Forum » Igre » The Elder Scrolls 5: Skyrim
The Elder Scrolls 5: Skyrim
Berserker ::
Obstajajo tudi izjeme. Tipično je da so igre postale bolj skomercializirane ter oglašane. Res taki šoder kot je cod in crysis ter kak homefront preigram samo SP ter pozabim. Se pa najde nekaj sodobnih iger ki imajo pridih starih iger. Tako bi omenil kakšen Supreme commander 1 in FA ( masovno rushanje v old stilu oz v total anhilation style), Arma2 ( res da spočetka lesena, ampak komuna, moderji, dodatni bonusi ter redni obliži z strani razvijalcev so igro naredili precej bolj razgibano in sproti posodboljeno kot v ofp časih)) , Demons Souls(hardcore rpg za ps3 mislim da ga je Izi nalaš prezrl, čeprav je bil med top RPG-ji 2010, kmalu pride nadaljevanje ki bo baje še bolj hardcore) pa še Total war serija ( ravnokrat igram Shogun 2 coop champaign) . V bistvu me RPG-ji kar vlečejo ampak problem je da je precej RPG-jev lesenih ali pa ni govornih animacij ki bi igro naredilo bolj pestro in živo, pa tudi pošasti v igri nemaram ( v bistvu še nisem videl rpg igre brez njih).
Izi ::
Demons Souls (hardcore rpg za ps3 mislim da ga je Izi nalaš prezrl, čeprav je bil med top RPG-ji 2010
Izi nima in tudi ne namerava imeti nobene konzole, PC zadostuje
tudi pošasti v igri nemaram ( v bistvu še nisem videl rpg igre brez njih).
Mislim, da Alpha Protocol ni imel nobene pošasti. Zadeva je vohunščina v stilu James Bonda, kjer so že ljudje dovolj zlobni.
Mavrik ::
Nasploh mi ni jasno, kako lahko sploh igraš RPGjke na konzolah -.- Sounds lame :)
Tako kot tu nam nekaterim ni jasno, kako je lahko kdo tak otrok, da se sekira v kako barvo in obliko ohišja je ovit procesor ko mu laufa Oblivion, Fallout ali kerkokoli drugo RPGjko.
Igre so iste, razlika je v škatli pod zaslonom. Odrastite že no.
The truth is rarely pure and never simple.
Bor H ::
Pa lih RPGjke lahko ker ne rabiš nekega natančnega merjenja, sploh recimo a nima Fallout 3 tisto pauzo med bitko?
Meizu ::
Vsaka pametna rpgjka, ki ima malo več kot pa le en skill, potrebuješ kar veliko tipk. Tista zmešnjava na ploščku bi mene zmešala. Poleg tega, gre se za filing, ko igraš. Meni je igranje RPGjk na konzolah isti absurd, kot da bi poskusil na konzoli igrati MMORPG - za moje pojme dizaster.
opeter ::
Saj, nekatere zvrsti je težko igrati na konzoli, recimo strategije. Čeprav Wii s svojim Wiimote in PS3 Move poskušata pričarati uporabo miškinega kazalca, pa žal v večini primerov ne deluje tako kot si je to nekdo zamislil.
Kaj bolj kompleksnejšega od npr. Sword and Soldiers bolj težko igraš na konzoli. Čeprav obstaja npr. C&C: Red Alert za PS3.
Kaj bolj kompleksnejšega od npr. Sword and Soldiers bolj težko igraš na konzoli. Čeprav obstaja npr. C&C: Red Alert za PS3.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Bor H ::
Red Alert 3 sem igral na Xbox in je čist solidno laufal, ni sicer isto kot na PCju ampak sem se hitreje privadil kot na streljačine.
guest #44 ::
Supreme commander pa je itak že ene 4 leta stara, al ne?
Jg gledam tako:
Igre so začele v 80' in zaradi tehnične zmogljivosti so bile omejene na preproste arkade in smo jim res lahko rekli igrice bolj kot ne. Šele konec 80' in začetek 90' so se pojavljale igre v katere je bilo možno vliti več globine in takrat se je začelo eksperimentiranje. Sredina 90' je bil razcvet zanimivih idej in resnejših zadev. Konec 90' in začetek novega desetletja so igrice začele puščat konkreten finančni vtis na entertainment trgu, poskusi inovativnosti so sicer še bili a pozorni igralci so že počasi uvideli kam se trg obrača. Nekje sredi desetletja pa se je inovativnosti pisal bridki konec. Igre so začeli štancat, remake-at, water-down-at, poenostavljat,... Sedaj pa je situacija enostavno žalostna. Tiste dve dobre ideje, ki pridejo na leto nekako že zaserjejo z overused zadevami, brezvezno akcijo, quest compass,...
To bolj ali manj potrjujejo tudi igre, ki so takrat izšle.
Sicer jih je preveč za imenovat, ampak bom čist iz glave vrgu par
70'-80' --> Pong, Pac-man, Space invaders,...
mid 80' --> Elite, Ultima, Dungeon Master
80'-90' --> simcity, civ, doom..
mid 90'--> Duke, Quake, UFO, Fallout, Blood, Dune 2,...
late 90'-->SS2, HL1, TA,...
mid 90'--> HL2, Doom 3,...
moje znanje z leti bolj peša, ker enostavno se mi ni dalo ukvarjat več z igrami, še posebej ker je bila večina čista zguba časa in le par tistih gem's za katere je blo vredno bulit v monitor.
Skratka...kvaliteta ponudbe je padla drastično...Bioshocka nisem moral niti prvi level končat, ker me je tako iritiralo, par mescev kasneje pa sem od začetka do konca ponovno preigral System Shock 2, z updejtanimi texturami.
Jg gledam tako:
Igre so začele v 80' in zaradi tehnične zmogljivosti so bile omejene na preproste arkade in smo jim res lahko rekli igrice bolj kot ne. Šele konec 80' in začetek 90' so se pojavljale igre v katere je bilo možno vliti več globine in takrat se je začelo eksperimentiranje. Sredina 90' je bil razcvet zanimivih idej in resnejših zadev. Konec 90' in začetek novega desetletja so igrice začele puščat konkreten finančni vtis na entertainment trgu, poskusi inovativnosti so sicer še bili a pozorni igralci so že počasi uvideli kam se trg obrača. Nekje sredi desetletja pa se je inovativnosti pisal bridki konec. Igre so začeli štancat, remake-at, water-down-at, poenostavljat,... Sedaj pa je situacija enostavno žalostna. Tiste dve dobre ideje, ki pridejo na leto nekako že zaserjejo z overused zadevami, brezvezno akcijo, quest compass,...
To bolj ali manj potrjujejo tudi igre, ki so takrat izšle.
Sicer jih je preveč za imenovat, ampak bom čist iz glave vrgu par
70'-80' --> Pong, Pac-man, Space invaders,...
mid 80' --> Elite, Ultima, Dungeon Master
80'-90' --> simcity, civ, doom..
mid 90'--> Duke, Quake, UFO, Fallout, Blood, Dune 2,...
late 90'-->SS2, HL1, TA,...
mid 90'--> HL2, Doom 3,...
moje znanje z leti bolj peša, ker enostavno se mi ni dalo ukvarjat več z igrami, še posebej ker je bila večina čista zguba časa in le par tistih gem's za katere je blo vredno bulit v monitor.
Skratka...kvaliteta ponudbe je padla drastično...Bioshocka nisem moral niti prvi level končat, ker me je tako iritiralo, par mescev kasneje pa sem od začetka do konca ponovno preigral System Shock 2, z updejtanimi texturami.
Berserker ::
Ti si preveč ozkogleden, obstaja še precej biserov med igrami od 2000 do 2011. Res da se igre štancajo ampak trenutno imaš med igrami večjo izbiro žanra ki ti je všeč, v 90 letih pa si bil omejen na tisto kar ti je lokalni piratek ponudil za jurja in si tisto igro zato bolje cenil.
RejZoR ::
Nasploh mi ni jasno, kako lahko sploh igraš RPGjke na konzolah -.- Sounds lame :)
Tako kot tu nam nekaterim ni jasno, kako je lahko kdo tak otrok, da se sekira v kako barvo in obliko ohišja je ovit procesor ko mu laufa Oblivion, Fallout ali kerkokoli drugo RPGjko.
Igre so iste, razlika je v škatli pod zaslonom. Odrastite že no.
Mja no, čeprav moraš priznat, da plošček tukaj prinaša nekaj omejitev zaradi česar poneumijo celo motoriko igre. Mogoče to niti ne bi bilo potrebno če bi vložili nekaj truda v dejansko dobro narejen vmesnik, ki bi dobro deloval tud z gamepadom in bil istočasno precej kompleksen, ampak je lažje naredit velike ikonce in vržt stran pol stvari in je stvar rešena.
Interesa, da bi nekdo naredil kompleksen špil, ki bi funkcioniral na konzoli in PC-ju pa očitno ni interesa. Kar je škoda, če pogledamo kako kompleksne špile smo imeli in katere vem da si imel rad tudi ti (Deus Ex to name one). Oz drugače rečeno, ljudje očitno niso zainteresirani za globoke igre in raje kr neki poženejo, izvedejo ass kickin' in ugasnejo konzolo ali PC. Očitno res spadam med izumrlo vrsto gamerjev, kjer lahko v igri previsim 2x toliko časa kot naj bi bil predviden gameplay pa se pri tem neizmerno zabavam z vtikanjem nosa v vsak kotiček, exploitanja vake situacije, preizkušanja različnih taktik itd. Pač da iz igre potegneš največ kar lahko. Obliviona recimo še sedaj nisem povsem končal, ker še vedno igram stranske queste, raziskujem ozemlje in jame itd. Štorijalno sem verjetno nekje na 3/4 igre ampak je še vedno toliko stvari za počet, da nikamor ne hitim, zato da se bom potem lahko bahal, da sem jo obrnil v 6 urah. To ni point takih iger.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Izi ::
Imam občutek, da precej igralcev igranje iger jemlje kot neko naporno obveznost in pozablja, da so igre narejene za zabavo.
Druga stvar je, da vsi po vrsti pozabljajo, da ti z odraščanjem igranje računalniških iger vedno maj diši in te v obdobju med 25. in 35. letom popolnoma mine. In igre niso NIČ krive. Takrat se pač igra druge igre.
Ko pa človek dokončno odraste nekje po 35. letu in se spet malo umiriš ti igre spet začnejo postajati zanimive. In med 40. in 60. letom spet precej ljudi igra igre.
Kosem nekaj časa igral MMORPG-je, kjer se precej dobro spoznaš s soigralci sem opazil, da je celo precej več igralcev okoli 50. leta kot tistih okoli 30. leta.
Tretja stvar je potrpežljivost, ki se počasi začne pojavljati šele nekje po 30. letu, prej pa o njej ni niti sledu. In ravno igranje RPG iger zahteva precej potrpežljivosti. Več ko vanjo vložiš, več ti vrne.
Če torej kakšen 20 letnik reče, da je nek RPG zanič to ne pomeni popolnoma nič. Če to reče za streljačino tipa Crysis potem pa mu je treba verjeti.
Četrta stvar pa so konzole. Te so dejansko problem in uničujejo celotno igričarsko industrijo. Če igro razvijajo za PC potem ne bo delala na konzoli, ker so vse po vrsti vsaj dvakrat bolj slabotne kot povprečen igričarski PC. Ko pa potem igro razvijajo za konzole in jo na PC samo prenesejo, imamo PC-jaši občutek, da igramo igre izpred 10. let, ki imajo povrh vsega še popolnoma čudaški vmesnik.
Konzolaši so v primerjavi s PC-jaši kot paraplegiki na vozičku v primerjavi s poskočnim športnikom. Ko se s tistim ubogim ploščkom v roki spopadejo z igro so v istem položaju kot invalid pred stopniščem. Tudi z vsemi možnimi klančinami, dvigali in obvozi se nikoli ne bodo mogli meriti s športnikom, ki preskakuje po 3 stopnice hkrati.
Približno tako se igralni plošček lahko meri s kombinacijo miške in tipkovnice
Peta stvar pa je tudi piratstvo. Če igro kupiš, in kot se pri PRG-ju spodobi zraven dobiš velik zemljevid in strateško knjižico, boš v igri precej bolj užival in se vanjo poglobil, kot pa nekdo, ki zadevo ukrade in uro ali 2 drvi skozi RPG kot da bi šlo za streljačino, in nim apojma zakaj se sploh gre, ker ni prebral uvajalne zgodbe, ki je bila v spremni knjižici in tudi zemljevida ni pogledal. Potem pa po nekaj urah obupa, čeprav se RPG ponavadi po kakšnih 10 urah sploh še dobro ne začne.
Dobrih RPG-jev pa je v zadnjem desetletju precej več kot prej. Samo občutek je drugačen, ker imamo sedaj na leto 2 odlična RPG-ja, 2 povprečna in 2 slaba. Medtem ko včasih slabih res ni bilo, ampak med tistimi dvemi, ki so jih včasih naredili na leto je bil en povprečen in en odličen. Tako da odličnih je danes več kot včasih.
Če iščeš bisere med kamenjem, sta zadnja 2 "Drakensang: The River of Time" in pa "Two Worlds II". Oba sta precej boljša kot prva dela, pa sta bila že prva dela obeh med boljšimi RPG-ji. Pa seveda "Fallou: New Vegas" je en najboljših RPG-jev sploh. Sicer je isti kot odličen Fallout 3 ampak zgodba je še boljša in bolj zanimiva.
Od prihajajočih pa največ obetata "The Witcher 2" in "The Elder Scrolls V: Skyrim" o katerem tukaj tudi teče beseda, če je kdo slučajno pozabil zaradi off topic debate
Druga stvar je, da vsi po vrsti pozabljajo, da ti z odraščanjem igranje računalniških iger vedno maj diši in te v obdobju med 25. in 35. letom popolnoma mine. In igre niso NIČ krive. Takrat se pač igra druge igre.
Ko pa človek dokončno odraste nekje po 35. letu in se spet malo umiriš ti igre spet začnejo postajati zanimive. In med 40. in 60. letom spet precej ljudi igra igre.
Kosem nekaj časa igral MMORPG-je, kjer se precej dobro spoznaš s soigralci sem opazil, da je celo precej več igralcev okoli 50. leta kot tistih okoli 30. leta.
Tretja stvar je potrpežljivost, ki se počasi začne pojavljati šele nekje po 30. letu, prej pa o njej ni niti sledu. In ravno igranje RPG iger zahteva precej potrpežljivosti. Več ko vanjo vložiš, več ti vrne.
Če torej kakšen 20 letnik reče, da je nek RPG zanič to ne pomeni popolnoma nič. Če to reče za streljačino tipa Crysis potem pa mu je treba verjeti.
Četrta stvar pa so konzole. Te so dejansko problem in uničujejo celotno igričarsko industrijo. Če igro razvijajo za PC potem ne bo delala na konzoli, ker so vse po vrsti vsaj dvakrat bolj slabotne kot povprečen igričarski PC. Ko pa potem igro razvijajo za konzole in jo na PC samo prenesejo, imamo PC-jaši občutek, da igramo igre izpred 10. let, ki imajo povrh vsega še popolnoma čudaški vmesnik.
Konzolaši so v primerjavi s PC-jaši kot paraplegiki na vozičku v primerjavi s poskočnim športnikom. Ko se s tistim ubogim ploščkom v roki spopadejo z igro so v istem položaju kot invalid pred stopniščem. Tudi z vsemi možnimi klančinami, dvigali in obvozi se nikoli ne bodo mogli meriti s športnikom, ki preskakuje po 3 stopnice hkrati.
Približno tako se igralni plošček lahko meri s kombinacijo miške in tipkovnice
Peta stvar pa je tudi piratstvo. Če igro kupiš, in kot se pri PRG-ju spodobi zraven dobiš velik zemljevid in strateško knjižico, boš v igri precej bolj užival in se vanjo poglobil, kot pa nekdo, ki zadevo ukrade in uro ali 2 drvi skozi RPG kot da bi šlo za streljačino, in nim apojma zakaj se sploh gre, ker ni prebral uvajalne zgodbe, ki je bila v spremni knjižici in tudi zemljevida ni pogledal. Potem pa po nekaj urah obupa, čeprav se RPG ponavadi po kakšnih 10 urah sploh še dobro ne začne.
Dobrih RPG-jev pa je v zadnjem desetletju precej več kot prej. Samo občutek je drugačen, ker imamo sedaj na leto 2 odlična RPG-ja, 2 povprečna in 2 slaba. Medtem ko včasih slabih res ni bilo, ampak med tistimi dvemi, ki so jih včasih naredili na leto je bil en povprečen in en odličen. Tako da odličnih je danes več kot včasih.
Če iščeš bisere med kamenjem, sta zadnja 2 "Drakensang: The River of Time" in pa "Two Worlds II". Oba sta precej boljša kot prva dela, pa sta bila že prva dela obeh med boljšimi RPG-ji. Pa seveda "Fallou: New Vegas" je en najboljših RPG-jev sploh. Sicer je isti kot odličen Fallout 3 ampak zgodba je še boljša in bolj zanimiva.
Od prihajajočih pa največ obetata "The Witcher 2" in "The Elder Scrolls V: Skyrim" o katerem tukaj tudi teče beseda, če je kdo slučajno pozabil zaradi off topic debate
Mavrik ::
Četrta stvar pa so konzole. Te so dejansko problem in uničujejo celotno igričarsko industrijo. Če igro razvijajo za PC potem ne bo delala na konzoli, ker so vse po vrsti vsaj dvakrat bolj slabotne kot povprečen igričarski PC. Ko pa potem igro razvijajo za konzole in jo na PC samo prenesejo, imamo PC-jaši občutek, da igramo igre izpred 10. let, ki imajo povrh vsega še popolnoma čudaški vmesnik.
Konzolaši so v primerjavi s PC-jaši kot paraplegiki na vozičku v primerjavi s poskočnim športnikom. Ko se s tistim ubogim ploščkom v roki spopadejo z igro so v istem položaju kot invalid pred stopniščem. Tudi z vsemi možnimi klančinami, dvigali in obvozi se nikoli ne bodo mogli meriti s športnikom, ki preskakuje po 3 stopnice hkrati.
Primerjava (nas) uporabnikov Slo-Techa z invalidi je dovolj huda žalitev da pričakujem v naslednjem sporočilu ZELO dobro argumentacijo tega, zakaj (ontopic) je potrebno nas žaliti in kake so bile te hude razlike v prejšnjih Elder Scrolls igrah, da smo bili tisti, ki smo igrali TES: Oblivion ter Fallout 3/NV (ki sta praktično isti igri z istim vmesnikom) invalidi.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
Berserker ::
Izi ti gledaš na konzolo kot neke vrste zastarel hardwer. Ti se imaš za pravega igralca ampak očitno še nisi slišal o naslovih ki desetkrat prekašajo vse pc naslove, ma kaki desus ex, jaz ti nasproti vržem metal gear. Ustvarjalni imajo Little big planet na pc nisem opazil ničesar podobnega. Okami, shadow of colossus, Final fantaasy 7,..., gow vsi ti naslovi so na zastarelem PS2 pa na pc sploh nisem videl podobnih naslovov ki bi bili tako umetniški na tako starem hardweru.
Izi ::
Mavrik, sem prebral trikrat tvojo repliko in se mi ne sanja o čem govoriš. Niti ni razvidno ali igraš igre na PC ali na konzolah in ne vem glede česa se razburjaš.
tr33k, konzola sicer je zastarel hardware, ampak jaz sem bolj govoril o igralnem vmesniku, ki je največji problem konzol in zaradi njega so igre prenesene na PC ponavadi take polomije.
Hardware sam ni problem, se da na PC hitro dodati boljše teksture in novejše DirectX efekte, ampak igra bo še vedno defektna, ker je delana za uporabo z defektnim vmesnikom.
Imam 3 različne igralne ploščke tukaj na polici, en joystick in en volan. Medtem ko sta joystick in volan precej uporabna vsak za svojo zvrst iger je igralni plošček, katerokoli zvrst pogledaš, uporaben samo na pol.
Za letanje je joystick, za vožnjo je volan, za hojo, tek in streljanje pa je miška in tipkovnica.
Joypad pa ni uporabne prav nikjer in če ga hočejo narediti vsaj pogojno uporabnega uničijo igro. To je tisto, kar hočejo nekateri tukaj povedati in konzolaši kar ne dojamete.
Konzole znižujejo kvaliteto vseh iger po vrsti, zaradi svojega inferiornega vmesnika. Izdelovalci se trudijo igro tako poenostaviti, da bi jo bilo mogoče igrati tudi z joypadom, da tudi zelo obetajoča igra z dobro zamislijo, odlično grafiko in dobro zgodbo izpade čisto navadno sranje.
Pa brez zamere. Za konzole ne samo da mi dol visi, ampak jih enostavno sovražim.
Poleg tega, da igranje iger na konzoli ni noben užitek, prej nasprotno, četudi igraš na 60" TV-ju, pa so konzolne igre še neprimerno dražje od že tako predragih PC iger.
In če mene kdo vpraša bi bilo treba 3/4 postov v tej temi o Skyrimu izbrisati, ker ne sodijo sem, vključno s tem mojim postom.
tr33k, konzola sicer je zastarel hardware, ampak jaz sem bolj govoril o igralnem vmesniku, ki je največji problem konzol in zaradi njega so igre prenesene na PC ponavadi take polomije.
Hardware sam ni problem, se da na PC hitro dodati boljše teksture in novejše DirectX efekte, ampak igra bo še vedno defektna, ker je delana za uporabo z defektnim vmesnikom.
Imam 3 različne igralne ploščke tukaj na polici, en joystick in en volan. Medtem ko sta joystick in volan precej uporabna vsak za svojo zvrst iger je igralni plošček, katerokoli zvrst pogledaš, uporaben samo na pol.
Za letanje je joystick, za vožnjo je volan, za hojo, tek in streljanje pa je miška in tipkovnica.
Joypad pa ni uporabne prav nikjer in če ga hočejo narediti vsaj pogojno uporabnega uničijo igro. To je tisto, kar hočejo nekateri tukaj povedati in konzolaši kar ne dojamete.
Konzole znižujejo kvaliteto vseh iger po vrsti, zaradi svojega inferiornega vmesnika. Izdelovalci se trudijo igro tako poenostaviti, da bi jo bilo mogoče igrati tudi z joypadom, da tudi zelo obetajoča igra z dobro zamislijo, odlično grafiko in dobro zgodbo izpade čisto navadno sranje.
Pa brez zamere. Za konzole ne samo da mi dol visi, ampak jih enostavno sovražim.
Poleg tega, da igranje iger na konzoli ni noben užitek, prej nasprotno, četudi igraš na 60" TV-ju, pa so konzolne igre še neprimerno dražje od že tako predragih PC iger.
In če mene kdo vpraša bi bilo treba 3/4 postov v tej temi o Skyrimu izbrisati, ker ne sodijo sem, vključno s tem mojim postom.
Berserker ::
No ja delno imaš prav, tudi debate bi lahko tekla v pravo smer, le to bi še povedal da pri izbiri vmesnika ni kriva konzola ampak razvijalec. Mislim da se določene igre se enako igrajo ko še ni bilo next gen konzol. Recimo COD je obdržal enako igralnost (pokvaril ga je kapitalizem in hiter vir zaslužka), MMORPG so še vedno na pc, tudi RPG kot so Oblivion in Arcania imajo pc vmesnik kljub konzolnim verzijam.
Zvrsti za katere je plošček (gamepad) narejen: športne igre (FIFA, NBA, NHL,...), pretepačine, tretjeosebne streljačine, adventure , ploščadnice ( pop,..). No zdaj pa res neham. Lp
Zvrsti za katere je plošček (gamepad) narejen: športne igre (FIFA, NBA, NHL,...), pretepačine, tretjeosebne streljačine, adventure , ploščadnice ( pop,..). No zdaj pa res neham. Lp
opeter ::
Gamepad je še najboljši za pretepačine (oz. za te imaš namenski krmilnik) in platformske igre (tako starejše kot novejše tipa God of War ipd.). Se o a strinjam z Izijem.
Mogoče pa bi lahko kdo od moderatorjev ločil poste in dal v ločeno temo o tem, ko se pogovarjamo o igrah.
Mogoče pa bi lahko kdo od moderatorjev ločil poste in dal v ločeno temo o tem, ko se pogovarjamo o igrah.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
Testman42 ::
tudi RPG kot so Oblivion in Arcania imajo pc vmesnik kljub konzolnim verzijam.
Tukej bi te popravil.
Morrowind je imel PC vmesnik. Dejanski window management, tudi določene bližnjice na tipkovnici pri delu z inventory-jem.
Ko sem videl od Oblivion-a vmesnik me je prvo prešinila misel "S katere konzole so meni tale špil portali?"
Resno, IMHO so samo miško nalimali na konzolno verzijo igre.
Echbart ::
Jst sam upam, da bo podpora modom tako dobra kot za oblivion in Falout 3 in NV, če ne boljša.
Izi ::
Jst sam upam, da bo podpora modom tako dobra kot za oblivion in Falout 3 in NV, če ne boljša.
Dobra novica, format (NIF) ostaja isti. Če izdeluješ mode že veš kaj to pomeni.
Še nekaj najnovejših novic iz zadnjega intervjuja:
Igra ne bo imela nobene veze z Oblivionom, saj se dogaja 200 let po Oblivionu.
Ko so končali s Fallout 3 so vsi skupaj začeli delati na Skrimu, tako da ima Skrim sedaj velikansko ekipo več kot 100 ljudi. Upam, da se ne bo veljal pregovor, da preveč kuharjev pokvari kosilo
Glede na Fallout 3, ki je precej novejši kot Oblivion so še dodatno izboljšali ali spremenili: rendering, lighting, shadows, animation, faces, foliage, mountains, scripting, interface in še nekaj malenkosti. Sprememb je bilo toliko, da gre sedaj za nov motor, ki so ga poimenovali "Creation Engine". Editor je tudi povsem nov in se imenuje "The Creation Kit".
Še enkrat so potrdili, da bo v igri veliko in povsem odprto ozemlje.
Zavedajo se, da je bilo avto leveling sovražnikov v Oblivionu velika napaka, zato bo Skyrim imel isti princip kot Fallot 3, kjer je zadeva preizkušena in se je odlično obnesla.
Trik je, v tem, da igralec sam ugotovi, da na določeno območje ne more in se bo moral kasneje vrniti, brez da bi fizično zaklepali določena ozemlja. Tukaj ne bo nobena pot zablokirana, boš pa hitro mrtev, če boš preveč pogumno raziskoval preveč oddaljena področja.
Zmajev, kot najmočnejših sovražnikov v igri, bo dovolj. Točna številka ni znana, jih bo pa verjetno nekje med 12 in 50. Nekateri bodo skriptani in se bodo pojavili na točno določenih delih v igri, nekateri pa se bodo pojavljali povsem naključno. Če boš imel hudo smolo lahko srečaš celo 3 zmaje naenkrat kar v vsakem primeru pomeni smrt tudi za najbolj nabildane heroje
Pomembno je še omeniti, da ne bodo vsi zmaji enaki, ampak jih je kar nekaj različnih z različnimi močmi. Zmaji bodo za boj uporabljali iste "zmajeve krike", ki se jih bo lahko naučil tudi naš junak in potem kričal naokoli v Zmajskem jeziku. Ti Zmajevi kriki so tretja veja bojevanja in ločeni od magije in fizičnega boja.
Glede boja je omenjeno, da boš lahko s ščitom udaril sovražnika, kar ga bo za nekaj časa ustavilo in bo to dober začetni udarec. Pri mahanju z orožji pa boš lahko poleg običajnega klikanja po tipki, le to lahko tudi tiščal, kar bo prineslo precej močnejše udarce, ampak bo precej žrlo stamino, bodo pa ti močni udarci tudi povzročili opotekanje sovražnikov, kar jih bo naredilo bolj odprte za napad.
Vključili so tudi upočasnjene zaključne udarce, ki se bodo pojavljali naključno, seveda pa bodo povezani z orožjem in načinom na katerega si sovražniku zadal zadnji udarec.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Izi ::
The Elder Scrolls V: Skyrim First Look Preview - Through the Fire and the Flames
OMG
Še ena obetavna igra, ki jo lahko brišem iz seznama pričakujočih
In še ena franšiza, ki so jo uničile konzole.
Znebiti se mislijo vseh številk in statistik To naj bi bil vendar RPG. Mislijo, da bo sistem Perkov iz Fallouta nadomestil vse atribute. Nočejo nobenih številk, izbirali naj bi samo še med različnimi slikicami, ki bodo predstavljale posamezne perke. To otroško igrico naj kar imajo.
Naj zadevo izdajo samo na konzolah, s PC pa naj se sploh ne trudijo.
Po prebranem sodeč tole ne bo vredno niti piratiziranja, kaj šele kupovanja.
Lahko se tudi motim, ampak po nekaj zadnjih polomijah, ki so jih izdali zahodni izdelovalci, se kaže, da prav nobena igra, ki je namenjena več platformam hkrati ni vredna našega časa, kaj šele denarja.
Še dobro, da imamo Witcherja, ki bo samo za PC.
On the topic of character advancement, Howard noted that the eight original character attributes from previous Elder Scrolls games have been condensed into three: magica, health, and stamina. He justified this by stating that the original eight all "trickled down" into each other and that this change allowed players more direct control over their characters.
OMG
Še ena obetavna igra, ki jo lahko brišem iz seznama pričakujočih
In še ena franšiza, ki so jo uničile konzole.
Znebiti se mislijo vseh številk in statistik To naj bi bil vendar RPG. Mislijo, da bo sistem Perkov iz Fallouta nadomestil vse atribute. Nočejo nobenih številk, izbirali naj bi samo še med različnimi slikicami, ki bodo predstavljale posamezne perke. To otroško igrico naj kar imajo.
Naj zadevo izdajo samo na konzolah, s PC pa naj se sploh ne trudijo.
Po prebranem sodeč tole ne bo vredno niti piratiziranja, kaj šele kupovanja.
Lahko se tudi motim, ampak po nekaj zadnjih polomijah, ki so jih izdali zahodni izdelovalci, se kaže, da prav nobena igra, ki je namenjena več platformam hkrati ni vredna našega časa, kaj šele denarja.
Še dobro, da imamo Witcherja, ki bo samo za PC.
Berserker ::
Mislim si pa res dvoličen na čase. Najprej trdiš da je Fallout New Vegas najboljši rpg 2010, zdaj pa ti je ta Elder Scrolls V kar naenkrat zanič ker bo imel enak sistem perkov kot FNV.
Mavrik ::
Znebiti se mislijo vseh številk in statistik 8-O To naj bi bil vendar RPG. Mislijo, da bo sistem Perkov iz Fallouta nadomestil vse atribute. Nočejo nobenih številk, izbirali naj bi samo še med različnimi slikicami, ki bodo predstavljale posamezne perke. To otroško igrico naj kar imajo.
Daj mal bolj še jokaj no.
Od kdaj točno je point Role-Playing iger drkanje s številkami? Navsezadnje Mass Effect statistik sploh nima pa je vseeno eden najboljši RPGjev zadnjega časa, veliko boljši od precej "klasičnega" dreka.
Če bodo združili statistike jih kar naj, če bodo zaradi tega statistike bolj smiselne, je to še toliko boljše. Navsezadnje je bilo precej statistik v Oblivionu precej brezveze in niso mele nekega hudega vpliva v primerjavi s skilli. Tako da tudi če vse ven vržejo ne bo neke hude škode.
Pa ne vem zakaj točno vlačiš te bedarije s konzolami notri... kakšen idiot misli da so lastnosti igre odvisne od tega v kakšno ohišje je zapakiran računalnik, ki igro poganja?
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
Meizu ::
RPG je številka. In nič drugega. Če ni attribut sistema vemo vsi RPG in MMORPG navdušenci, da zadeva ni vredna naslova. To poenostavljanje stvari za "tanartabol neumne" je brezvezno. RPG in MMORPG ni bil nikoli mišljen za otroke, vedno je spodbujal poleg klanja stvorov tudi razmišljanje. Sedaj mislijo to uničit s perki, ki so neka nova izmišljotina kar se RPGjev tiče in nimam si kaj, kot da oznanim z moje strani takšno početje kot en velik fail. Da ne omenjam, koliko kombinacij razvoja karakterja sesuješ s tem, ko zmanjšaš atribute iz 8ih na samo 3. To takorekoč pomeni, da neglede na to kam vlagaš atribute pointe, ne moreš falit. Sam orožje menjaš pa je. Skratka... Podn.
Mavrik ::
RPG je številka. In nič drugega. Če ni attribut sistema vemo vsi RPG in MMORPG navdušenci, da zadeva ni vredna naslova.
Takim wannabe navdušencem se je v D&D reklo "Rollplayers" pa so na njih vsi gledali kot fane Britney Spears. Z razlogom. Role-playing ni bil nikoli okol metanja kock, kot tudi v igrah ni bil nikoli okoli številk. Zato pa se reče "IGRANJE VLOG". In ja, immersion, svet, zgodba je bolj pomemben kot kerokoli zajebavanje s številkami.
Sedaj mislijo to uničit s perki, ki so neka nova izmišljotina kar se RPGjev tiče in nimam si kaj, kot da oznanim z moje strani takšno početje kot en velik fail.
Perke je mel Fallout 1 leta 1997, katerega vsi po božje častijo. Ne bluzi.
Da ne omenjam, koliko kombinacij razvoja karakterja sesuješ s tem, ko zmanjšaš atribute iz 8ih na samo 3. To takorekoč pomeni, da neglede na to kam vlagaš atribute pointe, ne moreš falit.
A do sedaj si pa v Elder Scrolls lahko falil z atributi? Resno? Daj malo pomisli koliko pomena so imeli atributi in koliko skilli v Elder Scroll igrah do sedaj. Atribute si lahko kompletno zabluzo pa je bilo čist enako (no, mal manj stvari si lahko noso) dokler si prave skille mel. Tako da so atributi samo brezvezna redundanca.
Sam orožje menjaš pa je. Skratka... Podn.
Ja, sam prave perke in skille moraš zbrat. "Sam orožje menjaš."
Dajte mal premislit prej kot tule bedarije pišete no prosim :)
The truth is rarely pure and never simple.
ABX ::
Imam občutek, da precej igralcev igranje iger jemlje kot neko naporno obveznost in pozablja, da so igre narejene za zabavo.
Čaki, čaki, čaki, ....
Tako kot imaš globoko umetnino v knjižnosti za katero razumevanje potrebuješ ogromno časa, isti medij (papir) ti omogoča gledat pornjake.
Od posameznika je odvisno kaj si želi in old school RPG so bile nemogoče za končat v prvem poskusu, v šolo si se vrnil in debatiral kako bi šel čez določeno uganko. Današnja generacija ne ve kako zgleda poiskat rešitev brez uporabe googla.
Je to dobro ali slabo? Ne vem in me ne zanima, čas gre naprej in se zadeve spreminjajo. Ampak kar je zate zabavno je za nekoga drugega dolgočasno, ker brez uporabe možganov ni izziva.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Meizu ::
RPG je številka. In nič drugega. Če ni attribut sistema vemo vsi RPG in MMORPG navdušenci, da zadeva ni vredna naslova.
Takim wannabe navdušencem se je v D&D reklo "Rollplayers" pa so na njih vsi gledali kot fane Britney Spears. Z razlogom. Role-playing ni bil nikoli okol metanja kock, kot tudi v igrah ni bil nikoli okoli številk. Zato pa se reče "IGRANJE VLOG". In ja, immersion, svet, zgodba je bolj pomemben kot kerokoli zajebavanje s številkami.
Sedaj mislijo to uničit s perki, ki so neka nova izmišljotina kar se RPGjev tiče in nimam si kaj, kot da oznanim z moje strani takšno početje kot en velik fail.
Perke je mel Fallout 1 leta 1997, katerega vsi po božje častijo. Ne bluzi.
Da ne omenjam, koliko kombinacij razvoja karakterja sesuješ s tem, ko zmanjšaš atribute iz 8ih na samo 3. To takorekoč pomeni, da neglede na to kam vlagaš atribute pointe, ne moreš falit.
A do sedaj si pa v Elder Scrolls lahko falil z atributi? Resno? Daj malo pomisli koliko pomena so imeli atributi in koliko skilli v Elder Scroll igrah do sedaj. Atribute si lahko kompletno zabluzo pa je bilo čist enako (no, mal manj stvari si lahko noso) dokler si prave skille mel. Tako da so atributi samo brezvezna redundanca.
Sam orožje menjaš pa je. Skratka... Podn.
Ja, sam prave perke in skille moraš zbrat. "Sam orožje menjaš."
Dajte mal premislit prej kot tule bedarije pišete no prosim :)
No, sej ravno zaradi takih se je wow dvignu v višave. Vse drugo je pa zanič. Meh.
Saladin ::
Načeloma se strinjam z slabim vplivom konzol na RPG.
Ampak če ne drugega je Fallout 3 pokazal, da se da shajati brez klasičnega mrcvarenja številk in metanja kock in da je simbioza PC/konzole pri RPG-jih možna. Vse prvoosebne RPG-je je potrebno primerjat samo in zgolj z prvoosebnimi RPGji (System Shock, Deus Ex,..). Tretjeosebne RPG so že zgodba zase, klasične RPG-je pa bolj drži nostalgika kot pa neka sodobna alternativa.
Me pa tudi zelo skrbi kakšen vpliv bo imela eliminacija vseh klasičnih atributov. Fallout 3 je v tem vidiku deloval odlično (le zahteve po atributih so bile preblage). Kako si sploh lahko "the smart, good guy" v kakem RPG-ju brez inteligence in karizme je beyond me.
Ampak če ne drugega je Fallout 3 pokazal, da se da shajati brez klasičnega mrcvarenja številk in metanja kock in da je simbioza PC/konzole pri RPG-jih možna. Vse prvoosebne RPG-je je potrebno primerjat samo in zgolj z prvoosebnimi RPGji (System Shock, Deus Ex,..). Tretjeosebne RPG so že zgodba zase, klasične RPG-je pa bolj drži nostalgika kot pa neka sodobna alternativa.
Me pa tudi zelo skrbi kakšen vpliv bo imela eliminacija vseh klasičnih atributov. Fallout 3 je v tem vidiku deloval odlično (le zahteve po atributih so bile preblage). Kako si sploh lahko "the smart, good guy" v kakem RPG-ju brez inteligence in karizme je beyond me.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Izi ::
Daj mal bolj še jokaj no.
A če dam pozitivno kritiko je to novica, če dam pa negativno je pa jokanje? Dejstva, ki so dostopna govorijo o slabi igralni izkušnji in jaz samo obveščam. Dodal pa sem še nekaj svojega razočaranja, ker sem polagal upe v to igro.
Pa ne vem zakaj točno vlačiš te bedarije s konzolami notri... kakšen idiot misli da so lastnosti igre odvisne od tega v kakšno ohišje je zapakiran računalnik, ki igro poganja?
Kakšno ohišje neki? Kot da nismo vsega že stokrat obdelali. Konzole so narejene za omejen vmesnik in namenjene igranju nekaj metrov od ekrana. Velike količine teksta in majhne številke statistik pa so narejene za PC.
Konzole so v redu za večino žanrov, za streljačine so slabše kot PC, za RPG pa so neprimerne. RPG na konzole enostavno ne sodi in konec, pa ga tja kljub vsemu vlačijo na silo.
Katerikoli RPG do sedaj so prenesli tudi na konzole so ga uničili. Najprej so poenostavili bojevanje, za omejen vmesnik, nato so vse povečali in poenostavili vmesnik, da se lahko bere iz velike razdalje, in seveda polovico stvari zmetali stran, ker se vsega enostavno ni dalo uporabno prenesti na konzole, še naj pa prebirati, če stojiš nekaj metrov stran od ekrana.
RPG se igra na mizi pol metra od ekrana z zemljevidom na eni strani in knjižico na drugi. Rabiš tipkovnico, ker je nujnih vsaj 10 različnih tipk, in seveda miško za natančno bojevanje. Igra, kjer na začetku ni potrebo pogledati v knjižico, da ti razloži kaj pomenijo posamezne stvari in statistike, zame ni noben RPG.
Glede igre Skyrim, nikjer nisem rekel, da je sistem perkov zanič, ampak sem rekel, da bo to vse kar bo sploh še ostalo.
Fallout ima 7 attributov: Strength, Perception, Endurance, Charisma, Intelligence, Agility in Luck
Kakšen bi bil Fallout, brez vseh teh atributov? Tak kot bo Skyrim.
The Elder Scrolls serija je imela 8 attributov in prav vse so vrgli ven. Vse kar bo ostalo je Zdravje, Mana, Stamina in Perki.
Jaz sem še milosten glede odstranitve vseh attributov, malo prebiraj ostale igričarske forume. Takega ogorčenja in razočaranja še nisem doživel. Ljudje danes množično preklicujejo prednaročila na Skyrim.
Obstaja sicer majhna možnost, da bo igra kljub vsemu dobra, ampak jaz spremljam igričarsko sceno že zelo dolgo časa in glede na pretekle izkušnje zelo dvomim, da bo Skyrim kaj bolj zanimiv od na primer Dragon Age 2, ki je lep primer, kako se da zavoziti obetavno igro in jo narediti dolgočasno.
Mass Effect je tukaj težko dajati za primerjavo, ker gre po mojem mnenju bolj za navadno tretjeosebno streljačino z nekaj ne omembe vrednimi elementi RPG. Mass Effect je ena redkih iger, ki je odlična, kljub temu, da ni od RPG ostalo praktično nič. Je pa odlična Sci-Fi zgodba tista, ki vleče in vse skupaj drži skupaj.
Če Mass Effect serijo štejemo med RPG potem je tudi Dead Space serija RPG. Vsaj meni je bi Dead Space 2 bolj RPG kot pa Mass Effect 2.
Skyrim je pravljica z velikanskim in odprtim ozemljem, kjer zgodba nikakor ne more prikriti okrnjenega igranja, saj včasih mine tudi več ur, ko blodimo po neskončnih pokrajinah in jamah brez da bi se karkoli zgodilo. Mass effect pa je linearna zadeva s kratkimi missijami, kjer imamo vsakih nekaj minut animacijo, ki nas vleče naprej, zato je neprimerljiv.
Kaj nas bo gnalo v raziskovanje velikanskih ozemelj, kjer tudi po cel dan ne boš videl nobene animacije in nobenega napredka v zgodbi?
V pravljicah, kjer je bistvo vsega raziskovanje ozemlja, nas je naprej priganjal dober in pregleden razvoj našega junaka. Če je to nezanimivo, je vse skupaj nesmiselno in dolgočasno. Bolj ko odstranjujejo statistike manj smisla ima ukvarjanje z našim karakterjem.
A naj ure dolgo pobijam pošasti in opravljal enolične queste, zato da bom potem lahko izbral en nov perk? Ah seveda, po vsakem novem levelu bom postavljen pred težko odločitvijo ali malenkost povečam zdravje ali pa raje mano, ali pa morda celo vzdržljivost. In to bo tisti RPG element, ki nam bo še ostal
Poleg tega pa je še sam boj vedno manj zanimiv, kjer so ga tako poenostavili, da se ga da igrati tudi s igralnim ploščkom.
A mi morajo biti vse igre všeč?
Kupil in preigral sem vse Elder Scrollse do sedaj in imam pravico biti razočaran.
Pri večini iger tukaj na forumu sem jaz tisti, ki poskuša v vsaki najti kaj dobrega, medtem ko večina pljuva po njih. Bom pa sedaj enkrat za spremembo jaz prvi, ki bo začel pljuvati po igri, katero zaenkrat še vsi hvalite.
Upajmo, da se motim, ampak glede na moje izkušnje in zbrana dejstva bo šlo za še eno RPG franšizo v vrsti zavoženih.
Morrowind mi je bil odličen in najboljši v seriji, Oblivion je bil vsaj zame že kar precejšnje razočaranje, sem ga nehal igrati, dokler niso prišli modi, ki so popravili čudaštva v igri, za Skyrim pa se mi zdi po do sedaj zbranih podatkih, da ga niti preigral ne bom več, ker zadev, ki jih mečejo ven niti z modi ne bo možno popraviti.
Saladin ::
Izi-jevi strahovi so utemeljeni.
Ampak počakajmo na igro.
Ampak počakajmo na igro.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Izi ::
Kljub manjku atributov, statistik in podobnih RPG elementov zna biti igra zanimiva. Tukaj je nekaj zanimivih novejših najav:
- V igri bo 10 različnih ras. Tudi rasizem bo prisoten nekatere rase ne prenašajo drugih ras. Na primer Severnjaki, ki so domorodci v Skyrimu sovražijo tako Ljudi kot tudi Elfe
- V igri bo 120 podzemnih jam. Polovica od njih bo krajših in bodo zahtevale okoli 15 minut za čiščenje in pregled, najdaljše pa bodo zahtevale med 2 in 3 ure, da jih bomo končali. Vsaka jama bo imela nagrado, daljša ko bo večja bo nagrada.
- Srečali bomo veliko različnih "pošati" od Zmajev do majhnih zajčkov. Vmes pa bodo Velikanski pajki, Volkovi, Losi, Jeleni, Velikani, Mamuti, ..., vsak od njih pa bo živel na točno določenih mestih, nekateri samo v jamah, nekateri samo v snegu, ...
- Alkimijo in pasti mislijo narediti bolj uporabno kot je bila v Oblivionu. Menda bo vse skupaj bolj enostavno za uporabo in močnejše (spet nekaj kar bodo poenostavili )
- Zemljevid, ki je v igrah z velikim ozemljem nujen, da se ne izgubimo ne bo samo dvodimenzionalna slika kot ponavadi ampak bo 3D. Ne boš pa mogel nanj dodajati svojih zabeležk.
- Trgovci se bodo odzivali na zunanje dogodke in prilagajali svoje cene. Na primer, če bo pogorelo koruzno polje v okolici mesta bodo trgovci posledično dvignili ceno koruze (kot da koga briga cena koruze v RPG igri )
- Veliko delajo na malenkostih. Na primer dodali bodo veter, ki bo na vodnih površinah delal dinamične valove.
- Odklepanje ključavnic bo sedaj mini igrica (ena od posledic redukcije skillov in atributov)
- V igri bo 5 velikih mest in 8 do 9 naselij. V mestu si boš lahko kupil svojo hišo.
- V igri bo 10 različnih ras. Tudi rasizem bo prisoten nekatere rase ne prenašajo drugih ras. Na primer Severnjaki, ki so domorodci v Skyrimu sovražijo tako Ljudi kot tudi Elfe
- V igri bo 120 podzemnih jam. Polovica od njih bo krajših in bodo zahtevale okoli 15 minut za čiščenje in pregled, najdaljše pa bodo zahtevale med 2 in 3 ure, da jih bomo končali. Vsaka jama bo imela nagrado, daljša ko bo večja bo nagrada.
- Srečali bomo veliko različnih "pošati" od Zmajev do majhnih zajčkov. Vmes pa bodo Velikanski pajki, Volkovi, Losi, Jeleni, Velikani, Mamuti, ..., vsak od njih pa bo živel na točno določenih mestih, nekateri samo v jamah, nekateri samo v snegu, ...
- Alkimijo in pasti mislijo narediti bolj uporabno kot je bila v Oblivionu. Menda bo vse skupaj bolj enostavno za uporabo in močnejše (spet nekaj kar bodo poenostavili )
- Zemljevid, ki je v igrah z velikim ozemljem nujen, da se ne izgubimo ne bo samo dvodimenzionalna slika kot ponavadi ampak bo 3D. Ne boš pa mogel nanj dodajati svojih zabeležk.
- Trgovci se bodo odzivali na zunanje dogodke in prilagajali svoje cene. Na primer, če bo pogorelo koruzno polje v okolici mesta bodo trgovci posledično dvignili ceno koruze (kot da koga briga cena koruze v RPG igri )
- Veliko delajo na malenkostih. Na primer dodali bodo veter, ki bo na vodnih površinah delal dinamične valove.
- Odklepanje ključavnic bo sedaj mini igrica (ena od posledic redukcije skillov in atributov)
- V igri bo 5 velikih mest in 8 do 9 naselij. V mestu si boš lahko kupil svojo hišo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
blackbfm ::
Veliko delajo na malenkostih. Na primer dodali bodo veter, ki bo na vodnih površinah delal dinamične valove.
No vidiš take stvari mi grejo na živce pri vseh igrah..ker se ukvarjajo z nekimi malenkostmi, tisto glavno (zgodba ali whatever) pa komaj da je na nivoju.
Outsajder ::
Kako lahko sploh kritizirate bethseda izdelke, ki ima same dobre špile z dobrimi ocenami in kvaliteto zato jim zaupam skyrim.
blackbfm ::
Bethesda ne da dela dobro kvaliteto, samo ni neke hude konkurence. Ce te zanima kaj je narobe z njihovimi igrami si pa celo temo preberii.
nejko8 ::
je že kdo prednaročil Skyrim? in če je, iz kje je najceneje (mislim za tujino seveda)?
Zavvi ga ima za 27.85 GBP kar je približno 32,5 EUR...
LP
Zavvi ga ima za 27.85 GBP kar je približno 32,5 EUR...
LP
Izi ::
Bliža se čas izida in bolj ko gledam predstavitvene videe bolj se mi zdi, da bo igra odlična. Zna celo preseči legendarnega Witcherja.
Za razliko od Witcherja bomo imeli v Skyrimu popolno svobodo gibanja in raziskovanja. Ravno sem gledal video, kjer naš junak najprej zavpije nek zmajev klic, ki okoli njega aktivira neko zaščito in potem se preko previsa požene v globino okoli 100 metrov globoko, kjer pristane nepoškodovan.
To kaže, da lahko teoretično prilezemo ali skočimo na čisto vsak delček ozemlja. Vse bo odvisno samo od naših sposobnosti, kako visoko lahko skačemo ali kako globoke padce lahko preživimo.
Edino letanja po zraku se mi zdi, da je bilo rečeno, da tokrat ne bo. Ker v Morrowindu se spomnim, da sem se kot čarovnik lahko naučil tudi letanja po zraku, ampak tam ni bilo Zmajev, ki bi letali po zraku.
Ne vem pa kako mi je podatek o dolžini igre ušel do sedaj, ampak šele danes sem zasledil uradni podatek, da je Skyrim dolg VEČ kot 300 ur
To bo kot kaže najdaljša igra do sedaj. In 300 ur ni rečeno samo za tiste, ki vtaknejo nos v čisto vsako špranjo ali in naredijo vsak možen quest. Ne, za tiste, ki nočejo ničesar zgrešiti bo potrebno še minimalno dodatnih 100 ur.
Se pravi okoli 400 ur za narediti popolnoma vse, in ker se pri običajnih RPG-jih, kjer omenjajo ponavadi okoli 40 ur igranja meni to vedno zavleče na 80 ur, lahko torej pričakujem, da bom za končanje Skyrima potreboval 800 ur
Z mojimi 2 do 3 urami na dam bom rabil za Skryrim več kot celo leto rednega vsakodnevnega igranja.
In kot kaže bo Skyrim končno spet ena izmed redkih iger, kjer predmetov po mestih ne bomo mogli kar nekaznovano odnašati oziroma krasti. Če nas kdo opazi nas takoj teče prijaviti oblastem.
Iz tega tudi sledi zabavem bug, ki so ga opazili in tudi odpravili približno 2 meseca nazaj. Preizkuševalci so se čudili, zakaj je večina njihovih kraj opažena in naznanjena oblastem, čeprav ni nobenega človeka v bližini. Hrošč se je je skrival v kurah oziroma kokoših, ki so tekle k oblastem naznaniti našega junaka ob vsaki kraji, ki so jo opazile Bug so že popravili.
Se mi pa postavlja vprašanje koliko bugov bo v 300 ur dolgi igri, če jih že v 30 ur dolgih igrah kar mrgoli.
Edit: da bo igra precej dolga kaže tudi podatek, da bo samo "Soundtrack" (muzika iz igre), ki bo menda priložena k igri, zasedla kar 4 audio CD plošče.
Za razliko od Witcherja bomo imeli v Skyrimu popolno svobodo gibanja in raziskovanja. Ravno sem gledal video, kjer naš junak najprej zavpije nek zmajev klic, ki okoli njega aktivira neko zaščito in potem se preko previsa požene v globino okoli 100 metrov globoko, kjer pristane nepoškodovan.
To kaže, da lahko teoretično prilezemo ali skočimo na čisto vsak delček ozemlja. Vse bo odvisno samo od naših sposobnosti, kako visoko lahko skačemo ali kako globoke padce lahko preživimo.
Edino letanja po zraku se mi zdi, da je bilo rečeno, da tokrat ne bo. Ker v Morrowindu se spomnim, da sem se kot čarovnik lahko naučil tudi letanja po zraku, ampak tam ni bilo Zmajev, ki bi letali po zraku.
Ne vem pa kako mi je podatek o dolžini igre ušel do sedaj, ampak šele danes sem zasledil uradni podatek, da je Skyrim dolg VEČ kot 300 ur
To bo kot kaže najdaljša igra do sedaj. In 300 ur ni rečeno samo za tiste, ki vtaknejo nos v čisto vsako špranjo ali in naredijo vsak možen quest. Ne, za tiste, ki nočejo ničesar zgrešiti bo potrebno še minimalno dodatnih 100 ur.
Se pravi okoli 400 ur za narediti popolnoma vse, in ker se pri običajnih RPG-jih, kjer omenjajo ponavadi okoli 40 ur igranja meni to vedno zavleče na 80 ur, lahko torej pričakujem, da bom za končanje Skyrima potreboval 800 ur
Z mojimi 2 do 3 urami na dam bom rabil za Skryrim več kot celo leto rednega vsakodnevnega igranja.
In kot kaže bo Skyrim končno spet ena izmed redkih iger, kjer predmetov po mestih ne bomo mogli kar nekaznovano odnašati oziroma krasti. Če nas kdo opazi nas takoj teče prijaviti oblastem.
Iz tega tudi sledi zabavem bug, ki so ga opazili in tudi odpravili približno 2 meseca nazaj. Preizkuševalci so se čudili, zakaj je večina njihovih kraj opažena in naznanjena oblastem, čeprav ni nobenega človeka v bližini. Hrošč se je je skrival v kurah oziroma kokoših, ki so tekle k oblastem naznaniti našega junaka ob vsaki kraji, ki so jo opazile Bug so že popravili.
Se mi pa postavlja vprašanje koliko bugov bo v 300 ur dolgi igri, če jih že v 30 ur dolgih igrah kar mrgoli.
Edit: da bo igra precej dolga kaže tudi podatek, da bo samo "Soundtrack" (muzika iz igre), ki bo menda priložena k igri, zasedla kar 4 audio CD plošče.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
FiDeK ::
BALAST ::
Raje preskočite Skyrim, ker predvidevam da bo imel toliko hroščev, da jih še do 2013 ne bodo poflikal!
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
Izi ::
Raje preskočite Skyrim, ker predvidevam da bo imel toliko hroščev, da jih še do 2013 ne bodo poflikal!
Tvoje predvidevanje nima pomena, če ga z ničemer ne utemeljiš.
Jaz misli, da ne bo pretirano veliko bugov, ker:
- pri tej igri je Bethesda tako izdelovalec kot založnik. Problemi z bugi so ponavadi zaradi priganjanja in pritiskov založnika na izdelovalce. Tega tukaj ne more biti.
- enako je bilo v primeru Fallout 3, ker je Bethesda tudi izdelovalec in založnik. In Fallout 3 je tudi precej dolga in kompleksna RPG igra pa ni imela kakšnih omembe vrednih bugov.
- tudi motor za igro imajo svoj, večina izdelovalcev igre motor preprosto kupi in ga verjetno ne obvladajo tako dobro, kot če bi ga razvili sami. Motor tudi ni povsem nov ampak močno predelan iz Fallout 3, če se ne motim.
- igra je dejansko bolj ali manj končana že precej časa in bi jo marsikateri založnik izdal že pred meseci. Bethesda pili in preizkuša zadevo z velikim številom preizkuševalcev že dolgo časa.
Vse to in še kaj kaše na upanje, da bo igra imela precej malo bugov. Edina zaskrbljujoča stvar je velikanska dolžina igre, pri kateri zna biti, da bodo kakšnega hrošča spregledali.
ABX ::
Jaz se bojim da bosta grafični pogon in keyborad shorcut slabo optimizira zaradi konzol.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
blackbfm ::
In Fallout 3 je tudi precej dolga in kompleksna RPG igra pa ni imela kakšnih omembe vrednih bugov.
Šala leta.
tudi motor za igro imajo svoj, večina izdelovalcev igre motor preprosto kupi
Ta bethesdin pogon je precej beden, bi bilo boljše če bi se še bolj sfokusiral na zgodbo, ker za ostalo so bolj nesposobni.
BALAST ::
Pojavila se je že XBOX360 verzija igre! Prvi del je bolj urejanje karakterja, medtem ko drugi bitka iz ječe! Drugi je boljši!
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
Saladin ::
Zelo, zelo obetajoče
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Izi ::
Pojavila se je že XBOX360 verzija igre! Prvi del je bolj urejanje karakterja, medtem ko drugi bitka iz ječe! Drugi je boljši!Sicer je to hud spoiler, ampak sem vseeno z užitkom pogledal oba dela do konca. Komaj čakam, da dobim igro. Spet bo nekaj mesecev trpelo moje družabno življenje
Furbo ::
So pa hitro umaknili video.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
BALAST ::
Perks:
Warrior:
The warrior skills focus around weapons, armors, and smithing - weapons and armors. In the perks you can decide if you want to use bows, one-handed weapons, heavy armor, etc. This is still general though. For two-weapon alone's you need to decide if you want to use battleaxes, war hammers, great swords, or a combination of any of them. Do you want to be an elven smith or a dragon smith - or perhaps one of the other 8 types? Here are some perks:
The Warrior - Archery
Bows do 25% more damage
Zoom in
Zoom in slows time
10% Crit Chance
Move faster with drawn bow
Recover twice as many arrows from dead bodies
Chance for paralyze
Draw bow 30% faster
The Warrior - Block:
Quick Reflexes
Elemental Protection
Deflect Arrows
Shield Charge
Deadly Bash
Shield Wall
Power Bash
Bash Disarm
The Warrior - Heavy Armor:
Increase armor rating by 20% (5 ranks)
Unarmed attacks with heavy armor gauntlets--damage increased by gauntlets' armor rating
Half fall damage if all in heavy armor
Additional 25% armor if in matching set
25% armor bonus if all in heavy armor (not matching)
50% less stagger if all in heavy armor
10% damage reflected back to enemy if all in heavy armor
Heavy armor weighs nothing and doesn't slow you down
The Warrior - One Handed:
Hack and Slash
One Handed Prowess
One-Handed Tactics
Bone Breaker
The Warrior - Two Handed:
2H weapons do 20% more damage (5 ranks)
Attacks with warhammers ignore 25% armor
Attacks with battleaxes do extra bleeding damage
Attacks with greatswords do extra critical damage
Power attacks cost 25% less stamina
Standing power attacks do 25% bonus damage, chance to decapitate
Sprinting power attacks do double (critical) damage
Sideways power attacks hit all targets
Backward power attacks have 25% chance of paralysis
The Warrior - Smithing:
Steel Smithing
Arcane Blacksmith
Dwarven Smithing
Elven Smithing
Orcish Smithing
Advanced Armors
Glass Smithing
Daedric Smithing
Ebony Smithing
Dragon Smithing
Mage:
So maybe swords and shields aren't your cup of tea. That's okay. The mage tree offers spells instead of material items. Much like Oblivion, magic is split into 6 schools: alteration, conjuration, destruction, illusion, restoration, and enchantment. If you are a dedicated mage you can now decide to focus on a few of the schools and make them stronger or do you branch into all 6? Here are some of the perks:
The Mage - Alteration
50% Magicka Cost (5 Ranks)
Dual casting overcharges for more powerful spell
Absorb 30% Magicka that hits you
Alteration spells have greater duration (Ranked)
The Mage - Conjuration
50% Magicka Cost (5 Ranks)
Dual casting overcharges for more powerful spell
Bound weapons do more damage
Bound weapons cast Soul Trap on target
Bound weapons banish certain creatures
Reanimate dead with 100 more HP
Summon 2 Atronachs or reanimated zombies
Summon Atronachs at twice the distance
Summoned Atronachs are twice as strong
The Mage - Destruction
50% Magicka Cost (5 Ranks)
Dual casting overcharges for more powerful spell
Shock damage has chance to disintegrate targets if health is low
Frost damage has chance to paralyze targets if health is low
Fire damage has chance to make targets flee if health is low
Place runs 5x further away
Fire spells cause more damage (Ranked)
Shock Spells cause more damage (Ranked)
Frost spells cause more damage (Ranked)
The Mage - Illusion
50% Magicka Cost (5 Ranks)
Dual casting overcharges for more powerful spell
Spells work on higher level animals
Spells work on higher level people
All spellcasting (from any school) is done silently
Spells work on undead, daedra and automatons
Fear spells work on higher level enemies
Kindred Mage
The Mage - Restoration
50% Magicka Cost (5 Ranks)
Dual casting overcharges for more powerful spell
Healing spells 50% more effective
Spells more effective against undead
Magicka regenerates 25% faster
Once per day autocast 250PH restoration when health drops low
Healing spells also restore stamina
The Mage - Enchanting
Enchantments 20% stronger (Ranked)
Enchanted armor 25% stronger
Soul gems provide extra magicka for recharging
Death blows to creatures but not people trap souls
Health, Magicka and Stamina Enchants are stronger
Extra effect on already enchanted weapon can be applied
Shock enchants 25% stronger
Fire enchants 25% stronger
Frost enchants 25% stronger
Thief:
Alright, fine. Hiding behind thick armor and dainty spells and too cowardly for you. You want to be in the shadows, picking locks, sneaking, backstabbing, and using charm to persuade merchants for cheaper prices. If you are the swindler type, the thief perk tree is for you. Besides the typical rouging things, the thief perks has speech skills, light armor skills, and alchemy. Will you use one or all of these perks branches? Here are some of the perks:
The Thief - Alchemy
Potions 20% stronger (5 ranks)
Potions for restoring Health, Magicka or Stamina are 25% more powerful
Poisons are 25% more effective
Poisons last for twice as many hits
Two ingredients are gathered from plants
50% resistance to all poisons
All negative effects removed from potions, and positive effects removed from poisons
2 effects of an ingredient are revealed when testing it for the first time instead of 1
The Thief - Light Armor
(Detail pending)
The Thief - Lockpicking
Wax Key - Enables you to make a copy of a key for a lock you just picked
Further details pending
The Thief - Pickpocket
Light Fingers - Reduces the influence weight and value of items on your chance of successfully pickpocketing an item (5 ranks)
Night Thief - Pickpocketing unconscious/sleeping NPC works almost every time
Poisoned - Silently place poison in other peoples' pockets to harm or kill
Cutpurse - Pickpocketing gold is 50% easier
Extra pockets - Carrying capacity is increased by 100
Keymaster - Pickpocketing keys almost always works
Misdirections - You can pickpocket equipped weapons
Perfect Touch - you can pickpocket equipped items
The Thief - Sneak
20% harder to detect (5 ranks)
Sneak attacks do 6x damage with 1H weapons
Sneak attacks do 3x damage with bows
Sneak attacks do 15x damage with daggers
Noise from armor reduced by 50%
No longer activate pressure plates
Sprinting while sneaking performs silent forward roll
Running does not affect detection stance
Crouching can make hostile enemies lose sight of you and search for new target
Vanish - Forces your attacker to focus their attacks on another while entering combat in sneak mode
The Thief - Speech
Buying and selling price 10% better (5 ranks)
10% price from the opposite sex
Invest in shops and increase available gold permanently
Master Trader - all shops have 1000 more gold to spend
Buy and sell from any merchant regardless of what they normally sell
Intimidation attempts are twice as successful
Persuasion attempts are twice as successful
Bribe--forces guards to ignore your bounty
Warrior:
The warrior skills focus around weapons, armors, and smithing - weapons and armors. In the perks you can decide if you want to use bows, one-handed weapons, heavy armor, etc. This is still general though. For two-weapon alone's you need to decide if you want to use battleaxes, war hammers, great swords, or a combination of any of them. Do you want to be an elven smith or a dragon smith - or perhaps one of the other 8 types? Here are some perks:
The Warrior - Archery
Bows do 25% more damage
Zoom in
Zoom in slows time
10% Crit Chance
Move faster with drawn bow
Recover twice as many arrows from dead bodies
Chance for paralyze
Draw bow 30% faster
The Warrior - Block:
Quick Reflexes
Elemental Protection
Deflect Arrows
Shield Charge
Deadly Bash
Shield Wall
Power Bash
Bash Disarm
The Warrior - Heavy Armor:
Increase armor rating by 20% (5 ranks)
Unarmed attacks with heavy armor gauntlets--damage increased by gauntlets' armor rating
Half fall damage if all in heavy armor
Additional 25% armor if in matching set
25% armor bonus if all in heavy armor (not matching)
50% less stagger if all in heavy armor
10% damage reflected back to enemy if all in heavy armor
Heavy armor weighs nothing and doesn't slow you down
The Warrior - One Handed:
Hack and Slash
One Handed Prowess
One-Handed Tactics
Bone Breaker
The Warrior - Two Handed:
2H weapons do 20% more damage (5 ranks)
Attacks with warhammers ignore 25% armor
Attacks with battleaxes do extra bleeding damage
Attacks with greatswords do extra critical damage
Power attacks cost 25% less stamina
Standing power attacks do 25% bonus damage, chance to decapitate
Sprinting power attacks do double (critical) damage
Sideways power attacks hit all targets
Backward power attacks have 25% chance of paralysis
The Warrior - Smithing:
Steel Smithing
Arcane Blacksmith
Dwarven Smithing
Elven Smithing
Orcish Smithing
Advanced Armors
Glass Smithing
Daedric Smithing
Ebony Smithing
Dragon Smithing
Mage:
So maybe swords and shields aren't your cup of tea. That's okay. The mage tree offers spells instead of material items. Much like Oblivion, magic is split into 6 schools: alteration, conjuration, destruction, illusion, restoration, and enchantment. If you are a dedicated mage you can now decide to focus on a few of the schools and make them stronger or do you branch into all 6? Here are some of the perks:
The Mage - Alteration
50% Magicka Cost (5 Ranks)
Dual casting overcharges for more powerful spell
Absorb 30% Magicka that hits you
Alteration spells have greater duration (Ranked)
The Mage - Conjuration
50% Magicka Cost (5 Ranks)
Dual casting overcharges for more powerful spell
Bound weapons do more damage
Bound weapons cast Soul Trap on target
Bound weapons banish certain creatures
Reanimate dead with 100 more HP
Summon 2 Atronachs or reanimated zombies
Summon Atronachs at twice the distance
Summoned Atronachs are twice as strong
The Mage - Destruction
50% Magicka Cost (5 Ranks)
Dual casting overcharges for more powerful spell
Shock damage has chance to disintegrate targets if health is low
Frost damage has chance to paralyze targets if health is low
Fire damage has chance to make targets flee if health is low
Place runs 5x further away
Fire spells cause more damage (Ranked)
Shock Spells cause more damage (Ranked)
Frost spells cause more damage (Ranked)
The Mage - Illusion
50% Magicka Cost (5 Ranks)
Dual casting overcharges for more powerful spell
Spells work on higher level animals
Spells work on higher level people
All spellcasting (from any school) is done silently
Spells work on undead, daedra and automatons
Fear spells work on higher level enemies
Kindred Mage
The Mage - Restoration
50% Magicka Cost (5 Ranks)
Dual casting overcharges for more powerful spell
Healing spells 50% more effective
Spells more effective against undead
Magicka regenerates 25% faster
Once per day autocast 250PH restoration when health drops low
Healing spells also restore stamina
The Mage - Enchanting
Enchantments 20% stronger (Ranked)
Enchanted armor 25% stronger
Soul gems provide extra magicka for recharging
Death blows to creatures but not people trap souls
Health, Magicka and Stamina Enchants are stronger
Extra effect on already enchanted weapon can be applied
Shock enchants 25% stronger
Fire enchants 25% stronger
Frost enchants 25% stronger
Thief:
Alright, fine. Hiding behind thick armor and dainty spells and too cowardly for you. You want to be in the shadows, picking locks, sneaking, backstabbing, and using charm to persuade merchants for cheaper prices. If you are the swindler type, the thief perk tree is for you. Besides the typical rouging things, the thief perks has speech skills, light armor skills, and alchemy. Will you use one or all of these perks branches? Here are some of the perks:
The Thief - Alchemy
Potions 20% stronger (5 ranks)
Potions for restoring Health, Magicka or Stamina are 25% more powerful
Poisons are 25% more effective
Poisons last for twice as many hits
Two ingredients are gathered from plants
50% resistance to all poisons
All negative effects removed from potions, and positive effects removed from poisons
2 effects of an ingredient are revealed when testing it for the first time instead of 1
The Thief - Light Armor
(Detail pending)
The Thief - Lockpicking
Wax Key - Enables you to make a copy of a key for a lock you just picked
Further details pending
The Thief - Pickpocket
Light Fingers - Reduces the influence weight and value of items on your chance of successfully pickpocketing an item (5 ranks)
Night Thief - Pickpocketing unconscious/sleeping NPC works almost every time
Poisoned - Silently place poison in other peoples' pockets to harm or kill
Cutpurse - Pickpocketing gold is 50% easier
Extra pockets - Carrying capacity is increased by 100
Keymaster - Pickpocketing keys almost always works
Misdirections - You can pickpocket equipped weapons
Perfect Touch - you can pickpocket equipped items
The Thief - Sneak
20% harder to detect (5 ranks)
Sneak attacks do 6x damage with 1H weapons
Sneak attacks do 3x damage with bows
Sneak attacks do 15x damage with daggers
Noise from armor reduced by 50%
No longer activate pressure plates
Sprinting while sneaking performs silent forward roll
Running does not affect detection stance
Crouching can make hostile enemies lose sight of you and search for new target
Vanish - Forces your attacker to focus their attacks on another while entering combat in sneak mode
The Thief - Speech
Buying and selling price 10% better (5 ranks)
10% price from the opposite sex
Invest in shops and increase available gold permanently
Master Trader - all shops have 1000 more gold to spend
Buy and sell from any merchant regardless of what they normally sell
Intimidation attempts are twice as successful
Persuasion attempts are twice as successful
Bribe--forces guards to ignore your bounty
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
Izi ::
V Elder Scrolls seriji na začetku ne izbereš nobenega poklica.
Na začetku igre izbereš raso (Orc, Človek, Elf, Zver,...) in svoj izgled in to je vse. Rasa sicer vpliva na nekaj začetnih statistik in sposobnosti, ampak nič drastičnega, kar se ostali ne bi mogli naučiti.
Potem pa je bistvo te serije, da tisto kar uporabljaš, tisto se razvija samo od sebe.
Na primer za razliko od običajnih RPG se tukaj ni treba nič naučiti nošnje težkega oklepa. Ga samo vržeš nase, tudi če si čarovnik in bolj ko te bodo sovražniki tolkli po oklepu višji level oziroma znanje uporabe težkega oklepa boš imel.
Seveda če misliš metati čarovnije naokoli potem oklep ni pametna izbira, ker ti opazno znižuje moč magije. Ni pa nobene prepovedi.
Za specializacijo določenih poklicev (čarovnik, bojevnik, tat) pa se boš moral v Skyrimu spet pridružiti določeni bratovščini (Guild).
Spoiler za lokacije guildov: (niso ravno 100% zanesljive informacije ampak vseeno precej verjetne)
Vsi željni hudih čarovnij se bodo morali prej ali slej odpraviti daleč na sever v visoke gore vklenjene v večni led, kajti tam se nahaja Mages Guild imenovan "College of Winterhold".
Thieves Guild bo menda najti spodaj v kanalih mesta Rifton, ki je na jugo vzhodu zemljevida.
Fighters Guild pa se bo imenoval "The Companions", ki bo menda nekje okoli glavnega mesta Whiterun, ki je na sredini zemljevida.
Poleg treh glavnih Guildov bo tukaj še Assassins Guild imenovan "Dark Brotherhood", katerega že poznamo iz Obliviona.
Pa omenjajo še še trije manjši guildi, za katere pa ni nič potrjeno in zna biti, da gre samo za govorice.
konec spoilerja
S seboj bomo lahko imeli enega spremljevalca, katerega pa ne bomo mogli upravljati, ampak bo vse počel sam. Imel bo svoj inventory, katerega bomo lahko porabili za pomoč pri tovorjenju naših dragocenosti, ker bo količina predmetov omejena s težo in s seboj ne bomo mogli tovoriti nekaj ton opreme.
Naš spremljevalec pa bo nato sam izbral iz opreme, ki smo mu jo dali, svoje zaščitne obleke in orožja. Na to kako se bo oblekel in kakšno orožje bo vihtel mi ne bomo imeli izbire. Razen seveda če mu pustiš samo eno orožje potem bo pač moral uporabljati ravno tisto.
Kasneje v igri, ko bomo svoje Zmajeve korenine že bolj razvili, bomo menda lahko na pomoč poklicali kar pravega Zmaja, ki se bo potem boril na naši strani in tudi proti ostalim Zmajem, če bo potrebno.
Razlika v Skyrimu od prejšnjih delov bo predvsem za čarovnike, ki sedaj ne bodo mogli več kar sami brez omejitev in po svoje sestavljati na stotine različnih novih urokov, ampak bo na voljo končno število čarovnij in sedaj se jih bomo mogli naučiti. Torej nič več sestavljanje urokov ampak učenje.
Poleg bratovščin (guilds), pa bodo v igri tudi poklici (professions) in sicer se bomo lahko izučili za kovača (blacksmith), drvarja (lumberjack), alkimista (alchemist), "enchanter" za kar verjetno sploh ne obstaja slovenska beseda in kuharja (chef).
Razlike med alkimistom in kuharjem je v tem, da prvi kuha nabrane rožice, drugi pa meso ubitih živali predvsem za regeneracijo zdravja. Da ne omenjamo, da boš lahko svoje kuharske mojstrovine, še posebej če bo šlo za meso kakšnih redkih živali, precej drago prodajal.
Zanimivo je, da nikjer ne omenjajo poklic Rudarja. Zna biti, da bo Kovač moral sam nabirati rudo, ali pa bo rabljeno orožje uporabljal za staro železo.
Kot zanimivost je treba še omeniti, da drvar menda ne bo mogel podirati kar celih dreves, ampak jih bo lahko samo obsekaval za pridobivanje lesa.
Na začetku igre izbereš raso (Orc, Človek, Elf, Zver,...) in svoj izgled in to je vse. Rasa sicer vpliva na nekaj začetnih statistik in sposobnosti, ampak nič drastičnega, kar se ostali ne bi mogli naučiti.
Potem pa je bistvo te serije, da tisto kar uporabljaš, tisto se razvija samo od sebe.
Na primer za razliko od običajnih RPG se tukaj ni treba nič naučiti nošnje težkega oklepa. Ga samo vržeš nase, tudi če si čarovnik in bolj ko te bodo sovražniki tolkli po oklepu višji level oziroma znanje uporabe težkega oklepa boš imel.
Seveda če misliš metati čarovnije naokoli potem oklep ni pametna izbira, ker ti opazno znižuje moč magije. Ni pa nobene prepovedi.
Za specializacijo določenih poklicev (čarovnik, bojevnik, tat) pa se boš moral v Skyrimu spet pridružiti določeni bratovščini (Guild).
Spoiler za lokacije guildov: (niso ravno 100% zanesljive informacije ampak vseeno precej verjetne)
Vsi željni hudih čarovnij se bodo morali prej ali slej odpraviti daleč na sever v visoke gore vklenjene v večni led, kajti tam se nahaja Mages Guild imenovan "College of Winterhold".
Thieves Guild bo menda najti spodaj v kanalih mesta Rifton, ki je na jugo vzhodu zemljevida.
Fighters Guild pa se bo imenoval "The Companions", ki bo menda nekje okoli glavnega mesta Whiterun, ki je na sredini zemljevida.
Poleg treh glavnih Guildov bo tukaj še Assassins Guild imenovan "Dark Brotherhood", katerega že poznamo iz Obliviona.
Pa omenjajo še še trije manjši guildi, za katere pa ni nič potrjeno in zna biti, da gre samo za govorice.
konec spoilerja
S seboj bomo lahko imeli enega spremljevalca, katerega pa ne bomo mogli upravljati, ampak bo vse počel sam. Imel bo svoj inventory, katerega bomo lahko porabili za pomoč pri tovorjenju naših dragocenosti, ker bo količina predmetov omejena s težo in s seboj ne bomo mogli tovoriti nekaj ton opreme.
Naš spremljevalec pa bo nato sam izbral iz opreme, ki smo mu jo dali, svoje zaščitne obleke in orožja. Na to kako se bo oblekel in kakšno orožje bo vihtel mi ne bomo imeli izbire. Razen seveda če mu pustiš samo eno orožje potem bo pač moral uporabljati ravno tisto.
Kasneje v igri, ko bomo svoje Zmajeve korenine že bolj razvili, bomo menda lahko na pomoč poklicali kar pravega Zmaja, ki se bo potem boril na naši strani in tudi proti ostalim Zmajem, če bo potrebno.
Razlika v Skyrimu od prejšnjih delov bo predvsem za čarovnike, ki sedaj ne bodo mogli več kar sami brez omejitev in po svoje sestavljati na stotine različnih novih urokov, ampak bo na voljo končno število čarovnij in sedaj se jih bomo mogli naučiti. Torej nič več sestavljanje urokov ampak učenje.
Poleg bratovščin (guilds), pa bodo v igri tudi poklici (professions) in sicer se bomo lahko izučili za kovača (blacksmith), drvarja (lumberjack), alkimista (alchemist), "enchanter" za kar verjetno sploh ne obstaja slovenska beseda in kuharja (chef).
Razlike med alkimistom in kuharjem je v tem, da prvi kuha nabrane rožice, drugi pa meso ubitih živali predvsem za regeneracijo zdravja. Da ne omenjamo, da boš lahko svoje kuharske mojstrovine, še posebej če bo šlo za meso kakšnih redkih živali, precej drago prodajal.
Zanimivo je, da nikjer ne omenjajo poklic Rudarja. Zna biti, da bo Kovač moral sam nabirati rudo, ali pa bo rabljeno orožje uporabljal za staro železo.
Kot zanimivost je treba še omeniti, da drvar menda ne bo mogel podirati kar celih dreves, ampak jih bo lahko samo obsekaval za pridobivanje lesa.
Furbo ::
Tale steam mi še ni povsem jasen, zdi sem mi predrago vzeti Skyrim tam.
Če pa igro kje prednaročim fizično, dam zanjo 40€, potem jo pa vseeno lahko registriram na steam (to mi je ql, zaradi updejtov in možnosti DLja če se medijem kaj zgodi)?
Če pa igro kje prednaročim fizično, dam zanjo 40€, potem jo pa vseeno lahko registriram na steam (to mi je ql, zaradi updejtov in možnosti DLja če se medijem kaj zgodi)?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Starfield (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Igre | 224129 (2930) | Gregor459 |
» | Fallout 76 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 77343 (2100) | todman74 |
» | The Elder Scrolls Online (strani: 1 2 3 4 … 13 14 15 16 )Oddelek: Igre | 151154 (6157) | oo7 |
» | Kingdoms of Amalur: Reckoning (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 24326 (8001) | Twixz |