» »

Prometna nesreca - Darwin tukaj ne pomaga

Prometna nesreca - Darwin tukaj ne pomaga

1
2
3

Rok Woot ::

Ja imaš prav, torej je vse le vprašanje kje postavimo meje.

Robertos664 ::

kot da se v javnih prevozih ne dogajajo nesreče in mrtvi? Letalo, vlak, avtobus.
Intel Core i5 6500, 8GB DDR4, 240GB SSD, 1TB HDD,
GTX 1060 6GB, S340, 500W BeQuiet, Logitech G27

m0LN4r ::

St235 je izjavil:

Rok Woot je izjavil:

Jah če pa ne gledaš tako, pol se pa ne pritožuj, če pijanec zbije otroka. Se zgodi, saj če ga ujamejo, bo najbrž sedel par let. In iz zapora bo prišel nov človek.

Avtomobili zelo direktno škodujejo ljudem, nevem zakaj bi bili dovoljeni. Pripomorejo pa bore malo. Ajoj bi moral z avtobusom na morje, da ti ne bo klobuk dol padel.

Vsak naj dela kar hoče dokler ne škoduje drugim. Se strinjaš s to izjavo ali ne?


absolutno. torej treba prepovedat vsak način premikanja, ki je hitrejši od 1km/h. Avtobus nima kaj obstajat. Potencialno škodi ostalim in prav tako je problem izpustov. Samo še peš se lahko premikamo, pa še to zelo počasi.

Tocno tako.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

ZloTech ::


V velikih primer o debatah prehitrih voznikov se na tem forumu uporablja sledece "saj bo Darwin poskrbel za njih" v smislu, da bodo divjaki ipd. sami sebe ubili prej ali slej.

Zal sem precej zalosten, ko preberem tako novico, kjer umre nedolzna oseba, povzocitelj pa seveda prezivi. Pa tudi ce bo moral s tem zivet celo ziljene, me ne briga glih.


Darwin je tu opravil delo.

Ni potomcev -> slabi geni se ne prenašajo v naslednji rod.

m0LN4r ::

Kdo je reku da jih ni?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

WhiteAngel ::

Darwin je tu čisto pravilno deloval. Reva je namreč ostala brez potomca in to po lastni krivdi.

Ne vem pa, zakaj tako filozofirate o alkoholu. Alkohol in druge substance v krvi slabo vplivajo na čutila, zato ti povečajo reakcijski čas. Tu se filozofija konča. Ženska v članku je veliko prehitro pripeljala v ovinek, ki ga ni mogla zvoziti. Ko je pristala v grabnu, ji je nepripetega otroka metalo po kabini, zaradi česa je verjetno utrpel hude poškodbe glave in hrbtenice. Kaj ima zdaj tu veze alkohol? Zdrava pamet je manjkala tej revi v članku in mnogim slovenskim voznikom. Tisti pir, ki ga prej spiješ ne more biti izgovor za nespametno vožnjo. Če si idiot, si idiot. Z alkoholom v krvi ali pa brez.

jype ::

Ničesar, kar je botrovalo tej nesreči, ni v genih, tako da je nakladanje o Darwinu v resnici zgolj podjebavanje.

ZloTech ::

jype je izjavil:

Ničesar, kar je botrovalo tej nesreči, ni v genih, tako da je nakladanje o Darwinu v resnici zgolj podjebavanje.


Nagnjenost alkoholizmu in ostalim drogam je genetska.

MIHAc27 ::

Tko kot debelost in lenoba? Malo že, ne pa toliko kot nekateri želijo prikazat.
Pri nam v družini vsi zelo radi pijejo, le jaz ne. Vse se da, če se hoče.

Rok Woot ::

Jaz sam hočem rečt, da je pri nas pitje družbeno sprejemljivo. Tudi vozimo lahko rahlo pijani. Tudi za hitro vožnjo so nizke kazni. Lahko, da je bil vzrok nesreči, le prehitra vožnja. Hočem povedati le, da se neki bunite, ko je vsem jasno, da se do določene mere tolerira alkohol. To je enim všeč, enim spet ne. Pač tako imamo urejeno v sedanji drižni. Če bi bil le javni promet, mislite da bi bilo več ali manj nesreč? Pač gre se za to kje postavimo meje. Pa zakaj imamo tako visoko omejtev na regionalkah na 90 km/h?



Torej Molnar si za znižanje hitrosti na regionalkah?

Pa slabše reflekse imajo tudi starejši prebivalci, pa lahko vseeno vozijo, ja imajo redne preglede, sam vseeno se ustavijo počasneje ko mlajši. Zakaj je kazen za prehitro vožnjo izven naselja le 1200 EUR in odvzem. In zakaj ni višjih kazni, za še višje hitrosti. Predvsem bi morale biti vse kazni ali zaporne ali pa vezane na dohodek voznika.

Pa zakaj se kazni ne množijo. Hitra vožnja je nevarna, prav tako je biti pijan nevarno, kombinacija je pa zelo nevarna.



https://ec.europa.eu/transport/road_saf...

Lahko poiščemo še graf za kolesarje, če hočete, pa primerjamo, pa smo na kolesarskih omejeni na 25 km/h.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rok Woot ()

Rok Woot ::

Torej če bi omejili hitrost na regionalkah na 40 km/h, kar je čez glavo, bi smrtne nesreče na regionalkah lahko zmanjšali za 3x (čez palc).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rok Woot ()

111111111111 ::

Očitno ste tukaj sami iz velemest, da imate možnost bicikliranja. Ko bi enkrat imeli hišo na podeželju in do službe 30km po klancih, bi vas rad videl kolesarčke.

Meščančki, ne se se ven metat in neko vero širit kako se da brez avta in ostalih stvari preživeti. V mestu da, na vasi ni govora.

St235 ::

Rok Woot je izjavil:

Jaz sam hočem rečt, da je pri nas pitje družbeno sprejemljivo. Tudi vozimo lahko rahlo pijani. Tudi za hitro vožnjo so nizke kazni. Lahko, da je bil vzrok nesreči, le prehitra vožnja. Hočem povedati le, da se neki bunite, ko je vsem jasno, da se do določene mere tolerira alkohol. To je enim všeč, enim spet ne. Pač tako imamo urejeno v sedanji drižni. Če bi bil le javni promet, mislite da bi bilo več ali manj nesreč? Pač gre se za to kje postavimo meje. Pa zakaj imamo tako visoko omejtev na regionalkah na 90 km/h?



Torej Molnar si za znižanje hitrosti na regionalkah?

Pa slabše reflekse imajo tudi starejši prebivalci, pa lahko vseeno vozijo, ja imajo redne preglede, sam vseeno se ustavijo počasneje ko mlajši. Zakaj je kazen za prehitro vožnjo izven naselja le 1200 EUR in odvzem. In zakaj ni višjih kazni, za še višje hitrosti. Predvsem bi morale biti vse kazni ali zaporne ali pa vezane na dohodek voznika.

Pa zakaj se kazni ne množijo. Hitra vožnja je nevarna, prav tako je biti pijan nevarno, kombinacija je pa zelo nevarna.



https://ec.europa.eu/transport/road_saf...

Lahko poiščemo še graf za kolesarje, če hočete, pa primerjamo, pa smo na kolesarskih omejeni na 25 km/h.

Zakaj s tako neumnostjo na koncu pokvaris cel post? Zbijes kredibilnost celi izjavi.

m0LN4r ::

Nemci/avstrijci majo 100 in nizke kazni...
Na avtocesti neomejeno, kr veliko jih pici 200 ce treba

Ja mene moti tudi, da se vsede za volan babica, ki hodi z berglo po trgovini in ne vidi izdelkov na polici...
Verjetno prometnih znakov tudi ne...

To da je v druzbi sprejemljivo s kakrsnim koli nacinom pijano sodelovati v prometu je resen problem.
Zacne se pa pri vzgoji in okolici odrascanja.

Ce ga v krogu znancev pijejo in po 20 letih jih policija ni dobila je to problem kontrol, hkrati pa skrita pobuda mladim da tut oni nadaljujejo tradicijo

Imam 30+ sodelavcev, na zurki so si vsi zrihtali prevoze, noben ni vozil alkoholiziran.
Recimo v sloveniji je to malo drugace na taki festi
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Rok Woot ::

Se strinjam Lakotnik, pač sem preveč čustven na trenutke, pa še vse skupaj spišem v minuti. Če pišem članke sem bolj objektiven in samokritičen.

Nemci/avstrijci majo 100 in nizke kazni...

Kaj hočeš povedati s tem? Praviš, da strožje omejitve hitrosti v mestu in regionalnih cestah nebi pripomogle k zmanjšanju mrtvih in poškodovanih?

Imam 30+ sodelavcev, na zurki so si vsi zrihtali prevoze, noben ni vozil alkoholiziran.
Recimo v sloveniji je to malo drugace na taki festi

So kdaj prekoračili omejitev hitrosti? Ali zmanjšajo hitrost, ko je megla, ko je dež, ko ponoči vidijo znak "Pazi šolarji"?

Pri nas se mi zdi, da vedno kažemo na druge s prstom. Kaj pa delamo sami, ja to je pa čista popolnost. Tebi gre na živce, da folk vozi pijan. Meni gredo na živce avtomobili na splošno, posilili so ceste do amena. Tudi če bi bili vsi trezni v Sloveniji, še vedno ne bi poslal otroka v vrtec samega pri treh letih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rok Woot ()

Markus386 ::

V sloveniji predvsem fali policije na cestah. Ni treba da te ustavijo vsakič, dovolj je vsake toliko. Ne vem kdaj so koga nazadnje ustavili v popoldanski konici (šiht + 5 pirov pa dam)... ponavadi samo sredi noči ali ob kakih čudnih urah. Pa policija na cesti pomeni tudi manj vožnje v rdečo, manj izsiljevanja, več smernikov, ipd.

Če se gremo prepovedovanje, mislim da je bolje da uvedemo bone za hrano in dnevne kvote, ker v razvitem svetu več ljudi umre zaradi debelosti (in povezanih posledic) kot zaradi avtomobilov.

m0LN4r ::

Jaz jih tudi nebi pri treh letih, pa ce bi se vsi s konji "vozili" naokoli
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Rok Woot ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz jih tudi nebi pri treh letih, pa ce bi se vsi s konji "vozili" naokoli

Saj jaz ga tudi nebi, ker je tudi skupnost na psu. Moj dedek je šel v vrtec na vasi že pri 3 letih, šli pa so v skupini z ostalimi otroci. Sedaj to ni mogoče. Kakršno je stanje na cestah, ga bom šele pri sedmih (tudi to ker je pač dokaj neprometna pot), pa bi ga drugače komot pri petih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rok Woot ()

bambam20 ::

Rok Woot je izjavil:

Jaz sam hočem rečt, da je pri nas pitje družbeno sprejemljivo. Tudi vozimo lahko rahlo pijani. Tudi za hitro vožnjo so nizke kazni. Lahko, da je bil vzrok nesreči, le prehitra vožnja. Hočem povedati le, da se neki bunite, ko je vsem jasno, da se do določene mere tolerira alkohol. To je enim všeč, enim spet ne. Pač tako imamo urejeno v sedanji drižni. Če bi bil le javni promet, mislite da bi bilo več ali manj nesreč? Pač gre se za to kje postavimo meje. Pa zakaj imamo tako visoko omejtev na regionalkah na 90 km/h?



Za prekoračitev hitrosti nimamo nizkih kazni glede na plače. To lahko izjaviš samo pod pogojem, da imaš ti visoko in se ti zdijo nizke. kazni so visoke, ker drugače se Slovencev ne da podučit. Sicer bi se jih dalo tudi z nižjimi kaznimi, samo potem bi morali policisti precej delat in ne sedet na policijskih postajah. pa to spet ne bi veliko ljudem ustrezalo, ker bi morali striktno spošovati pravila.

V veliki večini sta krivec neprilagojena hitrost ( pa tukaj ni samo hitrost,pač pa so zraven ponavadi še slabe izrabljene pnevmatike) in alkohol.

Glede omejitve 90 km/h, tam kje je, pa se ne strinjam, da je "tako" visoka. Tam, kjer ni možno voziti s takšno m hitrostjo je pa nižja. Tukaj imamo urejeno.

Tako, da bi tukaj bolj tebe vprašal koliko si ti sposoben vožnje in obvladovanja vozila. če se ti zdi priporočena hitrost 90 km/h ob normalnih pogojih ( suho cestišče , brez ovir ) sporna in previsoka.


Problem je spoštovanje pravil in tukaj ima večina ljudi resne težave in se temu upirajo.

bambam20 ::

Rok Woot je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Jaz jih tudi nebi pri treh letih, pa ce bi se vsi s konji "vozili" naokoli

Saj jaz ga tudi nebi, ker je tudi skupnost na psu. Moj dedek je šel v vrtec na vasi že pri 3 letih, šli pa so v skupini z ostalimi otroci. Sedaj to ni mogoče. Kakršno je stanje na cestah, ga bom šele pri sedmih (tudi to ker je pač dokaj neprometna pot), pa bi ga drugače komot pri petih.



Danes otroc ne znajo sami pri 7-ih letih statosti hoditi naokoli samostojno. Ne znajo. Na splošno so manj zanesljivi. Tukaj pade velik delež na starše, ki ne znajo otroka postopoma navajat na samostojnost. Sam sem bil pri 7-ih letih doma sam in nisem ničesar uničil, ravno tako sem šel sam domov iz šole.

Sej človek ne hodi po cesti, pač pa po pločniku in tam ne vozijo avtomobili. Ko si kot pešec udeleženc v prometu pa ti menda zdrava pamat govori, da moraš tudi pri prehodu čez zebro opazovati dogajanje na cestišču. Poznamo primere, ko mislijo, da so na zebri varni in , da jih obdaja neviden zid, od katerega se bo avtomobil dobil oz. zaustavil.

Nesreče so posledica izzivanja in lahkomiselnosti in tveganja.

vse to bi seveda popolno avtonomna vozila odpravila. Saj bi takšno vozilo vedno znalo prilagoditi stanju na cestišču.

Samo spet. Večina ljudi ne bo nikoli vozila po omejitvah. Če ne drugega pa 3 km nad omejitvijo ali 3 pod njo.

Potem bomo tudi vsi prišli pravočasno na zastavljen cilj, ker bo promet potekal sistematično in bodo vozila samodejno speljevala takoj, ko se bo prižgala zelena, kar se sedaj seveda ne dogaja.

Markus386 je izjavil:

V sloveniji predvsem fali policije na cestah. Ni treba da te ustavijo vsakič, dovolj je vsake toliko. Ne vem kdaj so koga nazadnje ustavili v popoldanski konici (šiht + 5 pirov pa dam)... ponavadi samo sredi noči ali ob kakih čudnih urah. Pa policija na cesti pomeni tudi manj vožnje v rdečo, manj izsiljevanja, več smernikov, ipd.


Seveda jih močno fali v prometu. Potem imajo pa tistih 3 ali 5 tedenskih letnih akcij, ko jih ministerstvo zbrca na ceste dobesedno. NA splošno policaji sedijo na policijskih postajah. Zakaj? kar lahko in , ker jim nihče ne teži, da če nimajo urgentnih zadev , da morajao svoje riti zbrcat ven med ljudi. Delajo po meji najmanjšega odpora, ker lahko, kar pa seveda škoduje ostalim v prometu.

Pa na koncu z vsemi dodatki tudi za spanje v nočnih dobijo na koncu meseca precej lepo plačo. Če bi delali dobro, bi imeli mi vsako leto izjemno malo smrnih žrtev v prometnih nesreča.

Do sedaj smo na 97 umrlih, kar je iznenačen "rekord" od nekaj leta nazaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

jype ::

bambam20 je izjavil:

Danes otroc ne znajo sami pri 7-ih letih statosti hoditi naokoli samostojno. Ne znajo. Na splošno so manj zanesljivi. Tukaj pade velik delež na starše, ki ne znajo otroka postopoma navajat na samostojnost. Sam sem bil pri 7-ih letih doma sam in nisem ničesar uničil, ravno tako sem šel sam domov iz šole.
Moji otroc bi tut znal jit, pa bi socjalna pršla ponje, če bi jim dovolil, krivi ste pa konzervativci, ki vas je strah, ker je nek psihopat v ZDA _enkrat_ ugrabil _enega_ otroka, čemur so sledila desetletja televizijskega nonstop kričanja tisočev konzervativcev, da otroci ne smejo sami hodit zunaj, ker je prenevarno, otroke je vendar treba zaščitit. Dokler nismo zapustili SFRJ je bilo OK, potem pa nenadoma ne več, ker je bilo treba uvozit ameriški konzervativni standard, ki omogoča idiotom, da vozijo 90 mimo šol, ker so itak vsi otroci v volvotih in posledično niso ogroženi.

Rok Woot ::

Za prekoračitev hitrosti nimamo nizkih kazni glede na plače. To lahko izjaviš samo pod pogojem, da imaš ti visoko in se ti zdijo nizke. kazni so visoke, ker drugače se Slovencev ne da podučit.


Kako je če greš 140 na regionalki 1200 in izpit visoka kazen? Ni ravni, da si šel ponesreči 140 ... Visoka kazen bi bila 3 mesece zapora in permanetna izguba izpita, ki ga lahko ponovno opraviš po 160 urah pospravljanja smeti. Sicer eni pravite, da represija ne deluje.

Markus386 ::

Rok Woot je izjavil:

Za prekoračitev hitrosti nimamo nizkih kazni glede na plače. To lahko izjaviš samo pod pogojem, da imaš ti visoko in se ti zdijo nizke. kazni so visoke, ker drugače se Slovencev ne da podučit.


Kako je če greš 140 na regionalki 1200 in izpit visoka kazen? Ni ravni, da si šel ponesreči 140 ... Visoka kazen bi bila 3 mesece zapora in permanetna izguba izpita, ki ga lahko ponovno opraviš po 160 urah pospravljanja smeti. Sicer eni pravite, da represija ne deluje.


Seveda je. To je več kot povprečna mesečna plača, kar pomeni nekje pol leta precej šparanja za povprečno familijo. Potem sledita dve leti brez izpita (in vsak dan čas za razmišljanje o neumnosti, medtem ko čakaš na bus/vlak), pa edukacijske delavnice, zdravniški pregledi, itd, pa nov izpit (kar spet nanese še vsaj enkrat toliko kot je kazen.

...je pa res, da z malo jokanja in "služba, otroci, žena, vrtec" ipd. na sodišču sledi pogojno vračilo izpita, in potem jokanje po forumih tipa med.over.net tipa "pogojno so mi vrnili izpit, pa sem napihal, kaj zdaj, izgubil bom službo?"

...je pa spet res, da bi se vse te zadeve rešile hitro z več policije na cestah. Seveda jih dosti pelje 140 po regionalki, ker ni nikjer policije. Če bi vsak dan na poti domov vsak tak voznik srečal po eno patruljo nekje ob cesti, bi se hitro zasekiral.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markus386 ()

K0l1br1 ::

Rok Woot je izjavil:

Pa slabše reflekse imajo tudi starejši prebivalci, pa lahko vseeno vozijo, ja imajo redne preglede, sam vseeno se ustavijo počasneje ko mlajši.
Ja, pa bolj previdni so kot mlajši, izkušenj imajo malo morje več in niti ne pridejo v situacijo, ko je treba hitreje ustaviti - če že posplošuješ.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

Rok Woot ::

To je res, za socialne probleme je to velik znesek. Za razne študente in bogatejše pa ne. Zato pa bi morali imeti drugačne kazni, ki niso vezane na denar ampak na zaporno kazen ali družbeno koristno delo. Če pa že na denar pa na plačo. Recimo če imaš plačo 2 k€ plčaš 6 k€, če imaš plačo 700 € plačaš 500 €.

K0l1br1 ::

Agree - tako kot švedi ali finci, ne vem kateri, eni imajo glede na premoženje.

Rok Woot ::

Ja samo važno je da ni fiksen procent, več denarja in višjo plačo imaš, mora iti eksponentno.

K0l1br1 je izjavil:

Rok Woot je izjavil:

Pa slabše reflekse imajo tudi starejši prebivalci, pa lahko vseeno vozijo, ja imajo redne preglede, sam vseeno se ustavijo počasneje ko mlajši.
Ja, pa bolj previdni so kot mlajši, izkušenj imajo malo morje več in niti ne pridejo v situacijo, ko je treba hitreje ustaviti - če že posplošuješ.




https://www.aaafoundation.org/sites/def...

Kaj posplošujem?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rok Woot ()

Markus386 ::

Rok Woot je izjavil:

To je res, za socialne probleme je to velik znesek. Za razne študente in bogatejše pa ne. Zato pa bi morali imeti drugačne kazni, ki niso vezane na denar ampak na zaporno kazen ali družbeno koristno delo. Če pa že na denar pa na plačo. Recimo če imaš plačo 2 k€ plčaš 6 k€, če imaš plačo 700 € plačaš 500 €.


Dobro si si te procente izmislil, bolje da ne :)

Saj zato imaš pa kazenske točke, če koga kazen ne izuči, ga bo pa izguba izpita. 18 pik je za vse enako.

K0l1br1 ::

Rok Woot je izjavil:

https://www.aaafoundation.org/sites/def...

Kaj posplošujem?

In kako veš, kdo je bil tukaj kriv za smrt? BTW po tem grafu, če bi gledali, da so mrtvi tudi krivci, je kao omladina enako nesposobna kot starejša populacija. Kdo bi si mislil, glede na njihove reflekse

Rok Woot ::

Na desnem grafu imaš s odebeljeno črno prikazane mrtve voznike glede na prevožene kilmetre. In ker je 2,5 manj kot 5 ... Nevem kako si pa ti bral graf, ker ne razumem točno kaj hočeš povedati.

18 pik je za vse enako.


Ne ni, če si bogat greš lahko na taksi. Lahko se voziš brez izpita. Strošek ponovnega delanja izpita je večji za revnega. Torej če se to zgodi bogatemu, mu je to manj stresno v življenju. Nekdo ima socialno stisko, drug mora pa na taksi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rok Woot ()

Invictus ::

Strošek je isti.

Samo vpliv stroška na njgovo življenje je večji.

Najboljši recept je nedelanje prekrškov, če se jih ne moreš privoščiti. Sploh divjanje in alkohol.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Rok Woot ::

Torej predlagaš, da bogati norijo, revni pa pazijo?

Markus386 ::

Rok Woot je izjavil:

Torej predlagaš, da bogati norijo, revni pa pazijo?


Predlagamo več kontrole na cestah.

Revne bo spametovalo že po prvem prekršku, bogati bodo pa vplačevali bajne zneske v državno blagajno, in financirali nova delovna mesta (taksisti, ipd).

Tudi 100eur kazni (namesto 1200) hitro postane ogromen znesek, če te pri vsaki vožnji 2x ustavijo in zaračunajo. Pa še povprečna hitrost posledično dosti pade, da se tudi časovno ne splača divjati.

Rok Woot ::

bogati bodo pa vplačevali bajne zneske v državno blagajno, in financirali nova delovna mesta


Samo jaz nočem, da kdorkoli nori. In ne strinjam se, da pustimo bogate, da lahko mirno prekoračijo omejitve.

jype ::

Rok Woot je izjavil:

Samo jaz nočem, da kdorkoli nori. In ne strinjam se, da pustimo bogate, da lahko mirno prekoračijo omejitve.
Večja prisotnost prometne policije na cestah tudi to zadovoljivo omili.

m0LN4r ::

Noris lahko tudi pes po plocniku, se zaletavas v ostale pesce in jih porines na cesto.

No takrat moja bivsa dva soferja busa sta tut znala noret, ko sta zamujala xD Sploh nisem vedel, da lahk avtobus gre tk hitr v ovinke pa kok se to nagne ojej, kot bus smrti
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Markus386 ::

Rok Woot je izjavil:

bogati bodo pa vplačevali bajne zneske v državno blagajno, in financirali nova delovna mesta


Samo jaz nočem, da kdorkoli nori. In ne strinjam se, da pustimo bogate, da lahko mirno prekoračijo omejitve.


Saj ne bojo. Mogoče malo, a se hitro naberejo visoki zneski, če le obstajajo kontrole. Pa nevem koliko se ti splača peljat 110 na 90 omejitve, če zgubiš 20 minut vsakič, ko te ustavijo. Če grejo pa hitreje, se pa 18 pik nabere zelo hitro... seveda, če le obstajajo kontrole na poti.

Trenutna situacija je pač taka, da kontrol ni, da lahko pelješ 150, pijan, z kokainom pod nosom in truplom v prtljažniku, in te verjetno ne bo nihče nikoli ustavil, neglede na tvoje finančno stanje.

Rok Woot ::

Saj ne bojo. Mogoče malo, a se hitro naberejo visoki zneski, če le obstajajo kontrole. Pa nevem koliko se ti splača peljat 110 na 90 omejitve, če zgubiš 20 minut vsakič, ko te ustavijo. Če grejo pa hitreje, se pa 18 pik nabere zelo hitro... seveda, če le obstajajo kontrole na poti.


Ja seveda, kje pa toliko ostavljajo, da ti samo porabljen čas predstavlja tak minus? Ker v Nemčiji sigurno ne.

Trenutna situacija je pač taka, da kontrol ni, da lahko pelješ 150, pijan, z kokainom pod nosom in truplom v prtljažniku, in te verjetno ne bo nihče nikoli ustavil, neglede na tvoje finančno stanje.


To se pa strinjam, tudi če bi te dobili, nebi dobil kazni za hitrost in pijanost. Mogoče bi ti celo pomagalo to, da si malo vinjen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rok Woot ()

Markus386 ::

In vse to pomeni kaj? Lahko damo kazen na 1000eur, pa sekanje desne noge, ampak če te ne ustavijo, tudo to ne pomaga nič :)

Rok Woot ::

Če bi bila taka kazen ko ptraviš, je dovolj da jih ustaviš 100 v enem letu, pa bi jih 99 %+ vozilo po omejitvah. Sicer represija ni edini način, deluje pa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rok Woot ()

BigWhale ::

Rok Woot je izjavil:



Kaj posplošujem?


Na tem grafu lahko vidis, da mlajsi vozniki ubijejo dalec najvec ljudi zunaj vozila. Najstarejsi ubijejo za polovico manj ljudi kot mlajsi. Mlajsim ne pomagajo njihovi superiorni refleksi, se vedno pobijejo vec ljudi. Prav tako lahko vidimo, da v starostnih skupinah od 30 pa do 70 umre najmanj voznikov, hkrati ti vozniku ubijejo tudi najmanj sopotnikov in ljudi izven avtomobila.

To, da je pa med najstarejsimi skupinami vec zrtev med soferji, je pa povsem razumljivo. Telesa z leti postanejo bolj krhka in je zato ze manjsa nesreca dovolj, da 70+ let star clovek umre v prometni nesreci.

Iz teh dveh grafov lahko vidimo, da najvec skode delajo vozniki mlajsi od 30 let.

ZloTech ::


Iz teh dveh grafov lahko vidimo, da najvec skode delajo vozniki mlajsi od 30 let.


Vozniki mlajši od 30 let vozijo vozila ki so starejša od 10 let. Velikokrat tudi tehnično neizpravna. Starejši si lahko privoščijo boljša in varnejša vozila-.

jype ::

ZloTech je izjavil:

Vozniki mlajši od 30 let vozijo vozila ki so starejša od 10 let. Velikokrat tudi tehnično neizpravna. Starejši si lahko privoščijo boljša in varnejša vozila-.
Wow, kako zelo očitna metodološka napaka.

ZloTech ::

Piši avtorjem članka če te tako moti

jype ::

Nah, mislim, da si si izmislil podatke.

St235 ::

ZloTech je izjavil:


Iz teh dveh grafov lahko vidimo, da najvec skode delajo vozniki mlajsi od 30 let.


Vozniki mlajši od 30 let vozijo vozila ki so starejša od 10 let. Velikokrat tudi tehnično neizpravna. Starejši si lahko privoščijo boljša in varnejša vozila-.


Temu se strokovno reče bullshit. Ker samo kandidat za Darwinovo nagrado lahko takšen zaključek potegne iz riti.

Siddh ::



ZloTech ::

St235 je izjavil:

ZloTech je izjavil:


Iz teh dveh grafov lahko vidimo, da najvec skode delajo vozniki mlajsi od 30 let.


Vozniki mlajši od 30 let vozijo vozila ki so starejša od 10 let. Velikokrat tudi tehnično neizpravna. Starejši si lahko privoščijo boljša in varnejša vozila-.


Temu se strokovno reče bullshit. Ker samo kandidat za Darwinovo nagrado lahko takšen zaključek potegne iz riti.


Temu se strokovno reče zunanji faktorji v raziskavi. Študentarija vozi komaj izpravne avte, razen če je ate doktarček in sinko rojen s srebrno žlico v ustih.

St235 ::

Faktorji v raziskavi so objektivno ugotovljena dejstva, ne pa slaboumne blodnje, ker nisi sposober razumet da so mladi vozniki statisticno bistveno bolj rizicni od starejsih. Posledicno trpi tvoj ego in izgovore za mlohavo cuno isces v fantazijskih scenarijih.

Lahko pa seveda psotrezes z konkrrtnimi podatki iz katerih bo razvidno da ljudje do 30 leta vozijo neizpravna vozila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

poweroff ::

Samo za info, od policije se da dobiti tudi nesumirane podatke in tam lahko naredite analizo.
sudo poweroff
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Alkohol in vožnja. Nekdo je spet upal, da se bo "izmazal" (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10716224 (13168) Mare2
»

Prekoračitev meje kazenskih točk (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19644655 (35053) Mare2
»

"pijani" vozniki na cesti (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24822839 (17951) Double_J
»

Napihal in pridržan (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19031108 (26701) St235

Več podobnih tem