» »

Kamionisti

Kamionisti

1 2
3
»

facepalm ::

solatko je izjavil:

Do zastojev prihaja zato, ker so vsi na prehitevalnem pasu, čeprav ne prehitevajo nikogar. Namesto, da bi se vsak umaknil desno, ko prehiti vozilo, se drži na levem pasu še naslednje 3 km, ker vidi pred seboj skupino tovornjakov, pa mu je težek manever it na prehitevalni pas, ko je potrebno.

Tako se dogaja, da na desnem voznem pasu, prehitevajo tiste na prehitevalnem, kar je z zakonom prepovedano, tako kot vožnja po prehitevalnem pasu.


Not entirely true. Jaz nadpovprecno skacem iz voznega na prehitevalni in nazaj, pa ti recem, da je na nasih avtocestah to pocetje dokaj obremenjujoce. Prehitis, se vrnes, cez 400m naslednji tovornjak in moras zmanjsat na 90kmph, ker tista 2 za teboj te prehitevata z 10kmph visjo hitrostjo in ne mores na prehitevalni. in to se mi zgodi vsakic, ko zapeljem na AC. vinjete fcked up the system.

solatko ::

epecar - govorim ravno o tem, ne prehitevata nikogar, sta samo na poto na prehitevalnem pasu in takih je večina. Le redki se potrudimo, da vozilo pred seboj prehitimo in se vrnemo na vozni pas, problem nastane, ko bi morali po desnem pasu prehiteti še 20 vozil, ki tam parkirajo.
Delo krepa človeka

louser ::

Ja reci, naj nabijejo table za prepoved prehitevanja tovornih vozil, a ne..

r3dkv1c4 ::

louser je izjavil:

Ja reci, naj nabijejo table za prepoved prehitevanja tovornih vozil, a ne..

Glej.
To je teoretično dobra ideja, vendar praksa kaže, da je vedno problem nervoze voznikov, ki so na teh odsekih ogromno na telefonih s prekratko var. razdaljo in posledice poznamo.
Drug problem je nekdo, ki se vedno vleče 80km/h(ogromno osebnih, da ne bo pomote) in posledica prepovedi prehitevanja je znana.

Tretji, po moje največji problem pa je, Policija.
Oni varnostne razdalje ne kaznujejo(kaznovanje osebnih zaradi prekratke var. razdalje je zgolj fantastika), ker rajši pišejo kazni za pas(ki ni nikdar vzrok za nesrečo) in kazni za hitrost.
Premalo je nadzora nad telefoni, tablicami, laptopi(najhujši uporabljajo hkrati kar vse 3).

Recimo avstrijci imajo po moje najboljše urejene razmere s tehničnega vidika, posledično so, recimo na Dunaju, najkrajše čakalne dobe ampak ključno za uspešno pretočnost skrbi zelo dober policijski nadzor, kar pripelje do defenzivne vožnje.

Mi smo svetlobna leta od podobne situacije.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

solatko ::

Dokler je promet priročna zadeva za polnjenje proračuna, nikogar ne briga za varnost (kaj bodo pa kasiral, če bi v SLO začeli vozit kot skandinavci)?
Kampanije proti alkoholu in tobaku ne bo, dokler država pobere 2/3 trošarine!
Avstrijski policaji niso taki reveži, kot slovenski, saj jih A uporablja za ureditev višje kvalitete življenja, SLO pa za inkasantstvo!
Delo krepa človeka
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1658627 (5324) Utk
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16321139 (18891) Heavy
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
52877082 (54104) solatko
»

Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24733027 (28422) solatko

Več podobnih tem