» »

Odvzem vozniškega dovoljenja?

Odvzem vozniškega dovoljenja?

««
7 / 10
»»

solatko ::

jype - Po tvojem, ti lahko uveljavljaš svojo pravico do počasne vožnje, jaz pa svoje ne smem, oziroma sem norec, kreten, divjak in še kaj bolj sočnega, ali si ti dovoljuješ svojo pravico uveljavljat na račun drugih, pa bog ne daj, da ima kdo kaj proti temu. Po drugi strani se pa sprašuješ, kdaj bodo naše ceste bolj varne. Dokler boste idioti, ki zagovarjate samo svojo pravico ne oziraje se na pravice drugih udeležencev v prometu, sigurno ne, saj bodo prišle samo nove omejitve, pri katerih boste spet uveljavljali svojo pravico počasnejše vožnje in živel je mož, imel je psa............. v nedogled, dokler ne bomo vsi hodili peš (bicikl je pre hiter).

krneki0001 ::

Hočeš rečt, da če maš ti 10m placa pred vozilom spredaj, da se jaz s hitrostjo, ki ni nižja od tvoje, ne smem vključit na tvoj pas med vaju?

Se moram sekirat, ker si revček moral spustit gas za 3 sekunde, da si obdržal svojo varnostno razdaljo?

lp

Ne smeš, če me s tem ogrožaš in pri taki hitrosti in tako majhni varnostni razdalji je to ogrožanje in izsiljevanje.
Še enkrat preračunaj koliko metrov na sekundo narediš pri 100km/h, pa boš videl, da je 10m zelo mala varnostna razdalja, ker pri taki hitrosti rabiš najmanj 35 metrov, da se boš ustavil normalno, če je suha cesta, če je mokra pa od 50 naprej.
Tukaj se pokaže tvoja brezkulturna vožnja po naših cestah, ter vrivanje in izsiljevanje čisto po balkansko.
Še bolj zanimivo je če pada dež in imaš 10m placa - tut takrat se taki bumbarji vrivajo.

Sicer se jaz zato ne sekiram več, ker sem se še vedno izognil in zarad predvidevanja in gledanja okoli sebe (in take idiote hitro opazim - so vidni že od daleč).

Zgodovina sprememb…

kmetek ::

tole vrivanje bi morali sankcionirati.

solatko ::

Kako pa se boš drugače vključil v promet (sem že doživel, da se je idiot ustavil na pospeševalnem pasu, za uvoz na AC - bi hmal celo kolono v prtljažnik pospravu. Pri vseh teh križiščih velja zakon zadrge (moraš omogočit varno vključevanje s stranske ceste), torej malo odvzameš gas, pa je, tisti pa ki se vključuje, mora to naredit s primerno hitrostjo (vsaj toliko, kot je tvoja), drugače ti pa še vedno ostane umik na prehitevalni pas, v kolikor je prazen.

Izi ::

Najmanj polovici Slovencev bi bilo potrebno vzeti izpit zaradi psihološke nezrelosti.
Avto je zaradi svoje teže več kot eno tono in hitrosti, ki jih lahko dosega dejansko orožje in vožnja zahteva precejšnjo odgovornost, ki je v Slovenji sploh ni opaziti.
Poleg popolne neodgovornosti pa je z4raven še problem nepoznavanja predpisov.

Dejansko se čudim, da je mrtvih samo okoli 250 na leto in tistih nekaj 1000 novih invalidov na leto je tudi precej malo glede na splošno stanje voznikov.
Dejansko se mi zdi, da nas rešujejo samo dobre ceste.

Če prebereš kakšne nasvete tujih avtoklubov svojim voznikom, ugotoviš, da jih povsod svarijo, da pri nas ne veljajo najbolj osnovna pravila kot na primer pravilo zadrge.
Pri nas bi se večina voznikov prej zaletela vate, kot pa zabremzala in te spustila na svoj pas iz vključevalnega pasu. Nikjer drugje na svetu se kaj takega ne more zgoditi.
Drugo opozorilo iz tujih spletnih strani je, da pri nas ne poznamo varnostnih razdalj. Ob normalni varnostni razdalji te takoj nekdo prehiti in se vrine pred tebe. Tako izsiljevanje je v tujini nepredstavljivo in striktno kaznovano kot ena najhujših kršitev, pri nas zaradi tega sploh še nihče ni bil kaznovan, še huje je, da večina sploh ne ve, da dela kaj narobe, če se komu vrine v varnostno razdaljo.
Tretje je omenjeno, da pri nas prav nihče ne pozna najosnovnejšega pravila desnega.
S tem se moram kar strinjati, saj so bile na začetku v Ljubljanskem BTC-ju samo enakovredna križišča in so vozniki kar padali naravnost čez križišča in pokalo je kot za stavo. Dokler niso naredili krožišč je bilo na desetine nesreč vsak dan pa tisti padalci, ki so brez bremzanja leteli naravnost čez vsa križišča sploh niso vedeli, da delajo kaj narobe.

Tri najosnovnejša pravila, ki jih v Sloveniji večina sploh ne pozna. kako so dobili vozniški izpit je velika skrivnost.
Tudi na Kosovu in okoliških krajinah, ker se izpit za avto samo kupi, brez kakšnih testov znanja predpisov, ljudje lepše in bolj varno vozijo kot pri nas.
Sem že precej prevozil po svetu in lahko brez zadržkov tudi jaz trdim, da smo Slovenski vozniki daleč daleč najslabši vozniki na celem svetu.
Res obstaja kakšen procent voznikov tudi pri nas, ki znajo voziti, vendar bi jih ostali najraje kar zrinili iz ceste :D

Utk ::

Jah no, ampak kako pa lahko prideš na nek pas, recimo če greš na avtocesti, če nimajo nobene varnostne razdalje, niti ni pogojev, da bi kdo spustil gas zarad tebe? Potem se moraš glih zrinit nekam.

darkolord ::

Pri nas bi se večina voznikov prej zaletela vate, kot pa zabremzala in te spustila na svoj pas iz vključevalnega pasu.

Velikokrat se to zgodi takrat, ko nekdo brez slabe vesti s trikrat previsoko hitrostjo prehiti kilometrsko _kolono_, ki čaka pred zožitvijo, potem bi pa kar uveljavljal pravilo zadrge.

Sem že precej prevozil po svetu in lahko brez zadržkov tudi jaz trdim, da smo Slovenski vozniki daleč daleč najslabši vozniki na celem svetu.

Okej, sam v Turčiji pa nisi bil, ane? :)

Keyser Soze ::

"Sem že precej prevozil po svetu in lahko brez zadržkov tudi jaz trdim, da smo Slovenski vozniki daleč daleč najslabši vozniki na celem svetu."

=)
Najboljše mi je to, kako vpijejo v en glas, da so za en kurc vozniki in so se pripravljeni celo skregati, če rečeš, da pa le nismo tako slabi.

As u wish, če ste za en kurc, ste pač za enga ane. Ostali se tja verjetno ne bomo prištevali in bomo celo nakurili kakšnega "vzornega" tujca, ki bo cincal po naši cesti, ter celo marsikaterega "za en kurca", iz domačih logov.
OM, F, G!

solatko ::

Izi - zdej pa še razloži kako si predstavljaš dobrega voznika? Je to morda voznik, ki reši nekaj idiotov na dan pred karambolom (po njihovi krivdi), potem pa plača pri semenarni na dolenjki cesti, ker je šel 10km pre hitro (policaja pa tam, kjer so nevarni odseki ne vidiš). Praviš, da si dosti prevozil po svetu, kako pa ti voziš, si dober voznik (to smo tko vsi Slovenci). Se znajdeš v kritičnih situacijah (nenadna ovira na cesti, reševanje nekoga, ki te prehiteva v škarje, obvladaš avto, ko začne drseti, voziš 105%-no svojim zmožnostim ali si pustiš kaj rezerve. Daj opiši malo, kaj je zate dober voznik, po mojih opažanjih, je odličnih voznikov cca 60-70%, 10% je objestnežev, ostali pa ne bi smeli nikoli sesti za volan, saj predstavljajo potencialno nevarnost v prometu. V to ne štejem novih voznikov, kateri si bodo svoje sposobnosti šele pridobili ali pa sploh ne.

BigWhale ::

Nekdo, ki vozi 10km/h pod omejitvijo na magistralki nikakor ne more biti odgovoren za nesreco, ki jo je povzrocil nekdo, ki ga je prehiteval.

Nikakor ne mores biti kazensko, kaj sele moralno odgovoren zato, ker je tisti za njim popoln kreten.

To bi moralo biti raznim solatkotom in podobnim jasno.

solatko ::

BigWhale - zakaj ne prebereš postov počasi, kje si videl napisano, da je tak šofer kazensko odgovoren, je pa moralno odgovoren, ker je zaradi njegove počasnejše vožnje, do prehitevanja sploh prišlo, ker če vozi 80km/h po števcu, to pomeni 70-73 km/h realne hitrosti, to pa je za nas, ki vozimo na zgornji meji omejitev, sila počasi in vsake toliko, se kakšnemu odtrga pa imaš čelno trčenje. Zato trdim, da vozniki, ki vozijo počasi in za sabo vlečejo kolono, pomenijo nevarnost za vse voznike, ki jih srečujejo. Zavedaj se tega, če voziš na robu omejitve ali malenkost čez in za tabo cela kolona enako, prehitevanj pač ni. Tudi tisti, ki srečno prehiti tako kolono, naprej po navadi vozi, med 90 in 100 po svojem števcu.
Trdim, da so počasni vozniki, ki vozijo za seboj kolono, moralni krivci za večino čelnih trčenj, zaradi prehitevanj. Pri več kot miljonu in pol prevoženih kilometrov, mi lahko verjameš, da imam zadosti izkušenj (razen dveh manjših prask, še nisem imel prometne nesreče). Psihološka meja voznikov, da se ne spravijo prehitevati je višina omejitve in kakšen procent čez (po števcu), razen kakšnih neprilagojencev, ki podaljšujejo mali penis, z divjo vožnjo in brez obzirnostjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Utk ::

Moralna odgovornost, kultura, to so stvari, ki jih bi radi Slovenci radi spravili v zakone. Pa se ne da. Tega pri nas enostavno ni.
Seveda bojo nekateri spet pametni, da če nekdo kazensko ni odgovoren, da ni nič odgovoren. Zato imamo tudi tist butast zakon, da moraš pomagat ko pride do nesreče. Normalni ljudje takega zakona ne bi rabli.

Ziga Dolhar ::

Kje pa ucijo tole prehitevanje v skarje? Men ga namrec se ni uspelo izvest.

Kdor gre prehitevat tam, kjer tega ne more storiti varno - hofl, ta(m) sploh ne bi smel prehitevat. A zdej bodo pa pocasnejsi vozniki odgovorni za nepotrpezljivost in nedoraslost prvih?
https://dolhar.si/

solatko ::

Ziga Dolhar - verjemi, da mi je pri srečanju take kolone, v kateri prvi voznik vozi občutno počasneje, najbolj strah, saj nikdar ne vem, kateremu v koloni je tega mečkanja dost in ga imam na vetrobranskem steklu. Taki počasni vozniki, se ponavadi tudi držijo precej leve strani voznega pasu (ne obvladajo vozila, ne znajo ocenit, kako široko je njihovo vozilo, pri vsakem srečanju jim noga avtomatsko pade na bremzo, vsak ovinek vozijo še počasneje, za slučaj. Večina magistralk v sloveniji je toliko širokih, da bi v skrajni sili, ob pravilni reakciji voznikov, komot vozili trije vštric.

Azrael ::

V bistvu so problematični "previdneži", ki vozijo napamet. Ali vedno 70 ali tam kjer je 90 ali pa 50 ali pa 60 na regionalki in 20 do 30 v naselju.

Ker običajno take krasi tudi to, da ne znajo ostati na svojem pasu ampak nepredsvidljivo opletajo med obema robovoma ceste, močno zaviranjo brez vsake potrebe, skozi ovinek porabijo več prostora kot šlepar, mogoče še svetijo z rdečo meglenko, čeprav megle ni.

Za takimi voziti je muka in ni čudno, da se po nekaj km take vožnje komu v koloni strga in gre z glavo skozi zid aka v škarje. Če gre takrat "!previdnež" še malo bolj na sredo ceste in po gasu (takrat ga najde), postane še malo bolj zanimivo.

Zakonsko sicer "previdnež" ni kriv, če poči, čeprav je izključno on zakuhal vse skupaj.

Po moje bi bilo potrebno mnogo bolj ozko postaviti mejo med normalno in počasno vožnjo. Počasna vožnja je danes 50% pod omejitvijo (če so razmere za vožnjo normalne). IMHO bi morala biti ta razlika le okoli 20% največ. Večje razlike pa enako obravnavati kot prehitro vožnjo.
Nekoč je bil Slo-tech.

dzinks63 ::

Čakajte malo, začeli ste govoriti kot:

"se komu v koloni strga"
"kateremu v koloni je tega mečkanja dost"
"se kakšnemu odtrga"

Taki vozniki sploh nebi smeli imeti izpita, nikomur se namreč ne sme trgati in izguljati oblasti nad samim seboj, taki so potrebni psihiatrične pomoči.

šernk ::

Večina magistralk v sloveniji je toliko širokih, da bi v skrajni sili, ob pravilni reakciji voznikov, komot vozili trije vštric.


le nekateri ovinki so tako speljani da se niti tovornjak in avto v njem ne moreta varno srečati, kaj šele da bi trije vzporedno vozili. očitno nisi prevozil niti pol primorske (kras, soška dolina, itd...) ko sem bil na dolenjskem mi reče ena ko je bila z mano, da tu imajo zelo ozko, levo in desno pa še 20cm od vzratnih ogledal do zida. za nas je ozko 5cm od zidu.


Ker običajno take krasi tudi to, da ne znajo ostati na svojem pasu ampak nepredsvidljivo opletajo med obema robovoma ceste, močno zaviranjo brez vsake potrebe, skozi ovinek porabijo več prostora kot šlepar, mogoče še svetijo z rdečo meglenko, čeprav megle ni.


je kdo v tej temi sploh omenjal take ljudi??? voziti 80 ne pomeni pred vsakim ovinkom zavirati na 60. vožnja 80 konstantno je nekaj povsem drugega kot ti omenjaš

Po moje bi bilo potrebno mnogo bolj ozko postaviti mejo med normalno in počasno vožnjo. Počasna vožnja je danes 50% pod omejitvijo (če so razmere za vožnjo normalne). IMHO bi morala biti ta razlika le okoli 20% največ. Večje razlike pa enako obravnavati kot prehitro vožnjo.


s tem se pa v celoti strinjam, kjer je omejitev 90 kdor ni sposoben voziti vsaj 70 nima kaj delat na cesti.

nikakor pa za tvoja nepremišljena ravnanja ne more biti drugi kriv. vidim motorista ki prehiteva v škarje, jah jebat ga mu pomagam da se reši, ker ga nočem imeti razmazanega na havbi (in s tem še milijon drugih težav in obveznosti), vsekakor pa se zaradi njega ne bom sekiral če se bo v naslednjem ovinku ubil
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Dami ::

Če bi se toti "previdneži" znali umaknat hitrejšim, ko se jim nabere več ko 3 avti za njimi oz. jim pustili prehitevat na ravninah, ne pa takrat po gasu tišat bi blo vse lepo.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

zee ::

Ha?! A ce vozimo 80 km/h tam, kjer je omejitev 90 km/h, po vasi interpretaciji oviramo promet?!

Vsak udelezenec v prometu ima pravico do varne voznje, vendar pa noben udelezenec v prometu (izjema so vozila na nujni voznji) nima pravice do hitre voznje.

Kot je nekdo omenil, tistemu, ki se v koloni "odtrga", je zrel za psihiatra, ne pa za na cesto.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zee ()

Keyser Soze ::

Ha?! A ce vozimo 80 km/h tam, kjer je omejitev 90 km/h, po vasi interpretaciji oviramo promet?!

Če se za tabo nabere kolona vozil JE nekaj narobe s tabo.

OK, dopuščam možnost übermenscha na tem forumu, ki pač vozi bolje od 99% ostalih in s tem postavlja nove standarde. Lepo vedeti, da je to pravi način, da izstopaš iz množice.

P.S.: Človek se vpraša, kaj se res nahaja na nekaterih podstrešjih. Krama?
OM, F, G!

Invictus ::

solatko -> ti si pravi optimist. 60-70% je odličnih voznikov pri nas ?????? Si mal preveč pokadil ali kaj. Prej bi rekel da je toliko zanič voznikov. Pa jaz se ravno ne prištevam k odličnim voznikom ...

Azrael -> se popolnoma strinjam s tabo.

Meni osebno bi bilo najljubše, če bi ljudje ostajali na svojem pasu.
Kot drugo, če bi ljudje res vozili avto in ne počeli ostalih stvari.
Kot tretje, da bi zavirali z motorjem, ne z zavorami, sploh ne na ravnoi cesti. Ti se pelješ za nekom in kar naekrat rdeče luči. Pa si misliš kaj za hudiča se dogaja. A ugotoviš samo, da je nekdo bremzal 500m za naslednjim tovornjakom, da se mu ne bo zaletel v rit. Halooo ...
Kot četrto, da bi ljudje vozili brez meglenk. Letos na gorenjskem še ni bilo megle, ki bi zahtevala uporabo meglenk. Saj vem da Slovenci obožujemo svoje avtomobile, ampak ob malo slabši vidljivosti ne treba prižgat vsega sranja, ki ga lahko.

LP I.

Invictus ::

Da ne bomo preveč teoretizirali, napišite koliko km na leto naredite in na katerih relacijah. Da malo ločimo zrnje od plevela, oz. mestne voznike od relacijskih. Relacijski voznik seveda ne pomeni da greš čez vikend iz LJ na Gorenjsko, ampak dnevno.

Jaz delam nekje od 35 - 40 tisoč km na leto, večinoma na relaciji Kranj - Grosuplje. Drugače pa po celi Sloveniji.

LP I.

solatko ::

dzinks63 - govorimo o dveh skrajnostih - prvi, varni vozniki, ki dnevno povzročajo kolone (pod omejitvijo hitrosti) in drugi, ki bi na vsak način radi to hitrost dosegli, ker jim gre taka vsakodnevna vožnja na živce. Oboji so zreli, za kakšen bolj temeljit zdravniški pregled.
šernk - govorimo o magistralkah, ne regionalnih in lokalnih cestah. Stare ceste ob AC - LJ - KP, GO; LJ - MS; LJ - Jesenice; LJ - Hrastnik, so razen na nekaj krajših odsekih, povsod dovolj široke za srečanje treh vozil in po teh cestah, se ob normalnih razmerah lahko vozi na zgornji meji omejitve +5.
Lokalne ceste pa tega večinoma ne omogočajo, vendar so tudi hitrosti praviloma nižje - realno med 60-80. Večina izgleda, da ne poznate razlike med realno hitrostjo in tisto, ki vam jo kaže merilnik v avtu. Torej vožnja 80, če prav konstantno, pomeni da se vozimo realno med 70 in 73 km/h, to pa pomeni okoli 20% pod omejitvijo. Ta razlika pa ne gre na živce samo tistim, ki se spravijo prehitevat, ampak večini v koloni (samo da se sprijaznijo z vožnjo za takim kretenom, ki se ne zaveda, da za jajca vleče kar nekaj ljudi). Vsi ti kronični zaviralci prometa in povzročitelji pre mnogih hudih nesreč, zase mislijo (to je razvidno iz postov), da so varni in odlični vozniki, vsi ki pa nam tako vsiljevanje svoje volje, špancira po živčkih, smo pa neprilagojeni, divjaki, izsiljevalci, potencialni morilci, za k psihiatru ali najbolje, nismo za na cesto.
Ne vem, kdo je bolj normalen ali jaz, ki poizkušam biti na cesti kulturen, se motoristu umaknem skrajno desno, ravno tako vozniku, ki bi rad vozil hitreje ali samo ne prenaša nekoga spredaj, poizkušam voziti na zgornji meji omejitev +5, omogočim drugim, da se vključijo v promet, s tem da pač malo odvzamem gas, s svetlobnim znakom opozorim tistega spredaj, da bi rad vozil hitreje in naj mi omogoči varno prehitevanje, pravočasno zasenčim luči, se privezujem z varnostnim pasom, ne uporabljam telefona v vozilu med vožnjo, sem zbran in ne razmišljam o stvareh, katere nimajo veze z samo vožnjo, vozim trezen, se hitro odzivam na različne situacije ali, pa je normalen tisti, ki vedno, zaradi nesposobnosti ogroža varnost drugih udeležencev, s svojo počasno (varno) vožnjo, ne pozna gabaritov svojega vozila, ima reakcije kot povožen polž, počne v avtu vse kaj drugega, z mislimi je v službi, doma, pri otrocih, sporih s sosedom (praviloma so taki vozniki skrajno nestrpni, skregani s celim svetom, najbolj pa s samim seboj), imajo o sebi odlično mnenje, ne ozirajo se na druge, so edini udeleženci v prometu, ki niti slučajno ne kršijo predpisov (pustimo v nemar kakšno izsiljevanje s stranske ceste in nabiranje hitrosti do njegove omejitve), ker niso zbrani na vožnjo, vsak semafor zaspijo (vendar v rdečo ne vozijo), pred prehodom za pešce skoraj vedno ustavijo (tudi če ni nobenga pešca), imajo vedno prav..... Ne mi zdaj spet trosit neke puhlice, da imate pravico biti v prometu taki, ja imate in imejte jo, samo imate tudi moralno dolžnost, da bolj sposobnim, hitrejšim, boljšim varno omogočite neovirano vožnjo njihovim sposobnostim primerno. Psihološka meja je v prometu zelo ozka, tam okoli 10km/h. Pri tej razliki se odloča o življenju in smrti - pri vožnji kolone 90-95 prehitevanj praktično ni, pri 80 je to na vsaki ravnini, dosti krat na meji varnosti (seveda kriv je tisti norec, ki se ne zna prilagoditi), večkrat se to dogaja tudi na neprimernih mestih. Pri konstantni vožnji 70-80 se ta pojav najlepše vidi v logaškem drevoredu, kjer poizkušajo vsi priti mimo tistega, ki tako vozi. Kadar gre kolona konstantno 90-95, se le redki odločijo za prehitevanje v tej ravnini pa, če tudi je do Logatca vse prazno. Ja borih 10km/h odloča o tem, ali se bo žival v nas zbudila ali ne. To so dejstva, ki jih poznamo vsi vozniki, ki smo dosti na cesti. Če bi kolona vozil na AC konstantno vozila 140 po števcu, na prehitevalnem pasu skoraj ne bi bilo vozil. To je približno tako, kot pri alkoholu - kozarček vina je zdrav, frakeljček slivovke, whisky-a celo priporočajo, kar je več je škodljivo in v določenih okoliščinah (vozniki) smrtno nevarno. Te meje med življenjem in smrtjo so včasih zelo ozke, naj tanjše pa so prav v prometu.

poweroff ::

Zdajle me je prešinilo, kaj pomenijo tiste okrogle table z rdečim robom in številko.

V zakonu sicer piše, da so to table za omejitev hitrosti.

Ampak večina Slovencev te table razume kot table, ki jim podeljujejo pravico vozit najmanj toliko, kot je označeno.
sudo poweroff

Keyser Soze ::

Attention whores?

Baje tako rečejo tistim, ki radi vzbujajo pozornost in izstopajo ven iz množice. Predvsem an takšnih, čudnih področjih, kjer ostalim to en pride na pamet.

Drugega si o ljudeh, ki namenoma provocirajo na cesti, ne morem mislit. S tem, da so to nevarne attention whores. Samo, pozornosti so pa deležni.

Dober voznik je tisti, ki se zna prilagodit razmeram na cestišču. ČE promet teče normalno, po omejitvah ali malenkost čez, se bo prilagodil tej situaciji, če nekdo dela pizdarije, se mu bo lepo izognil in nadaljeval z normalno vožno.

Vsi, ki tule vpijejo kako je ok se vozit 70 tam kjer se normalno vozi 90... Ne vem. Niste ravno vzor. Kvečjemu primer, kaj se ne dela.
OM, F, G!

dzinks63 ::

Nihče ne zagovarja voznikov kateri namerno vozijo počasneje od dovoljene hitrosti na delih ceste katera normalno omogoča potovalno hitrost po dovoljenih prometnih predpisisih. Lahko bi vozili hitreje, ampak to sploh ni zakonsko sporno, vsak lahko vozi malo pod omejitvami. Ampak nihče nima pravice drugih udeležencev v prometu spravljati v nevarnost in se preleviti v žival ter brezkompromisno prehitevati v škarje, za mišjo dlako.

V nekaterih primerih pride celo do nesreč, včasih celo z hudimi poškodbami in smrtnimi izzidi. In v nobenem takem primeru ni kriv za nesrečo tisti kateri malo počasneje vozi, ampak tisti kateri ga ni znal varno prehiteti. In nobeno nakladanje ne pomaga, kako je nekdo super in dober voznik, če ne obvlada osnovnih veščin varnega prehitevanja, ali se mu pri tem celo odtrga, kot nekateri pravite.

krneki0001 ::

Kakšne probleme si eni delate. Omejitev pomeni da več kot tok ne smeš, ampak ne pomeni pa to da moraš točno tok vozit. To pomeni, da greš lahko toliko ali manj. Seveda do 50% manj in če se za teboj nabere kolona pri hitrosti 50% manj se moraš umaknit.

Eni se vozimo počasi in previdno, ne norimo in se probamo držat omejitev vsaj približno. Vozim tam od 80 do 85 po GPS-ju, po števcu pa je to od 70 do 75 km/h. Pač večje gume od originalnih pa nisem predeloval števca, ker je točno za 10km/h prepočasen - gume so pa za 10cm višje od originalnih, ampak je prej 6kmh premalo kazal števec.

perci ::

Če obstaja neka omejitev hitrosti in če promet normalno teče pri taki hitrosti, potem je nefer voziti manj, razen, če oceniš, da ne moreš varno voziti pri takih hitrosti. Vendar ob tem si se IMO dolžan umakniti za kolono, ki se nabere za tabo.

In ja, mečkači grejo ljudem (tudi meni) na jetra. Ne sme pa ti to priti do živega, da bi začel na nepreglednem prehitevati, tako kot to velikemu delu prebivalstva prihaja. Sicer nisi zrel za na cesto.

imagodei ::

Bistven problem počasnih voznikov je v zakonsko dovoljeni spodnji vrednosti. Namreč, 50% počasneje od omejitve je jako jako počasi. 25 km/h v mestu? 45 km/h po lokalnih cestah? 65 km/h po avtocestah?

V praksi sicer redko videno, na srečo, ampak vmes je veliko maneverskega prostora, ki nikakor ne bi smel biti dovoljen IMO! Da se nekdo po avtocesti cjazi recimo 70 ali 80 km/h? To dejansko je odraz popolne nesposobnosti za vožnjo, ali pa namernega provociranja. Ravno tako vožnja 60 km/h po odseku lokalne ceste! (govorim sicer o lepem vremenu, suhi in pregledni cesti).

Še enkrat bom poudaril svoje stališče, da je promet PROTOKOL. Dogovorjeni način obnašanja, ki lahko funkcionira samo, če se vsi udeleženci obnašamo približno enako. Tako kot TCP/IP omrežja. Ne morem jaz uletet na javno omrežje z nekim "sfriziranim" routerjem. Ne morem jaz kot nacionalni operater malo popravljat peeringov. Kaj pa počenjam v svojem malem 192.168.x.x omrežju, pa ne briga nikogar, tako kot mene ne briga, koliko počasi se vi vozite, ko pred in za vami nekaj kilometrov ni žive duše.

Spodnja omejitev hitrosti za dobre vozne razmere bi pač MORALA biti bistveno višja. Recimo 75% omejitve hitrosti. Za magistralko to pomeni 75 km/h, za lokalno cesto slabih 70, za avtocesto pa slabih 100. Te brzine so bistveno bolj življenjske in bistveno bolj varne. Kdor v suhem in lepem vremenu ne more na preglednih delih cestišča voziti toliko, naj le pretehta o vračilu vozniškega dovoljenja.

Posebne vozne razmere, ala dež, sneg, megla... so pač posebne razmere. Ni debate, da je treba hitrost na zasneženem delu cestišča prilagoditi in peljati toliko, da ne ogrožamo sebe in drugih, pa naj bo to samo 20 km/h na avtocesti. Prav tako je izključena nedeljska vožnja po deželi, KADAR in ČE ne oviramo drugih udeležencev. Če je 70 km/h po lokalni cesti na lep nedeljski dan prehitro, se je potrebno ustaviti in si iz mirujočega stanja ogledovati okolico! Ne pa, da med vožnjo odvračate oči od cestišča! Poleg tega je za ogled pokrajine veliko bolj primerno kolo.

Vse ostalo je pa zajebavanje drugih voznikov, zelo počasna vožnja pa tudi ogrožanje sebe in drugih. Promet pač ne more funkcionirati optimalno, če prihaja do prevelikih odstopanj v eno ali v drugo stran. Tako, kot so nesprejemljivi tisti, ki prehitevajo v škarje in vozijo prehitro, tako so nesprejemljivi tudi tisti, ki vozijo precej počasneje od omejitev.

Lahko se sicer tolažite, da je na vaši strani zakon, je pa to zelo zelo slaba tolažba.
- Hoc est qui sumus -

T-h-o-r ::

najbolj mi gredo na živce ljudje, ki na lepi, široki, odprti cesti vozijo 70kmh, ko pa pridejo do naselja pa skozi naselje vseeno nemoteno peljejo 70
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

imagodei ::

perci> "Ne sme pa ti to priti do živega, da bi začel na nepreglednem prehitevati, tako kot to velikemu delu prebivalstva prihaja. Sicer nisi zrel za na cesto."

S tem se lahko samo strinjam. Počasnele in provokatorji pač ne morejo biti izgovor za prehitevanje v škarje, vožnjo brez varnostne razdalje in podobne manevre. Tudi sam se tega držim in pač ob nekaj kletvicah poskrbim za varno vožnjo.

Gre pa ta odnos v obe smeri. Zapovedana strpnost do počasnel ne sme biti izgovor za to, da si posamezniki dovolijo za talce držati 20, 30 avtomobilov za sabo.
- Hoc est qui sumus -

Infinity ::

imagodei se popolnoma strinjam s tabo. Promet je protokol in lahko funkcionera le če se vsi držijo nekih norm (ne prepočasna vožnja ne spada pod te norme).

perci ::

Aja, se ena zanimivost. Videl sem kar nekaj odlocb (takrat se sodnika za prekrske), kjer je bil clovek kaznovan, ker je vozil prepocasi oz. se je za njim nabrala kolona. Pa ni bilo nobenega radarja zraven, kjer bi izmerili 50% nizjo hitrost od dovoljene, preprosto je policist videl, da se za pocasnim vozilom cijazi 5 vozil in kaznoval voznika, ker jih ni spustil predse.

Svaka cast takim policistom, ki upajo kaznovat se kaj drugega kot alkohol in prehitro voznjo. Redko vidis kakega placilca ali odlocbo oz. sodbo, kjer bi za nekoga ugotovili odgovornost za prekrsek, ker je prehiteval v skarjice.

lufthammer ::

Ravno danes zjutraj.

Vozimo v koloni in kar lepo poteka vse skupaj. Na lepem začne avto pred menoj voziti počasneje, luknja do vozil pred njim se veča in veča. Opazim, da ima levo roko ob ušesu - aha, telefonira in ne zmore več slediti. Nato se začne še kriljenje z desno roko, luknja pred njim je vedno večja, nasprotni promet pa ne omogoča prehitevanja. Kaj storiti?

Spomnim se na nebiveduja. Tisti hip si želim imeti njegov debelostenski fi60 bulbar in bi rinil tipa pred sabo do prvega grabna, naj se tam krega naprej s komerkoli po telefonu.

Kaj pravi inštruktor ob tabli za konec naselja in je prazna cesta? "No, zdej pa le požen in se drž omejitev!" (to pomeni voziti po omejitvah in NE POD omejitvami, kakor tudi NE NAD omejitvami.

Kdorkoli, če ob normalnih razmerah ne zmoreš konstantne vožnje po omejitvah, je nekaj hudo narobe s tabo. Osebno bi prakticiral taxi.

Utk ::

Ne ampak on je varen voznik, ker se vozi 70, ti si pa divjak, ker se bi rad vozil 90.

kmetek ::

med 80 in 90 je čisto normalno, nehajte stokat.

krneki0001 ::

Ravno danes zjutraj.

Vozimo v koloni in kar lepo poteka vse skupaj. Na lepem začne avto pred menoj voziti počasneje, luknja do vozil pred njim se veča in veča. Opazim, da ima levo roko ob ušesu - aha, telefonira in ne zmore več slediti. Nato se začne še kriljenje z desno roko, luknja pred njim je vedno večja, nasprotni promet pa ne omogoča prehitevanja. Kaj storiti?

Spomnim se na nebiveduja. Tisti hip si želim imeti njegov debelostenski fi60 bulbar in bi rinil tipa pred sabo do prvega grabna, naj se tam krega naprej s komerkoli po telefonu.


Sam bi take z veseljem porival s ceste, pa jih na žalost ne smem.
Men gredo tut taki na živce, ki:
- uporabljajo telefon med vožnjo - po neki švedski študiji, si med pogovorom po mobitelu enakovreden totalka nažganemu vozniku - enako nepredvidljiv in enako nevaren. Za uporabo telefona med vožnjo bi sam dal kazen toliko kot če napihaš 1.5 promila (po starem) in odvzem izpita.
- ki pred semaforjem, ko že par sekund po tem ko se je prižgala zelena luč, šele iščejo prestavno ročico. To je zame ustavljanje prometa in nezmožnost vožnje (in ne če greš 10km/h počasneje od omejitve).
- ki na avtocestah blendajo tistim, ki imajo kolono pred in ob sebi, pa se ne morejo umaknit nikamor, ampak debili zadaj tega očitno ne opazijo.

Največjo kazen bi pa dajal tistim, ki ne znajo uporabljat ogledal na avtu. 3 komade ima vsak avto (najmanj) pa v nobenega nikoli ne pogledajo.

solatko ::

Matthai - to je omejitev hitrosti, torej vsi ki so sposobni ali mislijo, da so sposobni vozit hitreje, so od te table v prekršku, če to storijo, ne zapoveduje pa, da lahko vozijo manj pa, če prav to pravico vse kakor imajo, drugi člen zakona pa pravi, da so v prekršku, kadar brez pravega razloga vozijo manj od predpisane hitrosti in se za njimi nabere kolona (to ni oviranje prometa pod 50%), so se dolžni umaknit, oziroma omogočit varno prehitevanje vozilom za seboj. Ni omenjeno koliko manj ampak samo bistveno manj. Torej, če voziš POD OMEJITVIJO, si se po zakonu dolžen umaknit vozilom za seboj.

30. člen

(1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.
(2) Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem.
(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
(4) Kadar je hitrost vozila iz prejšnjega odstavka za več kot polovico nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, mora voznik takega vozila vklopiti varnostne utripalke, razen če uporablja rumeno utripajočo luč v skladu s 128. členom tega zakona. Ko se za njim nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
(5) Z globo 50.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s prvim ali drugim odstavkom tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 4 kazenske točke.
(6) Z globo 30.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s tretjim ali četrtim odstavkom tega člena.
(7) Z globo 10.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju s prvim ali drugim odstavkom tega člena.

Keyser Soze ::

uporabljajo telefon med vožnjo - po neki švedski študiji, si med pogovorom po mobitelu enakovreden totalka nažganemu vozniku - enako nepredvidljiv in enako nevaren. Za uporabo telefona med vožnjo bi sam dal kazen toliko kot če napihaš 1.5 promila (po starem) in odvzem izpita.

Pri sebi sem opazil, da ČE ŽE uporabim telefon med vožnjo, ne postanem manj dovzeten za okolje ampak sem samo 25% prisoten pri pogovoru. Skratka, nekako ne morem odšaltat ven iz "voznega profila" in se posvetit izrecno telefonskem pogovoru.
OM, F, G!

kmetek ::

kaj teh členov ne znajo v € popraviti? Sej ne da bi imeli € že 2 leti skoraj.

Pyr0Beast ::

Da se nekdo po avtocesti cjazi recimo 70 ali 80 km/h?
83 gre lepo po AC. Seveda po polnoči. Pač, ob takem času se ti ne da poslušati mašine pri 3000+ obratih.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

lufthammer ::

kaj teh členov ne znajo v € popraviti? Sej ne da bi imeli € že 2 leti skoraj.

30. člen
(1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.
(2) Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem.
(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti
prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
(4) Kadar je hitrost vozila iz prejšnjega odstavka za več kot polovico nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, mora voznik takega vozila vklopiti varnostne utripalke, razen če uporablja rumeno utripajočo luč v skladu s 128. členom tega zakona. Ko se
za njim nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
(5) Z globo 460 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s prvim ali drugim odstavkom tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 6 kazenskih točk.
(6) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s tretjim ali četrtim odstavkom tega člena.
(7) Z globo 50 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju s prvim ali drugim odstavkom tega člena.
31. člen
(1) Voznik ne sme nenadoma zmanjšati hitrosti vožnje, razen v nevarnosti.
(2) Voznik, ki namerava znatno zmanjšati hitrost, se mora prej prepričati, da lahko to varno stori.
(3) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.

Poudarki so moji. A je komu potrebna še razlaga posameznih točk?
Saj je prav, da tole ponavljamo do nezavesti. Mogoče bo počasi še kdo spoznal, kaj pomeni voziti po omejitvah.

Mimogrede, vse naše ceste v glavnem prenesejo višje hitrosti, omejitve so iz drugih razlogov ( zgostitve, pešci, delo, nevarnosti,...)

imagodei ::

nebivedu> "Men gredo tut taki na živce, ki:
- uporabljajo telefon med vožnjo - po neki švedski študiji, si med pogovorom po mobitelu enakovreden totalka nažganemu vozniku - enako nepredvidljiv in enako nevaren. Za uporabo telefona med vožnjo bi sam dal kazen toliko kot če napihaš 1.5 promila (po starem) in odvzem izpita."

No, ta študija je bulšit. Prvič, kaj pomeni uporaba telefona med vožnjo? Če pomeni "akt pogovarjanja", potem je treba sankcionirat tudi vsakršen pogovor med sopotniki in voznikom, ker očitno zmanjšuje pozornost. Celo tako zelo, kot da si totalka nažgan. Če pa pomeni "zaposlene roke", to ni kar po defaultu enakovredno totalka nažganemu vozniku. Če imaš polne roke dela s telefonom, potem očitno ne moreš gladko prestavljat, ne moreš pravočasno dajat smernikov in zanesljivo vozit v ostre ovinke, valjda v mestni vožnji ne moreš biti enako skoncentriran na vožnjo, kot če ne telefoniraš. Pri relacijski vožnji pa šaltanje in ostri ovinki odpadejo. Jaz na relacijski vožnji 90% časa vozim z eno roko, tako da IMO v tem primeru lahko telefoniranje gladko primerjamo s pogovorom s sopotnikom.

Drugič, v primeru potrebe, lahko telefon spustiš in zagrabiš volan. V primeru pijanosti ne moreš postati takoj trezen.

Tretjič - nedolgo nazaj sem vozil slab km za enim tujcem, ki je vijugal sem ter tja po cesti. Zaradi svetlobe nisem točno videl skozi zadnjo šipo v avto; bil sem pa prepričan, da je tip nasekan ko marela. Na mojo nesrečo je zavil dol s ceste na istem odcepu kot jaz in sem še nekaj časa vozil za njim. Pred semaforjem je šel naravnost, jaz pa levo in ko sem se mu začel približevati ter se ustavil vzporedno z njim pred rdečo lučjo, sem videl, da vneto krili z rokami in "zelo glasno razlaga" nekaj svoji sopotnici. Tip je dejansko bil čist out, razburjen do amena in je v tistem kilometru šel vsaj 10x čez polno črto, večkrat tudi za pol avtomobila, nasproti vozeči so se mu umikali na skrajni rob cestišča.

Tak tip, brez telefona v roki, je bil 10x bolj nevaren, kot jaz s telefonom.

Pa načeloma sploh ne zagovarjam vožnje s telefonom. Ravno tako pa ne drakonskih in nesorazmernih kazni.
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

Pyr0Beast,

Tudi jaz sem že kdaj to prakticiral na prazni avtocesti. Je pa to zelo nevarno početi na polni avtocesti, ker za tabo vozeči ne pričakuje tako nizke hitrosti in težko predvidi, da bo neposredno za tvojo ritjo v 3 sekundah, namesto v desetih. Sploh ponoči. Če vmes pogleda v vzvratna ogledala, je lahko tvoja prenizka hitrost povod za nesrečo. In to že, če za tabo vozeči vozi po omejitvah. Boh ne daj, da je za tabo kak Nemec, ki je navajen višjih hitrosti in bi pritisnil 180-200.

(Ja, tukaj bo po zakonu kriva prevelika hitrost, samo tebi bo pa tvojih "varnih" 83 bore malo pomagalo, ko boš Svetemu Petru jokal na Nebeških vratih...=
- Hoc est qui sumus -

solatko ::

Večina ljudi zna telefonirat, nekaj nas zna vozit, ne poznam pa osebe, ki to dvoje lahko dela brez škode za eno ali drugo opravilo. Tudi prostoročno telefoniranje ni za živčne in impulzivne ljudi, saj jih pogovor lahko vrže iz tira in nastane katastrofa. Osebno imam telefon v avtu izklopljen in mi operater pošlje mail, kdo me je klical in pač pokličem nazaj. Domači vedo, da sem na vožnji nedosegljiv (stanovanje imam dobro zavarovano, tako, da bolj nujnega klica ni), se pa vsake toliko časa ustavim na kavici, da pogledam, če je kaj novega.

imagodei ::

Da bom bolj specifičen: telefoniranje in vožnja ne gresta najbolj skupaj. Sploh GSM v roki.

Da se pa to enači z vožnjo na 1,5 promila alkohola (stare enote), je pa tudi malo pretirano.

Poleg tega prostoročna uporaba telefona NE SME biti sporna, saj bi v nasprotnem primeru MORALI prepovedati tudi radio (določene reklame me na moč razburijo, novice o podražitvah ravno tako) in pogovore s sopotniki.
- Hoc est qui sumus -

ivanuscha ::

Včeraj sem ponovno doživel počasnega voznika. Skratka peljem od Ljubelja proti Tržiču in pred mano sta bila še dva avtomobila. Vozili smo po omejitvah, toda zelo dinamično. Do tukaj nobenega problema. Nakar dohitimo nekega turista iz Litve z VW Touranom, ki je vozil od 60-70km/h. Ker je bil promet nasproti kar gost, ter dosti ovinkov, ni noben prehiteval. Po kakšnem kilometru se začne za mano nabirati kolona, ki sčasoma naraste na okoli 15 vozil. Čez nekaj časa take že res najedajoče vožnje, je nekaterim počil živc in so šli prehitevat. Sem gledal nazaj v ogledala in kar naenkrat vidim zadej kako požene Punto in začne prehitevat vsaj 5 vozil po klancu navzdol, bližal se je pa ovinek. In prileti mimo mene sigurno z 110km/h, v tistem že vidim avto ki prihaja iza ovinka, jst samo po bremzi in na rob ceste, se je komaj umaknil noter. Kreten. In kot da to še ni dovolj je še naprej prehiteval v škarje, nasproti mu pripelje motorist, ki je moral orenk pobremzat... Pa tale v puntotu ni bil edini, ki je delal akrobacije. Skratka, lepo se vidi kaj lahko naredi prepočasna vožnja. Zame je kreten ta ki je počasi vozil, še malo večji kreteni so pa taki, ki jim živc poči in gredo tako življenjsko nevarno prehitevat. Jst take "mečkače" prehitevam samo na preglednih odsekih, ampak priznam - z velikim užitkom!

poweroff ::

Jaz se pa včeraj tudi peljem* po cesti, kjer je bila omejitev 70 in nenadoma pred seboj zagledam kretena, ki pelje 69 km/h.

Kakšen zločin.

Seveda sem takoj ustavil na prvem izvozu, iz prtljažnika potegnil bullbare in jih zavaril na avto, potem pa dohitel voznika, ki je sedaj vozil celo 68 km/h.

Sopotnik takoj potegnil šibrovko in objestnežu prestrelil gume, nato pa sem z bullbari nesramneža takoj izrinil iz ceste.

Med tem sta mi na pomoč prihitela še dva ozaveščena voznika in skupaj smo uporabili najmanjšo potrebno silo, s katero smo naše ceste spet naredili varnejše.

Kmalu za tem se je mimo pripeljala policijska patrulja, ki jo je zanimalo zakaj je na cesti gneča. Ko smo policistom pojasnili, da smo samo odstranili počasneža s ceste in da bomo takoj sprostili promet, sta nam policista čestitala in celo poklicala komunalno službo. Počasnemu vozniku pa sta napisala kazen, ker je njegov razbiti avto povsem neekološko izpustil olje in bencin v okolje.

Takele so pač mokre sanje nekaterih "pravičnežev" v tej temi. Nasvet: odrastite.
* Zgodbo je treba brati z veliko dozo humorja in ironije.
sudo poweroff

Izi ::

Prostoročno telefoniranje ni enako pijanosti 1,5 promila. Ta bi bila pa prehuda.
Test je pokazal enake sposobnosti voznikov, ki so prostoročno telefonirali in tistih, ki so bili pijani z 0,8 promila alkohola v krvi.
0,8 ni ravno veliko, v Nemčiji je to menda še dovoljeno, pri nas pa je dovoljeno 0,5.
Prostoročno telefoniranje ti torej zmanjša sposobnosti nekako toliko kot 2 velika piva. Še vedno lahko normalno voziš, ni pa najbolj varno.

Tudi Pogovor z sopotnikom zmanjšuje zbranost in vozniki počasneje reagirajo kot če so v avtu sami, ampak zadeva ni kritična toliko kot prostoročno telefoniranje. Edino profesionalni vozniki, kot naprimer avtobusarji se med vožnjo ne smejo pogovarjati z nikomer. Je prepovedano z zakonom.
Poslušanje radia ali muzike med vožnjo ne zmanjšuje zbranosti in refleksov.

Ena država je že povsem prepovedala telefoniranje v avtu tudi prostoročno, sem pa pozabil katera je to. Pričakuje pa se, da bo sčasoma tudi prostoročno telefoniranje povsod prepovedano.
Samo to traja lahko tudi leta. V nekaj državah so telefoniranje v avtu z telefonom v roki prepovedali šele letos.

zee ::

Zakaj pa bi prepovedali prostorocno telefoniranje? Prepovejmo potem se sopotnike, pa avtoradie, prenosne GPS naprave, ...
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
««
7 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Počasni vozniki (strani: 1 2 3 433 34 35 36 )

Oddelek: Na cesti
1776242581 (213612) dzinks63
»

Gorenjski vozniki (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23814550 (9363) Tody
»

Kaj sovražite pri drugih voznikih? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
45725429 (18634) Tilen

Več podobnih tem