» »

Odvzem vozniškega dovoljenja?

Odvzem vozniškega dovoljenja?

strani: 1 ... 6 7 8 9 10

d0rK ::

Matthai...Mislm. Pa a si sploh v Pravi policiji da si take privoscis?

Invictus ::

Prepovejmo še avte ...

Bodo slovenske zeleznice zelo vesele, ker imajo veliko izgubo, pa se bo malo pokrilo ...

LP I.

Keyser Soze ::

Jaz se pa včeraj tudi peljem* po cesti, kjer je bila omejitev 70 in nenadoma pred seboj zagledam kretena, ki pelje 69 km/h.
...

V bistvu... Bi se močno zamislil nad sabo, če bi pisal takšne.
Si pa predstavljam (nikar vizualno) morebitne erekcije dotičnih, ko, ker preprosto lahko, za sabo delajo kolone, nikar da jim koga celo uspe sprovocirati do tega, da naredi kakšno neumnost. Takojšnja ejakulacija.*

Pa, tudi to je način, da zadovoljiš svoje "ego" potrebe. Ane? O_O

*Drugje so pol pa "premature" ejakulacije, ker raste penis samo na cesti. O_o
OM, F, G!

zee ::

Pogled na najpogostejse vzroke prometnih nesrec v Sloveniji pokaze, da se solatko in podobno misleci motijo.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
thorin: Dual Xeon E5-2630v3, 32 GB RAM, Dual Tesla K40

Utk ::

A res? Po čem pa to sklepaš?

šernk ::

Pogled na najpogostejse vzroke prometnih nesrec v Sloveniji pokaze, da se solatko in podobno misleci motijo.


in ta je??? neprilagojena hitrost, sem noter pa itak stlačijo vse za kar ni kriv alkohol ali pa izsiljevanje.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Matthai ::

Matthai...Mislm. Pa a si sploh v Pravi policiji da si take privoscis?

Ne še. Ampak me bodo mogoče sedaj sprejeli. >:D
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

darkolord ::

(to pomeni voziti po omejitvah in NE POD omejitvami, kakor tudi NE NAD omejitvami.

Glede alkohol "držanje omejitev" seveda pomeni enako. A imate vsi v krvi stalno 0.23 alkohola (al kolikor je že dovoljena meja)?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Ziga Dolhar ::

Včeraj sem ponovno doživel počasnega voznika. Skratka peljem od Ljubelja proti Tržiču in pred mano sta bila še dva avtomobila. Vozili smo po omejitvah, toda zelo dinamično. Do tukaj nobenega problema. Nakar dohitimo nekega turista iz Litve z VW Touranom, ki je vozil od 60-70km/h. Ker je bil promet nasproti kar gost, ter dosti ovinkov, ni noben prehiteval. Po kakšnem kilometru se začne za mano nabirati kolona, ki sčasoma naraste na okoli 15 vozil. Čez nekaj časa take že res najedajoče vožnje, je nekaterim počil živc in so šli prehitevat. Sem gledal nazaj v ogledala in kar naenkrat vidim zadej kako požene Punto in začne prehitevat vsaj 5 vozil po klancu navzdol, bližal se je pa ovinek. In prileti mimo mene sigurno z 110km/h, v tistem že vidim avto ki prihaja iza ovinka, jst samo po bremzi in na rob ceste, se je komaj umaknil noter. Kreten. In kot da to še ni dovolj je še naprej prehiteval v škarje, nasproti mu pripelje motorist, ki je moral orenk pobremzat... Pa tale v puntotu ni bil edini, ki je delal akrobacije. Skratka, lepo se vidi kaj lahko naredi prepočasna vožnja. Zame je kreten ta ki je počasi vozil, še malo večji kreteni so pa taki, ki jim živc poči in gredo tako življenjsko nevarno prehitevat. Jst take "mečkače" prehitevam samo na preglednih odsekih, ampak priznam - z velikim užitkom!


Sment, kaksne pa so tam kaj omejitve?

(Kolikor se spominjam, je tam kar precej znakov 70. Tudi cesta okoli predorov je vse prej kot solidna, ovinki v predorih pa tudi nevarni.)
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

live ::

Dosti delov maš 90 vmes, nekje se tudi odpre in gre cesta naravnost. Vsaj tam se bi moral tisti litvanc umakniti in dati prednost... amapak kot rečeno, jst sem potrpel, dočim nekateri niso. V primeru nesreče bi bil posredno kriv tudi litvanec, čeprav precej manj.

šernk ::

danes sem bil dokaj presenečen, pred mano italijan, pred njim nemec, potem en slovenec še pred njim in prvi v koloni italijan. celotna kolona pa je šla med 90 in 100 km/h. dobesedno sem se čudil kaj vidim. zgleda da sta oba italijana dobro poznala cesto, nemcu pa se je vidilo da je ne pozna sej je pred vsakim ovinkom nekoliko stopil na zavoro vendar po ravnini je nekoliko bolj potegnil in se spet priključil koloni vozil.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Yohan del Sud ::

Ta tema, je glede na prvotni zapisek, odšla naravnost k vragu.

Če pa smo že tu, potem se pridružujem pošasnemu taboru. Ker je bolje biti ziher kot v skrajnosti. Se nimam ravno za turista, ampak vsakdo je že včasih iz vozila na neznani destinaciji iskal nekaj... Ulico, odcep, hišo, dvorišče, gostilno, kamp... Takrat normalen človek pač upočasni... Na nekako minimalno (polovično) dovoljeno hitrost... Bi rekel da sem bil v SLO v tem primeru deležen dosti, dosti več slabe volje voznika za seboj kot drugod po svetu (kolikor imam pač izkušenj od tam)...
www.strancar.com

lufthammer ::

Glede alkohol "držanje omejitev" seveda pomeni enako. A imate vsi v krvi stalno 0.23 alkohola (al kolikor je že dovoljena meja)?

O alkoholu govorijo členi od 129 naprej, pa vseeno. Ja, če ne zdržiš brez alkohola se drži omejitev. Ni ti pa treba pit, kot ti tudi vozit ni treba. Te kdo sili morda?
Če ga rad srkneš in potem s počasno vožnjo rešuješ situacijo, je taxi boljša izbira.

solatko ::

zee - če pogledaš statistiko sta vzroka prevelika hitrost (tudi če si pijan, voziš prehitro, gre statistično v preveliko hitrost) in napačna smer ali stran vožnje (klasične škarjice, tu pa bi se že našli, kot vzrok počasni vozniki in to v velikem procentu teh nesreč), potem je izsiljevanje in četrti je alkohol (pa še mal pri ta hitrih). Vzrok za najhujše nesreče z več kot enim mrtvim, pa je prav prehitevanje, počasi vozeče kolone. Neštetokrat preverjeno, da če kolona vozi med 90 in 100, praktično ni prehitevanja, čim je hitrost manjša samo za borih 10 km/h, začne živcirat petega, šestega in, ker pri nas ne znamo držati varnostne razdalje, je prisiljen, če se že spravi prehitevat, celo kolono in ne enega po enega, kot veleva zakon. Že zgoraj sem napisal, da je psihološka meja med življenjem in smrtjo sila ozka 10km/h, saj tisti ki se spravi prehitevat kolono pri 80, tega niti slučajno ne bi naredil pri 90, to so kruta dejstva in zato, Vas previdne šoferje naprošam, da ne ogrožate mojega življenja, vedno kadar vas srečam in vlečete za seboj kolono, pri prehitevanju enega, nihče ne dosega take hitrosti, kot tisti, ki prehiteva celo kolono. Pri vožnji na zgornjem robu omejitev, so tudi varnostne razdalje dosti večje, saj se nihče ne pripravlja na prehitevanje, tako, da tudi potencialni morilec ima vedno prostor za umik na desno, pri počasnih kolonah je to skoraj nemogoče. Pa pustite statistiko (po njej so tudi penzije odlične, pa bo sedaj 250k upokojencev dobilo draginjski dodatek, ker imajo tako nizke, vendar po statistiki tega ni vidit), vozite tako, da ne boste ogrožali ostalih udeležencev v prometu, glejte vzvratna ogledala, saj niso tam zardi lepšega in, ko zagledate, da se vam zadaj bliža drugo vozilo s precejšnjo hitrostjo, mu omogočite, da vas prehiti, saj vas nič ne stane, morda mi boste pa rešili življenje, ker ne bom trčil v nekega kretena, ki bo prehiteval kolono, ki jo ustvarite. Vso pravico imate voziti počasi, ampak pustite nam dihati.

šernk ::

Neštetokrat preverjeno, da če kolona vozi med 90 in 100, praktično ni prehitevanja, čim je hitrost manjša samo za borih 10 km/h, začne živcirat petega, šestega in, ker pri nas ne znamo držati varnostne razdalje, je prisiljen, če se že spravi prehitevat, celo kolono in ne enega po enega, kot veleva zakon.


kje je ta zakon??? kar jaz vem zakon pravi, da se kolone vozil NE SME prehitevati!!!
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

BigWhale ::

Glej solatko, pocasen voznik NIKAKOR ne more biti odgovoren za nespametno prehitevanje nekoga, ki bi rad hitreje peljal. Pod pogojem, da tisti prvi ne pospesi med tem ko ga oni prehiteva ali pocne kako drugo neumnost.

Ob prehitevanju je odgovnornost izkljucno na tistem, ki prehiteva. Ce je to nespametno iz katerega koli razloga je kriv tisti, ki prehiteva. Saj, za umor je tudi kriv oni, ki je bil sprovociran.

"Sprovociral me je, ker mi je rekel, da sem peder, pa me je zaklal"
"Aja, sprovociral vas je, pol pa ok. Carry on."

Ne gre to tako. Tisti, ki je vozil pocasi je kriv pocasne voznje. To, da je pa nekdo debilno in zivcno prehiteval je pa njegova krivda.

zee ::

@solatko: ce te pa sprovocira nekdo, ki vozi 80 km/h (razumel bi, ce bi se to zgodilo pri 50 km/h - ja, tudi tako pacienti se dobijo) do te mere, da ga bos sel prehitevat na nepreglednem delu ceste, je to tvoj problem. V imenu ostalih voznikov bi te prosil, da cimprej deponiras voznisko dovoljenje na upravni enoti, ker si nevaren. Hvala vnaprej.

Naj pridodam, da me je nizja hitrost ze veckrat resila sila zagatnih situacij, ko sem se bil primoran umikati voznikom, kot je solatko, ki so mi prileteli nasproti po mojem voznem pasu.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
thorin: Dual Xeon E5-2630v3, 32 GB RAM, Dual Tesla K40

Beli_Zajcek ::

Naj pridodam, da me je nizja hitrost ze veckrat resila sila zagatnih situacij, ko sem se bil primoran umikati voznikom, kot je solatko, ki so mi prileteli nasproti po mojem voznem pasu.


Ja ja, tebe je rešila... Obenem pa si najbrž kriv pomora nešteto slovencev, ki so te morali počasneta prehiteti. Nič krivega so se uboščki kot komarji zaletavali v nasproti vozeče avte in žalostno smrt storili. :))

Sej ne, da bi bil sam boljši. Moja vest je obtežena. >:D

BigWhale ::

Mnja, jaz se nisem bil v situciji, kjer bi mi visja hitrost pomagala. Takih situacij je priblizno toliko, kot onih, kjer ti zivljenje resi neprivezan pas. :)

S pozivanjem "pocasnih" naj vozijo hitreje, da bodo resili kako zivljenje jih enostavno pozivas naj raje bolj ogrozijo sami sebe. Krasno!

zee ::

To sem hotel povedati. Veseli me, da ste eni razumeli.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
thorin: Dual Xeon E5-2630v3, 32 GB RAM, Dual Tesla K40

T-h-o-r ::

ja, če voziš 85-90kmh se pa res ogrožaš ja
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

iggy ::

To je relativno, ogrožaš se lahko že pri 10kmh :)
Hey, you're fat!

solatko ::

Oglasili ste se samo taki, ki ste mojstri, jemanja določenih odlomkov iz celotneaga besedila.
Kot prvo - NIKDAR v življenju (okoli 2mio km) nisem prehiteval v škarje, sem pa izredno nesramen, ko dohitim kakšnega takega smotanca, ki ne more peljat po omejitvah, da se po nekaj kilometrih vožnje za njim (seveda, kjer ni mogoče prehitevat (recimo stara cesta Vrhnika - Postojna) zaradi prometa nasproti), obesim na hupo, blendo in ga sprovociram, da se kreten umakne, saj se do takrat za njim nabere cela kolona.
Kot drugo - ljudje smo različni, zato vas naprošam, da me ne ogrožajte, KO VOZIM NASPROTI, saj se bo ravno v vaši koloni, nekdo tam zadaj odločil prehitevati in ga bom JAZ pobral in ne VI, ki ste to povzročili.
Kot tretje - predpisana je varnostna razdalja, ki se jo v počasnih kolonah nihče ne drži, saj se pripravljajo, na prehitevanje VAS počasnih in, če se nekdo zadaj odloči, da bo prehitel avto ali dva, je skoraj prisiljen prehiteti, če gre, še tretjega in četrtega ali pa zrint nekoga na desnem pasu s ceste (kar je v nevarnosti čelnega trčenja bolje - pač manjša razlika v hitrosti, ista smer vožnje - manjše sile, samo to se takrat, ko prehitevajo, nihče ne spomni. Če bi držali varnostno razdaljo, tako kot v kolonah, ki vozijo 90 +5, bi bilo prehitevanje skoraj nenevarno, tako pa?
In četrto - NIHČE NE poziva nikogar, naj vozi HITREJE, temveč naj NE USTVARJA KOLON, torej naj malo več gleda v VZVRATNO OGLEDALO in NAJ OMOGOČI VARNO PREHITEVANJE, voznikom, ki so ali bi bili hitrejši od njega, saj s tem ne boste več OGROŽALI MENE, ko bom vozil NASPROTI PO SVOJEM VOZNEM PASU, predpisanih 90 km/h.

Pripis - vlelike črke niso dretje, temveč povdarek določenih zadev. Se opravičujem vsem tistim, ki boste mislili, da zijam na vas - niti pod razno nimam navade privzidgovati glasu.

Utk ::

Ah pusti solatko, tu imamo en kup sebičnih egoističnih nekulturnih pametnjakovičev, ki jim nihče nič ne more. Oni se imajo pravico vozit 70, če hočejo, pa tudi če je kolona dvakrat okoli Slovenije samo zarad njih.
Nesreč ne delajo tisti, ki se vozijo 90 po navadni cesti, ampak tisti, ki se 190. Če se nekdo boji vozit 90, je nevaren za vse in zase vsaj trikrat bolj kot tist, ki se vozi 110. Ker tist bedak bo tudi pri 80 ven zletel. Poznam dosti takih primerkov, ki niso šli nikdar več kot 80, pa so s ceste zleteli. Na "ovinkih" kjer je to praktično nemogoče. Tam kjer noben normalen, ki se vozi 90 ne bi ven zletu. Ampak ta je divjak, un prejšni pa previden voznik, ki mu je bila kriva cesta in ne vem kaj vse. Dobro, imamo tudi take, ki so pri 150 ven zleteli, ampak takih nihče ne zagovarja.

darkolord ::

A v nepregledne ovinke tudi vozite 90km/h?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

darkolord ::

Glede alkohol "držanje omejitev" seveda pomeni enako. A imate vsi v krvi stalno 0.23 alkohola (al kolikor je že dovoljena meja)?

O alkoholu govorijo členi od 129 naprej, pa vseeno. Ja, če ne zdržiš brez alkohola se drži omejitev. Ni ti pa treba pit, kot ti tudi vozit ni treba. Te kdo sili morda?
Če ga rad srkneš in potem s počasno vožnjo rešuješ situacijo, je taxi boljša izbira.

Tle mi nisi odgovoru na vprašanje - a imate/imajo vsi ki vozite na zgornji meji dovoljene hitrosti v krvi tudi skozi zgornjo mejo dovoljene količine alkohola? Če ne, zakaj ne?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Solatko, hitro si prisel iz 1mio na 2. Hehe.

Se enkrat, lepo pocasi: Ogroza te tisti, ki prehiteva pocasneza.

Razumes? Kot kaze ne. Tisti, ki vozi pocasi ti ni nic storil. To je isto kot, da bi Lojze streljal na Janeza, ga zgresil in zadel Petra in bi sel v zapor Janez, ker se je umaknil.

Nehaj ze trapat no. Nikjer noben ne trdi, da je voziti pocasi in ustvarjati kolone OK. Nikakor pa tak voznik ni kriv zato, da nekdo tretji vozi butasto.

Pa mi je popolnoma vseeno koliko kilometrov si prevozil in kaj vse si videl. Krivdo polagas na napacnega. :) Ce pa blendas in trobis nekomu, ki je pocasnejsi, pa to ze marsikaj pove o tebi. :)

T-h-o-r ::

A v nepregledne ovinke tudi vozite 90km/h?



za nepregledne ovinke imaš tako znak postavlje 150-250m pred ovinkom, in ko pelješ mimo takšnega znaka zmanjšaš hitrost!
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

darkolord ::

In če tega znaka ni?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

solatko ::

darkolord - Na magistralkah so vsi ovinki, ki ne omogočajo te omejitve, posebej omejeni (ponavadi je znak za nevaren ovinek in omejitev 60 ali 70), kjer pa tega ni, ja komot bi šlo varno še več. Cesta LJ-Kočevje ima precej takih ovinkov, ki so v normalnih razmerah prevozni 90 in več, ko pa pade dež, je pa 60 zlo veliko.
BigWhale - Točno 1.866.375km - do danes zjutraj (sem pa niso všteti kilometri prevoženi pred polaganjem izpita - cca 50.000 in z motorji cca 100.000). Vozim pa od 16-ega leta (pač na šverc). Osebna evidenca vozil in prevoženih km od leta 1972 (izpit opravil leta 1980 v 15-ih urah). Kadar vozim imam 0,0 in nobenih drugih supstanc v riti.
Izgleda, da tebi ni čist jasno, da kolono povzročaš TI, ko voziš počasi in NE omogočiš koloni, da bi vozila hitreje, v vaski koloni pa se najde pametnjakovič, ki hoče it na silo in neposredno si ti krivec, da se je tistmu tam zadaj strgal.
Če blendam in trobim to pomeni, da opozarjam kretena pred menoj, da že nekaj kilometrov čepim za njim, naj se nauči gledati v vzratno ogledalo, naj omogoči varno prehitevanje ali naj se umakne za toliko časa, da gre kolona mimo, da ogroža vse, ki jih srečamo, saj obstoja velika verjetnost, da se bo nekomu tam zadaj strgal in da s svojim načinom vožnje ogroža promet. To in nič drugega ne pomenijo moje geste takemu brez obzirnemu, nonšalantnemu in vase zaverovanemu, nesposobnemu debilu, saj mu voznik ne moreš reči.

Utk ::

darklord, nimamo, ker niti z 0.0 nikogar ne oviramo.

darkolord ::

solatko: še vedno nisem dobil odgovora. Kako voziš, ko nepregleden ovinek _ni_ posebej označen?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

lufthammer ::

Tle mi nisi odgovoru na vprašanje - a imate/imajo vsi ki vozite na zgornji meji dovoljene hitrosti v krvi tudi skozi zgornjo mejo dovoljene količine alkohola? Če ne, zakaj ne?

Ah, lahko vprašanje. NE in to zaradi tegale

Boš dobil odgovor tudi na:
Kako voziš, ko nepregleden ovinek _ni_ posebej označen?

Lahko pa ustaviš, prižgeš utripalke in greš peš pogledat, kakšna je situacija za ovinkom.:| (in še naprej postavljaš neumna vprašanja).

darkolord ::

Zakaj bi bilo neumno vprašanje? Ker si ne upaš odgovorit nanj?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Utk ::

Po moje je neumno zato, ker je "nepregledno" zelo raztegljiv pojem. Povej jasno...greste 90 tudi, če ne vidite tolk naprej, da se bi do tam lahko ustavili? Jaz zase ne vem, nisem se še nikdar rabil pod hudo silo v ovinku ustavljat, pa sem naletel že na ogromno traktorjev in kosilnic. Niti tega nikjer ne piše, da moraš vozit tako, da se lahko ustaviš do tam kot vidiš. Varnostna razdalja je enaka razdalji, ki jo prevoziš v reakcijskemu času, ne pa cela razdalja do ustavljanja.

Pyr0Beast ::

Vem da piše, da se moraš voziti s tako hitrostjo, da lahko v katerekolim trenutku varno ustaviš.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Beli_Zajcek ::

Po moje je neumno zato, ker je "nepregledno" zelo raztegljiv pojem. Povej jasno...greste 90 tudi, če ne vidite tolk naprej, da se bi do tam lahko ustavili? Jaz zase ne vem, nisem se še nikdar rabil pod hudo silo v ovinku ustavljat, pa sem naletel že na ogromno traktorjev in kosilnic. Niti tega nikjer ne piše, da moraš vozit tako, da se lahko ustaviš do tam kot vidiš. Varnostna razdalja je enaka razdalji, ki jo prevoziš v reakcijskemu času, ne pa cela razdalja do ustavljanja.


Kje si se ti učil vozit nimam pojma, ker v Sloveniji (pa po drugih državah tudi) je varnostna razdalja tista razdalja, ki ti omogoča, da se popolnoma ustaviš samo z zavorami in ne s pomočjo vozila pred vami. Nobenega bluzenja o reakcijskem času, varnostna razdalja ti mora omogočat, da v primeru nuje popolnoma VARNO ustaviš svoje vozilo. Ne pa da reagiraš na dogodke na cesti pritisneš bremzo in se zabiješ v rit spredaj vozečega.

Drugače pa odgovori na vprašanje, na cestah marsikateri ovinek, ki ga ne moreš varno speljati z 90 km/h ni označen kot tak. Kako jih spelješ? Omejitev je seveda 90 km/h. Riskiraš sloves sposobnega voznika in bognedaj celo malce upočasniš vožnjo? Ali voziš 90km /h? Omejitev je omejitev, čas je denar, sposobni vozniki lahko predvidijo nepredvidljivo! :))

darkolord ::

Bolj nedvoumno kot "nepregleden" (tak, ki ni pregleden) bi se težko izrazil. No kakorkoli, recimo da je "pregleden" ovinek tak, da v med vožnjo skozenj lahko nekoga varno prehitiš (torej vidiš avte, ki vstopajo v ovinek iz druge strani). Nepregledni so pa vsi ostali.


Še slikico za primer:
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

T-h-o-r ::

hm zanimivo, ne upaš voziti 90 a bi prehiteval skozi ovinke :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

T-h-o-r ::

pa od kdaj mamo v slo rumene črte po sredini
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

solatko ::

Na taki cesti, če jo dobro poznam, pač pred ovinkom v IV. ali III. brzino, brez vidnega zmanjševanja hitrosti, ko postane ovinek pregleden pa spet na varnih 90 +5, takih manevrov kolona zadaj sploh ne občuti, če prav znižaš hitrost nekje tudi na samo 60 km/h, vendar ne sunkovito ali celo z zaviranjem. Glede na to, da mi do sedaj pri 90 +5 redki vozijo na odbijaču in, da so manevri v izi, ne spravljam v nevarnost nikogar, kjer pa cesto dobro poznam, pa pač v nižji brzini in morda 85, zato pa se na cestah, ki jih ne poznam, po možnosti prilimam na varnostni razdalji lokalcu, pa če gre on 100, grem jaz tudi, do sedaj je bilo še vedno o.k. Drugače pa je na magistralkah v Sloveniji zelo malo ovinkov, ki ne omogočajo vožnjo 90+5, za lokalne in regionalne sem pa že zgoraj napisal - se prilagajam, vendar ne ustvarjam počasnih kolon, tudi tam ne, kjer se vozim prvič. In v tem je point dobrega voznika - NE OVIRAJ DRUGIH UDELEŽENCEV V PROMETU.

darkolord ::

Še en konkreten primer z omejitvijo 90 pa neoznačenimi ovinki (nekaterim očitno črte na prejšnji slikici niso všeč):



(Sedaj bodo seveda začeli vsi v en glas trobit, da nihče ni omenjal takšnih ovinkov, kljub temu da "bi komot šlo več, če ni posebej označeno" in da je "odgovor na moje vprašanje tako očiten, da je vprašanje neumno")
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: darkolord ()

solatko ::

Ovinkov za 180 stopinj, nihče ne vozi 90, saj tudi norci, ki vozimo 90+5, prilagajamo hitrosti razmeram na cesti, vendar to stori cela kolona, taka je cesta iz Kamnika v Savinjsko dolino, čez kamniško sedlo, se pa po ravninah, med ovinki lepo vozi med 80 in 90 v tretji prestavi. Ne srat in se spotikat na malenkostih - na cesti Vrhinka - Koper ni ovinka (razen kjer omejitev govori drugače), ki ne bi omogočal vožnje 90+5 (ovinki ob planinskem polju imajo omejitev), kačje ride pa ne poznam bedaka, ki bi lahko vozil 90, ko se vračaš proti Ljubljani, za smer proti Kopru je pa bližnica. LJ - Kočevje skoraj ni ovinka, ki ne bi omogočil varnih 90+5; LJ - MS ravno tako (nevarni deli imajo omejitev), Dolenjko proti NM so sesul zaradi AC, vendar je celotna trasa stare ceste omogočala vožnjo preko 90, kadar ni bilo prometa; LJ - Hrastnik - ta smotane ovinke (itak je bila omejitev 60) so lepo zravnal in dovoljenih 90+5 se da popolnoma varno; LJ - Jesenice cela omogoča vožnjo 90+5, razen delov z omejitvijo...... Lokalne ceste pa kakor kakšna, lokalci skoraj povsod vozijo krepko čez 90.

Utk ::

Po moje je neumno zato, ker je "nepregledno" zelo raztegljiv pojem. Povej jasno...greste 90 tudi, če ne vidite tolk naprej, da se bi do tam lahko ustavili? Jaz zase ne vem, nisem se še nikdar rabil pod hudo silo v ovinku ustavljat, pa sem naletel že na ogromno traktorjev in kosilnic. Niti tega nikjer ne piše, da moraš vozit tako, da se lahko ustaviš do tam kot vidiš. Varnostna razdalja je enaka razdalji, ki jo prevoziš v reakcijskemu času, ne pa cela razdalja do ustavljanja.


Kje si se ti učil vozit nimam pojma, ker v Sloveniji (pa po drugih državah tudi) je varnostna razdalja tista razdalja, ki ti omogoča, da se popolnoma ustaviš samo z zavorami in ne s pomočjo vozila pred vami. Nobenega bluzenja o reakcijskem času, varnostna razdalja ti mora omogočat, da v primeru nuje popolnoma VARNO ustaviš svoje vozilo. Ne pa da reagiraš na dogodke na cesti pritisneš bremzo in se zabiješ v rit spredaj vozečega.

Drugače pa odgovori na vprašanje, na cestah marsikateri ovinek, ki ga ne moreš varno speljati z 90 km/h ni označen kot tak. Kako jih spelješ? Omejitev je seveda 90 km/h. Riskiraš sloves sposobnega voznika in bognedaj celo malce upočasniš vožnjo? Ali voziš 90km /h? Omejitev je omejitev, čas je denar, sposobni vozniki lahko predvidijo nepredvidljivo! :))


Motiš se. Varnostna razdalja mora bit vsaj tolk kot razdalja, ki jo prevoziš v reakcijskem času (ponavadi se računa 1 sekunda). To je pri 100 na uro približno 30 metrov. Po tvoji logiki, bi morala bit pri 100 na uro teh 30 metrov, plus najmanj 50 za ustavljanje. To je 80 metrov. Na 80 metrov avta skoraj da ne vidiš pred seboj. Bodi resen.
Se pravi, da moraš na cesti kjer se vozi 90 videt 30 metrov naprej. To je v bistvu zelo malo, tako da ja, če ni videt niti 30 metrov naprej, potem sigurno ne grem z 90 not. Pa ne zdej spet vprašat, če nosim meter sabo :)
Vprašanje zate, kaj pa v temi ko imaš kratke luči, sej ne vidiš dost več kot 30, morda 50 metrov, skoz 70 v temi cijaziš? Če upoštevamo tvojo varnostno razdaljo, ne bi smel niti 70.

darkolord ::

No v temi se praviloma ne vozi s kratkimi lučmi.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Pyr0Beast ::

Na 80 metrov avta skoraj da ne vidiš pred seboj. Bodi resen.
Če je tako, potem pa ti svetujem obisk okulista.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Utk ::

Praviloma...in boš za vsak avto, ki pride nasproti bremzal na 60?
Pyr0Beast, dej resno premisli kolk je 80 metrov in kolk 100 na uro.

zee ::

solatko:" NE OVIRAJ DRUGIH UDELEŽENCEV V PROMETU."

Hvala enako. To pomeni tudi, da tistim, ki so pred tabo ne blendas in ne hupas in ne vozis v odbijacu.
(s tem hocem pokazati, da imas ena merila zase in ena za druge)
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
thorin: Dual Xeon E5-2630v3, 32 GB RAM, Dual Tesla K40

solatko ::

V ovinke, ki so nepregledni, jih ne poznam, pričakujem traktor ali divjo žival, kakšne nadebudne kolesarje sredi ceste ali celo volovsko vprego, pešce, ki hodijo po moji desni strani v smer vožnje.... grem s skoraj isto hitrostjo, vendar eno ali dve brzini nižje, saj odvzem plina, avtomatsko pomeni 20 - 30 km/h nižjo hitrost, brez da bi avto v ovinku zaplesal, v nasprotju z večino, ki zaradi varčevanja z gorivom vozite v V. ali VI. brzini, v kateri pa je v ovinku avto skoraj neodziven, ko pa sredi ovinka pohodiš bremzo - adijo. Ko naletim na oviro (nešteto v življenju), ustavim na zelo kratkem odseku, saj takoj z rahlim bremzanjem, gre tudi menjalnik v II. brzino, kar pomeni v kratkem času padec hitrosti na 20-30km/h, če pa pomagaš še rahlo z zavoro, se pa avto ustavi brez problema na nekaj metrih, zato tudi postanem zelo živčen, če mi kdo rine v rit, ker le redko komu uspe enak manever (če prav ga obvlada), ker ga začne vsaj sekundo pozneje - to pa pomeni brisanje mojega avta iz obličja zemlje. Pred nekaj leti, sem imel primer nenadnega ustavljanja ta mala cisternica od petrola, pa mi je nenehno rinu v rit (vožnja omejitev +5), sem ustavil in ker sem ga vidu zadaj, sem šel skrajno desno (na srečo je cesta to omogočala), on pa v ustavljanju v oviro, katera je bila namenjena meni. Ko sem bil še majhen star tam okoli 12 let, sva s fotrom (odličen voznik), ko sva šla v Kranj na servs, morala pri bivšem Libis-u (pozneje Tehno union) na hitro ustavit, ker je vozilu pred nama iz prikolice padla ročna mizarska žaga, v naju pa od zadaj Tamov kamion, ki je peljal bikce. Ni bilo razen razbitga zadka nič hudega, samo ko je fotr vprašal voznika, zakaj ni bremzal je izjavil, da se je ustašil za bikce, da se ne bi polomil-halo. To mi je ostalo v spominu, zato vedno gledam, kaj se dogaja za menoj. V vozniško razvitih državah, je kazen za neupoštevanje varnostne razdalje, praviloma višja, kot za prekoračitev hitrosti (Nemčija, Švica, skandinavske države), izjema je le I, kjer pa jih rešujejo izjemne reakcije večine voznikov, sorazmerno dobri vozniki (tam je toliko slabih, kot pri nas dobrih). Z mašino, pa se najbolje naučiš zavirat, če si nekaj časa motorist, saj na dveh kolesih, nimaš z bremzami kaj dosti počet, če je hitrost kolikor toliko visoka.

BigWhale ::

Solatko, glej, se enkrat, razmisli, kvizka pusti za konec in odgovori: Ce se nekomu strga in gre prehitevat, med prehitevanjem ubije nekoga v nasproti vozecem vozilu, resno mislis, da bo kriv tisti, ki je naredil kolono? Pred sodnikom?

Prosim te no, ce se nekomu strga in naredi neumnost je to problem njegove nezrelosti in nesposobnosti.

Kar se pa tice (ne)preglednih ovinkov, sem pa jaz ze kar nekaj takih videl, kjer bi pri 90km/h potnike na zadnjih sedezih precej premetavalo, ce bi jih zvozil s tako hitrostjo. Da o psu v prtlazniku niti ne govorim. Kaj sele o otroku v lupini na sprednjem sedezu. Ampak o tem se ti najbrz ne sanja, si delal izpit takrat, ko so otroke kar v narocjih drzali med voznjo. Hehe.
strani: 1 ... 6 7 8 9 10


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Policijska kazen

Oddelek: Loža
476086 (4697) Gandalfar
»

Gorenjski vozniki (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
2389505 (4318) Tody
»

Vožnja pod vplivom alkohola

Oddelek: Problemi človeštva
341804 (1381) M-XXXX
»

Speeding Facts vs Myths (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Problemi človeštva
2587749 (4627) jype

Več podobnih tem