» »

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Temo vidijo: vsi
««
44 / 78
»»

logit ::

AGT: veliko bolj so mi bili všeč preden so se preselili.Tista pisarnica/shramba je imela več topline. Pa ne da so sedaj slabi. Se pa strinjam glede zaloge. Prejšnji mesec sem naroćil disk in nekaj drobnarije in čakal 17 dni, v tem času pa me ni nihče kontaktiral. Je pa res da če prej POKLIČETE imajo zelo dobre informacije kdaj je kaj dobavljivo pa še prijazni so.

SWEDATA: Vse imajo na zalogi. Torej če vam je kaj všeč na njihovi spletni strani lahko kadarkoli greste v BTC in to takoj dobite. Izdelki so cenejši kot v drugih štacunah. Osebje je prijazno. Aja spletni postopek naročanja je grozen. Rajši se zapeljite do njih.

FUNTECH: Navdušen nad edinom nakupom doslej. Gledal sem za napajalnik Corsair po celem spletu; nihče ga ni imel na zalogi. No ko so prispeli do uvoznika sem na Funtechu prvo zasledil da so spremenili status v 1-2dni. Tudi to je dobljena bitka - ažurnost. kot zanimivost naj povem da so nekaj ur za njimi na EnaA in pozneje še na mimovrste. Takoj naročil, naslednje jutro prevzel.

EnaA in Mimovrste: Zaenkrat sta zelo vredu. Veliko zalogo imajo. Tudi informacije o dobavljivosti so kar točne oziroma marsikaj sem dobil še prej.

Naj še povem da se jaz večinoma izogibam prevzemanja po pošti in grem kar sam iskat.

keclap ::

Slaba izkušnja s spletno trgovino slonakup.si - imajo nizke cene, a žal je to tudi vse kar imajo.

Namreč, sredi decembra sem naročil izdelek, ga še isti dan plačal po predračunu, ter jim poslal potrdilo o plačilu in jih povprašal, kdaj lahko pričakujem dostavo. Dobil sem prijazen in precej hiter odgovor, da izdelek lahko pričakujem v dveh dneh. Rok dobave se je ujemal s tistim, ki ga oglašujejo na spletni strani (1-3 dni), zato sem bil zadovoljen, da bom opravil še en hiter in ugoden nakup.
To je bil zadnji kontakt na "njihovo" pobudo. Sedaj minevajo trije (3!) tedni od tega, izdelka kakopak še nisem prejel.
Med tem sem jim poslal e-mail in jih večkrat klical. Na e-mail niso odgovorili (verjetno bi jim moral ponovno nakazati denarce, da bi si zaslužil odgovor). Na telefon so se oglasili trikrat, klical sem mnogo večkrat. Resda je bila deklina prijazna, vendar mi je posredovala samo zavajujoče informacije. Sprva naj bi bil izdelek ponovno na voljo v začetku tedna. Izrecno sem jo prosil, naj me v nasprotnem primeru obvestijo. Nič. V naslednjih dneh sem ob klicarjenju dobil informacijo, da bo mogoče dostavljeno še pred novim letom. Ponovno sem jo prosil, naj me obvestijo, če se ne bo izšlo. Nič.
V znak dobre volje sem se odločil poizkusiti še enkrat, a zadnjič. Danes sem jim poslal še en e-mail, nato pa sem se preventivno odpravil pogledati v rubriko "Moj račun" na njihovi spletni strani. Tam sem našel isto, kot sem do sedaj prejemal od njih: nič.

Vem, da se stvari kdaj pa kdaj nehote zalomijo. Verjetno imam smolo, da se je dobava artikla zavlekla. Vendar pa je nemogoče imeti smolo, da te o tem ne obvestijo. Povsem nekorektna in nedosledna komunikacija s stranko ni smola, temveč zanemarjenost.

Počakam še danes, ker sem že tako ali tako ostal brez živcev. Dal sem jim več kot dovolj priložnosti, da popravijo vtis. Občutek, da sem dobil izdelek po ugodni ceni, je že zdavnaj zbledel - nadomestil ga je grenak priokus, ki me bo spremljal vedno, ko bom uporabljal to napravo :| (hm, če jo sploh dobim!:))

__X__ ::

zahtevaš vračilo denarja in naročiš drugje, če je zadeva sploh dobavljiva.

keclap ::

Heh, ravnokar sem preveril mejle in pravijo, da so paket danes odposlali... mogoče bi moral že prej napisati zgornjo negativno kritiko! ;)
Vseeno že iščem alternativo; če jutri ne prejmem pošiljke, bom pač zahteval vračilo.

bluefish ::

Velika možnost, da so se odzvali ravno na podlagi te kritike.

keclap ::

No, pa da zaključim to sago ;)

Pošiljko sem res prejel naslednji dan - vse tako kot mora biti, le račun je prišel nakdnadno nekaj dni pozneje. Sicer sem jih (še preden so pošiljko odposlali) prosil, naj račun izdajo na podjetje, ampak kot izgleda so me (spet) preslišali. Sicer pa nima veze; od takrat izdelek "veselo" uporabljam, vendar se je nažalost izkazalo, da ni kompatibilen z željeno programsko opremo, zato ga bom vrnil.

Upam, da je to zadnji del sage :)

P.S.: @blueFish: zanimiva in povsem mogoča misel, vendar sem kasneje videl, da je bil e-mail poslan še preden sem objavil kritiko.

__X__ ::

a kompatibilnosti pa nisi prej sam preveril ? Neodgovorno...

keclap ::

Seveda sem jo preveril. Na splošno v Windows 7 deluje brezhibno, tudi Illustrator ne dela težav, bug v GIMP-u pa me je porazil (poglej in poglej še enkrat).

ziga1990 ::

evo pred nekaj mesci sem hvalil trgovino sestavi.si zdaj pa imam nekaj problemov z njihovim servisom:
-ne odgovarjajo na maile.
-ne odgovarjajo na telefon
-poteklo je že 45 dni odkar je izdelek na sevisu(ZPS kliče).
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Tilen ::

Danes zahtevaj vračilo kupnine v roku 72 ur preko faksa (zelo pomembno!), dodaj prevzemnico na kateri se jasno vidi, da je artikel na servisu več kot 45 dni skupaj s kopijo računa. Pripiši še številko TRR, da bodo vedeli kam nakazati denar. V kolikor bi imel komplikacije veš kam se obrneš. Problem boš rešil bliskovno hitro.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

ziga1990 ::

Tilen je izjavil:

Danes zahtevaj vračilo kupnine v roku 72 ur preko faksa (zelo pomembno!), dodaj prevzemnico na kateri se jasno vidi, da je artikel na servisu več kot 45 dni skupaj s kopijo računa. Pripiši še številko TRR, da bodo vedeli kam nakazati denar. V kolikor bi imel komplikacije veš kam se obrneš. Problem boš rešil bliskovno hitro.


in če nimas faks mašine?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

bluefish ::

Priporočeno po navadni pošti.

Načeloma bi šlo po mailu, vendar se znajo narediti tupe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

ziga1990 ::

bluefish je izjavil:

Priporočeno po navadni pošti.

Načeloma bi šlo po mailu, vendar se znajo narediti tupe.



jim bom dopis poslal sam zdele počakam da mi z ZPS-ja odgovorijo.nekje sem slišal za neke obresti ki jih mora prodajalec plačati tam 0-10% za zamudo je to res ?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Steinkauz ::

10% letne obrestne meri + še dodatnih 10% kupnine na vsakih 30 dopolnjenih dni.
Tko sm od solo.si namresz 189,9eur za grafu po 11ih mescih zamude dubu 341eur

kmetek ::

hehe tale solo so pojave res. pa folk še kupuje :)

Leks ::

@Steinkauz
Dobro naložen denar :)

Machiavelli ::

Steinkauz je izjavil:

10% letne obrestne meri + še dodatnih 10% kupnine na vsakih 30 dopolnjenih dni.
Tko sm od solo.si namresz 189,9eur za grafu po 11ih mescih zamude dubu 341eur


Si meu odvetnika? xD
Nigaaazz

Ziga Dolhar ::

Razne "opomine" in zahteve se vedno pošilja tako, da je moč izkazati pošiljatev oz. vročitev. Ergo, praviloma s priporočeno pošto.*

(*Saj bi rekel "z vročilnico/povratnico", ampak takim pisanjem se folk precej rad izogiba ... priporočena pošiljka pa izgleda relativno neškodljivo.)
https://dolhar.si/

Steinkauz ::

Problem je, ker solo.si recimo ne prevzema priporočenih.
Vseeno sm prvo poslal s priporočeno, potem pa z navadno en mesec nazaj in dubu keš.

Snegec ::

To, da ne prevzemajo priporočenih pošiljk, je zgolj izogibanje odgovornostim.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

ziga1990 ::

bom danes spisal dopis in ga poslal s povratnico da mam dokazilo da so ga prejeli
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Pariah ::

Slaba izkušnja z mimovrste,prva po več letih nakupov.
2 tedna nazaj sem naročil 2x2GB kit @1066 RAM in WD disk, dobim čez 2 dni paket; disk je kul, rame so mi pa napačne poslal(2x1GB kit @800). Prav, kličem takoj na mimovrste, traja par minut, da ji sploh razložim, mi baba poštarja naroč, da pride v ponedeljek po paket, da mi ne bo treba plačat poštnine. Da bodo takoj, ko prejmejo paket , poslali prave nazaj.
Zavijem ram(neodprt), nazaj v škatlo, oddam poštarju v poned. in v torek so prejeli vrnjeno.
Pogledam na profil in mi v zavihku vračila kaže, da sem nazaj poslal rame, ki bi jih moral že sprva dobiti. WTF?
Spet pokličem, povprašam kaj je zdaj to. Pravi, da mi ne morejo drugega izdelka tja vpisat, razen tistih iz profila oz. naročila. Prov, si mislim, nevermind. Vprašam, kdaj jih dobim. "Imamo na zalogi. Tja do konca tedna bi morali biti pri vas."
Ok, počakam do sobote še zmer nič. Pokličem spet, tokrat najprej vprašam o dobavljivosti - na zalogi; vprašam še za vračilo, model pravi da so prispeli v petek popoldne, da bi v začetku tedna naj bili pri meni. Omenil je pa tudi, da imam opombo, da mora strokovni referent preverit kodo (model) ramov, čes da oni navadni ref. nima pojma. Ves ta čas je za ta izdelek na strani pisalo, da majo v skladišču v Jesenicah; do včeraj - dobavljivost: več kot 2 tedna.
V tem času sem že tolikokrat klical, da poznam št. vračila že na pamet, vsakič so se mi zlagali nekaj drugega; pri tem, da je to njihova napaka!
V nekaj letih sem pri njih pustil precej denarja, ampak po tej izkušnji je bilo tokrat zadnjič, da naročam pri njih.
Prejle kličem, mi pravi, da je na zalogi. Vprašam, zakaj mi pol ne pošljejo, mi pravi, da naj zjutri pokličem referentko za vračila, da ona ne ve nič. Pa to je za pop**dit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Pariah ()

Tilen ::

www.mylemon.at

+ super cene, ogromna izbira
+ zelo ažurni v komunikaciji s stranko (e-mail)
+ zelo ažurni pri popisovanju zaloge
+ plačilo preko UPN (nkbm) registrirano v manj kot 24h
+ ugodna poštnina (10EUR)
+ sledenje in zavarovanje pošiljke
+ zelo dobro pakiranje naročene opreme
+ hitra dostava glede na relacijo (2-3 delovne dni)


- Paypal za naročila iz Slovenije ni podprt
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

kuglvinkl ::

Tilen, kaj pa cene glede na ponudbo v Sloveniji.
Your focus determines your reallity

Tilen ::

Pri artiklih kateri so pri nas cca 170EUR+ je vsaj 20EUR razlike na artikel. Trenutno preveril za CPU 2500k in plato P8p67PRO in je plata dražja pri nas na ceneje.si za cca 30EUR, cpu pa za 20EUR. Drugi problem pri nas je ta, da nisem našel niti ene trgovine, ki bi imela vse kar sem želel. Takoj, ko svoj nakup razbijem na dve trgovini že plačam dvojno poštnino.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

galu ::

Moram pohvalit EKWB, za hitro reševanje problemov s pumpo. Na koncu sem lepo novo dobil, vse še v istem tednu, nova dela BP. Tudi na maile redno odgovarjajo.
Sestavi.si so tudi carski, cene so super (še kak popustek zraven.. :P), MSN podpora je velik +, odgovarja včasih malo počasneje (ker je pač gužva),ampak nič motečega. Probleme rešijo hitro ter so zelo razumevajoči glede garancije itd.

AMpak ker dobro ne traja predolgo, moram ven skurcat GLS. Čist neresni poštarji, centrala jim itak ne dela, sledenje paketa je velikokrat neuporabno itd. itd.
Skratka, če se le da: Dajte si paket pošljite preko DHL(najboljša mednarodna pošta imo), PS(dragi, ampak kakovostni), TNT (pri nas je soliden, ne vem pa kako je v drugih regijah/mestih).
Tako to gre.

J-ronimo ::

CommIT: priporočam.
Izjemno hiter dogovor preko mejla, sestavljena ponudba ter oddana do 17e ure. Dobil sem naslednji dan, lepo in varno zapakirano. Samo tako naprej!

Funtech: priporočam.
Hiter odgovor in komunikacija preko mejla, ter nasveti pri nakupu v primeru dilem. Odgovori na mejl tudi izven njihovega delovnega časa v poznih večernih urah. Pohvalno.

Tilen ::

www.enaa.com


Oddal naročilo 24.1.2011 (ponedeljek)
Dobava: 1-2 dni

EnaA trgovski center - Obvestilo o aktivnostih
25. 01. 2011 08:53
Spoštovani(a) xx xx,

Pošiljka bo pripravljena za izdajo v roku 2 delovnih dni.

---


Danes je sobota, 29.1.2011. Pošiljke še ni.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

mr1two ::

www.agt.si

Pffffffffff...no še ta teden počakam, pol pa konc. Mislm, da je mesc pa pol dosti dolga čakalna doba, da človeku mal prekipi.

bukev ::

pozdravljeni.

http://www.nabigo.si/
ali je kdo že nabavljal kaj v tej trgovini - uvoznik za egreat in archos?
izkušnje?
zanima me egreat.
lp

Tilen ::

Razočaranje




Danes sem po več kot desetih dneh prejel paket, kateri bi naj bil sprva na zalogi iz trgovine ENAA ( www.enaa.com ). Ponovno VELIKO razočaranje oz. šlamparija.

1. Preko maila so me obvestili, da naročenega artikla ni na zalogi in mi ponudili nekaj drugega, poslali pa isto stvar spet tretjega proizvajalca. To me niti tako ne moti, ker v končni fazi je v tem primeru pomembno le, da stvar deluje in da ima kar se le da dobro garancijsko dobo. Moti me, da so me preko maila spraševali ali želim zamenjavo ali ne, potem pa moje želje tako ali tako niso upoštevali in poslali nekaj tretjega.

2. Na vrh paketa so nalepili moje naročilo in prekrili s prozorno folijo.

Vsak, ki je od daleč videl paket je lahko razbral (BREZ, da bi ga odprl):

Vse moje kontaktne podatke skupaj z GSM številko in načinom plačila ter kaj paket vsebuje in seveda vrednost paketa.

Pazite kaj naročate pri Enaa, ker nimajo pojma o varovanju osebnih podatkov. To, da mi še vedno pošiljajo SPAM na kontaktni e-mail sploh ne bom več omenjal, čeprav sem se že večkrat odjavil in celo poslal mail, da naj prenehajo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: bluefish ()

kuglvinkl ::

Če bi bil na njihovem mestu, bi te na kolenih prosil odpuščanja, to prošnjo pa podkrepil z ustrezno velikim darilnom bonom.

Še posebno ta veliki se morajo obnašat profesionalno.
Your focus determines your reallity

MihaKam ::

Še ena na račun Mlacoma

Z njimi sem imel v preteklih letih kar nekaj izkušenj. Kar se tiče nakupov, so bili sicer manjši zapleti, ko so mi "pomotoma" dali napačen procesor (frekvenca obeh je bila ista, razlika je bila v porabi le teh). Ampak dobro, recimo, da se lahko zgodi, kljub temu, da nekateri pravijo, da problem pri Mlacomu ni v uslužbencih, ampak v direktorju.

Do zapleta je pri meni prišlo, ko sem uveljavljal garancijo za okvarjeni izdelek. Na njihov odziv sem čakal krepko več kot 45 dni (zakonsko določen rok), v katerih bi morali reklamacijo rešiti, vendar od njih ni bilo nobenega odgovora. Po poizvedbah in zahtevi za vračilo denarja so seveda odgovorili samo, da zadevo rešujejo in da denarja ne bodo vrnili. Pri tem so vztrajali kljub temu, da so jim iz urada za varstvo potrošnikov lepo razložili, da se motijo(ali lažejo) in da so to dolžni storiti. Zgodba je po tem sicer še kar nekaj časa trajala, vendar je ostalo pri tem. Ker se mi z njimi ni dalo zafrkavati, sem komponento zamenjal na svoje stroške.

Njihovega praga ne prestopim nikoli več, prav tako to odsvetujem vsem ostalim...

galu ::

Zveza potrošnikov je praktično nemočna. Obrni se na Tržni inšpektorat, oni majo pa kar nekej moči... :)
Globa je od 4k do 12k EUR, al kolko že?
Tako to gre.

St235 ::

kuglvinkl je izjavil:

Če bi bil na njihovem mestu, bi te na kolenih prosil odpuščanja, to prošnjo pa podkrepil z ustrezno velikim darilnom bonom.

Še posebno ta veliki se morajo obnašat profesionalno.


Sem bil v podobni situaciji z enaa in lahko o kakšni prijaznosti in darilnem bonu samo sanjamo. Po dveh tednih nategovanja in izgubljanja časa, so mi za laptop ponudili ASTRONOMSKE 3% dodatnega popusta z ibrazložitvijo, da v minus pač ne bodo šli. Moja dva tedna in nešteto telefonskih klicaev pač njim ne pomeni nič. Odveč omenjat, da pri njih nisem nikoli več nič kupil.

Kar se pa tiče konkretnega primera pa je zadeva več kot zrela za prijavo informacijski pooblaščenki. Enaa lahko zbira osebne podatke, ki so potrbni za obdelave naročil, vendar pa je tako malomarno ravnanje z njimi resna kršitev zakona.

@Miha: Prijavi zadevo na tržni inšpektorat. pri teh zadevah so še kar ažurni. Mlakom bi ti moral takoj po preteku 45 dni izročiti nov enakovreden izdelek. Če tega ni stroril je v zelo hudi kršitvi. Če imapš shranjene emaile v katerih so ti zavrnili menjavo izdelka po preteku roka, to seveda priloži prijavi na inšpektorat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Aljoša ::

Tilen,

tole bomo seveda preverili. Za zmešnjavo o tem, kaj si naročil, kaj smo ti potem obljubljali in kaj si na koncu dobil, skupaj z vsem ostalim, se vsekakor opravičujem in bom s sodelavci preveril, kje je prišlo do napake v komunikaciji, tako da do tega v bodoče ne bo več prihajalo. Sicer pa smo na naslovu crm@gambit.si vedno na voljo, da rešujemo tovrstne pritožbe in pripombe. Slo-tech sicer spremljamo, a tako na njem kot tudi drugje nimamo ravno oči na pecljih, da bi lahko vse sproti prebrali in se odzvali.

Glede podatkov na paketu, ki naj bi jih lahko razbral vsak že od daleč, me zanima, ali paketa nisi prejel v roke. Tvoj naslov in kupnina sta seveda dostavljalcu vidna, sicer ne ve ne komu dostaviti ne koliko zaračunati. A kolikor vem, dostavljalci teh paketov ne razstavljajo in kažejo naokrog.

Glede odjave na e-mail: povezava na odjavo je navedena v vsakem mailu, katerega prejmeš. In deluje! Pošiljanje maila, naj prenehamo, pa ne deluje, ker do podatkov o naročnikih nima nihče pri nas neposrednega dostopa in ročni posegi v seznam niso možni.

Vsekakor bomo več podatkov o tvojih težavah z nami veseli na crm@gambit.si, kjer se bodo sodelavci potrudili in ti zadeve podrobneje pojasnili oziroma kolikor je le mogoče tudi pomagali. Prav zaradi našega posluha za take stvari prejemamo najboljše ocene kupcev pri nas. Kar pa seveda ne pomeni, da ne delamo napak in da ne moremo ali ne želimo biti še boljši.

Lep pozdrav,

Aljoša Domijan

Tilen je izjavil:

Razočaranje




Danes sem po več kot desetih dneh prejel paket, kateri bi naj bil sprva na zalogi iz trgovine ENAA ( www.enaa.com ). Ponovno VELIKO razočaranje oz. šlamparija.

1. Preko maila so me obvestili, da naročenega artikla ni na zalogi in mi ponudili nekaj drugega, poslali pa isto stvar spet tretjega proizvajalca. To me niti tako ne moti, ker v končni fazi je v tem primeru pomembno le, da stvar deluje in da ima kar se le da dobro garancijsko dobo. Moti me, da so me preko maila spraševali ali želim zamenjavo ali ne, potem pa moje želje tako ali tako niso upoštevali in poslali nekaj tretjega.

2. Na vrh paketa so nalepili moje naročilo in prekrili s prozorno folijo.

Vsak, ki je od daleč videl paket je lahko razbral (BREZ, da bi ga odprl):

Vse moje kontaktne podatke skupaj z GSM številko in načinom plačila ter kaj paket vsebuje in seveda vrednost paketa.

Pazite kaj naročate pri Enaa, ker nimajo pojma o varovanju osebnih podatkov. To, da mi še vedno pošiljajo SPAM na kontaktni e-mail sploh ne bom več omenjal, čeprav sem se že večkrat odjavil in celo poslal mail, da naj prenehajo.

St235 ::

Ker je na enaa selektivno branje očitno vrlina predlagam da še enkrat prebere ostavek:

Vse moje kontaktne podatke skupaj z GSM številko in načinom plačila ter kaj paket vsebuje in seveda vrednost paketa.


Zakaj bi moral dostavljalec vedeti vsebino paketa? To kaj nekdo naroči ne rabi bit javno znano. Seveda pa je za vas manj dela, ker nerabite dejanskega naslova na dva različna obrazca napisat. Ravno tako je GSM številka nepotrebna, razen če je bilo izrecno dogovorje, da se jo lahko posreduje tretjim osebam. Paket se brez težav dostavi brez tako osebnega podatka. Pošta to počne že desetletja.

Način plačila in vrednost paketa pa sta relavantna edino, če gre za plačilo po povzetju.

Vsekakor bomo več podatkov o tvojih težavah z nami veseli na crm@gambit.si, kjer se bodo sodelavci potrudili in ti zadeve podrobneje pojasnili oziroma kolikor je le mogoče tudi pomagali.

Spet kup nalaganja, ko sem svoj zaplet poslal na velecenjeni email sem prvič celo dobil odgovor (bolj ali manj neuporaben) potem je bilo pa vse tiho.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Tilen ::

Aljoša je izjavil:

Za zmešnjavo o tem, kaj si naročil, kaj smo ti potem obljubljali in kaj si na koncu dobil, skupaj z vsem ostalim, se vsekakor opravičujem in bom s sodelavci preveril, kje je prišlo do napake v komunikaciji, tako da do tega v bodoče ne bo več prihajalo.


Glede na tip naročenega artikla proizavajalec ni tako pomemben in me tudi ne moti. Motilo me je, da ste me preko maila spraševali ali pošljete X ali Y izdelek, poslali ste pa Z izdelek. Seveda ne rečem, da je Z izdelek slabši ali da sem z njim nezadovoljen, le dan dlje je trajalo, ker sem iz vašega spama moral prefiltrirat čista sporočila in nanja odgovarjati, na koncu pa brez efekta.


Aljoša je izjavil:

Tilen,

Glede podatkov na paketu, ki naj bi jih lahko razbral vsak že od daleč, me zanima, ali paketa nisi prejel v roke. Tvoj naslov in kupnina sta seveda dostavljalcu vidna, sicer ne ve ne komu dostaviti ne koliko zaračunati. A kolikor vem, dostavljalci teh paketov ne razstavljajo in kažejo naokrog.


Ne, paketa nisem prejel v roke, ker so ga doma prevzeli v času moje odsotnosti. V bistvu sem imel nesrečo, ker je bil račun oz. naročilo nerodno prepognjeno na način, da je omenjene informacije bilo mogoče razbrati z vrha. Sicer ne bi bil tako pozoren vendar sem nekaj časa nazaj prejel paket iz tujine (Avstrija), kjer so v primeru 100% predplačila poslali le paket, vsa dokumentacija je bila pa znotraj pošiljke. Dostavljalec tako ni vedel (in tudi ne rabi vedeti) kaj je v paketu in na kakšen način je bila opravljena transakcija.

Primer :

Poštar Janez pove kolegu Poldetu, da je fizična Oseba X, katero oba dobro poznata, naročila pošiljko za 10.000 eur in jo vnaprej 100% poravnala. To so informacije katerih dostavljalci ne rabijo in so definitivno občutljive narave, čeprav se podjetju EnaA to ne zdi tako.

Primer 2 :

Ej Poldi, včeraj sem tvoji sosedi nesel dildo katerega je naročila pri Enaa! Gor je še cifra, boš jo malo poklical? Heheheh! Ali pa si probaj predstavljati, da njeni starši v njenem imenu prevzamejo paket? Kako misliš, da bi se počutila?

Takšno delo je neprofesionalno in samo vprašanje časa je kdaj bo nekdo zaradi takšnega dela žrtev tega ali onega. Zatiskati si oči, da so vsi poštarji oz. dostavljalci 100% profesionalci je metanje peska v oči!
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

amacar ::

Pohvale za trgovino solo.si

V torek zvečer ob 23 uri sem naročil 2 zadevi, zraven katerih je pisalo na zalogi. Naslednji dan sem dobil mail, da je bilo dano na pošto, ter v četrtek sem robo že prejel.
Z moje strani pohvale, saj je bila edina trgovina, ki je imela obe zahtevani stvari na zalogi.

jazbec ::

čaki, da crkne pa boš mogu garancijo izkoristit
edit-typo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jazbec ()

TOP ::

Ko bo potrebno tisto reklamirat,se pa boš spet tukaj oglasu,upam da ne

amacar ::

Ne, sej to pazim, sem vzel takšne stvari, kjer običajno ni težav z nedelovanjem(termalna pasta noctua, hdmi kabel...).
Sem pa moral pohvalit trgovino, ker je bilo res hitro, ter brez problemov. Bom naslednjič verjetno še vseeno kakšno zadevo tam vzel, bom pač tvegal, če bo slučajno potrebno garancijo upoštevat. Če bo pa takrat za pograjat, bom pa tudi grajal. Zaenkrat je pač blo vse ok. (moja izkušnja, enako sem imel npr. tudi s trgovino mlacom, čeprav so nekateri kritizirali - zgleda imam zaenkrat srečo)

kratos ::

Pohvala mimovrstam pri katerih že kupujem vrsto let in zaenkrat (potrkam na les) se mi še ni nobena stvar pokvarila pred rokom garancije tako da nisem še nikoli nobene stvari reklamiral pri njih.

kmetek ::

kaj ima to veze z mimovrste? lol?

solatko ::

Dela tam.
Delo krepa človeka

Garfield525 ::

Pa bom še jaz podal moje izkušnje nakupovanja preko spleta....
Sam kar dosti kupujem zase, prijatelje in za družino preko spletnih trgovin...Kupoval sem že pri večini slovenskih spletnih ponudnikov. Pred par dnevi sem kupil določene stvari na spletni strani AKCIJA.SI (COMTRON) in so me presenetili (pozitivno), najprej mi je prijazen gospod svetoval o izbiri prenosnika, ki sem ga že naslednji dan dobil. Ker sem imel nekaj vprašanj z namestitvijo določenega programa sem naslednji dan poklical za pomoč in sem seveda ponovno zahteval prijaznega prodajalca in mi je ponovno potrpežljivo svetoval.... Sem pa seveda malo primerjal cene v njihovi trgovini in po drugih trgovinah pa moram rečt, da so na večini artiklov cenovno zelo ugodni. AKCIJA kar tako naprej, dobili ste zadovolnjega kupca.... :)

Tilen ::

Za tale prispevek si se danes registriral? Kateri prenosnik si pa kupil?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Garfield525 ::

Tako je danes sem se registiral, ker je že dolgo od tega kaj sem pisal po forumu in sem vmes tudi mail zamenjal....
Kupil pa sem tole http://www.akcija.si/izdelek/84624/Pren... in moram rečt, da špila :)

MihaPR ::

Pa še moje najnovejše izkušnje

Mimovrste: Vedno ko sem kaj naročil sem to tudi dobil v predvidenem roku, vendar sem imel občutek da so bili vsi produkti nekje razstavljeni kajti vse embalaže so bil že malo pretrgane itd.

lp



Zdravo,

na mimovrste=) prodajamo izključno nove artikle - razen če so bili kupljeni iz oddelka 'vrnjenih artiklov' (artikli, ki so jih drugi kupci kupili in vrnili, ker jim niso ustrezali. Pri vseh teh artiklih (http://www.mimovrste.com/katalog/100000... je tudi jasno zapisana 'pomanjkljivost', oziroma po čem se razlikujejo od novih artiklov. Seveda je cena ustrezno nižja.

Se pa žal embalaža artiklov občasno pretrga, poškoduje ali celo poči (plastika) med transportom do kupca - ker so vse naše pošiljke zavarovane, lahko vedno zahtevaš nov artikel, kjer embalaža ne bo poškodovana.

Iskreno opravičilo v imenu mimovrste=) ekipe.

Miha @ mimovrste=)
pomočnik direktorja - komuniciranje

mr1two ::

AGT:
Presneto dolgi čakalni roki, pa ne da bi neko ekskluzivo pri njih naročil, daleč od tega, v treh mesecih niso bili sposobni zadeve dobavit. Sram jih bodi, obljubljat naslednji teden in podobne finte, če vedo, da iz tega ne bo nič. Če ni problem pri njih, naj najdejo dežurnega krivca, ga odstranijo iz verige in začnejo poslovati tako, kot se v današnjih časih spodobi.

Zaenkrat toplo odsvetujem, če bi radi imeli zadevo karseda hitro pri vas doma, ker je samo v Ljubljani ena kopica drugih, cenejših in hitrejših trgovin, ki se posvetijo kupcu tudi, če je znesek nakupa v rangu < 10 evrov.
««
44 / 78
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste (strani: 1 2 3 486 87 88 89 )

Oddelek: Kaj kupiti
4447850994 (125) srus

AGT računalniki (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Kaj kupiti
562132817 (72357) kuglvinkl
»

spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Kaj kupiti
786116479 (47820) r3dkv1c4
»

Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
16531625 (20467) cholt45

Več podobnih tem