» »

The Elder Scrolls 5: Skyrim

The Elder Scrolls 5: Skyrim

««
22 / 37
»»

dvince ::

kam je smiselno vlagat perkse, če sem:
lvl 20 nord imperial, heavy armor, shield+one armor mace/sword/axe
do zdaj sem vse dajal v one-hand weapon in smithing, da bi čimprej odklenil dragon armor. Par pointsov sem dal še v sneaking in lockpincking do expert.
Magic rabim samo za restoration in kasen summon pred bojem.

je to dober build, al naj buildam se kasen magic al kaj druzga za late game?

yayo ::

Še zdaleč nisem stručko za Skyrim ampak heavy armor pride bolj v poštev, če uporabljaš two handed orožje ali dual wielding. Pri enoročnem prevzame vlogo armorja ščit.

blackbfm ::

Skyrim je tako narjen, da je skoraj vseeno v katero smer greš (kaj je optimalno je drugo vprašanje), ker sčasoma moraš večino skilov nabildat. Vsaj tako je, če misliš res vsak kotiček igre raziskat in vse queste delat. Če misliš da si zdej neki težki warrior, boš čez 20 levelov težki mag ali pa kombinacija obojega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

figula ::

dvince je izjavil:

je to dober build, al naj buildam se kasen magic al kaj druzga za late game?


Destruction magic pride prav.
Ko prideš do 100, lahko v šoli pri Faranduli (al kako ji je že ime) kupiš master destruction spelle, ki so super, sploh lightning.

3furious ::

Najlažje je, da nadgradiš tisto kar največ uporabljaš. S čistim bojevnikom nisem imel nobenih težav dokočati igro, tako da ne vidim smisla vlagati v magijo, itak boš imel proti koncu veliko zbirko shoutov. Raje vlagaj v block, pa mogoče še Archery.
Je pa odvisno tudi od tega, ali imaš namen igrati ponovno kot čarovnik/tat ali hočeš doživeti čimveč v enem igranju.
In the age of information, ignorance is a choice.

todman74 ::

dvince je izjavil:

kam je smiselno vlagat perkse, če sem:
lvl 20 nord imperial, heavy armor, shield+one armor mace/sword/axe
do zdaj sem vse dajal v one-hand weapon in smithing, da bi čimprej odklenil dragon armor. Par pointsov sem dal še v sneaking in lockpincking do expert.
Magic rabim samo za restoration in kasen summon pred bojem.

je to dober build, al naj buildam se kasen magic al kaj druzga za late game?


Na tej stopnji je že nuja, da vložiš nekaj perkov v block.....zmaji ti ratajo premočni, če nimaš frost/fire zaščite.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: todman74 ()

Lonsarg ::

Zmaja jest freezam z ICE SHOUT za tako dolgo, da ga skoraj čist ubijem z apprentice lightning pri lvl12:D

todman74 ::

Ti kar nadaljuj tako....če boš imel "srečo" v višjih levelih, te bosta napadla dva zmaja naenkrat, pa bomo "vidli" kolk jih boš freezal...

yayo ::

Evo spet kriza, desetnajstič prekladam pa prodajam loot in me spet prijemlje, da bi zbrisal vse skupaj. Upam, da bom spet v igri naletel na neko zanimivo malenkost, ki mi bo osvežila voljo do igranja. Kakšna čudna zadevščina tale Skyrim...

Lonsarg ::

Ah v visokih levelih bom pa ja že imel expert destruction:)
Ne res Sohuti zelo spremenijo igro.

Edino alteration bonus armor sm hotu met poleg light armorja, ki ga imam že, pol mi pa pokvar veselje en perk, ki za par faktorjev poveča armor od tega spella, ampak samo v primeru, če ne nosiš nobenih armorjev:)

Drgač pa velik plus glede Obliviona je, da vsaj en del contenta se NE levla z tabo vred. Tako da končno lahko uživam ob pobijanju zveri, ki so me na začetku igre tut znale ubiti, bi rekel fajn izbolšana zadeva. Tut to kako je treba manj stvari na začetku izbrati je bolje. Pa perki naredijo levlanje vsaj malo odvisno od tvojih odločitev in ne vse izključno od tega, katere stvari uporabljaš.

JC Denton ::



a je že prilepil kdo to

lol

fireX88 ::

nevem če je že kdo tole objavu tukaj, ampak tale stavek: "I used to be adventurer like you then i took arrow to the tknee" se je zadnje čase full razširlo..tollajo skoraj povsod tole:D
prilagam en video malo za nasmejat...drugač pa ne najdem še en video k je en model celo mesto pobil, pa vsi so meli puščice v kolenu 8-)

Iatromantis ::


The joke isn't overused at all.

Testman42 ::

Lahko bi naredili mod kjer strel v koleno naredi instant kill ali pa NPC-ja, če še ni, spremeni v mestnega stražarja.

TheHusky ::

Lahko pa gledaš kdaj tebe ustrelijo v koleno in postaneš guard v nekem mestu pa ne rabiš moda za to ampak sam uniformo :P

Izi ::

Skyrim 1.4 bo kot kaže precej velika zadeva. Creation Kit in Steam Workshop sta končana in v fazi testiranja.
Celoten spisek pa je tudi že na voljo:
(če v oklepaju ni drugače označeno velja za vse platforme)

NEW FEATURES
- Skyrim launcher support for Steam Workshop (PC)

BUG FIXES
- General optimizations for memory and performance
- Fixed occasional issue with armor and clothing not displaying properly when placed on mannequin’s in player’s house. (PS3)
- Improved compiler optimization settings (PC)
- Long term play optimizations for memory and performance (PS3)
- Memory optimizations related to scripting
- Fixed crashes related to pathing and AI
- Fixed crash in Haemar’s Shame if player had already completed “A Daedra’s Best Friend”
- Fixed rare crash with loading saved games
- Fixed issue with accented characters not displaying properly at the end of a line
- Master Criminal achievement/trophy unlocks properly in French, German, Spanish and Italian
- Fixed issue where dragon priest masks would not render correctly
- Fixed issue where quests would incorrectly progress after reloading a save
- Fixed issues with placing and removing books from bookshelves in the player’s home
- Fixed issue where weapon racks and plaques would not work correctly in player’s house if player immediately visits their house before purchasing any furnishing.
- Fixed issue where the player house in Windhelm would not clean up properly
- Fixed crash related to giant attacks and absorb spells
- Fixed issue with ash piles not cleaning up properly
- Fixed occasional issue where overwriting an existing save would fail
- Fixed memory crash with container menu
- Fixed infinite loop with bookshelves
- Fixed issue where traps in Shalidor’s Maze would not work properly in French, German, Spanish and Italian versions
- Fixed issue where transforming back to human from werewolf would occasionally not fail
- Bows and daggers will display properly when placed on weapon racks

QUEST FIXES
- The Unusual Gem inside the Thalmor Embassy is now accessible after finishing “Diplomatic Immunity”
- In “Breaching Security”, the quest token is no longer required to receive a fortune reading from Olava the Feeble
- Fixed issue where Galmar would not complete Joining the Stormcloaks properly if “Season Unending” was an active quest
- Fixed issue where starting “Season Unending” after finishing “Joining the Stormcloaks” would prevent “The Jagged Crown” from starting properly.
- Fixed issue progressing through “Message to Whiterun” while “Season Unending” was still open would block progression for both quests.
- In “Arniel’s Endeavor”, fixed issue where a quest journal would trigger multiple times
- In “Forbidden Legend”, the amulet fragment can no longer disappear after player leaves a dungeon without taking it
- Fixed rare issue in “Forbidden Legend” where killing Mikrul Gauldurson while sneaking would make his corpse unaccessible
- In “The White Phial”, the phial can no longer disappear if player leaves dungeon without taking it
- “The White Phial” will now start properly if player already has a briar heart in their inventory
- Player can no longer get stuck in Misty Grove after completing “A Night to Remember”
- Fixed issue where leaving Riften during “A Chance Arrangement” would prevent quest from progressing
- In “Darkness Returns”, a door in Twilight Sepulcher will properly open if the player leaves the dungeon for an extended period of time before completing the quest
- In “Under New Management”, if the player leaves the Oculory for an extended period of time after placing the focusing crystal and returns, the quest will proceed correctly
- “Onmund’s Request” will now start properly if player has already found Enthir’s staff before receiving this quest
- Fixed instance where Tonilia would stop buying stolen items and also would not give Guild Leader Armor
- “Repairing the Phial” will start properly if player already has unmelting snow or mammoth tusk in their inventory
- Finding Pantea’s Flute before speaking with Pantea no longer prevents her quest from updating
- In “The Coming of the Dawn”, fixed rare instance where a quest object would spawn incorrectly on the Katariah during Hail Sithis
- Fixed rare issue in “The Mind of Madness” where player is unable to equip the Wabbajack
- Fixed issue in “Pieces of the Past” where Mehrunes Dagon’s Razor will not trigger properly if player leaves the cell for extended period of time before activating it
- “Blood’s Honor” will start properly if you visited and completed Driftshade and an extended period of time passes before starting the quest.
- Fixed rare issue where “Dampened Spirits” would not start properly
- Fixed issue where player would be unable to become Thane of Riften if they purchased a home first
- Fixed issue where killing guards in Cidhna Mine woud block progression for “No One Escapes Cidhna Mine”
- Fixed numerous issues with “Blood on the Ice” not triggering properly
- In “Blood on the Ice”, Calixto can now be killed if player owns a house in Windhelm
- In “The Cure for Madness”, killing Cicero then resurrecting him no longer impedes quest progress
- Fixed rare issue in “To Kill an Empire” where an NPC would fail to die properly
- Clearing Knifepoint Ridge before starting “Boethiah’s Champion” no longer prevents quest from starting.

Izi ::

Update 1.4 se je danes pojavil na Steamu, ampak samo kot beta verzija, ki jo inštaliraš na lastno odgovornost.
Kdo bi si mislil, da bomo dočakali čas, ko bodo celo popravke dajali ven v beta verzijah za testiranje pri končnih uporabnikih.

Lonsarg ::

Jaz sem ostal kar na 1.1. Je blo treba dvakrat konzolo uporabit, da sm odbugal main quest:) Jepa konzola res enostavna za uporablat.

Izi ::

Lonsarg je izjavil:

Jepa konzola res enostavna za uporablat.

Za moj okus preenostavna. Je treba biti kar močan karakter, da si mimogrede ne dodaš nekaj denarja ali kakšen redek predmet. Par vtipkanih besed in imaš vse kar igra ponuja.

Lonsarg ::

Jest sm z konzolo pogulfal da sm si dal perk za +100teze za nosit. To je ena taka malenkostna ggoljufija ki ne spremeni tezavnosti sam pac manj pogosto je treba iteme dat svojmu folowerju. Al pa recimo sm googlal za en predmet da se ob cakanju scasoma pri mojem levelu pojavi, pa se mi ni dalo pa sm si ga slawnal, spet samo cas sem prihranil nic drugega. Zaenkrat sm se vseb hujsih goljufij zadrzal, za denar se matran z enchantanjem banish na dagarje, ne rabim goljufat:)

todman74 ::

Lonsarg je izjavil:

Jaz sem ostal kar na 1.1. Je blo treba dvakrat konzolo uporabit, da sm odbugal main quest:) Jepa konzola res enostavna za uporablat.


Ne razumem, main quest ja normalno dela....

Lonsarg ::

Tisti stari model od Bladov se je zastekal ni hotu govort z mano. Sj pol kasnej sm bral da lahko tezavo resis tudi z pucanjem .ini fila.

todman74 ::

Sem kar vedu, kaj te je "zbodlo"....sem težavo rešu tako, da sem stisnu quick save, potem pa igro tolk cajta "nalagu", da je "stari" povedu, kar je imel za povedat...pa pri enih drugih questih, sem isto foro uporabljal.

figula ::

Denar v Skyrimu res ni težko dobiti oz. je, ker moraš toliko trgovcev obhodit, da prodaš recimo napoje, sploh če jih delaš s + opremo ;( in so potem tako dragi. Jaz jih kar v en sod tlačim in čakam, da bom imela 100 speecha, ko bom odklenila perk za +1000 dodatnih novcev za trgovce.

Sicer pa jaz in konzola greva skupaj s tcl ;). Prvič sem morala to uporabit, ker sem se zaglavila med ene skale in nisem mogla ven, sedaj pa včasih, ko pridem do gore na napačni strani - tcl - pa hajd v hrib. Mislim, da s tem tudi ne bo večje škode 8-)

Izi, pa še kaj igraš?

Lonsarg ::

Ah, jaz problem denarja pri trgovcih rešim tko, da imam zalogo banih dagarjev, ki jih po 1k prodajam. In namesto da bi jih prodal za denar delam kompanzacijo. Od tistega ko kupimneko stvar mu nazaj prodam svojo veliko vredno zalogo.

ABX ::

Torej še vedno nič za popravit hot key za weapon dual-wielding.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Izi ::

figula je izjavil:

Izi, pa še kaj igraš?

Če misliš na Skyrim, ja, ampak bolj malo. Občasno opravim misijo ali dve, ker so nekatere kar zanimive, in jih še vsaj polovico nisem opravil.
Je pa problem kot sem že rekel, da sem na sredini igre prilezel do level 81 in imam že dolgo časa najboljšo opremo, tako da je boj popolnoma brezvezen saj sem dobesedno nesmrten tudi pred najhujšimi šefi, umre pa tudi največji boss že samo če ga grdo pogledam :D

To je napaka te igre, kljub temu, da sem igral na najvišji težavnostni stopnji sem mnogo prehitro napredoval. Izkušnje in napredovanje bi morale biti vezane izključno na queste in bojevanje. Tukaj pa je vse vezano na denar.
Trenerji, ki ti za plačilo povečujejo skille so napaka.
Celoten Enchanting je napaka. Ker so skilli odvisni eden od drugega enchanting povzroči začaran krog, ki vse statistike požene daleč v nebo prek vseh razumnih mej.
Nekaj je popolnoma absurdnih zadev, kot na primer pasti bi morale biti nevarnost ki se jo poskušaš izogniti, tukaj pa so celo pozitivne, saj ti dvigujejo skill, če paziš, da te ravno ne ubijejo.
Namenoma stopiš v past in pustiš da te udarja, ti pa se zraven zdraviš in v pol ure imaš do konca natrenirano rabo oklepa in zdravljenje.
Pretepeš svojega konja skoraj do smrti, ga pozdraviš in ga spet pretepeš, hitro imaš bojne skille in zdravljenje natrenirano do konca.
Sovražniki se respawnajo in jih nikoli ne zmanjka, podzemlja se celo vedno znova napolnijo z opremo, rastline rastejo neprenehoma in zelo hitro, napitki, ki jih z lahkoto izdelamo pa so dražji kot hiša v mestu, ...
Takih stvari je tukaj še cel kup in izkušeni igralci RPG, ki so svojega junaka v številnih igrah že stokrat pripeljali od ubogega siromaka do največjega junaka, tukaj že v tednu dni dosežejo čisto vse kar se doseči da, brez da bi karkoli goljufali. Tri četrtine igre pa ostanejo neizkoriščene.
Da bi ponovno igral tudi nima smisla, saj že prvi junak lahko osvoji popolnoma vsa znanja, kljub omejenim perkom. 81 perkov je dovolj, da si bad ass čarovnik, tat in bojevnik hkrati.
Potem pa je zraven še konzola, ki ima enake ukaže že od začetnih Elder Scroollsov in vsi poznamo vse ukaze na pamet.
Za izkušene RPG igralce je kot da ni imel na namizju gumbek za "dodaj mi neskončno denarja", drugi gumbek za "daj mi vse skille na 100", in tako naprej in težko se je premagati, da tisti gumbek ne klikneš. Sicer pa niti ni treba da kaj goljufaš.
Elder Scroollsi mi že od nekdaj niso bili všeč zaradi vsega tega.

Pravi RPG mora dajati skupne točke pri delanju questov in pobijanju pošasti, ki jih potem sam razporediš v želene skille. Tako je zagarantirano, da rešiš vse queste in pobiješ vse pošasti preden vse skille spraviš do konca. V Elder Scroolls pa so izumljali toplo vodo in zavozili zadevo že desetletja nazaj. Kar me čudi, je da vztrajajo na tem zgrešenem sistemu, ki odgovarja smo popolnim začetnikom v igranju domišljijskih vlog.

Lonsarg ::

Lej sam si kriv, če hočeš igro igrat tko kot je namenjena ne izkoriščaj bugov/workaroundov, ki ti omogočajo hitro levlanje kakih skilov. In Seveda tudi buga začaranega kroga enchantinga/smithinga/alkimije. Ta začarani krog bojo kmalu v kakem patchu odpravili, hitro levlanje pa ne bodo totalno skenslali.

No saj krivda ja na njih, da niso take stvari že od začetka poštimane. So pa poštimane bolj kot so bile pri oblivionu.

Nažalost je pač taka velika kompleksnost da tak sistem levlanja z uporabo v nulo izpiliš. Sicer denarja imajo dosti, da bi lahko konec koncev.

figula ::

Izi je izjavil:


Pretepeš svojega konja skoraj do smrti


Ti ti, lump, svojega konja tepeš :|

Viš, to se pa meni ne ljubi, da bi pol ure takole skile pridobivala. Hm, pa sem že prepozna, ker sem vzela perk za neaktiviranje talnih pasti. Bo treba iti v kakšen kemp tistih divjakov in jim pustiti, da bodo mlatili po meni. Kdo ve, mogoče se bom pa počutila čisto domače :D (črni humor)

]Fusion[ ::

To grindanje skilov meni osebno ni bilo nikoli všeč. Ajde tu pa tam se spravim in kakih 10 min grindam skill-e, samo mi je zraven taki dolgčas, da hitro obupam. Dosti raje potem hodim okoli raziskijem in delam queste. Pa čeprav potem nisem največji badass, ampak malo manjši :)

Aja kaj pa uporabljate kaj od modov? trenutno mam samo SkyUI, ki je za moje pojme nepogrešljiv :)
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick

yayo ::

ali pa igraš tako kot jaz, da malce pohajaš in malce queste delaš, pa se potrudiš kakšno veščino izboljšati šele, ko naideš na težavnostni zid ;)

Lonsarg ::

Saj če grindaš gre tudi level sovražnikov gor, tak da... Je pa res, da če pametno prave skile kupuješ, gre tvoj level več naprej kot sovražnikov in si lahko na koncu res zakon. Sploh z dvojnimi enchanti:)

jizzer ::

Kak naj dobim nazaj companiona če mi je crkno?

yayo ::

Revive spell, pa bo oživel za kako minutko :))
Drugače pa:

HighBane ::

z spellom Dead Thrall ga ''oživiš'' za neomejeno časa (deluje tudi na emperor -u :))

Ne vem kako lahko igrajo na konzolah (PS3/XBOX) skyrim brez konzole in modov, kaj ne rata hitro dolgočasno?

Drugač '' PlayerEnchantObject 00017696 0008850D '' ti da kapuco ki zmanjša recharge shoutov za 100% :D pri 100 enchantinga, če koga mika.

jizzer ::

ja ampak nevem več kje je umrl...Sem ga zadaj pustil, pa sem se zdaj spomnil ko je ndko govoril o kompanjonih :D

yayo ::

ja to je že precej bolj komplicirano, moral bi poznati kodo za ravno tistega companiona, ki ga skušaš oživeti, Lydia na primer ima kodo 000a2c94, za jo oživeti morša vtipkati v konzolo: Resurrect (000a2c94) Za ostale spremljevalce pa se boš moral sam potruditi in jih poiskari na netu. Če poznaš točno ime umrlega spremljevalca boš kodo verjetno našel tukaj:
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Lydia
(dal sem primer za Lydio, njena koda je 000a2c94 kakor lahko vidiš pod geslom RefID)
Vpiši ime preminulega v iskalnik pa boš ziher našel kodo, potem pa konzola in vtipkaj komando :D

IvoJan ::

ne rabiš imena. ko si v konzoli klikni na truplo spremljevalca in ti bo na vrhu ekrana izpisalo ime in kodo.

3furious ::

Če je bila to Lydia je verjetno bolje, da si najdeš drugega spremljevalca. Prisežem, da se mi je vsak njen "I'm sworn to cary your burden" zdel bolj sarkastičen:))
In the age of information, ignorance is a choice.

yayo ::

IvoJan je izjavil:

ne rabiš imena. ko si v konzoli klikni na truplo spremljevalca in ti bo na vrhu ekrana izpisalo ime in kodo.

ga ne najde, je tudi pozabil kje mu je crknil. ;)

3furious je izjavil:

Če je bila to Lydia je verjetno bolje, da si najdeš drugega spremljevalca. Prisežem, da se mi je vsak njen "I'm sworn to cary your burden" zdel bolj sarkastičen:))


http://www.zazzle.co.uk/i_am_sworn_tshi...

Perfektno darilo za ženo oziroma priležnico.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()

figula ::

Sama sicer ne hodim s spremljevalci, ker mi grejo na živce še tisti, ki si jih morem kdaj pa kdaj s sabo vlačit. Isto - trapaste pripombe kar naprej, pa zaletavajo se vate, v ozkih hodnikih se ti na pot nastavijo in te čukasto gledajo ...:))

Tista spremljevalka v hiši v Solitude mi je še posebej antipatična - ko pridem, začne s predavanji naj pazim in ne vem kaj še vse ;(. Kaj to ona meni v moji hiši, ne? Sem jo hotela žrtvovati pri Boethiah stebru 8-), pa sedaj ne vem ali se mi je quest pokvaril ali pa nje ne morem žrtvovat, ker me ne spusti naprej;((. Grem sedajle enega drugega žužka gor peljat ....

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: figula ()

yayo ::

O, jaz pa pogosto vlačim s seboj spremljevalko, ponavadi Lydio, včasih Aelo, ker igram klasični tank' n' spank: medtem, ko sovragi udrihajo po spremljevalki jih jaz izza hrbta z dvema sekirama pa Elemental Fury shoutom. In, če ne gre si privoščim še priklic Fire Atronacha ali Dremore, odvisno od prilike ;) Povrhu pa se ženskici ponašata s trdno hrbtenico in očitno prav uživata v prenašanju dragocenega tovora. Ahhhh, ko bi le bilo tako v resničnem življenju...:))

jizzer ::

Kak pa lahko dobim to Lydio pa Aelo? Morem bit neki določen level al, če mi ti poveš kje je, samo grem do nje pa se zmenima?

nevermind mam zdaj :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jizzer ()

Izi ::

Evo, spet nov popravek. Kmalu bom pomisli, da se pri Bethesdi resnično trudijo s to igro :P
Tokrat smo že na verziji 1.4.20
Popravili so:
- Fixed occasional audio issue that would play sound effects louder than intended
- Master Criminal achievement/trophy unlocks properly in French, German, Spanish and Italian
- Fixed issue where dragon priest masks would not render correctly
- Fixed issue where player would be unable to become Thane of Riften if they purchased a home first

JC Denton ::

Ma tele popravki me ne ganejo. Trenutno mi je čist zmanjkalo volje, da bi še igral Skyrim. Kdaj pa lahk o pričakijemo kakšen konkreten dodatek?

Izi ::

JC Denton je izjavil:

Kdaj pa lahk o pričakijemo kakšen konkreten dodatek?

Ne prav kmalu. Igra je velikanska in večina igralcev, konča nekje med 25% do 50% questov, zato DLC zaenkrat še nikomur ni v interesu.
Ko pa bo oziroma, če bo pa bosta prva 2 DLC-ja ekskluzivno samo za Xbox360 za celih 30 dni. Za to je poskrbel Microsoft, ki je že v času izida Skyrima lansko leto mastno plačal ekskluzivo, da prva dva DLC-ja, ki jih bodo naredili izideta za 30 dni samo na Xboxu360. Šele po enem mesecu od izdaje prvih dveh DLC-jev lahko razvijalci začno delati nove DLC-je ali pa predelajo tista 2 DLC-ja tudi za PS3 in PC.
Se vidi kako lahkotno Microsoft razmetava denar, ki mu ga mi plačujemo za njihov sistem Windows, ki je hudo precenjen in drag kot žafran ;((

figula ::

No, takole, moj Skyrim je pravkar postal verzija 1.4.20. To je to, kar ste mi o Steam-u povedali, da je cool – vse nadgradnje pridejo kar same od sebe. :)

]Fusion[ ::

Ja jaz sem tudi včeraj dobil posodobitev :)
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick

yayo ::

Offtopic, ampak že, ko se govori o Steamu :)

]Fusion[ ::

taka je realnost Steam in ostalih platform za digitalno distribucijo(razen mogoče GoG, ki nima DRM). Dokler jih ne bo kdo začel konkretno tožit, ne bo nič.
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick
««
22 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Starfield (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Igre
1864172171 (4556) oo7
»

Fallout 76 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Igre
35767916 (3234) oo7
»

The Elder Scrolls Online (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Igre
763142463 (9270) oo7
»

Kingdoms of Amalur: Reckoning (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
12022884 (6559) Twixz

Več podobnih tem