» »

Peticija proti gradnji plinskega terminala v tržaškem zalivu

Peticija proti gradnji plinskega terminala v tržaškem zalivu

1
...
3 4
5
»

Thomas ::

Terminal je strateški interes Italije (in EU!) in ga (ju) bodo zgradili, pa če se prekoljejo njihovi Zeleni na več delov. Pa če Podobnik Janez izvede harikiri na Piranskem svetilniku - ravno tako. Pa če Gazprom naredi en plinovod čez Slovenijo in tri čez Avstrijo - ravno tako. Ne bodo odvisni samo od nepredvidljivih Rusov. Raje še od nepredviljivih Arabcev, da bodo oboji potem bolj pametni.

Plin je en tak mlajši bratec od starejše sestre nafte, ki pa jo je že prerasel in bo kmalu bistveno večji močnejši od nje. Pozabite opozicijo proti prodoru plina, pozabite.

Da bi pa delali plinovod pod morjem, kilometre globoko, je pa oslarija, da ni večje. Kje boš pa dobil cevi, ki jih pritisk ne bo zmečkal? Kaj boš pa počel, če bo zadeva začela puščati kilometre globoko?

To samo jupe "ve".

Sprijaznite se, sej ni nič hudega.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

barbarpapa1 ::

Pozdrav

Thomas, čez sredozemje pa res ni problem potegniti plinovoda, sploh med Italijo in Tunizijo (Preko Sicilije), kjer je Sredozemsko morje dokaj plitko. Pri zmernih globinah ne potrebuješ tudi nobenih ultramaterialov, kakšno jeklo povsem zadostuje. Še več, tak plinovod obstaja nekje od leta 1980 in se imenuje TransMed pipeline (glej stran 9). Se pa strinjam z uprabo plina (to leto tudi sam prešaltujem nanj, kuho s plinom pa trajbam kakih 30 let....) in mislim, da terminal omogoča ne samo zmanjšanje odvisnosti od Rusije in Arabcev, saj lahko vanj pripeljemo plin še s kakšne tretje lokacije....

Pa da bi Vam plin lepo služil....

LP

Jože

Zgodovina sprememb…

sverde21 ::

Em kje je zj peticija ZA plinski terminal :)
<?php echo `w`; ?>

Thomas ::

Pozdravljen, Jože!

No, da bi pripeljal plin iz Egipta v Trst, bi moral prečkati kilometrske globine ali pa silno vijugati po obalnih morjih premnogih držav, kar je nadvse neugodna reč.

Toliko, kar se tiče "akademizma".

Sicer pa, seveda, tankerji so veličastni ravno zaradi svoje fleksibilnosti. LNG lahko vozijo tudi iz Texasa, kjer so nedavno odkrili enormno velike zaloge, iz Indonezije ali od praktično koderkoli. S plinovodom si pa priklopljen le na Ruse in Arabce ... kar je nespametno, vendar še vedno bolje, kot nikamor.

Tankerji so pa osvoboditev od raznih čudnih držav in težav, povezanih s (semi) monopolno odvisnostjo od njih preko plinovoda.

Plinovod je suženjstvo, tanker je svoboda! Italijani to dobro vedo. Vsaj njihovi faktorji, no. Naši, z Janšo na čelu, se pa klanjajo KEKcu in Rožletu, ki trenutno pešačita v Koper.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Stajerc ::

No zakaj toliko pametujemo pa drug drugega prepričujemo.

Naj povejo strokovnjaki ki se na to spoznajo in potem upoštevajmo njihovo mnenje?

Italianska stran naj poda popolno dokumentacijo opremljeno z vsemi podatki kaj se tičejo izgradnje in uporabe , obratovanje, obseg..potem pa naj tim fizikov, kemikov morskih biologov določi vpliv in obseg terminala na okolje. Potem pa pretehtamo a je kaj na tem ali ni in se odločimo? Se strinjate?

Ste zato da se ne natolcuje več in da se podajo konkrtna dejstva glede na to problematiko?

Potem pa to zahtevajte!

Če fizik zračuna padec temparature toliko in toliko in na toliki količini vode, morski biolog ugotovi da to pomeni propad tega in tega mikroorganizma ali morskih organizmov kar vpliva na okolje na takšen način in povzroči to in to.

In če bo vpliv terminala na okolje tako kot po vašem se izkazal za brezpredmeten potem nebo več upravičenih okoljevarstvenih nasprotovanj izgradnji teh terminalov.

Če pa bo ugotovljeno nasprotno pa si pač ne morete zatiskati oči več in se splepit! Če terminal in vse kar ga spremlja spremeni tržaški zaliv v greznico in upostošenje in smrdeče okolje ... potem za Slovenijo pač nesme biti spremenljivo da ta terminal tukaj stoji. Ali pa bi se potem še kljub tem dejstvom zavzemali vseeno da terminal stoji na predvidenem mestu?

Tako da v čem je problem narediti interdisciplinarno delovno skupino cca 7-10 eminetnih neodvisnih strokovnjakov ki se na to pač spoznajo da spišejo eno poročilo in nam ga predstavijo?

A ni to zanemarljiv strošek za pomiritev strasti in dobiti s tem zeleno luč z okoljevarstvenega vidika za tako dobičkonosen projekt?

Preprosto prevelike dimenzije tega projekta so dejstvo da terminal bo škodoval okolju in Sloveniji tako ali drugače. In druga stran molči ker to preprosto ve. Ampak ker gre za tako velik projekt ti so lahko brez poročila določene stvari popolnoma jasne in si pri sebi lahko odgovoriš na vprašanje a bo škodljivo vplival ali ne. In odgovor DA bo je praktično edin odgovor. Zdaj pa na strani izvajalca je da dokaže da NE bo vplival in da to naredi korektno in transparentno. Ampak Italianska stran preprosto ne more tega narediti ker ve da vpliv BO. Ker molči lahko rečemo da vpliv BO in da nebo majhen. Zato ker to govorimo na glas in italianska stran spet molči. In molči ponavadi tisti ki ima kaj za skrivat.

Tako da zaradi teh dejstev to ostaja izključno političen problem in žal bo na koncu to vprašanje rešila politika. Oziroma na srečo tudi morda.

Ker pomoje terminala na tem mestu v takih dimenzijah NE BO.

Vse številke in principe po katerih jaz predvidevam da vpliv na okolje bo in da nebo zanemarljiv sem navedel v vseh mojih odgovorih.

Zdaj od mene pričakovati da vam utemeljim vse na znanstvenem in konkretno preračunanem primeru je nesmisel. Ker tudi če bi si vzel čas (kar resnici na ljubo nevem zakaj je to meni potrebno) in vam konkretno in jasno podal nekatere izračune je nemogoče da bi vam korektno podal celotno sliko. Nisem interdisciplinaren znanstvenik ki bi imel vpogled v podatke in analize vseh potrebnih vej znanosti in zato vam ne morem podati končnega odgovora. Tako tudi dobeden od vas ga ne more.

Zato zahtevajte vsi ki ste Za ali Proti jasno opredelitev odgovornih ljudi in se stvari naredijo tako kot se to dela v Evropi. S kartami na mizi konkretno znanstveno analizo določene problematike in NATO opredelitev glede na dejstva ne pa da se stvari delajo POD mizo in naskrivaj in na silo.

Če tisti ki ste ZA boste dokazali (oziroma bodo za vas dokazali) da terminal ne vpliva bistveno na okolje potem boste imeli pač eno težavo majn? In a ni to zanemarljiv strošek glede na dobiček ki ga pričakujete?


IN ZAKAJ JE TO SPLOH NAŠ PROBLEM? ZATO KER JE PROBLEMATIČNO PREPROSTO MESTO KJER BO TO ČUDO STALO. Naj ga premaknejo drugam, ob svojo turistično mesto ker obale imajo ogromno več kot mi in naj tam si ga zgradijo in nebodo imeli več problemov z nami Slovenci. Pa naj tam terminal stoji in naj ga imajo in naj počnejo z njim kaj hočejo. Prevvzamejo naj koristi in škodo ki jo terminal prinaša. Ne pa da bi koristi radi pobrali sami škodo pa naprtili nam. In to je vso bistvo tega problema. Bodo pa znotraj italije naleteli pač na "svoje zelene" in naj prepričujejo njih kako čista in nedolžna stvar je terminal in vse kaj se ga tiče in da bo vpliv na okolje, turizem,... ničen!
Have a nice day.

MadMicka ::

Thomas gleda na zadeve preveč iz enega zornega kota. Npr. vsi vemo, da kup gnoja je dobra zadeva, saj sicer poljedelstvo ne more laufat, kot je treba. Če pa sosed kup gnoja, ki ga rabi zase, postavi na tvojo mejo, je zadeva iz njegovega zornega kota dobra, iz tvojega pa verjetno nekoliko manj.

Predvsem morajo pri teh stvareh povedati svoje strokovnjaki. In to ne samo tisti, ki znajo presoditi vpliv terminala na okolje, temveč tudi tisti, ki znajo presoditi vpliv terminala na turizem. Nimamo namreč predpisov, ki urejajo gradnje na mejah, zaradi lepšega.

gzibret ::

Zakaj ne postavijo terminalov v Benetke. Saj imajo tam eno večjih rafinerij v Evropi.
Vse je za neki dobr!

Thomas ::

Mogoče zato ne, ker plina ne rafiniraš. Rafiniraš nafto, plin je pa že "užiten".

Velika ladja zasidrana nekje daleč na morju ali terminal je čist isto. Škoda besed.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

gzibret ::

Vem, da plina ne rafiniraš. Vendar imajo sigurno tam že postavljeno kakšno infrastrukturo, ki bi bila v podporo plinu.
Vse je za neki dobr!

Thomas ::

Beneški Zeleni bodo pa tulili, kako je nesmiselno imeti terminal tako južno, saj je potem treba zgraditi še daljši plinovod, povsem po nepotrebnem.

V tem primeru bi imeli čisto prav.

Da je pa kakšna stara cisterna od nafte v Benetkah še dobra za plin ... pa ni ravno verjetno.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

barbarpapa1 ::

Pozdrav

Po moje pa bi takšna "kohabitacija" rafinerije in plinskega terminala lahko koristila določene sinergijske učinke. IRC se pri rafineriji oz. izdelavi frakcij iz nafte uporablja dobra, stara destilacija. Torej določen heat input....Nato je treba plinske produkte takšne destilacije nekako hladiti, da skondenzirajo. Ergo, izdelajmo kondenzacijske kolone s hlajenjem na utekočinjemi plin. Le-ta bo pri tem izpareval (Zeleni pozor! Morje se NE BO hladilo!), naftna frakcija pa lepo kondenzirala.....Tako, lepo kvalitativno opisano. Sedaj naj nekdo naredi nuber crunching in ugotovi, ali je na voljo dovolj "odvečne" toplote ali ne....

LP

Jože

sverde21 ::

Mah zeleni bojo proti, pa tud če ne bojo mel pametnih argumentov... druga itaq ne znajo bit.:|
<?php echo `w`; ?>

Thomas ::

Približno 10% plina pokurijo na mestu črpanja, da ga 90% ohladijo. Potem na cilju ta zamrznjeni plin odda še cca. 90% preostale toplote, ko ga uporabijo.

THE TRVTH is ... da bosta terminala neto grela morje. Ker, če bodo samo 10% plina prispelega v Trst, porabili na porečjih rek Jadrana, se bo topla voda iz bojlerjev stekala v Jadran in ga grela vsaj toliko, kot ga je plinifikacija plina ohladila. Ali pa bo plin grel zrak, da ta pozimi ne bo tako hitro ohlajal prejšnje poletje ogretega morja.

THE TRVTH is ... da so vsi ti toplotni tokovi ZANEMARLJIVI v primeri s toplotnim tokom Sonce - Zemlja - Vesolje, na površini Tržaškega zaliva z okolico.

Na enem kvadratnem kilomeru Zemlja in Sonce naredita nekako toliko toplotnega prometa na leto, kot ga bo naredil tale plin namenjen za oskrbo prebivalcev na milijon ali več kvadratnih kilometrov ozemlja!

:)
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Thomas ::

Lahko pogledamo tudi takole:

V delti Nila si "sposodimo nekaj mraza" za tanker tako, da še več toplote zgeneriramo prav tam, s požiganjem dela plina, ki greje okoliški zrak in vodo.

Nekoliko kasneje, na cilju tankerja, južno od severne obale Jadranskega morja, slano vodo in okoliški zrak pa ohladimo. Vendar vedno manj, kot smo ju doli na jugu ogreli.

Da bi kmalu zatem vsaj desetkrat toliko ogreli okolico z izgorevanjem plina, kot smo jo ohladili pri uplinjanju.

Toplota, je torej načrpana iz zemeljskih globin in spuščena v okolico deloma že na črpališču, deloma med transportom, večinoma pa na cilju.

Dokler nam vsa ta toplota nepovratno ne uide v vse bolj mrzlo Vesolje, kar je kvečjemu tisto, kar je žalostno.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Boeing ::

Sicer pa, seveda, tankerji so veličastni ravno zaradi svoje fleksibilnosti. LNG lahko vozijo tudi iz Texasa, kjer so nedavno odkrili enormno velike zaloge, iz Indonezije ali od praktično koderkoli. S plinovodom si pa priklopljen le na Ruse in Arabce ... kar je nespametno, vendar še vedno bolje, kot nikamor.

Tankerji so pa osvoboditev od raznih čudnih držav in težav, povezanih s (semi) monopolno odvisnostjo od njih preko plinovoda.


Thomas, ti si ultra pameten. Po tvoje je slabo biti fiksno priklopljen na nepredvidljive ruse in goljufive arabce, a je dobro biti "mobilno" odvisen od zmešanih američanov, fanatičnih indonezijcev oz. kogarkoli drugega ?

Ne glede na to kaj pravijo raznorazne zakonodaje povsod po svetu, je trg energentov en velik kartel - naj si bojo to rusi, arabci ali pa amerikanci. Če se boš z enim skregal do te mere, da ti bo zaprl pipico, ti jo bodo tudi ostali, še posebej glede na našo izjemno velikost in pomembnost trga.

Kar pomeni, enostavno rečeno, da je čist en kurc, na koga in kako si priklopljen.

Navsezadnje pa je plin fosilno gorivo in je kot takšno neprijazno do okolice iz kateregakoli zornega kota pogledaš.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Luka Percic ::

"Kar pomeni, enostavno rečeno, da je čist en kurc, na koga in kako si priklopljen."

No shit!
A je cena povsod ista?
Aja?


"Navsezadnje pa je plin fosilno gorivo in je kot takšno neprijazno do okolice iz kateregakoli zornega kota pogledaš."

WTF?
Kaj kje kdo?
Plin škodljiv za okolico?
PREMISLI DVAKRAT PREDEN BLEKNEŠ.
Hvala.

hamax ::

Thomas, ti si ultra pameten. Po tvoje je slabo biti fiksno priklopljen na nepredvidljive ruse in goljufive arabce, a je dobro biti "mobilno" odvisen od zmešanih američanov, fanatičnih indonezijcev oz. kogarkoli drugega ?


vsekakor je najbols met cim vec virou energije.
ce bojo postavl terminal to se ne pomen, da bojo plinovode zaprl. razmisli mal.

BigWhale ::

No, terminal BO imel vpliv na okolje. Vprasanje samo kaksen. V najboljsem primeru bo samo en objekt na obzorju. :)

Mr_Globus ::

V najboljšem primeru ga ne bo >:D

Thomas ::

A se meni samo zdi, a so nazadnjaki res čedalje bolj mainstream?

Kmalu ne bo smela pripluti nobena letalonosilka več v Koper, saj je "morje preobčutljivo". Kmalu zatem bodo prepovedane tudi velike tovorne ladje, ker "ogrožajo delikatni ekološki sistem v koprskem akvatoriju". Nedolgo po tistem bodo prepovedali še avtomobile in vsako ribičijo in bivanje kjerkoli v kilometrskem pasu od morja. Da bi v naslednjem koraku "ekološko osveščeno odstranili višek prebivalstva kjerkoli na občutljivem planetu".

Kakor da Zeleni fašizem prihaja na oblast ob navdušenjem ploskanju množic, ki jih bo pokončal v imenu "naravovarstvene osveščenosti"?
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Boeing ::

Luka veliki, samo zate:

Tukaj!


vsekakor je najbols met cim vec virou energije.

Vsekakor. A če že res tako nujno potrebujemo poleg ruskega ravno arabski plin, lahko potegnemo plinovod in je problem rešen. Dva "neodvisna" vira, dve cevi.

Thomas: če se ne strinjaš z vsem, kar ti drugi "ponudijo", še nisi nazadnjak, kvečjemu previden.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Boeing ()

Thomas ::

Potem pa bodi previden in kuri na čistejši plin, ne na bolj umazano nafto!

Če bi vam Zelenim res šlo za to, da imamo najčistejše trenutno dostopne energetske vire. Samo imate čisto druge nakane, kolikor vidim. Zavzemate se za veterne elektrarne, dokler jih kdo ne začne postavljat. Zavzemate se za fuzijo, dokler ste prepričani, da je nemogoča, zavzemate se za "hladno fuzijo", če veste da ni možna.

Mogoče je med zagovorniki postavitve nove JE v Sloveniji tudi precej Zelenih, saj računajo, da ko bo šlo zares, bo Zelena drhal že nekako preprečila graditev. Bo že ogrožen kakšen nenadomestljiv žužek, ki baje živi samo na predvideni lokaciji.

Tako, kot se je začel Komunizem zaradi neidealnega stanja v zgodnjem kapitalizmu, tako kot se je začel Nacizem, ker so židovske banke dosegale odlične profite ... se zdaj začenja Zeleni totalitarizem na podlagi bluzov ogorčenih množic zaradi spominov na smrdeče avtomobile še bližnje preteklosti.

Nek racionalen poriv, ki prerase v iracionalno besnenje celih narodov. Slovenci so zdejle lepo sfanatizirani s strani nasprotnikov "makaronarskega terminala pred našim Trstom".

Nič več in nič manj.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Boeing ::

Če bi vam Zelenim...

Se ne prištevam med zelene, ker večino časa delajo zmedo.

Sem za vetrne elektrarne, in to takoj. Sem za še tri bloke JE Krško, in to takoj. Podpiram fuzijo, ker je čistejša od JE in podpiram raziskavo le-te in čimprejšnji začetek gradnje tovrstnih elektrarn.
Ko bo šlo zgoraj navedeno zares, si bom odprl šampanjec, da se je hvalabogu začelo in vsem razlagal, kako zelo je to kul.

Po drugi strani pa sem proti plavajočim plinskim terminalom, ker ne prinašajo nobenih očitnih prednosti in kup slabosti.
In sem proti terminalom tudi zaradi ignoranstskega in egoističnega odnosa makaronarjev do slovenije, ki jo tovrsten poseg v okolje brez dvoma zadeva.

Vorsprung durch Tecnik, nicht Rückschrittlichkeit!
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Mr_Globus ::

@Boeing

Popolnoma strinjam razen za vetrnice. Baje ne bi imele dovolj izkoristka. Pa še grdo zgledajo :\ Raje več JE in manj hidroelektrarn, toplarn in podobnega sr***a

Thomas ::

Sej to je moj point. Ko bo pa treba konkretno začet z gradnjo JE, se bodo spet združili vsi Zeleni protestirali proti gradnji.

Zdej ko je plinski terminal v povsem dogledni prihodnosti, posledično pa z njim tudi BISTVENO zničanje emisij ceodva - je pa vse narobe. Ko bo nova JE na pragu, bo pa ta problem. Če bo pa fuzijski reaktor, "bodo pa njegovi dolgoročni vplivi na prostor še vse premalo poučeni".

Poznamo to Zeleno bratovščino, dobro.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Luka Percic ::

"The burning of fossil fuels by humans is the largest source of emissions of carbon dioxide"

To je tudi vse kar mi tvoj link pove. To ni onasnaževanje okolja, saj ga tudi mi izdihujemo. Tko da..


"Po drugi strani pa sem proti plavajočim plinskim terminalom, ker ne prinašajo nobenih očitnih prednosti in kup slabosti."

Nekoč nam boš povedal kaj misliš z temi slabostmi ane?
Le kdaj bo to?


"In sem proti terminalom tudi zaradi ignoranstskega in egoističnega odnosa makaronarjev do slovenije, ki jo tovrsten poseg v okolje brez dvoma zadeva."

Do sedaj nisi utemeljil kaj se bo z okoljem takega zgodilo. Tako da sklepam da te motijo samo makaronarji.
Sosedova krava pa to?
Ni važno kolko škode utrpimo, le da jo Italjani še malo več!
Jah potem se pa pojdi raztrelit. Bo za enega slovenca umrlo precej Italjanov.

perci ::

Dragi uporabniki!

Kdor bo kogarkoli, ki se ni deklariral za pripadnika neke skupine na žaljiv način uvrščal v to skupino, bo fasal naziv.

Govorim predvsem tistim, ki tako vztrajno radi ljudi popredalčkajo z namenom diskreditacije, kakor njim pač v trenutni debati najbolj ustreza.

Tudi žaljiv izraz "makaronarji" naj se v nadaljnji debati ne uporablja več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

Mr_Globus ::

@Luka Veliki

Ja njihov odnos je že sam po sebi dober razlog za proti terminalu. In če bo zgrajen bo to samo še ena potrditev, da smo narod hlapcev in se nas lahko okrog prenaša na vse možne načine.

Sem pa mnenja, da bi mogla o tem odločat obalna regija. Ker nas to najbolj prizadane. In če bi blo tako terminala ne bi blo. Pa mejte celinci varikino v vodah in reke brez rib. Mi tega nočemo.

Luka Percic ::

"In če bo zgrajen bo to samo še ena potrditev, da smo narod hlapcev in se nas lahko okrog prenaša na vse možne načine."

Hlapec si takrat ko sebi koristiš, sosedom pa še malo bolj?
WTF?


"Sem pa mnenja, da bi mogla o tem odločat obalna regija."

Brez skrbi, če bo kdo o tem v sloveniji odločal bo itak odpovedano.


"Pa mejte celinci varikino v vodah in reke brez rib."

A to boste vi nabavli? Ker v terminalu mrtve ribe niso vključene. Žal, jih boste morali posebej dokupit. Pa varekino tudi dodatno posuvat, če boste hoteli met kej učinka.

username ::

Sej to je moj point. Ko bo pa treba konkretno začet z gradnjo JE, se bodo spet združili vsi Zeleni protestirali proti gradnji.
Ja, pa da se nam ne bo kdaj zgodila kaka podobna neumnost kot Avstrijcem: leta 1978 so se na referendumu odločili (50,47% ...) proti nuklearki Zwentendorf, ki je pa bila že zgrajena in bi jo bilo treba le še pognati. Skupna finančna škoda (gradnja in kasnejša razgradnja): 1 milijarda EUR...

wiki link: Kernkraftwerk Zwentendorf (žal samo v nemščini)

no ja, imajo pa za spomin vsaj glasbeni festival Nuke Festival tam v okolici :D
BTW in OT, letos bo 13.-15 julija, med drugim nastopajo Pixies in Manu Chao, me kar malo mika da bi šel 8-)
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Mr_Globus ::

@Luka Veliki
1. Cevi se bojo čistle s kemikalijami ki bojo šle v morje. Jaz se v temu nočem kopat. In tako doben obalčan.
2. Stvar bo grdo zgledala.
3. Lokalno hlajenje vode bo sigurno pobijalo ribe zaradi šoka
4. Vse obalne občine so proti na naši in italjanski strani (razen Trsta, ki še ni pristopil) kar bi moglo pomeni največ! O morju mormo odločat primorci, ker se nas to tudi najbolj tiče. Celinci pa bi kr samo svojo rit gledali (se oproščam tistim, ki se ne).

Luka Percic ::

"1. Cevi se bojo čistle s kemikalijami ki bojo šle v morje. Jaz se v temu nočem kopat. In tako doben obalčan."

Kako se pa zdej kopaš? Saj so kemikalije že tam! Pa radioktivni elementi povsod okoli tebe. Koncentracija je tisti ki velja ok?


"Stvar bo grdo zgledala."

Mja stare (ribiške) brkače zgledajo precej slabše...


"Lokalno hlajenje vode bo sigurno pobijalo ribe zaradi šoka"

Hehe. Lokalno. To je precej neotipliv pojem ane?
Sej lokalno tudi vsaka ladja pobija ladje. Lokalno okoli turbine.


" Vse obalne občine so proti na naši in italjanski strani (razen Trsta, ki še ni pristopil) kar bi moglo pomeni največ! O morju mormo odločat primorci, ker se nas to tudi najbolj tiče. Celinci pa bi kr samo svojo rit gledali (se oproščam tistim, ki se ne)."

Če tam nimate nobene zakonske pravice odločat, potem vaše mnenje ni pomembno.
In ker vas je dosti ne pomeni da maste prav. In nepomeni da mi nismo primorci.

MadMicka ::

Luka Veliki, to ni res, da sosed nima nobene besede pri tem, kaj se dogaja tik ob njegovi meji. To velja tako po notranjem pravu, kot tudi na meddržavni ravni.

Mimogrede, dej poprav tisti lapsus, češ, da o onesnaževanju okolja ne more biti govora, če to počnemo tudi ljudje. Razn, če si hotel povedati, da ogljikov dioksid ni onesnaževanje okolja. Potem pa velja, da je vse stvar koncentracije. Če greš v garažo polno CO2, brez maske ne boš dolg zdržal. Vprašanje pa je, kakšno količino CO2-ja je sposobna predelati narava.

username ::

Vprašanje pa je, kakšno količino CO2-ja je sposobna predelati narava.
BTW, CO2 je hrana za rastline. Take lepe zelene (Zelene? :D )
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

username ::

2. Stvar bo grdo zgledala.
Aja, te bo motil razgled, ko boš na plaži. Raje na paži glej kako fajn deklino v bikinju (še bolje brez), pa boš pozabil na terminal...
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Mr_Globus ::

@username

...in recimo ti sosed zgradi kvazi barako (tako malo opeke malo betona, kak podpornik in dosti desk) glih na meji s tvojo parcelo. Postavljeno glih tako da iz balkonskih vrat v dnevni sobi ne vidiš več čisto nič. Poleg tega se 10x na dan do nje pripelje s traktorjem ki brni ko hudič in za povrh še olje pušča. Zraven pa še malo travo na toji parceli zruva ker mora manevrirat. (seveda ti čez 3 mesece in 4 dni še čivavo zmečka)

A to je pol tudi vredy? Boš TV prižgal pa Baywatch bejbe gledaw?

MadMicka ::

username, btw, če že smajlija postavljaš; zelene rastline so del narave. A zdej bi blo pa super, če bi jaz nalimal zraven smajlija?

Lahko pa kdo kaj več napiše o CO2, če ga narava ne more predelati, v kakšni meri potem vpliva na segrevanje ipd.

desperados ::

trst je naš:)

Stajerc ::

V bistvu a ločite to razliko:

Zeleni: pripadnik politične stranke ki ji je glavna skrb čista (tudi neokrnjena) narava, zaščita narave pred prekomernih izkoriščanjem in upostošenjem, iskalec drugačnih poti ponavadi nasprotnik prevelikih in motečih posegov v okolje...miselnost, prepričanje, vrednote, ideologija...

"Zeleni":strokovnjak na področju neke veje znanosti ki proučuje okolje in različne dejavnike ki vplivajo na okolje... objektiven pristop konkretna mnenja in trditve na podlagi izkušenj testov in dokazov...

A ločite to? A ločite da je "zeleni" v bistvu pripadnik določene znanstvene discipline in je prav tako pripadnik znanosti? Da se ne gre tukaj za šarlatanstvo in nazadnjaštvo ali politično ideologijo ali osebno prepričanje ampak znanost temelječo na dejstvih in zakonitostih ki so začrtane prav tako kot pri vsaki drugi "znanstveni" vedi in ji je kot taka enakovredna vsem drugim znanostim in se jo zato mora upoštevati?

Tako da zeleni kateri temeljijo na "zelenih" katere nekateri mečete v isti koš so samo podaljšana roka "zelenih" in bolj populistično in povprečnemu človeku primerno povejo neko bistvo na "majn zahteven" način.

Torej kadar ti dve skupini delujeta usklajeno in v navezi res nevem kaj jim imate za očitat.

Takrat je to edina prava pot in celo dejstvo je da slej ko prej se ti bo očitalo če si na drugi strani. Če ne prej pa takrat ko so posledice znane. In takrat pa so vsi tiho in se izogibajo odgovornosti.

Če nebi bilo "zelenih" in zelenih bi marsikdo od vas občutil vpliv na okolje bistveno bolj kot ga občuti zdaj.

Smrad, hrup, pesticidi, fekalije, industriske odplake, težke kovine, odpadki, strupi, kisline... v vsem tem bi se prav vsi dušili. Že sedaj se kljub prisotnosti "zelenih" in zelenih. Kako bi šele bilo v odsotnosti le teh in nadvladi samo ene miselnosti in poti (poti dobička)?

Če koga zanima kako zgleda odsotnost zelenih in želja po denarju pa naj se odpravi na Kitajsko pred eno tipično njihovo tovarno.

Stoji tovarna kjer se proizvaja. Pomeben je samo dobiček vse ostalo je nepomebno vključno z ljudmi.

Stoji tovarna in od nje vodi globok jarek skoraj kot ena dolina. S tovarne popolnoma vse odplake so speljane v ta jarek. Kemikalije ki so v EU pomoje celo prepovedane tam prosto tečejo v naravo. Smeti večji kosovni odpadki to vse mečejo v ta jarek. In če kdo ne priznava pomebnosti "zelenih" in zelenih in njihove prisotnosti se pač spreneveda ali pa ni zmožen kritičnega ovrednotenja nekega početja. Zakaj se z časom potem celo Kitajci zavejo o pomebnosti čistilnih naprav in čistega okolja? Če je res prava pot le maksimalni dobiček kot nekateri trdite in so zeleni in "zeleni" le virusi in ovire na poti do le tega?

V bistvu jaz prav te "zelene" cenim bolj kot zagovornike visokih dobičkov in opurtuniste ki gledajo samo na svoje koristi saj so prav "zeleni" in posledično tudi zeleni tisti ki začrtajo meje in omejujejo te pohlepneže in škodljivce da ne škodijo z svojim početjem vsem drugim. Čeprav v praksi...

V praksi kjer odločajo ljudje po svoji vesti pa tako ali tako premagajo tehtni argumenti.

In če na silo hočejo zeleni vsiliti neko miselnost katera se ne sklada ravno z "zelenimi" ljudje to tudi uvidijo in tudi ne obvelja volja zelenih če je interes na drugi strani in potreba dovolj velika.

Medtem ko pri terminalih so pa ljudje uvideli da le ni vse čisto in lepo kot se prikazuje in da so argumenti zelenih tudi argumenti "zelenih" in dokler nebo nasprotna stran dokazala da temu ni tako nimajo terminali na tem mestu kaj početi.

Pa glede na to da so proti terminalom tudi nekatere prizadete Italianske občine katere bodo posledično celo imele neko korist od terminalov saj so namreč le-ti njihovi ne razumem oziroma mi je smešno če bi slovenska stran bila vroča zagovornica teh terminalov ker dejansko od njih nima nič drugega kot škodo.

Plin bo že našel pot do Evrope. Tega me sploh ni strah. Pač sprejemljivejšo pot bo moral najti. Kjer argumenti zelenih pač nebodo zdržali. In tudi mislim da zelene in "zelene" ne moti pri terminalih sam plin kot energent ampak vse druge stvari povezane s tem terminalom.

Prav je da živimo v kritičnem svetu kjer se stvari vrednotijo kot pa da se podrejamo izključno eni ideologiji in želji po denarju. Poti je več in bolše da se počaka in najde boljša rešitev kot pa da se gre po slabi poti in gleda na vse kratkoročno.

Si zamišljate da bi svoje jedrkse odpadke skladiščili na meji med Slovenijo in Italijo v bližini Italianskih naselij ali da bi naše odplake načrtno speljali tik ob morsko mejo z italijo v bližini naselij?

Kaj bi blo? Tega kar pri nas ni.

Pri teh terminalih pa morda pozabljate še nekaj. Da ne gre za Evropski projekt ali mednarodni projekt in da nima neke ideološke vrednosti saj gre za zasebni terminal - stroj za kovanje dobičkov zasebnikov. Pač Evropa ima v smernicah do tega in tega leta toliko in toliko procentov preskrbe z plinom ampak to ne pomeni da je ta terminal edina in najboljša pot za dosego tega cilja.

Mislim da se gradnji terminalov na tem mestu nasprotuje zaradi argumentov zelenih in "zelenih" in dokler nas stran kateri so terminalu v interesu ne prepriča v nasprotno pač moramo vztrajati da terminalov na tem mestu ne more biti.

V takem obsegu, tajnosti in z takim odnosom prav gotovo ne!
Have a nice day.

hamax ::

primorci ste pa precej sebicni glede tistih izjav, da bi se mogl to vi odlocat.
stajerci naj majo reke poune elektraren, v sostanju naj bo ena orng termo elektrarna, krsko naj ma nuklearko,
mi pa ze naumo mel plinsega terminala, naj ga ma kdo drug.

sicer je tuki stvar mal drugacna, ker neposredne koristi slovenija od terminala nau mela, ampak usen ste upam da dojel bistvo.

Luka Percic ::

"Medtem ko pri terminalih so pa ljudje uvideli da le ni vse čisto in lepo kot se prikazuje in da so argumenti zelenih tudi argumenti "zelenih" in dokler nebo nasprotna stran dokazala da temu ni tako nimajo terminali na tem mestu kaj početi."

Thomas je dokazal da temu ni tako.
Zakaj mu nobeden ne pokaže kje je falil?
Torej zaenkrat je v tej temi v prednosti stran za terminale.
.

username ::

"zeleni" v bistvu pripadnik določene znanstvene discipline in je prav tako pripadnik znanosti? Da se ne gre tukaj za šarlatanstvo in nazadnjaštvo ali politično ideologijo ali osebno prepričanje ampak znanost temelječo na dejstvih in zakonitostih
Že samo v mnogih temah na slotechu je bilo (direktno ali posredno) pokazano, da je večina zelene ideologije ravno "šarlatanstvo in nazadnjaštvo ali politična ideologija" (pa še zgrešena ideologija) povrhu. my 0.02
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

username ::

Takrat je to edina prava pot
Hja no, proti trdnemu reigioznemu prepričanju pač ne zaleže racionalni argument. (vsaj ne takoj, vseeno se budalosti ne sme ignorirati)

ne gre za Evropski projekt ali mednarodni projekt in da nima neke ideološke vrednosti saj gre za zasebni terminal - stroj za kovanje dobičkov zasebnikov.
aja se pravi mora imeti vsak gospodarski ali infrastrukturni projekt neko "ideološko vrednost" (kakopak od "taprave" ideologije), sicer ni kosher? se pravi, mora vsaka zadeva bit v 100% skladu z ljudsko tradicijo/papeževim odlokom/marksizmom-leninizmom/greenpeacom (izberi poljubno kombinacijo).. svašta

če ima pa kak zasebnik od tega "kuje dobiček", je treba pa itak v štartu zajebat, a ne
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
1
...
3 4
5
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Plinski terminali v Žavljah

Oddelek: Znanost in tehnologija
151372 (1101) Icematxyz
»

V boju proti podnebnim spremembam so obnovljivi viri boljša rešitev kot nuklearna ene (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
7429668 (28791) steev
»

Potem bo pa Rus pipo zaprl... (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Problemi človeštva
26425280 (19177) Brane2
»

Z umetniškim projektom proti (plinskim) terminalom

Oddelek: Problemi človeštva
241735 (1281) Thomas
»

Gazprom

Oddelek: Problemi človeštva
352118 (1404) jype

Več podobnih tem