» »

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 55 56 57 58 59 ... 72

amigo_no1 ::

womb
Se pošiljka nanaša na tole ?
https://slo-tech.com/forum/t148264/p372...

floyd1 ::

kamuee je izjavil:

floyd1 je izjavil:

Pri enem trgovcu naročiš za 1700 EUR in se potrudi, pri drugem pa za ca. 30 in ni odziva? Mene nekako ne preseneča ;)... Čeprav znesek ne bi smel biti noben izgovor za nezmožnost komuniciranja.


Znesek ni noben izgovor. Sm isto stranka ko vsi ostali, halooo. Pa to nema veze če pustiim 1K eur al pa 30eur. Stranka je stranka.

Ne morem pomagat če so pr AGT-ju levi ko konji.

Če še enkrat prebereš sem napisal enako kot ti. In v teoriji bi že moralo biti tako. V praksi pa se sigurno vsi bolj potrudimo za "večje" stranke, a ne ;)? Hotel sem le povedati, da ni bila najboljša primerjava.

womb ::

amigo_no1 je izjavil:

womb
Se pošiljka nanaša na tole ?
https://slo-tech.com/forum/t148264/p372...


ja

r3dkv1c4 ::

LenartB je izjavil:

a kdo ve kaj je z AGTjem? danes kličem tja da bi preveril kdaj lahko pridem po komponente in se oglasi mašina ki pravi da je številka začasno onemogočena. kaj to pomeni da jih ni več al da majo dopuste?

agt je sramota!!!!!!!

womb ::

Overall moje izkusnje (kar se jih spomnim)

Enaa - vredu, nobenih tezav nikoli, edino tiste morbidne za pultom bi lahko zamenjali, ker ne maram prihajat v trgovino, kjer je prodajalec mrk, zatezen, ne zna pozdraviti/odzdraviti....itd

Mimovrste - vse ok, edina pritozba je to da moram placati cca 2€ stroska za prevzem v skladiscu. svasta

Dinokomp - vse super, hitra dostava (celo v soboto z lastnim prevozom). Pohvale

Funtech - pravtako vse ok, nisem pa kaj veliko kupoval

Mlacom - verjetno se ne bom vec vracal k njim, nezreli, niso pravi prodajalci, kot se zagre

AGT - isto velja kot mlacom. ne odpisujejo, pocasni, dobavni roki vcasih adijo pamet

EPL - brez komentarja, enkrat rezerviral iMaca (par let nazaj, je lih bilo obdobje ko nobena slo stacuna ni mela specificnega modela na zalogi), drug dan mi sporocijo da so ga prodali nekomu naprej. are you fuc*ing srs ???

M-Store (graz) - klicem po fiasku z EPLom, majo na zalogi, odhitim se isti dan, zamudim ene 10min, ful en prijazen starcek z brado in brki (ce me spomin ne vara), se psa majo v bajti heh. ker tam dejansko niso imeli robe ampak je bolj kot HQ trgovine sem moral it ene par kilometrov v njihovo nakupovalno sredisce ala BTC in pazi to eden od usluzbencev me je z avtom vodil do trgovine, v tgovini vsi nasmejani, nenormalno ustrezljivi, se prodajalec je skocil z mano do tiste pisarne kjer si pol za tist 20% davek rihtas. Uglavnem samo pozitivne reci slisim o tej trgovini, je pa apple reseler

Top Soluution - kupujem samo kartuse, overall vse kewl

fosil ::

Venum je izjavil:

Izgovor je samo v glavah nekaterih prodajalcev, ki so milo rečeno zlo opustošene. Očitno eni prodajalci ne štekajo celega sistema poslovanja oz. da je point to, da majo trgovino seveda da prodajo in zaslužijo malo pri vsakem kosu. Resno bi mogli talat tut licence za prodajalce, kot za doktorje :D

Ne, to je ravno napačno razmišljanje, ki ga pogosto vidiš pri nas in zaradi česar se prodajalci neumno obnašajo.
Ni point to, da pri vsakem artiklu zaslužiš, ti moraš kar največ zaslužit pri prodaji vseh artiklov skupaj.
To lahko pomeni da imaš pri kakšnem artiklu, če upoštevaš koliko dela imaš z njim, tudi izgubo. Ampak morda bo potem zraven stranka kupila še kaj s čimer pa boš zaslužil.
Ali pa če bo stranka zadovoljna, bo še prišla in kupila stvari s katerimi boš zaslužil in to veliko več, kot pa si izgubil s tistim artiklom za 20 eur.
Tako je!

zmaugy ::

Totalna kritika Mimovrste:

1. Plačaš za klic pred dostavo. Klica ni.
2. Naknadno ugotoviš, da (ker nisi bil prisoten pri dobavi) so ti dostavili kovinsko lestev, kjer so bili vidni znaki uporabe/poškodbe, po moji skromni presoji zarjaveli vijaki. Pošlješ fotografije, dobiš odgovor, da jih ne morejo odpreti (wtf - jpg fotk ne morejo odpreti?!). Nakar pošlješ drugi osebi na mimovrste in ni problemov z odpiranjem fotografij. Da ne izgubljamo časa z omenjanjem omejitve velikosti emaila in pošiljanjem več emailov - a oni prodajajo tudi računalniško opremo?
Pošlješ artikel nazaj in po več kot 14 dnevih še ni odgovora, menda se čaka odgovor serviserja, ker na mimovrste naj ne bi bili "usposobljeni za presojo reklamacije". Hmmm, razmišljam kakšna bi bila usposobljenost za presojo po mojem tako očitne reklamacije.

Čas pa teče.

Po kar nekaj slabih izkušnjah s slovenskimi spletnimi trgovci, sem se odločil, da pri njih ne kupim več ničesar. Amazon rules. Cyberport.de rules. Kako je z reklamacijami tam? Nimam pojma, ker vedno VSE ŠTIMA. Pa še cene so običajno BISTEVNO NIŽJE.
Sem bil pa zadnjič prijetno presenečen pri Harvey Normanu v Celju in sem posledično kupil iPad 3 - cena je bila enaka kot v spletni trgovini, prodajalec pa je dejansko vedel kaj prodaja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

bluefish ::

bluefish je premaknil sporočila v Slovenski trgovci ter tujina.

fokz8 ::

kako mnenje mate o nakupovanje.net?

šernk ::

brez najmanjših težav. Enkrat so mi zaj* eno naročilo (dobavitelj jim pozabil dostavit) po mailu čez približno 14 dni kje je vse skupaj, zadeva za cca 15€ bila na voljo za prevzem takoj naslednje jutro, zraven pa še free 4GB Kingston USB v opravičilo zarad čakanja (to se mi je zgodilo ene 2-3 leta nazaj), drugih težav pa z njimi nism imel. Kar je na zalogi je vedno naslednji dan, če ne že isti dan pripravljeno za prevzem.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

knesz ::

Še ena čez Enaa.com. Upam, da bo Aljoša to prebral in znal razložiti.
Naročim 3 artikle na enaa To je pomembno: vse zmečem v košarico in oddam kot eno naročilo. Ker sem uporabil kupon sem gledal tako, da ga bom izkoristil, zato je bilo za naročilo potrebno doplačati cca. 20€. To doplačilo sem hotel poravnati z možnostjo plačila preko kreditne kartice a glej, dobil sem opozorilo, da je nakup za ta način plačila dražji za cca. 5€ To je prvi WTF? Aljoša? Če bi plačal po predračuni se naročilo sprocesira šele, ko je to vidno v njihovem računovodstvu. Zato se odločim po povzetju, bom že preživel tiste 3 dodatne evre. Danes dobim 3! (tri) pakete, za vsak naročen artikel posebej, čeprav so bili naročeni vsi naenkrat. To je drugi WTF? Aljoša? Da bi vse vrgli v eno škatlo jim verjetno ne nese. Tretji WTF je pa bil pa ta, da so bile tri nakaznice, za vsak paket svoja? Aljoša? Seveda sem vse plačal, poslal bom tudi en prijazen mail, da mi razložijo, čeprav v resnici ne pričakujem odgovora.

Aljoša ::

Odgovor imamo objavljen že vnaprej in do njega kar nekaj linkov (http://www.enaa.com/CMSLayout1.asp?CMSI.... Tudi glede načina plačila na več mestih poudarjamo, da je najcenejši način plačevanja preko banke (http://www.enaa.com/CMSLayout1.asp?CMSI.... Vsekakor menimo, da so naši kupci toliko razgledani, da vedo, koliko stane plačevanje preko Pošte Slovenije, koliko preko bank in še posebej spletnih bank, ki so praviloma najugodnejše ter da imajo kreditne kartice svojo provizijo. In če že ne, potem so v košarici v tretjem koraku, kjer se cena v primeru, da izbereš plačilo s kreditno kartico, spremeni, tudi linki na pojasnilo. Tudi pri stroških dostave je link na pojasnilo in navodilo, kako ta strošek znižati. Skratka, menim, da je podatkov, da se lahko odločiš, ali se ti tak nakup splača ali ne, dovolj. Vsekakor pa so vsi podatki na razpolago in obračunani preden oddaš naročilo. Po oddaji naročila ne dodajamo nobenih stroškov.
Delamo z najnižjimi možnimi maržami in tako najugodnejše cene omogočamo vsem. Zaradi hitrosti dostave in tudi zato, ker so moji eko sodelavci izračunali, da je bolj zeleno, če pot pošiljk od dobavitelja do kupca čimbolj skrajšamo, le te pošiljamo direktno. Zato lahko dobiš tudi tri pakete. Pred leti smo nekaj časa ponujali možnost izbire in si lahko naročil le en paket. V tem primeru smo vse izdelke najprej zbrali pri nas in jih potem prepakirali ter poslali naprej. Ta način je pri istih stroških (jasno, dostava do nas stane toliko kot do kateregakoli naročnika) izbralo le okrog 5% kupcev. Zato smo to opcijo izključili.
Zavedam se, da bi v tojem primeru - trije izdelki, trije različni dobavitelji, vse dobavljivo takoj in na isti dan, zate bilo bolje, če bi prejel en paket. Čeprav je tovrstnih primerov zelo malo, bomo o ponudbi te možnosti vsekakor spet razmislili. Vem pa, da se končna cena v tem primeru ne bo spremenila, saj so stroški celotne manipulacije v resnici celo višji. Verjemi ali ne, način s katerim delamo, je v večini primerov najugodnejši. Ja, so tudi izjeme, kot je tvoj primer. In vem, na koncu si Pošti Slovenije moral plačati še trikrat po 0,96 evra. Ampak to je zato, ker Pošta Slovenije ne zna združiti vseh treh nakazil v eno, ne zaradi nas.
Poskusil sem odgovoriti na najboljši možni način, čeprav vem, da je nekoga, ki je plačal tri dostave in trikrat po 0,96 evra težko prepričati, da je vse v redu, saj ne gre za malo denarja. A kot vidiš, ne gre za naš dodatni zaslužek, temveč za stroške. Če jih ne bi zaračunali tebi, bi jih morali v nekem povprečju vsem ostalim ali pa kriti sami. Saj veš, "brezplačnih dostav" ni. Tisti, ki jih ponuja, jih ima vračunane v ceni. Mi ne. Prizadevamo si za transparentno poslovanje, odločitev ali se nekaj splača kupiti ali ne, pa je vedno kupčeva.

first_line ::

Aljoša je izjavil:

Odgovor imamo objavljen že vnaprej in do njega kar nekaj linkov (http://www.enaa.com/CMSLayout1.asp?CMSI.... Tudi glede načina plačila na več mestih poudarjamo, da je najcenejši način plačevanja preko banke (http://www.enaa.com/CMSLayout1.asp?CMSI.... Vsekakor menimo, da so naši kupci toliko razgledani, da vedo, koliko stane plačevanje preko Pošte Slovenije, koliko preko bank in še posebej spletnih bank, ki so praviloma najugodnejše ter da imajo kreditne kartice svojo provizijo. In če že ne, potem so v košarici v tretjem koraku, kjer se cena v primeru, da izbereš plačilo s kreditno kartico, spremeni, tudi linki na pojasnilo. Tudi pri stroških dostave je link na pojasnilo in navodilo, kako ta strošek znižati. Skratka, menim, da je podatkov, da se lahko odločiš, ali se ti tak nakup splača ali ne, dovolj. Vsekakor pa so vsi podatki na razpolago in obračunani preden oddaš naročilo. Po oddaji naročila ne dodajamo nobenih stroškov.
Delamo z najnižjimi možnimi maržami in tako najugodnejše cene omogočamo vsem. Zaradi hitrosti dostave in tudi zato, ker so moji eko sodelavci izračunali, da je bolj zeleno, če pot pošiljk od dobavitelja do kupca čimbolj skrajšamo, le te pošiljamo direktno. Zato lahko dobiš tudi tri pakete. Pred leti smo nekaj časa ponujali možnost izbire in si lahko naročil le en paket. V tem primeru smo vse izdelke najprej zbrali pri nas in jih potem prepakirali ter poslali naprej. Ta način je pri istih stroških (jasno, dostava do nas stane toliko kot do kateregakoli naročnika) izbralo le okrog 5% kupcev. Zato smo to opcijo izključili.
Zavedam se, da bi v tojem primeru - trije izdelki, trije različni dobavitelji, vse dobavljivo takoj in na isti dan, zate bilo bolje, če bi prejel en paket. Čeprav je tovrstnih primerov zelo malo, bomo o ponudbi te možnosti vsekakor spet razmislili. Vem pa, da se končna cena v tem primeru ne bo spremenila, saj so stroški celotne manipulacije v resnici celo višji. Verjemi ali ne, način s katerim delamo, je v večini primerov najugodnejši. Ja, so tudi izjeme, kot je tvoj primer. In vem, na koncu si Pošti Slovenije moral plačati še trikrat po 0,96 evra. Ampak to je zato, ker Pošta Slovenije ne zna združiti vseh treh nakazil v eno, ne zaradi nas.
Poskusil sem odgovoriti na najboljši možni način, čeprav vem, da je nekoga, ki je plačal tri dostave in trikrat po 0,96 evra težko prepričati, da je vse v redu, saj ne gre za malo denarja. A kot vidiš, ne gre za naš dodatni zaslužek, temveč za stroške. Če jih ne bi zaračunali tebi, bi jih morali v nekem povprečju vsem ostalim ali pa kriti sami. Saj veš, "brezplačnih dostav" ni. Tisti, ki jih ponuja, jih ima vračunane v ceni. Mi ne. Prizadevamo si za transparentno poslovanje, odločitev ali se nekaj splača kupiti ali ne, pa je vedno kupčeva.


No, to ni res. Že veliko trgovin v slo je ugotovilo da se jim bolj splača nizka cena in zastonj ptt (vsaj pri nakupu kjer je dvomestno št. €). Primeri takih trgovin so avtodeli (+ da ti stric/teta na telefonu zna še kaj razložiti). Ravnokar sem naročal za 100€ in je ptt zastonj, pa še najceneje je bilo (pa bo kar čez 10kg).
Računalniške trgovine tega še ne poznate, kar je rahlo smešno/žalostno?

Aljoša ::

enaA.com ni samo računalniška trgovina, ampak lahko v njej izbiraš med več kot 250 tisoč izdelki, ki jih ponuja skoraj 300 dobaviteljev. Zato ni potrebno delati primerjave s trgovino z avtodeli. Tudi na enaA.com marsikaj, kjer cena dopušča, dostavljamo brezplačno. A glede na to, kakšne so cene računalniške opreme in avtodelov, lahko mirno napišem, da je zalužek pri prodaji notesnika v vrednosti okrog 400 evrov manjši od zaslužka pri prodaji avtodelov za 100 evrov. Skratka, primerjajmo enako z enakim.

first_line ::

Aja, ker prodajate več različnih izdelkov torej ne morete dati zastonj poštnine?
Se pa strinjam glede cene, ležaj je bil pri nas 40€, Iz Anglije pa brez ptt 32Ł.
Pri vas je grafična 300€, v Nemčiji pa 250€. Sploh ni razlike, imate prav in se vam opravičujem, vsi kupci smo očitno bedaki.

Aljoša ::

First line, še enkrat: pri marsikaterem izdelku je poštnina na enaA.com zastonj. Najmanj pri teh http://www.enaa.com/CMSLayout1.asp?CMSI....

kmetek ::

first_line: nehaj že primerjati slo trg in nemški trg.
In pošta v sloveniji je draga, celo predraga... kaj bi ti rad pri izdelku 40EUR in marže 4EUR, da ti še šenkajo 2EUR pttja?
Dajte že nehat jamrat, pa začnite kje drugje jamrati, tam, kjer nam/nas kradejo težke milione do miliarde, politika anyone? Če teh parazitov ne bi bilo, bi imeli po 1000EUR neto minimalca že davno.
Če ste vsi tako pametni odprtje s.p.-ja imate urejeno v enem dnevu in začnite z prodajo PC opreme, imeli boste celoten slotech kupcev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kmetek ()

mihec87 ::

Da se preloži plačevanje dveh ali večih poštnih nakaznic na kupca pa tudi ni način....

FlyingBee ::

a mi zna kaksen junak razloziti zakaj tako nesramno drage komponente pri anni in eventus?

D3m ::

Vpraši jih.
|Chieftec 750W Turbo|,|AMD Phenom II 945|,
|Geil 2x2 GB|,|ASUS M4N68T-M LE V2|,|Thermaltake Viking|
|Seagate 500GB+SSD Kingston V300|,|Sapphire Radeon HD 6870|

knesz ::

Aljoša, v mojem primeru se nikakor ne pritožujem nad stroški obdelave in pošiljanja. Kar me moti je to, da ste mi doplačilo cca. 22€ razbili na tri pakete, namesto da bi dali samo na enega. To pomeni, da sem moral 3x plačati stroške poštne nakaznice.
Še nedolgo nazaj, ko sem tudi jaz pošiljal "po povzetju" sem kupcu znižal stroške tako, da sem pošiljki priložil izpolnjeno nakaznico oz. nalog, katero je stranka poravnala poštarju.
Če smo že pri kreditnih karticah: zgledujte se po fizičnih trgovinah, kjer ne zvišajo cene artiklu ob plačilu z kartico. Pa tudi, vaše zvišanje cene je precej višje, kot vam pa bankart pobere provizijo.
Glede hitrosti: če bi hotel plačati po predračunu, moram spet čakati, da vaše deklice v računovodstvu zabeležijo plačilo in šele potem odpošljete tiste 3 pakete iz dveh skladišč (ja, tako ste naredili pri meni. Namesto, da bi zapakirali enkrat v eno škatlo, ste zapakirali 2x v dve škatli. Racionalizacija?).
Aljoša, da povzamem kaj ste pri meni naredili:
- plačilo za eno naročilo! sem plačal razbito 3x po povzetju z vsemimi stroški
- stroške pošiljanja za eno naročilo! ste mi zaračunali 2x
- trije artikli so bili poslani iz dveh lokacij, a vseeno so bili trije paketi.
Ne vem, ponavadi je tako, da če naročim artikle v eni trgovini in z enim naročilom, to pomeni, da sem vrgel vse v eno košarico in oddal eno naročilo, potem lahko upravičeno pričakujem enkratne stroške obdelave.
Ob tem se sprašujem, kakšno bi bilo mnenje TIRS-a glede te prakse.

Excalibrus ::

Je kdo delo že kake reklamacije na Hoh.de? Premišljujem o takem nakupu, ker bi prišparau skoraj 80€, vendar sem slišal že kar nekaj mnenj o težki uveljavitvi garancije itd...

Aljoša ::

Knesz, nobenega dvoma ni, da v tvojem primeru obstajajo boljše rešitve tako zate kot za enaA.com. A trenutno naš program zmore toliko. Vse tovrstne primere obravnavamo in poskušamo vključiti v naslednje rešitve našega programa, ki skrbi za optimizacijo distribucije.

knesz ::

Aljoša je izjavil:

Knesz, nobenega dvoma ni, da v tvojem primeru obstajajo boljše rešitve tako zate kot za enaA.com. A trenutno naš program zmore toliko. Vse tovrstne primere obravnavamo in poskušamo vključiti v naslednje rešitve našega programa, ki skrbi za optimizacijo distribucije.

Na tej točki odneham, pa naj vsak zase presodi, kako dober je vaš program za optimizacijo procesov, kateri vam podvaja delo in stroške (npr. pakiranje vsakega artikla posebej namesto samo enkrat, prejemanje več nakaznic namesto ene in s tem povečani stroški računovodstva...).
Še dobronameren nasvet: glede na pritožbe, samo v tej temi, bi bilo mogoče pametno razmisliti, kakšno škodo vam dela vaš program za optimiziranje in da ni mogoče smiselno za menjavo le-tega?

Aljoša ::

Hvala za nasvet. Že v prejšnjem odgovoru sem napisal, da bomo ta primer upoštevali pri nadgradnjah. Sicer pa smo s programom zelo zadovoljni tako mi kot kupci, saj v 99,... % zagotavlja najbolj optimalne in najhitrejše variante. A na napakah se učimo in tokrat zagotovo ni bilo vse tako kot bi si vsi želeli.

first_line ::

kmetek je izjavil:

first_line: nehaj že primerjati slo trg in nemški trg.
In pošta v sloveniji je draga, celo predraga... kaj bi ti rad pri izdelku 40EUR in marže 4EUR, da ti še šenkajo 2EUR pttja?
Dajte že nehat jamrat, pa začnite kje drugje jamrati, tam, kjer nam/nas kradejo težke milione do miliarde, politika anyone? Če teh parazitov ne bi bilo, bi imeli po 1000EUR neto minimalca že davno.
Če ste vsi tako pametni odprtje s.p.-ja imate urejeno v enem dnevu in začnite z prodajo PC opreme, imeli boste celoten slotech kupcev.


Meni ni treba biti prodajalec in nič ne jamram. Jamrate vi, kako ste bogi, kako smo kupci nesramni ker ne kupujemo pri vas, da bomo celo Slo. potopili... Če ti tako slabo laufa je morda čas da se preusmeriš v kaj drugega?

Itak pa ne kupujem pri nas, hočem le opozarjati preostalo Slovenijo da nakup iz tujine ne prinaša nobenih negativnih posledic, same velike pluse.

jurre ::

Excalibrus je izjavil:

Je kdo delo že kake reklamacije na Hoh.de? Premišljujem o takem nakupu, ker bi prišparau skoraj 80€, vendar sem slišal že kar nekaj mnenj o težki uveljavitvi garancije itd...


jaz sem reklamiral SSD samsung, brez tezav, prav tako tudi en uporabnik na slotechu.
Disk sem zapakiral, zraven prilozil dopis v anglescini kaj je narobe, poslal gor. Poslal mail, ce so ga prejeli, so rekli da ja in da imajo malo guzve. Cez nekaj casa sem dobil mail, da je prisel "iz njihovega servisa" ter da so mi ga poslali po posti, cez 2 dni sem dobil nov SSD po posti.

first_line ::

Jaz sem RAM enkrat pošiljal nazaj v UK (ni hotel sobelovati z mojo plato) in so mi vrnili denar brez problema. Pri nas dvomim da bi bilo to mogoče brez groženj in tratenja časa.

OptimuZ ::

in si za poštnino dal več kot je bil ram dejansko vreden, right?

antonija ::

Postnina za tujino je v primerjavi s SLO precej poceni...
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

first_line ::

OptimuZ je izjavil:

in si za poštnino dal več kot je bil ram dejansko vreden, right?


Lahko bi si ga s prodajalcem iz UK pol leta pošiljala naprej in nazaj pa še zmeraj ne bi dosegel naše cene brez ptt. Pa mislim da je bilo 4€ (priporočeno).

kriko1 ::

Tudi jaz razmišljam o nakupu pri Hoh.de, a vama obema je crknil Samsung? Nekako se nagibam k tem pa ne vem koliko so zanesljivi...

šernk ::

OptimuZ je izjavil:

in si za poštnino dal več kot je bil ram dejansko vreden, right?


pa tudi če te pride poštnina 10x dražje si vsaj zadovoljen z odnosom...slednje pa pri nas bolj manjka...sploh glede na cene
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

kriko1 ::

OptimuZ je izjavil:

in si za poštnino dal več kot je bil ram dejansko vreden, right?


5€, dobim takoj naslednji dan (anglija). Pokaži mi sedaj eno slovensko spletno trgovino ki ima isti dobavni rok, prosim :)
Ptt ima sicer 3€, sam ok primerno ceni prevažajo očitno s kočijami :)

fosil ::

kriko1 je izjavil:

OptimuZ je izjavil:

in si za poštnino dal več kot je bil ram dejansko vreden, right?


5€, dobim takoj naslednji dan (anglija). Pokaži mi sedaj eno slovensko spletno trgovino ki ima isti dobavni rok, prosim :)
Ptt ima sicer 3€, sam ok primerno ceni prevažajo očitno s kočijami :)

Daj link do angleške trgovine, kjer je poštnina 5 eur in dostava naslednji dan.
Tako je!

fokz8 ::

Absolutno kritika na computercenter. Najprej js...dobil uničen oz.pokvarjen laptop z neko serijsko napako, namreč ventilatorji so se vrteli nonstop na ful. Potem pa še par dni za tem moj prijatelj...najprej je prišel 3 dni za tem ko bi moral in je zaradi tega dobil 20€ ceneje(sicer je dobro, ampak čudno)...laptop se mu sploh ni prižgal, niti baterije mu ni polnilo...na robovih je bil poškodovan...ko je klical tja in vprašal zakaj ima računalnik 4gb rama namesto 8gb, so mu povedali da so SAMI vstavili dodatnih 4gb rama...brez da bi karkoli povedali o tem...

da bi še kdaj naročil pri njih? nikoli več...

Pohvala pa gre k trgovini ENAA...računalnik plačaj zjutro, dobil nasledni dan. Vse kot mora biti:)

DrSergioDJ ::

Sicer ni ravno trgovina, pa vseeno pohvala podjetju Fractal Design. Pred kratkim mi je prenehal delovati 3.5mm vtič za slušalke (delal je le, če si "pritiskal" vtaknjen konektor v eno smer - pač slab stik zgleda) in sem se lotil popravila, ki pa je bilo neuspešno in sem ob tem kvečjemu še bolj pokvaril zadevo (do te mere, da sta morala biti 3.5mm priklopa na ohišju za slušalke in mikrofon biti izštekana iz matične plošče, da sem sploh imel zvok prek zvočnikov).

Po poslanem emailu, če mi lahko prodajo samo I/O panel za ohišje (še to sem upal, da ne bo odgovor, da je potreben nakup celotnega ohišja9, ker sem zamočil pri popravilu so mi v roku nekaj dni povsem zastonj poslali nov panel. Precej presenečen :)
...

FlyingBee ::

že vejo koliko si preplačal njihovo ohišje :-)

jaz imam pohvalo za Mlacom, ker je lastnik oziroma direktor napako skladiščnika rešil hitro in preprosto

Funtech ima tudi zelo dobro označeni glede dobavljivosti in se tega tudi držijo

AGT in Dinokomp pa dobita minus, ker nikjer nič glede dobavnega roka ... sicer pohvala Dinokompu za cene grafičnih kartic in s tem celo v Sloveniji 7950 in 660ti pod 300 EUR, ko bi vsaj videl dobavni rok :-(

SOLO - včasih dobre cene procesorjev in še česa, drugače pretirano visoke cene glede na konkurenco ... nazadnje so imeli za 199 EUR i5 3570k, kar se super glede na ostale slovenske trgovine, vendar so me po mojem sicer pravočasnem naročilu pozabili obvestiti, da gre artikel na pošto in tako sem razočaran prekinil

Zgodovina sprememb…

Ziga Dolhar ::

Evo, še en moj pozitiven prispevek. Prvi nakup v Funtechu. V četrtek sem ob 16h sporočil, katero grafično kartico bi (Gigabyte GTX 660, po nasvetih soforumašev), naslednji dan ob 10h je bila pripravljena.
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

zmaugy ::

zmaugy je izjavil:

Totalna kritika Mimovrste:

1. Plačaš za klic pred dostavo. Klica ni.
2. Naknadno ugotoviš, da (ker nisi bil prisoten pri dobavi) so ti dostavili kovinsko lestev, kjer so bili vidni znaki uporabe/poškodbe, po moji skromni presoji zarjaveli vijaki. Pošlješ fotografije, dobiš odgovor, da jih ne morejo odpreti (wtf - jpg fotk ne morejo odpreti?!). Nakar pošlješ drugi osebi na mimovrste in ni problemov z odpiranjem fotografij. Da ne izgubljamo časa z omenjanjem omejitve velikosti emaila in pošiljanjem več emailov - a oni prodajajo tudi računalniško opremo?
Pošlješ artikel nazaj in po več kot 14 dnevih še ni odgovora, menda se čaka odgovor serviserja, ker na mimovrste naj ne bi bili "usposobljeni za presojo reklamacije". Hmmm, razmišljam kakšna bi bila usposobljenost za presojo po mojem tako očitne reklamacije.

Čas pa teče.

Po kar nekaj slabih izkušnjah s slovenskimi spletnimi trgovci, sem se odločil, da pri njih ne kupim več ničesar. Amazon rules. Cyberport.de rules. Kako je z reklamacijami tam? Nimam pojma, ker vedno VSE ŠTIMA. Pa še cene so običajno BISTEVNO NIŽJE.
Sem bil pa zadnjič prijetno presenečen pri Harvey Normanu v Celju in sem posledično kupil iPad 3 - cena je bila enaka kot v spletni trgovini, prodajalec pa je dejansko vedel kaj prodaja.


Ena reklamacija rešena pozitivno. Na rešitev druge čakam že precej dolgo, od oddaje pošiljke poštarju do danes je že več kot mesec dni. Res fino in tip top (za bruhat).

FlyingBee ::

apple ima itak povsod enake cene, včasih kakšna izjema, recimo pri big bangu so imeli za 20 eur cenejšega pred kratkim v ponudbi

kamuee ::

FlyingBee je izjavil:

a mi zna kaksen junak razloziti zakaj tako nesramno drage komponente pri anni in eventus?


Kr so prašiči pr enem in drugem, pa ne kupujte stvari pr anni-ju. Kupu sm tam svoj 1. laptop dau 2čuka eur za njega, poso bli pa sami problemi, prodal so mi škart robo, skos sam pregrevalo, nč drugega, imam pr njih zelo slabe izkušnje, zato tut vsakmu odsvetujem, pa še garancije ne prznavajo glih radi, tko da so še pr tem problemi, serviserji so eni navadni loleki, cene servisa so pa za posrat visoke, kot da servisirajo komponente nukleark, ne me zajebava, hallloooo.

Tko da ANNI SUCKS!!!!
AutoCAD MAP 3D DWG Designer (Mechanical, Electrical)

solatko ::

Včeraj sem obvestil PCX - Avtero o odpovedi diska in so hoteli cel računalnik. Ker se mi ne da ukvarjat z našimi servisi, sem šel na uradno stran Seagate, podal podatke diska in je stekel postopek reklamacije (garancija do 18.11.1012), po preizkusu z njihovim programom, se je pojavila koda napake in možne lokacije za pošiljanje RMA. Odločil sem se z Dunaj. Danes sem odposlal, v 3-7-ih dneh, dobim novega.

Pri Avteri bi me verjetno čakalo nekaj tedensko čakanje.
Delo krepa človeka

kmetek ::

aja to imaš kristalno kroglo mogoče?

solatko ::

kmetek - prvi utis, po telefonskem razgovoru. Ne rabim kristalne krogle.
Zadeva je namreč taka, da se na računalnik dela diplomska naloga in je bil okvarjen disk takoj zamenjan z novim in skopirani podatki. Računalnik se nahaja 60 km iz LJ, zamenjava dika pa je bila narejena doma.
Serviser je na vsak način zahteval cel računalnik ali pa se ne pogovarja. Disk je imel na Seagate-u priznano garancijo do 18.11.2012, bo sicer ob 13€ poštnine, vendar računalnik (garancija mu poteče sicer 7.1.2013) lahko nemoteno uporablja (nalepke ni bilo, kupljen pa je bil v lEclercu.
Za vsako normalno firmo je dosti, če prineseš disk, ki je po podatkih proizvajalca še v garanciji in je potrebno letega samo poslati na zbirno mesto, ni mi jasno, čemu rabijo cel računalnik?

Če je tebi kaj bolj jasno pa tukaj razloži, da bo še nam.

Sam sem sicer iz tega področja, zato me čudi, ker pri nas okoli tega nismo nikol kompliciral, če je bila komponenta še v tovarniški garanciji.
Delo krepa človeka

šernk ::

Enostavno se s slovenci ne splača več ukvarjat. Skoraj ne mine nakup da nimam težav v sloveniji...ali roba ogromno zamuja, ali naletiš na nekoga ki celo ni zainteresiran kaj prodati (nekoč je bil to bigbang...danes imam občutek da se seli že naprej..klical privatnika 2 tedna obljubljal...poslal sem jih nekam, poslal mail na alterno s povpraševanjem...niti odgovora nisem dobil) in za piko na i naletiš še na nekoga ki komplicira z garancijo.

od enaa sem šel h mimovrste...od mimovrste sem šel h funtech od tam sem pa sedaj za večino stvari že preklopil na UK in NEM trg. Tako ali tako imaš prvo pošiljanje zadeve v garanciji krito z razliko v stroških, pa še vse skup se prej reši.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

kmetek ::

Kakor vem Seagate sploh Avtera nima, kvečjemu drugi dobavitelj. Če imaš možnost direktnega RMAja in srečo 18.11.2012 veljavnost, se jo izkoristi.
Ni treba izgubljati čas vožnje do trgovine, kjer je kupljen ali servisa. Vseeno ni treba potem nekaj obstojati. Menjati pa trgovina takoj ne more, saj se rabi dejansko potrdilo od servisa,
da je zadeva fuč (prepogosto se dogaja, da kupec preprosto laže). Previdnost, mati modrost.

FlyingBee ::

reklamacije so hitro lahko precej delikatna zadeva, vsekakor ima kupec tukaj prav oziroma so nenamerne poškodbe lahko hitro opazne.

a mi zna kdo odgovoriti ali lahko naredim tako da malo pred iztekom garancije hočem nov HDD in starega po tleh vržem in ga reklamiram ter po sistemu kupec je kralj dobim popolnoma nov disk?

Zgodovina sprememb…

kriko1 ::

Ne, to je namerna poškodba in udarec se opazi :)

FlyingBee ::

kaj pa če večkrat na dovolj mehko povšino, da se od zunaj ne opazi?
strani: 1 ... 55 56 57 58 59 ... 72


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

enaA vs. Mimovrste (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
809082 (408) technolog
»

Mimovrste (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Kaj kupiti
772103506 (1887) BorutK-73
»

Spletna trgovina Oskar Veliki (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
22949745 (3150) nekikr
»

Spletna trgovina Comshop (izkušnje...) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Kaj kupiti
14415566 (2190) Ganon

AGT računalniki (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Kaj kupiti
56273514 (13054) kuglvinkl

Več podobnih tem