» »

Kamionisti

Kamionisti

«
1
2 3

cerial ::

Uporabiniki avtocest velikokrat naletimo na živce parajoč pojav: kamion prehiteva kamion in prehitevanje traja več minut. Nam se zdi to seveda nesmiselna praksa, vredna domiselnih kletvic, blendanja na vse možne načine in nazorne gestikulacije. Kakorkoli, mene zanimajo razlogi, dejanski razlogi, zakaj se to počne. Prihranek goriva? Lovljenje časa na tahometru? Dolgčas za volanom?

Seveda bi bil najbolj vesel komentarjev poklicnih kamionistov, iz prve roke! Res bi rad razumel razloge!

Ps: ko ste sami v avtu, ali vam grejo ta prehiyevanja na živce?

jype ::

cerial je izjavil:

Ps: ko ste sami v avtu, ali vam grejo ta prehiyevanja na živce?
Ne.

cerial je izjavil:

Seveda bi bil najbolj vesel komentarjev poklicnih kamionistov, iz prve roke! Res bi rad razumel razloge!
Znanci, ki vozijo kamijone, pravijo, da gre v resnici za nepotrebno neumnost, ki pa jo tudi sami včasih izvedejo. Plin večine novih tovornjakov danes upravlja aktivni tempomat, ki se za drugim tovornjakom odlično počuti.

Ciklamen ::

OK jaz bi mogoče rekel da gre za to, da vidiš naprej kaj se dogaja. Za kamionom nekako ne vidiš kaj se spredaj dogaja, pa tudi ker cel čas voziš v zavetrju ne kuriš toliko nafte kot kamion pred tabo, nekakšna solidarnost.

Koliko je na tem resnice ne vem ker ugibam.

Mi gre pa na živce, ne za to ker se prehitevajo, če je nek upravičen razlog za to, če ga ni potem so pa naravnost nesramni do drugih udeležencev v prometu.
- End of the Post ->

MasterTade ::

Malo vas potrolajo za lepši dan
Mors omnia aequat

juroz ::

Ne jamraj, za vas vozi čip šit kitajsko robo. Zaradi VAS je na cesti.

Drugače pa, 5km/h hitreje kot tisti pred tabo * par ur -> boš znal sam izračunat.

bastadu ::

Pravijo, da se v sosednjih državah takšen manever lahko tudi kaznuje, tudi dejansko ko se voziš po tujini tega prakično ne vidiš, kdo kaj več ve o tem?

solatko ::

Kamioni nimajo vsi aktivnih tempomatov, zato se blokade hitrosti razlikujejo od kamiona do kamiona. Hitrosti so v razponu +-5km/h. Tako mora hitrejši kamion skoz pazit na tistega pred seboj in 12 ur take vožnje zna bit kar zoprna in zato se pač odloči prehiteti tistega spredaj, kar pa traja kar nekaj km, saj so blokirani in ne more preko te hitrosti, tako kot so to počeli prej.

Tudi pri nas tak manever ni ravno dovoljen, po posameznih odsekih pa je celo z znakom prepovedan, vendar nihče kaj dosti ne nadzira te prekrške.
Hebat ga, kamionarska ni lahka.
Delo krepa človeka

starfotr ::

Ciklamen je izjavil:

OK jaz bi mogoče rekel da gre za to, da vidiš naprej kaj se dogaja. Za kamionom nekako ne vidiš kaj se spredaj dogaja, pa tudi ker cel čas voziš v zavetrju ne kuriš toliko nafte kot kamion pred tabo, nekakšna solidarnost.

Koliko je na tem resnice ne vem ker ugibam.

Mi gre pa na živce, ne za to ker se prehitevajo, če je nek upravičen razlog za to, če ga ni potem so pa naravnost nesramni do drugih udeležencev v prometu.


Varnostne razdalje ne učijo v avtošolah, zato vsi vozijo za ritjo. Bedarija na kubik. Jaz bi voznikom, ki se ne držijo razdalje in prehitevajo, ker gre njihov kamion 92 km/h, drugi pa 90, enostavo, zaplenit kamion in prodat, skupaj z robo, vozniku oa vzeti izpit.

K0l1br1 ::

starfotr je izjavil:

Jaz bi voznikom, ki se ne držijo razdalje in prehitevajo, ker gre njihov kamion 92 km/h, drugi pa 90, enostavo, zaplenit kamion in prodat, skupaj z robo, vozniku oa vzeti izpit.
Dobro, da jih ne bi streljaj zaradi tega. Sicer pa smo velikih besed že vajeni.

Pika na i ::

cerial je izjavil:



Ps: ko ste sami v avtu, ali vam grejo ta prehiyevanja na živce?

Ne. Ker cesta ni rezervirana samo zame.

rdecaluc ::

Tega da prehitevaš več minut se načeloma ne počne, je pa med drugim tudi prepovedano. Tudi če to počnejo osebni avtomobili.

Glede prehitevanja pa je vsaj iz mojih izkušenj situacija takšna:
- Čisto nič ne pridobiš ali se pelješ 88, 85 ali pa 90km/h kot je blokada motorja
- Kamjoni so različni. S tem ne mislim zgolj kako močno mašino ima ampak obrabo pnevmatik, ter nastavitve tahografa. TL:DR: Lahko nekomu kaže da gre "90",pa gre v resnici samo 87.
-V praksi to izpade tako da se voziš normalno po tempomatu in pred teboj se en kamjon pelje počasneje. Lahko znižaš hitrost, ampak njegovih 87.3 km/h ne moreš niti ujet na svoj tempomat. Ljudje pa smo nestrpni zato prehitevaš.
- Dogaja se tudi da kdo malce sanja za volanom in skače vse med 70 in 90 po AC. Ko pa ga hočeš prehitet pa nalašč stisne na gas. Takšnih jebatorjev je nemalo na cesti.
- skoraj vsi hladilniki, kontejnerji, cisterne z italijanskim, romunskimi, pa dosti tudi naših in avstrijskih tablic gre več kot 90km/h

Jst večinoma prehitevam v klanec, če vem da zaradi manjše teže tovora pihnem mimo v parih sekundah, ali pa grem tam kjer so 3 pasovi. Skoraj nikoli ne vidim da bi kdo prehiteval več minut ali pa kilometrov. Če se ti zdi 30 sekund veliko pa si tudi sam nestrpen. Kjerkoli ni prepovedano komot tudi kamjoni prehitevajo.

Vidim pa vsega živega na cestah in po eni strani ne razumem kako so eni vozniki osebnih avtomobilov takšni debili. Na primer:
- osebni avto te prehiti, gre notr pol metra pred kamjonom in stopi na bremzo. Te ljudje očitno ne vedo kako zgleda ko 40 ton vžge v osebnega
- folk v osebnih ki se pelje pod omejitvijo, pospeši pa vsakič ko skušaš mimo, tudi če je to 60 na AC
- razn folk ki se igra policaje pa to niso

Cvetk se najde na obeh straneh veliko.
Est modus in rebus. ,typos

XLapse ::

ni to problem problem k gredo včasih čez črto in smatrajo da so kralji ceste. nabijem jih nekam naj vozijo kot ostali
alien technology

rdecaluc ::

A ne, tako kot osebni avto vijuga...ko ga pihneš dol pa vidiš telefon v roki.

Edit : razen če te moti to ko nekomu dopizdi ko se pas zapira na AC pa gre mimo 20 osebnih ki se rinejo on pa stoji na miru. Takega človeka bi kar razumel.
Est modus in rebus. ,typos

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: rdecaluc ()

XLapse ::

rdecaluc je izjavil:

A ne, tako kot osebni avto vijuga...ko ga pihneš dol pa vidiš telefon v roki.

pa ti veš kolko sm videl kamjonistov na telefonu in vozit ?
alien technology

rdecaluc ::

XLapse je izjavil:

rdecaluc je izjavil:

A ne, tako kot osebni avto vijuga...ko ga pihneš dol pa vidiš telefon v roki.

pa ti veš kolko sm videl kamjonistov na telefonu in vozit ?


Ravno par dni nazaj sem pri Lescah prehitel Poljaka z laptopom in gor telenovele.

Ne pravim da je to okej.
Est modus in rebus. ,typos

solatko ::

Vedno se tudi med kamionarji najde kak kreten, vendar jih je manj, kot v osebnih vozilih. Vsak drugi voznik je obvezno na telefonu, drugi pa na Garminu. Poglejte kakšna je situacija vsak dan zjutraj, ko do 8-me ure po radiu sporočajo, katere ceste so zaradi trkov zaprte, oziroma je oviran promet.
V življenju nisem imel kasko zavarovanja na vozilu, saj se ne hodim na cesto zaletavat. Število nesreč povzročenih iz moje strani točno 0 v 55 letih udeležbe v prometu - peš, kolo, moped, vespa, motorji od 350-1800ccm, avtomobili od fičota do avtodomov, kombijev,....
Če paziš sebe, avtomatično paziš na vse druge!
Delo krepa človeka

stjan ::

Za vse kar ste opisali je rešitev: boljši policijski minister, ki bo naredil red :)

Ko bodo inkasanti preverjali še kaj drugega kot to, če kdo vozi malo nad 50 in bo tudi kak tovornjakar plačal kazen za polurno prehitevanje se bo to nehalo izvajati.
Policija naj vozi po avtocesti in v takšnih primerih dela po zakonu, se pravi naj kaznujejo prekrškarja, zraven pa bi lahko še pregledali tovornjak, če ustreza predpisom, pri marsikaterem gume niti za odpad več niso.
Pa še malo bi preverili kaj sploh prevaža, ima v hladilniku begunce ali poljsko živino.

Včeraj sem na tv zasledil, da je en nadobuden palicaj visel na znaku nad avtocesto in preverjal hitrost.
Mogoče bi za nagrado lahko dobil novo delo, naj se sprehaja ob avtocesti in kaznuje tovornjakarje :)

jype ::

Tovornjakarjev tako ali tako v nekaj letih ne bo več, tako da je razmišljanje o tem, kako jih strožje kaznovati, nesmiselno.

Magic1 ::

Seveda jih ne bo več, saj bodo šli v indijo koromandijo...
Policijski minister bo bolj malo naredil, če se najde kup oslov, ki se gredo sveto vojno, če jih kdo kaznuje za kršitve. Izgovor je pa vedno, zakaj se ne spravijo na še hujše prekrškarje (vedno je lahko kaj hujše) pa saj "ne" ogrožam nikogar.
Magic

Daliborg ::

juroz je izjavil:

Ne jamraj, za vas vozi čip šit kitajsko robo. Zaradi VAS je na cesti.

Drugače pa, 5km/h hitreje kot tisti pred tabo * par ur -> boš znal sam izračunat.

Se podpišem pod tole.
Jih ne zagovarjam, ker je dosti njih malomarnih na cesti, ampak za vse pa zgornji stavek velja.
Lp.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

jype ::

Magic1 je izjavil:

Seveda jih ne bo več, saj bodo šli v indijo koromandijo...
Ne bo jih več, ker bo eden peljal konvoj 50+ tovornjakov, ki se med seboj ne bodo prehitevali.

Edina druga možnost je železnica, ki je že zdaj v ogromni meri avtomatizirana.

Daliborg ::

@jype, mi zaupaš zakaj po tvojem mnenju ne bo več tovornjakov oz. kdo je tako močan da bo prevzel vso LKW prevozništvo?

Delam z večimi tovornjakarji ki vozijo po Evrazijskem kontinetnu in včasih za eno destinacijo dobim veliko ponudb scier, ampak časovno pa niso zmožni zaradi zasedenosti. Tako da ne vidim da bi jim ta posel kar tako usahnil.
Lp.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

jureflux ::

Mene je en tak tovornjakar na AC spregledal, ko sem ga prehiteval, zavil na prehitevalca in me pribil v zaščitno ograjo. Ker sem s 100 na uro letel v ograjo nisem mel časa gledat registrske tko da je nisem videl in je možakar pobegnil. No ja nasrečo mi je sam levo stran avtomobila odlupl men in kolegu ni blo nič.

Daliborg ::

tovornjakak ki gre max 100km/h ti je pobegnil na avtocesti?( Pokličes policijo poveš relacijo in ga po naslednjem odcepu ustavijo) Kako te je pribil če praviš da ti je samo levo stran avtomobila poškodovalo?( logično bi bilo da bi bila desna stran poškodovana kamor te je pribil). Smatram, da si mu priletel z večjo hitrostjo kot samo 100km/h, ker s tako majhno brzino še penzionerji ne vozijo po AC po desnem pasu.
Pa tovorjnaki imajo tako velike cerade/kabine in napise, da razen če si barvno/delno slep, težko spregledaš.
lp.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

jype ::

Daliborg je izjavil:

@jype, mi zaupaš zakaj po tvojem mnenju ne bo več tovornjakov oz. kdo je tako močan da bo prevzel vso LKW prevozništvo?
Ker že danes tovornjaki lahko avtonomno vozijo po ogromni večini evropskih avtocestnih omrežij.

Daliborg je izjavil:

Smatram, da si mu priletel z večjo hitrostjo kot samo 100km/h, ker s tako majhno brzino še penzionerji ne vozijo po AC po desnem pasu.
Mislim, da je impliciral, da je v trenutku prehitevanja (hitrost prehitevanja ni omenjena) tovornjak zavil na prehitevalni pas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Daliborg ::

Ker že danes tovornjaki lahko avtonomno vozijo po ogromni večini evropskih avtocestnih omrežij.


To bi jaz rekel da velja za par podjetij kateri si to privoščijo (časovno in denarno). Je veliko FTL na cesti sicer ampak LTL se ba bistveno bolj potrebuje kot jaz vidim trg, ker nimajo vse firme toliko tovora da napolnijo cel tovornjak. Te avtonomni pa niso najbolj praktični za vozit od stranke do stranke v radiusu 300km za pobiranje tovora.

Mislim, da je impliciral, da je v trenutku prehitevanja (hitrost prehitevanja ni omenjena) tovornjak zavil na prehitevalni pas.


Ja je zelo skopo tole napisal, še vseeno oči imamo spredaj in gledamo naprej. Verjamem da je tovorjan videl vsaj 500m preden ga je sploh začel prehitevati. Ker če bi tovornjak začel premik na prehitevalni pas, ko je bil avto sredi tovornjaka bi bilo veliko veš odlupljeno kot samo leva stran?
lp.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

jype ::

Daliborg je izjavil:

Ja je zelo skopo tole napisal, še vseeno oči imamo spredaj in gledamo naprej. Verjamem da je tovorjan videl vsaj 500m preden ga je sploh začel prehitevati. Ker če bi tovornjak začel premik na prehitevalni pas, ko je bil avto sredi tovornjaka bi bilo veliko veš odlupljeno kot samo leva stran?
Morda ga je voznik tovornjaka opazil, ko se je zaradi umikanja že zaletel v zaščitno ograjo?

Daliborg je izjavil:

To bi jaz rekel da velja za par podjetij kateri si to privoščijo (časovno in denarno). Je veliko FTL na cesti sicer ampak LTL se ba bistveno bolj potrebuje kot jaz vidim trg, ker nimajo vse firme toliko tovora da napolnijo cel tovornjak. Te avtonomni pa niso najbolj praktični za vozit od stranke do stranke v radiusu 300km za pobiranje tovora.
Nič za to, vse to je že rešeno.

Daliborg ::

orda ga je voznik tovornjaka opazil, ko se je zaradi umikanja že zaletel v zaščitno ograjo?

Morda pa res :D

Nič za to, vse to je že rešeno.

Potem pa ne skrivaj, pomagaj mi najti to podjetje da jih začnem uporabljati 8-) Pa ti/vam podam feedback iz prve roke Slovenskih in tujih strank.

Lp.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

jype ::

Daliborg je izjavil:

Potem pa ne skrivaj, pomagaj mi najti to podjetje da jih začnem uporabljati 8-) Pa ti/vam podam feedback iz prve roke Slovenskih in tujih strank.
VOLVO!

r3dkv1c4 ::

jype je izjavil:

Tovornjakarjev tako ali tako v nekaj letih ne bo več, tako da je razmišljanje o tem, kako jih strožje kaznovati, nesmiselno.

Ocvirk dneva:))

Čez dve dekade bodo samo še e-kolesarji in droni.:))
Vsaka stvar ima svojo mejo.

Daliborg ::

Volvo je proizvajalec in ne špediter. Volvo meni ne more ponuditi to kar 90% podjetij potrebuje.
Sicer je pa še vse v povojih in kot sem omenil si lahko privošli le par podjetji v EU .

Moraš vedeti tudi to da avtonomni tovornjak ne more sam odpreti cariniku prikolice niti ne zna oddajati dokumentov, zelo veliko tovora se pelje pod carinskim nadzoram. Kako bodo njih ustavljali in preverjali težo/tovor še ni jasno in mnogo takih detajlov bi lahko še naštel za carinsko blago. Sicer se tudi v Sloveniji že prakticira praksa "znanega pošiljatelja/prejemnika" kateri proces odstrani potrebne varnoste ukrepe in kontrole na cesti ampak tudi to je še v povojih in tudi le za par firm v Sloveniji kateri si to lahko privoščijo.

Hvala vseeno ampak verjamem da bomo še vsaj naslednjih 10+ let delali s klasičnimi tovornjaki z šoferji.
lp.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

MisterM ::

Lani poleti sem na A1 med LJ in KP srečal en češki kamion. Bilo je zjutraj pred osmo in na cesti je bilo kar dosti vozil. Voznik, ki je očitno odlično poznal cesto, je počakal na klanec navzdol pred Razdrtim in nato bliskovito (no, relativno) prehitel kamion, ki je vozil pred njim, da ni povzročil kolone na prehitevalnem. Prav moral sem mu iz spoštovanja pokazati palec, ko sem šel mimo njega.

r3dkv1c4 ::

jureflux je izjavil:

Mene je en tak tovornjakar na AC spregledal, ko sem ga prehiteval, zavil na prehitevalca in me pribil v zaščitno ograjo. Ker sem s 100 na uro letel v ograjo nisem mel časa gledat registrske tko da je nisem videl in je možakar pobegnil. No ja nasrečo mi je sam levo stran avtomobila odlupl men in kolegu ni blo nič.

Nehaj lagat in pojdi na tramvaj.
Zakaj teje stisnil v ograjo, če te že je, je druga zgodba, ki bi te opisala , kot egoista, ki nima tolerance do večjih, počasnejših in manj okretnejših v prometu.
Dejstvo nam kaže, da je ravno to nauvečji psihološki problem voznikov osebnih vozil.
Tudi njihov odnos do peščev in ko!esarjev nam to dokazuje.
Prehitevanje je zgodba, ki nam o vozniku tovornjaka pove vse.
Primer,ko se težji, po ravnini hitrejši(+1-4km/h) kamion spravi prehitevat od Brezovice do Loga in si nabere 200m prednosti do vrhniškega klanca, kjer pa prazen počasnejši leti mimo čez klanec z nespremenjeno hitrostjo in si tam pridobinekaj km prednosti.

Jaz pravim, da sta med počasnim medsebojnim prehitevanjem vedno kriva oba voznika, zakaj?
Tisti, ki prehiteva se zaveda, da rine z glavo čez zid, ker ima manjšega in ga ta kompleks ovira v vsakdanjem življenju in drugi, ker tišči tempomat do kraja, ker si misli, da tisti z manjšim mu pa ja ne bo sral v življenju, nezavedajoč se, da ima še manjšega od tistega , ki ga prehiteva.Enostavno bi kliknil tempomat za nekaj km/h manj za čas, ko ga nekdo prehiteva in bi vse steklo brez problemov in nihče ne bi bil nestrpen.

Način prehitevanja voznikov osebnih vozil pa rajši ne bi komentiral, ker to je pa znanstvena fantastika.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

borisk ::

Daliborg je izjavil:


Moraš vedeti tudi to da avtonomni tovornjak ne more sam odpreti cariniku prikolice niti ne zna oddajati dokumentov, zelo veliko tovora se pelje pod carinskim nadzoram. Kako bodo njih ustavljali in preverjali težo/tovor še ni jasno in mnogo takih detajlov bi lahko še naštel za carinsko blago. Sicer se tudi v Sloveniji že prakticira praksa "znanega pošiljatelja/prejemnika" kateri proces odstrani potrebne varnoste ukrepe in kontrole na cesti ampak tudi to je še v povojih in tudi le za par firm v Sloveniji kateri si to lahko privoščijo.


očitno ne veš kakšen je profil šoferjev ki furajo po slvenskih cestah. k nam na firmo pride dnvno nekaj tovornjakov, nekaj pripeljejo, nekaj odpeljejo. 50% šofejjev se ne zna podpisat ali kaj šele izpolnat CMR, kje najdejo te siromake mi ni jasno, še manj pa kako jim dovolijo vozit tovornjake za 100-200k€

Likalnik ::

jype je izjavil:

Tovornjakarjev tako ali tako v nekaj letih ne bo več, tako da je razmišljanje o tem, kako jih strožje kaznovati, nesmiselno.


To pa lahko prbije samo nekdo kateri je kamion videl samo iz avtomobila ven, ko ga je prehiteval.....ta način dostave kot je sedaj bo definitivno našo generacijo preživel.....mogoče, če bodo malo zmanjšali vse skupaj in dali kamione na železnice...kar podpiram, vendar imam občutek, da bo vse skupaj predolgo trajalo, da bi mi to doživeli.

louser ::

Kamionist mi je enkrat dejal, da se (je?) bolj splačalo hiteti , voziti prehitro in s tem posledično verjetno tudi prehitevati,
Ker so kazni države nižje od penalov za zamujeno dostavo.

Prehitevanje itak ni sporno, če prometna ureditev to omogoča.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: louser ()

jype ::

Likalnik je izjavil:

To pa lahko prbije samo nekdo kateri je kamion videl samo iz avtomobila ven, ko ga je prehiteval
Ali pa nekdo, ki je že programiral sisteme za nadzor podobnih naprav in ve, kako blizu smo temu, da tovornjaki ne bodo več potrebovali voznika.

r3dkv1c4 ::

louser je izjavil:

Kamionist mi je enkrat dejal, da se (je?) bolj splačalo hiteti , voziti prehitro in s tem posledično verjetno tudi prehitevati,
Ker so kazni države nižje od penalov za zamujeno dostavo.

Prehitevanje itak ni sporno, če prometna ureditev to omogoča.

No, ta kamionist se ni zavedal, da je bil stalno napet za volanom, s tem povečal možnost, da naredi napako(izsiljuje, spregleda koga, etc) vmes ga pa prime srat in potem čučmuri na školjki 10 min, na koncu pa pride enako hitro. Tako razmišljanje je totalen facepalm samih voznikov.

jype je izjavil:

Likalnik je izjavil:

To pa lahko prbije samo nekdo kateri je kamion videl samo iz avtomobila ven, ko ga je prehiteval
Ali pa nekdo, ki je že programiral sisteme za nadzor podobnih naprav in ve, kako blizu smo temu, da tovornjaki ne bodo več potrebovali voznika.

No, razloži nam, kako blizu smo?

Rad bi videl, kako bo kamion pripeljal hlode na žago sredi hoste.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

Likalnik ::

Vedno bolj uvajajo dostave B2C kar pomeni, da rabiš 2 človeka za dostavo...ti pa govoriš...kako bodo tovornjaki brez šoferjev...dostave po Sloveniji ne moreš vršiti brez šoferja....pripelješ k privat stranki 6m dolg želez, les...kdo to razloži?...stranka naroči pralni stroj...živi pa v 9-tem nadstropju...kdo ji ga gor nese? Naročiš kurilno olje ali pa drva za kurjavo....brez šoferja težko.

Verjamem pa če pošlješ zbirnik od A do B bi pa mogoče načeloma tvoja teorija šla skozi...vendar to je samo en del dostav...kje je šele vse ostalo.

kot sem napisal...mi tega ne bomo dočakali

Utk ::

Vsako stvar, ki jo pripelješ k nekomu domov, moraš vsaj približno 5x vozit gor pa dol da jo narediš in prodaš. In tistih 5x ne vlačiš te stvari v 9. štuk. To delajo poštarji, dostavne službe itd., ne pa šoferji kamionov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jype ::

r3dkv1c4 je izjavil:

Rad bi videl, kako bo kamion pripeljal hlode na žago sredi hoste.
Nekako dvomim, da ta kamjon po avtocesti prehiteva druge kamjone.

Likalnik ::

šofer ima zraven pomagača, da nese v deveti štuk...oziroma šofer ima vozek na treh kolesi in vleče vse skupaj v deveti štuk....to so šoferji po državi...mednarodni transport pa ne dela tega.

To so samo dostave v prostor oziroma v stanovanje...tukaj ni vključena montaža...vendar tudi to že delajo nekateri...tako, da ne hodi 5xkrat gor in dol....pusti zapakiran stroj v prostoru

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

starfotr ::

Kamionski prevozi so šli čisto v poden. Zadeve prevažajo jebivetri iz vzhodnih in južnih držav. Kamioni na lizing, gume kitajske, zlizane. Vzdrževanja nobenega. Samo, da je čim ceneje.

Naše firme, ki so imele včasih dobre, vzdrževane kamione in dobre šoferje so pač propadle, ker so bili predragi. Kje največ prihraniš? Na plači voznika in na vzdrževanju. Vsi ostali stroški so isti za vse (gorivo, cestnine), seveda, če govorimo o istem rangu kamionov.

Tako, da s tem ko zahtevate nižjo ceno prevoza, se poslabša varnost vseh nas in tudi naši ljudje nimajo službe zaradi tega, ker furajo cenejši z 2 karticama za tahograf in fura skoraj da ne 24/7.

matobeli ::

Kaj pa oznake za max hitrost na prikolici tovornjaka?

Sem imel ravno čas kakšno minuto ali dve opazovati dva tovornjaka, en je imel 80/70 drug pa 90.

Meni je čist logično da bo tisti z 90 prehiteval tistega z 80.

Nažalost ga je ujel klanec in se je prehitevanje vršilo z 85.

Likalnik ::

starfotr je izjavil:

Kamionski prevozi so šli čisto v poden. Zadeve prevažajo jebivetri iz vzhodnih in južnih držav. Kamioni na lizing, gume kitajske, zlizane. Vzdrževanja nobenega. Samo, da je čim ceneje.

Naše firme, ki so imele včasih dobre, vzdrževane kamione in dobre šoferje so pač propadle, ker so bili predragi. Kje največ prihraniš? Na plači voznika in na vzdrževanju. Vsi ostali stroški so isti za vse (gorivo, cestnine), seveda, če govorimo o istem rangu kamionov.

Tako, da s tem ko zahtevate nižjo ceno prevoza, se poslabša varnost vseh nas in tudi naši ljudje nimajo službe zaradi tega, ker furajo cenejši z 2 karticama za tahograf in fura skoraj da ne 24/7.


Se strinjam...naročnik zbije ceno v poden...na drugi strani prevoznik tako ceno sprejme...če bi si bili prevozniki enotni in imeli enotno tarifo na km bi bilo tega manj

Daliborg ::

borisk je izjavil:

Daliborg je izjavil:


Moraš vedeti tudi to da avtonomni tovornjak ne more sam odpreti cariniku prikolice niti ne zna oddajati dokumentov, zelo veliko tovora se pelje pod carinskim nadzoram. Kako bodo njih ustavljali in preverjali težo/tovor še ni jasno in mnogo takih detajlov bi lahko še naštel za carinsko blago. Sicer se tudi v Sloveniji že prakticira praksa "znanega pošiljatelja/prejemnika" kateri proces odstrani potrebne varnoste ukrepe in kontrole na cesti ampak tudi to je še v povojih in tudi le za par firm v Sloveniji kateri si to lahko privoščijo.


očitno ne veš kakšen je profil šoferjev ki furajo po slvenskih cestah. k nam na firmo pride dnvno nekaj tovornjakov, nekaj pripeljejo, nekaj odpeljejo. 50% šofejjev se ne zna podpisat ali kaj šele izpolnat CMR, kje najdejo te siromake mi ni jasno, še manj pa kako jim dovolijo vozit tovornjake za 100-200k€


Na žalost poznam to žalostno pesem, ampak šoferji niso toliko krivi, kriv je delodajalec, ker ga ni podučil o teh zadevah ampak jim samo rečejo "pelji" in potem pričakujejo da se bo sam tam znašel, medtem ko vidijo na gps-u da stoji več kot 10min ga že šefi kličejo in se derejo na šoferja kaj toliko časa počne.
Sem tudi sam reševal s šoferji kako se določenim zadevam streže (predvsem glede odgovornosti šoferja) in kakšne so njegove pravice/dolžnosti glede nakladov/razkladov.

Lahko mi pa na ZS sporočiš v katerem podjetju si da vam pošljem ponudbo stabilnih in zanesljivih tovornjakarjev in šoferjev 8-)

Lp.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

Likalnik ::

Prave veliko učenja res ne rabi...če je izpit za kamon naredil potem je to to....podpisat se predvidevam, da zna...CMR, če zna brat ga bo tudi izpolnil...skener...mu pokažem večino se bo pa naučil sproti ko bo probaval...isto se je naučil mobitel uporabljat ali pa TV...noben ga ni za rokco vodil...če pa ni za to naj gre pa v pekarno za peka ali pa pesek vozit...ne pa, da se v špedicijo spušča...kje je šele ADR...če ne zna CMR-ja izpolnit...alpa pride čisti balkanc vozit dostavni kamion po Sloveniji...ne loči Maribora od Kopra...taki so večji specialci

Daliborg ::

@Likalnik
Ko narediš izpit za tovornjak avtomatsko postaneš še specialist za vse dokumente?
Ni res ...pa ne mi nabijat "ne zna cmr-ja izpisat" ker ga NE ZNA niti pa ni dolžan govorim za šoferja ne za njegovega šefa kateri pa podpisuje in se zavezuje za ustrezno in pravilno dokumentacijo.
Veš kako me pogreje ko vidim na CMR-ju napisano "xxx koli" ...mislm WTF je koli??!? a je to hobok, paleta, kartonasta škatla , kuverta...? Smo imeli točno tak primer ko smo cel dan iskali kje je še en "koli" ki se je izkazalo da je na koncu neka kuverta, mi smo pa že vsi skakali v zrak da so nam tovor ukradli....
Je seznanjen šofer za čisto ves tovor ki ga naloži? V večina primerih ne. Ko sem jaz povedal enkrat šoferju kaj je peljal je šel sam vprašati šefa, če so to dodatno zavarovali ker pač on tega ne bo več vozil če niso in ta prevoz se je naekrat podražil za par 100 eur... Ne moreš enačit mobitel in TV za osebno uporabo za pravno zavezujoče dokumente.
uf eno je teorija drugo pa praksa ;)
lp.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

saule ::

juroz je izjavil:

Drugače pa, 5km/h hitreje kot tisti pred tabo * par ur -> boš znal sam izračunat. -> do prve kolone ko se ta prednost izniči

Likalnik ::

Nisem napisal, da znajo CMR izpolniti, če je naredil izpit...ampak, da večina rabi SAMO izpit za kamion in je to to....kumot se pa nauči izpolnjevati CMR...samo, če mu kdo pokaže.....vem, da ne znajo izpolniti CMR-ja...ga dobi na nakladu tako, da mu ga načeloma ni potrebno znati...super je če ga zna...kje so šele ostale stvari. Na CMR-ju pa večinoma pišejo cll in če je vmes kuverta se lahko samo slikaš...preden jo najdeš...tudi pri nas se je to naredilo, ko je Italijan koverto štel kot dodaten cll namesto, da bi jo nalimal na karton.

ali je šofer seznanjen s tovorom?...odvisno, če pelje zbirnik NE...če ima krajevne dostave JA

Glede mobitela sem pa mislil, če zna uporabljati telefon na touch screen....bo tudi scenner znal oziroma ga bo moral znati, če bo hotel biti šofer...

Vidim, da si v mednarodnem transportu zato imaš samo eno sliko šoferjev pred seboj...če bi bil še inland bi videl še drugo plat...

se strinjam...teorija je čisto nekaj drugega kar ti potem v praksi pride v pisarno
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1658624 (5321) Utk
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16321127 (18879) Heavy
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
52877068 (54090) solatko
»

Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24733027 (28422) solatko

Več podobnih tem