» »

The Elder Scrolls 5: Skyrim

The Elder Scrolls 5: Skyrim

««
18 / 37
»»

Izi ::

Po prebiranju tistega linka, ki ga je dal ABX mi je sedaj jasno od kje vse tiste nore številke, ki so daleč od realnosti. Tisto deluje samo za maksimalno 60 sekund, če popiješ napitke v vrednosti povprečne hiše, izkoristiš nekaj bugov pri napitkih in vključiš še "Orc Berkserker Rage", ki ga imajo samo orki.

Realne številke so precej bolj normalne:

Normalne vrednosti brez treninga za posamezne komponente:
- Full Daedric Armor: 160 Armor
- Daedric Bow: 24 Damage
- Daedric Dagger: 12 Damage
- Daedric Two Handed Sword: 26 Damage
- Daedric One Handed Sword: 15 Damage


Od tu naprej je z do konca natreniranimi skilli za posamezno premo.

Izboljšana oprema s kovaštvom na 100 z vsemi perki:
- Full Daedric Armor: 765 Armor
- Daedric Bow: 87 Damage
- Daedric Dagger: 63 Damage
- Daedric Two Handed Sword: 102 Damage
- Daedric One Handed Sword: 72 Damage

Izboljšana oprema s kovaštvom in enchantingom na 100 z vsemi perki + uporabljen napitek za 50% izboljšanje kovaštva za 30 sekund dobimo tole (Tole je oprema, ki jo povprečen igralec uporablja na kocu igre):
- Full Daedric Armor: 1107 Armor
- Daedric Bow: 141 Damage
- Daedric Dagger: 117 Damage
- Daedric Two Handed Sword: 156 Damage
- Daedric One Handed Sword: 126 Damage

Za entuziaste, ki poleg kovaštva in enchantinga na 100 pripeljejo tudi Alkimijo z vsemi perki seveda pa je možno narediti tole:
- Full Daedric Armor: 1597 Armor
- Daedric Bow: 195 Damage
- Daedric Dagger: 171 Damage
- Daedric Two Handed Sword: 210 Damage
- Daedric One Handed Sword: 180 Damage

Tistih nekaj fanatikov, ki si pa potem za vsako delo sestavijo svoj set opreme in z njim potem nadgradijo naslednji set opreme in tako naprej po precej vmesno narejenih setih pridejo do najboljših enchantmentov na opremi in najboljših napitkov pa je možno tole:
- Full Daedric Armor: 2125 Armor
- Daedric Bow: 562 Damage
- Daedric Dagger: 171 Damage (1 handed enchanti ne delujejo za nože, zato je rezultat tako nizek proti ostalim)
- Daedric Two Handed Sword: 605 Damage
- Daedric One Handed Sword: 518 Damage


To je torej največ, kar se da doseči v tej igri, pa še to lahko dosežejo samo največji fanatiki, ki se bolj ukvarjajo z matematiko kot pa igranjem.
Vse ostalo pa so samo kratkotrajno povišanje z napitki, izkoriščanje bugov in goljufanje z uporabo konzole.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

ABX ::

Ne pozabit enchante na opremi ki ojačajo DPS za 100 - 200%.


Za entuziaste, ki poleg kovaštva in enchantinga na 100 pripeljejo tudi Alkimijo z vsemi perki seveda pa je možno narediti tole:
- Full Daedric Armor: 1597 Armor
- Daedric Bow: 195 Damage
- Daedric Dagger: 171 Damage
- Daedric Two Handed Sword: 210 Damage
- Daedric One Handed Sword: 180 Damage

Jaz spadam v to kategorijo in moj 2H je na ~550dmg, kar je že popolnoma nerealno. Zadnji šef je padel dol v 4 udarcih. Aja, Alchemy je bil takrat na ene 70 ko sem delal opremo. Enostavno se nisem več ubadal ker so bile številke previsoke.

P.S: Ta build je narejen za max armor, ampak vse čez 670 nima smisla, zato sem jaš šel v ojačan DPS in armor imam nekje nad 1000.
P.S.S: Konzola ni potrebna da dosežeš max DPS, je tam če nekdo želi na hitro preverit postopek.
P.S.S.S: Še nekaj sem opazil, to ne vsebuje perke in skille v 1-hand/2-hand/bow, kar še dodatno vpliva na končni dmg ki vidiš na orožju.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

kmetek ::

S katerim osebkom/živaljo ste začeli?

frudi ::

Moj daedric bow (sem nalepil sliko na prejšnji strani) ima 593 damage, brez napojev in brez puščic. Če opremim še daedric puščice, je končni damage 617. Sicer imam daedric puščic bolj malo, ampak dwarven ali boljših imam pa 2.5k, pa trgovcem jih ne zmanjka, tako da s 607-613 damage/shot lahko haram okoli 24/7 :)
Da sem prišel do tega, sem rabil:
- set smithing/alchemy opreme, ki obe statistiki zviša za 4x 29% (ring, necklace, gloves zvišata oboje, circlet samo alchemy in clothes samo smithing)
- set bojne opreme, ki zviša archery za 4x 29% (ring, necklace, bracers, helmet)
- napoj za zvišat smithing za 130%

Če spijem še napoj, ki zviša archery za 130%, pridem na 1418 damage (z daedric puščicami).

Mimogrede, sem imel vmes možnost stestirat - s 3x sneak bonusom se s tem lokom NE da ubiti Ancient zmaja z enim strelom. Ostane mu kakih 10% zdravja :)
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

todman74 ::

ABX je izjavil:

http://forums.bethsoft.com/index.php?/t...

All of the Above + the Orc Berkserker Rage
The 100% damage bonus of Berserker Rage seems to stack with everything!

Full Daedric Armor: 2469 Armor
Daedric Bow: 2583 Damage - So much the display reads 258!=P
Daedric Dagger: 787 Damage Sneak attacks for 23.6k
Daedric Two Handed Sword: 6399 Damage!
Daedric One Handed Sword: 5485 Damage Sneak attacks for 32.9k

P.S: Mace ima 75% armor ignore.


Kake cifre8-O.....imam block na 100, nekaj manj heavy armor in one handed, najmočnejše moje orožje ima 65 damage, pa pobijam vse živo pred seboj. S telimi daedric zadevami, pa mora biti že vse skup kar malo dolgočasno.....

blackbfm ::

jz mam dva deadric daggerja po 60 pa se mi ne zdita nič kaj ekstra močna..tak da nevem kako tebi uspe vse živo pobijat :p

detroit ::

moj flame nardi ka pa vem like nič pa se moram že fajn spotaknt da umrem na master. Mislim da prelahko rata
Skero

Meizu ::

Počakte na kakšen DLC, da naredijo mal bolj zajebane bosse, se bomo začeli lomit vsi po vrsti.

mr1two ::

Pozdrav!
En kolega se odloča za nakup igre, pa ni prepričan kako mu bo kaj delala. A ima kdo podobno konfiguracijo tej:
AMD 4600+
2GB rama
ati 4770/4850

in pove kako kaj dela. Mislm, da igra na resoluciji 1280*1024 pa za detaile mu ni tolko mar.

LP

Meizu ::

Bo delalo ;)

Gray_Warden ::

Za take reči so včasih obstajali demoti iger, da smo sprobali pred nakupom če nam je igra všeč in če nam jo bo sistem sploh prebavil, danes pa se v ta namen uporabi partis, saj je 40 eur veliko, če nam igra potem recimo niti ne bi delala.

sicer pa mislim da bo delala na low brez težav

edit: motil sem se. Na youtubu so filmčki, kjer ati 4850 brez večjih problemov poganja skyrim na high ali ultra high.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

detroit ::

men na laptopu igra priporoči high:D
je pa i5 4gm rama (grafična najbrž od procesorja^^..nimam blage)
Skero

Gray_Warden ::



zanimivo, nisem si mislil da bi bila ta graifčna zmožna takole poganjati skyrim:)
Why so serious?

todman74 ::

blackbfm je izjavil:

jz mam dva deadric daggerja po 60 pa se mi ne zdita nič kaj ekstra močna..tak da nevem kako tebi uspe vse živo pobijat :p


Igram večinoma z ebony sword in axe, prvi dela damage na health, drugi pa shock damage in magicko. Lahke nasprotnike udarim enkrat, dvakrat, težje pa pač malo večkrat, ker imam block na 100 in še nekaj perkov, se mi nikamor ne mudi. Če pa je že kriza, pa uporabim shout "unrelenting force", katerega imam "razvitega" do kraja (vse tri stopnje), ta pa večina nasprotnikov pomeče ob steno, potem pa navalim na njih, še preden se poberejo....

mr1two ::

Cool, pol mu pa javim, da se lahko počasi kar pripravi na igro :)
LP

fireX88 ::

Gray_Warden je izjavil:

Za take reči so včasih obstajali demoti iger, da smo sprobali pred nakupom če nam je igra všeč in če nam jo bo sistem sploh prebavil, danes pa se v ta namen uporabi partis, saj je 40 eur veliko, če nam igra potem recimo niti ne bi delala.

sicer pa mislim da bo delala na low brez težav

edit: motil sem se. Na youtubu so filmčki, kjer ati 4850 brez večjih problemov poganja skyrim na high ali ultra high.



fak kolk ur je v to igro vloženo da pride človk do teh monsterov... ja bi tudo :'(

p.s.: imam 4870 1G, 1450x1050 vse na ultra, fps mi skače nekje med 40 in 60!

detroit ::

flame atronach like 10min:D
Skero

fireX88 ::

detroit je izjavil:

flame atronach like 10min:D


lol,morem probat pol..

T-h-o-r ::

zakaj vedno, ko najdem imperial camp kje v gorah, ne morem ubiti poveljnika kampa :(
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Izi ::

fireX88 je izjavil:

fak kolk ur je v to igro vloženo da pride človk do teh monsterov... ja bi tudo :'(
Tukaj lahko ti najhujše uroke, nakupiš že na začetku igre. Edini problem je, da delajo malo škode, dokler se ne izučiš v določeni praksi, še huje pa je, da na začetku nimaš dovolj mane.
Pri trgovcih glej za knjige urokov in tiste ki jih še nimaš nakupi. Za najhujše knjige urokov se moraš odpraviti v šolo za čarovnike v hribih na severu.

Izi ::

Prvi uraden odziv Bethesde na update 1.2:
This week we released update 1.2 across all platforms, and we’ll be releasing an incremental update next week. We anticipate it will be up on PC first, and then hit PS3 and Xbox 360 later in the week. Among other things, the update will fix issues like magic resistance not calculating properly and the rare, amazing backwards flying dragon. Once the update is released, we’ll share the full release notes.
Se zavedajo, da magic resistance ne deluje in da skriptani zmaji letijo v rikverc in intenzivno delajo na popravku, ki pride takoj naslednji teden in to najprej za PC.

Furbo ::

Sam so pa res kekci, več stvari so pokvarili kot popravili.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

SuperKobeD ::

Ena boljših priredb. Kot pravi top komentar: Even gamers are turning off Skyrim for this!

[With the lights out]

detroit ::

Izi je izjavil:

fireX88 je izjavil:

fak kolk ur je v to igro vloženo da pride človk do teh monsterov... ja bi tudo :'(
Tukaj lahko ti najhujše uroke, nakupiš že na začetku igre. Edini problem je, da delajo malo škode, dokler se ne izučiš v določeni praksi, še huje pa je, da na začetku nimaš dovolj mane.
Pri trgovcih glej za knjige urokov in tiste ki jih še nimaš nakupi. Za najhujše knjige urokov se moraš odpraviti v šolo za čarovnike v hribih na severu.

plus tega nimajo višjih levelov dokler nisi ti višji level (te šole). Zamanj sm iskal chain lightning pri faraldi (or whatever že je )

Izi je izjavil:

Prvi uraden odziv Bethesde na update 1.2:
This week we released update 1.2 across all platforms, and we’ll be releasing an incremental update next week. We anticipate it will be up on PC first, and then hit PS3 and Xbox 360 later in the week. Among other things, the update will fix issues like magic resistance not calculating properly and the rare, amazing backwards flying dragon. Once the update is released, we’ll share the full release notes.
Se zavedajo, da magic resistance ne deluje in da skriptani zmaji letijo v rikverc in intenzivno delajo na popravku, ki pride takoj naslednji teden in to najprej za PC.

Multiplayer coop za dva in 5x težja kampanja bi bila kul:D
Skero

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: detroit ()

blackbfm ::

sam teli zmaji, še posebej njihov jezik je pa totalno retardiran, kdo si je to izmislu;(( prov kvari špil, pri main questu moram kar zvočnike utišat;((

Good Guy ::

Največ spelov ma mage v Dragonsreachu

Izi ::

SuperKobeD je izjavil:

Ena boljših priredb. Kot pravi top komentar: Even gamers are turning off Skyrim for this!


WOW! 8-) She's an angel, po glasu in po stasu ;)

JC Denton ::

Vzdušje v igri je na trenutke res odlično. Naslednji korak bi lahko bil, da bi naredili življenje bolj dinamično, že v mestih se ne dogaja prav neki, tu pa tam se kdo pogovarja, imamo tiste sprte strani, to pa je tudi vse na kar sem do sedaj naletel, če ne govorimo o specifičnih kvestih, kjer so neki vnaprej pripravljeni scenariji.

Mcsin ::

Je že kdo to prlepo? :)
Skyrim viking

JC Denton ::

Ugotavljam, da sem popolnoma po nepotrebnem ulagal perke v one-handed (3) in block (2). Bom videl koliko bom lahk zadevo rešil v naslednjih nekaj levelih.

Če pa ne bo šlo drugače, pa upam da obstaja kakšen skill/perk reset cheat pa bom tisto uporabil. :p

Steinkauz ::

Jst pa obžalujem pickpocket perke(3 al 4), ker itak če je nad 2k golda v nobenem primeru ne moreš pickpocketat.
Samo imaš potem pa perk da mu podturiš posion. In se naučiš od njega(lahko tudi za par 10k golda), mu daš potion da je paraliziran in tada pobereš shitload golda nazaj brez sankcij :)
Tko da mogoče clo niso tako zgrešeni.

Lockpicking sm tut dal ene 2 al 3, to bi pa bp resetiral, ker res ne rabiš

ABX ::

konzola

player.removeperk in addperk
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

BladE_ ::

To so cheati? Samo pokvariš igro....
Akcija - Reakcija

Mipe ::

BladE_ je izjavil:

To so cheati? Samo pokvariš igro....

http://www.nerfnow.com/comic/629

JC Denton ::

ABX je izjavil:

konzola

player.removeperk in addperk


Thnx, če ne druge bom to uporabil.

Lažje, kot pa da grem znova igrat s podobnim likom oz. karakterjem.

todman74 ::

JC Denton je izjavil:

Ugotavljam, da sem popolnoma po nepotrebnem ulagal perke v one-handed (3) in block (2). Bom videl koliko bom lahk zadevo rešil v naslednjih nekaj levelih.

Če pa ne bo šlo drugače, pa upam da obstaja kakšen skill/perk reset cheat pa bom tisto uporabil. :p


Jaz sem tudi večina perkov zmetal v to dvoje, pa čisto lepo napredujem skozi igro (expert težavnostna stopnja, level 40).Verjetno res neigram idealno, ampak hočem jo odigrat po svoje, zato tudi nikoli ne berem raznih tutorialov....

JC Denton ::

Jaz tudi igram po svoje, sem pa na začetku pričakoval, da bom več uporabljal meč in podobna orodja ter ščit in sem nekaj perkov vrgel v tja, zdaj pa sem opazil, da sem se začel namesto na meč bolj zanašati na magijo (destruction) in lok, ki je moje prvo orožje. Namesto meča imam dagger, ki povzroči kar lep damage, sploh še je sneak attack. Zaenkrat bom še pustil tako kot je, škodit definitivno ne more.

T-h-o-r ::

daggers are lame
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

JC Denton ::

Ni bogvekaj, sam za silent kill mi pa prav pride. Drugače pa imam zdaj flawless lok + fire damage, ter še amulet, prstan in čelado ki povečajo bow damage in fire damage tak da mi je kar top šit zaenkrat. Prav mi pa pri tem pride tut enchant za 30 % manj možnosti da me sovražnik zazna.

Ugotavljam pa, kakšen set bi naredil za pomočnika, da bi bil čim bolj uporaben. To se bom danes malo poigral.

Izi ::

Prišel sem do level 65 in sedaj že precej jasno vidim celotno sliko oziroma smisel igre. Bom nekaj odkritij razodel tukaj ;)

Sicer lahko vsak igra na svoj način, kar je eden od čarov te igre, ampak osrednji del oziroma steber igre ostaja isti ne glede katero pot izbereš.
Glavni del igre, lahko rečemo kar nek cilj igre, so štirje glavni skilli, ki jih mora prej ali slej vsak pravi junak osvojiti. To so v Smithing, Enchanting, Speech in Alchemy. Ti so steber igre in gredo tudi v pomembnosti v tem istem tem vrstnem redu.

Skozi celotno igro sicer delamo queste in pač sledimo zgodbi v smeri, ki smo si jo sami izbrali, ampak nikoli pa ne smemo pozabiti na te 4 glavne skille. Ko smo vse 4 namreč spravili na 100 smo tako rekoč končali igro, naš junak je dejansko nepremagljiv in svinjsko bogat, tako da pobiranje predmetov sploh nima več smisla. Tudi zato je treba Speech in Alchemy kot 2 najmočnejša skilla v igri pustiti za konec igre.

Grobo ogrodje igre gre torej nekako tako:
Sledimo zgodbi skozi prvo vas in v glavno mesto, ter tam nadaljujemo glavni quest dokler si ne kupimo hiše. Potem pa je najbolje pustiti zgodbo o Zmajih za kasneje, mi pa se pridružimo enemu izmed glavnih guildov.
Bojevniki ostanejo v glavnem mestu in se pridružijo "Companionom", čarovniki se odpravijo na sever v šolo za čarovnike v Winterholdu, tatovi pase odpravijo v mesto Riften daleč na jugo vzhodu dežele. Naprej pa si vsak sam izdeluje zgodbo.

Poleg štirih glavnih skillov (Smithing, Enchanting, Speech in Alchemy) si vsak izbere še 2 svoja glavna killa, ki služita bojevanju. Ponavadi je eden za armor (light ali heavy) drugi pa za izbrano orožje ali magijo. Takorekoč vsi perki gredo samo v teh 6 glavnih skillov. Najprej pa moramo čim višje spraviti svoja 2 izbrana skilla za orožje in armor.

Kar pa se tiče štirih glavnih skillov, ki so ogrodje igre pa se najprej lotimo Smithing in Enchanting. Sta precej odvisna eden od drugega in ju zato levelamo hkrati.
Najkasneje nekje preden naš junak doseže level 40 ju moramo oba spraviti do 100.
Pri lokalnih kovačih kupujemo poceni materiale, najbolje kar železo (iron) in iz njega kujemo izdelke, ki jih nato odnesemo do lokalnega čarovnika v zgornjem koncu glavnega mesta v Dragonreachu in tam kupimo poceni dragulje, ki so že napolnjeni z dušami (soul gems) in enchantamo naše skovano orožje. Tako dvigujemo hkrati Smithing in Enchanting. Na koncu pa to enchantano orožje drago prodamo, kar dviguje še Speech.
Ko smo Smithing in Enchanting spravilo do 100 je Speech prišel nekje do 60. Čim višji Speech je močno potreben, preden lahko sploh začnemo z Alchemy.
Na tem mestu že lahko upgradamo naše oklepe da nas 80% zaščitijo pred vsemi fizičnimi napadi, več tako ni možno zaradi omejitev, ker igra ne dovoli, da bi postali nesmrtni. Orožje pa lahko upgradamo nekje do polovice svoje največje moči, kar je roko na srce povsem dovolj, če nočemo vsakega sovražnika ubiti z enim udarcem.

Približno ko je naš junak med levelom 40 in do level 60 pa moramo do 100 spraviti še Speech in Alchemy kot najmočnejša skilla v igri. Tako pozno zato, ker po tem igra ne bo več to kar je bila in ko oba spravimo na 100 smo igro tako rekoč končali. Ker ni kaj dosti več za doseči.
Gre pa nekako takole. Za speech najprej nujno rabimo perk, ki omogoča, da vsi trgovci od nas odkupujejo vso robo, kar omogoči, da lahko napitke od alkimije prodamo vsakemu trgovcu, Napitkov bomo namreč imeli ogromno in nujno rabimo veliko trgovcev, ki bodo od nas sproti odkupovali naše "potione". Levelanje naše Alkimije dodobra spremeni gospodarstvo celotne dežele, sej celo deželo preplavimo z našimi dragocenimi napitki.
nekje do Alkimije level 60 gre brez problema, potem pa naši napitki postajajo vedno bolj dodelani in seveda vedno bolj dragoceni. Kmalu trgovci nimajo več dovolj denarja, da bi odkupovali naše dragocene napitke, saj imajo samo od 500 do 1000 zlatnikov, naši posamezni napitki pa že presežejo celo 1000 zlatnikov. V tem času se je Speech že toliko povišal, da lahko uporabimo nov perk, ki dovoljuje investiranje v trgovine, kar dvigne količino denarja pri trgovcih v katere smo investirali za 500.
Trgovci imajo sedaj od 1000 do 1500 zlatnikov, kar omogoči, da lahko Alkimijo privedemo nekje do level 90 in še vedno sproti prodamo večino napitkov. Seveda je treba narediti več krogov po mestu od trgovca do trgovca, kar pomeni, da moramo po vsakem krogu počakati 24 ur, da si trgovci nabavijo nove zaloge blaga in seveda denarja. Vmes pa še kupujemo VSE alkemijske materiale od lokalnih alkimistov, ker velikanskih količin zdravilnih in strupenih rožic sami nikoli ne bomo zmogli nabrati.

Nekje od Alkimije level 90 do 100 pa pride tisti ekonomski preobrat v igri, ko cena naših ultimativnih napitkov doseže celo do 3000 zlatnikov za eno samo flaško. Zvarimo pa jih nekaj 100. Takrat je nujno dodati še glavni perk v Speech in sicer, da prav vsak trgovec v deželi upravlja z 1000 več zlatniki kot običajno, kar pomeni da imajo sedaj vsi na razpolago od 2000 do 2500 zlatnikov.
Ko Alkimijo končno spravimo na 100 in prodamo vse nepotrebne napitke, ki so produkt našega levelanja alkimije ima naš junak kar že okoli 300.000 zlatnikov. Se pravi, da smo celotno deželo spravili v bogatijo. Trgovci so vsi bogati, mi pa po jamah sploh ne rabimo več pobirati tako rekoč ničesar, saj lahko v nekaj sekundah zvarimo en sam super napitek in ga prodamo za 2500 zlatnikov, kar je več kot če bi spraznili eno celotno jamo izmed 150-ih v igri.
Zato sem rekel, da je treba alkimijo pustiti za na konec, ker potem filling v igri postane čisto drugačen, še posebno ker potem lahko naredimo napitke, ki močno povečajo moč enchantinga in smithinga, kar omogoči izdelavo končnega ultimativnega seta opreme, ki nam da bogovske moči.

Končni cilj alkimije sta 2 napitka in sicer Fortify enchanting za 32% in Fortify smithing za 130%. To ni ravno enostavno tudi ko imamo že vse skille na 100.
Rabimo 5 elementov opreme: čelado, zgornji del oklepa, rokavice, verižico in prstan. Čevlji ščit in orožje so za delovni set opreme neuporabni.
Potem z Alkimijo 100 zvarimo najmočnejši napitek, ki je ta hip samo +25% fortify enchanting. Rabimo 5 napitkov in z njim enchantamo vseh 5 elementov opreme in sicer:
- čelada - Alchemy
- oklep - Smithing
- rokavice - Alchemy in Smithing
- verižica - Alchemy in Smithing
- prstan - Alchemy in Smithing
Tako imamo samo 1 set za kovanje in alkimijo. Ta set je vmesni in samo začasen!
Ta set potem uporabimo, da naredimo nove napitke fortify enchanting +32%. To je največ kar gre brez goljufanja.
Potem pa s tem setom opreme in z novimi +32% enchanting napitki naredimo še en nov KONČNI set delovne opreme, kateri nam poveča enchanting in smithing za 4-krat +29%. Stari set pa prodamo.
S tem novim končnim setom pa potem z Alkimijo naredimo napitek fortify smithing +130%. To je tisti ultimativni napitek za katerega smo tako garali celo igro :P
S tem napitkom pa potem s kovaštvom izboljšamo celotno opremo. Za Oklep sicer nima kaj dosti smisla, ker več kot 80% prejetega damage ne moremo zmanjšati. Ima pa velikanski smisel za orožje.
S tem napitkom potem izboljšamo orožje, da dela okoli 250 damage brez vseh ostalih enchantmentov na opremi, ko pa še v opremo dodamo enchantmente za naše orožje (možno je 4), pa damage našega orožja naraste na okoli 550 za enoročno in čez 600 za dvoročno orožje ali lok, kar pomeni, da tudi Zmaj kloni po enem samem udarcu 8-)

Edit: Pozabil sem še dodati, da je nujno vedno uporabljati samo Grand soul geme ali Black soul geme, vsi ostali dajo manjši enchantment. Grand in Black sta pa ista, samo da v Grand spravljamo duše pošasti in živali v Black pa gredo duše ljudi, po moči pa sta enakovredna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

todman74 ::

Izi je izjavil:

Sicer lahko vsak igra na svoj način, kar je eden od čarov te igre, ampak osrednji del oziroma steber igre ostaja isti ne glede katero pot izbereš.

Poleg štirih glavnih skillov (Smithing, Enchanting, Speech in Alchemy) si vsak izbere še 2 svoja glavna killa, ki služita bojevanju. Ponavadi je eden za armor (light ali heavy) drugi pa za izbrano orožje ali magijo.

Kar pa se tiče štirih glavnih skillov, ki so ogrodje igre pa se najprej lotimo Smithing in Enchanting. Sta precej odvisna eden od drugega in ju zato levelamo hkrati.
Najkasneje nekje preden naš junak doseže level 40 ju moramo oba spraviti do 100.


Mogoče je to res najbolj idealno, ampak kot si na začetku napisal....sem level 43, smithing imam 51, enchanting pa še manj, pa se mi že zdaj zdi, da postaja lik premočan, pa čepreav moje najmočnejše orožje nima več kot 65 DMGa.....imam pa res zelo močne ščite, sploh eden, ki sem ga v kratkem dobil, je res dober.

Saladin ::

Vsakdo, ki je že odigral kakšen Elder Scrolls, bo opazil da je težavnost prelahka (tudi na najvišji stopnji).

Sam pobiram ama vse vredno na poti, tako da sem po vsaki ekspediciji povsem encumbered (1000+), pa kljub temu brez težav premagam zmaja (in ostale bosse), ki se prikaže na poti. Kombinacija lok + follower + summon je praktično bulletproof - tudi za neoptimiran lik kot ga igram sam (heavy armor sneak archer magic speachy goody/goody lopov :).

Izi ima prav z izborom skillov - omenjeni so najbolj pomembni - za karkoli ostalo se ob tem specializiraš boš rastural z tako opremo in trgovanjem.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

fireX88 ::

zanima me, če se lahko pridružiš enemu guildu, nato, kasnje pa greš k drugemu?

Furbo ::

Praktično v vseh lahko postaneš šef. Jaz sem že šef gilda tatov in morilcev, z drugimi se mi še ni dalo ubadati, verjetno sledi gild čarovnikov.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Izi ::

fireX88 je izjavil:

zanima me, če se lahko pridružiš enemu guildu, nato, kasnje pa greš k drugemu?
Pravzaprav je to celo cilj igre, da se pridružiš prav vsaki druščini v igri, ker ima prav vsaka svojo zgodbo, ki jo odkrivamo skozi verigo questov. Pa še novih skillov se priučiš v vsakem guildu, ker so naloge specializirane za veščine, ki logično pripadajo posameznemu guildu.
Na primer v druščini tatov se moraš plaziti, vlamljati, krasti, žepariti in sploh precej nalog izvršiti neopazno, da ne omenjamo, da mora žrtev vedno ostati živa, pri Companionih večinoma izvajaš genocid nad določeno skupino prebivalcev, na čarovniški fakulteti pa se ukvarjaš z magijo. Tako si povečuješ prav vse skille, ker je nujno, če hočeš prilesti kaj več od level 50. Doseči level 70 pomeni, da je tvoj lik v popolnosti specializiran tako za bojevanje kot za čaranje in seveda za vsa kriminalna dejanja, ki jih lahko opravi neopazno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

MIHAc27 ::

Verjetno se izključujeta edino Imperial - Stormcloacks.

Ste pa mene zrajcal z temi godly armorji ipd, tako da sem se tudi sam malo lotil upgrada opreme. Zaključil sem glavni quest, pa me je po tem kar mal minil igrat naprej. No sedaj, ko so me zdecimirali Gianti sem nekako dobil motivacijo da jim vrnem.

Izi ::

MIHAc27 je izjavil:

Verjetno se izključujeta edino Imperial - Stormcloacks.

Res je, ampak potrebno je omeniti, da če se na primer pridružiš upornikom se še vedno lahko nemoteno sprehajaš po mestih, ki so v rokah Imperija, in te Imperialni stražniki ne napadejo.
Ena odločitev, ki pa NE vpliva na kasnejšo odločitev je že takoj v uvodu, ko med napadom Zmaja izberemo s kom bomo pobegnili. Tako Imperialec kot Upornik se ponudita, da nam pomagata pri begu. Tukaj še ni pomembno katerega izberemo.
Je pa kar zanimiva odločitev, saj nas v uvodu samo čudež reši, da nas Imperij ne obglavi in imamo proti njim že takoj zamero. Še huje pa je, ko kasneje ugotovimo, da so Uporniki popolni idioti, ki si nikakor ne zaslužijo priti na oblast.
In spet smo mi tisti, ki moramo sprejeti težko odločitev med dvema bolj ali manj slabima in pomagati do popolne zmage določeni strani. Kot da se našega Dragonborna sploh tičejo tako posvetne zadeve, ko pa se mora ves čas ukvarjati z bogovi :P
Za tiste stare RPG igralce naj omenim, da je za "lawful" like bolj primeren Imperij, za "chaotic" like pa Uporniki.
So pa uporniki nekako bolj logična izbira za Dragonborna, verjetno bolj sodijo k zgodbi. Pa na raso seveda ne smemo pozabiti. Zelo čudno bi bilo, če bi se Nord pridružil Imperialcem, ali pa Imperialec upornikom. Severnjaki (Nordi) v bistvi branijo svoje ozemlje, medtem ko so Imperialci zgodovinsko gledano tipični Rimljani, ki hočejo vse zase in pobijejo vse kar je proti njim. So pa precej organizirani, medtem ko so severnjaki precej razpuščena banda. Ampak kot nas uči zgodovina, bi tudi brez našega vmešavanja Nordi prej ali slej premagali Imperialne osvajalce.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

fireX88 ::

Izi je izjavil:

fireX88 je izjavil:

zanima me, če se lahko pridružiš enemu guildu, nato, kasnje pa greš k drugemu?
Pravzaprav je to celo cilj igre, da se pridružiš prav vsaki druščini v igri, ker ima prav vsaka svojo zgodbo, ki jo odkrivamo skozi verigo questov. Pa še novih skillov se priučiš v vsakem guildu, ker so naloge specializirane za veščine, ki logično pripadajo posameznemu guildu.
Na primer v druščini tatov se moraš plaziti, vlamljati, krasti, žepariti in sploh precej nalog izvršiti neopazno, da ne omenjamo, da mora žrtev vedno ostati živa, pri Companionih večinoma izvajaš genocid nad določeno skupino prebivalcev, na čarovniški fakulteti pa se ukvarjaš z magijo. Tako si povečuješ prav vse skille, ker je nujno, če hočeš prilesti kaj več od level 50. Doseči level 70 pomeni, da je tvoj lik v popolnosti specializiran tako za bojevanje kot za čaranje in seveda za vsa kriminalna dejanja, ki jih lahko opravi neopazno.


wow, hvala za konkreten odgovor :) love you dude :)

Killermode ::


wow, hvala za konkreten odgovor :) love you dude :)


Ni wow, če je Skyrim!

fireX88 ::

true true :D
««
18 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Starfield (strani: 1 2 3 437 38 39 40 )

Oddelek: Igre
1974229791 (8592) Gregor459
»

Fallout 76 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Igre
36878195 (2952) todman74
»

The Elder Scrolls Online (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Igre
764152684 (7687) oo7
»

Kingdoms of Amalur: Reckoning (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
12024543 (8218) Twixz

Več podobnih tem