Forum » Problemi človeštva » Peticija proti gradnji plinskega terminala v tržaškem zalivu
Peticija proti gradnji plinskega terminala v tržaškem zalivu
VolkD ::
Peticija proti gradnji plinskih terminalov v Tržaškem zalivu
http://terminal.mladina.si/
Kaj menite vi o tem ?
http://terminal.mladina.si/
Kaj menite vi o tem ?
Preden zaspiš zapri oči. Preden zapreš oči, ustavi avto.
Daedalus ::
A bi lahko kdo na hitro naštel par razlogov - pro et contra? Ker ne spremlam in ne vem, kaj bi si mislo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Thomas ::
Kje lahko podpišem ZA tak terminal?
Zelena sodrga je nenadoma pozabila, kako je ceodva najhujši gift. Zdaj, ko bi ga tale plin za enako energije proizvajal BISTVENO manj CO2, so pa spet šli v stampedo, kako bo potem morje premrzlo.
Zelena sodrga je nenadoma pozabila, kako je ceodva najhujši gift. Zdaj, ko bi ga tale plin za enako energije proizvajal BISTVENO manj CO2, so pa spet šli v stampedo, kako bo potem morje premrzlo.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
TESKAn ::
Tipični zeleni. Samo da so proti. Jaz sem za peticijo, da se še mi priključimo na ta terminal.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Zheegec ::
Vsekakor PROTI peticiji, pa za terminal.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Stepni Volk ::
Terminal ni neka panika zelenih... temveč dejstvo, da ima Slovenija cca. 35km morske obale, Italijani nekaj 10'000. Seveda so si Italijani izbrali prav to lokacijo za terminal in ne npr. Benetke, kjer bi hkrati lahko še pomagali "potapljajočemu mestu".
Azrael ::
Zelenkoti ne znajo biti drugega kot proti . No občasno ponujajo še kakšne rešitve, ki se kmalu izkažejo za najslabše možne like Kyoto.
Ni mi jasno kaj je narobe s plinskim terminalom? Konec koncev je naftni terminal že dolgo v Omišaju na Krku ? Novi list
Ni mi jasno kaj je narobe s plinskim terminalom? Konec koncev je naftni terminal že dolgo v Omišaju na Krku ? Novi list
Nekoč je bil Slo-tech.
drejc ::
Kaj dobimo s tem terminalom?
"Rise above oneself and grasp the world"
- Archimedes of Syracuse
- Archimedes of Syracuse
Ziga Dolhar ::
When the Discovery Institute, a promoter of intelligent design, came up with a list of 370 people with science degrees who backed their ideas, the National Centre for Science Education responded with almost 600 scientists called Steve or Stephanie who rejected them.
Predlagam, da zagovorniki terminala odprete svojo 'peticijo' in pokažete na dejansko razmerje med skupinama.
https://dolhar.si/
Ziga Dolhar ::
> Za argumente gre. Ne za preštevanje služb.
Okoljevarstveniki [uporabljajo, ergo ->] razumejo argument preštevanja služb. ;)
Okoljevarstveniki [uporabljajo, ergo ->] razumejo argument preštevanja služb. ;)
https://dolhar.si/
Thomas ::
Seveda. 90% klimatologov je pri njih, IMO zaradi koruptivnih razlogov.
A ostali naj bi bili pa kar tiho?
Ne.
A ostali naj bi bili pa kar tiho?
Ne.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Stepni Volk ::
Tole nima veze s terminalom, ki je želja italijanskega kapitala in čisto nič slovenskega priobalnega turističnega delavca.
Da pri izgorevanju plina uhaja v ozračje manj škodljivih plinov, kot smo že o tem v Loži, v temi: avto na plin, tudi nima nič s tem. Gre za postavitev objekta/pristanišča na spornem mestu. To je vse.
In BTW ladje, ki bodo plin vozile, ne bo poganjal plin.
Da pri izgorevanju plina uhaja v ozračje manj škodljivih plinov, kot smo že o tem v Loži, v temi: avto na plin, tudi nima nič s tem. Gre za postavitev objekta/pristanišča na spornem mestu. To je vse.
In BTW ladje, ki bodo plin vozile, ne bo poganjal plin.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Thomas ::
Mah, ladij pride v Koper in v Trst OGROMNO. Večina so dosti bolj umazane od plinskih.
Če smo taki ekologi, zaprimo luko Koper in protestirajmo, da Trst pa za silo še obratuje!
> Da pri izorevanju plina uhaja v ozračje manj škodljivih plinov
Predvsem, plin je čistejši od mazuta, ki je čistejši od premoga. A nej gremo nazaj na Velenjski lignit?
Če smo taki ekologi, zaprimo luko Koper in protestirajmo, da Trst pa za silo še obratuje!
> Da pri izorevanju plina uhaja v ozračje manj škodljivih plinov
Predvsem, plin je čistejši od mazuta, ki je čistejši od premoga. A nej gremo nazaj na Velenjski lignit?
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Stepni Volk ::
Dobro veš, da je poanta peticije mesto gradnje in ne vrsto energenta. Če ne bi vedel, bi bil podobnik zelenih... ki morajo takoj pristaviti svoj piskerček vesoljne panike.
iration ::
In kaj točno naj bi bil argument(-i?) proti? Zakaj se mi zdi da ni vmes nobenih računic in da samo nekateri blejajo kot se jim zdi da bi si "naša mati Narava" želela ...
Tudi jaz bi imel kakšno pravico rad v življenju. Npr. pravico do tega, da delam
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda
WarpedGone ::
Minusi (na pamet):
- ohlajanje morja: pri pretovarjanju se baje plin neki ogreva z morsko vodo
- onesnaževanje: menda vsake toliko časa s peroskidom pucajo cevi
- potencialna bomba pred vrati
- en kos omejenega gibanja blizu naše obale
Da se zagotovi ekvivalenten energetsk vir na kak 'klasičen' način so minusi precej večji in bol množični.
- ohlajanje morja: pri pretovarjanju se baje plin neki ogreva z morsko vodo
- onesnaževanje: menda vsake toliko časa s peroskidom pucajo cevi
- potencialna bomba pred vrati
- en kos omejenega gibanja blizu naše obale
Da se zagotovi ekvivalenten energetsk vir na kak 'klasičen' način so minusi precej večji in bol množični.
Zbogom in hvala za vse ribe
nietka ::
Ha, pravite, da je tipicno okoljevarstveno, da so apriori proti in govorijo cez zadeve. Pa ne opazite podobnosti s slo-tech forumom? :D
Kakorkoli ze, mislim, da bi bilo najbolje, da damo se teh par km obale - saj je res zanemarljivo malo - Italijanom. Aja, pardon, pol Hrvatom, pol Italjanom, da ne bomo imeli tezav ne z enimi, ne z drugimi.
Kakorkoli ze, mislim, da bi bilo najbolje, da damo se teh par km obale - saj je res zanemarljivo malo - Italijanom. Aja, pardon, pol Hrvatom, pol Italjanom, da ne bomo imeli tezav ne z enimi, ne z drugimi.
Great warrior? Wars not make one great.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nietka ()
Microsoft ::
Ne poznam stvari zato ugibam. Ladje bodo vozile plin tja na tist plac. Se bodo mogoce vmes kaj ustavile v Kopru na kako kavico? Ker to bi lahko po drugi strani bil biznis tako za nas, kot za Trst.
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
iration ::
nietka, sej probam štekat to tvojo post-punkovsko ironijo ... in mi tudi uspe, če spregledam vse argumente.
Tudi jaz bi imel kakšno pravico rad v življenju. Npr. pravico do tega, da delam
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda
Stajerc ::
Prelahko jemljete nekateri to problematiko:
Mogoče je najbolj sporno ravno to da italjanska stran dela to pod mizo kar pa je v nasprotjo z predpisi.
Dejstvo je da ni narejena niti ena študija kako bi ta terminal vplival na okolje in niti strokovnjaki si pri tem niso enotni.
Torej nekaj dejstev ki so nesporna:
Teh terminalov je na svetu če je informacija držala 3. Zdaj pa nevem če je blo zajeto z tem ali brez tega terminala in že to nekaj pove. Mislim da če bi ta terminal obstajal da bi bili skupno trije, da je bilo tako rečeno.
Velika ladja plina vsak drugi ali tretji dan in pomoje da da to našem primorju nek pridih industriskega turističnega mesta, ker gradimo na turizmu pa je to za naše razmere idealno... bo zelo pomagalo naši turistični ponudbi še posebej če boš jadral in bo te lovila italianska vojaška policija češ da si terorist... to je malo v šali rečeno ampak...
Pa bog ne daj da gre kaj pri tej ladji narobe ravno pred našo obalo. Sam ne vrjamem, da je zlahka kaj takega mogoče samo recimo da se prav to zgodi!
Zdaj pa hard-core dejstva:
Veliki rezervoraji, ki zajamejo velike količine vode ki se klorira in nisem kemik ampak voda se baje pri tem procesu segreva (zaradi neke kemične reakcije) služijo za segrevanje tega utekočinjenega plina, ta voda se potem izpusti iz rezervoarjev pri ekstremno nizkih temperaturah in ta proces če sem prav razumel se začne in zaključi v eni uri. Torej vsako uro 24 ur na dan 365 dni na leto.
Za čiščenje teh cevi (vrjetno teh cev,i ki so v morski vodi in v katerih se nahaja utekočinjeni plin ki ga klorirana morska voda segreva) pa je potrebno zaradi prevodnosti toplote čistiti. In kako se jih čisti? Z veliko količino VAREKINE.
Za kakšne številke točno gre sem pozabil ampak vem da je bila visoka številka TON. Ne vem pa na kako obdobje (mesec, leto...) vrjetrno odvisno od tega kako bi cevi ble umazane in pač bi se polivalo to po njih mesečno oziroma po potrebi...upam da ne ob vsakem polnjenju rezervoarjev...
Nekateri pravijo da ostane okolje po tem procesu hujše kot da bi bila tam greznica drugi vrjetno spet trdijo nasprotno dejstvo pa je da ni STROKOVNE NEODVISNE ŠTUDIJE je pa nesporno to VELIK poseg v okolje. Ni to samo neka cev po kateri teče plin in te pač moti da je tam in vizualno moteče vpliva na okoljre ampak gre za velik poseg v okolje z vidika spreminjanja tega okolja in pošiljanja škodljivih emisij vanj.
Pa še res je to zakaj mora bit točno pred našim nosom to? Če pogledaš po tistih kartah so dali točno na našo mejo bližje nam kot njim.
Pa dejstvo je če bo se postavil eden, zakaj se nebi ta širil in zakaj se nebi postavil še drug? In vsi lepo imamo "čistejši vir energije" za ogravanje spregledamo pa ozadje, ki ni tako čisto... Tako da skupni faktor ekologije tud ni tako bleščeč.
Nevem kaj bo s tega in koliko tega kar sem napisal drži ker so to navedbe, ki sem jih izvedel iz medijev (sam menim da so dokaj verodostojne in so izluščena znana bistva in niso pretirana).
Mogoče je najbolj sporno ravno to da italjanska stran dela to pod mizo kar pa je v nasprotjo z predpisi.
Dejstvo je da ni narejena niti ena študija kako bi ta terminal vplival na okolje in niti strokovnjaki si pri tem niso enotni.
Torej nekaj dejstev ki so nesporna:
Teh terminalov je na svetu če je informacija držala 3. Zdaj pa nevem če je blo zajeto z tem ali brez tega terminala in že to nekaj pove. Mislim da če bi ta terminal obstajal da bi bili skupno trije, da je bilo tako rečeno.
Velika ladja plina vsak drugi ali tretji dan in pomoje da da to našem primorju nek pridih industriskega turističnega mesta, ker gradimo na turizmu pa je to za naše razmere idealno... bo zelo pomagalo naši turistični ponudbi še posebej če boš jadral in bo te lovila italianska vojaška policija češ da si terorist... to je malo v šali rečeno ampak...
Pa bog ne daj da gre kaj pri tej ladji narobe ravno pred našo obalo. Sam ne vrjamem, da je zlahka kaj takega mogoče samo recimo da se prav to zgodi!
Zdaj pa hard-core dejstva:
Veliki rezervoraji, ki zajamejo velike količine vode ki se klorira in nisem kemik ampak voda se baje pri tem procesu segreva (zaradi neke kemične reakcije) služijo za segrevanje tega utekočinjenega plina, ta voda se potem izpusti iz rezervoarjev pri ekstremno nizkih temperaturah in ta proces če sem prav razumel se začne in zaključi v eni uri. Torej vsako uro 24 ur na dan 365 dni na leto.
Za čiščenje teh cevi (vrjetno teh cev,i ki so v morski vodi in v katerih se nahaja utekočinjeni plin ki ga klorirana morska voda segreva) pa je potrebno zaradi prevodnosti toplote čistiti. In kako se jih čisti? Z veliko količino VAREKINE.
Za kakšne številke točno gre sem pozabil ampak vem da je bila visoka številka TON. Ne vem pa na kako obdobje (mesec, leto...) vrjetrno odvisno od tega kako bi cevi ble umazane in pač bi se polivalo to po njih mesečno oziroma po potrebi...upam da ne ob vsakem polnjenju rezervoarjev...
Nekateri pravijo da ostane okolje po tem procesu hujše kot da bi bila tam greznica drugi vrjetno spet trdijo nasprotno dejstvo pa je da ni STROKOVNE NEODVISNE ŠTUDIJE je pa nesporno to VELIK poseg v okolje. Ni to samo neka cev po kateri teče plin in te pač moti da je tam in vizualno moteče vpliva na okoljre ampak gre za velik poseg v okolje z vidika spreminjanja tega okolja in pošiljanja škodljivih emisij vanj.
Pa še res je to zakaj mora bit točno pred našim nosom to? Če pogledaš po tistih kartah so dali točno na našo mejo bližje nam kot njim.
Pa dejstvo je če bo se postavil eden, zakaj se nebi ta širil in zakaj se nebi postavil še drug? In vsi lepo imamo "čistejši vir energije" za ogravanje spregledamo pa ozadje, ki ni tako čisto... Tako da skupni faktor ekologije tud ni tako bleščeč.
Nevem kaj bo s tega in koliko tega kar sem napisal drži ker so to navedbe, ki sem jih izvedel iz medijev (sam menim da so dokaj verodostojne in so izluščena znana bistva in niso pretirana).
Have a nice day.
BluPhenix ::
Microsoft: dok bi bil situiran nekaj 100m od obale, če ne nekaj km. Ladja pride tja, odloži svoj tovor in gre naprej. V bistvu tazo, da ne voziš polne ladje plina v pristanišče, ki je v centru mesta. Tako da ne bo nič s postankom v Kopru.
V bistvu ne vem koliko bi sploh imela slovenija od tega. Je plin, ki naj bi se tam pretakal sploh namenjen Sloveniji?
Tiste ki so proti najbolj skrbi to, da se bo voda ohladila za par stopinj, kar bi pomenilo skoraj gotovo uničenje ekosistema v Tržaškem in koprskem zalivu.
V bistvu ne vem koliko bi sploh imela slovenija od tega. Je plin, ki naj bi se tam pretakal sploh namenjen Sloveniji?
Tiste ki so proti najbolj skrbi to, da se bo voda ohladila za par stopinj, kar bi pomenilo skoraj gotovo uničenje ekosistema v Tržaškem in koprskem zalivu.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
iration ::
> ni STROKOVNE NEODVISNE ŠTUDIJE je pa nesporno to VELIK poseg v okolje.
Ta stavek mi je zelo všeč
Ta stavek mi je zelo všeč
Tudi jaz bi imel kakšno pravico rad v življenju. Npr. pravico do tega, da delam
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda
Stajerc ::
Ja odvisno kak gledaš na njega, moram priznat da ima nek žlahten pridih všečnosti ta stavek če ga tako izpostaviš in lepo pokomentiraš...
No pa še to mene malo skrbi, kaj se zgodi z ribiči, kaj ima od tega slovenija razen dodatnega vira energije za NAKUP, predvsem pa ta pogled na morje me malo skrbi poleti ko greš uživat in možgane na pašo... pa vidiš tam nekaj znanstvenofantastičnega ki te zagotovo ne pritegne in nočeš opazovati na dopustu ker raje gledaš lepo morje in lepe ženske kot pa staro zrjavelo ploščad kot da si sred industriskega pristanišča med velikimi ladjami ti pa tam naivno stojiš v kopalkah in pričakuješ kaj bo. Samo premog namesto mivke še rabiš oziroma slovenskega betona. In tujec bo zagotovo raje šel še kake pol ure do uro naprej ob obali z svojo družino da bo našel svoj mir... Tud nevem če bo se komu še dalo lepo z jahto pripeljat malo v slovenijo če bo vedel da tukaj je malo bolj zakomplicirano in vojaško stanje in zakaj le bi se vozil v umazano industrisko pristanišče?
Pač politika bo se zadovoljila z tem kaj ji bo italjanska stran ponudila v zameno pomoje in bo 1 politik tolko pameten da bo na škodo vseh drugih ki bodo oškodovani rekel kako je prav in bo raje sprejel italianske oblube kot pa da bi uvidel dejstva.
Nevem bo kar bo ploščad pa upam da odpade. Ali pa naj jo nardijo bližje sebi če jo tako močno hočejo da jo bodo nardili neglede...
No pa še to mene malo skrbi, kaj se zgodi z ribiči, kaj ima od tega slovenija razen dodatnega vira energije za NAKUP, predvsem pa ta pogled na morje me malo skrbi poleti ko greš uživat in možgane na pašo... pa vidiš tam nekaj znanstvenofantastičnega ki te zagotovo ne pritegne in nočeš opazovati na dopustu ker raje gledaš lepo morje in lepe ženske kot pa staro zrjavelo ploščad kot da si sred industriskega pristanišča med velikimi ladjami ti pa tam naivno stojiš v kopalkah in pričakuješ kaj bo. Samo premog namesto mivke še rabiš oziroma slovenskega betona. In tujec bo zagotovo raje šel še kake pol ure do uro naprej ob obali z svojo družino da bo našel svoj mir... Tud nevem če bo se komu še dalo lepo z jahto pripeljat malo v slovenijo če bo vedel da tukaj je malo bolj zakomplicirano in vojaško stanje in zakaj le bi se vozil v umazano industrisko pristanišče?
Pač politika bo se zadovoljila z tem kaj ji bo italjanska stran ponudila v zameno pomoje in bo 1 politik tolko pameten da bo na škodo vseh drugih ki bodo oškodovani rekel kako je prav in bo raje sprejel italianske oblube kot pa da bi uvidel dejstva.
Nevem bo kar bo ploščad pa upam da odpade. Ali pa naj jo nardijo bližje sebi če jo tako močno hočejo da jo bodo nardili neglede...
Have a nice day.
Stajerc ::
Pa še to se mi zdi zanimivo da istočasno se še pojavijo neke špekulacije o plinskem cevovodu preko slovenije do trsta od katerega mi tudi nebi praktično imeli nič.
Mogoče bi bil le bolj eko sprejemljiv (mogoče) in kaka minimalno nadomestilo za prehod našega ozemlja bi dobili kar je bolje kot nič od terminala in še onesnaževanja nebi bilo.
Da ni terminal le kaka politična karta v rokavu italjanske politike češ če ne dovolite tega bomo pa mi storili to! Mislim da pri takih stvareh bi politiki morali reči odločen ne in privoščiti tudi kaj nadstandardnega sloveniji in dokazati da nam privoščijo več oziroma se vsaj trudijo kot pa da se stalno upognejo...
Če se nam hrvati smejijo kako italiani skrbijo za naš zračni prostor v okviru sil nata da se nam še nebojo smejali kako smo mi zaradi italianskih koristi pojedli njihovo govno. Čist po domače povedano.
Mogoče bi bil le bolj eko sprejemljiv (mogoče) in kaka minimalno nadomestilo za prehod našega ozemlja bi dobili kar je bolje kot nič od terminala in še onesnaževanja nebi bilo.
Da ni terminal le kaka politična karta v rokavu italjanske politike češ če ne dovolite tega bomo pa mi storili to! Mislim da pri takih stvareh bi politiki morali reči odločen ne in privoščiti tudi kaj nadstandardnega sloveniji in dokazati da nam privoščijo več oziroma se vsaj trudijo kot pa da se stalno upognejo...
Če se nam hrvati smejijo kako italiani skrbijo za naš zračni prostor v okviru sil nata da se nam še nebojo smejali kako smo mi zaradi italianskih koristi pojedli njihovo govno. Čist po domače povedano.
Have a nice day.
Thomas ::
Prepovejmo Italiji, da vozijo tisti tankerji blizu naših voda.
Potem nam bodo prepovedali še oni uporabo luke Koper ...
Vsi zeleni vsi prijatelji, vsi revni ko cerkvene miši.
Potem nam bodo prepovedali še oni uporabo luke Koper ...
Vsi zeleni vsi prijatelji, vsi revni ko cerkvene miši.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Stajerc ::
Saj pravim preveč preprosto se gleda na stvar:
Ni to samo problem zelenih ampak logično je da so najglasnejši.
V tem konkretnem primeru bi bili mi bolj revni če bi se tak terminal postavil, zakaj? Ker mi nebi imeli od njega nič. Saj se ne prepiramo o tem da bi slovenija zgradila takšen terminal. Tako da tisti ki je za ta terminal je za to da pač italiani prosperirajo mi pa nazadujemo ker oni bi pobirali denar mi pa umazanijo. Kaj ni tu jasno?
Zeleni, politiki, gospodarstveniki... nič ni narobe če so vsi proti ker nevem kdo bi videl v tem interes? Kakšen interes? Blaginja italije na račun slovenije?
Mene najbolj moti dejstvo da je bojda tam kjer se nahaja terminal območje slabše kvalitete kot bi bila tam greznica. Torej če je to res ne samo da so italiani bogati mi pa crkvene miši ampak so italiani bogati mi pa smo revne crkvene miši ki se kopamo v italianskem dreku.
Saj pravim tisti ki zagovarjajo terminal bi se morali vsaj malo zamisliti in reči: Da terminal naj bo ampak NE na tem mestu kjer ga nameravajo zgraditi.
Pa naj ga imajo daleč stran od nas če hočejo in naj pobirajo koristi in drek od njega.
Terminal je stvar ki se tiče nas in italije dohod do luke Koper pa je mednarodnopravno gledano dejstvo in kot država z lastnim morjem moramo imeti dostop do odprtega morja in tu nas italiani ne morejo izsiljevati ker je mednarodna zakonodaja na naši strani pri terminalu pa zaradi mesta gradnje ni tako enoumno in pravno urejeno kdo ima prav...
Torej še enkrat vprašam tisti ki so za terminal kaj mislite da bo prinesel sloveniji dobrega? In a so koristi res takšne da zasenčijo slabosti in da bi si vsak slovenec preprosto moral želeti ta terminal?
Edit: Mislim tudi ljudje ki zagovarjate izključno denar in nič drugega se vprašajte če vam terminal koristi? Upad turizma, cen zemljišč, ribolova, zaželjenosti slovenskega primorja pa tudi vzamite prosim v zakup. Ker recimo če gledaš enolično in prinaša denar ta terminal ne upoštevaš pa izgube na drugi strani potem je res korist večja ampak če vzameš v zakup oboje potem je saldo nič. In torej ni koristi. Nastala situacija pa je po mojem mnenju slabša.
Ni to samo problem zelenih ampak logično je da so najglasnejši.
V tem konkretnem primeru bi bili mi bolj revni če bi se tak terminal postavil, zakaj? Ker mi nebi imeli od njega nič. Saj se ne prepiramo o tem da bi slovenija zgradila takšen terminal. Tako da tisti ki je za ta terminal je za to da pač italiani prosperirajo mi pa nazadujemo ker oni bi pobirali denar mi pa umazanijo. Kaj ni tu jasno?
Zeleni, politiki, gospodarstveniki... nič ni narobe če so vsi proti ker nevem kdo bi videl v tem interes? Kakšen interes? Blaginja italije na račun slovenije?
Mene najbolj moti dejstvo da je bojda tam kjer se nahaja terminal območje slabše kvalitete kot bi bila tam greznica. Torej če je to res ne samo da so italiani bogati mi pa crkvene miši ampak so italiani bogati mi pa smo revne crkvene miši ki se kopamo v italianskem dreku.
Saj pravim tisti ki zagovarjajo terminal bi se morali vsaj malo zamisliti in reči: Da terminal naj bo ampak NE na tem mestu kjer ga nameravajo zgraditi.
Pa naj ga imajo daleč stran od nas če hočejo in naj pobirajo koristi in drek od njega.
Terminal je stvar ki se tiče nas in italije dohod do luke Koper pa je mednarodnopravno gledano dejstvo in kot država z lastnim morjem moramo imeti dostop do odprtega morja in tu nas italiani ne morejo izsiljevati ker je mednarodna zakonodaja na naši strani pri terminalu pa zaradi mesta gradnje ni tako enoumno in pravno urejeno kdo ima prav...
Torej še enkrat vprašam tisti ki so za terminal kaj mislite da bo prinesel sloveniji dobrega? In a so koristi res takšne da zasenčijo slabosti in da bi si vsak slovenec preprosto moral želeti ta terminal?
Edit: Mislim tudi ljudje ki zagovarjate izključno denar in nič drugega se vprašajte če vam terminal koristi? Upad turizma, cen zemljišč, ribolova, zaželjenosti slovenskega primorja pa tudi vzamite prosim v zakup. Ker recimo če gledaš enolično in prinaša denar ta terminal ne upoštevaš pa izgube na drugi strani potem je res korist večja ampak če vzameš v zakup oboje potem je saldo nič. In torej ni koristi. Nastala situacija pa je po mojem mnenju slabša.
Have a nice day.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Stajerc ()
Luka Percic ::
O kakšnem dreku ti govoriš?
Ker v tisti varekini res nevidim problema.
Jaz se tudi v varekini kopam.
Ker v tisti varekini res nevidim problema.
Jaz se tudi v varekini kopam.
Thomas ::
> V tem konkretnem primeru bi bili mi bolj revni če bi se tak terminal postavil, zakaj? Ker mi nebi imeli od njega nič.
Čuj ti, Štajerc!
Tudi Hrvatje nimajo nobenih koristi, ko plujejo ogromne dizelske ladje mimo njih v luko Koper tisoče dizel avtomobilov. Njihov turizem trpi.
Poleg tega visoki valovi tovornih prekooceank zibajo italijanske ribiške čolne.
Če se bomo šli tako, kot so začeli SLOVENSKI Zeleni, bomo hitro v (najmanj) trgovinski vojni z vsemi.
Čuj ti, Štajerc!
Tudi Hrvatje nimajo nobenih koristi, ko plujejo ogromne dizelske ladje mimo njih v luko Koper tisoče dizel avtomobilov. Njihov turizem trpi.
Poleg tega visoki valovi tovornih prekooceank zibajo italijanske ribiške čolne.
Če se bomo šli tako, kot so začeli SLOVENSKI Zeleni, bomo hitro v (najmanj) trgovinski vojni z vsemi.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
DominusSLO ::
thomas
Ladje, ki jih omenjaš, ne plujejo v hrvaških notranjih vodah. Visokih valov teh ladij pa ne čutijo ne hrvati, ne italijani, ker se po poti do obale popolnoma razgubijo.
Jaz sem proti gradnji predvsem, ker bi za vzdrževanje morali nonstop zlivat v morje varikino. Zrak mamo že tako in tako zastrupljen, zakaj bi morali še naše morje? Poleg tega predvidevajo, da bi se nekoliko znižala temperatura morja in nekateri celo napovedujejo vpliv na podnebje, ki bi bil primerljiv z el ninom...
Poleg tega mi gre pošteno na kurac, da se nekateri osebki vsajajo v stvari, ki se jih ne tičejo in o katerih nimajo pojma. Thomas pač še vedno misli, da vse ve in da je najbolj pameten
Ladje, ki jih omenjaš, ne plujejo v hrvaških notranjih vodah. Visokih valov teh ladij pa ne čutijo ne hrvati, ne italijani, ker se po poti do obale popolnoma razgubijo.
Jaz sem proti gradnji predvsem, ker bi za vzdrževanje morali nonstop zlivat v morje varikino. Zrak mamo že tako in tako zastrupljen, zakaj bi morali še naše morje? Poleg tega predvidevajo, da bi se nekoliko znižala temperatura morja in nekateri celo napovedujejo vpliv na podnebje, ki bi bil primerljiv z el ninom...
Poleg tega mi gre pošteno na kurac, da se nekateri osebki vsajajo v stvari, ki se jih ne tičejo in o katerih nimajo pojma. Thomas pač še vedno misli, da vse ve in da je najbolj pameten
Stajerc ::
Saj jaz nisem v nobeni zeleni stranki in sploh ne poznam njihovih političnih ciljev ampak govorim o tem konkretnem primeru in ničem drugem.
Ja velika količina varekine in velika količina klorirane ekstremno ohlajene vode. Ravno to je problem. To za sabo pušča upostošenje in okolje hujše kot greznica. TO JE MOTEČE. In naj nebi šlo za zanemarljiv vpliv na okolje!!!
Sama ploščad po sebi razen vizualne motečnosti za koga nebi bla tak hud problem.
Ladje ki pa plujejo po koridorjih mimo hrvaške res da koga vrjetno razburjajo ampak omogočajo normalen ribolov ( ker niso problem ribolova pri tej ploščadi valovi ampak oporečnost ribogojnih območij in posebne razmere - vojaške katere bodo vladale, ki bodo še bolj skrčile ribolovno območje slovenskim ribičem) Nevem kako bo tam ribolov še sploh mogoč? Bodo tam sploh še ribe? Kak pas bo veljal za strogo omejeno območje gibanja in odštejmo to od našega morja. A smo v minusu?
Pa recimo, čeprav ta varianta niti men na misel ne pride in ne razmišljam o njej ampak teoretično da nekdo sabotira to ladjo ali da se kaj zgodi tej ladji pred našo obalo? To je konec slovenskega primorskega turizma za nekaj let to si upam trditi. Čeprav ta varianta je bolj politična ampak je pa lahko že jutri dejstvo ali ne?
Torej če je tako veliki doprinos to italianski državi naj imajo to ploščad ampak naj jo namestijo drugam in naj sami požirajo stranski produkt tega početja. Pa to niso visoki valovi...
Ja velika količina varekine in velika količina klorirane ekstremno ohlajene vode. Ravno to je problem. To za sabo pušča upostošenje in okolje hujše kot greznica. TO JE MOTEČE. In naj nebi šlo za zanemarljiv vpliv na okolje!!!
Sama ploščad po sebi razen vizualne motečnosti za koga nebi bla tak hud problem.
Ladje ki pa plujejo po koridorjih mimo hrvaške res da koga vrjetno razburjajo ampak omogočajo normalen ribolov ( ker niso problem ribolova pri tej ploščadi valovi ampak oporečnost ribogojnih območij in posebne razmere - vojaške katere bodo vladale, ki bodo še bolj skrčile ribolovno območje slovenskim ribičem) Nevem kako bo tam ribolov še sploh mogoč? Bodo tam sploh še ribe? Kak pas bo veljal za strogo omejeno območje gibanja in odštejmo to od našega morja. A smo v minusu?
Pa recimo, čeprav ta varianta niti men na misel ne pride in ne razmišljam o njej ampak teoretično da nekdo sabotira to ladjo ali da se kaj zgodi tej ladji pred našo obalo? To je konec slovenskega primorskega turizma za nekaj let to si upam trditi. Čeprav ta varianta je bolj politična ampak je pa lahko že jutri dejstvo ali ne?
Torej če je tako veliki doprinos to italianski državi naj imajo to ploščad ampak naj jo namestijo drugam in naj sami požirajo stranski produkt tega početja. Pa to niso visoki valovi...
Have a nice day.
iration ::
pa dobro Stajerc, dej nehi nakladat pa pripopaj kakšen kredibilen link. ker ga res serjete zdele z nekim el ninjom.
Tudi jaz bi imel kakšno pravico rad v življenju. Npr. pravico do tega, da delam
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda
DominusSLO ::
v google napiši: plinski terminal
Za zdravo in neoporečno energijo pa naj italijani zgradijo nuklearko pri Thomas-u doma.
Za zdravo in neoporečno energijo pa naj italijani zgradijo nuklearko pri Thomas-u doma.
Thomas ::
Ohlajanje morja je en BS.
Poštevanka, dragi moji, poštevanka! Zeleni resno računajo, da je nihče ne zna.
Motijo se. Italijani si ne bodo kaj prida ohladili morja. Zanemarljivo.
A gremo kej stavt?
Poštevanka, dragi moji, poštevanka! Zeleni resno računajo, da je nihče ne zna.
Motijo se. Italijani si ne bodo kaj prida ohladili morja. Zanemarljivo.
A gremo kej stavt?
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Luka Percic ::
Ja ta o hlajenju je zanimiva ja..
Četudi bi bilo res (kar ni), bi bil problem hitro rešen- Jedrsko bi hladili tam.
Četudi bi bilo res (kar ni), bi bil problem hitro rešen- Jedrsko bi hladili tam.
BluPhenix ::
Nekaj povezav, da bodo vsi vedeli o čemu gre. Tudi nekateri, ki sodelujejo v tej temi (ne leti na nobenega direktno, vseeno je pa videti, da nekateri sploh ne vedo za kaj se gre, pa govorijo o tem):
Delo
Plinovod bo dolg 12km, varovano območje sega v slovenske teritorialne vode.
Plin, ohlajen na minus 162 stopinj Celzija, pa bodo do terminala vozili tankerji, kjer bi ga segrevali z morsko vodo. Torej je le nekaj mogoče res o ohlajevanju okoliške vode.
Ministrstvo za zunanje zadeve - iscite med novicami za : Informacija o problematiki načrtovane gradnje plinskih terminalov v Tržaškem zalivu. Morala bi biti zadnja novica, desno spodaj. Mi ne uspe direktno linkati.
pangea
primorski.it
Iz enega italjanskega linka: Ena od posledic projekta je ohladitev Jadranskega morja za 4,5 stopinj celzija v območju 200m okoli terminala.
Luka Veliki: da ni res.. ne vem marsikdo trdi da je.
Linkov nisem podal, da bi koga zavajal, ampak zato, da si lahko ljudje preberejo o čem se sploh gre.
Gradnji nasprotujejo tudi v Italiji. Največji problem vsega skupaj je mogoče to, da je Italija to hotela narediti pod mizo, na hitro, brez obveščanja Slovenije in Hrvaške. V stilu: danes se peljem z jadrnico ob meji slovenskih voda, jutri pa mi tega ne bo dovolila italjanska vojska.
EDIT: seveda če ima še kdo kakšne linke iz kakšnih drugih virov, naj jih pripopa. Tako da lahko teče debata na neki osnovi, ne na lastnih predstavah sodelujočih.
EDIT2: popravljen link na mzz
EDIT3: typos, jih je še verjetno
Delo
Plinovod bo dolg 12km, varovano območje sega v slovenske teritorialne vode.
Plin, ohlajen na minus 162 stopinj Celzija, pa bodo do terminala vozili tankerji, kjer bi ga segrevali z morsko vodo. Torej je le nekaj mogoče res o ohlajevanju okoliške vode.
Ministrstvo za zunanje zadeve - iscite med novicami za : Informacija o problematiki načrtovane gradnje plinskih terminalov v Tržaškem zalivu. Morala bi biti zadnja novica, desno spodaj. Mi ne uspe direktno linkati.
pangea
primorski.it
Iz enega italjanskega linka: Ena od posledic projekta je ohladitev Jadranskega morja za 4,5 stopinj celzija v območju 200m okoli terminala.
Luka Veliki: da ni res.. ne vem marsikdo trdi da je.
Linkov nisem podal, da bi koga zavajal, ampak zato, da si lahko ljudje preberejo o čem se sploh gre.
Gradnji nasprotujejo tudi v Italiji. Največji problem vsega skupaj je mogoče to, da je Italija to hotela narediti pod mizo, na hitro, brez obveščanja Slovenije in Hrvaške. V stilu: danes se peljem z jadrnico ob meji slovenskih voda, jutri pa mi tega ne bo dovolila italjanska vojska.
EDIT: seveda če ima še kdo kakšne linke iz kakšnih drugih virov, naj jih pripopa. Tako da lahko teče debata na neki osnovi, ne na lastnih predstavah sodelujočih.
EDIT2: popravljen link na mzz
EDIT3: typos, jih je še verjetno
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BluPhenix ()
Trubadur ::
Ena od posledic projekta je ohladitev Jadranskega morja za 4,5 stopinj celzija v območju 200m okoli terminala.
Raje povej zakaj, ne posledice. To se meni zdi res velik BS, kot bi reku Thomas
Raje povej zakaj, ne posledice. To se meni zdi res velik BS, kot bi reku Thomas
Berite Thomasa!
BluPhenix ::
Kaj zakaj? Zakaj se ohladi? Si prebral katerega od linkov? Ali npr. kar piše v delu.
Al te zanima kaj drugega zakaj? Če ja, potem postavi vprašanje, da bo razumljivo.
Al te zanima kaj drugega zakaj? Če ja, potem postavi vprašanje, da bo razumljivo.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
BigWhale ::
Segrevanje bi lahko izracunali... Koliko litrov plina prepelje taka ladja? Recimo tista najvecja? 2 milijona? 20? 200?
Hm, 2mio. Ohlajen na -162 stopinj celzija? Na kaksno temperaturo ga morajo segreti? Sobno? ;) Ga bodo samo uplinili? Torej bo dovolj, ce se segrejejo na kakih -150 stopinj, takrat se utekocinjeni plin ze, no, uplini. Se prej.
Zdaj pa naj en fizik izracuna koliko vode ponucas, da dvignes temperaturo 2mio litrov plina iz -162 na -150 celzija. Pol manj? Eno cetrtino kolicine plina? Morda se manj. Mogoce bi namesto kolicine plina, ki ga pripelje ena ladja kar predvideno dnevno kolicino vzeli v izracun.
Kaksna bo temperatura vode, se bo vracala nazaj v morje?
No, vsaj to stvar lahko pametne glave slo-techa izracunajo. :)
Kdo bo prvi?
Hm, 2mio. Ohlajen na -162 stopinj celzija? Na kaksno temperaturo ga morajo segreti? Sobno? ;) Ga bodo samo uplinili? Torej bo dovolj, ce se segrejejo na kakih -150 stopinj, takrat se utekocinjeni plin ze, no, uplini. Se prej.
Zdaj pa naj en fizik izracuna koliko vode ponucas, da dvignes temperaturo 2mio litrov plina iz -162 na -150 celzija. Pol manj? Eno cetrtino kolicine plina? Morda se manj. Mogoce bi namesto kolicine plina, ki ga pripelje ena ladja kar predvideno dnevno kolicino vzeli v izracun.
Kaksna bo temperatura vode, se bo vracala nazaj v morje?
No, vsaj to stvar lahko pametne glave slo-techa izracunajo. :)
Kdo bo prvi?
alsb ::
V uparjalniku se morska voda kajpada hladi. Govori se sicer o petih stopinjah Celzija, pri čemer pa je treba upoštevati, na katero količino vode se tolikšna ohladitev nanaša. Ohlajena voda gre nazaj v morje in se tam razprši. Potrebnih je približno 10 kubičnih metrov vode na sekundo, kar ni neka strašansko velika količina. Morje s tem sicer ohlajaš, pojasnjuje inž. Darko Bejek, toda na razdalji sto metrov od ploščadi v smeri morskega toka bi bila temperaturna razlika le še eno stopinjo, ne več pet, na enem kilometru pa recimo 0,1 stopinje.
Vir: Delo
Ampak glih blagoslov za obalo pa tud ni.
DominusSLO ::
nekaj številk o ohlajanju in količini varikine je na tem linku: click me
varikine je 788ton letno, to je več, kot 2 toni na dan...
kar pa se temperatur vode tiče:
Načrt predvideva, da bi tekoči plin uplinjevali s pomočjo morske vode. A to predstavlja problem. Upoštevati je namreč treba, da bodo ladje pripeljale utekočinjeni plin s temperaturo -160 C°. Morska voda, ki jo bodo uporabljali za segrevanje, pa bo po uporabi za 5 C° hladnejša, kot je bila pred uporabo. A pri tem so važne tudi količine. V enem dnevu bodo namreč uporabili 912 tisoč m3 vode, v enem letu pa kar 332 milijona m3 vode, kar je približno 5,5% vseh voda Tržaškega zaliva. Na dlani je, da bi to lahko imelo hude posledice na morsko floro in favno.
-to je bil citat iz zgornjega linka-
varikine je 788ton letno, to je več, kot 2 toni na dan...
kar pa se temperatur vode tiče:
Načrt predvideva, da bi tekoči plin uplinjevali s pomočjo morske vode. A to predstavlja problem. Upoštevati je namreč treba, da bodo ladje pripeljale utekočinjeni plin s temperaturo -160 C°. Morska voda, ki jo bodo uporabljali za segrevanje, pa bo po uporabi za 5 C° hladnejša, kot je bila pred uporabo. A pri tem so važne tudi količine. V enem dnevu bodo namreč uporabili 912 tisoč m3 vode, v enem letu pa kar 332 milijona m3 vode, kar je približno 5,5% vseh voda Tržaškega zaliva. Na dlani je, da bi to lahko imelo hude posledice na morsko floro in favno.
-to je bil citat iz zgornjega linka-
Thomas ::
> v enem letu pa kar 332 milijona m3 vode, kar je približno 5,5% vseh voda Tržaškega zaliva.
To je ENA kolosalna oslarija. Voda v Tržaškem zalivu se zamenja skoraj 1000 krat na leto.
Najprej razčistimo to. Potem bomo šli naprej.
To je ENA kolosalna oslarija. Voda v Tržaškem zalivu se zamenja skoraj 1000 krat na leto.
Najprej razčistimo to. Potem bomo šli naprej.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
IgorGrozni ::
Thomas: Če lahko pokažeš, da je učinek uporabljene varekine enak učinku homeopatskih ˝redčenj˝ti bom hvaležen.
Če pa učinek ni homeopatski, bi veljalo stvar bolj podrobno pogledati.
Podobno je z ˝ohlajevanjem˝.
Eko sistemi (verige) ne reagirajo pretirano hitro, da se ( eventually) prilagodijo, pa je nedvomno.
Lp.IgorGrozni
Če pa učinek ni homeopatski, bi veljalo stvar bolj podrobno pogledati.
Podobno je z ˝ohlajevanjem˝.
Eko sistemi (verige) ne reagirajo pretirano hitro, da se ( eventually) prilagodijo, pa je nedvomno.
Lp.IgorGrozni
Thomas ::
O tem se bomo pogovarjali takoj, ko se zedinimo, da ohlajevanje vode ni noben problem. Da piš mrzlega vetra po dolini Soče v zaliv, ohladi morje precej bolj, kot terminal.
Ko si bomo v tem enotni, pojdimo naprej!
Ko si bomo v tem enotni, pojdimo naprej!
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Thomas ::
Treba je pa vedet tole:
Bolj kot bo tisti terminal ohladil Tržaški zaliv, ga bo ogrel.
Neto izkupiček bo rahlo ogrevanje Tržaškega zaliva, oziroma bolj Italijankega Jadrana(, ker pač tok teče ob njihovi obali na jug).
Samo če bi uni tazeleni miškoti to vedeli, pol šele bi bil hudič! Ne jim povedat!
Nagradno uprašajne - why so?
Yeah, why?
Bolj kot bo tisti terminal ohladil Tržaški zaliv, ga bo ogrel.
Neto izkupiček bo rahlo ogrevanje Tržaškega zaliva, oziroma bolj Italijankega Jadrana(, ker pač tok teče ob njihovi obali na jug).
Samo če bi uni tazeleni miškoti to vedeli, pol šele bi bil hudič! Ne jim povedat!
Nagradno uprašajne - why so?
Yeah, why?
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Tear_DR0P ::
boli me za turizem in ekosistem. luka koper za slovenijo (in naš BDP) pomeni kar precej. če bo v tržaškem zalivu nek terminal, ki ga bo varovala vojska, pomeni to omejitev širjenja našega gospodarstva. stvar nej oni postavijo pri riminiju al pa pri genovi - morda na jugu italije, da bodo mele ladje krajšo pot
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
BigWhale ::
Plin pa daljso, da pride do severnih mest. Kaj je ceneje? Furat ladjo polno plina ali narediti dooolg plinovod?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Plinski terminali v ŽavljahOddelek: Znanost in tehnologija | 1422 (1151) | Icematxyz |
» | V boju proti podnebnim spremembam so obnovljivi viri boljša rešitev kot nuklearna ene (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 29862 (28985) | steev |
» | Potem bo pa Rus pipo zaprl... (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Problemi človeštva | 26020 (19917) | Brane2 |
» | Z umetniškim projektom proti (plinskim) terminalomOddelek: Problemi človeštva | 1810 (1356) | Thomas |
» | GazpromOddelek: Problemi človeštva | 2201 (1487) | jype |