» »

0,0 promila alkohola v krvi med vožnjo?

0,0 promila alkohola v krvi med vožnjo?

C_maniak ::

prejle sem na radiu mimogrede slišal, da se naj bi pripravljalo kazni odvzema vozniške do 5 let, pri povratnikih pa obravnavanje kot kaznivo dejanje. sicer je potem nekaj omenjal samo celjsko regijo in kako se moremo prilagajat regijskim specifikam (naj bi meli največ pijančkov - 30 (od 52) nesreč s smrtnim izzidom zaradi alkohola), ampak je bilo verjetno mišljeno za kake akcije, ne predstavljam si najbolj kako bi bili zakoni različni.

joze67 ::

Dokler ni vožnja pod vplivom alkohola okarakerizirana kot teroristično dejanje, bo še vedno (dovolj) poceni :)

imagodei ::

Jah, itak... Zdej se grejo spet neko zaostrovanje, pa drakonske kazni. Kmalu bo verjetno sledilo sekanje desnega stopala (ker z njim pritiskaš na plin). Problem je samo v tem, da se zaletavajo v tole brez treznega razmisleka.

Oz. morda celo s treznim razmislekom: spet si nabirajo politične točke, ovce pa navdušeno ploskajo nad novim ovčarjem, ki se bo spet izkazal za čivavo.

Torej, nekatere ukrepe gotovo pozdravljam, ne pa vseh. Ponovno zviševanje kazni kar pavšalno, je bedno do amena, če na cestah ne bo nič več policistov in če stopnja pričakovanosti, da vas na poti od gostilne do doma lahko ustavi policist, ne bo dovolj visoka! P E R I O D.

Polnjenje zaporov z nekom, ki ga bodo dvakrat zaporedoma dobili z 0,26 promila alkohola v izdihanem zraku, je absolutno butasto. Ve se, kdo povzroča najhujše prometne nesreče. Če bodo to mejo postavili pametno, ukrep pozdravljam, če pa bo meja nesmiselno nizko, se mi pa zdi totalno in popolnoma butast. Verjetno bo to reševanje brezposelnosti ali pa stanovanjskih stisk: popiješ 2-3 pire, se usedeš v avto in vztrajno voziš mimo patrulje. Če se jim bo le ljubilo ustaviti te 2x, imaš zagotovljeno prehrano in streho nad glavo!

Upam, da bo na to temo kakšna javna debata kje. Prav bi bilo, saj zakonodajo popravljajo že skoraj 15 let, pa še vedno jim ni uspelo pogruntat modela, ki bi deloval.
- Hoc est qui sumus -

perci ::

Jst hočem ježe na avtocesti; ne bojo me prepričal z instrukcijskimi videi, kaj se zajebavajo?

Ljudje, ki vozijo v nasprotno smer, vozijo tako, ker:
1) to počnejo namenoma (stava ali kak drug bolan vzrok),
2) imajo duševno motnjo,
3) so mrtvo pijani (ne mislim 1,0 ampak res mrtvo).

Ne pa zato, ker je vhod na avtocesto čudno označen - a je kdo že probal v nasprotno stran iti? Jst sem...v UK. Verjemte, da takoj opaziš, pa če si še tak kreten. Pa tam vozijo vsi po drugi strani, pa se ti vseeno zadeva zdi hudo čudna (kar mal te je strah, da bo kdo nasprot prpeljal), ko se vključiš na avtocesto.

Either way, te bodo ustavli samo ježki.

Keyser Soze ::

In kaj če pride mimo ježkov?
OM, F, G!

WarpedGone ::

Prav bi bilo, saj zakonodajo popravljajo že skoraj 15 let, pa še vedno jim ni uspelo pogruntat modela, ki bi deloval.


So ga že pogruntal: dvignejo kazni in je kakšno leto malo bolje. Ko popusti, pa zopet dvignejo kazni saj raja (tudi na tem forumu) to zelo glasno zahteva.
Ko bojo kazni postale absurdno visoke in povečevanje ne bo imelo več psihološkega efekta, bojo uporabli pogosto predlagano progresivno dohodkovno lestvico. Ene trikrat jo bojo potem povišal, pol se bojo "spomnil" da je precej ljudi padlo mimo nje (brez dohodkov a veliko premoženja) in bojo začel pisat kazni v deležih premoženja itd itd.

Pred skoraj točno dvemi leti smo namreč imeli praktično identično debato: Višje kazni za prometne prekrškarje. Pa lani tudi: Nove kazni. In ne samo enkrat: Dražji prometni prekrški.

Da bi blo kej več avtomatskih radarjev na kritičnih mestih ni straha. Da bi bla prometna signalizacija kej boljša je še manj šans.

Je mal OT ampak si morm spucat dušo:
Pogosto se peljem po cesti, ki gre skozi manjšo vas (Ponoviče, od Save proti Litiji), kjer stoji znak z omejitvijo na 70. Cesta je enopasovna gre dobesedno mimo enostanovanjskih hiš, kjer je cel kup dovozov in otrok in psov in vsega, kar spada k naselju. Če pride kdo naproti izza ostrega ovinka mora nekdo zapeljat dol iz ceste. Ampak po direkt omejitvi je dovoljenjo" peljat 70.
Malo naprej po regionalki med Litijo in Ljubljano, pred mostom čez Savo v Kresnice, pa je en dolg raven odsek, z dvojno odbojno ograjo na vsaki strani in omejitvijo 60. Na koncu ravnine je policijska kontrola skoraj vsak teden in kasirajo "nevarne divjake", ki so si tam drznili peljat več kot 60.

Pri najboljši volji in namenu si js teh omejitev ne morem spravit v okvir "zagotavljanje varnosti". Ne druge, še manj pa prve.
Zbogom in hvala za vse ribe

perci ::

In kaj če pride mimo ježkov?

Treba zadevo tko pripravit, da ne bo mogel mimo.

hunter01 ::

Kar se stav tiče jih tudi ježki ne bodo odpravili, ker še vedno gre lahko po pravem dovozu na avtocesto, potem pa na levo zavije. Torej, če se nekdo odloči it po avtocesti v nasprotno smer ga bo zelo težko vstavit, razen če se ježke montira na samo avtocesto, kar pa tudi najbrž ne pride v poštev.

solatko ::

hunter01 - kar se stav tiče, bi moralo tako početje vpeljati v kazensko zakonodajo - terorizem - od 10 - 20 let zapora, potem pa naj se gredo idiotizem po AC.

Gre predvsem za to, da se fizično prepreči zmoto, ki je na AC lahko usodna ali pa nastane celo tragedija.

Tear_DR0P ::

perci - z jezki jeproblem da bi jih bilo potrebno servisirat tako pogosto, kot pragove za most - in ne vem če si lahko privoščiš da imaš na avtocesti vsakih 18 mesecev zaprtih nekaj izvozov. ena tak simpl pa butasta rešitevje zaprt sistem cestninjnja - tam se ne bo nihče pripeljal v nasprotno smer na avtocesto, vsi bomo plačali pošteno cestnino in svet bo lepši :)
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

poweroff ::

Pomislite na to, da se s tem ukrepom rešujejo življenja otrok! Kaj pa če bi šlo za vašega otroka?
sudo poweroff

imagodei ::

Jaz predvsem mislim, da je samovolja politikov po višanju kazni še bolj nevarna, kot sami prometni prekrškarji in pijanci. Moje stališče do pijancev je sicer jasno, ne bom še enkrat ponavljal, ampak tole nesmiselno višanje kazni je treba zajezit, da se ne zgodi kaj takega, kot je (malo karikirano, ali pa tudi ne) povedal WarpedOne.

Politiki tukaj igrajo kratkoročno zgolj na čustva ljudi in nabirajo politične točke. Zdaj nam je že vsem jasno, da efekta na dolgi rok ni, če ljudje vedo, da jih policija ne more dobit (= jih ni na cesti); tam pa, kjer konstantno stojijo, pa že vsak pripelje previdno in počasi. Tako da se seveda še tako racionalnemu človeku nehote zastavi vprašanje, če dolgoročni cilj ni le polnjenje državne blagajne.

Zato je po moje nujno, da bi sestavili eno kompetentno medresorsko skupino strokovnjakov, ki bo politike malo po prstih, kar se tiče višanja kazni. Nujno bi bilo treba tudi prevetriti delo predvsem prometne policije, pa tudi lokalnih policijskih postaj. Kot rečeno, jaz sem že večkrat opazil, da je pred policijsko postajo ponavadi konstantno parkiranih bistveno preveč policijskih vozil, ki bi IMO morala biti na obhodih! Moram reči, da me policijska patrulja nikoli ni ustavila med vožnjo s prižganimi lučmi, pač pa vedno samo s strani, iz t.i. "zasede". Treba bi bilo ugotoviti, kaj je narobe z organizacijo policijskega dela, da je recimo dopoldan na policijski postaji s 7-8 vozili pred samo postajo parkiranih 6 vozil, da je policijska postaja polna in da se po hodnikih sliši smeh in zabava (=brezdelje). Treba bi bilo ugotovit, zakaj po polnoči na cesti težko srečaš kakšno policijsko patruljo (= očitno hodijo spat v grmovje). Treba bi bilo ugotovit, ali so policisti preveč obremenjeni z dokumentacijo in ali se da kaj racionalizirat. (Npr ena čist banalna: ko policist na kraju nesreče ali prekrška pobira osebne podatke, zakaj ne zadostuje EMŠO ali številka osebne izkaznice? Jasno je, da se preko tega iz evidence da jasno ugotoviti datum in kraj rojstva, stalno in začasno prebivališče, ipd.)

Ja, treba bi bilo ugotovit, kje so ovire, da bi bile policijske patrulje na cestah v petkih in sobotah zvečer, na glavnih poteh, ki vodijo stran od znanih zabavišč mladih. Zakaj so na Martinovo soboto lahko ceste polne policije; zakaj se policija lahko pohvali z velikim številom kaznovanih, kadar imajo kakšne akcije; ne more se pa s tem pohvaliti vsak vikend?

Skratka - reorganizacija dela policije na operativnem nivoju - NUJNO.

In pa: po moje je nujna tudi javna razprava na to temo, po vseh večjih mestih v Sloveniji. Javno napovedat dovolj zgodaj datume razprave in omogočit laični in strokovni javnosti, da se udeleži.
- Hoc est qui sumus -

Keyser Soze ::

In kaj če pride mimo ježkov?

Treba zadevo tko pripravit, da ne bo mogel mimo.

Lej, kot sem že rekel. Jaz želim ukrep, ki bo meni aktivno sporočil, da se mi naproti pelje ena "mona".

Zakaj morajo to delo sedaj opravljat radijske postaje? A smo preveliki butli, da bi imeli en aktiven sistem, ki bo tudi meni povedal, da se mi približuje kamikaza, da po cesti šeta medved, da je nekomu na voznem pasu odpadel auspuh, ali pa da sredi vozišča leži medvedji kadaver?

Saj imate lahko špice in topove na izvozu, ampak dandanes bi pa že lahko imeli en sistem zgodnjega obveščanja na avtocesti. Ne pa da vidiš cestarje kako postavljajo nove telefonske SOS kabine. Ko ima vsak pajac že dva mobitela v žepu in enega v "pedrtaški".
OM, F, G!

WarpedGone ::

Ježki so čisti FAIL proti pacientom, ki obrnejo na sami avtocesti, pred cestninskimi postajami al pa ga tiščijo kr v rikverc nazaj po AC.
Ne pomagajo čisto nič ko me od masovnega verižnega trčenja loči le še nekaj malega časa/razdalje.
Zbogom in hvala za vse ribe

Aston_11 ::

Rdeča (utripajoča) lučka npr. vsakih 100 m na obeh straneh ceste, vsakih npr. 500 m pa še tabla z opisnim opozorilom -npr. pozor. vozilo v napačno smer itd.; sicer ne vem, kako ti ježki zgledajo, vendar če predirajo gume samo v eno smer, bi lahko bili tudi po AC, ne samo ob izvozu...

Keyser Soze ::

Ni table. Ni potrebe. Ker te ne zanima vzrok. Ampak samo navodilo, kaj ti je storiti. Zatorej, zgolj luči so dovolj. Kot na bogih tunelih. In seveda, tudi tu je prej moralo zgoret par folka, preden so se sprdnili in uvedli SIMPL sistem, ki uspešno preprečuje dodatne žrtve, če je samo na voljo kolčkaj kompetentnim voznikom. Brez železnih rešetk, ki padejo pred tunel in ne moreš čez, v tunel.

Sistem lahko ima rdečo, oranžno in "ugasnjeno" luč. Če nič ne gori vozi normalno. Če utripa oranžna(ovira na cesti), upočasniš na 50km/h, če utripa rdeča(huda nevarnost) se umakneš na odstavni pas in čakaš, da luč ugasne. Simpl, trotl zihr, butl-proof, ipd. Ane.

Pa lahko kreten prevozi sto ježkov. Ti se umakneš in si veliko bolj varen kot če lovimo "prekrškarja" na limance.
OM, F, G!

Beli_Zajcek ::

SIMPL sistem my ass, v Sloveniji rdečo luč pred predorom spregleda cel kup voznikov. Za naše trotlne je očitno SIMPL prekomplicirano.

ABX ::

SIMPL sistem my ass, v Sloveniji rdečo luč pred predorom spregleda cel kup voznikov. Za naše trotlne je očitno SIMPL prekomplicirano.


Ker se je že zgodilo da je bila rdeča luč brez razloga.

Sej veš kako konča ko nekdo kriči na volka vsak dan, ....


Troll disclaimer:
Ne odobravam to početje, vendar nudim en razlog zakaj prihaja do tega.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

darkolord ::

Ker se je že zgodilo da je bila rdeča luč brez razloga.
Res? Kolikokrat pa?

WarpedGone ::

SIMPL sistem my ass, v Sloveniji rdečo luč pred predorom spregleda cel kup voznikov. Za naše trotlne je očitno SIMPL prekomplicirano.

BMK kdo vse bo rdečo luč ignoriral in še naprej brzel v smrt. Zame je dovolj, da jo bom vidu JAZ in se umaknu na odstavni pas in tako OBVAROVAL SEBE.

Rdeča luč v tej vlogi ni namenjena zaščiti nekoga drugega ampak predvsem tebe, ki to luč vidiš in upoštvaš. Če jo ne, si pač eden izmed omenjenih trotlnov. Za njih se ne sekiram, naj se ubijejo, če jim paše.
Zbogom in hvala za vse ribe

hunter01 ::

Rdeče luči na semaforjih pred tuneli so (na srečo) tako redke, da marsikdo spregleda ali pa se čudi, kaj zdej rdeča sveti in pelje mimo. Tukaj pa mora nastopit ozaveščanje javnosti. V primeru, da se postavi več teh semaforjev in sproži aktivna akcija, da v primeru rdeče je ZELO velika možnost, da je pred vami nasproti vozeče vozilo ali nesreča, bi se tudi ljudje začeli bolj zavedati nevarnosti in bi jih veliko več ustavilo.

Keyser Soze ::

SIMPL sistem my ass, v Sloveniji rdečo luč pred predorom spregleda cel kup voznikov. Za naše trotlne je očitno SIMPL prekomplicirano.

BMK kdo vse bo rdečo luč ignoriral in še naprej brzel v smrt. Zame je dovolj, da jo bom vidu JAZ in se umaknu na odstavni pas in tako OBVAROVAL SEBE.

Exactly!

Kar se tiče pa neupoštevanja rdečih luči. Pred kratkim so bili zastoji na avtocesti LJ-Grosuplje. Hudi zastoji zaradi ene dveh ali treh nesreč se mi zdi. Zaradi tega so po intervalih spuščali ljudi skozi predor. Ne vem, če sem videl koga, ki bi mirno zapeljal skozi rdečo luč pred tunelom. Ljudje to upoštevajo. Če tega ne delaš, en hint. Avtocestni odseki, predvsem pa predori so povečini kar lepo pokriti z nadzornimi kamerami. Toleranca do kršiteljev se pa rapidno niža.
OM, F, G!

poweroff ::

No, pa saj to ni edini motiv ljudi. Če je na predoru rdeča luč to pomeni, da se notri nekaj dogaja. Recimo požar. Zapeljati direktno v past brez izhoda pa ni preveč prijetno...
sudo poweroff

gokky ::

Ker se je že zgodilo da je bila rdeča luč brez razloga.
Res? Kolikokrat pa?


Meni vsaj enkrat. Na cestninski postaji Senožeče so bili z rdečo lučjo (no ja, rdeč križ), zaprti vsi pasovi, oni b* od cestninarja pa je gledal, zakaj stojim tam in čakam. Njegovi nadrejeni so se mi kasneje sicer opravičevali in verjamem, da ne bo ponovil vaje.

Tear_DR0P ::

hec je da v predorih velikokrat utripajo luči kar tako - ker pride do napake, al pa ker za predorom na odstavnem pasu stoji avto s predrto gumo, tebe pa oranžne utripajoče luči in zmanjšanje omejitve na 60km/h spremlja ves predor - ko to vidiš naslednjič, rečeš bmk in pelješ polno v predor, nakar naletiš na rolkarja. pač sistem ki opozarja na brezvezno nevarnost ne dober,ker ga ne jemlješ resno ko gre zares.

in še vedno bi vlagali ne vem koliko denarja v drage detekcijske sisteme za opozarjanje na anpako, namesto da bi vložili denar v sistem za preprečevanje napake
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Keyser Soze ::

hec je da v predorih velikokrat utripajo luči kar tako - ker pride do napake, al pa ker za predorom na odstavnem pasu stoji avto s predrto gumo, tebe pa oranžne utripajoče luči in zmanjšanje omejitve na 60km/h spremlja ves predor - ko to vidiš naslednjič, rečeš bmk in pelješ polno v predor, nakar naletiš na rolkarja. pač sistem ki opozarja na brezvezno nevarnost ne dober,ker ga ne jemlješ resno ko gre zares.

Tako je, utripa oranžna. Kar je drugače kot rdeča luč. Vseeno pa je tam z nekim namenom. Jaz osebno rajši upočasnim, ker ne vem al je v tunelu guma na cesti, al je za tunelom na odstavnem pokvarjen kamion, al je pa nevarnost naleta. So se pa že dogajale nesreče, ker je na _nasprotnem_ pasu nekdo menjal gumo al pa enga "odozadi nabil". Tako da o upravičenosti opozorilnih luči se da debatirat.

in še vedno bi vlagali ne vem koliko denarja v drage detekcijske sisteme za opozarjanje na anpako, namesto da bi vložili denar v sistem za preprečevanje napake

Ne vidim načina, kako lahko tebe, kot napako, v največji možni meri uspešno preprečimo. Lahko pa ostale opozorimo nate, s pomočjo praktično že obstoječega sistema signalizacije in nadzora. Se strinjaš? Tudi zate je ta ukrep bolj prijazen.
OM, F, G!

darkolord ::

Meni vsaj enkrat. Na cestninski postaji Senožeče so bili z rdečo lučjo (no ja, rdeč križ), zaprti vsi pasovi
No, to je precej precej drugačna situacija:
- v tunelih so hujše potencialne nevarnosti (sicer irelevantno, ampak vseeno)
- ni bila rdeča luč na semaforju ampak so bili pač zaprti vsi "pasovi"
- tam se posamezni pasovi zapirajo ko je šel tisti pač na malco, v tunelu pa samo ko je kaj res narobe

hec je da v predorih velikokrat utripajo luči kar tako - ker pride do napake, al pa ker za predorom na odstavnem pasu stoji avto s predrto gumo, tebe pa oranžne utripajoče luči in zmanjšanje omejitve na 60km/h spremlja ves predor
Nikoli ni "kar tako". Utripajoče luči opozarjajo na morebitno nevarnost (--> previdnejša vožnja), ne pa da se v vsakem od teh dogaja nekaj izjemno hudega (v takih primerih se predor zapre).

šernk ::

hec je da v predorih velikokrat utripajo luči kar tako - ker pride do napake, al pa ker za predorom na odstavnem pasu stoji avto s predrto gumo, tebe pa oranžne utripajoče luči in zmanjšanje omejitve na 60km/h spremlja ves predor


ok recimo da pride do napake, ker tisto o nekom za predorom...mislim da je kar prav da te opozori, vendar če pride enkrat do napake, to še ne pomeni da drugič je tam luč za brezveze in imaš pravicojo ignorirati. kar se spomnim sem se le 1x doslej peljal skozi predor ob utripajočih oranžnih lučeh, ko je cel predor utripal, mi niti na pamet ni prišlo da bi vozil z 100km/h ali pa kaj drugega delal med vožnjo, ker sem bil enostavno v preveliki negotovosti kaj se dogaja, in ko sem bil ravno sredi predora so se vklopile nazaj zelene luči, naj zdaj rečem ah...saj v zadnje ni bilo nič?

kdor pa ne vidi rdeče luči na predoru...nima kaj delat na cesti, ker to pomeni da ne spremlja okolice in je nevaren tako sebi kot meni.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Tear_DR0P ::

kako lahko tebe, kot napako

maaaaaami, keyser me pa zajebava :D

mene utripajoča luč naredi zelo previdnega, ampak ta tema je odprta zaradi ljudi, ki jih niti blazno velike opozorilne table ne prepričajo, da se ne smejo v napačno smer peljati. in namesto da bi poskušali dojeti kaj vam pravim, se zadnji trije v svojem postu spravljate name.

še enkrat.vi poskušate vlagat denar v drage novoletne okraske - ne pa v opremo za preprečevanje vožnje v napačno smer. in jaz ne vozim v napačno smer, niti ne vozim nad omejitvijo. vam bi pa rad poskusil dopovedati da nehajte kupovati blinkajoče lučke in razmislite o sistemu ki bo preprečil vožnjo v napačno smer. ježki to mogoče so, samo se zeloooo neuporabni, če jih je treba menjavat pogosteje kot na nekaj let.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Invictus ::

Bom še jaz dodal svoj piskrček ...

Tole z 0,0 je bolna, populistična poteza. Sedanja meja je povsem v redu. Problem je, kot so mnogi tukaj že ugotovili, v manjku nadzora.

Ko bo država spravila s ceste vse, ki imajo več kot 1,0 v krvi, potem bodo naše ceste 100x bolj varne. Mislim da bi to morala biti prioriteta, pa čeprav bi imel vsak vaški bar zvečer policijsko stražo. Ampak, kot slišim od svojih kolegov, dostikrat policaji pijejo skupaj z domačini. Pa ne samo eno pivo, ampak 2,3 ali celo več. Seveda v službi.

Policija bi morala najprej pri sebi narediti red. Vsak, ki pride v službo, bi moral napihati 0,0. Drugače disciplinski postopek in posledično izguba službe, skupaj s povračilom stroškov za njegovo izobrazbo. Tako kot profesionalni šoferji. Kot pravi slovenski pregovor, riba smrdi pri glavi. Kar se tiče varnosti na cesti, se mi zdi da je glava kar policija.

Všeč mi je bila pa druga stvar in sicer da bo gostilničar odgovoren, če bo poslal pijanega voznika s svojim avtom domov. To v ZDA že deluje, zato ima praktično vsak lokal zraven še sobe, kjer lahko prespiš, če se ga preveč nacukaš.

LP I.

WarpedGone ::

Tear_drop
mene utripajoča luč naredi zelo previdnega, ampak ta tema je odprta zaradi ljudi, ki jih niti blazno velike opozorilne table ne prepričajo, da se ne smejo v napačno smer peljati. in namesto da bi poskušali dojeti kaj vam pravim, se zadnji trije v svojem postu spravljate name.

Mogoče je pa problem v tebi? 3:1 je že en konc ene "statistike".
Prvimo ti, da utripajoče luči niso namenjene idiotu, ki dela kretenizem ampak nedolžnim žrtvam, ki lahko zaradi njegovega kretenizma umrejo.

Povej mi en učinkovit tehnični ukrep, ki bo preprečil ali zmanjšal možnost obračanja kjerkoli na AC, ki bo preprečil ali zmanjšal možnost verižnega trčenja itd.

razmislite o sistemu ki bo preprečil vožnjo v napačno smer

Na plano z njim! Js ga žal ne vidim.
Špice žal fajn delajo samo v filmih, ker ubogajo režiserja.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Tear_DR0P ::

3:1 je že en konc ene "statistike"

po tej tvoji statistiki je tud ceca najbolja glasbenica daleč naokrog

ampak same utripajoče luči ne rešujejo življenja - tudi nedolžnim bystanderjem ne - tako kot vožnje v napačno smer ne moreš preprečiti - kar prikazujejo posnetki nesreč, kjer je tovornjak preprosto preskočil razdelilno ograjo med pasovoma - ampak vprašaj se, če velik vložek v novoletne lučke prinese toliko življenj nazaj da se splača. kakor koli gledaš, človeško življenje ima ceno - tonček in micka sta neprecenljiva, 700 mrtvih na slovenskh cestah vsako leto se pa že lahko šteje v nekaj 100.000 ali nekaj mio EUR.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

šernk ::


ampak same utripajoče luči ne rešujejo življenja - tudi nedolžnim bystanderjem ne - tako kot vožnje v napačno smer ne moreš preprečiti - kar prikazujejo posnetki nesreč, kjer je tovornjak preprosto preskočil razdelilno ograjo med pasovoma - ampak vprašaj se, če velik vložek v novoletne lučke prinese toliko življenj nazaj da se splača.


v naši državi gotovo ne, ker bi te tvoje novoletne lučke vsaj 4x preplačali...na koncu bi jih pa še postavili tako, da bi 2km imel letališče na cesti...naslednjih 5km bi svetile letalom...potem pa 20km ne bi videl ene same...pojma nimam kaj imamo za ene inžinirje, vendar vsako stvar, bi vsak kmet danes naredil boljše in ceneje od njih. (dokaz so vsi novi pločniki (in ceste) kjer ne odteka voda, in nov odcep ki ga delajo za h nekaj hišam. (2x smo jih že ustavili ker dobesedno zapravljajo denar za poslabšanje že tako kritične situacije)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

WarpedGone ::

Dvomite v pravilno in primerno izvedbo opozorilnih luči na drogovih, zaupate pa v železne drogove v cestišču čez katere bi morali vozit?

Dars že ima AC precej pokrite s kamerami, sigurno jih pa še ni dovolj za ornk opozorilni sistem. Ena na vsak kilometer in zraven še ena rdeča in ena rumena luč. Sigurno stvar ne bo popolna, ker bo kdaj kak operater šel na WC al pa na knof postavu šalco čaja. Ampak 99% sistem je bistveno bolje kot 1% sistem (obveščanje po radiu).

Tear_DROP
tako kot vožnje v napačno smer ne moreš preprečiti -

Pa vseeno navijaš za tehnične sisteme, ki naj bi to preprečevali?
Če nečesa ne moreš preprečit, pač razmišljaš kako zmanjšat posledice.
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

Aston_11> Ma ja, alkohol ne sodi za volan. To mantro bi bilo treba ponavljat 10x na dan.

Alkohol je fajn topilo, pa za rane pucat. V prebavni trakt ne sodi.

poweroff ::

Čistilo tudi.
sudo poweroff

Tear_DR0P ::

WarpedOne - v bistvu ne navijam za nobeno rešitev, ker nimam pojma katera bi bila boljša. poskušam pa tebi in ostalim pametnjakovičem razloiti da ustavte konje in poglejte na problem malce širše. Nekateri ljudje probleme vedno rešujete na enak način. Problem izolirate iz sistema, zamislite si najboljšo možno rešitev in potem kot keyser po otroško žalite vse nasprotnike vaše ideje.
in pri dotičnem problemu pozabljate, da se v drugi temi pogovarjamo o načinu pobiranja cestnine - v primeru da gremo v satelitsko cestninjenje, boste kupe denarja zmetal v drago opremo, ki vam prav tako lahko pove da nekdo vozi v napačno smer in za povrhu še kriči vsakemu posamezniku v obraz da nekdo vozi v napačno smer. ampak mojsti bi najprej zmetali kup denarja v drage utripajoče lučke, potem pa še enkrat velke kupe v drug sistem ki opravlja semi podobno funkcijo - bravo.
na drugi strani pa seveda pozabljate da povprečen slovenec ignorira vse predpise in opozorilne table - in svoje pozabljanje utemeljujete da kdor ne upošteva opozoril si je sam kriv. in če vam poskušam pokazat da delate napako poskušate mene očrniti kot da sem eden izmed povprečnih ignorantiv na slovenskih cestah, namesto da bi dojeli da delate napako.
ampak vse skupaj je seveda brezveze, ker v PČ, kjer naj bi podajali argumente in utemeljitve svojih prepričanj, raje zmerjamo sogovornike.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Keyser Soze ::

po tej tvoji statistiki je tud ceca najbolja glasbenica daleč naokrog

Bi kar znala bit ja. Večina zna povedat svoje. In tudi uveljavit to.

ampak same utripajoče luči ne rešujejo življenja - tudi nedolžnim bystanderjem ne - tako kot vožnje v napačno smer ne moreš preprečiti - kar prikazujejo posnetki nesreč, kjer je tovornjak preprosto preskočil razdelilno ograjo med pasovoma - ampak vprašaj se, če velik vložek v novoletne lučke prinese toliko življenj nazaj da se splača. kakor koli gledaš, človeško življenje ima ceno - tonček in micka sta neprecenljiva, 700 mrtvih na slovenskh cestah vsako leto se pa že lahko šteje v nekaj 100.000 ali nekaj mio EUR.

Kaj sploh hočeš ti povedat? Pojma nimam, samo se mi zdi, da sam sebi kontriraš.

Sistem je praktično vzpostavljen. A veš to? Napeljava je speljana ob sleherni avtocesti (napajanje in podatkovni vodi). Odseki so pod kamerami. Kontrolni centri so povezani z kamerami, in imajo kapacitete za priklop par 100 ali več semaforjev. Delovna sila potrebna za nadzor nad tem že obstaja. Stroški so tule precej zanemarljivi že samo če pogledava kakšna škoda se ustvari ob enem zastoju zaradi nesreče, ki nastane zaradi trka ob kakšno nepričakovano oviro.

Skratka. Finančno plat tega lahko pustiva ob strani. Če gradimo en basic sistem sploh ni debate. Kasneje se pa še vedno lahko nadgradi z avtomatiko, če se izkaže kot upravičeno in potrebno.

Uporabna plat tega. Če razmišljam tako kot ti, da letijo tovornjaki čez pregrade, padajo avioni iz lufta, poka zemlja ob potresu... Potem res tak sistem nima smisla. Potem sploh nič nima smisla. Edino štrik, pa na drevo.

P.S.: Otroško te žalim. Oprosti. Kvečjemu te otroško obravnavam, ker neke pametne izjave še nisem dobil od tebe. En kup škodljivega balasta, ki zna za sabo potegnit še kakšnega drugega lahkomiselneža.
OM, F, G!

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Teardrop enkrat
in še vedno bi vlagali ne vem koliko denarja v drage detekcijske sisteme za opozarjanje na anpako, namesto da bi vložili denar v sistem za preprečevanje napake

Teardrop drugič
še enkrat.vi poskušate vlagat denar v drage novoletne okraske - ne pa v opremo za preprečevanje vožnje v napačno smer

Teardrop tretjič
v bistvu ne navijam za nobeno rešitev, ker nimam pojma katera bi bila boljša.

Aha, sprevidel si da nimaš pojma kaj bi blo dobro, veš samo da je vnaprejšnje opozarjanje na sranje na cesti, pa slabo?
Osnova takega sistema že obstaja. Vse kar bi blo treba, je postavit enepar dodatnih kamer in že obstoječe kandelabre opremit s semaforji. Ne vse, enga na km al pa enga na 500 m. Pri 130kmh nucaš za teh 500m samo 14s.

In sistem nebi bil avtomatski ampak human operated. Ljude že sedaj 24 ur na dan gledajo v tiste zaslone in se že sedaj hvalijo da vidijo skoraj vse kar se dogaja. Samo še povratno smer nucamo, da bojo lahko to kar oni tam sedaj že vidijo, sporočil tistim, ki bojo to šele vidli čez par sekund in bo morda že prepozno. Če bo potrebno zaposlit še par opazovalcev ekranov - so be it.

Satelitsko cestinjenje je pa itak svoj FAIL za drugo temo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Tear_DR0P ::

Aha, sprevidel si da nimaš pojma kaj bi blo dobro, veš samo da je vnaprejšnje opozarjanje na sranje na cesti, pa slabo?

jaz to da nimam pojma o temi vem - vem pa da ga tudi ti nimaš in ti poskušam to dopovedat. ker če bi imel pojma bi operiral z nekimi argumenti, tako pa operiraš samo s svojo močjo. opozarjanje na problem na cesti pa že danes zaleže bolj malo - ker se ravno zaradi tega pogovarjamo o problemu - saj so opozorilne table ob uvozu kajne? pa se je čloevek še vedno obrnil. saj so opozorilne luči pred in v tunelih kajne? pa se ljudje še vedno vozijo
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

WarpedGone ::

Kako naj ti še bolj jasno povem kot takole: hočem da MENE opozorijo, da nekdo pelje MENI nasproti, zato da se lahko dovolj hitro UMAKNEM.

Jasno sedaj? Še vedno ne?

Edit da ne bo nesporazuma: js peljem pravilno, zajebu je nekdo drug.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

[off topic]

Mislim fantje, a vi tukaj niste sposobni ene aktualne debate speljat do konca, ne da bi se vmes pošiljali v PM in se šli ene osebne napade.

Mislim malo odrastite ...

Mislim da je debata povsem na mestu in bi res lahko prišli do ene pametne skupne rešitve, ki bi bila mogoče celo uporabna.

Ampak tole vse skupaj pa že spada skoraj na nivo slovenskega parlamenta.

[end off topic]

Kar se teme tiče, sem mnenja da je sedanja meja povsem v redu. Tudi kazni so dovolj visoke. Samo policiji morajo delat in najti pijance. Pa bo vse možno. Ne gre toliko za to, da kaznujemo pijane z blaznimi zneski (nekateri preprosto ne morejo plačati in jih boli ku**c), ampak zato da se spravijo s ceste. Še vedno mislim da bi bila javna dela najhujša kazen za Slovenca, saj bi moral za nekoga delat ZASTONJ.

LP I.

Tear_DR0P ::

hočem da MENE opozorijo, da nekdo pelje MENI nasproti, zato da se lahko dovolj hitro UMAKNEM

vredu - lepo da si to želiš - ampak potem si sam kupi opozorilni sistem, ne pa da razlagaš kako moramo to vsi plačat!
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Keyser Soze ::

No in kaj bi ti naredil? Razen jambranja tule, kako nič ni dobro?

P.S.: Še vedno vztrajaš pri tem, da tovornjaki letijo čez sredinske pregrade, avioni padajo iz lufta in zamlje poka, pa da je življenje brez smisla?
OM, F, G!

Tear_DR0P ::

No in kaj bi ti naredil? Razen jambranja tule, kako nič ni dobro?

in kaj boš ti naredil? razen da boš tle gor pisal kako si iznašel panaceo za reševanje življenj?
jaz sem za začetek pogledal številke in policijski viri pravijo da je v letu 2008 na avtocestah v sloveniji umrlo 9 ljudi (verjamem da sorodniki trpijo), ampak vseeno je nesmiselno zmetat miljone v utripajoče lučke da se bosta vidva z W1 bolje počutila. lahko pa naredita študijo ali najdeta kakšno, kjer bosta pokazala da se miljoni za novoletne lučke splačajo, da bosta število mrtvih smiselno zmanjšala. Lahko recimo podata predlog, da namesto novoletnih ognjemetov občine častijo utripajoče lučke (pri takšnem predlogu vaju celo podprem), ta predlog potem ustrezno spišeta in pošljeta na neke institucije (občine ob avtocesti, vlada, DARS) - šele potem se bosta lahko trkala po prsih da sta nekaj naredila.
pa da ne bom samo nabijal - običajno je v sloveniji na avtocestah letno mrtvih malo cez 20 ljudi, tudi letos bo verjetno tako, ne pa 9, kar je anomalija.

Število mrtvih v prometnih nesrečah na slovenskih avtocestah po letih:
leto 2003 2004 2005 2006 2007 2008
mrtvih 21 21 26 28 30 9
Vir: Statistični urad RS, MNZ, Policija
http://www.stat.si/pxweb/Database/Ekono...

no don kojota - jaz se proti mlinom na veter nočem boriti - kaj pa vidva?
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

WarpedGone ::

Torej, ti pravzaprav trdiš, da je stanje na AC v primerjavi z drugimi cestami "sprejemljivo" in kakršnikoli (rahlo dražji) dodatni varnostni ukrepi pravzaprav niso potrebni. Ne boš verjel, da bi se do neke mere tudi strinjal.

Ampak ti si tule trdil tudi tole:
in še vedno bi vlagali ne vem koliko denarja v drage detekcijske sisteme za opozarjanje na anpako, namesto da bi vložili denar v sistem za preprečevanje napake

in tole:
še enkrat.vi poskušate vlagat denar v drage novoletne okraske - ne pa v opremo za preprečevanje vožnje v napačno smer

Navijal si za tehnične sisteme preprečevanja napak/vožnje v nasprotno smer. Ko smo ti narisal, da je to neumnost, se pa zvijaš kako je to brezveze sploh, saj da varnost sploh ni problem.

To ni konstrukitvna debata ampak trollanje. Over and out.
Zbogom in hvala za vse ribe

Tear_DR0P ::

To ni konstrukitvna debata ampak trollanje.

piše človek, ki se še vedno ubada z mojim zmotnim mnenjen izpred 10 postov, namesto da bi se ukvarjal s postom, kjer sem mu navedel številke in precej dobro razlago zakaj sem prepričan da je njegova rešitev napačna? dej no dej. a boš zmogel kakšno raziskavo? kakšen članek, s katerim boš podkrepil da se splača kupit utripajoče luči in jih namestiti na avtocesto - a lahko dokažeš da boš s tem poskrbel za 25% zmanjšanje smrtnosti na avtocestah? v aboslutnih številkah to pomeni samo 5 mrtvih manj na leto. al boš spet trdil da trolam? in se izognil bistvu mojega zapravljanja časa tu gor?
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

WarpedGone ::

Aha, torej se jasno odrekaš tehničnim posegom v promet. Te bom lahko citiral, če boš ob naslednji kontra vožnji po AC zopet privlekel ven špice? Good.

Sicer pa, kako je lahko nekaj "napačna rešitev", če hkrati trdiš da problema pravzaprav ni? Kaj je potem dobra rešitev "neobstoječega" problema?
Odloči se, a je kej za poštelat na AC ali ne?
Zbogom in hvala za vse ribe

Keyser Soze ::

@Tear Drop
Ergo, po tvoje seveda, je varnost dovolj visoka, da je več ne višamo, kar se tiče avtoceste?

P.S:: Šur. Dokler statistika tolče po tistih okoli tebe. Ko bo usekala tebe al pa tvojo familijo boš IMO še kako jambral naokoli.
OM, F, G!

Beli_Zajcek ::

@Tear Drop
Ergo, po tvoje seveda, je varnost dovolj visoka, da je več ne višamo, kar se tiče avtoceste?

P.S:: Šur. Dokler statistika tolče po tistih okoli tebe. Ko bo usekala tebe al pa tvojo familijo boš IMO še kako jambral naokoli.


V interesu vsakega je, da racionalno porabljamo naš proračun. Večanje varnosti za zanemarljivo malo ob velikem vložku denarnih sredstev pač ni racionalno. Tudi zame in mojo familijo bo bolje, da ta denar namenimo manjšanju kakega drugega nezaželenega pojava, kjer lahko res kaj naredimo. Glede na alkoholizem in ostale "zdrave" navade Slovencev se nam ni za bat, da takih pojavov ne bi našli.

/Ampak!!! Pomislite na otroke!
/sarcasm off


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Napihal sem (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25429226 (6092) Kvinta
»

Prometna nesreca - Darwin tukaj ne pomaga (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10415751 (11542) m0LN4r
»

Novi zakon o cestnoprometnih predpisih (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
53589157 (72201) darkolord

Odvzem vozniškega dovoljenja? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
47841122 (16727) Ziga Dolhar
»

Izpit za avto pri 21-ih!?!?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
678321 (5157) ||_^_||

Več podobnih tem