» »

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Temo vidijo: vsi
««
56 / 78
»»

dronyx ::

Če gledam na spletni strani trgovine, kjer sem naročil računalnik, je dobavni rok posamezne komponente, ki jo nimajo na zalogi, od 3 - 7 dni. Jaz bom računalnik verjetno dobil po optimističnem scenariju v 25 dneh, ampak še to ni sigurno. Trenutno je minilo 20 dni od plačila. Ali je to normalno?

mr1two ::

funtech
hitra odprema, hitra dostava- so me že pred osmo zjutraj klicali, da bi pripeljali paket :)
+
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

medenko ::

dronyx: 20 dni od plačila ni normalno. zahtevaj obresti :D

solatko ::

dronyx - za AGT je to normalni dobavni rok, majo še nekaj fore, za druge trgovine, po mojih izkušnjah, ni to ravno praksa.
Delo krepa človeka

dronyx ::

Ne, ni AGT. Pa načeloma niti ni problem sam dobavni rok, ker mi je jasno, da vsega ne morejo imeti na zalogi, bi pa lahko ko delajo predračun imeli podatke o čim bolj pravih dobavnih rokih in me opozorili, da se nečesa ne da dobiti prej kot v 20 dneh in da če hočem računalnik dobiti prej, moram izbrati neko drugo komponento.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

solatko ::

Povej katera trgovina, da ne bomo tudi drugi čakali brez veze, saj se čisto vsaka stvar dobi v enem tednu, izbereš pač tako trgovino, ki to zmore.
Delo krepa človeka

fosil ::

Trgovine itak nimajo na zalogi praktično nič.
Če je zadeva na zalogi pri uvozniku, potem jo dobiš hitro.
Problem je, če zadeve nima na zalogi uvoznik.
Potem se pa lahko kar načakaš.
Tako je!

šernk ::

Seveda, ker danes zadeve še vedno potujejo s konjsko opremo po svetu? Več kot en teden nimajo zadeve kaj hodit, pa če se komaj v proizvodnji nahaja zadeva.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

fosil ::

Uvoznik zaradi tebe ne bo naročil ene komponente.
Naročil bo cel kontingent od določenega proizvajalca, ko bo zmanjkalo dovolj stvari, oziroma ko bodo zaloge padle pod določeno raven.
Tako je!

solatko ::

Torej iščemo tam, kjer je dobava zagotovljena in izvršena v enem tednu. Normalne trgovine, imajo točne roke dobave, tako da se odločiš za nakup ali ne. Problem so trgovine, kot je AGT in podobne, katere svojih dobaviteljev nimajo, tako da morajo iskano robo čakat, da pridejo na vrsto. Lastniki teh trgovin imajo pač navado, kupcem obljubljat hitrejše roke dobave, kot so jih dejansko sposobni realizirat. To je pa ena najslabših potez, ki si jo privošči trgovec.

fosil - Ne zahtevam, da trgovec naroči robo zame, naj me pa ne nateguje, ker me bo samo enkrat, potem ga pa po domače pošljem v p.m. in izbrišem njegovo številko iz telefona, blokiram njegov naslov v iskalniku in vsakemu, ki ga poznam, povem, da je nategun.
Kaj to pomeni v poslovnem svetu, si pa lahko, naprej misliš sam.
Delo krepa človeka

Magic1 ::

Primer prakse na ebayu:
If you are satisfied, we sincerely hope that you can leave us a positive
comment and four 5-star Detailed Seller Ratings, which are of vital importance
to the growth of our small seller.
Besides, PLEASE DO NOT leaves us 1, 2, 3 or 4-star Detailed Seller Ratings
because they are equal to negative feedback. Like what we said before, if
you are not satisfied in any regard,please go to your "Inbox" under eBay
"My Messages" and contact us, we will glad to help you.

Thanks once more for your purchase.


Malo take prakse nebi škodilo pri nas...
Magic

dronyx ::

Magic1 je izjavil:

Malo take prakse nebi škodilo pri nas...

Kaj pa je tu tako dobrega če te naprošajo, da jih oceniš s 5 zvezdicami, ker zvezdice od 1 - 4 pomenijo negativno oceno po njihovo?

solatko ::

dronyx - čisto za vsako spletno trgovino lahko napišeš grajo ali pohvalo (vse imajo mnenje uporabnikov), fizične trgovine pa imajo za to posebno knjigo.
Je pa res, da smo Slovenci en tak narod, da hitro kritiziramo, pohvala pa nam nekako ne gre od ust (baje zato, da se ne pokvarijo).

Pred leti sem v SVEO - Zagorje, poslal pohvalni mail, ker so mi kuhinjo uredili res tako, kot je treba, pred rokom, v centimeter, monterja sta še nekaj dodatno na mojo željo uredila, po končanem delu sta fanta počistila za seboj (tudi v hodniku in dvigalu), tako, da si je dejansko celotna firma, zaslužila pohvalo. Vse kompletno je potekalo direktno iz salona v Zagorju - izbor, izris, dostava in njihova monterja, brez posrednikov in najetih šalabajzerjev.

Dobil sem povratni mail, z zahvalo, za pohvalo in pojasnilom, da sem v tistem letu prvi, da pa tudi kritik nimajo veliko.
Še sedaj, vsako leto dobim za novo leto mail s čestitko.

Zato dajem pobudo, da dejansko pohvalimo tudi dobre stvari, ne pa samo kritiziramo tisto, kar se jim ponesreči.
Delo krepa človeka

kuglvinkl ::

Jaz npr. hvalim Funtech. K dobim vse tko kot mora bit. In nimam časa, res ne, za probavat karkoli drugega...

fosil ::

Meni je tudi všeč funtechov sistem, kar je na zalogi pri uvozniku, dobavijo v enem dnevu.
Kar pa ni na zalogi pa sploh ne moreš naročit, ampak lahko samo oddaš povpraševanje.
Tako točno veš pri čem si in lahko zadevo skombiniraš s kakšno podobno komponento.
Tako je!

solatko ::

Res je, Funtech je eno boljših podjetij, če hočeš imeti v SLO kupljene zadeve, je potem najmanj problemov z reklamacijami. Delajo pač z zelo nizkimi maržami.
Vsaj upam, da se ne bodo pokvarili.
Delo krepa človeka

Tilen ::

Dokler ne bodo imeli plačila po povzetju za vse izdelke, se naj grejo solit. Nikoli ne bom pozabil, ko sem pri njih naročeval eno zadevo za 300-400 eur in enostavno niso hoteli poslati, ker sem želel plačati po povzetju. Od takrat (3-4) leta nazaj nisem tam naročeval več nič. Je pa res, da sem v tem času tudi jaz spremenil nakupovalne navade in da pri nas zelo redko kupujem.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

UssE ::

Naročil pri Funtech ob 7:15, dobavni rok je pisalo 1-2dni, čez eno uro so me obvestili, da ga lahko prevzamem.
Samo pohvale. Še med cenejšimi so, če bi taka storitev bila tud kak evro dražja, bi vseeno bilo vredno.

hojnikb ::

Tilen je izjavil:

Dokler ne bodo imeli plačila po povzetju za vse izdelke, se naj grejo solit. Nikoli ne bom pozabil, ko sem pri njih naročeval eno zadevo za 300-400 eur in enostavno niso hoteli poslati, ker sem želel plačati po povzetju. Od takrat (3-4) leta nazaj nisem tam naročeval več nič. Je pa res, da sem v tem času tudi jaz spremenil nakupovalne navade in da pri nas zelo redko kupujem.

+1
Ta debilna omejitev je tut mene odvrnala od nakupa komponent, čeprav bi me prišlo najceneje, če bi vzel pri njih (pustimo zdej solo).
#brezpodpisa

miraldi ::

Tilen kako nisi mogel pri funtechu naročit z plačilom ob prevzetju?
Jaz sem pri njih naročil vse komponente čakal 1-2dni in jih nato plačal direktno pri njih.
i7 12700k
RTX 4070ti
32Gb

St235 ::

po povzetju != pri prevzetju

Snegec ::

dronyx je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Malo take prakse nebi škodilo pri nas...

Kaj pa je tu tako dobrega če te naprošajo, da jih oceniš s 5 zvezdicami, ker zvezdice od 1 - 4 pomenijo negativno oceno po njihovo?


To niti ni tako napačna stvar.

Kot je navada pri Microsoftu, se ocenjuje njihova uspešnost pri strankah od 1-8. Kar je manj kot 8, se ocenjuje kot negativna ocena. Sam toliko za referenco. Torej, morali bi biti pozitivni ali pa negativni ocenjevalci. Ne od 1-5, tretirajo pa kupci, da če nimaš 5, si slab.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

flbroker ::

Najprej bi rad pohvalil Funtech. Zelo hitra obdelava naročila. Najbolj pa bi rad pohvalil to da paket dostavijo na dom, tako da mi ni treba hodit na pošto. Super, še bom kupoval.

Mimovrste, prav tako zelo zadovoljen. Zvečer (!) oddal naročilo z bančnim nakazilom, drugi dan dan zjutraj so mi odgovorili da so pošiljko že odposlali. To je hitrost.

Enaa, največji indijanci v 21.stoletju. Njihova podpora je hitra tako kot da bi delale same stare ome tam v podpori strankam in to izključno preko support ticketov, telefonske podpore nimajo. Jupiiiiii! V četrtek sem oddal naročilo in v petek zamenjal en izdelek, danes je sreda in paketa še vedno ni. Samo da dobim tole in se jih losam, nikdar več ne kupuje pri njih razen če bo kaj 50% ceneje kot drugod ker nimam potrpljenja za tak buzirantski poslovni model. Kdaj bom paket dobil sam bog ve. Koliko prihranim na denarju pri njih izgubim na živcih in to ni vredno tistih do 20% ki jih prihranim.

antonija ::

Jaz pa prav moram pohvalit Eventus. Sem iskal eno nestandardno (za naš trg) tipkovnico, in so mi jo zrihtali, pa še isti dan pripeljali pred blok skupaj z računom. First class service 8-)
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

stleoric ::

A je možno pri pri Funtech-u izbrati, s katero službo / firmo želiš dostavo paketa? Obakrat sem imel slabe izkušnje z nakupom pri Funtechu samo zaradi GLS dostave. Gre za MB center (Tržaška cesta). Njihovi dostavljalci so katastrofa.

Bellzmet ::

To povej Funtechu - oni lahko potem izberejo drugega dostavljalca. Ne pa npr. GLS, ki jim kvari posel.

lp

LenartB ::

a kdo ve kaj je z AGTjem? danes kličem tja da bi preveril kdaj lahko pridem po komponente in se oglasi mašina ki pravi da je številka začasno onemogočena. kaj to pomeni da jih ni več al da majo dopuste?

UNIVERZUM ::

Zaradi tehničnih težav, prihaja do motenj v telefonskem omrežju. Poslednično vam ne moremo odgvorajti na klice. Predlagamo kontakt preko MSN-a ali e-maila. Napaka bo predvidoma odpravljena danes.

če bi le pogledal spletno stran
Asrock Z77 pro4-m,i5 3570, corsair 8gb, sapphire 4870,CC500R
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe

D3m ::

Na tej ulici je vse enako. Tako pri nam, kot pri AGT-ju.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Irkalla ::

Velika pritožba nad mlacom.si! Nenormalno slab feedback in neodzivanje customer supporta-a. Čakam računalnik (ki sem ga tudi že plačala) že več kot en teden. Sem jim mogla pisati, da so mi povedali, da za en del ne vejo kdaj bo prispel od dobavitelja. Wtf? To se pošlje mail stranki, da je obveščena, ne pa da me pustijo čakati. Velik velik velik minus; če se lahko izognete, ne kupovati pri njih.

bluefish ::

Ja, tole obveščanje o zalogah in težavah z dobavljivostjo je v Sloveniji kar velik problem.

solatko ::

bluefish - velik problem je samo pri tistih, ki to ne znajo ali nočejo urediti. Zakaj pa ima Funtech to lahko urejeno, če zadeva ni dobavljiva, je potencialnim kupcem na voljo klik za obvestilo, kdaj bo možno dobavit. Če je stranka zainteresirana za točno določeno stvar, bo ob dobavljivosti obveščena in zadeva na voljo za dvig naslednji dan.
To mi bolj smrdi na prepričanost lastnikov, češ, imejmo kao na zalogi, da potencialna stranka ne gre kupit drugam. Ne zavedajo se, da si s tem početjem, delajo medvedjo uslugo in stranke ne pridobivajo, temveč izgubijo, saj gre badwill od foruma do foruma, od ust do ust.
Delo krepa človeka

kmetek ::

najprej štalca pol pa kravca, najprej vse na zalogi potem pa predračun in sestava, ali ara....na aro morajo pa urgirati drugače jih lahko za 2x vrednost primeš za kohones :)

šernk ::

Lastnik edine še resne računalniške trgovine na našem območju mi je cca 5 let nazaj ko sem ga klical za prenosnik, katerega sem v drugi trgovini imel naročenega že 14 dni dejal le to: če sem ga jaz lahko zrihtal v 24ih urah, ga lahko vsak resen trgovec.

so pa tudi stvari, ki jih ni na zalogi pri uvozniku, vendar so res redke zadeve. Sam doslej sem le en tak izdelek dobil, na katerega sem čakal pri mimovrste potem več kot mesec dni (14 dni iz anglije mi je bilo pa predolgo za čakat, moj najboljši nakup...), vse ostalo kar sem čakal je pa vedno bil nesposoben trgovec, ker sosednji je zrihtal isto zadevo vedno v roku enega dneva.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

solatko ::

šernk - večina firm nabavlja pri določenih dobaviteljih in niti slučajno ne bodo šli stvar iskati drugam, če prav, bi dobili takoj in še ceneje - se pač držijo pogodb in dobrih marž.

Za primerjavo - v Borovljah, smo se s poslovnimi partnerji vsedli na eno pijačko. Eden si je zaželel pico. Ni problema, pove kelnar in po naročilu, pravi 10-15 minut.
Mi debatiramo dalje, nakar eden omeni, da je videl pobčka (verjetno vajenec), ki nese 6 pic, iz pizzerije oddaljene nekaj 10m. Mi dobimo pice na mizo, na lepih krožnikih, pice so bile dobre in račun, sorazmerno realen.
Iz firbca, je en reku, da pejmo pogledat cene v tej piceriji. Bile so popolnoma enake, kot jih je oštir zaračunal nam.
Point je pač v tem, da gostu ali kupcu ustrežeš tudi z dostavo blaga, ki ga sicer nimaš v ponudbi in to praktično v svojo zgubo - čas fanta, ki je šel iskat, čas prepakiranja iz škatel na krožnike, pranje posode, postrežba - praktično brezplačno, je pa zato zaslužil na pijači, ki bi jo spili v piceriji, namesto pri njemu.

Če si podjetnik, ki nudi usluge, moraš narediti vse, da je kupec zadovoljen in se še večkrat vrne, po možnosti s prijatelji. Trgovina in trgovec, ki ni sposoben, zagotoviti obljubljene robe v roku in po dogovorjeni ceni (tudi če se zadeva slučajno podraži), ni vredna svojega imena. Seveda Slovenci tega še ne cenimo, zato lahko živijo razni SOLO-ti.
Delo krepa človeka

šernk ::

šernk - večina firm nabavlja pri določenih dobaviteljih in niti slučajno ne bodo šli stvar iskati drugam, če prav, bi dobili takoj in še ceneje - se pač držijo pogodb in dobrih marž.


in s tem nategujejo kupce o dobavi mogoče jutri? Pač nesposobna firma, distributerji dobijo natančen rok dobave, če nimajo izdelka na zalogi, ampak ne mi reči da po 14ih dneh še vedno ne veš kdaj bo zadeva na voljo, reči da ne moreš zadeve dobit, ne pa je zadeva na letalu iz kitajske v SLO, bo najbrž jutri tu, čez 3 tedne pa letalo očitno še vedno kroži nad brnikom in čaka dovoljenje za pristanek.

če distributer naroča recimo 1x tedensko ali pa 1x mesečno se to točno ve, ker pa ima večina distributerjev tudi servisni oddelek se 1x tedensko zagotovo naroča (sposoben servis, če nima dela na zalogi, bo max v 14ih dneh popravil) in se torej v roku enega tedna mora točno vedet...ali zadeva je dobavljiva in kdaj.

ne vem no...lokalni prodajalec je še vedno v roku 5ih minut mi znal povedat kdaj lahko zadevo dobavi in če sploh lahko, pri funtech tudi še ene stvari nisem čakal več kot 2 dni, če je pisalo dobava: 1-2 dni.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

chucki ::

UNIVERZUM je izjavil:

Zaradi tehničnih težav, prihaja do motenj v telefonskem omrežju. Poslednično vam ne moremo odgvorajti na klice. Predlagamo kontakt preko MSN-a ali e-maila. Napaka bo predvidoma odpravljena danes.

če bi le pogledal spletno stran


Ne ga srat človek. Men se ne javlajo, tudi ko je telefon delal. Ne odpisujejo na mail in tudi preko msn me niso sprejeli. Pa ta danes že traja 2 dni, pa v 21. stoletju nimamo gsma?
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

solatko ::

šernk - Problem je pri naših trgovcih, ki določen iskan artikel držijo na strani, kot dobavljiv, v resnici so pa premajhen odjemalec, da bi imeli pri centralistu privilegij, takojšnje dobave (so pač večji v prednosti). V resnici jih nategujejo, vendar mi ni jasno, kaj pridobijo s tem, ko sami nategujejo končnega potrošnika. Za nekaj € profita, se to pač ne dela.

Zato mi je poleg sprejemljivih cen, všeč Funtech, ki robo na zalogi, dobavi v enem dnevu - vedno. Stvari, ki niso dobavljive so na spisku želja in po obvestilu, da so na voljo, so dejansko za prevzet naslednji dan. Tudi Dinocomp je kar se tega tiče, dokaj dosleden, če obljubijo, po navadi tudi dobavijo, morda s kakšnim dnevom zamika.

Se pa po naših spletnih trgovinah dogaja, da obljubijo dobavljivost robe, ki se jo sploh ne da več dobiti, potem pa ti ponujajo čisto nekaj drugega, seveda, praviloma po višji ceni. To so največji nateguni, ki seveda močno kvarijo sliko, našega, že tako, precej neurejenega trga.

Mi imamo velikokrat probleme, ko hočemo stranki zložit mašino, po željah.
Delo krepa človeka

fokz8 ::

Zdravo. Nisem hoto ustvarjat nove teme.

Zanima me ali je computercenter zanesljiva stran za nakupovanje, namreč namen imam kupiti prenosnik tam...pa me zanima kako je stran/podjetje, glede na to da že skorajda eno leto piše da je stran v obdelavi in si sploh nemoreš nardit računa

hvala in lp

amacar ::

Še nekaj nedavnih izkušenj:

Dinokomp: Do sedaj nisem bil naklonjen tej trgovini in zato tudi tam nisem nakupoval. Ker je bil zopet čas nakupa (ssd samsung 830 256gb) in sem pri dinokompu našel najnižjo ceno, sem najprej povprašal, kakšen je rok dobave. Odgovor: 1-3 dni. V torek zvečer sem naročil. V sredo prejel mail, da je naročilo sprejeto. Ker sem izbral navadno pošto ter plačilo po povzetju, sem mislil, da paketa isti teden ne bom dobil, a sem v petek prejel mail, da mi z lastno dostavo pripeljejo zadevo na dom v soboto, kar je točno 3 dni od sprejetega naročila. Tako da z moje strani pohvale, saj sem bil sproti dobro obveščen po mailu kaj se dogaja, ter držali so se obljubljenega roka.

Sestavi.si: Tudi tu so bili najcenejši pri željenem izdelku (ddr3 4gb sodimm), pa še stanje zaloge je kazalo, da ga imajo na zalogi. V torek zvečer sem zadevo naročil in plačal na TRR. V petek sem klical, kako je z zadevo, saj se stanje naročila ni spremenilo. No v petek je bilo dano na pošto, pri meni pa šele v ponedeljek. Torej ne tako hitro kot bi želel, ampak je plus, da so se takoj odzvali na moj klic. Vem za naslednjič, da najprej preverim rok dobave, sploh če se zadevo nujno potrebuje.

kmetek ::

Tudi meni so danes iz Dinokompa pripeljali ohišje FRACTAL DESIGN R4 2 štajerca :D

gazibo ::

Mlacom

podn


Narocim en kup zadev, cakam ze lep mesec, danes posljem mail kaj se dogaja z narocilom, dobim reply da nekaj od narocenega sploh ni vec dobavljivo. haloooo a lahko vsaj obvestite da iscem dalje oz. izberem druge izdelek.

bluefish ::

Eh, dandanes se skorajda ne splača čakati na odziv trgovca. Če izdelka ali točnih informacij o dobavljivosti nimajo niti po tednu dni ali pa so vzvišeni ter se na vprašanja ne odzivajo, prekličeš naročilo in kupiš drugje.

kamuee ::

bluefish je izjavil:

Eh, dandanes se skorajda ne splača čakati na odziv trgovca. Če izdelka ali točnih informacij o dobavljivosti nimajo niti po tednu dni ali pa so vzvišeni ter se na vprašanja ne odzivajo, prekličeš naročilo in kupiš drugje.


bluefish imaš prov ne, zakaj bi čakal pa se jajcal če ni potrebe.
Kar se pa DINOKOMP-a tiče pa morm rečt pohvalno. Naroču sm pr njih cel komp cca 1750eur naroču v pondelk in poklical kako je z dobavo, so mi rekl da za rame bi mogu čakat 1 tedn za grafo pa 1mesec kr ga dobavitelj ni imel, sem vzel isto grefo drugo različico, ki je bla dobavljiva takoj, za rame sm pa vztrajal. Je reku model da dobim nekje nasedn tedn, nakonc dubu u soboto popoudne, čakal vseskup 5 15 komponent, lahko rečem svaka čast. Dubo vse BP tko ko sm naroču.
Tko da moj kral gre dinokompu.
Kar se pa AGT-ja tiče je pa za popizdit. Naroču sm y-splitterje in neke podaljške za vente, čakal skor 10 dni, mislim brez veze, naročilo pa ni blo vseskup niti 30eur. Dobr da nism kej več šou naročevat. Vglavnem AGT pr men odpade.
AutoCAD MAP 3D DWG Designer (Mechanical, Electrical)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kamuee ()

floyd1 ::

Pri enem trgovcu naročiš za 1700 EUR in se potrudi, pri drugem pa za ca. 30 in ni odziva? Mene nekako ne preseneča ;)... Čeprav znesek ne bi smel biti noben izgovor za nezmožnost komuniciranja.

Venum ::

Funtech, mimovrste, enaa: Vse brez problemov. Edino slednja dva imata malo večje cene napram funtechu. V kratkem času sem pri funtechu vzel dva računalnika po komponentah. Prvi je prišel takoj naslednji dan ko je bilo nakazano (sicer popoldne, zaradi glsja), ampak je blo vse BP. Tole z nakazilom nad 300€ al kolk pa povsem razumem...Sej a je problem nakazat dnar sploh pa če maš klik oz. spletno bančništvo? S tem se izogneš še kakim stroškom..Pa itak ne naročuješ vsaj tedn neki za več kot 300€ (ali pač):) Uglavnem z nobeno od teh treh trgovin še nism meu kakšnih problemov. Ko kaj kupujem pogledam v teh treh trgovinah pa kupim kjer je cenejše.

Močno pa odsvetujem nakup pri AGT.
Sem jim poslal povpraševanje za eno komponento in so mi odgovorili po 4 (!!!) dnevih. Naj še omenim, da sem poslal na funtech email v soboto zvečer (po 10 naj nebi obrauri, da če bi lahko dobil predračun naslednji dan (v nedeljo), da bi blo čimprej nakazano itd..., ker me od ponedeljka do četrtka ni blo doma in nebi mogel nakazat. Predračun (ni bil avtomatiziran) sem dobil po 20-ih minutah in to še čez vikend, ko naj nebi obratovali in ko majo delavci prosto. To je odnos do stranke na nadpovprečnem nivoju ! Vedno so bli profesionalni... Naj se vrnem nazaj k agtju... odgovorili so mi da je možna dostava komponente v 3 tednih (???) in se sploh ni šlo za kakšno eksotiko! Druga reč, ki me je motila je ta, da je njihov delavec očitno zdravil nekakšne svoje komplekse na meni :D Uglavnem ne kupovat pri agtju (NENORMALNO dolgi dobavni roki, neprofesionalen odnos do stranke, včasih celo nesramen, poslujejo kot da so na počitnicah (odgovarjajo na email verjetno enkrat na teden) in baje so še problemi z garancijo (sam nisem še nič kupil pri njih, ampak kolikor sem bral so veliki problemi s priznavanjem garancije, tudi ko je res očitno, da je napaka na izdelku).

kamuee ::

floyd1 je izjavil:

Pri enem trgovcu naročiš za 1700 EUR in se potrudi, pri drugem pa za ca. 30 in ni odziva? Mene nekako ne preseneča ;)... Čeprav znesek ne bi smel biti noben izgovor za nezmožnost komuniciranja.


Znesek ni noben izgovor. Sm isto stranka ko vsi ostali, halooo. Pa to nema veze če pustiim 1K eur al pa 30eur. Stranka je stranka.

Ne morem pomagat če so pr AGT-ju levi ko konji.
AutoCAD MAP 3D DWG Designer (Mechanical, Electrical)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kamuee ()

Venum ::

Izgovor je samo v glavah nekaterih prodajalcev, ki so milo rečeno zlo opustošene. Očitno eni prodajalci ne štekajo celega sistema poslovanja oz. da je point to, da majo trgovino seveda da prodajo in zaslužijo malo pri vsakem kosu. Resno bi mogli talat tut licence za prodajalce, kot za doktorje :D

gazibo ::

bluefish je izjavil:

Eh, dandanes se skorajda ne splača čakati na odziv trgovca. Če izdelka ali točnih informacij o dobavljivosti nimajo niti po tednu dni ali pa so vzvišeni ter se na vprašanja ne odzivajo, prekličeš naročilo in kupiš drugje.


verjel ali ne, vceraj sem na mimovrste nasu vse izdelke, kot sem jih pri mlacomu, zmetal vse v kosarico in pocakal za vsak slucaj, da bi danes oddal narocilo in lej ga zlomka postar pred kaksno urco prinesel obvestilo da me caka paket od mlacoma. zdej nevem a bi bil prasec in preprosto pustil paket na posti (ker sem btw vceraj se pisal nekaj na mlacom in niso bili pri volji odpisati) in oddam narocilo pri mimovrste. needeless to say sem zelo nestrpen da bi dvignil paket ker imam novo misko in napajalnik tam

bluefish ::

Tokrat dvigni, vendar izkušnjo za v prihodnje imaš.
««
56 / 78
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste (strani: 1 2 3 486 87 88 89 )

Oddelek: Kaj kupiti
4419842191 (5479) delavec44

AGT računalniki (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Kaj kupiti
562132210 (71750) kuglvinkl
»

spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Kaj kupiti
786116063 (47404) r3dkv1c4
»

Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
16531492 (20334) cholt45

Več podobnih tem