» »

test bencina

test bencina

««
«
1 / 6
»»

trnvpeti ::

Jebeš tako televizijo,
da naredijo test, in potem ne objavijo, kateri bencin je izgubil
a so tako mocni pritiski Petrola?

Thomas ::

Lahko poveš kaj več?
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

trnvpeti ::

ne morem, to moras novinarje vprasat
oziroma odgovorne urednike
oziroma....

in potem krivijo druge, da imamo slabo kontrolo
zacne se pa pri novinarjih :)

dukenukem ::

sj blo jasno,mamo bencin kot v bosni,če bi mel tazga kot v avstriji, bi z enim rezervarjem nardil okol 70km več:O važno, da mamo evropske cene goriv,ostalo jih ne briga :(

trnvpeti ::

od kod si dobil 70km?
pa koliksen je en tank :)

29,7 P bencin + 5.6km za X bencin, to je razlika cca 18% v prid X bencina
ni slab procent

ali3n ::

- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ali3n ()

McHusch ::

Tale test je bil bolj šlampast. Avtomehanik je ja polil pol flaše!

trnvpeti ::

polovico flase
pretiravas :)
pa ni pokazalo pri drugem vzorcu
je tudi verjetno malo polil
itak pa, 18% je veliko

dukenukem ::

da je petrolov bencin slab, se govori že dolgo,pa un biodizl, k so ga enkrat sami čaral ,je povzroču, da so enim avtom zaribale bosch pumpe;) v sloveniji pa itaq ni nadzora nad kvaliteto goriva,sploh se pozna, če tankaš na kaki starejši pumpi, k ma rezervarje kondenzirane ;)

dzinks63 ::

:)) Mehanik je za prvi vzorec temeljito pobrisal kesl, tako da pri drugem dolivanju je še sigurno bilo nekaj goriva not. Pa še pri prvem dolivanju je mehanik nekaj polil po strani. Če je že kašna razlika, tolikšna sigurno ni, kot so prikazali novinarji, novinarke.

BigWhale ::

Ce niso naredili double-blind test z vsaj 100, ce ne kar 1000 avti, potem ne steje nic.

Keyser Soze ::

Potem ne šteje test statistično. Še vendo pa razlika v realnosti LAHKO je. Še celo večja kot jo je pokazal test.
OM, F, G!

Brane2 ::

tist test je brezveze iz tko ene 15 vzrokov.

Pa če začnemo od zadaj, kako vedo koliko sotane v ceveh pumpe ?

Poleg tega, te zadeve so tako narejene, da od rzervoarja ne pelje ena cev, ampak dve- ena je povratna.

Gorivo torej kroži, za to pa je potrebno nekaj benza- 1 liter v 50 l kestlu ni zadosti.

Ves čas njene vožnje se sistem "bori" z zračnimi mehurji in ko ta problem postane v nekem precej naključnem trenutku prehud, stvar škirpne. Kdaj točno in koliko benza je takrat še v ceveh nihče ne ve.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Samson ::

Hum, kateri je zmagal? :O)
Naceloma je najprej tankala na Petrolu, potem na OMV. Torej je A Petrol, B pa OMV. Po kmecki logiki. Ampak malce zmede dejstvo, da je pozneje pokazana OMV levo in Petrol desno (pise na plastenki). Torej je obratno kot prvic. Kdo pozna tole fraco pa vprasa s katerim je vec prevozila. Mene samo zanima, ceprav tankam tam kamor naletim, jebi ga....
condom.com not found - load pregnant.bat - done :O)

trnvpeti ::

brane2, prvi bencin je imel prednost
je pa res, poln tank, pa do kam prides
sam potem ne bi mogla v enem popoldnevu skupaj spravit prispevek

steev ::

Pa ne mores delat test z litrom bencina.
:|

trnvpeti ::

lahko delas test
zakaj ne

trnvpeti ::

in ce bi se enkrat isti test naredila
ali bi bencin P zmagal pred bencinom X?

Brane2 ::

v bistvu bi morali avto testirati na ene 5 tih avtomobilih. Nekaj malo bolj športnega, recimo kakšen golf GTI, pa nekaj prostornega pa nekaj varčnega pa nekaj relativno poceni pa mogoče kako stvar iz preteklih generacij motorjev.

Nato bi moral strokovnjak stvari strokovno predelati tako, da bi lahko meril pretok.

Lahko bi recimo izstopno cev za gorivo zamašil, na vstopno pa bi povezal flašo 1 liter z jeklenko s potsisnim plinom in regulacijo pristiska.

Avto bi postavili na valje, ga vžgali in postavili v željeni režim vožnje, nastavili pritisk goriva na tak kot ga sicer generira pumpa za gorivo nato pa odmerili točno 1 porabljeni liter.

To bi ponovili na ostalih avtomobilih in objavili rezučltate, katerim bi tako za kanček več lahko verjel.

Po možnosti bi vsako "pasmo" zajeli na 3-4 različnih pumpah iste firme- čisto toliko da dobite občutek o variancah zaradi kakovosti rezervoarjev na pumpi itd.

Pa cel postopek bi bilo fajn ponoviti še enkrat ali dvakrat v razdobju recimo mesec...

Aja, pa fino bi bilo izmeriti temperaturo goriva ob zajemu, njegov volumen in maso. Gostota benza in derivatov lahko znatno niha glede na temperaturo ( IIRC tudi do 4%).

Liter benza zjutraj ni enak litru benza v toplem popoldnevu...
On the journey of life, I chose the psycho path.

trnvpeti ::

ja tako se testira
da dobis bolj tocne rezultate
in koliko menis da bi bilo manj razlike :)

Brane2 ::

Pojma nimam. Zato pa sem s takim zanimanjem kliknil na tisti link.

"Slovenski novinarji so končno nekaj odkrili !" sem si reku.

Kad tamo ono-ljerka ostala na cesti brez benza.

Neeee, ni ona pozabla tankat. Gre za _znanstveni_ test katerega bistveni del je tip, ki mi je svojčas na bolhi menjal bremzpakne... :\
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

Sajne, da imam kaj proti njemu. Pakne mi je zamenjal dokaj dobro in dokaj poceni, a s tem sedaj si je IMHO naredil antireklamo.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

trnvpeti ::

ja tudi mene zanima
mam tudi obcutek pri bencinih, da je full razlika
sam ni casa stestrirat

bi pa se eno stvar testiral
zmeraj grem ob istem casu tankat
in gre razlicno bencina not :)

gruntfürmich ::

mater ste primitivni. pa neke flaše gor dol, pa avtomehaniki kot znanstveniki. itq da je razlika v bencinu glede specifične energije zgorevanja in pa za ottove motorje seveda oktansko število. že različne nafte dajo različne produkte, kaj šele rafinerije. zato ne misli da je kaj narobe z njim. pač je drug boljši. in pika. vseeno pa ustreza vsem pogojem za prodajo.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Ted ::

Če je tankala euro 95 potem ne vem če ni tole lovska ker sem slišal, da mata petrol in OMW istega. Razlike pri gorivih so večje pri dizlu in 98/100 oktanskem bencinu.
Mah...

Avby ::

Na večih forumih vidim da ljudje menijo, da meritev ni bila izvedena korektno.

Škoda. Bi se dalo tud natančneje jo izvesti in dokazati svoje. Vsaj sam menim tako, ker ko pride do goriva pa sem že res slišal marsikaj.

b ::

Sodobni motorji kolikor jaz vem rabijo nekaj časa, da se navadijo na spremenjeno kvaliteto goriva in temu prilagodijo režim delovanja. Tko da test 2x 1L (nisem videl oddaje, ampak če sem prav razumel je bilo tako) je totalno brezveze.

Neznanstveno lahko tudi jaz povem, da nisem opazil bistvene razlike v porabi med petrol/omv/95/98/100 bencinom. Največkrat tankam 95 OMV, ker se mi ni treba sprehodit cez celo stacuno tako kot na petrolu.

levaky ::

V Delu je bil enkrat test bencina. Petrol, OMV, INA in Agip. Najslabše se je odrezal slednji. Se mi zdi, da sta imela Petrol in OMV najboljše rezultate.

So pa test delali v laboratoriju in so merili oktane, primesi,...

Matej

BigWhale ::

Za relevanten test bi dejansko potrebovali nekaj 100 razlicnih avtomobilov in nekaj 100 razlicnih voznikov. Stvar na valjih ni relevantna, ker stvar meris v idealnih pogojih. Meritev moras opravljati na cesti. Pri tem vzames voznike iz vseh moznih skupin voznikov (norci, dedki, turisti, zenske, skrtuhi, ...) pa vsem randomly avtomobile potalas.

Vsi drugi testi so dejansko zanic. Se najbolj zanic so pa tisti 'jaz sem zadnjic na petrolu tankal in naredil 50km manj!!!! Spet grem na OMV tankat 100 oktanskega, ker avto bolj leti, manj zre, pa se leps zgleda!'

Brane2 ::

V bisvu za ta namen tudi valji ne bi bili slabi.

Saj ni treba da si bogata multinacionalka- tudi v domači garaži lahkon narediš povsem spodoben in spoštovanja vreden test, le usesti se moraš prej in razmisliti kaj dejanjsko bi rad testiral in čemu se lahko v imenu časa in enostavnosti odpoveš, nato pa zahteve izpeljati čimbolj iznajdljivo.

Saj tebe pri danem testu ne zanima konkretna poraba vseh avtomobilov, le relativne razlike posameznih goriv pri nekaj najbolj pogosto uporabljanih režimih motorja (recimo idle, nekaj srednjega, 2/3 moči, polna moč) pri ogretem motorju in to je to.

Tudi tu bi se verjetno lahko tako znašel, da ne bi meril porabo skozi čas ampak recimo pretok ali razliko pretokov z natančnima dvema pretočnima senzorjema (dovod in odvod goriva)...1
On the journey of life, I chose the psycho path.

kixs ::

BigWale:

Ce zelis merit samo kakovost goriva, so najboljsa varijanta valji in isti avto. Lahko se vec avtov. Ampak vedno pod enakimi pogoji z razlicnimi gorivi.

Ce vkljucis zraven voznika in njegov nacin voznje, bos dobil toliko varijant, da lahko dokazes samo to, da imajo ljudje razlicne nacine voznje, ki se odraza v razlicni porabi goriva. Kot pa ves, ni nikoli nobena voznja enaka drugi in tako ne mores ugotovit ali je kaksna razlika samo zaradi goriva.

lp

perci ::

Pa zakaj valji? Lepo v ler, obrate ne slabih 3k, pa čao miki.

jype ::

Ena ključnih napak, ki jih delajo pri "testiranju" ljudje je ta, da domnevajo, da na črpalkah istega ponudnika goriv vedno natočijo enako kvalitetno gorivo.

Po moje ne le, da imajo različni bencinski servisi različno kvalitetno gorivo, tudi s časom se kvaliteta sčasoma lahko občutno spremeni.

Najbolj realen test bi bil tak, da bi natočili na vsaki črpalki dobrih 500 litrov goriva in potem s tem gorivom prevozili, kolikor daleč gre po enaki poti in ob enakih vremenskih pogojih (očitno torej v zaprti hali in z avtomatizirano vožnjo).

Phoebus ::

Ja kako pa mislite da testirajo nove avtomobile? Na valje, neko hitrost, pa gremo dokler gre. Potem pa ima X5 3.0d kombinirano porabo 6 litrov >:D

sinko999 ::

Kaj komplicirajo ljudje, to greš na fakulteto oz preizkuševališče motorjev , tam imajo senzorje ki merijo temp okolice , motorja goriva emisije potem , sam prostor preizkušanja je klimatiziran. Sam motor se bo vedno enako obnašal vmes ne bo človeškega faktorja. Za primer na FS Maribor je v kleti ravno eno tako preizkuševališče za motorje. Potem se lahko naredi preizkus z obremenjenim nato z obremenjenim motorjem .
Če potegnemo vse pod črto % ponovljivosti je v kontroliranih razmerah prekleto večji kot pa v kaki domači garaži.
Ni? ni ve?no !

kixs ::

sinko999:

potem pa naredi tak test, ce imas veze na faksu... verjetno so ga ze delali, pa imajo samo za interno uporabo ;)

BigWhale ::

Rezultat taksnega testa v nekih strogo kontroliranih pogojih ne bo pomenil nic kar se tice voznje in porabe.

V laboratoriju lahko poves katero gorivo je boljse. Ta podatek ti pa ne koristi kaj dosti za na cesto, saj bo tukaj prisel do vpliva tvoj stil voznje, tvoj avto in pogoji, ki so na cesti.

kixs ::

BigWhale:

se ti norce delas al ne stekas, da so preverjali kakovost goriva!??!? In koliko sama kakovost oz. nekakovost bencina zmanjsa/poveca porabo! In ne koliko vpliva nacin voznje na porabo!

Ce delas primerjavo kakovosti goriva, potem MORAS izkljucit vse zunanje faktorje!

:\ :\ :\ :\

BigWhale ::

Hocem povedati, da kakovost samega goriva ni nek zmagujoc faktor, ker se bo enako gorivo drugace obnasalo v dveh razlicnih avtomobilih.

Lahko da bodo ugotovili, v laboratoriju, da je neko gorivo bolj kakovostno od drugega, pa bo tvoj avto naredil z njim se vedno isto stevilo kilometrov. Zato se tak test, katero gorivo 'je boljse' MORA delati na cesti. Laboratorijska razlika ne pomeni nic, ce vecina voznikov s tistim gorivom ne naredi vec kilometrov. :)

energetik ::

Obup, eni novinarji se gredo zdej znanstvenike in sploh ne pomislijo na statistiko, možnost ponovljivosti, napake, vplive na meritev. Na cestah se ne da narediti take primerjave, ker se pogoji neprestano spreminjajo. Ena možnost bi bla avto dati na valje, druga recimo v zaprti hali vozit kroge s konstantno hitrostjo, še najboljša pa ta od sinko999 - mašino različno obremenit v laboratoriju in potem merit porabo. Pri vsem tem pa vzet vzorce iz različnih črpalk različnih firm in tudi vzorce z različnih pump iste firme.
BigWhale: Test na cesti z različnimi vozniki in avti ne pove NIČ o kvaliteti goriva. Meni bi samo povedal, kako imajo različni ljudlje drugačne načine vožnje. Pomisli, enkrat ti veter piha 10km/h nasproti, enkrat pa v rit recimo na razdalji 100km - razlika bo zihr tam nekje 0,5L/100km. In ti boš pri takih vplivih okolja ocenil kvaliteto goriva??:\

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

trnvpeti ::

tema je bila odprta z namenom, zakaj novinarka ni objavila, kateri bencin je boljsi
zakaj se to boji objaviti?

pa cisto lep test je naredila (ce bi ponovila , bi verjetno prišla do podobnih odstotkov)
kot uporabnik me zanima, natocim poln tank, pa se peljem xxx km
in me zanima , da je gorivo P slabse od X, in da je razlika 18%
ali je to 17.23% ali pa 18.77% mi je vseeno (pa četudi je razlika samo 10%, ali pa samo 5% pri tem testu, bi morala objaviti, kateri bencin je zmagal)

taksni testi bi izboljsali kvaliteto goriva, in vsi bi bili zadovoljni

ne vem kako to testirajo v nemciji oz avstriji, mogoce bi bilo pametno narediti isti test, kot ga naredijo, predvidevam nemške avto revije

kixs ::

BW:

kot sem v svojem prvem postu napisal. Test BI morali delat na valjih! Lahko z vec avti in vedno pod istimi pogoji delovanja motorja (isti obrati) za razlicno gorivo.

Na koncu bi dobili:

Test pri petih avtih je pokazal, da gorivo VPLIVA XY% ali NE VPLIVA na stevilo prevozenih kilometrov na valjih pod kontroliranimi pogoji.

Tak test in rezultat bi bil relevanten tudi za realne cestne voznje. Res je, da je voznik zelo velik faktor, vendar, ce ima nekaj veze samo gorivo, potem tudi to na koncu vpliva na koncno porabo avta.

LP

jype ::

trnvpeti> pa cisto lep test je naredila (ce bi ponovila , bi verjetno prišla do podobnih odstotkov)

Močno dvomim - ker je testirala z izrazito majhno količino goriva, pred drugim testom pa _ni_ strokovno izpraznila tanka za gorivo (kot ga je pred prvim testom), je test zelo sporen.

Če bi potem peljala nazaj v delavnico, popolnoma izpraznila tank in test ponovila, bi test bil malo manj sporen, a še vedno ne preveč natančen.

Pri enem litru lahko napaka zaradi ostankov goriva v napeljavi preseže 20% (ziher lahko več kot 2 deci spraviš v cevi za gorivo), kar je nesprejemljiva natančnost.

gruntfürmich ::

ne, laboratorijska razlika goriv bi morala biti osnova za 'morda' sprobati gorivo v praksi. ker če bo nek voznik dejansko objektivno videl da z nekim naredi 50 km več, dam jaz glavo stran. same bučke tu luščite.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

energetik ::

trnvpeti:
1. test ni bil lep ampak nerealen
2. mislim da ne sme s takimi nepreverjenimi testi obtožat različnih firm
3. vsi bencini ustrezajo standardom, verjetno pa kvaliteta niha tudi znotraj posamezne firme
4. preberi moj prejšnji post

perci ::

A loh en pove, zakaj so tok nujni tej VALJI. Zakaj ne bi pač laufali mašine v prostem teku in merili čas delovanja?

energetik ::

V prostem teku pri recimo 2000 rpm bi bila poraba zelo majhna in bi trajalo 100 let, da bi se dalo izmerit porabo. Na valji pa poljubno nastaviš obremenitev, ker pomembno je tudi pod kakšno obremenitvijo laufa mašina.

gruntfürmich ::

sj ti pravim, energetik, folk tu samo buške lušči... pa nima blage...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

trnvpeti ::

ok energetik :) maš prav
vendar še tako dober test ne bo naredil bencina P boljsega od bencina X (če je lahko napaka do 20%, ali je lahko samo pri enem bencinu?)
ali pač? :)

ko bo kaksen bolj realen test narejen, bi prav rad videl to!
če ima kdo dostop do kaksnih testov v nemčiji ali avstriji bi bilo tudi zanimivo
ker sigurno bo potem padla debata glede sistema testiranja pri njih
in slovenci bomo spet najbolj pametni hehe

kixs ::

energetik:

avti imajo v prostem teku okoli 700 do 900 obratov na minuto (odvisno od avta). Poraba v prostem teku je cca 2L na uro. Torej ne bi rabil celo vecnost in v koncni fazi bi lahko tudi tako izmeril kakovost goriva na svojem avtu.

Naj pa poudarim, kot je ze bilo receno, nikoli ne bos dobil vedno enake mesanice, pa ceprav tankas skoz na isti pumpi.

lp
««
«
1 / 6
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

95/98/100 oktanski bencin (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16432588 (12238) ...:TOMI:...
»

Kje tankati benz? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16323121 (18244) Pithlit
»

Ali je v Avstriji boljši (kvalitetnejši) bencin? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9417835 (15271) krneki0001
»

Petrol ultimax (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Loža
42347500 (25809) Matev
»

Kvaliteta bencina/dizla (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10226232 (24096) kixs

Več podobnih tem