» »

test bencina

test bencina

Brane2 ::

Malo verjetno se mi zdi, da bi lahko bila površina cilindra, po takerei potujejo jekleni batni obroči iz relativno mehkega aluminija.
On the journey of life, I chose the psycho path.

nodes ::

>Prvi dan ko se je začela polemika sem imel slučajno prazen tank in sem šel točit na Agip ( dizel). Se namreč veliko vozim in rezultati so sledeči: >Točil sem tri krat. in naredil 1170 do 1200 km z enim tankom. Normalno pa naredim od 1009 do 1035. Razlika je očitna.

čez čas boš razočaran ugotovil, da prevoziš spet samo dobih tisoč km ...pa oglasi se >:D..gor gre presneto rado, dol pa samo ob zategovanju užitkom...;(

solatko ::

Razlika med gorivi na Petrolu in OMW ter Agip-om je zelo velika. Na Agip sem šel, ko mi je to svetoval moj mehanik (motorist), ko je razliko opazil na motorju. Že leto in pol tankam na Agip-u, le enkrat vmes sem tankal na Petrol-u na Zaloški. Razlika v delovanju motorja je bila tako očitna (cukanje, slabo odzivanje, težko vžiganje...), da sploh ne grem več drugam kot na Agip. Boli me k...c za laboratorijske teste in vaše "strokovne" razprave, saj vem iz lastnih izkušenj, da je v izdelkih istih blagovnih znamk, narejenih v različnih državah ogromna razlika, ki jo potrošnik čuti na lastni koži (samo en primer - pena za britje Palmolive kupljena v Trstu - po britju mehka koža, britje lahkotno, brez raznih pekočih občutkov - skratka bp. Enaka pena kupljena v Lj pri najboljšem sosedu - poreklo izdelka vzhodna evropa - britje cukajoče (enake žiletke), obraz pekoč, koža rdeča - pena po enem britju v smeti. Izdelek testiran v "neodvisnih laboratorijih" in "pregledan od naših instanc, pred prodajo"). Glede skoraj pol več kilometrov prevoženih z Fiatom 850s pa tole - Proizvajalec tega avta je za njega predvidel 95 oktanski bencin. V bivši jugi je bila ta tako zanič, da avto na ta bencin skoraj ni vžgal (malenkost bolje je bilo na Istrabenzovih pumpah), zato sem redno (in ne samo jaz) tankas Super98, ki pa ni bil dosti boljši (ratne rezerve z dodatkom oktanov in aditivi), tako, da je bila razlika vidna iz aviona brez kakeršnega koli laboratorija. Zato nejevernim Tomažem, res je to, da sem s tem rezervarjem avstrijskega 95 bencina naredil skoraj pol več kilometrov, kot običajno. Če bi takrat stanoval v Tržiču, bi sigurno tankal na Ljubelju na oni strani, saj bi se kljub višji ceni goriv, vozil občutno ceneje, predvsem pa lepše. Izpušna cev se je po enem tanku tako očistila, da je bila svetlo siva, po enem tednu domačega bencina, pa je bila zopet zapacana, črna in nikdar več lepo siva (avto je bil redno servisiran, vožen v mešanem režimu in ni bilo drugega problema kot zanič bencin). Splošno je znano, da so imeli zahodni turisti z boljšimi avtomobili veliko problemov, kadar so morali tankati na balkanu (dopusti, službene poti....). Če pa menite, da imate prav, ko trdite, da je vseeno kje in katero gorivo točite v svoje avtomobile in da razlike, vsaj opazne ni, zakaj ne kupujete vsi OMW olje za motorje - saj oznaka viskoznosti je na vseh oljih enaka - pa nekateri kupujejo najdražja olja in jih menjajo na 30kKm, drugi pa cenejša in jih pač zamenjajo bolj pogosto, oznake so kot pri gorivih enake in vse ustrezajo standardom. Počasi bo treba reči bobu bob in trgovcem v fris povedat, da pod pojmom kvalitete prodajajo drek in da smo potrošniki to zaradi povečane ponudbe in možnostjo izbire to spoznali in jih bomo, če ne spremenijo svoje politike (čim ceneje kupiti, ne glede na kvaliteto in zelo drago prodati kot prvovrstno blago), enostavno bojkotirali in šli pač tja, kjer bomo za enako plačilo pač dobili prvovrstno blago - tudi pri gorivih.

kekz ::

V bivši jugi je bila ta tako zanič, da avto na ta bencin skoraj ni vžgal

Sicer nisi napisal v kakšne pogledu zanič. Če je premalo oktanov, potem je učinek ravno nasproten. Avto težko ugasneš in ne vžgeš. To se mi je dogajalo pred leti v Romuniji, ko je bilo možno dobiti zamo normal bencin, jaz pa bi rabil super. Ko si izključil kontakt, je avto še kar tekel (no bolj pokašljeval).

zakaj ne kupujete vsi OMW olje za motorje


Jaz v avto že ves čas dajem Petrolov Proton garant. Mi je bolj prikladno, ker OMV-ja nimam blizu.
Po 300.000 km lahko rečem, da motor še vedno odlično teče in niti pomisliti še ni na neko generalko, tako da si tista 5x dražja olja lahko nekam vtaknejo.

kekz ::

Malo verjetno se mi zdi, da bi lahko bila površina cilindra, po takerei potujejo jekleni batni obroči iz relativno mehkega aluminija.

To kljub temu najdeš pri kakšnih kosilnicah, drugih motornih orodjih in nekaterih starih mopedih.
Najbrž sicer aluminij ni povsem navaden, ampak kakšna zlitina.

kekz ::

Povzetek odgovorov na vprašanje "Več oktanov, večja moč?" (Delo 20.10.) z mojimi komentarji...


odgovor OMV:
Učinke višjeoktanskega števila je zaznati že ob prvem polnjenju, voznik začuti večji navor. Poveča se učinek. Gorivo OMV super 100 zagotavlja do triodstotno(!) povečanje moči ter izboljša izkoristek. Prednosti se ne pokažejo le pri uporabi v novih ampak ugodno deluje tudi na starejše pogonske agregate. Zaradi dodatkov, ki zmanjšujejo trenje, zagotavlja triodstotni(!) prihranek pri porabi.


Ha 8-O, sama reklama jih je.
3% povečanje moči se pa res čuti. Pri končni hitrosti približno (~kubično razmerje moč:hitrost) 1%. Pri 180 km/h končni hitrosti je to 1,8 km/h. Res zelo občutno. >:D
Starim avtom kvečjemu kompresija že malo šepa, kar pomeni, da rabijo MANJ oktanov od enakega novega.
3% prihranek pri porabi. Torej avtomobil namesto 7 l/100km potem porabi 2 dl manj. Zelo opazno, ni kaj.


odgovor Petrola:
Oktansko število je vrednost, ki opredeljuje odpornost proti klenkanju. Prilagojen je konstrukcijskim karakteristikam motorja. Odvisno je predvsem od kompresijskega razmerja. Oktansko število za vsak motor posebej določi proizvajalec motorja. Če je za neki motor predpisano oktansko število 94,5, bo takšen motor moral uporabljati bencin z vsaj94,5 ali več, torej 95 ali več. V takem motorju bi torej lahko brez škode uporabljali NMB 98, vendar s tem ne bomo pridobili pri moči motorja. Če pa je za neki motor predpisano oktansko število 95,5 ali več, potem 95-oktanski ne bi več zadoščal in bi morali poseči po 98. V tem primeru bi prehod na 98 pomenil povečanje moči motorja.
Po Petrolovih podatkih je vozil, ki bi zahtevala uporabo bencina z več kot 95 oktani, na trgu zelo malo. Nekateri vozniki namreč oktansko število še vedno povezujejo z močjo motorja (več oktanov, več moči), kar pa ne drži.


Bravo Petrol. Komentar ni potreben.
Petrol prodaja 98 oktanov zato, ker uporabniki pač želijo to kupovati in ne zato, ker bi to rabili ;).

edge540 ::

>>Petrol prodaja 98 oktanov zato, ker uporabniki pač želijo to kupovati in ne zato, ker bi to rabili

Mnoge nove mašine rabijo 98 oktanca. Predvsem bolj navite.

kekz ::

Petrol pravi, da prodaja 98 oktanskega bencina obojim, tistim, ki ga samo želijo kupiti in tistim, ki ga res rabijo, ne presega 1% skupne prodaje bencina.

Oba moja avta sta konstruirana za 91 oktanov. En je res 1000 kubični fajrcajh, drugi pa 2 litra 16 ventilov in krepko čez 100 šimlnov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kekz ()

edge540 ::

To nevem kolikšen delež avtov procentualno rabi tak bencin, zagotovo pa ne vsi ki ga točijo.

Vsekakor pa poznam mnogo ljudi, ki točijo 100ko, potem pa okoli razlagajo kako ima njihov clio/punto/whatever več moči:D

El Barto ::

Ja oktani:

na eni nemški TV sem gledal tak test in so ugotovili, če imaš Ferrarija (oz kaj podobnega), in se voziš tako "turistično", potem tankaš 95.
Če greš pa dirkat in hočeš iz njega iztisnit vse, potem rabiš 98, čeprav dirkaš lahko z 95 oktanskim, le moč je malenkost nižja.

Zatorej če greste dirkat s Ferrarijem, potem le tankajte 98 ;) , za ostalo pa le dobro podprite našo požrešno državo... :P
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson

nodes ::

>odgovor Petrola:
>Oktansko število je vrednost, ki opredeljuje odpornost proti klenkanju. Prilagojen je konstrukcijskim karakteristikam motorja. Odvisno je >predvsem od kompresijskega razmerja. Oktansko število za vsak motor posebej določi proizvajalec motorja. Če je za neki motor predpisano >oktansko število 94,5, bo takšen motor moral uporabljati bencin z vsaj94,5 ali več, torej 95 ali več. V takem motorju bi torej lahko brez škode >uporabljali NMB 98, vendar s tem ne bomo pridobili pri moči motorja. Če pa je za neki motor predpisano oktansko število 95,5 ali več, potem >95-oktanski ne bi več zadoščal in bi morali poseči po 98. V tem primeru bi prehod na 98 pomenil povečanje moči motorja.
>Po Petrolovih podatkih je vozil, ki bi zahtevala uporabo bencina z več kot 95 oktani, na trgu zelo malo. Nekateri vozniki namreč oktansko število še vedno povezujejo z močjo motorja (več oktanov, več moči), kar pa ne drži.

tule imam en dopis uradnega servisa Citroen, ki svoji stranki priporoča uporabo Istrabenzovega 100 oktanskega bencina, v avtomobilu za katerega je proizvajalec predpisal 95 oktanskega, češ da je Petrolova petindevetdesetka preveč "sajasta".
Kao, da imajo s tem velike probleme tudi ostali Francoski proizvajalci. Petrol in službe, ki po zakonu skrbijo za kakovost pa ni nič. Kaj je v državi že vse v službi zgolj dobička??? Samo dokler bomo merili potrošniki samo na cesti ne bomo prišli daleč. Tole bo v kratkem romalo najmanj na zvezo potrošnikov!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nodes ()

Azrael ::

Bencin sajast?

Ali samo genialci ne znajo menjati filtrov za zrak?

Če bi rekli, da je v 95 oktanskemu preveč vode, bi še razumel, tako pa, bi hotel več razlage.
Nekoč je bil Slo-tech.

solatko ::

Bencin verjetno ni sajast, se pa več saj izloči pri slabem bencinu, v katerem so še primesi nafte, ki bi morale v rafineriji ven. To že skozi trdim, da imata petrol in omw dosti slabšo kvaliteto bencina kot agip.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

edge540 ::

>>petrol in omw dosti slabšo kvaliteto bencina kot agip

Ne vem kak je z agipom ampak omv ima dosti boljši bencin od petrola. Pa ne mi rečt, da se mi to samo zdi. Z omv bencinom pridem iz garaže vzvratno v klanec, z petrolovim ali tuševim pa ne (razen če si vzamem 3 metre zaleta, potem komaj zlezem)!

gruntfürmich ::

bencin ni nikoli sajast.
sajast je ponavadi plamen ali motor, ne pa bencin.:\ :\

sajavost je razmerje vodik/ogljik. in očitno varira. zelo.

toliko o tem.

(bolj oktanski bencin bi znal biti bolj sajast)
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

gzibret ::

Saje so drugo ime za nečistoče v bencinu (žveplo, živo srebro, glineni delci, ogljik...). IMO
Vse je za neki dobr!

kekz ::

To sem se jaz dostikrat spraševal, kaj dela glina v bencinu. Če po dolgih kilometrih šraufamo bencinske dele motorja, so vedno rdeči od gline.

Potem sem se nekoč lotil lastne proizvodnje bencina in sicer s kreking procesom iz odpadnih mineralnih olj.
To se dogaja pri dobrih 600 stopinjah ob prisotnosti katalizatorja. In katalizator je GLINA ;).

Zanimivo pa je, da pri frakcijski destilaciji surove nafte dobiš zelo nizko oktanski bencin, ker prevladujejo ravne molekule. To potem zahteva dosti aditivov, da postane uporabno.
Pri krekingu pa že v osnovi dobiš kar solidno oktansko število. Aditivov je treba manj.

Večina bencina je pridelanega s krekingom:
- ker se ga porabi dosti več, kot ga vsebuje surova nafta (v razmerju do ostalih frakcij)
- ker je več oktanski

Torej zaključek: vsak komercialni bencin vsebuje glino! (čisto se je ne da sfiltrirati).

nodes ::

dejstvo je da se dovod goriva maši od nesnage v gorivu...odgovorni še nič!

JohanP ::

tule imam en dopis uradnega servisa Citroen, ki svoji stranki priporoča uporabo Istrabenzovega 100 oktanskega bencina, v avtomobilu za katerega je proizvajalec predpisal 95 oktanskega, češ da je Petrolova petindevetdesetka preveč "sajasta".


Če vozite francoskega turbodizla je nasploh priporočljivo ne tankat petrolovega. francoske turbine so nastavljene za mnogo boljšo kvaliteto, kot je prodaja petrol, kar je glavni razlog da pri nas francoskim dizlom tako rade crknejo dizelturbine.

kekz ::

Kaj imajo turbine veze z gorivom, mi pa tudi ni jasno. Turbine v svojem življenju nikoli ne vidijo goriva.

JohanP ::

Kekz??

gorivo + zrak
izpušni plin
turbina

kekz ::

Turbina tlači zrak. Goriva ne! Šobe za vbrizg goriva so tik pred ventili pri motorju za turbino.
Na drugi strani je turbina gnana z izpuhom. To je bolj robustni del in če saje ne motijo samega motorja, najbrž niti turbine ne.

Sicer pa je sajavost bolj problem dizlov. In če dizelskih turbin ne moti, zakaj bi potem bencinske.


Sploh je pa ta dva posta ne gresta skupaj:

> tule imam en dopis uradnega servisa Citroen, ki svoji stranki priporoča uporabo Istrabenzovega 100 oktanskega bencina

> Če vozite francoskega turbodizla je nasploh priporočljivo ne tankat petrolovega.

JohanP ::

turbina tlači izpuh! Ne mislim se tukaj prerekat s tabo o tem kako deluje turbina - pejt pa si preberi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JohanP ()

kixs ::

Zdejle sem skoraj eno leto tankal OMV Diesel. Od vceraj naprej tankam AGIP Diesel.

Pa da vidimo razliko :P

Na poraba.com imam naslednjo statistiko:

OMV: zapisov 22, povprecna 4,49
Petrol: zapisov 4, povprecna 4,70

Seveda je za Petrol premalo zapisov, da bi merodajno rekel, da je nafta slabsa - ceprav je ;)

lp

BigWhale ::

Jaz sem bil pa preprican, da izpuh vrti turbino, katera vrti kompresor, ki potem tlaci zrak, ki gre v motor...

Nevem...

energetik ::

Seveda je tako. Turbino poganjajo izpušni plini, na isti osi pa je kompresor, ki stiska čisti zrak, ki gre potem v valje. Gorivo se vbrizga pri dizlu direkt v valje.
Obstaja pa tudi kompresor - tega poganja jermen preko glavne gredi in tudi stiska čisti zrak.
Torej ima stik z IZGORELIM gorivom le pogonski del turbine, kateremu je mislim da vseeno, če je na njem nekaj saj.

LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

WarpedGone ::

Njemu že, kaj pa ležajem? So dovolj zatesnjeni da vanje ne pridejo sajasti delci?
Zbogom in hvala za vse ribe

Azrael ::

Naj bi bili zatesnjeni, saj so mazani z oljem pod pritiskom. Olje najde pot skozi špranje prej kot saje. Zato avto z uničeno turbino hudo kadi, saj olje teče direktno v izpuh. Podoben sistem kot tisti na tankih za delanje dimne zavese, samo da tam teče v izpuh kar gorivo.

Turbino uničuje naslednje:

- ko je hladna, sploh pri priganjanju v visoke obrate, turbina zlahka zariba. Ohišje turbine še ni dovolj ogreto, lopatice se hitro ogrejejo. Pri tako majhnih tolerancah prehitro zmanjka prostora med lopaticami turbine in njenim ohišjem in posledičo lopatice drsajo po njem. Ohišje je navadno iz sive litine, lopatice iz aluminija in se posledično močno obrabljajo.

- hladna turbina ima tudi slabo mazanje z oljem. Pri nekaj 10.000 vrtljajih na minuto je mazanje ležajev kritično pomembno

- tudi dolgotrajno teranje motorja na full uničuje turbino, saj se lopatice pregrevajo in začenjajo taliti.

Poleg zmanjšanja učinka turbine obrabljene lopatice porušijo tudi natančno uravnoteženje in poveča vibracije, kar uničuje ležaje turbine.

Za tisti Citrenov nasvet bi bilo res dobro vedeti več.
Nekoč je bil Slo-tech.

Vikking ::

Če vozite francoskega turbodizla je nasploh priporočljivo ne tankat petrolovega. francoske turbine so nastavljene za mnogo boljšo kvaliteto, kot je prodaja petrol, kar je glavni razlog da pri nas francoskim dizlom tako rade crknejo dizelturbine.

johanP: gorivo tukaj nima veze z življensko dobo turbine. Kot je že Azrael povedu, gre za hitro segrevanje materiala pri visokih hitrostih in prehitrem ohlajanju le-tega. Ker zanjo biti kvalitetni deli drag in se marikateri cekin prišpara pri turbini so določene turbine še bolj občutljive.

Gorivo ima veze na porabo odzivnostjo, izjemoma v redkih primer da pride zaradi goriva do poškodbe motorja. Posplošeno pa gorivo ne vpliva na življensko dobo delov motorja.

gruntfürmich ::

----------Če po dolgih kilometrih šraufamo bencinske dele motorja, so vedno rdeči od gline.

pa ste sigurni da ni to korozija? ker tudi korozija železa zna biti rdeča.
samo uprašam, ker ne vem.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Azrael ::

Tisti drobni prah ni nujno rja. Namreč dobiš ga tudi v vplinjačih APN6 mopeda, ki ima plastičen tank, cevka do vplinjača je plastična, vplinjač pa skoraj v celoti iz aluminija, povrhu pa olje v mešanici dobro preprečuje morebitno rjavenje igle plovca.

Prah se nahaja na plovcu in njegovem prekatu, ki je zatesnjen pred zunanjim zrakom, tako, da ni to prah iz zraka.

Enak rezultat bo viden tudi na injektorjih, čeprav so filtri za bencin pri avtomobilih z vbrizgavanjem zelo fini.
Nekoč je bil Slo-tech.

gruntfürmich ::

še vedno pa mi ne gre v glavo to izrazoslovje: ''Saje so drugo ime za nečistoče v bencinu (žveplo, živo srebro, glineni delci, ogljik...)''. temu se še vedno zelo čudim.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Azrael ::

Morali bi videti cel dopis.

Ampak nekako imam občutek, da gre za podobno finto,: "Jaaa... tipka A na tipkovnici vam je odpovedala zato, ker,... ker,... hočem reci,...ummm,....hmmm, ...imate na PCju naložen Linux.". Ni izmišljeno.

Toliko, da oni niso krivi. Mogoče se motim, samo avtoservisov, kjer te namesto, da bi vprašali "Kaj je narobe?", vprašajo "Kje mislite, da je napaka?" na žalost ni tako malo.
Nekoč je bil Slo-tech.

gzibret ::

> še vedno pa mi ne gre v glavo to izrazoslovje: ''Saje so drugo ime za nečistoče v bencinu (žveplo, živo srebro, glineni delci, ogljik...)''. temu se še vedno zelo čudim.

On average, crude oils are made of the following elements or compounds:
Carbon - 84%
Hydrogen - 14%
Sulfur - 1 to 3% (hydrogen sulfide, sulfides, disulfides, elemental sulfur)
Nitrogen - less than 1% (basic compounds with amine groups)
Oxygen - less than 1% (found in organic compounds such as carbon dioxide, phenols, ketones, carboxylic acids)
Metals - less than 1% (nickel, iron, vanadium, copper, arsenic)
Salts - less than 1% (sodium chloride, magnesium chloride, calcium chloride)


tukaj
Vse je za neki dobr!

dzinks63 ::

:)) sajavost plamena, bencina. V Evropi se že pojavlja bencin z večjim deležem alkohola. E85, Ford

dj cotto ::

Novinarka (tračarica?): "Hrvaški avto klub (HAK), ki je primerljiv z našim AMZS, že 7 let opravlja preizkuse..." :D Pazi, da res! Te preizkuse opravlja hrvaška revija AvtoKlub in ne združenje avtomobilistov oz. HAK. Testirali so goriva z okoli 40 različnih pump, med njimi so bile, kolikor se spomnim, po ena pumpa iz A, H in BiH in tako kot prejšja leta tudi en OMV in en Petrol iz Slovenije (običajno v Brežicah). Teste pa so opravljali v LJ v petrolovem laboratoriju. :)) Najboljši je bil na Tifonu (ki ga je zdaj kupil MOL), na drugih črpalkah pa je kvaliteta varirala (na Ininih, Petrolovih, OMV-jevih in privatnih črpalkah). Le gorivo s petih črpalk ni ustrezalo evropskim standardom, vsa ostala so bila ustrezna. Res pa je, da za nekatera nova vozila to ni več dovolj dobro. V Avstriji in na Madžarskem pa točijo čistejša goriva od trenutnih evropskih predpisov. Zapisali so še, da do velikih razlik prihaja tudi zaradi starih rezervoarjev na določenih pumpah. Zato je bil eden od nasvetov, da tankajte na novih črpalkah. Več se trenutno ne spomnim, ker je preteklo že okoli 3-4 mesece odkar sem to bral.

Azrael ::

Testi bencina na Hrvaškem so kar pogosti. Zanimivo je, da je v ospredju vedno Tifon (je pa tudi najdražji).

Članke o testih bencina časopisa Auto klub in Večernji list lahko preberete na Tifonovi uradni strani.
Nekoč je bil Slo-tech.

dj cotto ::

Kaj je tu, da je v ospredju zmeraj Tifon, zanimivega? Misliš, da gre za zaroto? Za reklamo? Napisal sem, da so teste opraviliv Petrolu v LJ! Če bi bilo res, kar med vrsticami namiguješ bi najbrž bil na prvem mestu Petrol, ka-li? Kar se tiče pogostnosti - opravljajo jih enkrat letno, zadnjih sedem let.

dj cotto ::

Hvala za link. Zdaj sem lahko še enkrat na brzino pogledal. Teste 94 vzorcev so naredili v ZG v Ininem laboratoriju, 18 vzorcev pa so nato še enkrat stestirali v Petrolu. Rezultati se ujemajo. Je pa vsaka peta črpalka (in ne pet črpalk, kot sem napisal zgoraj) imela slabše gorivo od Euro4 standardov.

Azrael ::

>Kaj je tu, da je v ospredju zmeraj Tifon, zanimivega? Misliš, da gre za zaroto? Za reklamo?

Kakšna zarota neki?!?

Firma je dokaj nova in stavijo na kvaliteto (kar se lepo pozna na ceni), ne pa na prodaji el cheapo robe za gadne pare, kot večina novokomponiranih biznimanov na ozemlju ex. YU. To je zanimivo.

>Kar se tiče pogostnosti - opravljajo jih enkrat letno, zadnjih sedem let.

Koliko kaj vrednih testov goriv je bilo v tem času v deželi na sončni strani Alp? Jih je možno kje videti in prebrati?
Nekoč je bil Slo-tech.

dj cotto ::

Saj jaz to vem! Tebe sem spraševal, če misliš, da jim AvtoKlub dela reklamo, ker praviš, da je "zanimivo, ker je v ospredju vedno Tifon". Ker nisi podal, kaj misliš pod pojmom "zanimivo".

dj cotto ::

Vem, da pri nas takih testov ni, zato sem tvojo nedoločno besedo "pogostnost" le definiral s konkretnimi podatki. "Pogosto" je nedoločljivo in lahko pomeni tedensko, mesečno, dvo-, tro- in več mesečno, letno,... Le za to je šlo.

CaqKa ::

kot je že bilo zgoraj povedano je na poraba.com statistika za posamezne firme extra

pri meni zaenkrat ni razliek... bom pa zgelda začel pri omw tankat da bom videl razliko

kekz ::

Moja trenutna statistika porabe po črpalkah (iz poraba.com):
Poraba Diesel pri družbi Petrol: 8,26 l/100km
Poraba Diesel pri družbi OMV: 9,93 l/100km

Razlika se mi še ne zdi regularna, ker je število vpisov premajhno in je to vpliv drugačnega tipa voženj.
Ampak začetek nakazuje, da OMV ni drastično boljši od Petrola. Na dolgi rok pričakujem izenačenje pri približno Petrolovem rezultatu.

ivanuscha ::

Kako drasticno boljsi, sej pri tebi je OMV precej slabsi... poleg tega ti testiras dizel, tuki je bolj debata okol 95 oktanskega bencina.

CaqKa ::

jaz imam 1 vnos v omw pa cca za eno leto vnosov iz petrola.. tako da je nekak odlična priložnost da šaltam zdaj na omw in naredim primerjavo... samo v tem času se spet lahko marsikaj spremeni... pa tudi leto je lahko vremensko drugačno

barracuda ::

Tudi jaz imam neprijetno izkušnjo. V nedeljo sem tankal na ljubljanski obvoznici poln tank bencina 95. Od takrat nimam več takih pospeškov, kot naj bi jih imel in avto mi celo med vožnjo cuka. Sedaj čakam, da se tank izprazni na polovico in grem tankat na drugo črpalko. Največkrat tankam na MOL-u v Logatcu in do sedaj še nisem imel nikoli problemov, pa s tem nočem reklamirat MOL-a, ker sem videl, da so eni imeli že težave s tem bencinskih servisom.

Skratka, sprašujem se, ali dajo na te tavelike bencinske servise bolj slabo gorivo iz razloga večje fluktuacije porabnikov? Sploh pa je to takšna pumpa na kateri ustavljajo predvsem tujci, ko se peljejo čez Slovenijo, kateri se pa ne bodo hodili nazaj pritoževat nad kvaliteto.

Ne razumem pa, da Petrol toliko vloži v reklamo za "novi" bencin in potem še vedno prodaja umazano sranje ter se dela norca iz uporabnikov.

Scorpia ::

Ne vem kaj se vsi pritožujete čez petrol. Sam hodim vedno sam na tiste črpalke ki delajo 24 ur in je vsaj kokr tolk vedno svež benz in ne stoji po več dni.
Sam sem imel največ težav pri agipu in to 2x, ker se mi je uklopila lučka da mi je katalizator fuč. Po vsej verjetnosti se je zabasal od umazanije in ni mogel več opravljati svojega dela. To se mi je ponavadi sam v bosni zgodilo, če sem naletel na slabo gorivo. Na petrolu pa omw tega ni nikoli bilo. Drgač mam katalizator vredu, ker avto tudi ni toliko star, še sreča da se po nekaj dneh tista umazanija odpade in gre najbrž tudi ven.
Pa še eno presenečenje sem doživel pri petrolu, sem šel na pot v italijo, pri njih tankal in sem z 42 litri naredil 700km. Bilo je dosti mešane vožnje, sem vsaj bil v 4 mestih, prav tako sem se dosti vozil po ulicah milana. Skoraj mi je uspelo do meje priti z enim tankom, pa nisam upal toliko voziti pod rezervo. Toliko da se ve kolk je ''slabo'' petrolovo gorivo. Imam pa drgač peugeot 307 1.6 motor, ki ima drgač mešano porabo 8l. Po mestu tudi mal več.
////

blackmack ::

Mam golfa 5 TDI. Zadnje čase sm več tankal na petrolu in je avto postal glasen kot tank, pa motor nemirn. Zdaj sm dva tanka zopet naredo z OMW in je čista razlika.

amigo_no1 ::

Je ta Golf V s commom-rail ali pumpe-dose (črpalka-šoba) sistemom dovoda goriva , ki je btw glasen kot star traktor že od vsega začetka?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

95/98/100 oktanski bencin (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16441766 (21416) ...:TOMI:...
»

Kje tankati benz? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16336306 (31429) Pithlit
»

Ali je v Avstriji boljši (kvalitetnejši) bencin? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9424604 (22040) krneki0001
»

Petrol ultimax (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Loža
42358970 (37279) Matev
»

Kvaliteta bencina/dizla (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10229078 (26942) kixs

Več podobnih tem