» »

test bencina

test bencina

kekz ::

Ne vidim direktne povezave med kakovostjo in porabo. Niti povezave med oktanskim številom in porabo...
Kje piše, da je bolj kakovosten tisti, ki ima nižjo porabo?

Jaz sem z (že bivšim) avtomobilom vozil prvih 200.000 km z 91 oktanskim bencinom, naslednjih 100.000 km pa s 95 oktanskim, ker so 91 nehalo prodajati. V tujini sem še vedno vozil na 91. Nobene razlike pri porabi ali moči ni bilo ne glede na proizvajalca ali oktane. Avto je bil konstrukcijsko predviden za 91.
Se je pa v daljni preteklosti že zgodilo, da sem na kakšni črpalki natočil svinjarijo v tank in so bile težave z mašitvijo filtrov in celo diz. Celo tank mi je nekoč prerjavel od znotraj, ker je bilo vlažno blato na dnu.

Zdaj imam dizla in sem pričakoval večje razlike med proizvajalci goriva. Pa je tudi ni. Porabo mi pri podobni vožnji kaže enako ne glede kje tankam.

Ta mit o različnih kvalitetah goriva se mi zdi podoben kot bi se menili o različni kvaliteti banan med Mercatorjem, Šparom, Tušom... Tudi nihče ne dela raziskav, povsod dobiš isti šmorn. Občasnen padec kvalitete pa je posledica trajnosti in skladiščenja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kekz ()

energetik ::

kekz, se strinjam. Možno je le da pride do povečane porabe, če tankaš manj oktanski benz, kot je predpisan, ECU zamakne vžig zarad klenkanja, pol se pa lohk kej zveča poraba.
Ampak da bi prodajalci goriva imeli bencine s tako različnimi kurilnimi vrednostmi, da bi se poznalo, je pa po mojem mit, kvaliteta po mojm pri vseh niha znotraj nekih standardov.
Sej smo že prej v temi ugotovil - taka primerjava je možna le v laboratorijskih pogojih na isti mašini, pri tem da se naredi več časovno razmaknjenih testov in se jih povpreči.

LP

gruntfürmich ::

----Ampak da bi prodajalci goriva imeli bencine s tako različnimi kurilnimi vrednostmi, da bi se poznalo, je pa po mojem mit, kvaliteta po mojm pri vseh niha znotraj nekih standardov.

po moje pa zna zanihat kurilna vrednost, tudi za kake 5%. kako bi se pa to poznalo na porabi - verjetno da bi se znižala. --- ampak to so samo moje špekulacije!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

_marko ::

A če vam povem, da ima Alfa drugačen zvok, če jo tankaš na Petrolu v Trbolvjah kot pa če jo kje na kakšni drugi črpalki(omw, mol)?
:)
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.

NorK ::

v trbovljah imate tako onesnažen zrak, da vpliva še na bencin :D
sicer pa mislim, da bo že nekaj na tem, če toliko ljudi iz lastnih izkušenj pravi, da bencini niso enaki.

solatko ::

Zmeraj tankam polno - delam med 100 in 200 km/dan, tako da povprečno porabo lahko zelo enostavno zračunam. Razlika je tudi v delovanju motorja, živahnosti pri pospeševanju .... Ni pa to laboratorijsko merjena poraba, podal sem samo svoja opažanja pri vožnji z mojim avtomobilom.

OChack ::

ja res se pozna pri pospeševanju, če je slaba nafta nekak avto ni prožn, ko da bi vodo kuru, nobene moči itd........
glede same porabe ej pa tko, motor bi mogu pod štelgasom probat kolk požre, lep primer je naš hondin agregat ki je zelo zbirčn kar se goriva tiče, nujno more bit super 98 pa tud ni vseen ekr proizvajalc. petrolov vem d ani najbol, ker agregat skoz crkuje
Int€l inside, IDIOT Outside

energetik ::

Tele razlike v delovanju in pospeševanju so po mojm bolj placebo efekt - mislite, da bolje deluje, ker ste tako slišali od drugih. OChack, Če ti mašina crkuje je verjetno kaj z mašino narobe a ne?
Še enkrat napišem - že dosti let tankam kjer pač nanese, ni važn, katera firma, pa še nikoli nisem zaznal razlik med gorivi, ker jih po mojem mnenju tudi ne moreš pri običajni cestni vožnji.

BigWhale ::

Ja, to bi jaz rad dopovedal ljudem. Laboratorijska minimalna razlika ne pomeni prakticno nicesar.

1000 avtov, 1000 nacinov voznje in 1000 razlicnih poti. Soferji samo vozijo, neznanci pa jim tankajo neznano gorivo. To izvajas dokler vsak vsaj 100x ne izprazni tanka. Se bolje 200x. Za vsak tank natancno zapisujes koliko kilometrov je bilo narejenih.

In na koncu pogledas kaksna je situacija, v prid kateremu gorivu. Ce sploh kateremu.

perci ::

Ob predpostavki, da sprazniš tank enkrat tedensko (kar ni malo), rabiš za izvest tak test 4 leta. V tem času lahko kvaliteta goriva na eni črpalki že parkrat pade in zraste. Tko da tak test ni realen.

Je že bolše, da avto laufaš na ene 3000 vrtljajev v leru in to počneš dokler ne sprazniš par tankov goriva iz vsake črpaljke. Ker ne moreš merit kilometrov, meriš čas. Al pa valji, pa čao miki.

gzibret ::

Heh, Perci, dal si mi idejo.

Meriš, koliko časa deluje en generator na elektriko. In ni treba naliti polnega kesla, zgolj kakšen liter ali dva.
Vse je za neki dobr!

energetik ::

Finta je pa ta, da ko bi tkole spraznu ene par tankov goriva na valjih al pa v prostem teku, bi zapravil toliko denarja, da bi lahko po mojm več let tanku na "slabši" pumpi. :D >:D
Brez veze se je s tem ukvarjat, zato so prisotni neki standardi, tankaš kjer ti pač začne goret lučka.;)

Brane2 ::

Finta je pa ta, da če bi naredil iz tega res dober, zanimiv članek, ki bi ga ljudje brali in navali kot referenco, bi samo od denarja od reklam lahk tankal kar nekaj časa za tem efektivno zastonj, pa še dobro ime bi di ustvaru...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

V bistvu pretiravate.

NI nobenega pametnega razloga, da bi sedaj moral izpraznit kar cel tank. Zadosti je točno beleženje porabe in nekaj sekund dela.

Če bi bil zadosti pameten ( kar un tip - Govednik iz članka) očitno ni, bi lahko meril porabo kar z zajemom senzorjev _z_motorja_ samega_.

Kako recimo motor dozira gorivo v valj ? Ima kak poseben dozator ?

Ne. Pri bencinarju je količina vbrizganega benza premosorazmerna času odprtja injektorja in pritisku goriva v dovodni cevi.

Da bi poenostavili stvari, regulirajo pritisk, potem pa samo s širino impulza doziraja točno željeno količino goriva.

In točno to lahko beleži tvoja naprava- čas odprtosti vseh injektorjev skupaj. Ta čas je premosorazmeren pretoku goriva skozi motor.

Ob tem te celo niti ne zanima nujno konkretna poraba v litrih na 100 km,

Zanima te recimo koliko sekund so bili efektivno odprti tvoji injektorji v času, ko si s povprečno hitrostjo 100 km/h prevozil en krog po obvoznici.

Pa recimo da si lahko za različne režime motorja lahko izbereš tri proge- obvoznico, kako lokalno, počasnejšo cesto (dolenjka), kaj izrazito navkreber ( pot na urh ali kaj podobnega) in kaj izrazito počasnega ( 30 krogov po kakem dolgem parkingu ali po neki progi skozi BTC). Tako bi dobil dokaj hitro rezultate, ki bi bili dokaj točni.

Ko bi to počel za različnimi avtomobili, bi mogoče bilo pametno pred tem prečekirati splošno stanje motorja ( recimo mazanje, kompresija, delo ventilov in ustrezne nastavitve, sistem za hlajenje).
Ne govorim o servisu, le o beleženju stanja motorja, na katerem je bila meritev izvedena...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Brane2 ::

In BTW, sumljivo se mi je zdelo zakaj so za članek izbrali ravno Govednika, zato sem malo poiskal po netu za "Govednik" v povezavi z POP TV.

Našel sem Vanjo Govednik. Če je ta v kakem smiuslu relevantna ne vem, se mi pa doszdeva, da bi šlo lahko za recimo hčerko tipa ali kaj podobnega.
On the journey of life, I chose the psycho path.

T0RN4D0 ::

Po mojem bi blo za samo "kvaliteto" goriva relevanten samo in edino test na valjih, s popolnoma istimi pogojiin dovolj veliko količino goriva (no, vsaj 50l recimo), ogret motor, ogrete gume, ista zunanja temperatura, isti obrati, skratka da se menja samo gorivo.

Če delaš teste na cesti je vse skupi brez veze, ker iščeš razlike >5%... Zuni je pa preveč faktorjev ki napako zlo hitro nabijejo preko 5%...

Seveda pa obstaja tud možnost da bencin ki bi na takšnem testu- pravzaprav ne kvalitete ampak učinkovitosti- zmagal, ni nujno tudi najboljši. Mogoče se ti pa ravno zarad tega zamaši filter vsake tolk časa, mogoče je obraba motorja večja itd...

Skratka za kak uporabn rezultat bi mogu upoštevat kar precej stvari, poleg tega pa predn bi test končal bi črpalka s katere bi vzel vzorec po vsej verjetnosti dobila že drugačen bencin, pa si spet v temi...

Če pa kaka črpalka izstopa in je znana po tem da majo v k* rezervoarje se je pač izogibaš, danes pa res menda ni taka kriza it na drugo črpalko sej je za vsakim vogalom kakšna.

Brane2 ::

V bistvu se moraš vprašat NATANČNO KAJ bi rad odgovoril s testom.

Če iščeš odogovr na vprašanje "kateri benz je najboljši ?", potem te čakajo naslednja podvprašanja in odgovori.

Če pa iščeš odgovr na vprašanje "ALi so razlike med benzi takšne, da jih navadni smrtniki dejanjsko čutijo pri vožnji in zaznajo priporabi ?", ptem je tak test ččisto v redu, ne glede na tolerance, ker se sprašuješ ali razlike preglasijo tolerančna nihanja.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

Pri tisti ideji z injektorji ne bi šlo tko simple, ker ima vsak injektor nek mrtev čas in tako pretok ni povsem sorazmeren s časom odprtost, se pa da to stvar relativno simpl pomerit in upoštevat.

Po moje je ta ideja še vedno dobra...
On the journey of life, I chose the psycho path.

T0RN4D0 ::

Hja sej smrtnik opazi ko mora filter menjat :D

Ta test ko ga je ona avša delala je bil očitno s katerim bencinom se naredi več kilometrov... in je ni zanimalo kako se avto obnaša... To ne bi blo tko težko mogl bi pa definitivno bit izvedeno na valjih (oz tempomat pa po dvorani v krogu se furat naprimer :D ) in s točno izmerjeno količino goriva, ker ta test ni bil podobn ničemur.

perci ::

Brane2: Kako pa deluje board computer, kot ti meri trenutno porabo?

Keyser Soze ::

Po občutku perci. Po občutku.:D
OM, F, G!

Brane2 ::

Še nisem imel priliko odpreti avta, ki bi ga imel, vendar če bi ssam kaj takega realiziral, bi se tega lotil na opisani način.

Če imaš podatek o trenutni hitrosti in režimu delaovnja injektorjev, potem iz tega lahko dobiš porabo...
On the journey of life, I chose the psycho path.

gruntfürmich ::

injektor: ampak to je bull, ker meriti volumski pretok ni merodajno. to bi moral množiti z gostoto, ta pa varira po temperaturi, tlaku in sestavi. če hočeš pametne meritve se meri masa.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

Eh, razlike je par procentov, poleg tega temperatura pri injektorjih ne niha veliko.

So pač več ali manj blizu temperature ogretega motorja.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

Pa tlak je tudi konstanten.
On the journey of life, I chose the psycho path.

kekz ::

Kar se tiče temperature...
Črpalke imajo ravno zaradi temperaturnih razlik (ki pri ogljikovodikih kar precej spreminjajo gostoto) predpis, koliko v zemlji morajo biti rezervoarji, da je temperatura goriv dovolj konstantna in standardna, da potrošniki poleti nismo oškodovani.
Temperatura goriva se najbolj menja šele potem, ko je že v avtomobilu.

Če naročiš domov kurilno olje, ti merilec pretoka na tovornjaku izpljune kalkulacijo, koliko litrov pri kateri temperaturi, kar znese toliko "standardnih" litrov.

nodes ::

količino porabljenega goriva se da z veliko večjo merilno zmogljivostjo izmerit kot tole računanje na injektorjih... temperatura, absolutni tlak, presek, histereza, pogrešek cikličnosti, pogrešek zaprtja ventila, časovna nestabilnost, obraba..

vprašanje je kako priti do najmanjše merilne negotovosti potem pri dobljenem delu..?
v prometu je nesmisel, ker bi moral ponovljivost izvajat "sto" let...

dodal

certificirani laboratoriji?
že vaški tuner motorjev bi moral opaziti 10% razliko pri moči motorja na svoji mizi?
nobenih šokantnih odkritij...zgolj čenče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nodes ()

Brane2 ::

V bistvu težko.

Že elektronika motorja mora imeti precej točno idejo o tem, koliko benza je vbrizgala v cilinder, če drugega ne zaradi nadzora emisij plinov in razvite moči.

Če torej elektronika ima zadosti informacij za to, potem drugih niti ne rabiš.

Če te zanima temperatura goriva in tega podatka nimaš, potem ni tako težko zmontirat še enega temperaturnega senzorja v dovodno vejo in podobno je s pritiskom.
On the journey of life, I chose the psycho path.

nodes ::

>Že elektronika motorja mora imeti precej točno idejo o tem, koliko benza je vbrizgala v cilinder, če drugega ne zaradi nadzora emisij plinov in >razvite moči.

v bistvu gre samo za CO2, CO, HC, O2 , ki morajo biti v okviru NDP. proizvajalci še nikoli niso bili zadovoljni z svojo natančnostjo doziranja.


PR računalnik uporablja to elektroniko in računa samo na dva razdelka in kljub temu laže kot pes teče.

recimo na tehtnica srednjega razreda bi očitaval pet razdelkov natančno (zemljepisno š, d, v lahko kar zanemarimo) problem se pojavi na naslednjem območju, kjer imamo etalon z negotovostjo večjo kot je deviacija goriva... kontrolo goriv je tako v pristojnosti laboratorijev.

vsak ima pravico po svoje merit, samo potem so tudi rezultati sorazmerni nestrokovnosti...hudič nastane, ko jih nekomu proda za zlato.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nodes ()

Brane2 ::

Eh, pa saj ne gre za to, da bi rezultat prdoal za suho zlato.


Gre za odgovor na vprašanje ali so razlike v benzih tolikšne,d a jih čutita tako motor kot voznik.

Se pravi, odogovor ne zahteva nujno točne porabe v L/100 km ampak relativno razliko med gorivi na nekem avtu.

In kaj je boljši senzor za ta odgovor kot sam motor konkrentega avta ?

Tudi natančnost in točnost meritve ni problematična, ker se vprašanej glasi "ali so razlike tolikšne, d ajih navadni smrtnik lahko občuti" in ne "kakšne _točno_ pa so te razlike."

Razlike v režimu delovanja motorja ti bodo jasno pokazale,d a je avto zaznal razliko v lastnostih goriva in se temu prilagaja...
On the journey of life, I chose the psycho path.

WarpedGone ::

Men se avto različno obnaša tut z istim tankom goriva. Ob prvi polovici tanka pije cca 4,8l, v drugi pa 4,3. Obakrat pri enakomerniih 90kmh po ravnem po isti cesti v isto smer in ob prbl. istem vremenu.
Zbogom in hvala za vse ribe

Brane2 ::

Je možno, da je kaj narobe s štoflcem rezerovarja in ti pri praznjenju nastaja recimo podpritisk, ki ti zje*/e pritisk v dovodni veji in s tem odčitavanje porabe goriva ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

WarpedGone ::

Ha, ni izključeno. Bi bil pa mal bizarn problem to :)

Edit: A se nebi tole zaznalo pri tankanju? Da bi mal luft not potegnil ko bi ga odšraufal?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

Bi se moralo.
On the journey of life, I chose the psycho path.

kekz ::

Meni pri tankanju ponavadi luft ven puhne. Danes pri teh hermetičnih tankih...
Ko sem imel pa pri mojem zelo starem študentskem avtu preveč hermetično zaprto (še ni bilo teh novih sofistiranih odzračevanj), pa se je enkrat zgodilo, da mi je zaradi nadtlaka kuril čez 20l/100km. 8-O

nodes ::

> Se pravi, odogovor ne zahteva nujno točne porabe v L/100 km ampak relativno razliko med gorivi na nekem avtu.
kot bi z šuštarskim metrom meril razdalje med atomi

>Tudi natančnost in točnost meritve ni problematična, ker se vprašanej glasi "ali so razlike tolikšne, d ajih navadni smrtnik lahko občuti" in ne "kakšne _točno_ pa so te razlike."
tako nikoli ne boš vedel kaj si izmeril? deviacijo razdalje ali netočnost svojega metra...

>Men se avto različno obnaša tut z istim tankom goriva. Ob prvi polovici tanka pije cca 4,8l, v drugi pa 4,3. Obakrat pri enakomerniih 90kmh po ravnem po isti cesti v isto smer in ob prbl. istem vremenu.

zavisi kako si meril..računalnik proti koncu tanka vžge autoCal

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nodes ()

Brane2 ::

tako nikoli ne boš vedel kaj si izmeril? deviacijo razdalje ali netočnost svojega metra...


Eh, odkod ti to ? Tvoj meter je VEDNO točen, saj je isti motor tudi senzor.

Ko z nekim jeklenim metrom meriš razadaljo, ti ta pove kolikokrat je ta razadalja večja od njegove najmanjše enote- recimo milimetra.

Pri tem delaš pogrešek, ki je v osnovi sestavljen iz dveh komponent:

- tvoje napake pri očitavanju

- pogreška zaradi odstopanja samega tvojega jeklenega metra od dolžinske normale, ki definirana s standardom.

Tu pa je prva napaka zanemarljiva, DRUGE PA NI.
Zakaj ne ? Hja, ker je tvoj motor hkrati senzor in normala, torej ne odstopa od nekega primerjalenega standarda, ker ga tu ne uporabljaš.
That's the beauty of it. :D
On the journey of life, I chose the psycho path.

CaqKa ::

>>> Ob prvi polovici tanka pije cca 4,8l, v drugi pa 4,3.

moj avto po števcu tudi za prvo polovico tanka naredi 2x več kilometrov kot za drugo.. pa me nebo nihče prepričal da avto s polnim tankom manj porabi...

dejstvo pa je da števec za bencin laže in da je skala nelinearna čeprav je linearno narisana. ponavadi je to plovec ki v nekem loku potuje glede na količino bencina.
predvidevam da je skala potem takem sinusne oblike.

WarpedGone ::

>> dejstvo pa je da števec za bencin laže in da je skala nelinearna čeprav je linearno narisana.

Govorim o trenutni porabi, kot mi jo sporoča board computer. Ta vrednost se obnavlja cca vsako sekundo.
Zbogom in hvala za vse ribe

nodes ::

> Tu pa je prva napaka zanemarljiva, DRUGE PA NI.
>Zakaj ne ? Hja, ker je tvoj motor hkrati senzor in normala, torej ne odstopa od nekega primerjalenega standarda, ker ga tu ne uporabljaš.



pravokotna porazdelitev
standardna negotovost zaradi zaokroževanja, netočnosti odčitavanja, neravnosti, temperaturne spremembe... četrt razdelka ne bi več meril.

avto v prometu je etalon merilne negotovosti?..tko čez palec... četrt razdelka d=1l ( jo kar zanemarimo?)...
...naš merjenec je eno ločljivost niže.....merimo lahko, samo rezultati so čudni...pri takem trgovcu ne bi kupoval za zlato..

Brane2 ::

Zakaj so rezultati "čudni" ?

In kakšen je smisel razprave o točnosti in odstopanjih ?

Odstopanja praktično _NI_ .
Tvoj motor se bo vedno obnašal kot senzor natanko tako kot se obnaša kot motor, v okvirjih tebi zaznavnih odstopanj.

Torej-če te rpi merjenju ne zanima koliko dejanjsko zanaša portaba na centiliter ampak ali priihaja do odstopanj, ki so tako znatna, da bi te morala zanimati.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Samson ::

No ja, kolikor sem seznanjen, Petrol nabavlja Italijanski bencin, medtem ko OMV nabavlja Avstrijskega. Milsim da je v eni od teh povezav omenil hrvaski avto klub da je avstrijski nekako bolj "cist". Ce pa je razlika v porabi pa resda nimam pojma, hehe. Sam je veliko ljudi omenilo da raje tanka na OMV kakor Petrolu.
condom.com not found - load pregnant.bat - done :O)

nodes ::

v bistvu tale test tukaj poda negotovost avtomobila in ne bencina....lapsus

;)

Brane2 ::

Avtomobil je negotov v obeh primerih, tako kot senzor kot tudi kot merjenec.

Isti avtomobil, ki je v obeh primerih enako negotov.

Če odštejemo kozmično žarčenje in izvenzemeljske vplive je torej odstopanje senzorja od objekta merjenja nič.

Kakršenkoli pogrešek zagreši senzor motor-senzor glede na neko zunanjo normalo ( recimo masni pretok goriva skozi čas pri določenem bremenu) totalno odhlapi če sta senzor in merjenec ISTI motor.

Kakršenkoli odklon zagreši motor-merjenec, praktično natanko veliko deviacijo naredi tudi senzor.

Če torej zastaviš meritev tako,d a šteje le njuna relativna razlika, si v precejšnji meri zmagal brez velikih denarnih vlaganj.
On the journey of life, I chose the psycho path.

edge540 ::

Da še jaz dodam svoja opažanja.

Ko točim bencin na najbližji pumpi (Tušoil) imam težave z spravljanjem avta iz garaže (vzvratno v pošten klanec z hladnim motorjem). Pri OMVju teh težav ni. Motor spravi skupaj več navora, je pa razlika samo takrat, ko je hladen. Ko se segreje, gre na oba bencina dobro.

Razlike v porabi pa ni. Točim pa vedno 95ko.

Jst ::

Hm, tri (mogoče štiri) leta nazaj sem imel Audi 100 2.6 V6, kateri je imel porabo 12l ter 20 če "nisi vozil normalno." Tankal sem 95 oktanski bencin. Od jeseni do spomladi sem dnevno naredil v povprečju 80km. Vsakič sem tankal polno, 80 litrov. Ob vsakem tankanju sem z fotoaparatom slikal števec km.

Prvo opažanje. Pozimi mi je avto težje vžgal, če sem tankal na Petrolu.

Drugo. Vedno sem speljeval brez gasa. Če je bil rahel klanec navzgor, se mi je občasno zgodilo, da mi je avto ugasnil. Ampak zanimivo, po *mojih* opažanjih, samo če sem tankal na Petrolu.

Tankal sem dokaj izmenično Petrol - Mol.

Ker imam veliko podatkov, sem se spravil malo računati. Na prvi pogled ni očitno vidne korelacije med omenjenimi pumpami. To je tudi zato, ker avto ob tankanju ni bil čisto brez goriva. Zato tudi ne morem uporabiti aritmetrične sredine. Uporabil sem 20 stanj števca kilometrov za vsako pumpo. Normalizirano. Ker avto porabi veliko bencina, sem vzel samo tiste podatke, ki se uvrščajo v maximumom prevoženih kilometrov.

Ob takšnem izračunu lahko opazim, da je bil moj avto dojemljiv za "kakovost" bencina. V teh 20ih stanjih sem prevozil skoraj 380 km več, če sem tankal na Molu. To je več kot pol tanka (80l tank) pri šele 20ih tankanjih.

Potrebno je pa povedati, da je Molova črpalka nova, dočim je Petrolova sicer obnovljena pred 5-10 leti, ampak zgrajena je bila pa bolj v preteklosti.

Sam se nisem oziral kje tankam, razen pozimi sem raje tankal na Molu, iz preprostega razloga: avto je lažje (bolj smooth, manj tresenja) vžgal.

To, kar sem zgoraj naračunal ne pomeni nič. Preveč je dejavnikov, da bi lahko zaključil X je boljši. Podatke imam za približno pol leta in ne vsebujejo različnih črpalk istega prodajalca. Tudi naračunani podatki so za *20* tankanj, kar na eno tanknanje pride zelo malo - 19km v povprečju. Lahko je naklučje, lahko je kaj drugega, ampak za mene je to znak, da dejansko obstajajo variacije pri natankanem gorivu.

edit: prvo sem napisal 98 oktanski, kar ni res; tankal sem namreč 95 oktanski bencin.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

nodes ::

>Kakršenkoli odklon zagreši motor-merjenec, praktično natanko veliko deviacijo naredi tudi senzor.

Kakšna vrednost je kakršnokoli? verjameš da pri vseh ponovitvah popolnoma enako?
če ne podamo merilne negotovosti ne moremo nikoli nekaj točno izmerit, sploh kako določiti vrednost če je realni pogrešek merjenca manjši .
bistvo pri takšni meritvi je vseeno če tankamo AB, BA, AA, BB............možnost rezultata je obratna in manipulacija tako vedno možna

BigWhale ::

> dejstvo pa je da števec za bencin laže in da je skala nelinearna čeprav
> je linearno narisana.

Mah, kazalec je 'prvezan' na en plovec in eno gladilko, da gladi sunke in pljuske.

Tank ni pa nikoli pravilne oblike in se zato plovec v ozjem predelu tanka hitreje potaplja kot v sirsem.

Prav tako se veckrat zgodi, da nalijes toliko goriva, da prekrije plovec. Potem se peljes v Mb v Lj in se kazalec niti ne premakne.

Brane2 ::

nodes:

In zakaj bi moralo biti pri vseh meritvah popolnoma enako ? S katerim senzorjem bi pa dobil ob vaki meritvi poopolnoma enak rezultat ?

Kar se samih nihanj tiče, pa se ne zdijo tako zelo kritična.

S svojo Astro sem svojčas bil sposobn prepreljat tistih 700 do 720 km z 50 litri benza ob pretežno umirjeni relacijski vožnji.

Pri tem so od tanka do tanka varirali mnogi pogoji, pa še vedno sem dobil rezultat, ki se je ujemal s tem, tu pa govorimo o odstopanjih 4%, torej +/- 2%.
On the journey of life, I chose the psycho path.

nodes ::

pa spet ne veš če je teh +/- 2% zgolj slučajnih?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

95/98/100 oktanski bencin (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16441766 (21416) ...:TOMI:...
»

Kje tankati benz? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16336304 (31427) Pithlit
»

Ali je v Avstriji boljši (kvalitetnejši) bencin? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9424604 (22040) krneki0001
»

Petrol ultimax (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Loža
42358967 (37276) Matev
»

Kvaliteta bencina/dizla (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10229077 (26941) kixs

Več podobnih tem