Forum » Problemi človeštva » Gazprom
Gazprom
sid911 ::
Zadnje čase se pojavlja vse več novic in informacij o ruskem Gazpromu. Od partnerstva in še kaj več s Petrolom, d gradnje plinovoda čez naše ozemlje in vlaganje v Nafto Lendava.
Klik
Kaj pravite na to?
Klik
Kaj pravite na to?
1. Asus P8P67 LE | i3 2100 | HD 3850 | 2x4GB | 320 GB + 2 TB
2. FSC Amilo PRO V3515 ( T2060;2 GB;80GB)
2. FSC Amilo PRO V3515 ( T2060;2 GB;80GB)
Saladin ::
Sounds OK.
Konkurenca in raznolikost je zdrava. Plinovod je dolgoročno izplačljiv in ni rizična gradnja.
Dokler ni monopola, sploh tujega, na domačem tlu, ne vidim težav.
Konkurenca in raznolikost je zdrava. Plinovod je dolgoročno izplačljiv in ni rizična gradnja.
Dokler ni monopola, sploh tujega, na domačem tlu, ne vidim težav.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Thomas ::
Kaj pravimo?
To, da ima Evropska Komisija včasih tudi prav. Kar se tiče diverzifikacije oskrbe z energijo že. Ruski plin v kombinaciji z egiptovskim plinom (terminali v Tržaškem zalivu) je praktično idelana stvar. Velike količine poceni (zaradi medsebojne konkurence) energije so tisto, kar v resnici rabimo. Trend plinifikacije namesto uporabe trdnih in tekočih goriv je nekaj najboljšega, kar se trenutno godi v energetiki. Ker plina je več kot nafte in je bolj poceni. To, da oddaja manj CO2 je povsem postranskega pomena, vendar saj in raznih čudnih aromatskih ogljikovodikov ob izgorevanju plina praktično ni, ob izgorevanju nafte, bencina, premoga ... pa so!
Zeleni naj se požro v svojem iracionalnem nasprotovanju!
To, da ima Evropska Komisija včasih tudi prav. Kar se tiče diverzifikacije oskrbe z energijo že. Ruski plin v kombinaciji z egiptovskim plinom (terminali v Tržaškem zalivu) je praktično idelana stvar. Velike količine poceni (zaradi medsebojne konkurence) energije so tisto, kar v resnici rabimo. Trend plinifikacije namesto uporabe trdnih in tekočih goriv je nekaj najboljšega, kar se trenutno godi v energetiki. Ker plina je več kot nafte in je bolj poceni. To, da oddaja manj CO2 je povsem postranskega pomena, vendar saj in raznih čudnih aromatskih ogljikovodikov ob izgorevanju plina praktično ni, ob izgorevanju nafte, bencina, premoga ... pa so!
Zeleni naj se požro v svojem iracionalnem nasprotovanju!
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
sid911 ::
jas gledam na vse to z vidika Nafte Lendava. nekoč cvetoče podjetje danes vegetira, tuja investicija bi še kako prav prišla. osnovna infrastruktura je sicer zastarela, ampak s finančno injekcijo bi se marsikaj dalo postoriti. Vse to pa bi še kako pozitivno vplivalo tudi na širše območje Lendave, saj bi predstavljalo možnost zaposlitve, ki jih na tem območju močno primanjkuje. samo da se ne ponovi napaka izpred kakih dvajsetih let ko so Denar in infrastrukturo namenjeno za posodobitev in razširitev Nafte preusmerili na Kitajsko (če me spomin ne vara).
Glede zelenih: v primeru da preprečijo gradnjo kakega pomebnega objekta (elektrarna, plinovod,...) bi jih bilo potrebno tožiti, saj so rugim onemogočili koristi, ki bi jih določena infrastruktura prinašala ( in tu ne mislim na finačne koristi). (Bi bilo to možno izvest sploh?)
Poleg tega: kot je Thomas omenil: v plinu je prihodnost.
Glede zelenih: v primeru da preprečijo gradnjo kakega pomebnega objekta (elektrarna, plinovod,...) bi jih bilo potrebno tožiti, saj so rugim onemogočili koristi, ki bi jih določena infrastruktura prinašala ( in tu ne mislim na finačne koristi). (Bi bilo to možno izvest sploh?)
Poleg tega: kot je Thomas omenil: v plinu je prihodnost.
1. Asus P8P67 LE | i3 2100 | HD 3850 | 2x4GB | 320 GB + 2 TB
2. FSC Amilo PRO V3515 ( T2060;2 GB;80GB)
2. FSC Amilo PRO V3515 ( T2060;2 GB;80GB)
Stajerc ::
Kak ste smešni s temi zelenimi. Oziroma izrazom "zeleni".
Kot da res pri vsaki stvari nekaj moti samo "zelene" in da ko sploh pomisliš drugače da si "zeleni".
Hočeš nekaj povedat pa si takoj zeleni.
Mi lahko kdo sploh poda definicijo zelenih? Ker po tem kaj vidim in slišim je za vas zeleno vse kaj ni skladno z enoumjem.
Se pravi pol si tud zeleni če namesto tremoelektrarne postaviš jedersko elektrarno in spet si zeleni če namesto jederske elektrarne postaviš termoelektrarno. Se pravi če nasprotuješ prvotnem predlogu si zeleni. Bog ne daj da sploh omeniš vpliv na okolje.
Pol si zeleno zeleni. Boljše biti onačen kot zeleni pomoje kot pa da si zelenec.
Plinovod je dober v kolikor ima država nekaj koristi od njega. Glede na to da Slovenija vrjetno namerava biti le tranzitna država za ta plin (oziroma bi kdo drug rad da bi bila) bo iztržek z tega plinovoda najmanši. Mi bomo tržili samo infrastrokturo in jo vzdrževali to pa je tudi vse. Isto kot da po državi potekajo tračnice katerih skrbnik si in seveda dobiš neko nadomestilo za uporabo in koriščenje le teh ampak to je res minimalno in včasih celo bolje da ni tega ker lahko imaš z vsem skupaj več težav kot koristi.
Če bodo že stroški obratovanja večji kot neke očitne pozitivne koristi potem je pa res vseeno al gre plinovod čez Slovenijo ali pa se mu izogne.
Če bodo stvari dobro dorečene in izpogajane mislim da bi bil plinovod vendarle dobra stvar.
Ampak dejstvo ostaja da bodo težave pri tem in da bo še dosti vode preteklo preden bo kaj se sploh naredilo. Ni niti 20 procentov stvari v naših rokah pomoje.
Tako da Tržaški plinski trminal in plinovod do Italije (Slovenija le kot tranzitna država) in več škode se praktično Sloveniji nebi moglo narediti. Zato že malo razmišlajte z glavo ne pa samo z učbeniki in kaj piše not pa samo eno stvar favorizirat. Pa neboste zato "zeleni".
Tako da ne samo slišat Plinovod pa mislit da je tako lahko pristavit piskrček in res imeti očitne koristi od njega in v imenu energetske oskrbe evrope in dejstva kateri energent je boljši Italiji prav pod nos na našo škodo voziti dobiček.
Malo z širšega obzorja glejte na te stvari in tehtno. Kaj je dobro za nas in kaj ne. In ne samo na prvi pogled!
Plinovod je ekonomsko opravičljiv če prinaša in so ispogajane očitne koristi ampak ob dejstvu da je naša diplomacija popolnoma zatajila v primeru Tržaških plinskih terminalov se bojim da bodo nas tukaj še bolj pahnili v drugi razred. Zgleda da smo predolgo že kaj se smatramo za napreden narod in Evropejce in ne več balkance in je čas da nas spet malo prizemljijo naši vrli politiki?
S tem da plinovod je tudi vpliv na okolje in se mora temu pogledu posvetiti tudi ogromno trezne in zdrave pameti kar se vrjetno tudi bo. Pač je moteč objekt v naravi in to se ne moremo sprenevedati. Kjer bo potekal bodo problemi in bo moteč.
V članku nevem ali so podana pričakovanja vlade ali pa obljube ruskih finančnežev. Dejstvo je da je napisano kot pravljica in da resnica nebo tako pravljična.
Zato upam da nebodo na tej stvari delali isti ljudje ki so se okvarjali z Terminali ker nam bo potem zagotovo žal!
Kot da res pri vsaki stvari nekaj moti samo "zelene" in da ko sploh pomisliš drugače da si "zeleni".
Hočeš nekaj povedat pa si takoj zeleni.
Mi lahko kdo sploh poda definicijo zelenih? Ker po tem kaj vidim in slišim je za vas zeleno vse kaj ni skladno z enoumjem.
Se pravi pol si tud zeleni če namesto tremoelektrarne postaviš jedersko elektrarno in spet si zeleni če namesto jederske elektrarne postaviš termoelektrarno. Se pravi če nasprotuješ prvotnem predlogu si zeleni. Bog ne daj da sploh omeniš vpliv na okolje.
Pol si zeleno zeleni. Boljše biti onačen kot zeleni pomoje kot pa da si zelenec.
Plinovod je dober v kolikor ima država nekaj koristi od njega. Glede na to da Slovenija vrjetno namerava biti le tranzitna država za ta plin (oziroma bi kdo drug rad da bi bila) bo iztržek z tega plinovoda najmanši. Mi bomo tržili samo infrastrokturo in jo vzdrževali to pa je tudi vse. Isto kot da po državi potekajo tračnice katerih skrbnik si in seveda dobiš neko nadomestilo za uporabo in koriščenje le teh ampak to je res minimalno in včasih celo bolje da ni tega ker lahko imaš z vsem skupaj več težav kot koristi.
Če bodo že stroški obratovanja večji kot neke očitne pozitivne koristi potem je pa res vseeno al gre plinovod čez Slovenijo ali pa se mu izogne.
Če bodo stvari dobro dorečene in izpogajane mislim da bi bil plinovod vendarle dobra stvar.
Ampak dejstvo ostaja da bodo težave pri tem in da bo še dosti vode preteklo preden bo kaj se sploh naredilo. Ni niti 20 procentov stvari v naših rokah pomoje.
Tako da Tržaški plinski trminal in plinovod do Italije (Slovenija le kot tranzitna država) in več škode se praktično Sloveniji nebi moglo narediti. Zato že malo razmišlajte z glavo ne pa samo z učbeniki in kaj piše not pa samo eno stvar favorizirat. Pa neboste zato "zeleni".
Tako da ne samo slišat Plinovod pa mislit da je tako lahko pristavit piskrček in res imeti očitne koristi od njega in v imenu energetske oskrbe evrope in dejstva kateri energent je boljši Italiji prav pod nos na našo škodo voziti dobiček.
Malo z širšega obzorja glejte na te stvari in tehtno. Kaj je dobro za nas in kaj ne. In ne samo na prvi pogled!
Plinovod je ekonomsko opravičljiv če prinaša in so ispogajane očitne koristi ampak ob dejstvu da je naša diplomacija popolnoma zatajila v primeru Tržaških plinskih terminalov se bojim da bodo nas tukaj še bolj pahnili v drugi razred. Zgleda da smo predolgo že kaj se smatramo za napreden narod in Evropejce in ne več balkance in je čas da nas spet malo prizemljijo naši vrli politiki?
S tem da plinovod je tudi vpliv na okolje in se mora temu pogledu posvetiti tudi ogromno trezne in zdrave pameti kar se vrjetno tudi bo. Pač je moteč objekt v naravi in to se ne moremo sprenevedati. Kjer bo potekal bodo problemi in bo moteč.
V članku nevem ali so podana pričakovanja vlade ali pa obljube ruskih finančnežev. Dejstvo je da je napisano kot pravljica in da resnica nebo tako pravljična.
Zato upam da nebodo na tej stvari delali isti ljudje ki so se okvarjali z Terminali ker nam bo potem zagotovo žal!
Have a nice day.
Thomas ::
> so ispogajane
A to maš od strička Podobnika? On stalno straši z nekimi "ispogajanji", če me pa spomin ne vara, je to podedoval od strička Buta.
Pomeni pa seveda nič.
Zapomnite si čas, ko se modernizira energetika z večjim uvajanjem plina kot čas, ko ste "bili proti", gospoda Zeleni!
Hvalabogu, če se bo Evropa kmalu prilagodila zemeljskemu plinu, kot energetskemu viru! Čist, poceni, velikanske zaloge ...
Upajmo samo, da bo jokec Zelenih preslišan - tudi s povsem okoljevarstvenega stališča.
A to maš od strička Podobnika? On stalno straši z nekimi "ispogajanji", če me pa spomin ne vara, je to podedoval od strička Buta.
Pomeni pa seveda nič.
Zapomnite si čas, ko se modernizira energetika z večjim uvajanjem plina kot čas, ko ste "bili proti", gospoda Zeleni!
Hvalabogu, če se bo Evropa kmalu prilagodila zemeljskemu plinu, kot energetskemu viru! Čist, poceni, velikanske zaloge ...
Upajmo samo, da bo jokec Zelenih preslišan - tudi s povsem okoljevarstvenega stališča.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Luka Percic ::
>"Malo z širšega obzorja glejte na te stvari in tehtno. Kaj je dobro za nas in kaj ne. In ne samo na prvi pogled!"
Točno tako. Zanas je dobro tudi to, da imamo lastno oskrbo, konkurenco, da gre našim sosedom čimboljše..
Pa da ne upoštevamo zelenih.
>" Pač je moteč objekt v naravi in to se ne moremo sprenevedati. Kjer bo potekal bodo problemi in bo moteč."
Nevem kako se lahko sprenevedate da je tak objekt moteč. Ravno tako je moteč kot homoseksualec ki hodi pocesti in nam nič noče. Če ne prenesete homoseksualcev- ste homofob, če ne preneseš napredka- si zelen.
Točno tako. Zanas je dobro tudi to, da imamo lastno oskrbo, konkurenco, da gre našim sosedom čimboljše..
Pa da ne upoštevamo zelenih.
>" Pač je moteč objekt v naravi in to se ne moremo sprenevedati. Kjer bo potekal bodo problemi in bo moteč."
Nevem kako se lahko sprenevedate da je tak objekt moteč. Ravno tako je moteč kot homoseksualec ki hodi pocesti in nam nič noče. Če ne prenesete homoseksualcev- ste homofob, če ne preneseš napredka- si zelen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Luka Percic ()
Arthur ::
po moje so naši mediji preveč popadli sklep, da če bo plinovod pa terminalov ne bo. italijani so najbrž raje neodvisni od naše dobre volje če jim bomo spustili plin skozi ali ne.
BigWhale ::
Hm, jaz sem 'zelen' pa sem se skor razjokal, ko so povedali, da bodo na Muri gradili hidro elektrarne (ko zacnejo ljudje blodit o vetrnicah, se mi pa sploh obraca)...
Plin je dobra stvar! Vec ga bomo imeli, od vecih ponudnikov, cenejsi bo!
Hocmo plin in vsaj se eno nuklearko, ce ne kar tri, da bomo pol, ko bo plina zmanjkal kar na elektriko 'kurli', se ceneje kot zdaj na plin.
Plin je dobra stvar! Vec ga bomo imeli, od vecih ponudnikov, cenejsi bo!
Hocmo plin in vsaj se eno nuklearko, ce ne kar tri, da bomo pol, ko bo plina zmanjkal kar na elektriko 'kurli', se ceneje kot zdaj na plin.
Luka Percic ::
BigWhale je en tak precej netipičen zelenko. Se da z njim precej strinjat!
Nesme nam pa zamerit, da žalimo vse zelene, saj je vsaj glede na poročanja po televiziji v manjšini.
Nesme nam pa zamerit, da žalimo vse zelene, saj je vsaj glede na poročanja po televiziji v manjšini.
Boeing ::
Thomas in ostali, ni plin "tisti", da ne boste mislili...
Kljub dejstvu, da je neprimerno čistejši od nafte ipd, je še vseeno fosilno gorivo - v okolje sprošča višek CO2-ja in ta CO2 does you no good!
Realna, izvedljiva in za tekoče obratovanje zelo poceni zadeva je kurjenje na lesne sekance, v kombinaciji s toplotnimi črpalkami, solarnimi paneli ter podzemnimi toplotnimi izmenjevalniki - ko zakuriš les, se sprosti največ toliko CO2-ja, kolikor ga je tista dila porabila, da je zrasla, pepel pa je relativno dobro gnojilo. Les se dobi vsepovsod in neodvisno od "rusov", ni občutljiv na krize v arabskem svetu in je naravno obnovljiv vir energije.
Kuhanje na plin ? Osebno nikoli več.
Edino, kar nam resnično manjka je ena velika nuklearka, tam nekje moči 1-1.5GW.
Kljub dejstvu, da je neprimerno čistejši od nafte ipd, je še vseeno fosilno gorivo - v okolje sprošča višek CO2-ja in ta CO2 does you no good!
Realna, izvedljiva in za tekoče obratovanje zelo poceni zadeva je kurjenje na lesne sekance, v kombinaciji s toplotnimi črpalkami, solarnimi paneli ter podzemnimi toplotnimi izmenjevalniki - ko zakuriš les, se sprosti največ toliko CO2-ja, kolikor ga je tista dila porabila, da je zrasla, pepel pa je relativno dobro gnojilo. Les se dobi vsepovsod in neodvisno od "rusov", ni občutljiv na krize v arabskem svetu in je naravno obnovljiv vir energije.
Kuhanje na plin ? Osebno nikoli več.
Edino, kar nam resnično manjka je ena velika nuklearka, tam nekje moči 1-1.5GW.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Thomas ::
Jest si resnično želim, da bi bila Drava od izvira v Italiji, do izlitja v Donavo pri Osijeku, povsem nezajezena. Torej, da Dravskih elektraren sploh ne bi bilo, ker bi nam električno energijo dajal pohorski tonalit, pravzaprav torij, ki je v njem. Ena taka jedrska ultraelektrarna, kilometer globoko v notranjosti in da bi ven vodili le podzemeljski elekrokabli v Maribor, Celje, Gradec, Celovec ...
Da bi porušili vse velike in male hidroelektrarne tudi na Savi in Soči, da bi bil še plinovod iz Rusije odvečen, ker bi imelo tudi milijon stavb, ki so na Slovenskem, v svojih strešnih cegelnih inštaliranih deset GW fotoelektrične moči, priklopljene na Sonce, vse dni.
Toliko zelen sem pa že, vendar flosanje po Dravi do Slavonije za zabavo BI dovolil.
Da bi porušili vse velike in male hidroelektrarne tudi na Savi in Soči, da bi bil še plinovod iz Rusije odvečen, ker bi imelo tudi milijon stavb, ki so na Slovenskem, v svojih strešnih cegelnih inštaliranih deset GW fotoelektrične moči, priklopljene na Sonce, vse dni.
Toliko zelen sem pa že, vendar flosanje po Dravi do Slavonije za zabavo BI dovolil.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Thomas ::
Ceodva je pa blagodejen in popolnoma nenevaren, to smo že dovolj obravnavali.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
jype ::
Boeing> Edino, kar nam resnično manjka je ena velika nuklearka, tam nekje moči 1-1.5GW.
No, v bistvu bi morali kot prebivalci stremeti k decentralizaciji proizvodnje elektricne energije. En majhen fuzijski generator v vsako slovensko klet! Do takrat pa kaka sodobna nuklearka ali dve ne bi skodili, da le ne bodo vse v rokah istega podjetja. Naj nuklearke tekmujejo med sabo, katera bo sodobnejsa, varnejsa in cenejsa, ljudje se bodo pa potem odlocili, od katere bodo kupovali elektriko.
Jaz sem tudi za plinovod, ampak proti terminalu. Nic me ne bi motilo, ce bi Italija zgradila plinovod pod sredozemskim morjem od egipta do Trsta, terminal je pa v vseh pogledih jako rizicen poseg v okolje. Se posebej glede na to da njegovo vplivno obmocje sega prek celotne slovenske obale. Ce tako nujno potrebujejo terminal, naj ga postavijo pred Benetke, saj pravijo, da na nic ne vpliva.
No, v bistvu bi morali kot prebivalci stremeti k decentralizaciji proizvodnje elektricne energije. En majhen fuzijski generator v vsako slovensko klet! Do takrat pa kaka sodobna nuklearka ali dve ne bi skodili, da le ne bodo vse v rokah istega podjetja. Naj nuklearke tekmujejo med sabo, katera bo sodobnejsa, varnejsa in cenejsa, ljudje se bodo pa potem odlocili, od katere bodo kupovali elektriko.
Jaz sem tudi za plinovod, ampak proti terminalu. Nic me ne bi motilo, ce bi Italija zgradila plinovod pod sredozemskim morjem od egipta do Trsta, terminal je pa v vseh pogledih jako rizicen poseg v okolje. Se posebej glede na to da njegovo vplivno obmocje sega prek celotne slovenske obale. Ce tako nujno potrebujejo terminal, naj ga postavijo pred Benetke, saj pravijo, da na nic ne vpliva.
Thomas ::
Ampak bodimo realni! Plin je ante portas in sploh NI slaba stvar. Strašenje z "umeščanjem v prostor terminala", kakor je trenutna floskula gospoda Podobnika in drugih krjavljev, ker da bo to katastrofa, je pa bolano.
Velike ladje dnevno vozijo v Koper, velike ladje dnevno vozijo v Trst, pogleda na terminal naj bi pa občutljive naravovarstvene duše baje ne prenesle. Oslarija.
Velike ladje dnevno vozijo v Koper, velike ladje dnevno vozijo v Trst, pogleda na terminal naj bi pa občutljive naravovarstvene duše baje ne prenesle. Oslarija.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
jype ::
Gre za bistveno spremenjen rezim plovbe, kar pomeni, da se bodo koridorji za "normalne" tovorne ladje bistveno spremenili. To mocno poveca zabasanost slovenske obale s tovornim pomorskim prometom in zelo slabo vpliva na vse tiste, ki se bodo poleti z jadrnicami in jahtami prebijali na srednji jadran, kamor se pac vedno hodi jadrat. Saj terminala s slovenske obale prakticno nihce ne bo videl - na pogled bo manjsi, kot velika tovorna ladja. Tudi plinskih tankerjev se ne bo videlo. Videlo se bo velike tovorne ladje, ki bodo v Koper nenadoma vozile bistveno blizje obali in to skrbi vse tiste, ki to obalo poleti prodajajo, zato da pozimi lahko prezivijo.
Niso samo floskule, treba je vedet, da obstajajo tudi bolj ustrezne resitve, ki so morda za Italijane malce drazje, ampak bruto cenejse in ucinkovitejse.
Razumeti je treba, da ce zeleni nasprotujejo izgradnji tobogana z vrha Triglava do ljubljanskega gradu, to se ne pomeni, da je tak tobogan super ideja.
Niso samo floskule, treba je vedet, da obstajajo tudi bolj ustrezne resitve, ki so morda za Italijane malce drazje, ampak bruto cenejse in ucinkovitejse.
Razumeti je treba, da ce zeleni nasprotujejo izgradnji tobogana z vrha Triglava do ljubljanskega gradu, to se ne pomeni, da je tak tobogan super ideja.
Boeing ::
jype: že res, da je decentralizacija v tem primeru dobra, a kot strojnik in ne ekomonist stvar podpiram predvsem iz vidika zanesljivosti - če crkne ena, imamo še vedno na razpolago drugo ali pa ostali dve oz. kakorkoli že...
Problem se pojavi pri izkoristkih, namreč velike elektrarne imajo bistveno višje izkoristke kot mali "vaški" prdci... toplotni tokovi v okolje pa so v vsakem primeru enaki..
Thomas, sam se imaš za razumnika, so be one. Ladje, ki vozijo plin, ga vozijo v utekočinjenem stanju. Ta plin je treba nekje upariti in najlažje je to seveda v morju, kar se bi po vsej verjetnosti znalo konkretno poznati pri temperaturi tržaškega zaliva, glede na velikost in naravni pretok morja (na odprtem morju, npr. atlantiku ali kje pri siciliji teh problemov verjetno nebi bilo).
Poleg tega se "piksne" pri vsakem prevozu operejo z enimi strupenimi zadevami, ki se jim trenutno ne spomnim imena, in to se spušča direktno nazaj v morje.
Zakaj bi riskiral vse to ? Zato, da si bojo makaroni pozimi za 0.01€ po litru ceneje greli riti ? Hvala, ne, ni vredno.
Če že, plinovod. Tu sem takoj za, a pod pogojem, da se določen procent plina, ki pride v slovenijo, na poti do italije "porazgubi"... for free, seveda.
Problem se pojavi pri izkoristkih, namreč velike elektrarne imajo bistveno višje izkoristke kot mali "vaški" prdci... toplotni tokovi v okolje pa so v vsakem primeru enaki..
Thomas, sam se imaš za razumnika, so be one. Ladje, ki vozijo plin, ga vozijo v utekočinjenem stanju. Ta plin je treba nekje upariti in najlažje je to seveda v morju, kar se bi po vsej verjetnosti znalo konkretno poznati pri temperaturi tržaškega zaliva, glede na velikost in naravni pretok morja (na odprtem morju, npr. atlantiku ali kje pri siciliji teh problemov verjetno nebi bilo).
Poleg tega se "piksne" pri vsakem prevozu operejo z enimi strupenimi zadevami, ki se jim trenutno ne spomnim imena, in to se spušča direktno nazaj v morje.
Zakaj bi riskiral vse to ? Zato, da si bojo makaroni pozimi za 0.01€ po litru ceneje greli riti ? Hvala, ne, ni vredno.
Če že, plinovod. Tu sem takoj za, a pod pogojem, da se določen procent plina, ki pride v slovenijo, na poti do italije "porazgubi"... for free, seveda.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Thomas ::
Če bomo "po slovensko zavistno" gledali, kako se "makaronarji mastijo", ter iskali na vsak način, kje imamo mi kakšno škodo zaradi tega ...
... potem smo zreli za Marjana Jermana, ki obiskuje take tepce po naši domovini in jih (IMO) smeši na TV.
Naš interes je bogata Italija, bogata Hrvaška in še bolj kot danes bogata Avstrija.
Ostalo je zgodba o crkovanju sosedove krave in naši pomoči pri njenem crkovanju. Ne glede na to, kako je to govoričenje nakičeno s "problemi pri umeščanju v prostor" in drugimi flozli!
... potem smo zreli za Marjana Jermana, ki obiskuje take tepce po naši domovini in jih (IMO) smeši na TV.
Naš interes je bogata Italija, bogata Hrvaška in še bolj kot danes bogata Avstrija.
Ostalo je zgodba o crkovanju sosedove krave in naši pomoči pri njenem crkovanju. Ne glede na to, kako je to govoričenje nakičeno s "problemi pri umeščanju v prostor" in drugimi flozli!
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
jype ::
Thomas> Naš interes je bogata Italija, bogata Hrvaška in še bolj kot danes bogata Avstrija.
To je posledica nasih interesov, ne pa nas direktni interes. Nas direktni interes je kvalitetno zivljenje nas samih. Al si se cez noc spreobrnu in postal pravoverni komunist? Nas interesi bi bil lahko bogata Italija samo v primeru, da bi bil cilj Italijanov bogata Slovenija. Glede na njihove poteze to ni, tako da je precej neodgovorno racionaliziranje industrializacije slovenske obale, ce ta obala zivi od turizma.
To je posledica nasih interesov, ne pa nas direktni interes. Nas direktni interes je kvalitetno zivljenje nas samih. Al si se cez noc spreobrnu in postal pravoverni komunist? Nas interesi bi bil lahko bogata Italija samo v primeru, da bi bil cilj Italijanov bogata Slovenija. Glede na njihove poteze to ni, tako da je precej neodgovorno racionaliziranje industrializacije slovenske obale, ce ta obala zivi od turizma.
jype ::
No, ce bi prebral, kar sem napisal, bi vedel, da se terminalov s slovenske obale skoraj videlo ne bo.
Pa nima veze. Ce zeleni recejo, da ni pametno skakat na glavo v greznico, je to ocitno nekaj najboljsega, kar lahko clovek stori.
Pa nima veze. Ce zeleni recejo, da ni pametno skakat na glavo v greznico, je to ocitno nekaj najboljsega, kar lahko clovek stori.
Thomas ::
Ta fallacy v sklepanju, ki ga predlaga jype, ima svoje ime.
Zeleni NE trdijo, da naj ne skačemo na glavo v greznico. Oni trdijo, da nas bo "terminal vse uničil", ali tako nekako. Njihova predpostavljena trditev, da "naj ne skačemo v greznico", ne dokazuje glede terminalov - ničesar.
Zeleni NE trdijo, da naj ne skačemo na glavo v greznico. Oni trdijo, da nas bo "terminal vse uničil", ali tako nekako. Njihova predpostavljena trditev, da "naj ne skačemo v greznico", ne dokazuje glede terminalov - ničesar.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thomas ()
_marko ::
A samo jaz mislim, da gre pri tem terminalu za homeopatski učinek?
In zakaj ni nikjer navedenega primera na okolje podobnega terminala v podobnem okolju.
Nimam časa tega zdaj iskat, zato vas sprašujem če kdo kaj ve o tem.
Nebom verjel zelenim, ker nimajo pojma o fiziki, kemiji oz. biologiji več kot kak osnovnošolec.
Je pa res, da ta pametnega zelenega še nisem spoznal. Če pa sem ga, pa ni bil zelen
In zakaj ni nikjer navedenega primera na okolje podobnega terminala v podobnem okolju.
Nimam časa tega zdaj iskat, zato vas sprašujem če kdo kaj ve o tem.
Nebom verjel zelenim, ker nimajo pojma o fiziki, kemiji oz. biologiji več kot kak osnovnošolec.
Je pa res, da ta pametnega zelenega še nisem spoznal. Če pa sem ga, pa ni bil zelen
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.
BigWhale ::
No, kar se plinskega terminala tice, sem neopredeljen. Sem ze enkrat rekel, naj da nekdo neke konkretne izracune glede ohlajevanja vode in glede kolicine izpuscene svinjarije v vodo, ce ima to res kak serious impact na okolje.
Kar se pa izgleda tice, mi pa dobesedno dol visi. Sem pac zapeckar, tudi, ce se bo terminal videlo, ga jaz najbrz ne bom nikoli videl. ;)
CO2 pa ni vprasljiv, tisti, ki se sedaj na nafto grejejo se bodo lahko greli na plin. Je se vseeno bolj cist kot nafta.
Ce pa koga tako zelo skrbi ta CO2, ga naj pa reciklirajo. Lahko bi ga lovili in ga uporabljali kot potisni plin za spreje in ga filali v gasilne aparate. ;)
Kar se pa izgleda tice, mi pa dobesedno dol visi. Sem pac zapeckar, tudi, ce se bo terminal videlo, ga jaz najbrz ne bom nikoli videl. ;)
CO2 pa ni vprasljiv, tisti, ki se sedaj na nafto grejejo se bodo lahko greli na plin. Je se vseeno bolj cist kot nafta.
Ce pa koga tako zelo skrbi ta CO2, ga naj pa reciklirajo. Lahko bi ga lovili in ga uporabljali kot potisni plin za spreje in ga filali v gasilne aparate. ;)
jype ::
_marko> In zakaj ni nikjer navedenega primera na okolje podobnega terminala v podobnem okolju.
_marko> Nimam časa tega zdaj iskat, zato vas sprašujem če kdo kaj ve o tem.
Videl sem nacrte spremembe plovnih rezimov zaradi varnosti terminala. Precej zoprna rec za nase obalne vode, ce mislimo, da se bo kdaj se kdo v njih kopal.
To, da bo morje zmrznilo pa da je terminal hujsi kot atomska bomba je pac populisticen tisk. Ampak Thomas znatno uziva, ko rece "ti si zelen", ce kdo slucajno vidi tezave z izvedbo kaksne ideje, ali pa zahteva boljso resitev, ceravno malce drazjo, zato da bomo ziveli bolj kvalitetno. Prispodoba z greznico je v tem primeru cisto na mestu,
Naj zgradijo plinovod pod Sredozemskim morjem. Precej bolj zanesljiva rec z manj stranskimi ucinki in vecjo kapaciteto. Drazja, a zagotovo se izplaca.
_marko> Nimam časa tega zdaj iskat, zato vas sprašujem če kdo kaj ve o tem.
Videl sem nacrte spremembe plovnih rezimov zaradi varnosti terminala. Precej zoprna rec za nase obalne vode, ce mislimo, da se bo kdaj se kdo v njih kopal.
To, da bo morje zmrznilo pa da je terminal hujsi kot atomska bomba je pac populisticen tisk. Ampak Thomas znatno uziva, ko rece "ti si zelen", ce kdo slucajno vidi tezave z izvedbo kaksne ideje, ali pa zahteva boljso resitev, ceravno malce drazjo, zato da bomo ziveli bolj kvalitetno. Prispodoba z greznico je v tem primeru cisto na mestu,
Naj zgradijo plinovod pod Sredozemskim morjem. Precej bolj zanesljiva rec z manj stranskimi ucinki in vecjo kapaciteto. Drazja, a zagotovo se izplaca.
Luka Percic ::
>"Precej zoprna rec za nase obalne vode, ce mislimo, da se bo kdaj se kdo v njih kopal."
Kaj a bodo v zalivih obračal?
>" ali pa zahteva boljso resitev, ceravno malce drazjo, zato da bomo ziveli bolj kvalitetno."
" Drazja, a zagotovo se izplaca."
Kaj kje komu čemu zakaj?
A boš kej povedal al boš samo natolceval.
Povej kaj konkretno bo boljše razem izgleda ter dražje cene?
>"Naj zgradijo plinovod pod Sredozemskim morjem."
Ti ljubiš visoke cene ne?
Tudi ko jih je treba plačat?
Eni bi res radi vidli da se plin ne prime.
Kaj a bodo v zalivih obračal?
>" ali pa zahteva boljso resitev, ceravno malce drazjo, zato da bomo ziveli bolj kvalitetno."
" Drazja, a zagotovo se izplaca."
Kaj kje komu čemu zakaj?
A boš kej povedal al boš samo natolceval.
Povej kaj konkretno bo boljše razem izgleda ter dražje cene?
>"Naj zgradijo plinovod pod Sredozemskim morjem."
Ti ljubiš visoke cene ne?
Tudi ko jih je treba plačat?
Eni bi res radi vidli da se plin ne prime.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Luka Percic ()
BigWhale ::
Plinovod ima najbrz visje stroske izgradnje. Samo so potem operativni stroski nizji. Pac, cev, kot cev.... :)
jype ::
Kaksne visoke cene, lepo te prosim. Kaj je drazje, kup ladij in tehnicno izredno zahtevno pristanisce, ali en normalen visokotlacni plinovod? Upostevat moras seveda vse, vkljucno z varnostjo, vplivi na okolje, moznostmi za nadgradnje in dobavo kadar pride do razmer, ki zacasno ne omogocajo transporta. Sem preprican, da je plinovod bistveno ugodnejsi, ceravno je treba zanj placati vec.
Pa ja, jaz ljubim visoke cene, kadar so smotrne. Ce hoces imet idilicno pokrajino, je zanjo treba placat. Jaz sem svoj delez te cene pripravljen placati in ga ze placujem, nekaterim je pa za svinjarijo vseeno, dokler ni pred njihovim pragom.
Pa ja, jaz ljubim visoke cene, kadar so smotrne. Ce hoces imet idilicno pokrajino, je zanjo treba placat. Jaz sem svoj delez te cene pripravljen placati in ga ze placujem, nekaterim je pa za svinjarijo vseeno, dokler ni pred njihovim pragom.
Luka Percic ::
"vkljucno z varnostjo"
Zakaj že naj bi plinovod varnejši?
"vplivi na okolje"
Kako že terminal vpliva na okolje? A o razgledu govoriš?
Pa še nekaj. A pri plinovodu pod morjem ni treba cevi z klorom posuvat? Samo do določene višine?
" moznostmi za nadgradnje"
tuki zmaga terminal.
" dobavo kadar pride do razmer, ki zacasno ne omogocajo transporta."
Če poči cev pod vodo je zastoj veliko večji kot če gre ena ladja. Sicer nevem zakaj bi šla (ali počila cev) ampak ok, lahko marsovci pridejo.
" Sem preprican, da je plinovod bistveno ugodnejsi, ceravno je treba zanj placati vec."
Sej vem kaj si htel povedati, ampak v taki obliki je ta poved en velik LOL.
" nekaterim je pa za svinjarijo vseeno, dokler ni pred njihovim pragom."
Svinjarijo? Terminal svinjarija? Zakaj že?
Zakaj že naj bi plinovod varnejši?
"vplivi na okolje"
Kako že terminal vpliva na okolje? A o razgledu govoriš?
Pa še nekaj. A pri plinovodu pod morjem ni treba cevi z klorom posuvat? Samo do določene višine?
" moznostmi za nadgradnje"
tuki zmaga terminal.
" dobavo kadar pride do razmer, ki zacasno ne omogocajo transporta."
Če poči cev pod vodo je zastoj veliko večji kot če gre ena ladja. Sicer nevem zakaj bi šla (ali počila cev) ampak ok, lahko marsovci pridejo.
" Sem preprican, da je plinovod bistveno ugodnejsi, ceravno je treba zanj placati vec."
Sej vem kaj si htel povedati, ampak v taki obliki je ta poved en velik LOL.
" nekaterim je pa za svinjarijo vseeno, dokler ni pred njihovim pragom."
Svinjarijo? Terminal svinjarija? Zakaj že?
jype ::
Zato ker je v njem ogromna kolicina utekocinjenega plina, par milj proc pa dve najbolj zabasani tovorni pristanisci v Jadranu. Ker ladje ne smejo pluti blizu terminala, morajo pluti blizu obale. Tako blizu, da je to motece.
Plinovod je varnejsi zato, ker se iz njega ob trcenju poleg plina ne more izliti nafta. Tudi sicer imajo plinovodi super navado, da se le redko kam zaletavajo.
Vzdrzevanje pri plinovodu je povsem primerljivo z vzdrzevanjem terminala, ki je tehnicno bistveno zahtevnejsi objekt. Poleg tega je treba vzdrzevati tudi plinske tankerje, ki niso niti priblizno poceni, pa tudi najbolj okolju prijazne naprave niso.
Pri moznostih za nadgradnje zmaga terminal le v nekaterih primerih.
Ce poci cev pod vodo je plin ze uskladiscen v blizini odjemalca, saj lahko med sezono manjse porabe ustvarjamo zaloge za prakticno nic dodatnih stroskov. Pri poskodbi infrastrukture (zaradi naravne ali prometne nesrece) terminala hitro pridemo do pomanjkanja plina, pri tem pa je za cimbolj donosen posel pomembno, da so zaloge zaradi narascajoce cene nafte cim manjse, da se cim manj denarja porabi za transport (in je torej vedno na voljo minimalna rezervna kolicina plina, namesto maksimalne, kot je to smiselno pri plinovodu).
Luka Veliki> Svinjarijo? Terminal svinjarija? Zakaj že?
Ker bodo kitajske kontejnerje v Koper vozili manj kot miljo od obale. Verjetno ti ni znano, da intenziven ladijski promet v zalivih precej onesnazuje povrsino in morsko dno. Manj ustrezen rezim plovbe situacijo se bistveno poslabsa. Terminal sam od sebe tudi ni ravno cvet narave in tankerji, ki ga obiskujejo, niso najbolj ciste naprave na zemeljski obli.
Plinovod je varnejsi zato, ker se iz njega ob trcenju poleg plina ne more izliti nafta. Tudi sicer imajo plinovodi super navado, da se le redko kam zaletavajo.
Vzdrzevanje pri plinovodu je povsem primerljivo z vzdrzevanjem terminala, ki je tehnicno bistveno zahtevnejsi objekt. Poleg tega je treba vzdrzevati tudi plinske tankerje, ki niso niti priblizno poceni, pa tudi najbolj okolju prijazne naprave niso.
Pri moznostih za nadgradnje zmaga terminal le v nekaterih primerih.
Ce poci cev pod vodo je plin ze uskladiscen v blizini odjemalca, saj lahko med sezono manjse porabe ustvarjamo zaloge za prakticno nic dodatnih stroskov. Pri poskodbi infrastrukture (zaradi naravne ali prometne nesrece) terminala hitro pridemo do pomanjkanja plina, pri tem pa je za cimbolj donosen posel pomembno, da so zaloge zaradi narascajoce cene nafte cim manjse, da se cim manj denarja porabi za transport (in je torej vedno na voljo minimalna rezervna kolicina plina, namesto maksimalne, kot je to smiselno pri plinovodu).
Luka Veliki> Svinjarijo? Terminal svinjarija? Zakaj že?
Ker bodo kitajske kontejnerje v Koper vozili manj kot miljo od obale. Verjetno ti ni znano, da intenziven ladijski promet v zalivih precej onesnazuje povrsino in morsko dno. Manj ustrezen rezim plovbe situacijo se bistveno poslabsa. Terminal sam od sebe tudi ni ravno cvet narave in tankerji, ki ga obiskujejo, niso najbolj ciste naprave na zemeljski obli.
Luka Percic ::
Končno en konkreten podatek. Ladje 1km od obale.
To pa je za preverit. Na oko ti neverjamem da kaj škodi, ampak več kot terminal gotovo.
Če se to izkaže za škodljivo, pa dejmo uskladit režime plovbe pa malo odmaknit terminal če je to potrebno. Ne pa da nasprotujemo terminalu neglede na vse.
Pa zakaj bi bilo vzdrževanje male ploščadi pa kratko cev in dva tankerja dražje od več sto kilometerske cevi?
Nič ne trdim le vprašam.
Edino če na nižjih globinah ni takega problema algami.
Pa še eno vprašanje. Zakaj ne italjani raje naredijo plinovoda pod morjem če je res cenejši?
Neznajo računat?
Nas hočejo zajebat?
Če je to zadnje, pa je skrajni čas da se zmenimo pa mi nardimo plinovod pod morjem. Ampak ni. Cena je to kar šteje.
To pa je za preverit. Na oko ti neverjamem da kaj škodi, ampak več kot terminal gotovo.
Če se to izkaže za škodljivo, pa dejmo uskladit režime plovbe pa malo odmaknit terminal če je to potrebno. Ne pa da nasprotujemo terminalu neglede na vse.
Pa zakaj bi bilo vzdrževanje male ploščadi pa kratko cev in dva tankerja dražje od več sto kilometerske cevi?
Nič ne trdim le vprašam.
Edino če na nižjih globinah ni takega problema algami.
Pa še eno vprašanje. Zakaj ne italjani raje naredijo plinovoda pod morjem če je res cenejši?
Neznajo računat?
Nas hočejo zajebat?
Če je to zadnje, pa je skrajni čas da se zmenimo pa mi nardimo plinovod pod morjem. Ampak ni. Cena je to kar šteje.
jype ::
Luka Veliki> Ne pa da nasprotujemo terminalu neglede na vse.
Saj mu ne. Le v obliki, kot jo trenutno predlagajo Italijani.
Niso 1km od obale, ampak manj kot miljo (se pravi verjetno malo vec kot kilometer). Problem takega rezima je seveda bistveno manjsa turisticna uporabnost obale, ki se mene prav nic ne tice (itak ne maram morja) ampak za ljudi na obali, ki od tega zivijo, se zagotovo reci bistveno poslabsajo.
Dolgorocno je cenejse vzdrzevanje stacionarne cevi, poleg tega je pod vodo le cev od pete Italijanskega skornja do Egipta, ne pa iz Trsta, kar mocno zmanjsa ceno taksnega plinovoda. Problem je tudi sanacija terminala, ko ga ne potrebujes vec. Infrastrukturo plinovoda lahko porabis za druge reci, recimo za potegnit optiko skozi.
Saj mu ne. Le v obliki, kot jo trenutno predlagajo Italijani.
Niso 1km od obale, ampak manj kot miljo (se pravi verjetno malo vec kot kilometer). Problem takega rezima je seveda bistveno manjsa turisticna uporabnost obale, ki se mene prav nic ne tice (itak ne maram morja) ampak za ljudi na obali, ki od tega zivijo, se zagotovo reci bistveno poslabsajo.
Dolgorocno je cenejse vzdrzevanje stacionarne cevi, poleg tega je pod vodo le cev od pete Italijanskega skornja do Egipta, ne pa iz Trsta, kar mocno zmanjsa ceno taksnega plinovoda. Problem je tudi sanacija terminala, ko ga ne potrebujes vec. Infrastrukturo plinovoda lahko porabis za druge reci, recimo za potegnit optiko skozi.
poweroff ::
Infrastrukturo plinovoda lahko porabis za druge reci, recimo za potegnit optiko skozi.
Yessss Pol sem pa za plinovod!
(tako nekako se "argumentirano" odloča tudi večina sodelujočih v debati, vključno z "vodji debate". Jype izvzet.)
Yessss Pol sem pa za plinovod!
(tako nekako se "argumentirano" odloča tudi večina sodelujočih v debati, vključno z "vodji debate". Jype izvzet.)
sudo poweroff
Luka Percic ::
jype, lej vse lepo in prav o ceni plinovoda, le čudno mi je da v večini primerov kjer je moža oskrba z tankarji, raje počnejo z njimi.
Zato ti ne verjamem.
Nekako mi ni jasno, da pri strateški oskrbi z gorivom vlade izberejo kratkoročno rešitev ki bo na srednji rok dražja.
Bi pasali kakšni konkretni podatki tule..
(tudi z moje strani, ampak ni časa zdej)
Zato ti ne verjamem.
Nekako mi ni jasno, da pri strateški oskrbi z gorivom vlade izberejo kratkoročno rešitev ki bo na srednji rok dražja.
Bi pasali kakšni konkretni podatki tule..
(tudi z moje strani, ampak ni časa zdej)
jype ::
Luka Veliki> jype, lej vse lepo in prav o ceni plinovoda, le čudno mi je da v večini primerov kjer je moža oskrba z tankarji, raje počnejo z njimi.
In fact, they don't. Obratno je. Kjer je mozna oskrba s plinovodom, ga zgradijo. Cezoceanski plinovod je v luci zmanjsevanja odvisnosti od fosilnih goriv, ki si ga zelijo bolj ali manj vse razvite drzave, zgresena nalozba. Po drugi strani manjsi podvodni in vecji kopenski naftovodi in plinovodi rastejo, ker je transport po taksni infrastrukturi cenejsi, varnejsi in okolju prijaznejsi.
Jaz tudi nimam casa, ampak ocitno je, da bi rusija komot vozila nafto iz kavkaza z ladjami prek crnega morja v sredozemlje, pa tega ne pocne, ker je naftovod bistveno cenejsi, ko je enkrat zgrajen.
Minus mednarodnega plinovoda oz. naftovoda je seveda ta, da ga lahko drzave, po katerih ozemlju potuje, zaprejo.
In fact, they don't. Obratno je. Kjer je mozna oskrba s plinovodom, ga zgradijo. Cezoceanski plinovod je v luci zmanjsevanja odvisnosti od fosilnih goriv, ki si ga zelijo bolj ali manj vse razvite drzave, zgresena nalozba. Po drugi strani manjsi podvodni in vecji kopenski naftovodi in plinovodi rastejo, ker je transport po taksni infrastrukturi cenejsi, varnejsi in okolju prijaznejsi.
Jaz tudi nimam casa, ampak ocitno je, da bi rusija komot vozila nafto iz kavkaza z ladjami prek crnega morja v sredozemlje, pa tega ne pocne, ker je naftovod bistveno cenejsi, ko je enkrat zgrajen.
Minus mednarodnega plinovoda oz. naftovoda je seveda ta, da ga lahko drzave, po katerih ozemlju potuje, zaprejo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Štirideset let po nesreči pri vrtanju krater še vedno gori (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 20006 (14361) | WarpedGone |
⊘ | avto na plin (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 29571 (18570) | WarpedGone |
» | V boju proti podnebnim spremembam so obnovljivi viri boljša rešitev kot nuklearna ene (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 29929 (29052) | steev |
» | Potem bo pa Rus pipo zaprl... (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Problemi človeštva | 26153 (20050) | Brane2 |
» | Peticija proti gradnji plinskega terminala v tržaškem zalivu (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Problemi človeštva | 13553 (9481) | username |