Forum » Kaj kupiti » Pritožbe in pohvale računalniških trgovin
Pritožbe in pohvale računalniških trgovin
Temo vidijo: vsi
mr1two ::
Sestavi.si
Velik plus glede uvaljavljanja garancije. Defekten produkt je bil pri njih v četrtek, danes že leži na mizi nadomesten. Resnično hitro uveljavljanje garancije brez nepotrebnih čakalnih rokov.
Priporočam.
Velik plus glede uvaljavljanja garancije. Defekten produkt je bil pri njih v četrtek, danes že leži na mizi nadomesten. Resnično hitro uveljavljanje garancije brez nepotrebnih čakalnih rokov.
Priporočam.
Jernej L ::
AGT:
Presneto dolgi čakalni roki, pa ne da bi neko ekskluzivo pri njih naročil, daleč od tega, v treh mesecih niso bili sposobni zadeve dobavit. Sram jih bodi, obljubljat naslednji teden in podobne finte, če vedo, da iz tega ne bo nič. Če ni problem pri njih, naj najdejo dežurnega krivca, ga odstranijo iz verige in začnejo poslovati tako, kot se v današnjih časih spodobi.
Zaenkrat toplo odsvetujem, če bi radi imeli zadevo karseda hitro pri vas doma, ker je samo v Ljubljani ena kopica drugih, cenejših in hitrejših trgovin, ki se posvetijo kupcu tudi, če je znesek nakupa v rangu < 10 evrov.
Lani sem - sicer zaradi "vulkana" pri njih ohišje čakal mesec dlje, ampak se je v tistem primeru vsekakor to čakanje splačalo. Mogoče je bil to sicer izgovor - ne bom nikoli vedel, sem pa precej zadovoljen na koncu z samo robo, imajo določena pc ohišja, ki jih drugje takrat nisem našel.
;-) ::
Mimovrste
Naročen artikel:
Košarica:
1. Naročilo sprejeto Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo potrjeno Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Blago odpremljeno Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
Naročilo potrjeno:
Današnji mail:
Glede na to da sem tole "delno dobavo" predlagal že 11.marca se mi zdijo zelo neresni in neodgovorni. Evo še predlog "delne dobave":
Boljše naročat iz kitajske kot od njih.
Naročen artikel:
Košarica:
1. Naročilo sprejeto Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo potrjeno Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Blago odpremljeno Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
Naročilo potrjeno:
Današnji mail:
Glede na to da sem tole "delno dobavo" predlagal že 11.marca se mi zdijo zelo neresni in neodgovorni. Evo še predlog "delne dobave":
Boljše naročat iz kitajske kot od njih.
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: kuglvinkl ()
Bellzmet ::
Evo jaz tudi pri Mimovrste na artikel, kjer še danes piše:
Dobava:
Predvidoma 1 teden
Doslej povprečno: od 3 do 4 dni.
čakam že skoraj 1 mesec.
lp
Dobava:
Predvidoma 1 teden
Doslej povprečno: od 3 do 4 dni.
čakam že skoraj 1 mesec.
lp
;-) ::
Vzpon.com
Prejšnji teden jih kličem za tipkovnico. Rečem da so na eBay samo angleške in bi rad slovensko tipkovnico za moj prenosnik. Danes dobim pošto in 48€ taka ANGleška tipkovnica kot je na eBay za 5$. Zraven tega konektorji ki pridejo v računalik se vidi da so rabljeni in tak čip narejenei da so čisto mehki...2x polepim z silvertejpom da sploh pašejo noter...
Pa te tipke se ne dajo menjat iz ORG, ker so drugačna "podnozja" tipk.
Prejšnji teden jih kličem za tipkovnico. Rečem da so na eBay samo angleške in bi rad slovensko tipkovnico za moj prenosnik. Danes dobim pošto in 48€ taka ANGleška tipkovnica kot je na eBay za 5$. Zraven tega konektorji ki pridejo v računalik se vidi da so rabljeni in tak čip narejenei da so čisto mehki...2x polepim z silvertejpom da sploh pašejo noter...
Pa te tipke se ne dajo menjat iz ORG, ker so drugačna "podnozja" tipk.
MihaPR ::
@Bellzmet: Se opravičujemo za čakanje, lahko zaupaš za katero naročilo gre (št. naročila)?
Hvala.
Miha @ mimovrste=)
Hvala.
Miha @ mimovrste=)
Machiavelli ::
HAhahah a zdaj bodo pa trgovci celo pisali po tem forumu? LoL
Razumljivo je da si vsak želi izboljšati storitev.
Razumljivo je da si vsak želi izboljšati storitev.
Nigaaazz
Machiavelli ::
Jah mene osebno bi bilo sram,seveda pa je treba najti skupni jezik z stranko to vsekakor.
Drugače pa hja kaj povedat,tako stranke kot trgovci znajo biti bolečina v trtici xD
Drugače pa hja kaj povedat,tako stranke kot trgovci znajo biti bolečina v trtici xD
Nigaaazz
St235 ::
Vsekakor je pohvalno,da trgovci spremlajo forume in odgovarjajo na kritike, še posebej, če to počnejo s polnim imenom in priimkom, ne pa z nekimi ravnokar ustanovljenimi fan boy profili.
Ne vem sicer koliko to pomaga v primeru Mimovrste, ampak z Enaa so zlo hitro utihnili in se v debato niso vključili, ko so dobil argumentiran kritiko. Pač nismo vsi 10 letniki, ki neuprpavičeno jokamo po forumih.
Ne vem sicer koliko to pomaga v primeru Mimovrste, ampak z Enaa so zlo hitro utihnili in se v debato niso vključili, ko so dobil argumentiran kritiko. Pač nismo vsi 10 letniki, ki neuprpavičeno jokamo po forumih.
Bellzmet ::
Heh na mimovrste.com pod moj artikel, ki sem ga čakal skoraj 1 mesec še vedno piše "povprečna dobava med 3 - 4 dni". Mislim, da bi dobavni rok skoraj 1 mesec moral malo vzdigniti tole "povprečje".
Pa poslal sem mnenje o izdelku (dobavi) in nočejo objavit. Se pravi so mnjenja na mimovrste skrbno pregledana in cenzurirana.
lp
Pa poslal sem mnenje o izdelku (dobavi) in nočejo objavit. Se pravi so mnjenja na mimovrste skrbno pregledana in cenzurirana.
lp
Sajco ::
Moram pohvalit angleško online trgovino Quiet PC http://www.quietpc.com za zelo hitro dostavo in poštnino računano glede na težo.
Sajco ::
Sem še malo preveril in poštnina potem kar pošteno naraste s kilogrami. :(
Za lažjo predstavo:
- 100g = 1,83€
- 500g (3x 120 fan) = 5,5€
- 1,4 kg (Sycthe Mugen 2) = 12,37€
- 2,6 kg (Noctua NH-D14) = 43,26€
Je pa večina stvari kar dražjih kot pri nas. Recimo NH-D14 pride z VAT 81,88€.
Za lažjo predstavo:
- 100g = 1,83€
- 500g (3x 120 fan) = 5,5€
- 1,4 kg (Sycthe Mugen 2) = 12,37€
- 2,6 kg (Noctua NH-D14) = 43,26€
Je pa večina stvari kar dražjih kot pri nas. Recimo NH-D14 pride z VAT 81,88€.
MihaPR ::
@Bellzmet: mnenja, ki so pri izdelkih naj bi opisovala samo izkušnjo z izdelkom, delovanjem, funkcionalnostmi in uporabnostjo. Dobavni roki na kakovost samega artikla ne vplivajo in se tudi iz dneva v dan oziroma tedna v teden spreminjajo, artikli pa ostajajo enaki. Se pa strinjamo, da je dobavni rok gotovo vplival na tvojo izkušnjo z nakupom izdelka - za to bi veljalo uvesti možnost komentiranja in ocenjevanja naše storitve. Ker tega trenutno še nimamo, nam svoje mnenje vedno lahko sporočiš na naš e-naslov info@mimovrste.si, nas pokličeš na 04 58 11 600, dosegljivi pa smo tudi na www.facebook.com/mimovrste ali www.twitter.com/mimovrste.
Hvala za komentar.
LP
miha rejc @ mimovrste=)
Hvala za komentar.
LP
miha rejc @ mimovrste=)
mr1two ::
Cool-pc.org
Super hitra odzivnost, včeraj naročil, danes dobil in vgradil. Cene za nekatere ventilatorje so super! Priporočam.
Super hitra odzivnost, včeraj naročil, danes dobil in vgradil. Cene za nekatere ventilatorje so super! Priporočam.
PNG ::
Demise PC - sicer tako nočem od njih naročati nič, ker so sami problemi z garancijo AMPAK sem klical če imajo slučajno ene rame na zalogi. Baba na drugi strani me je dobesedno nadrla, skoz popravljala (ne dimajz, de-mi-se se izgovori, ma boli mene kurac za tebe in tvojo glupo ime trgovine, a me razumeš, itak si ga ni ta novi lastnik izmislil!, potem mylemon je, ni limona (a daj no šit pizda, kaj sem jaz kriv da si ti tako glupa da ne znaš povezati med seboj)) pa še polno raznih pripomb, ki niso bile na mestu...v glavnem razpizdla me je ženska tak, da bi ji focn prilimal kr preko telefona, če bi lahko. To ne moreš verjeti, kako ogabno nesramni so pa zaposleni tam.
__X__ ::
tako na brzino sem malce preveril, ali so čisto novi ali pa delajo bolj tko tko, ker glede na to, da je v računalniških vodah in ni zavezanec za DDV, potem nekaj smrdi :) Smo že debatirali o enem takšnem primeru na tem forumu.
Seljak ::
Kopujemdoma.si je kar nekaj!! Pogledam pod zavihek računalniška oprema in dodatki in vse kar nudijo je nekaj hard diskov
Drugače pa sem našel nekaj dejstev o DDV zavezancih in kaj to sploh pomeni,ker vidim,da nekateri ne vedo o tem kaj dosti.
V osnovi ločimo obvezno in prostovoljno vključitev v sistem DDV. O obvezni vključitvi govorimo takrat, ko znesek vašega obdavčljivega prometa preseže 25.000 evrov. V tem primeru je s.p. v vsakem primeru vključen v sistem DDV.
Seveda pa največ samostojnih podjetnikov v svojih bilancah ne prikaže prometa višjega od 25.000 evrov, tako, da se jih velika večina samostojno odloča o vključitvi v sistem DDV.
Kaj pomeni, če si zavezanec za DDV ?
Ob odločitvi, da bo podjetje zavezanec za DDV je podjetnik dolžan na ceno svojih izdelkov zaračunati še DDV (20%). To pomeni, da je na cene svojih storitev dolžan zaračunati dodaten znesek v obliki davka na dodano vrednost. Po preteku določenega obdobja je podjetnik dolžan plačati pobran DDV, od katerega pa si odšteje davek, ki ga je plačal ob nakupu svojih sredstev namenjenih za poslovanje.
Primer (vključitev v DDV): Mizar kupi les za 300 evrov (250 eur + 50 eur DDV) in proda izdelek za 600 evrov (500 eur +100 eur DDV). Ker smo nabrali za 50 evrov več DDV-ja kot smo ga plačali, smo presežek dolžni plačati državi.
Drugače pa sem našel nekaj dejstev o DDV zavezancih in kaj to sploh pomeni,ker vidim,da nekateri ne vedo o tem kaj dosti.
V osnovi ločimo obvezno in prostovoljno vključitev v sistem DDV. O obvezni vključitvi govorimo takrat, ko znesek vašega obdavčljivega prometa preseže 25.000 evrov. V tem primeru je s.p. v vsakem primeru vključen v sistem DDV.
Seveda pa največ samostojnih podjetnikov v svojih bilancah ne prikaže prometa višjega od 25.000 evrov, tako, da se jih velika večina samostojno odloča o vključitvi v sistem DDV.
Kaj pomeni, če si zavezanec za DDV ?
Ob odločitvi, da bo podjetje zavezanec za DDV je podjetnik dolžan na ceno svojih izdelkov zaračunati še DDV (20%). To pomeni, da je na cene svojih storitev dolžan zaračunati dodaten znesek v obliki davka na dodano vrednost. Po preteku določenega obdobja je podjetnik dolžan plačati pobran DDV, od katerega pa si odšteje davek, ki ga je plačal ob nakupu svojih sredstev namenjenih za poslovanje.
Primer (vključitev v DDV): Mizar kupi les za 300 evrov (250 eur + 50 eur DDV) in proda izdelek za 600 evrov (500 eur +100 eur DDV). Ker smo nabrali za 50 evrov več DDV-ja kot smo ga plačali, smo presežek dolžni plačati državi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Seljak ()
PNG ::
Pa dajte no, kUpujem doma se črkuje, ne kopujem...kaj imate vsi po vrsti 1 razred osnovne šole ali kaj :s
NavadniNimda ::
pipicar ::
Zdravo !
Me zanima, če ma kdo kake slabe izkušnje z dinokomp? slabe izkušnje mislim s tem da so komponente crknale ali kaj podobnega in so bile težave z garancijo, kaj mislite glede kvalitete komponent, glede na to da imajo večino stvari ceneje kot na drugih straneh ?
Me zanima, če ma kdo kake slabe izkušnje z dinokomp? slabe izkušnje mislim s tem da so komponente crknale ali kaj podobnega in so bile težave z garancijo, kaj mislite glede kvalitete komponent, glede na to da imajo večino stvari ceneje kot na drugih straneh ?
Dr_M ::
Komponente so enake kot drugje, nevem zakaj bi bile drugacne. Kupuje jih v tujini, cenejse pa niso bistveno, ce sploh kaj, mogoce edino kaksne malenkosti. ce pogledas se malo po drugih stacunah, lahko marsikatero stvar dobis ceneje, mnogo ceneje. Pri njih se splaca kupovat samo komponente, ki jih drugi prodajalci nimajo, ceprav tudi nima vec tako velike izbire, kot je imel vcasih.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
PNG ::
Jaz samo pri dinotu kupujem že kakšna 3 leta...še ko je bila elektronika. Brez problemov. Še takrat ko je demise menjal ime in več ni hotel jemati od stare firme robe v garancijo, sem jo nesel k dinotu pa mi je zrihtal garancijo (čeprav sploh ni bila roba pri njemu kupljena!).
Drugače pa ponavadi zrihtajo še v istem dnevu vse...nesem tja, mi naredi odkup pa da nekaj drugega po dobri ceni pa je. Tako sem grafično menjal iz 5850 na GTX 570, recimo.
Drugače pa ponavadi zrihtajo še v istem dnevu vse...nesem tja, mi naredi odkup pa da nekaj drugega po dobri ceni pa je. Tako sem grafično menjal iz 5850 na GTX 570, recimo.
__X__ ::
@benji
Verjetno je tvoj post letel name...povedati sem le želel, da v kolikor računalniška firma ne naredi v enem letu za 25k prometa, si ne zasluži naziv računalniška firma. Takšne promet večina doseže v enem mesecu in morajo postati zavezanec za DDV. Kar pomeni, da trgovina o kateri je govora, ali jim gre slabo, ali pa prodaja brez računov, ali pa so še čisto sveži (< 1 mesec).
Verjetno je tvoj post letel name...povedati sem le želel, da v kolikor računalniška firma ne naredi v enem letu za 25k prometa, si ne zasluži naziv računalniška firma. Takšne promet večina doseže v enem mesecu in morajo postati zavezanec za DDV. Kar pomeni, da trgovina o kateri je govora, ali jim gre slabo, ali pa prodaja brez računov, ali pa so še čisto sveži (< 1 mesec).
MihaPR ::
Na mimovrste=) se nikdar nismo imeli težav odzvati tudi na morebitne negativne komentarje in pripombe in jih tudi sprejeti (če so bile argumentirane), ker so to vse priložnosti, kako lahko izboljšamo storitev za vas.
Tudi za kakršnakoli vprašanja smo na voljo tu, v našem klicnem centru (04 58 11 600 & info@mimovrste.com) in na http://www.twitter.com/mimovrste. ;)
Miha @ mimovrste=)
Tudi za kakršnakoli vprašanja smo na voljo tu, v našem klicnem centru (04 58 11 600 & info@mimovrste.com) in na http://www.twitter.com/mimovrste. ;)
Miha @ mimovrste=)
zoot ::
Včeraj sem prek spletne strani naročil monitor, ki je bil v zalogi v Jesenicah. Danes je bil pripravljen za prevzem v Ljubljani.
+1
+1
BALAST ::
Naj mi en razloži čemo taka razlika v ceni 27" monitorja?
Mimovrste (SI) in Redcoon (AT), razlika 83€ oz 32% dražje pri nas?
Mimovrste (SI) in Redcoon (AT), razlika 83€ oz 32% dražje pri nas?
Veron ::
mimovrste marža
lol
Na mimovrste=) se nikdar nismo imeli težav odzvati tudi na morebitne negativne komentarje in pripombe in jih tudi sprejeti (če so bile argumentirane), ker so to vse priložnosti, kako lahko izboljšamo storitev za vas.
Tudi za kakršnakoli vprašanja smo na voljo tu, v našem klicnem centru (04 58 11 600 & info@mimovrste.com) in na http://www.twitter.com/mimovrste. ;)
Miha @ mimovrste=)
lol
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Veron ()
amigo_no1 ::
Naj mi en razloži čemo taka razlika v ceni 27" monitorja?
Mimovrste (SI) in Redcoon (AT), razlika 83€ oz 32% dražje pri nas?
Avstrija vs bananistan razlika ?
Na redcoon.at nič ne piše o garanciji (na MV piše 3 leta).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
Ziga Dolhar ::
Hja, moj komentar na Dellov 2405FPW so na mimovrste nedvomno pocenzurirali ravno v delu, kjer je šlo za kritiko ponudbe. Škoda!
(Napisal sem, da je monitor v Sloveniji zahvaljujoč uvozniku žal drag.)
(Napisal sem, da je monitor v Sloveniji zahvaljujoč uvozniku žal drag.)
https://dolhar.si/
69charger ::
Funtech je super,imajo poceni ampak pošiljajo preko GLSa in so mi ravnokar usjali paket. To ne morš verjet. V pon. oddano,danes pa nič. Nič čudnega da imajo vse linije zasedene.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
Toomy ::
Pohvala gre dinokompu. V četrtek naročil in sem v petek komponento že dobil, slučajno so šli v nabavo in je bila stvar na zalogi pri dobavitelju. Trgovci prijazni in pripravljeni pomagati, zato smo stvar tudi hitro rešili in se dogovorili. Skratka priporočam, če kdo misli kaj nabavit in ni ziher. Tudi cene so zelo ugodne.
Pariah ::
Pa še moje najnovejše izkušnje
Mimovrste: Vedno ko sem kaj naročil sem to tudi dobil v predvidenem roku, vendar sem imel občutek da so bili vsi produkti nekje razstavljeni kajti vse embalaže so bil že malo pretrgane itd.
lp
V 3 letih sem mel probleme dvakrat z mimovrste(oboje letos). Prvič so mi poslali napačen izdelek(poslal nazaj-dobil zamenjavo v cca. 2 tednih).
Zdaj sem naročil enak izdelek(predvidena dobava 1-2 tedna-dobil v 3 dneh, že to mi je blo čudn), je pa pečat(nalepka) na embalaži izdelka prerezan. In to na najdražjem in najbolj občutljivem izdelku iz naročila(RAM kit). Prav, si mislim; mogoče se je nalepka strgala, grem probat na prejšnjo embalažo(ki je enaka) nalepko strgat(kao po nešreči) - ne gre.
Torej ali je zadevo odprl eden od 'referentov'(ne morem si predstavljat zakaj, sam nikol ne veš), ali pa so mi poturili izdelek, ki ga je nekdo naročil, odprl, delal bog ve kaj z njim in vrnil - in to za ceno novega. Pi**o ma**r, po par letih, ko jim zdevaš stotine €, te pa tkole je**jo.
Tako na mimovrste ravnajo z zvestimi strankami.
Zdaj sploh ne vem, kaj bi. Naj inštailaram v komp in se mi kaj skuri, bom znoru. Če jim pa nazaj pošljem spet enak izdelek kot par mesecev nazaj, bom pa čakal ko nor, da sploh dobim zadevo.
Kaj vi mislite?
|P8Z77-V PRO|,|i5 2500K|,|ASUS GTX780 DirectCUIIOC|,|2x4GB Corsair LP|,|H100|,
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pariah ()
BoLhCa ::
To je pa ta naš superiorni zakon, da lahko stranka vrne v 15ih dneh brez razloga in seveda firma nima kaj z vrnjenim izdelkom, kot ga dati nazaj v prodajo...
Pariah ::
Pa dobr, da ti veš, da naročaš vrnjen izdelek(in dobiš ustrezen popust), ne pa tkole.
|P8Z77-V PRO|,|i5 2500K|,|ASUS GTX780 DirectCUIIOC|,|2x4GB Corsair LP|,|H100|,
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
dzinks63 ::
Če je z izdelkom vse OK in si zanj dobil polno garancijo, potem nimaš kaj, če pa je bila embalaža že odprta, je pa zaradi tega, kot je BoLhCa zapisal. Zakon je glup, pri vrnitvi izdelka bi morale trgovine obvezno abcigat 5-20%, odvisno od poškodovane embalaže in potem takšnih problemov ne bi bilo, saj bi se takšni izdelki tudi bodočemu drugemu kupcu naprej prodali s popustom, seveda, če bi se z njim strinjal.
Pariah ::
Če je z izdelkom vse OK in si zanj dobil polno garancijo, potem nimaš kaj, če pa je bila embalaža že odprta, je pa zaradi tega, kot je BoLhCa zapisal. Zakon je glup, pri vrnitvi izdelka bi morale trgovine obvezno abcigat 5-20%, odvisno od poškodovane embalaže in potem takšnih problemov ne bi bilo, saj bi se takšni izdelki tudi bodočemu drugemu kupcu naprej prodali s popustom, seveda, če bi se z njim strinjal.
Vem, ampak, kaj če so sfu**n rami in si pol jaz komp skurim, tam pa ni pomoči; saj mam garanc. na nekatere komponente, a ne na vse. Pa še čas brez PCja, sploh nočem pomislit.
Po moje je to zato, ker sem pri zadnjem naročilu vrnil izdelek; ko mi niso poslali pravega - naroču sem ram PC-8500 4G kit, dobil PC-6400 2G kit iste firme).
Očitno, tud če maš utemeljeno vračilo in so na njihovem koncu zaj**al, te dajo na shitlist za rabljeno robo.
Ker pred tem nisem mel nikoli problemov z njimi.
|P8Z77-V PRO|,|i5 2500K|,|ASUS GTX780 DirectCUIIOC|,|2x4GB Corsair LP|,|H100|,
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pariah ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Spletna trgovina Comshop (izkušnje...) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 23574 (10198) | Ganon |
⊘ | AGT računalniki (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Kaj kupiti | 140457 (79997) | kuglvinkl |
» | spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 4 … 13 14 15 16 )Oddelek: Kaj kupiti | 121359 (52700) | r3dkv1c4 |
» | Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Kaj kupiti | 33269 (22111) | cholt45 |