Forum » Loža » T-jet vs TDI
T-jet vs TDI
_marko ::
Lep pozdrav!
Vem, da imamo na tem forumu kar nekaj ljudi, ki se spozna na avtomobile.
Ker pa vemo, da se veliko avtomiblskih hiš odloča izdelovati prostorninsko majhne(1.4l) bencinske motorje za turbo polnilnikom.
Dobljena moč je primerljiva z boljšimi dizli z prostornino 1,9l.
Npr. Fiat 1.4 T-jet zmore 150KM.
Zdaj me pa zanimajo bistvene razlike teh dveh motorjev.
Primerjava porabe, prožnosti, zmoglivosti, kje je peak obratov, servisiranje...
Kaj se splača bolj kupit ob enaki ceni, itd...
Vem, da imamo na tem forumu kar nekaj ljudi, ki se spozna na avtomobile.
Ker pa vemo, da se veliko avtomiblskih hiš odloča izdelovati prostorninsko majhne(1.4l) bencinske motorje za turbo polnilnikom.
Dobljena moč je primerljiva z boljšimi dizli z prostornino 1,9l.
Npr. Fiat 1.4 T-jet zmore 150KM.
Zdaj me pa zanimajo bistvene razlike teh dveh motorjev.
Primerjava porabe, prožnosti, zmoglivosti, kje je peak obratov, servisiranje...
Kaj se splača bolj kupit ob enaki ceni, itd...
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.
koyotee ::
No recimo VW ima 1.4T 170 km
mislim da vse podatke ki jih potrebujes najdes na njihovi uradni strani
UPORABI GOOGLE!
mislim da vse podatke ki jih potrebujes najdes na njihovi uradni strani
UPORABI GOOGLE!
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
@LOL ::
_marko: kakor sem seznanjen so tile motorji male prostornine z twinchargerjem (govorim za 1.4TSI) idealeni motorji -> poraba zelo na nivoju, praktično trga od malih obratov do velikih (pri dizlu moraš pač šaltat tu pa gre zihr do ene 7k ). Užitek v vožnji je zagotovljen
Edin problem je pomojem mnenju in sicer, denimo da je avto star ena tri leta, iz garancije, in se ti pokvari kompresor ali turbina. Ali pa oboje. Stroški popravila sigurno niso majhni
Edin problem je pomojem mnenju in sicer, denimo da je avto star ena tri leta, iz garancije, in se ti pokvari kompresor ali turbina. Ali pa oboje. Stroški popravila sigurno niso majhni
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!
Geek: The Windows!
Mr.Ecko ::
Mislim da če delaš redne servise in daš kvalitetno sintetično olje mora zdržat vsaj 200.000
@LOL ::
To pravijo tudi za dizel motorje pa velikokrat crknejo turbine ki so zelo občutljive (sploh če kupuješ rabljen avte in je kakšno tele pred tabo teralo z mrzlim motorjem v obrate ter sunkovito ugašalo)
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!
Geek: The Windows!
Mr.Ecko ::
Tak avto bi kupu samo nov.Oz za 5mil rajši kaj drugega ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mr.Ecko ()
_marko ::
Poraba je še vedno dobrih 7, kar je več kot pri dizlih.
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.
@LOL ::
So what?
Pa btw. primerjaj ti 1.4TSI 170km motor z 170km dizlom. Razlika ni tako velika v porabi, medtem ko je cena nekje večja za TDI, hkrati pa je užitek v vožnji zagotovo 100x večji v 1.4TSI. Za 1 liter bencina pa se neb dost sekiral, sploh ko odtehta zvok in veselje.
Denimo ko sem jaz kupoval avto bi namesto TDI dizla vsekakor vzel 1.4TSI. Če bi seveda bil na voljo (no sej za Audije še danes ni tko da).
AJa pa poraba okrog 5 litrov pri dizlih z 100 in več konjskimi močmi je več ali manj mit. Razen če res res ne šparaš pri vožnji itd. To pa vsekakor ni veselje v vožnji. Pri mojem 1.9TDI je poraba tja okrog 6.5-7 litrov povprečno.
Aja pa še nekaj: prednost teh TSI motorjev je navor ki ga je hudo ogromno in kjer so do sedaj sloveli komercialni dizli. Zdaj je zadeva izenačena
Pa btw. primerjaj ti 1.4TSI 170km motor z 170km dizlom. Razlika ni tako velika v porabi, medtem ko je cena nekje večja za TDI, hkrati pa je užitek v vožnji zagotovo 100x večji v 1.4TSI. Za 1 liter bencina pa se neb dost sekiral, sploh ko odtehta zvok in veselje.
Denimo ko sem jaz kupoval avto bi namesto TDI dizla vsekakor vzel 1.4TSI. Če bi seveda bil na voljo (no sej za Audije še danes ni tko da).
AJa pa poraba okrog 5 litrov pri dizlih z 100 in več konjskimi močmi je več ali manj mit. Razen če res res ne šparaš pri vožnji itd. To pa vsekakor ni veselje v vožnji. Pri mojem 1.9TDI je poraba tja okrog 6.5-7 litrov povprečno.
Aja pa še nekaj: prednost teh TSI motorjev je navor ki ga je hudo ogromno in kjer so do sedaj sloveli komercialni dizli. Zdaj je zadeva izenačena
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!
Geek: The Windows!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: @LOL ()
_marko ::
Ja, maš prav ja. Golf 1.4 170KM je pol miljona cenejši od dizla 2.0 170KM.
Navor; dizel;350/1750-2500, TSI;240/1750-4500
Navor; dizel;350/1750-2500, TSI;240/1750-4500
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.
@LOL ::
Očitno je prihodnost bencincev res v majhnih kubaturah -> tudi BMW z Peugeotom je že predstavil podoben motor, ...
Sploh si ne bi rad predstavljal enga 2.0TSI
Sploh si ne bi rad predstavljal enga 2.0TSI
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!
Geek: The Windows!
Phoebus ::
Ah, prihodnost v malih kubaturah je smešna..gre se pač za to, da lahko iz motorja iztisnejo večji izkoristek- kar pa ne pomeni, da ne bodo delali 3L+ mašin s podobnimi tehnološkimi biseri- trg avtomobilov le sega malo preko golf razreda
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109233 (68115) | Berserker |
» | Koliko za avto?/Turbo vs atmosferski bencinar? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 72633 (61022) | hojnikb |
⊘ | TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 46288 (41996) | Mavrik |
» | Je kdo vozil vw motor 1.4 16v (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17294 (15948) | AngelOfDeath |
» | Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 24082 (20391) | ivanuscha |