Reuters - Parižani so na referendumu o parkirninah potrdili predlog županje Anne Hidalgo o izdatnem povišanju parkirnin za športne terence in druga težka vozila. Skoraj 55 odstotkov glasov za je bilo dovolj, da se bodo parkirnine potrojile. V centru mesta bo za športne terence na bencin, nafto in tudi hibride, ki tehtajo več kot 1600 kilogramov, ura parkiranja stala 18 evrov, izven strogega centra pa 12 evrov. Naslednje ure bodo še dražje. Enake cene bodo veljale tudi za električna vozila z maso, ki presega dve toni. Referenduma se je sicer udeležilo le okoli pet odstotkov volilnih upravičencev.
Županja Anne Hidalgo je dejala, da želijo s tem zmanjšati onesnaženje in mesto narediti varnejše. Raziskave so že večkrat pokazale, da težki terenci porabijo več goriva, bolj onesnažujejo zrak in so tudi nevarnejši. Hkrati zasedejo več dragocenega prostora, ki je v mestih luksuz. Pariz se sicer zadnja leta trudi postati kolesarska metropola, kar mu precej dobro uspeva. V zadnjih letih so izboljšali kolesarsko infrastrukturo (84 kilometrov novih kolesarskih poti od leta 2020), nekatere ulice (tudi nabrežja Siene) spremenili v pešcone, prepovedali električne skiroje in uvedli več ukrepov za upočasnjevanje prometa.
Večina Parižanov osebnega avtomobila nima. Ukrep sicer ne bo prizadel prebivalcev centra, saj za njih tarife parkiranja ostajajo enake (pavšalne), je pa močno vznejevoljil prebivalce predmestij in okoličane, ki se v mesto vozijo z avtomobili. Izjeme bodo veljale za invalide, taksivozila in druge upravičence.
Nove parkirnine bodo začele veljati maja.
Novice » Ostale najave » Pariz ekstremno podražil parkiranje za SUV-e
crystal ::
Zgleda kot da gre za tipicno fousijo dobrih avtov. Vrjetno nasa levica ze kuje nacrte da bi ta kretenizam skopirala v Ljubljani. Enakopravnost my ass
gus5 ::
Gregor P ::
Sploh ne gre za to, gre le za to, da so pač preveliki in pretežki za v mesta (pa tudi sicer) ter s tem tudi prenevarni za pešce.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
kgtjera ::
Gre za to, da so na referendum šli predvsem eko-zeleni, kolesarji in pešaki:
Udeležba je bla 5%:
Večina Parižanov osebnega avtomobila nima.
Udeležba je bla 5%:
Referenduma se je sicer udeležilo le okoli pet odstotkov volilnih upravičencev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kgtjera ()
Colt1911 ::
OutOfTheBox je izjavil:
18€ na uro? A se hecate. Povprečna vrednost SUV-a pa čez 30 jurjev.
Bo pač zdaj statusni simbol koliko si letno plačal parkirnine.
Več plačaš, večji frajer si!
Win-win in za "frajerje" in za občino.
WhiteAngel ::
Sem bil letos v Parizu z avtom in sem mislil, da je to fora 6 eur na uro. Pa itak rabiš še tisto nalepko, da lahko sploh zapelješ znotraj ringa.
fikus_ ::
Pravilno, tisti, ki imajo za taksen avto, imajo tudi za parkirnino. Reveži, ki nimajo za avto, se itak vozijo z javnim prevozom.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Comandante ::
Sploh ne gre za to, gre le za to, da so pač preveliki in pretežki za v mesta (pa tudi sicer) ter s tem tudi prenevarni za pešce.
Razen ce so elektricni, potem zgleda niso nevarni, ce nimajo dveh ton.
Socialisti, prepovedi in novi davki so njihov doseg. Sicer pa bi bilo cudno ce referendum ne bi uspel, jasno da Parizani ne zelijo, da se kdo od zunaj vozi k njim. Tudi v zokilandu bi tak referendum komot uspel, ce bi prebivalci bili izuzeti placevanja.
LeQuack ::
Zelo dobra novica, dejstvo je da so SUV težji, bolj nevarni, več placa zasedejo. Posledično jih Parižani nočejo, in so izrazili svoje mnenje.
Mene zanima kaj smatrajo kot SUV, a je crossover že to ali še ne?
Mene zanima kaj smatrajo kot SUV, a je crossover že to ali še ne?
Quack !
twom ::
V bistvu bi morali samo uvesti eksponenten davek in registracijo na težo, volumen in moč vozila, da bi se končala ta norija s čedalje večjimi in težjimi in potratnejšimi škatlami na cestah
Parkirnine bi morali pa ukinit in uvest pravico do zastonj parkiranja. Ko si enkrat parkiral ima potem najprej pravico parkirat nekdo drug, ki še ni parkiral. Če ni drugega kandidata, si pa spet ti na vrsti. Ne pa da se še na ta način čisto povsod krade denar ljudem.
Parkirnine bi morali pa ukinit in uvest pravico do zastonj parkiranja. Ko si enkrat parkiral ima potem najprej pravico parkirat nekdo drug, ki še ni parkiral. Če ni drugega kandidata, si pa spet ti na vrsti. Ne pa da se še na ta način čisto povsod krade denar ljudem.
roCkY ::
2.6% parižanov jih noče. Kje je 50% kvorum?
Zgodilo se bo kaj? Produktiven folk, ki mu država ne plačuje parkirnine se bo izselil. Ostali bodo migranti.
Zgodilo se bo kaj? Produktiven folk, ki mu država ne plačuje parkirnine se bo izselil. Ostali bodo migranti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: roCkY ()
Poldy ::
Od 3 tone težkega avta bi bil 1,5 tone bolj varčen. Včasih so bili avti težki po 700 kg pa se ga je dalo vozit.
In če se sedaj gremo neke kvote, razogljičenja in podobno, ne razumem kje je poanta tako težkih avtomobilov. Varnost? Pri 30/h v koloni.
In če se sedaj gremo neke kvote, razogljičenja in podobno, ne razumem kje je poanta tako težkih avtomobilov. Varnost? Pri 30/h v koloni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Poldy ()
Furbo ::
Oslarija, zdaj bodo bogati imeli dva avta namesto enega, oziroma x+1.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
WhiteAngel ::
Glugy ::
Men se zdi tole čist dobra odločitev. Naj se promovira javni prevoz. Več ko je potnikov večja bo učinkovitost javnega prevoza. Pri osebnih avtomobilih boš težko povečeval učinkovitost samo z širjenjem cest ker je v igri ne samo trenutna psihologija ampak tud prihodnja (tudi kje se prebivalstvo zgosti v naseljih ipd finte). učinkovit javni prevoz/kolo je na dolgi rok edina rešitev za zgoščena naselja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glugy ()
NoFear85 ::
Povsod je govora o sportnib terencih nad 1600kg, kamor zelo verjetno padejo Tiguan, 5008, GLB/GLC, X3,... Kaj pa limuzine tipa C-klasa, BMW3/5, A6/7/8, citroen C5?
Predvsem pa me zanima realno stanje z izpusti in kvadraturo (ki jo zasede na parkingu) med recimo novim Tiguanom in 15 let starim Citroenom C5 ali E-klaso
Predvsem pa me zanima realno stanje z izpusti in kvadraturo (ki jo zasede na parkingu) med recimo novim Tiguanom in 15 let starim Citroenom C5 ali E-klaso
Seljak ::
Samo 18€?? Cena bi lahko bila še dosti večja! Pa tudi za luxuzna vozila bi lahko bile višje tarife parkiranja! Enako bi morali pri nas uvesti!!
Podpiram!!
Podpiram!!
Seljak ::
Ja, ampak dosti bolj onesnažuješ okolje in posledično se okolje zaradi tebe dosti bolj segreva. Hvala za toplo ozračje, kajti mene rado zebe.
feryz ::
Še dobro da nimam SUV.
Moj avtek meri samo 5,35 metra in je težak le 2,4 tone, zato spada v kategorijo malih avtov, z nižjo tarifo parkirnine v Parizu.
Moj avtek meri samo 5,35 metra in je težak le 2,4 tone, zato spada v kategorijo malih avtov, z nižjo tarifo parkirnine v Parizu.
brbr21 ::
Oujea! Pravilno...pač davek na debilizem. Tip avtomobila, ki NIMA NITI ENE same razumske osnove za svoj obstoj. So le potrditev dejstva, da je človek (beri ovca) hudo neumna žival.
Pa še argument: so pač preveliki/pretežki za svoj namen in zato je dodatna finančna obremenitev čisto na mestu. Dejstvo je, da obstajajo veliko učinkovitejše oblike avtomobilov. Razuma pač NI in edino(!) kar povprečni janez razume je udarec po denarnici.
Avtomobili so v celoti čisto nepotrebno hudo zrastli in se zredili. Vse to zelo negativno vpliva na okolje (tako proizvodnja, kot uporaba). Štromarji pa so sploh dodaten debilizem ekstra klase. Notri tlačijo absolutno neprimerno tehnologijo shranjevanja energije in da v mkt matrerialu lepo zgleda in je po dosegu primerljivo z ICE našraufajo 2t baterijo. Štromar je za po mestu, max. Tam je odličen (sem uporabljal več kot leto dni!). Za daljše razdalje, s to tehnologijo, pač ne more konkurirati ICEju.
Aha, še to: SUV: kaj pomeni kratica? Škatle, za katere debele pufe plačujete, v 99% pokljukajo samo zadnjo črko.
mmg
Vozim 4,7, 4 in 4,2m dolge avtomobile, noben ni višji od 1,4m in težki od 1-1,7t.
Pa še argument: so pač preveliki/pretežki za svoj namen in zato je dodatna finančna obremenitev čisto na mestu. Dejstvo je, da obstajajo veliko učinkovitejše oblike avtomobilov. Razuma pač NI in edino(!) kar povprečni janez razume je udarec po denarnici.
Avtomobili so v celoti čisto nepotrebno hudo zrastli in se zredili. Vse to zelo negativno vpliva na okolje (tako proizvodnja, kot uporaba). Štromarji pa so sploh dodaten debilizem ekstra klase. Notri tlačijo absolutno neprimerno tehnologijo shranjevanja energije in da v mkt matrerialu lepo zgleda in je po dosegu primerljivo z ICE našraufajo 2t baterijo. Štromar je za po mestu, max. Tam je odličen (sem uporabljal več kot leto dni!). Za daljše razdalje, s to tehnologijo, pač ne more konkurirati ICEju.
Aha, še to: SUV: kaj pomeni kratica? Škatle, za katere debele pufe plačujete, v 99% pokljukajo samo zadnjo črko.
mmg
Vozim 4,7, 4 in 4,2m dolge avtomobile, noben ni višji od 1,4m in težki od 1-1,7t.
leeg ::
Dejansko bi bila za Ljubljano veliko boljša rešitev cestnina znotraj obvoznice. 30 eurov na dan (ob ne znižanju prometa v mesto se povečuje za 10 eurov, dokler se promet ne zniža na obvladljivo raven), parkirišče pa je nato zastonj. Nujnim uvozom, se denar vrne (recimo UKC), preostanek denarja pa gre za P+R. Vsem ljubljančanom, ki dokažejo, da imajo lastno parkirišče, pa se izda dovolilnico, preverjanje pa se vrši na podlagi kamer na križiščih, ki so ze davno postavljene in OCR.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: leeg ()
leeg ::
Ja, zgoraj nisem bil jasen, za vse avtomobile, ne samo SUVje.
In prepoved uporabe električnih skirojev, tudi tukaj je šel Pariz v pravo smer.
In prepoved uporabe električnih skirojev, tudi tukaj je šel Pariz v pravo smer.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: leeg ()
feryz ::
Wow, samo še to je treba uvesti, da greš tudi v center LJ lahko samo če si prave barve. Peš, seveda. Drugače absolutno ne.
Če bi izvedli referendum v centru Ljubljane na to temo, ni hudič, da ne bi uspel.
Če bi izvedli referendum v centru Ljubljane na to temo, ni hudič, da ne bi uspel.
GupeM ::
iso2000 ::
Zanimivo, kako večina podpira vse možne prepovedi. Kje je tista strpnost? Vse bi prepovedali, se zaprli v stanovanje (v kontekstu okoljskega varovanja upam, da ne živite v prepotratnih hišah) in tam ždeli. Srečni v svojih prepovedih? Pa hecno, da se je manj kot 3% vseh parižanov odločil kdo bo parkiral. Za nameček pa za njih to sploh ne velja. In spet bodo najbolj naj**ali tisti ki nekaj imajo, ne pa res veliko. Torej srednji sloj. Res bogati se najbrž ne vznemirajajo zaradi tega "drobiža". Pa najbrž tudi zaradi parkiranja ne.
Vsekakor je odlično da se poizkuša zagotoviti čistejše okolje in se "kaznuje" večje onesnaževalce. Ampak je način po mojem mnenju napačen. Če že, naj se rajši uvede nek (EDIT) progresivni okoljski davek, vezan na velikost/težo, ob nakupu novega vozila. Bi vsak vedel kaj ga čaka preden kupi določen avtomobil. Konec koncev, SUV onesnažuje vedno in povsod bolj kot nek manjši in lažji avtomobil? Pa pritisnit bi bilo treba na proizvajalce avtomobilov, da se resnično posvetijo izdelavi optimiziranih vozil - manjši kotalni in zračni upor, teža itd.
Pa poštima se javni promet in naredi prometni režim naklonjen javnemu prevozu in "sovražen" osebnim avtomobilom. Recimo več enosmernih za avtomobile, prednost kolesarjev, pešcev, javnih prevoznih sredstev pred avtomobili... Se da zadevo hitro zagravžat, da bi šel človek raje na neko javno prevozno sredstvo/kolo kot rinil z avtom v center mesta.
No, moje mnenje...
Vsekakor je odlično da se poizkuša zagotoviti čistejše okolje in se "kaznuje" večje onesnaževalce. Ampak je način po mojem mnenju napačen. Če že, naj se rajši uvede nek (EDIT) progresivni okoljski davek, vezan na velikost/težo, ob nakupu novega vozila. Bi vsak vedel kaj ga čaka preden kupi določen avtomobil. Konec koncev, SUV onesnažuje vedno in povsod bolj kot nek manjši in lažji avtomobil? Pa pritisnit bi bilo treba na proizvajalce avtomobilov, da se resnično posvetijo izdelavi optimiziranih vozil - manjši kotalni in zračni upor, teža itd.
Pa poštima se javni promet in naredi prometni režim naklonjen javnemu prevozu in "sovražen" osebnim avtomobilom. Recimo več enosmernih za avtomobile, prednost kolesarjev, pešcev, javnih prevoznih sredstev pred avtomobili... Se da zadevo hitro zagravžat, da bi šel človek raje na neko javno prevozno sredstvo/kolo kot rinil z avtom v center mesta.
No, moje mnenje...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: iso2000 ()
Mato989 ::
Jaz bi že davno uvedel cestnino PO TEŽI avtomobila... ne pa spet neke salte ki jih izvajajo v Parizu itd...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Valvoline ::
Smiseln ukrep, jaz bi vezal vse na tezo. Se najboljse za po mestu majhni liliputancki teze do 1T vse ostalo prepovedat. V Nemciji so se sli omejevat temperature ogrevanja na 22c folk pa navalil k zmesan na suve ter terence k bi jih uporabljal 99% casa za nakup specerij. Bolano.
wechta ::
Comandante je izjavil:
Sploh ne gre za to, gre le za to, da so pač preveliki in pretežki za v mesta (pa tudi sicer) ter s tem tudi prenevarni za pešce.
Razen ce so elektricni, potem zgleda niso nevarni, ce nimajo dveh ton.
Socialisti, prepovedi in novi davki so njihov doseg. Sicer pa bi bilo cudno ce referendum ne bi uspel, jasno da Parizani ne zelijo, da se kdo od zunaj vozi k njim. Tudi v zokilandu bi tak referendum komot uspel, ce bi prebivalci bili izuzeti placevanja.
Sem komot za. :)
Mato989 ::
Enostavno, cestnino v SLO spremeniti da se cestnina plača 20 centov na kilo....
To pomeni 300 EUR na 1,5 tone težki avto...
To pomeni 300 EUR na 1,5 tone težki avto...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Valvoline ::
Jaz bi že davno uvedel cestnino PO TEŽI avtomobila... ne pa spet neke salte ki jih izvajajo v Parizu itd...
Si me prehitel. Pazi zdaj slo debilizem, za polota 1.9sdi z borih 1000kg teze ter 60 konjicev placas 180 cestne takse, za recimo kadjarja,astrala in podobno 1.3tce teze 2t placas 60e cestne takse
Enostavno, cestnino v SLO spremeniti da se cestnina plača 20 centov na kilo....
To pomeni 300 EUR na 1,5 tone težki avto...
To mora bit eksponencni dvig po vnaprej dolocenih razredih. Za liliputancke do 1T recimo fix 50e, 1-2t 10c na kg, cez 2T pa 1e na kg, lahko tudi vec ker je avto z tezo cez 2t nepotreben luksuz tj idiotizem sodobne druzbe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Mato989 ::
Zakaj spet eksponentno, saj če je nek EUR na kilo je to že dvig za vsako kilo... to je to... nehajmo s to jebeno progresijo...
Če je 3 tone preveč prepovejmo izdelavo 3 tonski ne pa progresija
Če je 3 tone preveč prepovejmo izdelavo 3 tonski ne pa progresija
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Hudobec82 ::
Tipično družba z avtomobili rešuje problem slabe javne infrastrukture. Posledično je prepoved le teh ratala statusni simbol vladajočih. Češ, tako dobro mamo vse poštimano, da ne rabimo več tega pleha kle. Naše mesto je raj, kjer je za nas, v mestu prebivajoče bogatine vse dostopno 5 minut peš. Za ostale nas briga.
Drugače podpiram, tudi pri nas. Samo naj bo prej infrastruktura. Aja,...pa še to. A niso pri nas skor vsi centri mest zaprti za promet? Ta trend se je začel že kake 20let nazaj in je značilno prinesel totaln propad samih mestnih jeder. U Lj., ne. Povsod drugod pa.
Drugače podpiram, tudi pri nas. Samo naj bo prej infrastruktura. Aja,...pa še to. A niso pri nas skor vsi centri mest zaprti za promet? Ta trend se je začel že kake 20let nazaj in je značilno prinesel totaln propad samih mestnih jeder. U Lj., ne. Povsod drugod pa.
m0LN4r ::
Torej s porsche gt3 rs parkiram ceneje, kot s skodo karoq?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
darkolord ::
Zanimivo, kako večina podpira vse možne prepovedi. Kje je tista strpnost? Vse bi prepovedali, se zaprli v stanovanje (v kontekstu okoljskega varovanja upam, da ne živite v prepotratnih hišah) in tam ždeli. Srečni v svojih prepovedih? Pa hecno, da se je manj kot 3% vseh parižanov odločil kdo bo parkiral. Za nameček pa za njih to sploh ne velja. In spet bodo najbolj naj**ali tisti ki nekaj imajo, ne pa res veliko. Torej srednji sloj. Res bogati se najbrž ne vznemirajajo zaradi tega "drobiža". Pa najbrž tudi zaradi parkiranja ne.Strpnost gre do neke mere. Promet v Parizu je že tako ali tako ŠTALA; prebivalci so se pač odločili (tisti, ki niso glasovali, so odločitev prepustili ostalim), da ne želijo gledati velikih avtomobilov v centru.
Marsikatero evropsko mesto ima že splošne prepovedi vožnje in/ali parkinga v centru. Zrak, hrup, varnost ipd. so občutno izboljšani.
Če že, naj se rajši uvede nek (EDIT) progresivni okoljski davek, vezan na velikost/težo, ob nakupu novega vozila. Bi vsak vedel kaj ga čaka preden kupi določen avtomobil. Konec koncev, SUV onesnažuje vedno in povsod bolj kot nek manjši in lažji avtomobil?To ne deluje (več). Bodo ljudje pač plačali malo več in bo vse enako. Ali še slabše, v stilu "saj sem PLAČAL".
Pa poštima se javni promet in naredi prometni režim naklonjen javnemu prevozu in "sovražen" osebnim avtomobilom. Recimo več enosmernih za avtomobile, prednost kolesarjev, pešcev, javnih prevoznih sredstev pred avtomobili... Se da zadevo hitro zagravžat, da bi šel človek raje na neko javno prevozno sredstvo/kolo kot rinil z avtom v center mesta.Tudi to ne deluje (več). Ljudje postajajo vedno bolj komot in za marsikoga skorajda ni denarja, da bo šel na javni prevoz, tudi če je odlično urejen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
stara mama ::
LightBit ::
MrStein ::
In prepoved uporabe električnih skirojev, tudi tukaj je šel Pariz v pravo smer.
Kaj je narobe s skuterji?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
leeg ::
Zanimivo, kako večina podpira vse možne prepovedi. Kje je tista strpnost?
Ne vse. Ljudem bi se omogočilo normalno življenje, ki ga zdaj onemogočajo trume ekonomskih migrantov. Tukaj ne sme biti nobene strpnosti, ker je tudi ekonomski migranti nimajo, komot bi se lahko vozili v Ljubljano po 4 v avto, uporabljali avto do mesta in nato LPP ampak se jim gladko jebe, zato so potrebni ukrepi, ki bojo to koregirali.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: leeg ()
T440 ::
Ja, ampak dosti bolj onesnažuješ okolje in posledično se okolje zaradi tebe dosti bolj segreva. Hvala za toplo ozračje, kajti mene rado zebe.
Sem preveril.
Moj SUV tehta vendarle le nekaj cez 1500kg.
Torej bom prihranil manj, saj se vedno ne bom parkiral v Parizu. Ampak mi je pa toplo pri srcu ker vem, da bo med parkiranjem sedaj manj onesnazeval okolje kot pa bi ga ce bi imel vec kilogramov.
LightBit ::
Lonsarg ::
Pa še 50€/100kg za težo nad 1 tono letne registracije pa bo.
Pa še 100€/5cm za vse širine vozil nad 180cm.
Pa še 100€/5cm za vse širine vozil nad 180cm.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Višji avtomobili bolj pobijajo pešce (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 16560 (7919) | Tidule |
» | Pariz ekstremno podražil parkiranje za SUV-e (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 9927 (5825) | WizzardOfOZ |
» | V Parizu prepovedali električne skiroje za izposojo (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 9443 (6841) | c3p0 |
» | 200 € za napačno parkiranje (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 47153 (35418) | Mehmed |
» | Po vzoru Londona 'obdavčiti' vožnjo z avtomobilom po centru Ljubljane (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 20170 (15091) | noraguta |