzitni.

In prosim, da samo odgovorite na vprašanji in ne moralizirate.
metrodusa.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tomi ()

Zheegec ::

Tuji državljan je želen postopek, ker je ocenil, da je škoda na njegovem vozilu "signifikantna". Meni se ni zdelo potrebno, ker slike kažejo, kakšna je bila. Njegov delodajalec se je strinjal z mano, ker ni vložil zahtevka. Je bil postopek torej potreben?

Če je nesreča obstajala (kdor koli je že bil kriv), potem je prijava policiji popolnoma legitimen postopek. Če se potem žrtev ne odloči za nadaljne ukrepanje (torej ostane samo pri tem, da mora krivec za prekršek plačati kazen policiji) je to njegova dobra volja.

Postopek je nepotreben, če do nesreče ni prišlo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Tomi ::

V primeru materialne škode ni potrebno poklicati policije, zadošča samo obrazec. Tuji državljan je hotel klicati policijo, potem pa ni niti uveljavil izpolnjenega obrazca. Jaz sem po nepotrebnem dobil kazen.
metrodusa.blogspot.com

Zheegec ::

Če je do nesreče prišlo, potem ne bi uporabil izraza po nepotrebnem...
Bi se pa vsekakor dalo brez, sem že bil v podobni situaciji in smo se zmenili brez klicanja policije (oziroma je prišel policaj in vprašal če smo se zmenili, ko smo rekli da smo se je odšel brez pisanja zapisnika).
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Mehmed ::

Tomi je izjavil:

V primeru materialne škode ni potrebno poklicati policije, zadošča samo obrazec. Tuji državljan je hotel klicati policijo, potem pa ni niti uveljavil izpolnjenega obrazca. Jaz sem po nepotrebnem dobil kazen.


Res je, ni treba. Ampak ce si v tuji drzavi pa po moznosti kamion od firme je edino prav, da ima zapisnik.
Ce pa ze hoces biti smotan; policijo se klice, ce se ne moreta sporazumeti glede krivde. Za ta del si lepo sam poskrbel.

St235 ::

Kazensko pravni in civilno pravni psotopek ni isto.

Povzročitev prometne nesreče je kazensko pravni postopek in na podlagi njega ti je policija napisala kazen. TI si trdil da nisi kriv, tako da voznik kamiona ni imel druge kot da je za pomoč prosil policijo, ki je primer obravnavala.

Morebiten civilno pravni zahtevek nima z kazenskim ničesar. Lahko se je lastnik kamiona preprosto odločil, da se mu ne da zajebavat s slovensko zavarovalnico. Lahko je taisti kamion šofer 2km naprej totalna razbil. Vse to je popolnoma irelavantno.

Za nesrečo si kriv (pravnomočna odločba) in to je to. Lahko pa napišeš zahvalo, da niso uveljavljali odškodninskega zahtevka, ker bi imel dodatne stroške z zavarovalnico.

Drugače je absolutni zastaralni rok 3 leta.

Tomi ::

St235 je izjavil:


Drugače je absolutni zastaralni rok 3 leta.

Tako dolgo se mi pa ne da čakati. Hvala za odgovor.
metrodusa.blogspot.com

St235 ::

LOL, se ti ne da čakat na kaj? Saj je na njihovi strani da vložijo zahtevek.

Predvsem pa za travme ne moreš tožit voznika kamiona, če si bil ti povzročitelj nesreče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Mehmed ::

Haha carsko.
Dejansko ce se zapletes z tomijem hoces noces moras iti do konca in ga stoziti kolikor je dolg in sirok.
Ker drugace to vzame kot znak slabosti oz. da mu posredno dajes prav pa bo on tebe.

Zheegec ::

Hehe Mehmed, dobra volja kot znak slabosti :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Tomi ::

Čeprav vidim, da ste bolj ali manj nepismeni in polemizirate, komentar:

-še vedno sem prepričan, da je bila stvar pragmatičnosti dati kazen meni kakor tujcu (glej začetek teme)
-pokazalo se je, da je bilo povsem nepotrebno klicati policijo, ker je bila škoda minimalna
-civilno izterjati denar od lastnika tovornjaka je bila moja ideja že od začetka, saj je bil njegov voznik nepazljiv, jaz sem imel samo veliko smolo
metrodusa.blogspot.com

St235 ::

LOL, LOL in ROFL.

To če si ti v nekaj prepričan še ne pomeni, da je res. Če je policija izdala odločbo po kateri si kriv za prometno nesrečo in je le ta pravnomočna (se nisi pritožil) potem si KRIV. in pika.

Policijo se je klicalo zato, ker ni bilo moč razrešiti krivde. Ti nisi hotel priznat, šofer tovornjaka ni hotel priznat. Sama škoda s tem nima nič. Policijo ne obravnava prometnih nesreč z materialno škodo samo, če se udeleženca lahko zmenita. Torej je bil klic na policijo upravičen.

Na podlagi česa boš vložil civilno tožbo? Predpogoj, da bi imel kakršnekoli šanse zmagat je da bi bil nesreče kriv voznik kamiona, vendar ni bil. Obstaja pravnomočna obločba po kateri si ti kriv. Ne moreš pa tretje osebe tožit za posleice SVOJE krivde.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Tomi ::

St235 je izjavil:


Na podlagi česa boš vložil civilno tožbo? Predpogoj, da bi imel kakršnekoli šanse zmagat je da bi bil nesreče kriv voznik kamiona, vendar ni bil. Obstaja pravnomočna obločba po kateri si ti kriv. Ne moreš pa tretje osebe tožit za posleice SVOJE krivde.

Nisem mislil civilne tožbe, ampak recimo "prijazno" pismo mojega odvetnika za povračilo škode in stroškov. Če ne bi bilo ničesar, nič hudega, samo moja vest bi bila pa mirnejša. Zato me je zanimalo, koliko je rok za prijavo škode. V najboljšem primeru bi lastnik firme pošteno nadrl voznika, ker je za tako malenkostno škodo hotel policijo, čeprav sem jaz predlagal lažjo pot, meni povrnil stroške iz njegove plače, da bi se človek naučil, kdaj je smiselno vključiti policijo in predvsem to, da je potrebno pogledati, kaj se dogaja pred njim, preden spelje.
metrodusa.blogspot.com

Mehmed ::

Jst sicer naceloma povsem podpiram tvojo idejo. Tudi upam da ti odpisejo, da ti odvetnik ne zaracuna samo enega dopisa.

Da bi pa sef nadrl voznika je pa neumnost. V tuji drzavi s sluzbenim avtom je edino pravilno, da mu prinese zapisnik na katerem pise da ni kriv. Za tako stvar se ga potreplja po glavi.
Res edina varianta po kateri bi bilo po tvoje, ki mi pade na pamet je, da tip prevaza kup pokvarljive robe, ki se je uspela pokvarit zaradi tiste pol ure. Evo tuki pogojno.

Btw, kaka je ta lazja pot, ki si jo predlagal? Glede na to, da se se vedno nisi sprijaznil z krivdo si verjetno tudi takrat vztrajal na njegovi. Se pravi ker ti ni popustil pa prevzel krivdo in sebi naredil strosek ga bo zdej sef nadrl, ko mu je prinesel crno na belem, da ni on kriv. Srsly, tebi ne dela vkljucevanje na avtocesto tezave, prej v realnost.

Tomi ::

Mehmed: ko bo konec roka za vložitev zahtevka za vračilo škode, bo odvetnik poslal to, kar sem napisal. To je lažja pot. Naj se ti vsemogočni vozniki tovornjakov naučijo, da tudi oni morajo gledati na cesto pred, ob in za njimi. Ne gre mi za denar, gre za načela in pravičnost.

In naučite se ne polemizirati, če piše, da ni namen polemika.
metrodusa.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tomi ()

Mehmed ::

Hehe tako kot sem rekel, folk kot si ti je treba stozit do konca, tudi ce ne cutis potrebe po tem. Ker morajo dobiti od vseh instanc pravnomocno napisano, da nimajo prav. Moment ko popustis to vzamejo kot potrditev svojih neumnosti.

In btw, ce ne bi prisla policija bi vidva se vedno stala tam ob avtocesti, ker se ne bi sporazumela glede krivde. Ce si jo priznal pa jih je temu navkljub klical ti dam prav, pa verjetno se kdo tudi. Ampak nisi ane, tako da je edina moznost da oni pridejo. In ko pridejo je kazen nekomu spet logicna posledica.

V bistvu bmk. Samo upam da bos prilepil ta dopis ko bo.

St235 ::

DA umreš od smeha. plačal boš 100€ za odvetnika, da bo XY firmi v tujino poslal grozilno pismo za dogodek pred tremi leti za katerega si ti kriv?

Aja, pa zastaralni roke grejo v obe smeri. Tako, da tudi ti po treh letih nimaš več kaj praskat. Boš pa zagotovo do solz nasmejal celo firmo romunov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Tomi ::

St235 je izjavil:

DA umreš od smeha. plačal boš 100€ za odvetnika, da bo XY firmi v tujino poslal grozilno pismo za dogodek pred tremi leti za katerega si ti kriv?

Nisem kriv. Jaz sem stal, on se je zaletel vame.
On je bil tujec in lažje je bilo napisati kazen domačinu kot se ubadati s tujcem.

Lahko upoštevaš člen, ki pravi, da je vključevanje odvzem prednost (kar pa ni bilo več, ker sem že bil na voznem pasu) ali pa člen, ki pravi, da se mora voznik pred premikom prepričati, da lahko to naredi varno. V mojem primeru je bilo za njih bolj pragmatično, da so prvega.


Mehmed je izjavil:


In btw, ce ne bi prisla policija bi vidva se vedno stala tam ob avtocesti, ker se ne bi sporazumela glede krivde. Ce si jo priznal pa jih je temu navkljub klical ti dam prav, pa verjetno se kdo tudi. Ampak nisi ane, tako da je edina moznost da oni pridejo. In ko pridejo je kazen nekomu spet logicna posledica.

Bi ti priznal krivdo za nesrečo, če bi se vate zaletel tovornjak, potem bi ti pa še policist rekel, da te pač ni videl, kot da to ne bi bilo nič posebnega? V tistem trenutku sem bil prepričan v svojo nedolžnost in še vedno sem.
metrodusa.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tomi ()

St235 ::

Nisem kriv. Jaz sem stal, on se je zaletel vame.
On je bil tujec in lažje je bilo napisati kazen domačinu kot se ubadati s tujcem.

Lahko upoštevaš člen, ki pravi, da je vključevanje odvzem prednost (kar pa ni bilo več, ker sem že bil na voznem pasu) ali pa člen, ki pravi, da se mora voznik pred premikom prepričati, da lahko to naredi varno. V mojem primeru je bilo za njih bolj pragmatično, da so prvega.



Ni res, obstaja pravnomočna odločba, po kateri si ti kriv. Torej lahko upoštevaš samo in le tisti člen, ki ga je upoštevala policija/sodnik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tomi ()
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kamionisti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10814363 (5208) lepmakaron
»

Prometna nesreča-kdo je kriv (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6211598 (8572) next3steps

Prometna nesreča na enosmerni cesti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9113970 (11185) Mavrik
»

Prometna nesreča (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
52191710 (82478) St235
»

Policija - kazen (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20132054 (25221) St235

Več podobnih tem