» »

0,0 promila alkohola v krvi med vožnjo?

0,0 promila alkohola v krvi med vožnjo?

donfilipo ::

Matthai>> Problem takih nesreč je, da to ni tehnični problem, pač pa social problem

Namiguješ na alkoholizem in blažje oblike pitja? No le-te probleme bi bilo pošteneje rešiti z večjimi trošarinami na alkohol. Naj tisti, ki ga žlampa že ob nakupu pokrije stroške v povprečju, ki nastanejo. Dokler imamo kulturo naravnano na poceni vino in zdravo žilo, ne gre za nič drugega kot nepoznavanje osnov ekonomije. Vino spada med good. Ker ne teče z neba je economic good. Če ga rukneš preveč, je to bad. In ker je treba drago plačevati za posledice, je to economic bad. In postaviš vago v ceni, pa je problem rešen vsaj s filozofskega stališča. Dokler se dilerji šlepajo skozi meglice veselice, bližnji in tudi bežni mimoidoči pa plačujejo, je kurac!
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

Matthai ::

Ne, namigujem na to, da folk nima moralnih zavor pijan sesti v avto. V nekaterih državah z drugačno kulturo to lepo funkcionira.

Sicer pa ima tudi jabolčni sok nekaj alkohola (zaradi naravnega vrenja). Če ga spiješ dva kozarca ne bo 0,0.
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

donfilipo ::

Kultura pitja, se ne spremeni čez noč. A trenutni restriktivni ukrepi vidni in nevidni bodo prinseli učinke. Trezna glava s poštenim sistemom ima efekt. Socializem kakršnega smo poznali je bil dvoličen in alkohol mu je bil udomačena droga. Da je kot tak lahko nastal, je imel predhodnika, ki je bil še bolj bedast:) In resno govorim, ko se je treba vprašati, ali gre le za kapi-soci ali tudi kaj čisto drugega. Cigo-nordi morda? Shizofrenije družbe imajo posledice:)
Jabolčni sok, ki nosi kazni je več kot dvolično. Zakonodajalec tega ne sme dovoliti. Plain and simple.
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

imagodei ::

donfilipo> "A trenutni restriktivni ukrepi vidni in nevidni bodo prinseli učinke."

Jao, ne vem če. Se trudimo že skoraj 20 let izven socializma, pa zgleda, da je kar ukoreninjeno. V tem času je ena generacija zrasla že iz plenic do vozniškega izpita. Pravzaprav so bili tile študentje iz omenjene prometne nesreče rojeni praktično zadnje dni Jugoslavije.

Šele, ko se bo delo policije toliko reorganiziralo, da bo bodo gospodje policaji za vikende in za praznike cele noči ustavljali pozne potnike, šele, ko bodo kdaj čakali v zasedi v civilnem avtu kar na parkirišču pred pivnico in kaznovali že tiste, ki samo obrnejo ključ od avtomobila, šele ko te bodo policisti ustavili v povprečju 2,5x na leto namesto 1x na 2,5 leti, šele takrat bodo represivni ukrepi kaj zalegli.

Ker alkohol je v Sloveniji droga za "dedce". Itak se ve, da je vsak sposoben vozit pijan, pa naj ima v sebi 1 pivo, 1 liter vina, ali pa 1 liter šnopsa.
- Hoc est qui sumus -

donfilipo ::

Ja da ne bomo mešali dveh stvari. Eno je naša pivska kultura, ki ima širše posledice, drugo je alkohol za volanom. Pivska kultura pri nas je šele na papirju dobila par postavk:) Nekaj ekonomskih zaradi Lojzeta in cvička in Šrota in pira še manjka:) Ampak načeloma imaš hudičevo prav. Potem lahko sumimo, da imamo nepošten sistem, kjer se eni shizofreno prilagodijo, drugi pa ga morajo za to žlampati:)
No kakorkoli alkohol kot trda droga, kar vsi pepeki tajijo, povzroča škode, alkohol za volanom je pizdarija na kvadrat. Tu že ni več dovolj kultura, ekonomija in miselnost, potrebena je represija. In ta ima pa svojo znanost. Kriminologijo. Pa ne vem če strokovnjake na tem področju sploh kdo posluša. Res ne. Bi ne bil presenečen, če bi se nekateri raje odpravili v druge bolj donosne vede, kjer se lažje muti:)
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

nejcpirc ::

imagodei> se mi zdi predlog o 0,0 promila totalni fail.

Na Norveškem deluje.



Looololoollolll ...oprosti, ampak Norvežane in Slovence po kulturi pitja lahko primerjaš ravno tako kot belopoltega skandinavca in črnca iz Slonokoščene obale po barvi kože...dvomim, da boš obema pripisal isti faktor kreme za sončenje :)

Brat je živel več kot eno leto tam, tako da Slovencev in Norvežanov sploh ne moreš primerjat v kulturi pitja. Zgodovina in tudi geogafska lega je naredila svoje

Matthai ::

Točno. Zato je to social problem. Cultural, če hočeš.
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

donfilipo ::

Norvežanom vince ne raste. Kdor jim ga je delil, jih je pa dobil:) No ali pa vsaj pošteno plačal. Alkoholne pijaće so v Skandinaviji mnogo dražje, kar je eden od ekonomskih ukrepov proti žlampanju.
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

Matev ::

0,0 je bluz

naj spravijo prvo tiste z 1,0 iz ceste...

pa bomo videli koliko manj nesreč bo - verjetno bo padec kar občuten

Phil ::

Da ni šlo v tem primeru vožnje po AC za samomor?

Sicer pa sem proti 0.0 predlogu, lenuhi od policajev naj se raje zmigajo in izvajajo že obstoječe predpise. Kje se sploh skriva 10k policajev cele dneve? V pisarnah izpolnjujejo TPS reporte?

imagodei ::

Jah, ne vem... Zadnjič sem šel zaradi enega manjšega karambola se nekaj pozanimat na PP, pa sem bil šokiran. Ob 11h dopoldan je bilo pred postajo parkiranih 5-6 avtomobilov, med njimi Marica. PP polna razigranih policistov, ki so počeli očitno NIČ.

V nedeljo sem se sprehodil mimo iste postaje ob 19h. Parkiranih spet 5-6 avtomobilov.

Kot sem že v uvodnem sporočilu povedal, sem bil v petek pred cca 14 dnevi v Radovljici. S prijatelji smo okoli 22. ure pol ure stali ob glavni cesti, ki vodi skozi mesto in našteli gotovo preko 20 vozil, ki so drvela 60, 70 ali več po cesti, kjer je omejitev 50 km/h. To je skoraj en avto na minuto! Dogajalo se je 50 m od lokala, ki je odprt pozno v noč. Če bi bilo policijsko delo ustrezno urejeno, če bi policisti ponoči ne potrebovali lepotilnega spanca, bi lahko v tiste pol ure ustavili in kaznovali 5-10 kršilcev. Verjetno so bili nekateri precej alkoholizirani.

Ampak ne, zakaj reševati problem tam, kjer nastaja (na parkiriščih, kjer se alkoholizirani tepci usedejo v avtomobil), če se lahko prijetno drema, nato pa v primeru težke nesreče poklicati gasilce, ki bodo trupla postrgali z vetrobranskih stekel?
- Hoc est qui sumus -

šernk ::

dokler bodo spali na policijskih lahko dajo tudi -1.0 mejo... kako bi se jo doseglo sicer ne vem :D

v zadnjih štirih mesecih sem naredil po sloveniji 15.000 km, po italiji pa 200km... v sloveniji videl vsega skupaj 2x mobilni radar in niti enkrat navadnega nadzora prometa...srečal sem pa recimo da vse skupaj 10x policijo na cesti. v italiji pa sem 2x srečal praktično tistemu kar italijani rečejo poostren nadzor, za naše razmere je to verjetno že zaprtje ceste no, in vsakič ko skočim le čez mejo do trgovine (cca 5km) srečaš vsaj eno patruljo..če greš mimo njihove policijske marsikdaj sploh ne veš da je tam policijska...avtov enostavno ni spredaj...ali pa pride max 1-2. saj je že nekdo rekel...kaj ti pomaga mejo 0.0 če je možnost da te ustavijo enaka temu da zadaneš glavni dobitek na lotu...če pa še veš kje ponavadi ustavljajo...jih dobesedno obvoziš za hrbtom in je...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

imagodei ::

Včasih, 15+ let nazaj, so imeli policisti tudi ene drugačne radarje... Ni bilo treba ravno s pištolo merit v ravni črti, ampak so imeli radar postavljen npr. pred ovinkom, za ovinkom so pa ustavljali... Ne vem, za katero reč gre, mogoče je za današnje razmere neuporabna - ampak, a kdo ve kaj več?

Zdaj morajo kao policisti imet npr 250m ravnine, da te lahko z laserjem pomerijo in sem že slišal jamrarijo, da ne morejo merit na čudnih odsekih. Če tisti stari radarji niso ravno za na smetišče zgodovine, naj jih privlečejo spet na cesto pa ajmo!

Mogoč se pa počutijo kt Jedi vitezi, ker majo laserske merilce hitrosti in se jim druge rešitve zdijo izpod časti: madona, saj smo v 21.stol!
- Hoc est qui sumus -

Y0sh1 ::


Šele, ko se bo delo policije toliko reorganiziralo, da bo bodo gospodje policaji za vikende in za praznike cele noči ustavljali pozne potnike, šele, ko bodo kdaj čakali v zasedi v civilnem avtu kar na parkirišču pred pivnico in kaznovali že tiste, ki samo obrnejo ključ od avtomobila, šele ko te bodo policisti ustavili v povprečju 2,5x na leto namesto 1x na 2,5 leti, šele takrat bodo represivni ukrepi kaj zalegli.


Ah daj ne piš traparij. Po tvojem je najboljš da policaji stojijo kar pred lokali, nisi pa pomislil da se potem lahko vsi lokali kar zaprejo, saj noben ne bo hotel obiskati lokala kjer policija stoji non stop, poleg tega bo večina šoferjev počakala da se "škifi" podrzajo stran in se bodo šele potem odpeljali, verjetno še bolj alkoholizirani, ker bodo v času čakanja pač spili še kakšno pivce za živce. Tudi če bodo stali v bližini lokalov, se bo hitro v samem lokalu zvedelo da je tam policija in spet bo ista zgodba.

Poleg tega je bila ta zadnja nesreča spet idealna priložnost, da se globe povečajo in da bomo postali še bolj policijska država, kot smo že tako ali tako, nesreč pa na žalost ne bo nič manj ne glede na ukrepe in to se kaže že zadnjih nekaj let. Sicer pa pretirano kaznovanje tako ali tako deluje slabše na ljudi, pa naj bo to promet ali karkoli drugega.

Edina rešitev, vsaj po mojem je večje osveščanje voznikov o nevarnosti pijane vožnje (tudi v gostilnah z raznimi alkostesterjemi, taxi številkami itd..), prekrškarjem, ki dobijo kazni pa prisiliti, naprimer za plačilo polivične kazni je potreben obvezen obisk tečaja CPP (bili bi presenečeni koliko ljudi ne pozna prometnih znakov in oznak), pa tudi cestne ovire kot so "ježki" in rdeče luči na koncih kjer je možno zaviti na avtocesto v napačno smer popolnoma podpiram, saj je bolje preprečiti, kot pa zdraviti. 0,0 pa je popolna traparija, saj bi bila to nova varijanta za polnenje državnega proračuna.

Matev ::

in kaznovali že tiste, ki samo obrnejo ključ od avtomobila,


mogoče je bilo to mišljeno metaforično

ker drugače lahko jaz pijan obračam ključ kolikor hočem

imagodei ::

Matev,

ko obrneš ključ od avtomobila v ključavnici za vžig, si začel vožnjo.

ZVCP-1:
129. člen

(1) Voznik ne sme voziti vozila v cestnem prometu, niti ga začeti voziti, če je pod vplivom alkohola. Učitelj vožnje oziroma učiteljica (v nadaljnjem besedilu: učitelj) ne sme usposabljati kandidata za voznika motornega vozila in spremljevalec iz drugega odstavka 139. člena tega zakona (v nadaljnjem besedilu: spremljevalec) ne sme spremljati voznika, če je pod vplivom alkohola.
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

Gavioli> "Ah daj ne piš traparij. Po tvojem je najboljš da policaji stojijo kar pred lokali, nisi pa pomislil da se potem lahko vsi lokali kar zaprejo, saj noben ne bo hotel obiskati lokala kjer policija stoji non stop, poleg tega bo večina šoferjev počakala da se "škifi" podrzajo stran"

Da lahko zaprejo lokale so pravili tudi, ko so prepovedali kajenje v zaprtih javnih prostorih. Pa dvomim, da je zaradi tega propadlo 5 lokalov v Sloveniji. Poleg tega lahko enako napačno razmišljanje razširimo tudi na omenjeni sporni predlog: Če bo omejitev 0,0 alkohola, potem ne bo noben več pil in lahko zapremo lokale. Ve se, da je takšno razmišljanje... well, fail.

Policaji imajo tudi dovolj trikov v rokavu. Lahko pridejo na parkirišče v civilnem avtomobilu. Lahko se odpeljejo iz parkirišča, naredijo en krog in se pripeljejo nazaj. Lahko se odpelje ena patrulja v civilnem avtu, pa pripelje druga. Nenazadnje pa sploh ni nujno, da se tak nadzor izvaja vsakodnevno (non-stop, kot praviš), ampak je dovolj, da se pripeti 1x ali 2x mesečno. Na random. Lahko pa stojijo tudi 3km proč, na glavnih poteh, ki vodijo stran od lokalov.


Gavioli> " in se bodo šele potem odpeljali, verjetno še bolj alkoholizirani, ker bodo v času čakanja pač spili še kakšno pivce za živce. Tudi če bodo stali v bližini lokalov, se bo hitro v samem lokalu zvedelo da je tam policija in spet bo ista zgodba."

To je zdaj spet fail razmišljanje. Ni treba nikogar zagovarjat. V primeru ustreznega nadzora in kasneje izvajanja procedure ter izvrševanja kazni, bi se vozniki počasi naučili, da alkohol in vožnja ne gresta skupaj. Če bo voznik popil še 2-3 pire, je pač to še en žebelj v krsto, ane.

Mene čisto nič ne briga, kako razmišljajo. Saj je že sedaj očitno, da nekateri ali ne razmišljajo nič, ali pa menijo (v tem trenutku zelo upravičeno), da jih policija itak ne bo dobila. Mene briga to, da me lepega dne ne bo slučajno snel en mrtvo pijan voznik, ki bo zaspal in čelno trčil vame. Ali pa zapeljal napačno na izvoz in se vozil v kontra smeri.

To je vse, kar me briga. Če bo pa zaradi tega kak lokal moral zapreti vrata... Hej, imamo zakon, kjer piše, da pijanim gostom gostinci ne smejo točiti alkoholnih pijač. Ponekod po svetu ima gostinec celo obvezo, da pijanemu gostu vzame ključe in pokliče taksi. Pri nas pa - je kultura pitja pač taka, da gostinec še bolj z veseljem naliva, ko se gosti začnejo opotekati.
- Hoc est qui sumus -

WarpedGone ::

Včasih, 15+ let nazaj, so imeli policisti tudi ene drugačne radarje... Ni bilo treba ravno s pištolo merit v ravni črti, ampak so imeli radar postavljen npr. pred ovinkom, za ovinkom so pa ustavljali... Ne vem, za katero reč gre, mogoče je za današnje razmere neuporabna - ampak, a kdo ve kaj več?

Tisto so bili klasični radarji na radijske valove, ki so zadevi dali tudi ime. Običajno so jih meli montirane na avtomobile. Tut zdej se komot s pištolo postavi pred ovinek, sam mal lažje ga je opazit.
Zbogom in hvala za vse ribe

imagodei ::

Zakaj pa se ne uporabljajo več?
- Hoc est qui sumus -

energetik ::

Gavioli, in kaj potem če se zapre N-lokalov? Itak jih je več kot preveč. In če se zaprejo zaradi takega razloga, naj kar se. Dejansko bi tako pri nespremenjenem zakonu po mojm drastično znižali število hudih nesreč - če bi namensko križarili med pubi in diskoti zvečer in med vikendom ter dosledno izvrševali predpisane kazni.
Zakaj pa se folk ne zna drugače zabavati kot z alkholom in v bifejih, je pa druga stvar. Očitno je ogromno Slovencev depresivnih, ima doma težave z zakonom, ima probleme v službi, ne vidi smisla v življenju. Zato se mu j... tudi za ostale in se ga naceja. In potem vozi. To je pa tudi prvotni vzrok vsega hudega v naši družbi. Ker če znaš normalno razmišljat in nisi egoist boš avtomatično tudi boljši voznik. Ker boš imel večjo zavorno razdaljo, ker boš v naselju prilagodil hitrost, ker ne boš vozil pijan. Samo zato, ker boš mislil na ostale, in ne zaradi kazni in policije.
Ampak da bi večina folka ratala taka, je utopija. Zato so potrebni fizični ukrepi. Kot so npr. ježki, rdeče luči na AC za opozorilo. Seveda pa je predlog za 0,0 promila bedastoča, ker ne bi spremenil NIČ, tako kot je zapisal Imagodei.

Zgodovina sprememb…

Y0sh1 ::

Da lahko zaprejo lokale so pravili tudi, ko so prepovedali kajenje v zaprtih javnih prostorih. Pa dvomim, da je zaradi tega propadlo 5 lokalov v Sloveniji. Poleg tega lahko enako napačno razmišljanje razširimo tudi na omenjeni sporni predlog: Če bo omejitev 0,0 alkohola, potem ne bo noben več pil in lahko zapremo lokale. Ve se, da je takšno razmišljanje... well, fail.


No to sploh ni res, je propadlo kar nekaj lokalov zaradi tega, ali pa je obisk precej padel. Nisem rekel da bo 0,0 izpraznilo lokale, ampak stanje policije pred lokali bo to definitivno naredilo, vem iz lastnih izkušenj, ko folk ni hotel it na pijačo tam kjer so večkrat pred lokalom ali v lokalu policaji.


Nenazadnje pa sploh ni nujno, da se tak nadzor izvaja vsakodnevno (non-stop, kot praviš), ampak je dovolj, da se pripeti 1x ali 2x mesečno. Na random. Lahko pa stojijo tudi 3km proč, na glavnih poteh, ki vodijo stran od lokalov.


To delajo že zdaj, pa se ravno tako v obiskanem lokalu v naslednijh 10-15 ve minutah da tam ustavlja policija, poleg tega pa policaji ne bodo prav nič rešili z bolj pogostim ustavljanjem, kar je jasno že zdaj. Ne kazni, ne krimanilizacija, ne zasegi avtomobilov, ne bodo nič spremenili, pa če ti je všeč ali ne.

Poleg tega se večina voznikov izredno nerada usede za volan alkoholizirana, če ne zaradi drugega zaradi škifov (varnost večino ne briga kaj dosti). Poleg tega pokliči enkrat za foro taxi iz gostilne v manjšem kraju, recimo ob polnoči in videl boš da večinoma se taxistu sploh ne da vstati iz postelje, če pa bo že vstal ti bo pa zaračunal 20-30EUR (svinjsko) za pet kilometrov vožnje. Torej če pozabimo na dejstvo, da moramo na to misliti prej (preden gremo v gostilno) in smo pač spili 2 pira preveč. Torej kako bo taka oseba prišla domov? Lastnik lokala bo zaprl ob polnoči, taxistu se ne da vstati, zunaj je pa -10, torej kako? Za ceno in dostopnost taksijev kakršna je v večjih mestih, potem sem tudi za 0,0 saj bom vsakič uporabil ta način prevoza, do takrat pa je 0,0 neživljensko.


Zakaj pa se folk ne zna drugače zabavati kot z alkholom in v bifejih, je pa druga stvar.


To kako in kje se folk hoče zabavati je stvar osebne odločitve, dokler ne krši zakona.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Y0sh1 ()

imagodei ::

Gavioli> "To delajo že zdaj,"

Ne, to ne drži. Tega ne delajo (nedovršen glagol). To občasno storijo (dovršen).

Gavioli> "pa se ravno tako v obiskanem lokalu v naslednijh 10-15 ve minutah da tam ustavlja policija,"

Ja, ker pa se policija po 15 minutah pobere stran, najverjetneje spat v grmovje (saj vozit se itak najbrž ne smejo, ker to troši bencin, vsi pa vemo, da je treba šparat), seveda gostje počakajo. Če bi policija ostala tam do jutra, ko se jim konča izmena, bi nekateri gostje vseeno šli domov - s taksijem. Če pa ne gredo domov in je minilo že kaki 2 uri po koncu zapiralnega časa, se pa pač policisti oglasijo v lokalu in dajo predlog inšpektorju, da gostincu napiše mastno kazen.


Gavioli> "poleg tega pa policaji ne bodo prav nič rešili z bolj pogostim ustavljanjem, kar je jasno že zdaj. Ne kazni, ne krimanilizacija, ne zasegi avtomobilov, ne bodo nič spremenili, pa če ti je všeč ali ne."

Ah, ja - seveda bo bolj pogosto ustavljanje prineslo rešitev. Seveda v navezi z učinkovitim postopkom in strogim izvrševanjem kazni. Manjša dopolnila na področju prometne zakonodaje bi kvečjemu prišle v poštev za nepoboljšljive povratnike: če so pijanduri zaradi rednih prekrškov vzeli izpit, zasegli avto in še ne pomaga; če se nekdo redno ogiba plačilu kazni zaradi "slabega finančnega stanja", ima pa po vsakem zasegu avtomobila v roku 14 dni novega, je treba takšno ignoriranje zakonodaje kriminalizirati in predpisat za to nekaj let zaporne kazni.

Ampak dokler se pač lahko ljudje (tudi moji znanci) celo več let vozijo brez vozniškega izpita, pa jih nihče ne ustavi, nima smisla popravljat tisti del zakonodaje, ki govori o IZVRŠEVANJU. Najprej mora sploh priti do tega, da se kršitelje najde.
- Hoc est qui sumus -

ahac ::

vem iz lastnih izkušenj, ko folk ni hotel it na pijačo tam kjer so večkrat pred lokalom ali v lokalu policaji.


Namesto, da bi pijani vozil, so se odločil, da ne bodo šli na pijačo?
Torej prisotnost policije ima učinek.

Torej kako bo taka oseba prišla domov?

A je boljš, če se mu pusti, da pijan pelje domov? Sicer mogoče v napačno smer na AC, ampak važno, da ne bo treba taxista zbujat...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

energetik ::

Gavioli,zakaj se mi zdi, da sam sebe zagovarjaš, si potencialni kršitelj?
Taksist, da vstaja ponoči iz postelje? Če jaz kaj vem, sedijo v avtih in čakajo na klice. In mislim, da nimajo ponoči drugačne tarife.
Če si pa spil preveč pirov in se znašel pred zaprto gostilno sredi zime, si si pa sam kriv. Ali znaš razmišljat s svojo glavo?
In večina nas trdi, da je 0,0 promila brezveze, ker že imamo postavljeno dovolj dobro mejo. Ker je zaspanost ali slaba volja ali telefon za volanom bolj nevarno kot malo pivo. Samo zakon bi se moral bolj izvajati.

Zgodovina sprememb…

imagodei ::

Gavioli> "Torej če pozabimo na dejstvo, da moramo na to misliti prej (preden gremo v gostilno) in smo pač spili 2 pira preveč. Torej kako bo taka oseba prišla domov? Lastnik lokala bo zaprl ob polnoči, taxistu se ne da vstati, zunaj je pa -10, torej kako?"

Hja, enostavno ne smeš pozabit mislit vnaprej. Simpl. Tega dela ne smeš zanemarit. Temu se reče odgovornost.

Ta bednik, ki je ubil 3 študente, bi tudi v avtu na parkirišču lahko prespal do iztreznitve. Ali pa - ja - poklical taksi. Jebi ga, če je imel dovolj denarja, da se je nadelal do točke tik pred nezavestjo, bi imel menda tudi dovolj denarja za taksi.

Sploh pa, tip je bil iz Štajerske, ane: http://www.facebook.com/pages/TAXI-STAJ...
- Hoc est qui sumus -

Keyser Soze ::

Matev,

ko obrneš ključ od avtomobila v ključavnici za vžig, si začel vožnjo.

ZVCP-1:
129. člen

(1) Voznik ne sme voziti vozila v cestnem prometu, niti ga začeti voziti...

Voziti, voziti. Je tule pomemben. Ni važno če ti mešeč šalthebl levo in desno po avtu, spuščaš ročno gor in dol, premikaš zice, ali pa vžigaš in ugašaš avto ter brisalce.

Če bi zakonodajalec hotel v popolnosti preprečiti "aktiven stik" pijanca z vozilom, bi uporabil "upravljanje" in ne "vožnjo". IMO.
OM, F, G!

Y0sh1 ::

Namesto, da bi pijani vozil, so se odločil, da ne bodo šli na pijačo?
Torej prisotnost policije ima učinek.


V tak lokal ne bom šel niti na kavo, ker ne maram niti videti teh naših kavbojcev, ki se imajo za policaje. Ja seveda ima učinek, slabši obisk in posledica bankrot lastnika.


A je boljš, če se mu pusti, da pijan pelje domov? Sicer mogoče v napačno smer na AC, ampak važno, da ne bo treba taxista klicat.


Nisem rekel kaj boljše (seveda se ne sme peljat), ampak, da je taksi v nekaterih manjših krajih nedostopen in da pijan voznik ne bo šel peš domov (ker bo BTW tudi peš oviral promet) ampak se bo ravno zaradi nemogoče situacije odpeljal. Sem zato da se omogoči taksi prav v vsako vas in do vsake gostilne za primerno ceno in verjemi da bi se več kot 50% alkoholiziranih, ki se sedaj peljejo po vseh možnih stranskih poteh tistih nekaj km do doma, uporabili taxi. A seveda boljš je kazni nabit in še več policije na cesti imeti. Tako ali tako pa tisti kršitelji z vezami in debelejšo denarnico kazni enostavno zastarajo, saj se dajo v spodnji predal (poznam osebno osebo, ki ji je to že 3x uspelo).

Taksist, da vstaja ponoči iz postelje? Če jaz kaj vem, sedijo v avtih in čakajo na klice. In mislim, da nimajo ponoči drugačne tarife.


Ja sedijo če si doma v večjem mestu, če ne pa jih na žalost praktično ni. In ne zagovarjam sebe, ampak se mi je že večkrat naredil da sem zaradi tega, ker nimam možnosti taksija odšel prej kot bi želel ali pa sem si moral priskrbeti prevoz.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Y0sh1 ()

šernk ::

A seveda boljš je kazni nabit in še več policije na cesti imeti.


moti me le to...še več policije? najprej mi povej kje sploh so...in ne ne čakajo nekaj km na glavni cesti od bara...niti ne čakajo nekaj km od žura na katerem se zbere 1000-2000 ljudi, v dobrih 3 letih sem bil ustavljen 0x...pa sem zunaj skoraj vsak vikend zvečer.... in če je policaj pred barom me prav nič ne skrbi, zgleda pa da se jih ti precej bojiš. in dokler lahko vozijo nekateri pol leta brez delujoče ene luči, 5let brez izpita brez da bi jih 1x ustavili, do takrat je policajev na cesti PREMALO!!!
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

ahac ::

Pijan voznik ima sigurno tud kakšnega treznega prijatelja, ki ga lahko pokliče, če rabi prevoz. Če pa še tega nima... potem pa ni čudno, da ga pije... ;)
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

imagodei ::

@Keyser Soze,

OK, nima veze zdaj trenutek, ko nekdo obrne ključ v avtu... To je konec koncev nepomembno, če pa 2 sekundi kasneje prestavi v rikverc in začne speljevati iz parkirnega mesta.

A se strinjaš, da takrat po vseh definicijah VOZI? Ga potem policist lahko ustavi in kaznuje?
- Hoc est qui sumus -

Matev ::

ključ obrne - da steče elktrika in lahko radio posluša
ali pa da lahko zgolj okno spusti ...

imagodei ::

No, pustimo obrat kljuca... To se tako reče. Ko voznik da v prestavo ter pritisne na gas, da spelje iz parkirnega prostora: to je vožnja, menda.

V tistem trenutku bi policist (magari v civilu) lahko pomahal s stistim smešnim svetlečim stožcem in začel postopek.

JA - NE?
- Hoc est qui sumus -

ABX ::

Ma kaj more debata vedno degenerirat?

Tip je vozil nasproti po avtocesti, kar je že prepovedano vendar se ne da 100% nadzorovat. Vozil je pijan, kar je tudi že prepovedano in se ne da 100% nadzorovat. Očitno je potrebno poboljšat nadzor ne pa spreminjat zakonodajo, ker na papirju vse kar je počel je že prepovedano.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

šernk ::


Tip je vozil nasproti po avtocesti, kar je že prepovedano vendar se ne da 100% nadzorovat.


se da pa preprečit...vendar naši raje da bi resnično poskrbeli za varnost...raje dvignejo kazni
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

imagodei ::

ABX

Kakšna degeneracija debate pa je to...? Sprašujemo se, kaj počnejo policisti, da se pri nas odkrije tako malo alkoholikov preden bi povzročili nepopravljivo škodo. Nekaj nas je že povedalo, da na cestah vidimo zelo malo policijskih patrulj in da smo bili tudi sami precej redko preverjani. Jaz konkretno v zadnjih 10 letih gotovo ne več kot 4x. To pomeni 2,5 let med posamezno kontrolo! Morda je to OK na Norveškem, v Sloveniji je absolutno premalo.

Skratka - ja, mainstream konsenz tukaj je, da ne bi uvajali višjih kazni ali bolj drastičnih določil zakona, ampak da je treba izboljšat nadzor.
- Hoc est qui sumus -

WarpedGone ::

imagodei:
Zakaj pa se ne uporabljajo več?

Ne vem točno. Predvideval bi, da se jim je enostavno iztekla življenska/garancijska doba in so nabavli nove laserske sisteme.

Če bi zakonodajalec hotel v popolnosti preprečiti "aktiven stik" pijanca z vozilom, bi uporabil "upravljanje" in ne "vožnjo". IMO.

Upravljanje je tut spuščanje zadnje šipe, ker mu je slabo. Takšna dikcija bi prepovedovala tut opite potnike na zadnjem sedežu. "Vožnja" povsem zadostuje. Policija se naj lepo parkira ob izvozu iz parkirišča al pa 10 m naprej na prvi avtobusni in serijsko tala alkoteste vsem, ki so pripeljali do tja. Če bo pa nasekan majster zapeljal rikverc in razbil sosednji avtomobil, bodo pa že ustrezno spedenal zadevo naknadno.

Vse kar si želimo in zahtevamo je izvajanje tega za kar so že plačani. Pa vsaj polavtomatske sisteme za obveščanje voznikov na AC o nevarnosti. Železnice že imajo avtomatske rdeče luči po drogovih, če sistem zazna nevarnost na progi.
Zbogom in hvala za vse ribe

Keyser Soze ::

No, pustimo obrat kljuca... To se tako reče. Ko voznik da v prestavo ter pritisne na gas, da spelje iz parkirnega prostora: to je vožnja, menda.

V tistem trenutku bi policist (magari v civilu) lahko pomahal s stistim smešnim svetlečim stožcem in začel postopek.

JA - NE?

IMO, seveda.
OM, F, G!

Jackal ::

Hm... a je res tako tezko...

Tiger teeth

Zadeva deluje na vzmet, zobje so stalno dvignjeni - v eno smer se jih da povozit normalno, v drugo smer preluknjajo gume. Ce je zadeva pravilno namontirana tudi ni nobenih grbin.

Tak sistem se uporablja v razvitem svetu, kar pa nas Bananastan na soncni strani alp zgleda ni
Walking the way is something completely different than imagining the way.

Keyser Soze ::

Our springs are made to resist about 300,000 torsions during their lifetime.

Hja, bo treba mal bolj reliable sistem pogruntat.

Pa še "speed bump" efekt imajo. Kar mi gre kar fajn na ku***. Da moram uničevat blažilce na avtu, zato ker par folk ne zna mirno vozit po nekaterih cestah. In valda, sedaj že po defaultu delajo "ležeče policajw" v novih naseljih, tam kjer so prehodi za pešce. Kar tako, da jih kasneje ne bo treba.
OM, F, G!

WarpedGone ::

about 300,000 torsions during their lifetime

To je glih za kak mesec...
Zbogom in hvala za vse ribe

krneki0001 ::

Perci
2) Omenjenega voznika bi kaznoval z desetimi leti zapora in varnostnim ukrepom doživljenjske prepovedi vožnje motornega vozila.


Premalo ostro. Jaz bi ga kaznoval z 10 leti dela v zavodu Soča, kjer bi moral pomagat ljudem. Mislim da že po tednu dela tam nebi več imel volej za pit in vozit.

Beli_Zajcek ::

Perci
2) Omenjenega voznika bi kaznoval z desetimi leti zapora in varnostnim ukrepom doživljenjske prepovedi vožnje motornega vozila.


Premalo ostro. Jaz bi ga kaznoval z 10 leti dela v zavodu Soča, kjer bi moral pomagat ljudem. Mislim da že po tednu dela tam nebi več imel volej za pit in vozit.


Še premalo ostro, jaz bi ga po senci tepel, dokler možakar ne bi v solzah prosil, da neham. Druga možnost pa je, da bi prepustil kaznovanje ljudem, ki so izšolani in imajo celo pristojnost v tej državi koga kaznovati. Ta druga možnost je dobra tudi, ker še zmanjša skušnjavo, da bi postal nek populistični maščevalec tipa "za jajca ga obest prasca morilskega, bulšga si ne zasluži".

Matthai ::

Seveda. Pa vse, ki po forumih pišejo bolane komentarje zapret v kletko pa namakat v Ljubljanico. Ali pa jim vsaj odsekat priključek od tipkovnice.

:D
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

BigWhale ::

Seveda. Pa vse, ki po forumih pišejo bolane komentarje zapret v kletko pa namakat v Ljubljanico. Ali pa jim vsaj odsekat priključek od tipkovnice.

:D


S tistim odsekanim kablom bi jih moral natepst!

.:joco:. ::

Zdaj me boste tepli, ampak jaz bi se strinjal z 0.0 v prometu.

Hkrati pa se zavedam, da se kroničnih lokalnih pijančkov s tem ne bo odstranilo, še manj pa takšnih, ki se napijejo iz obupa, žalosti, jeze,... Kot se je menda ta voznik, namreč nekaj dni nazaj se je menda ločil.


Zmagovalni post. Prav tako od raznih Belih_Zajckov ipd.

Se pravi z drugimi besedami:
Jest bi dal eno mega strogo kazen za vse, ceprav vem, da s tem ne bi nicesar dosegel.
You go girl!
"Is science true?"
You don't get it.
Science is the process of trying to find out what's true.

Beli_Zajcek ::

Seveda. Pa vse, ki po forumih pišejo bolane komentarje zapret v kletko pa namakat v Ljubljanico. Ali pa jim vsaj odsekat priključek od tipkovnice.

:D


Moja je brezžična! Ha! :))

/Nadaljuje z branjem Oslovske sodbe v Višnji gori

imagodei ::

Well... Kaj se dogaja zdaj?

V začetku tedna dva kretena po gorenjski avtocesti mimo Jesenic v napačno smer; danes (OK, v bistvu včeraj) spet eden...

A to zdaj kdo stave pobira, kdo si upa? Varianta ruske rulete, ali kaj?! Če preživiš, ti oprostimo dolg, ki ga imaš pri kartah? Dobiš novo bajto?

Če nisem koga zgrešil, so bili v 7 dneh zdaj trije morilci na avtocesti. To je skokovit, verjetno eksponenten porast. A so to vplivi Chemtrailov, prašičje gripe... Česa? Pa saj si ravnokar ne bomo več upali na avtocesto, majku!

Glavno, da je Kresalova pokazala, da je "velik človek" in da smo se pridružili evropski noči brez nesreč. To bo v Sloveniji vse spremenilo, ja.
- Hoc est qui sumus -

zee ::

Tistemu, ki se uspe vozit v obratni smeri po avtocesti:
- trajni odvzem vozniskega dovoljenja in vozila
- kazenska ovadba za poskus umora
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Aston_11 ::

Tistemu, ki se uspe vozit v obratni smeri po avtocesti:
- trajni odvzem vozniskega dovoljenja in vozila
- kazenska ovadba za poskus umora



S tem se pa popolnoma strinjam - obojim. Tak je (potencialni) morilec.

Tear_DR0P ::

trajni odvzem vozniskega dovoljenja in vozila

kaj pa če je brez dovoljenja in je vozilo ukradel?
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prometna nesreca - Darwin tukaj ne pomaga (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1049582 (5373) m0LN4r
»

Napihal sem (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23220950 (8947) Okapi
»

Novi zakon o cestnoprometnih predpisih (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
53561951 (44995) darkolord

Odvzem vozniškega dovoljenja? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
47835296 (10901) Ziga Dolhar
»

Izpit za avto pri 21-ih!?!?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
676829 (3665) ||_^_||

Več podobnih tem