» »

Odvzem vozniškega dovoljenja?

Odvzem vozniškega dovoljenja?

««
4 / 10
»»

51M3K ::

51M3K> in tudi če bi bila, bi bila to samo njegova stvar.

Njena pa seveda ne, ker če te nekdo ubije, hja... Imaš prav, ni več tvoja stvar.


Kaj tebe to briga mi povej? Si bil tam? Če bi bil oz. kaj podobnega bi se mel možnost oglasit.
Loading...

zee ::

Gre se zato, da lahko s tvojo nepremišljenostjo nekoga hladno ubiješ.

TO je PROBLEM.

A štekaš?

Bodi vsaj moški in sprejmi kazen, ki ti pritiče.

edit: del o moškem
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zee ()

BigWhale ::

Če nimate pametnega odgovora na vprašanje, bodite raje tiho. ;)


Najpametnejsi odgovor je itak ta, da naj placa zadevo in potem deponira voznisko dozivljensko. Tako nam ne bo treba biti vec v skrbeh, ce bo se kdaj pijan na cesti.

Tudi, ce po tvojem nekateri nimamo zivljenja, je to popolnoma vseeno. Vsaj pijani nismo na cestah in nismo smrtna groznja tistim, ki obcasno preckajo cesto.

Azrael ::

@51M3K:

Če je res, kar praviš, da sodniki lahko ukrepajo povsem po lastni presoji in ne izključno in samo v okvirih, ki mu jih postavljajo zakoni, to meče zelo slabo luč na to vejo oblasti. Iskreno upam, da se motiš.

Glede alkota, res bogi pijančki, ki brez da so zadeti, ne morejo in ne znajo živeti. Še v večjem zosu pa so tisti, ki jih morajo tako ali drugače prenašati.
Nekoč je bil Slo-tech.

51M3K ::

Če nimate pametnega odgovora na vprašanje, bodite raje tiho. ;)


Najpametnejsi odgovor je itak ta, da naj placa zadevo in potem deponira voznisko dozivljensko. Tako nam ne bo treba biti vec v skrbeh, ce bo se kdaj pijan na cesti.

Tudi, ce po tvojem nekateri nimamo zivljenja, je to popolnoma vseeno. Vsaj pijani nismo na cestah in nismo smrtna groznja tistim, ki obcasno preckajo cesto.


Ko sem pisal tisti post, sem zraven mislil da tebe ne štejem zraven, pa če verjameš ali ne, vsaj po tvojih postih misleč. Ni pa odgovor ki si ga napisal najpametnejši, ker sploh ni odgovor na njegovo vprašanje :)
Pa tudi če on odloži vozniško, je tukaj še skoraj mio slovencev, ki počnejo isto.

Pa še nekaj, verjetno se vas bo večina strinjala z mano. Sicer drži, ljudje ki gredo čez prehod imajo prednost, ampak malo krat vidim koga danes, ko sploh levo pa desno pogleda, kar stopi na prehod, če bo počlo pač bo ane.

Edit @ Azrael: Sodniki imajo svoja pravila. Te ustavijo brez vozniške, dobiš sodnika za prekrše, pridejo fanti tja, pa sodnik zakaj to, se nebo ponovilo itd. pa v večini primerov ni kazni. Pa oni sploh izpita nimajo, kaj šele tisti, ki majo izpit pa nekaj pijejo.
Jim pa vsaj dosti krat naložijo kaka dela.
Loading...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: 51M3K ()

BigWhale ::

Pa tudi če on odloži vozniško, je tukaj še skoraj mio slovencev, ki počnejo isto.

Pa še nekaj, verjetno se vas bo večina strinjala z mano. Sicer drži, ljudje ki gredo čez prehod imajo prednost, ampak malo krat vidim koga danes, ko sploh levo pa desno pogleda, kar stopi na prehod, če bo počlo pač bo ane.


Se vedno bolje 999.999 pijancev kot 1.000.000.

No, jaz vedno pogledam levo in desno. Dovolj je bilo, da me je dvakrat pri zeleni luci za pesce povozilo. Obakrat v mnozici ljudi.

solatko ::

51M3K - ko boš zaradi kakšnega pijanega, neodgovornega debila izgubil družinskega člana ali pridobil hudega invalida v družini, boš razmišljal precej drugače. Če pomisliš kako kompleksno delo je vožnja avtomobila in sobivanje v prometu, bi ti bilo lahko jasno, da nek osebek nalit z alkoholom ali nafilan z mamili, v tem poslu nima kaj počet. Tudi zaradi takih, ki ne pogledajo levo in desno, pa tudi namena prečkanja nihče ne nakaže (pač nepopolna vzgoja), zaradi kolesarjev, ki vozijo brez svetlobnih oznak v nasprotju s predpisi, tudi zaradi pijančkov, ki se opotekajo po cesti, vendar vsi te ogrožajo sebe, mi pa moramo pazit na njih, saj so vsi te, v primerjavi z vozilom, šibkejši člen v prometu. NEPRISEBEN ŠOFER PA OGROŽA VSE, NAJMANJ PA SEBE.
Zato ni čudno, da osebek njegovega kova ne dobi odgovora, kako naj se izogne zasluženi kazni(ki je v vsakem primeru (napram kaznim za pre hitro vožnjo), občutno pre nizka, ne toliko v smislu denarne kazni, kot to da bo po enem letu, spet lahko igral potencialnega morilca na cesti.
Tudi za vprašanja o piratskem programju, ne dobijo odgovorov, pa je škoda veliko manjša.

51M3K ::

Vem, ampak vsak človek ima svoje probleme, mi nismo tukaj da bomo sodli, ampak da bomo odgovorili na vprašanje če znamo. Pa ne zaj mene napadat, kot da ga branim.
Eni se obnašajo isto kot da odprem temo:
Odločil sem se da bom kupil c2d 8600. Ve kdo ki ga poceni dobit?
Pa bi dobival same odgovore jooj to se tak greje, joj vzami raje 4 jedernega. Jaz sem se odločil kaj hočem in me druga ne zanima, kot le to če ve kdo kje ga lahko dobim poceni.

Zaj pa se jaz umikam od tu, in ne mene napadat, ker ga ne branim.
Loading...

Utk ::

Po moje je malo ljudi, ki bi rekli, da kazni za pijano vožnjo niso potrebne. Ko se to zgodi "meni", "kolegu", "sosedu", so pa vsi revčki in takšni, ki si pa res ne zaslužijo kazni, "tisti drugih" pa nikdar ne dobijo. Jah, enkrat se treba odločit. Drugače gremo pa lahko na referendum in ukinemu te kazni.

solatko ::

51M3K - 51M3K http://www.elektronika.si/index.php/cPa...
Drugače ga je pa kiksnu že BuBBle.D, ker je sploh pričakoval, da bo na tehničnem forumu, kjer menim, da sodelujemo v glavnem kolikor toliko odgovorni ljudje, postavi tako vprašanje. To je za na forum, kjer pijančki en drugmu ližejo rane, po neuspeli avanturi, ki se ji reče vožnja, v vinjenem stanju, s sodelovanjem policistov.

Karaya 52 ::

Veseli me ko vidim kako se spreminja mentaliteta. Nekateri reveži ("žrtve") bodo še lep čas mislili da je policija na cesti zato, da ljudem denar pobira.

Barakuda1 ::

Edit @ Barakuda1: To kaj praviš ni res, pri takih stvareh o tem odloča sodnik za prekrške, podobno kot če voziš npr. 50 preveč v naselju. In ja, tudi sodnik je samo človek, mogoče še bolj človeški z več življenja kot eni tukaj.



Edit @ Azrael: Sodniki imajo svoja pravila. Te ustavijo brez vozniške, dobiš sodnika za prekrše, pridejo fanti tja, pa sodnik zakaj to, se nebo ponovilo itd. pa v večini primerov ni kazni. Pa oni sploh izpita nimajo, kaj šele tisti, ki majo izpit pa nekaj pijejo.


51M3K - oprosti, ampak kvasiš neumnosti po celi črti. Pojma nimaš. o.k.
Res je. Sodniki imajo (za razliko od tebe in tebi podobnim) svoja "pravila". Tem pravilom se v civilizirani družbi reče ZAKONI
In sodniki se ravnajo po njih. Če tega ne počnejo, potem pač slabo opravljajo svoje delo.
In vrjemi. Največkrat ga kar dobro.

BigWhale ::

Veseli me ko vidim kako se spreminja mentaliteta. Nekateri reveži ("žrtve") bodo še lep čas mislili da je policija na cesti zato, da ljudem denar pobira.


Seveda je! Tudi nove kazni so itak samo za polnjenje zepov politikov!

Sem videl zadnjic, kako je sam Mate pisal listke za napacno parkiranje, sigurno je cez dan za eno fancy vecerjo zasluzil!

;>

tsh2 ::


Pa še to, ne bojte se norcev, bojte se tistih, ki so posrani.


???

Bati se je norcev. To so tisti ljudje, ki so preveč arogantni in preveč zaupajo vase. Potem gredo pa naprimer prehitevat v nepreglednem delu, ker se premalo bojijo. Pijanost ima tak vpliv na ljudi, če se ne motim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tsh2 ()

Sc0ut ::

Kaj sem ugotovil skozi leta vožnje v Ljubljano in v Novo mesto?

Vozim po omejitvah, včasih avtocesta 140, ali pa kaka ravnina 100. Priznam.

Predvsem po uvedbi novih kazni je postalo tako, da nekje 30% folka vozi normalno, po omejitvah, mogoče včasih 5kmh več. 65% pa jih je začelo vozit manj kot je omejitev. 40, 20, kaj pa me najbolj moti, 70, kjer je omejitev 90. Na stari cesti do Novega mesta (preko podčetrtka, poljčan...) jih polno vozi 70. Na preglednih odsekih, kjer vidiš naprej, na široki cesti, v glavnem instant 70. In tako postane vožnja prav mučna, ker se taki ne zna umaknit in spustit kolono, ki jo ima za seboj naprej. Ampak ok, do tukaj še ta vožnja ni nevarna. Nevarna postane, ko se najde primerek ostalih 5% voznikov, ki pa vozi way over omejitev in prehiteva na odsekih, na katerih normalen človek nikoli v življenju ne bi. Ali pa ko normalnemu popustijo živci in gre prehitevat. Takšno prehitevanje potem zgleda tako, da se prehiteva po 2 ali pa 3 avte skupaj. Tukaj pa postane takšna počasnejša vožnja nevarna. Namreč, če sem sam in se mi pri 90 en zalepi na rit pač upočasnim, se premaknem malo v desno in takšnega bedaka spustim naprej. Voznik, ki vozi 70, pa na to niti pomisli ne. Zato gre pol bedak/normalen prehitevat, v ovinku, na ozki cesti, v dežju. Na srečo še v vsem času takšne nesreče nisem videl, bilo pa je kakih 20x zelo blizu, tudi sam sem se že čisto ustavil in zavil na bankino, da je lahko takšen bedak zvozil njegovo prehitevanje.

Po mojih izkušnjah so torej najnevarnejši vozniki bedaki, ki mislijo da so na Hockenheimu in pa tisti, ki vozijo 70 na cesti, kjer je dovoljena omejitev 90. Ker vsakemu se res ni xx kilometrov vozit za nekim kretenom ki bremza na ravni cesti, katero obdajajo sama polja in gre potem ves živčen prehitevat.

Tako da prosim ljudje, ne dirkat in tudi ne voziti prepočasi. V prvem primeru boš neposreden krivec za nesrečo, v drugem pa posreden krivec za nesrečo. Tega se treba zavedati.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

w00tnes ::

Mja se strinjam :(
Vsak dan se vozim za talenti, ki peljejo celo 50 tam kjer je 90 (toliko, da mi ni treba vklopiti utripalk) - prehitevati pa s svojo 1.3 masinco ravno ne upam (ravnine so redke in niso dolge, v ovinek pa ne grem... kaj pa veš kateri tovornjak po bregu dol prileti 90)
Še bolj so pa posrečeni tisti, ki od vitanjskih ovinkov pa do konjic vozijo konstantno 60... ni važno ali je 90 ali 50, uni vozijo 60 :)
(kako bi se smejal, če bi jih štopali na kakšnem odseku, kjer je omejitev 50...)

ivanuscha ::

Če bi jst bil policaj bi definitivno kaznoval tudi vse, ki vozijo precej pod omejitvijo, še posebej pa če delajo kolone. ;((

Sc0ut ::

Si me spomnil. Stara cesta proti ljubljani. Šentrupert - Vransko. Pri oni piceriji, ko je 50 in se ne vidi naprej so enega ustavli ko je nonstop 70 vozil, ne glede na omejitev. Mi je bilo fajn smešno.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

krneki0001 ::

No, jst moram pa mal pohvalit to našo policijo. Postali so bolj človeški in sedaj ustavljajo tiste, ki ob gužvah drvijo mimo po odstavnih pasovih. Zadnje čase jih ne vidim več toliko na standardnih mestih, kjer so samo pobirali denar od tistih, ki so vozili 5km prehitro, ampak se postavljajo tudi na bolj nevarna mesta (s tem preprečujejo možne nesreče na tistih mestih) in na splošno niso več tok inkasanti, kot so jih to v preteklosti naredili njihovi šefi. Upam, da bodo počasi postali tisto, kar morajo biti - ljudje, ki nam morajo biti za zgled in ki bodo spet pridobili zaupanje ljudi (trenutno je zaupanje nekje med 0 in 1, na lestvici do 100)


Live, ena vesela novica zate. Pripravlja se tudi to, da bodo kazni talali tistim, ki so prepočasni in to ravno v taki meri kot za prehitre. (ukaz z vrha).

Zgodovina sprememb…

lopov ::

To, da folk vozi 70 je bolj nepoznavanje omejitev kot pa kaj drugega. Tabel z omejitvijo 50, 60 ali 70 je polno, 90 pa ne vidis in ce ceste ne poznas, peljes po omejitvi katera se ti zdi najbolj verjetna -- 70, skozi naselje pa 50.

@ Live: ce nekdo vozi pod omejitvojo oz. povzroca zastoj se ga izloci iz prometa. Sem videl ze tudi kazen za prepocasno voznjo, samo to je bilo se v casu juge 8-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lopov ()

Barakuda1 ::

Po mojih izkušnjah so torej najnevarnejši vozniki bedaki, ki mislijo da so na Hockenheimu in pa tisti, ki vozijo 70 na cesti, kjer je dovoljena omejitev 90. Ker vsakemu se res ni xx kilometrov vozit za nekim kretenom ki bremza na ravni cesti, katero obdajajo sama polja in gre potem ves živčen prehitevat.


Pa česa tle nekateri ne razumete?

Omejitev na 90 km je zgornja maksimalno dovoljena hitrost ob takoimenovanih idealnih pogojih (vreme, promet na cesti in nenazadnje tudi osebno počutje)

Če je torej omejitev 90 km to niti slučajno ne pomeni, da je to primerna, priporočljiva ali celo edina sprejemljiva hitrost.
Ne, in še enkrat NE. To je maksimalno dovoljena hitrost ob steku vseh idealnih pogojev.

Že ob prvem dežju, bi rekel, da je to (očitno) neprimerna hitrost.

To, da se nekateri imate za ekstra super sposobne voznike, z ekstra super avtomobili, je pa zgolj vaše mnenje.

Barakuda1 ::

@ Live: ce nekdo vozi pod omejitvojo oz. povzroca zastoj se ga izloci iz prometa. Sem videl ze tudi kazen za prepocasno voznjo, samo to je bilo se v casu juge


To se počne tudi dandanes. Sicer redko, a vendarle.
Nenazadnje je prepočasna vožnja (glede na razmere na cesti) pravtako prekršek kot prehitra. Vendar vožnja s 70 ali 75 km, na odseku, kjer je omejitev 90 km, ne predstavlja prepočasne vožnje.

jype ::

Barakuda1> Vendar vožnja s 70 ali 75 km, na odseku, kjer je omejitev 90 km, ne predstavlja prepočasne vožnje.

Tako je. Vendar je vljudno, da se tisti, ki opazi, da se za njim nabira kolona, umakne na prvem primernem kraju. To ne pomeni, da se mora, ampak da je lepo, če se.

Jaz sem to npr. po poti z Reke prek Delnic in Kočevja do Ljubljane naredil vsaj petnajstkrat, ker nisem superman, da bi lahko ponoči v gozdu po ovinkasti cesti šibal 90 - eni pa seveda so (ste) supermani, le da se jim verjetno ne ljubi reagirat na divjad na cesti in jo bržkone izmaličijo iz čiste ljubezni do narave. Tako sem po tej poti srečal dve živali, ki sta na cestišču še vedno trzali, pa ene pet takih, ki so bile dobre samo še za morbiden predpražnik, sam pa po nekem neverjetnem naključju (čeprav vsi vemo, kako nevarna je počasna vožnja) nisem zbil nobene.

Sc0ut ::

Barakuda, saj nisem mislil da vedno. Ampak ko pogoji dovolijo, ko je cesta suha, ko vidis naprej, ko ni ovinkasta pa je 70 kmh malo premalo.

Nikjer ne pišem, da se imam za super voznika in da vozim super avto. Vozim namreč 8 let star peugeot 206. Tako da verjami da vem, kdaj ne smem več voziti 90, ker v tem avtu ni niti enega elektronskega pomagala. Je pa res, da vem, kje ne rabim vozit 70.

Tako da se strinjam, da je zelo odvisno od pogojev vožnje. Pač, moje pisanje govori o idealnih pogojih vožnje.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

Azrael ::

Počasna vožnja je 50% pod omejitvijo.

So pa že bili štafi tudi za to, tudi v SLO. Osebno poznasm poba, ki so ga v isti uri 2x ustavili na istem mestu (križišče za Golf med Bledom in Lescami). Najprej je vlekel za seboj par km kolono, položnica za počasno vožnjo.

Ko se je vračal pa še položnica za prehitro vožnjo, res pa za seboj ni vlekel kolone...

Še en (bivši) sodelavec, drugače državljan Argentine, je moral narediti SLO vozniški izpit, točneje samo izpitno vožnjo, da bi mu dokumente iz Argentine priznanli.

Tip imel izpit za vse od motocikla do težkega šleparja, taksi, avtobus (bil 20 let v Argentini poklicni šofer in voznik taksija).

Vzel 2 uri v avtošoli in...

Izpita ni dobil, saj je trmato, kljub pregovarjanju inštruktorja in potem še komisije, vozil maksimalno 50% brzine, ki jo je predpisovala omejitev (baje je tako v Argentini in J. Ameriki).

Ko je bil v Italiji, je ob vrnitvi pojarmal, da so ga 2x "ulovili", prvič na AC med Rimom in Neapljem in drugič v Neaplju. Vsakič so ga policisti povprašali, če se je menjalnik njegove Alfe 33 zataknil v prvi prestavi....

TAko, da tudi počasna vožnja se kaznuje, res pa ne tako pogosto kot brezglavo dirkanje. Nevarno pa je eno in drugo, saj v obeh primerih pride do tega, da so brzine med vozili na istem voznem pasu zelo različne.
Nekoč je bil Slo-tech.

Azrael ::

Seveda zgoraj zapisano velja za počasno vožnjo brez pravega razloga.

V primeru hude poledice, toče in drugih vremenskih neprilik, pa je vožnja z maksimalno dovoljeno hitrostjo bližnjica za krtovo deželo.
Nekoč je bil Slo-tech.

V-i-p ::

Bom kar bleknil, nima veze s temo, je pa zanimiva prigoda... prijatelj, jaz in njegov fotr smo lani poleti lepo "pirčkali" na eni terasi v lokalu... fajn je blo, fajn smo se ga nacukali. Njegov oča žal preveč, mnogo preveč, da je komaj stal. Frend ga je rotil pa prosil, da naj kliče mamo, da pride ponj, da ja ne bo tak vozil, fotr mu je pa pijan jebal vse po spisku, da kaj bo mulc njemu govoril, pa gor pa dol in je šel tak peljat proti domu. Tamali pa telefon ven, pa 113 pa je klical policaje. Ene par km stran ga intervencija ustavi in pihne 0,90 (po novem!). Odvzem vozniškega dovoljenja in ponovni obisk avtošole, pa kolikor vem je fasal še psihiatra, kateri bo dal zeleno ali rdečo luč, da mu bodo ponovno opravljanje sploh dovolili... Je kolega takrat pri meni dobil ogromen +...
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

Utk ::

Vozit se je treba tolk kolk je omejitev, razen če imaš dober razlog, da se ne. Samo to ni tak problem. Večji problem so ljudje, ki se res sami sebe bojijo. Po normalni cesti z nekimi srednjimi ovinki se bremze sploh nimaš kaj dotikat, nekateri pa žlajfajo še po ravnem. Že to jim bi lahko povedalo, da nekaj delajo narobe. Ali grejo čez ovinke prepočasi, ali po ravnicah prehitro, da jih ne more nihče prehitet. Tako se vozi na formuli, ne pa po cestah. Tist, ki vozi počasi, naj vozi počasi povsod, da bo šel lahko kdo mimo.

krneki0001 ::

Barakuda1> Vendar vožnja s 70 ali 75 km, na odseku, kjer je omejitev 90 km, ne predstavlja prepočasne vožnje.

Tako je. Vendar je vljudno, da se tisti, ki opazi, da se za njim nabira kolona, umakne na prvem primernem kraju. To ne pomeni, da se mora, ampak da je lepo, če se.

Jaz sem to npr. po poti z Reke prek Delnic in Kočevja do Ljubljane naredil vsaj petnajstkrat, ker nisem superman, da bi lahko ponoči v gozdu po ovinkasti cesti šibal 90 - eni pa seveda so (ste) supermani, le da se jim verjetno ne ljubi reagirat na divjad na cesti in jo bržkone izmaličijo iz čiste ljubezni do narave. Tako sem po tej poti srečal dve živali, ki sta na cestišču še vedno trzali, pa ene pet takih, ki so bile dobre samo še za morbiden predpražnik, sam pa po nekem neverjetnem naključju (čeprav vsi vemo, kako nevarna je počasna vožnja) nisem zbil nobene.


Tisto cesto preko broda na kolpi uporabljam velikokrat tudi sam. Tam se da voziti 90 samo na določenih odsekih, večinoma pa od 40 do 60. Še posebaj čez tiste ovinke bri banji loki (vasica Banja Loka) in pri tistih slapovih je omejena hitrost na 40km/h. Na hrvaški strani pa so omejitve postavljene za 20km/h nižje (to je povedal človek, ki tam živi. Postavljene so pa zato, da kadar je dež ali sneg noben ne leti iz ovinkov - torej za zimske razmere, ker pozimi imajo tam veliko snega) in ob idealnih pogojih (vroča cesta in brez prometa) lahko voziš tudi 40km/h nad omejitvijo na tistih odsekih brez problemov, pozimi pa 5km/h čez omejitev lahko pomeni vsaj izlet iz ceste, če ne šekaj hujšega. Ko je lansko leto (en da po božiču sem se vračal čez delnice domov) zapadel sneg, se je tam vozilo 20km/h, pa čeprav so omejitve 40 in več.

krucymucy ::

Tamali pa telefon ven, pa 113 pa je klical policaje. Ene par km stran ga intervencija ustavi in pihne 0,90 (po novem!). Odvzem vozniškega dovoljenja in ponovni obisk avtošole, pa kolikor vem je fasal še psihiatra, kateri bo dal zeleno ali rdečo luč, da mu bodo ponovno opravljanje sploh dovolili... Je kolega takrat pri meni dobil ogromen +...

Mene bi foter na hitro izselil iz bajte ...

V-i-p ::

Ne mislit, da mu je odpustil je takrat baje rekel, da ga ne pozna več kot sina :D. Čeprav zdaj čisto normalno funkcionirata, samo stari kolikor vem, se kar brez izpita zdaj drajsa okoli...;(
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

Barakuda1 ::

Tako je. Vendar je vljudno, da se tisti, ki opazi, da se za njim nabira kolona, umakne na prvem primernem kraju. To ne pomeni, da se mora, ampak da je lepo, če se.


O tem sploh ni dileme.

Vozit se je treba tolk kolk je omejitev, razen če imaš dober razlog, da se ne.


Koga pa si poznal v komisiji, da so ti izpit "šenkal"

Utk ::

Šenkali so ga tebi, ker tega ne veš.

w00tnes ::

Meni je instruktor rekel, da naj vozim toliko kolikor je omejitev (max 5km/h manj), ker baje mi drugace izpita nebi dali :)

Utk ::

Seveda ne. Vsake tolko časa se najde smartass, ki se cel izpit vozi 50. To je več kot 50% omejitve, po naselju je pa tudi vredu, skoraj težko kaj zasereš, pa še bolj počasi greš in manj prevoziš v tisti uri. Seveda pa še nihče na tak način ni naredil izpita.

Barakuda1 ::

Meni je instruktor rekel, da naj vozim toliko kolikor je omejitev (max 5km/h manj), ker baje mi drugace izpita nebi dali :)


A res?:)

Dejte so no mal manj hecat.

Priporočljiva hitrost se giblje med 5 do 10 % pod maksimalno dovoljene hitrosti.
Je pa res, da še ne zagrešiš prekrška, če voziš točno z maksimalno dovljeno hitrostjo. Ampak, to sta vsebinsko povsem dve ločeni zadevi.

Modulacije so v nadaljevanju odvisne od mnogih dejavnikov ( o katerih sem govoril že v prejšnjih postih)

Po vašem stališču, pa bi na avtocesti morali vsi vozit 130 km, al kako?
Čemu pa potem sploh imamo prehitevalni pas. A sam zato, da ko prehitevaš tistega, ki vozi 130 km, lahk šibneš mim njega s 160 km?

Malo morgen. Če se ti bo pri takem prehitevanju "zalomilo" boš prehiteval z prekoračeno hitrostjo.

A ti tud tu ni kaj jasno, al ti je potrebno narisat.

Da boš laže razueml.
Če bi vsi vozili z maksimalno dovoljeno hitrostjo, potem sploh ne bi smeli nikogar prehitevat.
kako boš pa to pojasnil?

Sicer pa, "junaki" hitre vožnje. Vi kar dajte uresničevat svoje.
sam ne pol hodit sem na forum jokcat, ko boste hodli na obisk k sodniku za "polnjenje proračuna". o.k.

Utk ::

Ti se malo manj hecaj.
Točno tako, prekrška ne zagrešiš niti če se voziš 50, pa se vseeno to nekako ne spodobi, a ne?
Po avtocestah bi blo zelo koristno, če bi vsi vozili 130 ja. Ampak nekateri imajo dober razlog, da ne vozijo. Recimo, 30 tonski tovornjaki. Ali pa tudi avto, ki ima končno hitrost 140, ni treba, da ga do konca pritiska. Ampak to so dobri razlogi. Če nekdo opazuje okolico, pa ni dober razlog. Čeprav po avtocesti to ni tako pomembno, ker tam ni težko prehitevat, po navadni cesti je pa malo drugače. In seveda, prehitevanje ni nekaj kar se naj bi delalo, ker je zelo nevarno (sigurno bolj kot vožnja 5 km/h nad omejitvijo), to naj bi bil skoraj izreden dogodek. Prehiteva se traktorje, kolesarje, tovornjake, ki ne zmorejo v klanec, ne pa navadne avte. To je v resnici zelo nepotrebna in nevarna stvar.
Če je za nekoga prehitro 90 na uro po navadni cesti (pa tudi če s kakšnim ovinkom), naj resno razmisli, če je (še) sposoben za na cesto. Jaz pri 90 ne bom rabil nobenega sodnika.

w00tnes ::

Jah tako mi je rekel, ali je res nevem :)
Vozim pa kolikor je omejitev oz. manj ce cesta ne dopusca (po vitanjskih ovinkih z mojimi gumami 90 ravno ne morem vozit ^^)

krneki0001 ::

Ti se malo manj hecaj.
Točno tako, prekrška ne zagrešiš niti če se voziš 50, pa se vseeno to nekako ne spodobi, a ne?
Po avtocestah bi blo zelo koristno, če bi vsi vozili 130 ja. Ampak nekateri imajo dober razlog, da ne vozijo. Recimo, 30 tonski tovornjaki. Ali pa tudi avto, ki ima končno hitrost 140, ni treba, da ga do konca pritiska. Ampak to so dobri razlogi. Če nekdo opazuje okolico, pa ni dober razlog. Čeprav po avtocesti to ni tako pomembno, ker tam ni težko prehitevat, po navadni cesti je pa malo drugače. In seveda, prehitevanje ni nekaj kar se naj bi delalo, ker je zelo nevarno (sigurno bolj kot vožnja 5 km/h nad omejitvijo), to naj bi bil skoraj izreden dogodek. Prehiteva se traktorje, kolesarje, tovornjake, ki ne zmorejo v klanec, ne pa navadne avte. To je v resnici zelo nepotrebna in nevarna stvar.
Če je za nekoga prehitro 90 na uro po navadni cesti (pa tudi če s kakšnim ovinkom), naj resno razmisli, če je (še) sposoben za na cesto. Jaz pri 90 ne bom rabil nobenega sodnika.


Zadnje čase mi je celo težje vozit po avtocestah kot po regionalkah. Tovornjakarji s šleparji preveč izsiljujejo in vse preveč skačejo na prehitevalni pas, tako da je vožnja recimo proti mariboru (3x na teden na fax) postala prav nora. Vsakih par kilometrov skoči kamion na prehitevalni pas in izsili vso kolono avtomobilov, ki probamo voziti vsaj 120km/h.

Barakuda1 ::

CrniE

Tkole je s tem.

Še nekaj let nazaj (ne ravno ne vem kolk) si bil vsega usmiljenja vreden siromak, če so te ujeli z malce preveč popitimi kozarčki. Nacionalna posebnost pač. Razlogov za takšno početje, kokr hočeš. Rojstni dan, če ne moj, pa sosedov, pa godovanja, pa prva plača, pa to, da nimam noben rojstnega dneva. vse je prišlo prav.
No, počas, a sigurno so se navade, predvsem pa vrednote, spremenile. Dandanes boš težko več našel koga, ki bo zagovarjal vožnjo pod vplivom alkohola. Pa ne govorim o vinjenosti, ko ti odvzamejo izpit.
Zmeraj več je tistih, ki se zavedajo, da se za volan sede trezen, ali pa sploh ne.

Glede prehitre vožnje temu še ni tako. Stvari se počas premikajo, a še vse preveč je takšnih kot si ti, ki si domišljajo, da so "face", če drvijo po cesti na skrajnem robu dopustnega (maksimalna dovoljena hitrost), ali pa kak kilometer čez, sam zato, ker imajo dober avto, dobre gume, so samozagledani v svoje sposobnosti etcr.

No kakor koli že. Samo vi uživajte dokler še lahko. Upam samo, da pri tem ne boaste komu povzročili nepopravljive škode (pa tudi vam je ne privoščim, vaši objsetnosti navkljub).

p.s.

In še eno tako "nagradno vprašanje"

Ti je morda znano, koliko ljudi je na rehalibitaciji v "Soči", ker so razmišljali tako kot ti.

Utk ::

Pa človek božji, kaj je stabo? Če praviš nekomu, ki se vozi PO OMEJITVAH, da je divjak, potem pa res ne vem no, kaj je stabo narobe?
Omejitev ni skrajna možnost možnega, poglej si kako vozijo rally. Nekateri poskušajo to tudi med ostalim prometom, tega nikakor ne zagovarjam, ampak če se vozim po omejitvah pa res nisem divjak. Nekateri pa res pretiravate.
Sicer pa poznam ljudi, ki se vozijo res kot po jajcih, pa so že ven leteli s ceste kar sami od sebe, ker so presrani, se bojijo samega sebe, bremzajo in delajo ovinke tam kjer jih ni. Potem je še malo mokro in grejo... Kar se meni "divjaku", ki vozim PO OMEJITVAH, še ni zgodilo.
Nimam dobrega avta, niti gume niso nič posebnega (takšne kot morajo bit), niti nimam nobenih dirkaških ambicij niti izkušenj, ampak če se vozim, ponavljam tretjič, PO OMEJITVAH, nisem divjak.
Tisti v Soči se niso 90 vozili, ti garantiram. Vsaj ne tisti, ki so si sami krivi, da so tam.
Divjaki so tisti, ki se vozijo 150, ne pa 90. In takih divjakov je ogromno.

BigWhale ::

No, divjak je tisti, ki za vsako ceno hoce voziti po omejitvi. Oni, ki pa vozi prek, je pa ze norec... ;>

solatko ::

Nekaterim udeležencem v prometu, pa zgleda res ni jasno, kako se postavljajo omejitve. Zgornja meja omejitve, omogoča na določenem odseku ceste, varno vožnjo ob normalnih vremenskih pogojih. Na delih ceste, kjer npr. 90km/h ni varno, so po navadi omejitve 40,60 ali 70km/h. To so tudi priporočene hitrosti, ki naj bi jih vozniki obvladali, zato tudi ne dobiš izpita, če cel izpit voziš 10-15% pod omejitvijo, ker to predstavlja oviranje prometa, kadar so razmere normalne. Lahko vozniki zaradi zdravstvenih težav, slabega avta (slabih gum na avtu ne sme biti), ker ne obvladajo vožnje tako kot je treba, vozijo počasneje, vendar jih večina pozablja na zadevo zaradi katere ravno tako padeš na ispitu - gledanje ogledal, torej opazovanje dogajanja za seboj. Dejansko je mišljeno, z omejitvami hitrosti, zmanjšanje števila prehitevanj (tri tedne nazaj sem iz Zidanega mosta do semaforja v Šentjakobu, pripeljal kolono kakšnih 30 dobrih avtomobilov, s tem da sem vozil povsod po števcu svojih 5km/h hitreje, kot je omejitev. Niti eden me ni prehitel.), saj se recimo (izvzeti so divjaki) v ZDA praktično ne prehiteva, omejitev je 55 milj in skoraj vsi se tega držijo in nihče, ki noče plačati ekstremnih kazni, lokalnim šerifom, niti pomisli ne, da bi avto pred seboj prehitel, če vozi normalno.
Zato vam polagam v glavo to, da če niste sposobni (vzrok sploh ni važen) voziti na zgornji meji omejitve, opazujete promet za seboj in omogočite varno prehitevanje (umik na desni rob cestišča, po potrebi še zmanjšati hitrost ali umik na prvem izogibališču), ne pa, da od Celja do Ljubljane (stara cesta) niti enkrat ne pogledate v vzvratno ogledalo, kot da ste najhitrejši in najvarnejši šofer na tem svetu. Vsak naj vozi kolikor je sposoben, vendar naj včasih pomisli tudi na tiste, ki vožnjo pač bolje obvladamo kot on sam. Spoštujem voljo nekaterih (tudi na tem forumu), ko mislijo da je "hitra" vožnja, magari v mejah omejitve, nevarna, zato vi spoštujte mojo voljo, da bi rad vozil na zgornji meji omejitev in se mi na prvem primernem mestu malo umaknite, da grem lahko mimo. Nisem norec na cesti, ampak mi vožnja pri 90km/h, pač ne dela nekih problemov, saj menim da bi marsikje lahko šel dosti hitreje, pa še vedno varno. Ko bomo na naših cestah to dosegli, bo prometna situacija varnejša, manj bo nevarnih prehitevanj, manj nestrpnežev, pa tudi norci se bodo počasi umirili, če bodo vedeli, da vsi vozijo 90 tam, kjer mora it tolk in 70 tam k je taka omejitev, pa 60,50,40 in ne 10-20km/h manj zardi varnosti, saj za to so dali omejitev.

BigWhale ::

Znak za minimalno hitrost je okrogel, modre barve in v njem je bela stevilka. Rdece obrobljen znak s crno stevilko na rumeni oziroma beli podlagi je pa najvecja dovoljena hitrost. Vozis lahko manj. Smes!

Jaz sicer vozim ponavadi toliko kot je predpisana omejitev, pa mi vseeno marsikdo zmiga in trobi in vozi pol metra za menoj. Cudno.

solatko ::

To je znak za priporočeno hitrost, znak za najmanjšo dovoljeno pa je štirioglat, moder z belo številko (imaš ga na zoženju ceste med Zidanim mostom in Hrastnikom, kjer zaradi semaforizirane ureditve, s počasnejšo vožnjo ne bi prišel skozi).
Res je voziš lahko manj, vendar omogoči drugim, da bodo lahko vozili več.
Če ti žmiga in trobi (to v štirih desetletjih še nisem doživel), kadar voziš po omejitvah, prižgi vse štiri smerokaze in krepko zmanjšaj hitrost, ponavadi zaleže en tak manever, gre tudi meni na jetra, če se mi cepec vozi bližje, kot je varnostna razdalja (vedno namreč zaviram z zelo malo bremzanja in uporabo mašine in menjalnika - garantirano ustavim prej kot tisti za menoj, ob nepredvidenih situacijah. To bodo po novem kaznovali tudi policaji - neupoštevanje varnostne razdalje, je blizu vrha statističnih vzrokov za poškodbe vratu in hrbtenice, zaradi trka od zadaj.

BigWhale ::

To je znak za priporočeno hitrost, znak za najmanjšo dovoljeno pa je štirioglat, moder z belo številko


Prosim, da se v ponedeljek zglasis na upravni enoti in jim oddas voznisko dovoljenje. Se bolje! Kar danes ga na dezurni posti poljsi tja priporoceno s povratnico!

Utk ::

Enako tisti, ki ne zmorejo vozit po strašno hudih omejitvah, razen ko nimajo dobrega razloga za to.

PaX_MaN ::

Sej jih lahko vprašaš medtem ko jih prehitevaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

ivanuscha ::

Absolutno se strinjam kar pravi CrniE. Če so vremenske razmere dobre - sončno vreme, pa tudi oblačno brez dežja ob dobri vidljivosti, in če je cesta dobra ter brez ostrejših ovinkov, ni prav nobenega razloga za mečkanje na cesti z 20% manjšo hitrostjo! Folk jst ne vem kaj vi delate za volanom, zato pa imamo take kolone po cestah. Pa če bi taki mongoloteti vsaj opazili, da vlečejo kolono za sabo... mah kje oni furajo kot da so sami na cesti in sedijo kot doma na kavču z konjskimi refleksi. Predpisati bi bilo treba obvezen trening varne vožnje, ker dosti je ljudi ki svojega avta niti malo ne pozna, in so vsi pokrčeni in napeti že pri 70. Oziroma taki sploh izpita ne bi smeli imet. Ko voziš je treba bit popolnoma sproščen in z očmi na pecljih, da vidiš daleč naprej kaj se dogaja na cesti in ob njej. Meni osebno se dosti prej zgodi pri 50 da postanem neskoncentriran, kot pa pri 90 ali 130+. In sigurno so omejitve narejene vedno "na zihr", tako da lahko z maksimalno dovoljeno hitrostjo *ob dobrih razmerah* še tak netalent zvozi varno. Samo ne pametovat o divjakih če se voziš 90 po pregledni cesti. Ker takim bi blo treba izpit vzeti in jim pregledat mal čutila. Pa še ena zelo pomembna stvar je - predvidevanje. Tega manjka večini voznikov v slo. Me pa spravijo ob živce ljudje ki recimo iz omejitve 70 na 50, namesto da bi samo spustili nogo iz plina, zabremzajo na polno ob znaku. In pa taki ki vozijo cik-cak neskoncentrirano pod omejitvijo, ko pa pohodim mimo pa vidim da ženska liže sladoled... Taki me nervirajo in so nevarni za vse udeležence. Skratka če si sposoben voznik (ni treba bit tko sposoben kot F1 driverji) in pelješ po omejitvah ali celo malo čez (števec itak laže), sigurno več prispevaš k varnosti in splošnemu udobju vožnje, kot pa da pelješ nesposobno pod omejitvijo. Upam pa da bo minister Žerjav zgradil dirkalno stezo nekje v Sloveniji(napovedal je), tako da si bodo ljudje lahko varno dali duška tam in ne na cestah.

Barakuda1 ::

Jaz sicer vozim ponavadi toliko kot je predpisana omejitev, pa mi vseeno marsikdo zmiga in trobi in vozi pol metra za menoj. Cudno.


To, da ti bodo piskali in blendali, če boš vodil po omejitvi, to itak. Ta mnoge pač voziš "prepočas" in oviraš promet.

Vozit 20 km pod dovoljeno hitrostjo, pomeni, več kot 20 % pod doovljeno hitrostjo (omejitev 90).
Če pa voziž 5 do maksimalno 10 % pod dovoljeno hitrostjo, pa to predstavlja le 5 do 10 km pod dovoljeno, torej nekje med 80 in 85 km.

In sedaj poglejmo kaj vam to časovno prinese (zaostanka) na relaciji LJ - MB.

Dovoljena hitrost je 130 km. Zaokrožmo, da je relacija tud sam 130 km. Ob maksimalni dovoljeni hitrosti torej uro in pol.
Če bomo vozili z hitrostjo ki bo nižja za cca 10 %, pa bomo na cilj prispeli cca 9 minut kasneje.

Vaaauu, res ste prihranili na času, svaka vam čast. In to celo na relaciji, ki sploh ni kratka.
««
4 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Počasni vozniki (strani: 1 2 3 433 34 35 36 )

Oddelek: Na cesti
1776242385 (213416) dzinks63
»

Gorenjski vozniki (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23814550 (9363) Tody
»

Kaj sovražite pri drugih voznikih? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
45725411 (18616) Tilen

Več podobnih tem