Forum » Loža » 200 € za napačno parkiranje
200 € za napačno parkiranje
dronyx ::
Kot vemo, je Ljubljanski župan janković povišal kazni za napačno parkiranje iz 50 € na kar 200 €.
Meni je to naravnost astronomska številka, saj predstavlja precej več kot tretjino sedanje minimalne plače in to za prometni prekršek, ki ga predvidevam dnevno stori več kot 10.000 voznikov, ker pač Ljubljana nikdar ni bila projektirana za toliko vozil, sploh pa ne socialistična spalna naselja (ja, tudi tam rdeči mestni inkasanti pridno lepijo listke, v ihti za dosego norme oziroma dnevnega plana).
ZVCP, kot zakon, ki ureja tudi to področje, pa baje za tak prekršek predvideva kazen 50 €.
Meni se ob tem poraja vprašanje, ali je kaj takega sploh zakonito in kako je to možno, saj na nek način janković tako ruši pravni red oziroma načelo pravičnosti, kajti v Ljubljani je tako napačno parkiranje po novem tako strogo kaznovano, kot državni ZVCP predvideva za precej hujše prekrške v prometu!?
In nenazadnje, kdo ali kaj sploh postavlja mejo višini kazni in ali imajo pri tem lahko občine res povsem proste roke? Bi potem lahko Ljubljana za napačno parkiranje sprejela tudi kazen 1000 €, 10.000 € ali pa kar zaplembo vsega premoženja prekrškarja?
Lahko potem recimo hipotetični maribor, mimo obstoječega KZ, sprejme smrtno kazen za tistega, ki odvrže žvečilni gumi na cesto?
Ali se še komu to zdi absurdno?
Opomba:
jankovića namerno pišem z malo (iz prezira), ker na tak način dejansko krade ljudem denar za polnjenje nenasitnega mestnega proračuna, ki ga je zadolžil do skrajnosti s svojimi megalomanskimi projekti. Verjetno pa je v ozadju tu tudi čisto poslovni interes, ker nameravajo graditi nove parkirne hiše in bi meščanom janković rad ponudil parkirana mesta po 10.000 EUR (možnost tudi najema "ugodnih" kreditov).
Meni je to naravnost astronomska številka, saj predstavlja precej več kot tretjino sedanje minimalne plače in to za prometni prekršek, ki ga predvidevam dnevno stori več kot 10.000 voznikov, ker pač Ljubljana nikdar ni bila projektirana za toliko vozil, sploh pa ne socialistična spalna naselja (ja, tudi tam rdeči mestni inkasanti pridno lepijo listke, v ihti za dosego norme oziroma dnevnega plana).
ZVCP, kot zakon, ki ureja tudi to področje, pa baje za tak prekršek predvideva kazen 50 €.
Meni se ob tem poraja vprašanje, ali je kaj takega sploh zakonito in kako je to možno, saj na nek način janković tako ruši pravni red oziroma načelo pravičnosti, kajti v Ljubljani je tako napačno parkiranje po novem tako strogo kaznovano, kot državni ZVCP predvideva za precej hujše prekrške v prometu!?
In nenazadnje, kdo ali kaj sploh postavlja mejo višini kazni in ali imajo pri tem lahko občine res povsem proste roke? Bi potem lahko Ljubljana za napačno parkiranje sprejela tudi kazen 1000 €, 10.000 € ali pa kar zaplembo vsega premoženja prekrškarja?
Lahko potem recimo hipotetični maribor, mimo obstoječega KZ, sprejme smrtno kazen za tistega, ki odvrže žvečilni gumi na cesto?
Ali se še komu to zdi absurdno?
Opomba:
jankovića namerno pišem z malo (iz prezira), ker na tak način dejansko krade ljudem denar za polnjenje nenasitnega mestnega proračuna, ki ga je zadolžil do skrajnosti s svojimi megalomanskimi projekti. Verjetno pa je v ozadju tu tudi čisto poslovni interes, ker nameravajo graditi nove parkirne hiše in bi meščanom janković rad ponudil parkirana mesta po 10.000 EUR (možnost tudi najema "ugodnih" kreditov).
- spremenil: dronyx ()
jureus ::
Men se zdi čist pošteno! Pet let sem živel v ljubljani, pa sem vedno dobil parkirno mesto in nikol nisem parkiral na pločniku ali kje drugje kjer se ne sme. Imaš na viču veliko parkirnih mest, tam pri šparu, v center se pa pelješ z avtobusom. Potem ob pravni fakulteti sem vedno dobil kakšen prostor. Pa imaš v centru pod emono garažno hišo, pa pod pravno tam tudi!
Jankovič hoče s temi ukrepi čimveč prometa spravit iz centara mesta, kjer je tako že prevelika gneča. Pa za take, ki parkirajo na pločniku ali na mestu za invalide..., bi mogla biti kazen 10.000EUR, še to je premalo.
LP Happy new year to alll!
Jankovič hoče s temi ukrepi čimveč prometa spravit iz centara mesta, kjer je tako že prevelika gneča. Pa za take, ki parkirajo na pločniku ali na mestu za invalide..., bi mogla biti kazen 10.000EUR, še to je premalo.
LP Happy new year to alll!
dronyx ::
Osnovno vprašanje ni to, kako se pravilno parkira, ampak ali res lahko vsaka občina po svoje določa kaznovalno politiko in tarife ter ali je potrebno potem v zakonih napisati, kje za vraga potem sploh veljajo?
Verjamem, da je mariskateremu ljubljanćanu janković (tu se spomnim jonasa, kako se je slinil okrog njega ob izvolitvi) všečen župan, samo potem pa naj nekdo sprejme vendarle zakon, ki določa, da ZVCP-1 v Ljubljani pač ne velja in da županstvo sprejema avtonomno svoje zakone oziroma tarife za prekrške. Meni je to tudi prav. Samo načeloma naj bodo pa pravila igre jasna, ker sicer postanem pa jezen (kar nikakor ni dobro).
Verjamem, da je mariskateremu ljubljanćanu janković (tu se spomnim jonasa, kako se je slinil okrog njega ob izvolitvi) všečen župan, samo potem pa naj nekdo sprejme vendarle zakon, ki določa, da ZVCP-1 v Ljubljani pač ne velja in da županstvo sprejema avtonomno svoje zakone oziroma tarife za prekrške. Meni je to tudi prav. Samo načeloma naj bodo pa pravila igre jasna, ker sicer postanem pa jezen (kar nikakor ni dobro).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
mojsterleo ::
s kaznovalno politiko se povsem strinjam. za dobre avte imajo vsi denar, za parkirnino ali pa parkiranje v parkirni hisi pa nihce ne bi dal niti prebitega centa. da ne omenjam mularije, ki misli, da zraven avta dobi se neomejeno karto za parkiranje v centru lj. in vsa ta guzva potem vpliva se na javni promet, ki je zato v konicah pocasen in neucinkovit. folk naj se ze enkrat nauci, da parkiranje sredi mesta ni vec pravica, ampak privilegij.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mojsterleo ()
d0rK ::
Tok pisanja in celo zadevo opiras na "baje za tak prekršek predvideva kazen 50 €". Kater clen?
temameseca ::
Malo je zaokrožil ampak vseeno - 52. člen ZVCP-1
in 53. člen ZVCP-1.
(5) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s prvim, drugim ali tretjim odstavkom tega člena ali s 1., ali 3., ali 4., ali 6., ali 10., ali 11., ali 12., ali 13., točko prejšnjega odstavka.
(6) Z globo 80 eurov se kaznuje za prekrške voznik, ki ravna v nasprotju z 2., ali 5., ali 7., ali 8., ali 9., ali 14., ali 15., ali 16., ali 17., ali 18., točko četrtega odstavka tega člena.
in 53. člen ZVCP-1.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: temameseca ()
dzinks63 ::
Kaj se ti torej lahko zgodi? Za napačno parkiranje lahko pokasiraš različno višino kazni, pač odvisno kdo ti bo dal listek za brisalec. Ali policaj ali redar? Zanimiva dilema. Ali je to možno, da se za enak prekršek na istem mestu lahko pokasira različno kazen, kakor pač komu paše, oziroma kakšne ima predpise? Ali je možno, da dobiš celo dve kazni, od vsakega organa posebej?
TOP ::
onyx ne razburjaj se in vsaka občina lahko določa parkirnino,kot želi.Če napačno parkiraš je prav da je kazen,to velja za vse,ker če ne bi potle vsi parkirali,kamor bi hoteli.Se pa strinjam z jureus.V LJ.imate parkirne hiše,zakaj ne parkiraste tam,vem zato ker je treba plačat.
Lion29 ::
eUrov?
tako pise v kazenskem zakoniku?
sicer se strinjam, da dajo visoke kazni za prekrskarje ampak le pod pogojem, da so predhodno urejena parkirna mesta in da jih je seveda zadosti.. ze res, da ljubljana ni bila nacrtovana za tak ogromen promet, ampak treba je iti v korak s casom!
in namesto, da se dela neke vlke stadione, naj se uredi par garaznih his in bolje uredi javni prevoz..
stadioni lahko pridejo poznej
tako pise v kazenskem zakoniku?
sicer se strinjam, da dajo visoke kazni za prekrskarje ampak le pod pogojem, da so predhodno urejena parkirna mesta in da jih je seveda zadosti.. ze res, da ljubljana ni bila nacrtovana za tak ogromen promet, ampak treba je iti v korak s casom!
in namesto, da se dela neke vlke stadione, naj se uredi par garaznih his in bolje uredi javni prevoz..
stadioni lahko pridejo poznej
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
dronyx ::
15. člen pa doloca pa občina sama ureja svoje ceste.
To pomeni predpisuje svoje tarife? Si lahko izmisli tudi potem svoje znake? lahko v Spodnjem dupleku STOP pomeni prednostno cesto? Lahko občina predpiše potem mirno tudi kazen 10.000 € za napačno parkiranje?
Nekdo mora po moji logiki vendarle postaviti okvire, sicer se pravni red podre.
janković je verjetno samo prvi, ki se je takole lotil polnjenja proračuna (o dolgovih Ljubljane v njegovi eri je bilo veliko napsianega). Sledili mu bodo verjetno hitro še ostali, ki bodo zaslutili možnost enostavnega zaslužka (kot opažam, se vnema mestnih redarjev hitro širi po deželi). Samo dvomim, da bodo ljudje tiho, ko bodo recimo nekje bogu za hrbtom dobili za brisalce zataknjeno položnico za 1000 EUR, ker so avto pustili v kravjem dreku, pod katerim je slučajno pločnik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
temameseca ::
15. člen pa doloca pa občina sama ureja svoje ceste.
V 15. členu ni nikjer omenjeno o prostojnosti občin, da lahko same postavljajo višino globe?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: temameseca ()
d0rK ::
Ne vem, kako deluje obcinski svet. Ocitno ima pristojnost urejati svoje ceste. Kar se visine kazni tice bi sam rekel da lahko postavi tako visoko kazen kolikor hoce. Ampak to je moje mnenje. :)
Glede odiranja pa, da nekje parkiras kjer ne bi smel bo nekdo tezko rekel da je bil momenten prekrsek. Vede parkiras nekje kjer nebi smel. Potem pa se sooci s posledicami. S kolesom so ze 10 let vozim po Ljubljani v solo ter drugam in me krokodilje solze ljudi ki napacno parkirajo pac nic ne ganejo.
Mogoce pade parkiranje pod "prometna ureditev" v drugem odstavku 15. clena.
Glede odiranja pa, da nekje parkiras kjer ne bi smel bo nekdo tezko rekel da je bil momenten prekrsek. Vede parkiras nekje kjer nebi smel. Potem pa se sooci s posledicami. S kolesom so ze 10 let vozim po Ljubljani v solo ter drugam in me krokodilje solze ljudi ki napacno parkirajo pac nic ne ganejo.
Mogoce pade parkiranje pod "prometna ureditev" v drugem odstavku 15. clena.
Ziga Dolhar ::
Poiščite ljubljanski akt, v katerem so določene kazni. V njem piše, na kakšni podlagi je sprejet.
https://dolhar.si/
dronyx ::
Saj tudi če je to trenutno zakonito, se mi zdi hud bug v sistemu, da se občinam podeljuje neomejena pravica določanja lastne kaznovalne politike (višina kazni zame ni nič drugega kot del kaznovalne politike). To je pač potrebno spremeniti in jim prirezati krila, pred se jim od pohlepa povsem utrga. Seveda pa nimam nič proti, če so nekatere kazni prihodek proračuna občine.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
d0rK ::
Bingo. O D L O K o spremembah in dopolnitvah Odloka o cestnoprometni ureditvi
Sprejet na podlagi 15. in 16. clena ZVCP-1. Hvala za usmeritev, Ziga.
Sprejet na podlagi 15. in 16. clena ZVCP-1. Hvala za usmeritev, Ziga.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: d0rK ()
temameseca ::
Poiščite ljubljanski akt, v katerem so določene kazni. V njem piše, na kakšni podlagi je sprejet.
Ali ni tako da ima zakon višjo veljavo kot odlok? In če je slednji pravni akt v nasprotju z njim ga tudi razveljavlja? (lex superior derogat legi inferiori)
Torej, če je v zakonu (ZVCP-1) izrecno podana višina globe za določen prekršek in je kasneje v odloku (Odlok o spremembah in dopolnitvah v cestnoprometni ureditvi) podana novejša (v tem primeru višja) globa, katera na koncu dejansko obvelja?
edit:
Osnutek (Predlog) Odloka o spremembah Odloka o ureditvi cestnega prometa na območju Mestne občine Ptuj – po skrajšanem postopku
Prav tako odlok lahko določa le enake ali nižje zneske glob kot zakon, kateri je podlaga za izdajo odloka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: temameseca ()
BlueRunner ::
Kar se tiče glob za prekrške, pa jih lahko predpisuje občina sama (oziroma samoupravna lokalna skupnost), tako kot lahko tudi določi kaj prekršek sploh je. Podlaga je ZP-1. Pri temu pa je občina omejena z višino globe na največ 400EUR. Torej je še nekaj prostora pri globah za tiste, ki rinejo v mesto, ne želijo plačevati, potem pa še nekaj nergajo, da so globe previsoke.
Glede urejanja mirujočega prometa, pa tako: se mi še ni zgodilo, da v centru ne bi bilo prostega parkirnega mesta v eni izmed garažnih hiš ali parkirišč. Edina težava je v zadnjem času pred DZ, kjer je parking pred U-LJ zaprt v času gradnje novih parkirišč. Se pa ureja parkirišča še na gradbiščih NUK2 in Emonike, kjer je gradnja zastala. Ravno tako pa se bo dokončalo tudi parkirno hišo pod tržnico, kar pa se je zavleklo zaradi prerekanja, če je spomeniško zaščiteno samo to, kar je narisal Plečnik, ali pa je slučajno zaščitena tudi zemlja pod in pred to arhitekturno dediščino.
So pa težave in bodo s časom še večje težave v spalnih naseljih, kjer občina že začenja še bolj striktno urejati nepravilno parkiranje po občinskih zelenicah, pločnikih in celo cestiščih (predvsem kolesarksih stezah). Del tega se sicer rešuje s tem, da se tam, kjer je to možno, dvosmerne ulice spreminja v enosmerne (Prule so to že doživele). Po drugi strani pa je pač dejstvo, da so bila naselja, ki so bila izgrajena pred 2000, načrtovana za neko drugo razmerje med parkirnimi mesti in stanovanjskimi enotami. A to bo potrebno na nek način pač vzeti v zakup. V Ljubljani je vedno več prebivalcev in zato bo potrebno več vlagati v javni prevoz in tovrstno infrastrukturo. Osebni prevoz pa že danes postaja luksuz in ta pač ne more biti pravica.
Življenje v mestu ni poceni in kdor bo v mestu želel imeti osebni avto, bo pač moral vzeti v zakup tudi to, da so bo moral za njega sam in na svoje stroške zagotoviti parkirno mesto. Občina pa bo denar vlagala v javni prevoz in ne več individualen luksuz. V prihodnje pa tako ali tako pričakujem tudi dodatne takse za vožnjo skozi center v času konic - t.i. congestion charges, kajti zrak v centru Ljubljane je že preveč onesnažen, da se bi večanje prometa sploh še smelo dopuščati. Torej je potrebno preusmeriti dnevne mnigracije iz osebnih vozil, kjer se vozi vsak sam, v javni promet in boljši izkoristek osebnih vozil - t.i. car pooling.
Glede urejanja mirujočega prometa, pa tako: se mi še ni zgodilo, da v centru ne bi bilo prostega parkirnega mesta v eni izmed garažnih hiš ali parkirišč. Edina težava je v zadnjem času pred DZ, kjer je parking pred U-LJ zaprt v času gradnje novih parkirišč. Se pa ureja parkirišča še na gradbiščih NUK2 in Emonike, kjer je gradnja zastala. Ravno tako pa se bo dokončalo tudi parkirno hišo pod tržnico, kar pa se je zavleklo zaradi prerekanja, če je spomeniško zaščiteno samo to, kar je narisal Plečnik, ali pa je slučajno zaščitena tudi zemlja pod in pred to arhitekturno dediščino.
So pa težave in bodo s časom še večje težave v spalnih naseljih, kjer občina že začenja še bolj striktno urejati nepravilno parkiranje po občinskih zelenicah, pločnikih in celo cestiščih (predvsem kolesarksih stezah). Del tega se sicer rešuje s tem, da se tam, kjer je to možno, dvosmerne ulice spreminja v enosmerne (Prule so to že doživele). Po drugi strani pa je pač dejstvo, da so bila naselja, ki so bila izgrajena pred 2000, načrtovana za neko drugo razmerje med parkirnimi mesti in stanovanjskimi enotami. A to bo potrebno na nek način pač vzeti v zakup. V Ljubljani je vedno več prebivalcev in zato bo potrebno več vlagati v javni prevoz in tovrstno infrastrukturo. Osebni prevoz pa že danes postaja luksuz in ta pač ne more biti pravica.
Življenje v mestu ni poceni in kdor bo v mestu želel imeti osebni avto, bo pač moral vzeti v zakup tudi to, da so bo moral za njega sam in na svoje stroške zagotoviti parkirno mesto. Občina pa bo denar vlagala v javni prevoz in ne več individualen luksuz. V prihodnje pa tako ali tako pričakujem tudi dodatne takse za vožnjo skozi center v času konic - t.i. congestion charges, kajti zrak v centru Ljubljane je že preveč onesnažen, da se bi večanje prometa sploh še smelo dopuščati. Torej je potrebno preusmeriti dnevne mnigracije iz osebnih vozil, kjer se vozi vsak sam, v javni promet in boljši izkoristek osebnih vozil - t.i. car pooling.
dronyx ::
Kar se tiče glob za prekrške, pa jih lahko predpisuje občina sama (oziroma samoupravna lokalna skupnost), tako kot lahko tudi določi kaj prekršek sploh je. Podlaga je ZP-1. Pri temu pa je občina omejena z višino globe na največ 400EUR. Torej je še nekaj prostora pri globah za tiste, ki rinejo v mesto, ne želijo plačevati, potem pa še nekaj nergajo, da so globe previsoke.
This MUST BE JOKE!
Večina (državnih) zakonov ima določeno tudi, kaj so prekrški in razpon kazenskih sankcij. Država je v celoti razdeljena na občine. Če to kar si napisal logično povežeš pomeni, da dokler ne prebereš vseh občinskih odlokov, sploh ne moreš vedeti, kakšen pravni red obstaja na nekem ozemlju v tej državi! Nekje lahko po tvoje občina predpiše, da vožnja v rdečo luč pač pri njih ni prekršek?
In omejitev višine globe na 400 €...občine po novem nabavljajo tudi radarje (za merjenje hitrosti). Potem te bo za isti prekršek velike prekoračitve hitrosti v naselju lahko "državni policist" oglobil bistveno več, kot pa "občinska policija", ki je po tvojih informacijah omejena z višino kazni?
To po moje pravno ne more zdržati in je zrelo za ustavno presojo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
Nashina ::
Definitivno dobra sprememba.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
BlueRunner ::
Če to kar si napisal logično povežeš pomeni, da dokler ne prebereš vseh občinskih odlokov, sploh ne moreš vedeti, kakšen pravni red obstaja na nekem ozemlju v tej državi!
Seveda ne moreš vedeti, dokler ne prebereš vseh relevantnih predpisov: od Ustave RS pa do občinskih odlokov in drugih podzakonskih aktov, pravilnikov in predpisov. To vsaj zame ni nič novega in nič nenavadnega. Zato pa si moraš kdaj pa kdaj tudi najeti pravnika, ki je strokovnjak za določen del zakonodaje, ker "strokovnost" v tem primeru pomeni, da ima pregled na vso relevantno regulativo.
Tako, čisto po domače rečeno: ko si v službi, zate ne veljajo samo Ustava RS in zakonodaja. Velja tudi tvoja pogodba o zaposlitvi, pravilniki podjetja in hišni red. Če ne poznaš vsega, se ti lahko čisto hitro zgodi, da se proti kateri izmed teh stvari prekršiš in si potem tudi lepo kaznovan. Sodišče pa je po mojem vedenju v RS do sedaj izreklo samo eno oprostilno sodbo na podlagi nevednosti obtoženega.
Kar se pa tiče ustavnosti, pa bo skoraj zagotovo kdo sprožil postopek za presojo. Potem bomo pa videli, kaj bo...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
solatko ::
Lion29 - Ti morda v ustavi piše, da imaš pravico svojo rit pripeljat z osebnim avtom v Ljubljano in, da te mora tu čakat brezplačno parkirno mesto.
Poglejte si malo po krajevnih skupnostih v LJ, kje vse najdejo vozniki prostor za parkiranje, od zelenic, pločnikov, uvozov v garže, pred vhodi v stavbe, na prostorih za invalide, na rezerviranih prostorih za dostavo....., po drugi strani pa je parkirišče pred kino Šiško skoraj vedno na pol prazno (ulice v okolici so praktično enosmerne), Trnovo, Prule, Vodmat... so ne samo neprevozni, skoraj, da so neprehodni.
Mamice z vozički morajo hoditi po cesti, za invalide ni prostora, kolesarske steze so zasedene.....
Parkiraj v garažni hiši, boš dal cca 18EUR ali pa nepravilno boš dal pa 200EUR - demokracija pomeni tudi to, da če imaš veliko denarja, ga lahko tudi sirješ, če pa ga nimaš, se boš moral držati predpisov.
Poglejte si malo po krajevnih skupnostih v LJ, kje vse najdejo vozniki prostor za parkiranje, od zelenic, pločnikov, uvozov v garže, pred vhodi v stavbe, na prostorih za invalide, na rezerviranih prostorih za dostavo....., po drugi strani pa je parkirišče pred kino Šiško skoraj vedno na pol prazno (ulice v okolici so praktično enosmerne), Trnovo, Prule, Vodmat... so ne samo neprevozni, skoraj, da so neprehodni.
Mamice z vozički morajo hoditi po cesti, za invalide ni prostora, kolesarske steze so zasedene.....
Parkiraj v garažni hiši, boš dal cca 18EUR ali pa nepravilno boš dal pa 200EUR - demokracija pomeni tudi to, da če imaš veliko denarja, ga lahko tudi sirješ, če pa ga nimaš, se boš moral držati predpisov.
Lion29 ::
solatko: nikjer nisem omenjal brezplacno parkirno mesto
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lion29 ()
Avenger ::
Razmerje višine mandatnih kazni v prometu in povprečne plače državljanom Slovenije pošilja jasno sporočilo: odselite se ven!
Kazni za kršitve CPP so bile v zadnjih nekaj letih povečane, in to drastično, dvakrat. Obakrat so bili argumenti za to zmanjšanje števila nesreč (s smrtnim izidom), kasneje je vse potihnilo, še vedno pa je sem in tja nekaj govora o tem, kako slabo prometno kulturo imamo pri nas in zaradi katere se še vedno (sic) dogaja toliko nesreč. Skratka, nihče se ne tolče po prsih, ker smo zaradi neverjetno visokih kazni prometne nesreče malodane odpravili.
Zdaj se pa najde nek župan, ki kazni za parkiranje, ki so bile že prej, po mojem vedenju, višje od Evropskega povprečja, poveča za faktor ŠTIRI, ob tem, da trenutno NI zagotovljenih dovolj parkirnih mest, kot alternativa pa je vsiljen nek P+R sistem, ki se bo prijel samo na silo in samo v sili. Na misel pride tudi predhodnja vpeljava Urbane, ki naj bi to tranzicijo olajšala. Skratka; parkirnih mest čez noč ni možno naredit, to mi je jasno. Ljudje pa tudi ne parkirajo vse povprek in eden čez drugega. Kljub temu pa je nekdo imel idejo povišat kazni za banalen prekršek na več kot TRETJINO minimalne plače????? Ob tem velja pripomnit, da če vam vozilo odpelje pajek, se plača 100 EUR za odvoz in 200 EUR za napačno parkiranje, torej 300 EUR, kar pa je že več kot pol minimalne plače.
Vsi smo ljudje in tisti pametnjakoviči gor, ki pravijo - saj je prav, da so take kazni... a vi niste še nikoli naredili prekrška??? Kako bi se vam zdelo, če bi za enega od teh prekrškov, recimo, vožnja brez pripetega varnostnega pasu, plačali 2000 EUR? Ljudje parkirajo na nedovoljenih površinah ker na dovoljenih ni več prostora. Naj bo neka normalna alternativa, pa bom sprejel tudi te abnormalne kazni.
Kazni za kršitve CPP so bile v zadnjih nekaj letih povečane, in to drastično, dvakrat. Obakrat so bili argumenti za to zmanjšanje števila nesreč (s smrtnim izidom), kasneje je vse potihnilo, še vedno pa je sem in tja nekaj govora o tem, kako slabo prometno kulturo imamo pri nas in zaradi katere se še vedno (sic) dogaja toliko nesreč. Skratka, nihče se ne tolče po prsih, ker smo zaradi neverjetno visokih kazni prometne nesreče malodane odpravili.
Zdaj se pa najde nek župan, ki kazni za parkiranje, ki so bile že prej, po mojem vedenju, višje od Evropskega povprečja, poveča za faktor ŠTIRI, ob tem, da trenutno NI zagotovljenih dovolj parkirnih mest, kot alternativa pa je vsiljen nek P+R sistem, ki se bo prijel samo na silo in samo v sili. Na misel pride tudi predhodnja vpeljava Urbane, ki naj bi to tranzicijo olajšala. Skratka; parkirnih mest čez noč ni možno naredit, to mi je jasno. Ljudje pa tudi ne parkirajo vse povprek in eden čez drugega. Kljub temu pa je nekdo imel idejo povišat kazni za banalen prekršek na več kot TRETJINO minimalne plače????? Ob tem velja pripomnit, da če vam vozilo odpelje pajek, se plača 100 EUR za odvoz in 200 EUR za napačno parkiranje, torej 300 EUR, kar pa je že več kot pol minimalne plače.
Vsi smo ljudje in tisti pametnjakoviči gor, ki pravijo - saj je prav, da so take kazni... a vi niste še nikoli naredili prekrška??? Kako bi se vam zdelo, če bi za enega od teh prekrškov, recimo, vožnja brez pripetega varnostnega pasu, plačali 2000 EUR? Ljudje parkirajo na nedovoljenih površinah ker na dovoljenih ni več prostora. Naj bo neka normalna alternativa, pa bom sprejel tudi te abnormalne kazni.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
Icematxyz ::
Takšni ukrepi za moje pojme so kratkoročne narave. In pa seveda kratkoročen ukrep kako pač malo povečati prihodke in napolniti občinsko blagajno.
Neposredno zaradi tega ukrepa ne bo več parkirnih mest. In ne bo manj težav s parkiranjem.
Je tako? Bo pa marsikoga bolela glava. Ti pa še vedno ne boš imel parkirnega mesta. In prebivalci Ljubljane bodo še vedno ogorčeni nad prometno ureditvijo.
Je tako ali ni tako? Ampak OK. Važno da se dela na tem. In prvi korak je vedno nabiti "kazen". Bo vsaj ta opcija izkoriščena. Da se potem resno lotijo tega problema in ne bo več izgovorov da je nizka kazen tista ki je kriva za stanje takšno kot je? Lepo bi bilo seveda če bi kar direktno se projekti vodili ki bi izboljšali stanje. In ne da se višajo le kazni. Ampak kot sem rekel. Kazni so nabili. Stanje bo jutri podobno kot je. Bodo pa vsaj morali se začeti truditi in konkretno zavihati rokave. Pa nekaj pokazati? Ker na nizko kazen se ne bodo več mogli izgovarjati. In če se že gredo represijo pa bodo morali za to prevzeti odgovornost in nekaj konkretnega pokazati. Ali pa pač izpadeš nesposoben. Saj tega se zavedajo. Tako da to je prvi korak. Treba pa je malo počakati da potem vidiš če res imajo kaj za pokazati ali nič. Je pa to tudi najlažja oblika nabijanja političnih točk. Ampak saj pravim. Če greš v to moraš tudi kaj pokazati. Ne le besedičiti. Če ne bodo pač politične točke padale.
Neposredno zaradi tega ukrepa ne bo več parkirnih mest. In ne bo manj težav s parkiranjem.
Je tako? Bo pa marsikoga bolela glava. Ti pa še vedno ne boš imel parkirnega mesta. In prebivalci Ljubljane bodo še vedno ogorčeni nad prometno ureditvijo.
Je tako ali ni tako? Ampak OK. Važno da se dela na tem. In prvi korak je vedno nabiti "kazen". Bo vsaj ta opcija izkoriščena. Da se potem resno lotijo tega problema in ne bo več izgovorov da je nizka kazen tista ki je kriva za stanje takšno kot je? Lepo bi bilo seveda če bi kar direktno se projekti vodili ki bi izboljšali stanje. In ne da se višajo le kazni. Ampak kot sem rekel. Kazni so nabili. Stanje bo jutri podobno kot je. Bodo pa vsaj morali se začeti truditi in konkretno zavihati rokave. Pa nekaj pokazati? Ker na nizko kazen se ne bodo več mogli izgovarjati. In če se že gredo represijo pa bodo morali za to prevzeti odgovornost in nekaj konkretnega pokazati. Ali pa pač izpadeš nesposoben. Saj tega se zavedajo. Tako da to je prvi korak. Treba pa je malo počakati da potem vidiš če res imajo kaj za pokazati ali nič. Je pa to tudi najlažja oblika nabijanja političnih točk. Ampak saj pravim. Če greš v to moraš tudi kaj pokazati. Ne le besedičiti. Če ne bodo pač politične točke padale.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
d0rK ::
Avenger in zato ker ima vsak klinac avto, ter ga zaradi domnevnega pomankanja parkirnih mest pusti kjer mu pase, moramo ostali pac trpeti?
zee ::
Povisanje kazni gre vstric s pospesenim kolickanjem ljubljanskih plocnikov (ne, te povrsine niso namenjene parkiranju) in gradnjo parkirnih his (cemur se je vsaka oblast do zdaj izogibala kot hudic kriza; trenutno se gradijo parkirne hise na Kogresnem trgu, pod gradom, pri stadionu na Stozicah...upam, da se bo kmalu zacelo graditi tudi na obmocju zelezniske postaje).
Sam te ukrepe podpiram, ker mislim, da bodo bistveno pripomogli k dvigu kvalitete bivanja v Ljubljani.
Sam te ukrepe podpiram, ker mislim, da bodo bistveno pripomogli k dvigu kvalitete bivanja v Ljubljani.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
jureus ::
Malo sem si vse prebral eni zlo dobro razumete zadevo! Eni pa kar z glavo skozi zid.
Najprej se morate tisti, ki mislite da Jankovič lahko sam spremeni globo kazni tresnit po glavi! Vsi prekrški so smiselno določeni, saj drugače sploh niso sprejeti!
Drgače pa če komu ni všeč, da živi v Sloveniji naj gre malo v Italji, Švico al pa recimo USA, pa bo videl kake kazni so tam.
Najprej se morate tisti, ki mislite da Jankovič lahko sam spremeni globo kazni tresnit po glavi! Vsi prekrški so smiselno določeni, saj drugače sploh niso sprejeti!
Drgače pa če komu ni všeč, da živi v Sloveniji naj gre malo v Italji, Švico al pa recimo USA, pa bo videl kake kazni so tam.
d0rK ::
Sej niti ni vazno koliksne so kazni v tujini.. Mogoce so celo nizje. Je pa verjetno cestna etika precej boljsa.
Lih zadnic sem bral da so imeli gasilci v Fuzinah probleme ker niso imel dostopa do pozara. Dostavna pot je bila zaparkirana.
Lih zadnic sem bral da so imeli gasilci v Fuzinah probleme ker niso imel dostopa do pozara. Dostavna pot je bila zaparkirana.
Avenger ::
Cestna etika???? Aha, potem smo ob astronomskih kaznih vsi svetniki in je problem rešen. Pa ni ravno tako. Namen tule je popolnoma jasen, enak tistemu, da so policaji z radarji tam, kjer najlažje poberejo največ prekrškarjev in ne tam, kjer so najbolj kritični odseki. Molzne krave. Happy New Year!
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
BlueRunner ::
Etika je bistvena. Pomankanje je pri nas razvidno že iz tega, da izgleda kakor, da se večini sploh ne zdi sporno, če kršijo te ali one zakone. Vsako kršitev vedno racionalizirajo v kakšne floskule tipa "nisem povzročil škode", "bom takoj", "bilo je nujno", "ni šlo drugače", ... No, upam, da bodo zadovoljni in srečni, ko jim bo redar povedal, da jim dodeljena globa ne bo povzročila škode, bo takoj napisana, ker redar razume, da se kršitelju zelo mudi, sicer pa tako ali tako ne gre drugače - prekršek je prekršek
Kar se pa tiče zaparkiranih interventnih poti, pa je to v Ljubljani na žalost bolj pravilo kot pa izjema. Pravilo, za katerega zaradi lastne varnosti upam, da se bo čim prej spremenilo.
Kar se pa tiče zaparkiranih interventnih poti, pa je to v Ljubljani na žalost bolj pravilo kot pa izjema. Pravilo, za katerega zaradi lastne varnosti upam, da se bo čim prej spremenilo.
dronyx ::
@BlueRunner:
Pravni red neke države ima hirarhijo (ustava, zakoni, podzakonski predpisi...tvoja domača hišna pravila), kar pomeni, da ne more nižji predpis izničiti višjega (zato imaš ustavno presojo tudi zakonov).
Ustava govori nekje o enakosti vseh državljanov pred zakonom. Torej...
Če v ZVCP-1 piše, da je vožnja v rdečo luč prekršek za katerega je zagrožena kazen X, potem tega ne more mestna občina Ljubljana enostavno odpraviti s svojim odlokom. Če ji kateri drug zakon da tako pooblastilo, je potem to v nasprotju z ustavo.
Nekateri vidim da tudi ne razumete, da mestna občina Ljubljana ni samo center mesta Ljubljana, ampak bistveno širše ozemlje in na celotnem ozemlju velja kazen 200 EUR brez izjeme. jaz bi še razumel to številko, če bi veljala za hujše prekrške, kot recimo če zaparkiraš prehod za pešce, parkiraš na mesto za invalide, ali pa zaparkiraš dovoz za gasilska ali reševalna vozila. Samo kot vemo rdeči inkasanti se na to sploh ne ozirajo, ampak lepijo tam, kjer najhitreje pridejo do norme. Če pa bomo malo spremljali, ali ta kazen res reši problem parkiranja v Ljubljani, pa bomo opazili, da se ne bo spremenilo čisto nič. Število inkasantov je glede na dnevno število prekrškarjev in njihovo distribucijo po Ljubljani še vedno bistveno premajhno, plačevali bodo pa predvsem glupi ljubljanćani.
Pravni red neke države ima hirarhijo (ustava, zakoni, podzakonski predpisi...tvoja domača hišna pravila), kar pomeni, da ne more nižji predpis izničiti višjega (zato imaš ustavno presojo tudi zakonov).
Ustava govori nekje o enakosti vseh državljanov pred zakonom. Torej...
Če v ZVCP-1 piše, da je vožnja v rdečo luč prekršek za katerega je zagrožena kazen X, potem tega ne more mestna občina Ljubljana enostavno odpraviti s svojim odlokom. Če ji kateri drug zakon da tako pooblastilo, je potem to v nasprotju z ustavo.
Nekateri vidim da tudi ne razumete, da mestna občina Ljubljana ni samo center mesta Ljubljana, ampak bistveno širše ozemlje in na celotnem ozemlju velja kazen 200 EUR brez izjeme. jaz bi še razumel to številko, če bi veljala za hujše prekrške, kot recimo če zaparkiraš prehod za pešce, parkiraš na mesto za invalide, ali pa zaparkiraš dovoz za gasilska ali reševalna vozila. Samo kot vemo rdeči inkasanti se na to sploh ne ozirajo, ampak lepijo tam, kjer najhitreje pridejo do norme. Če pa bomo malo spremljali, ali ta kazen res reši problem parkiranja v Ljubljani, pa bomo opazili, da se ne bo spremenilo čisto nič. Število inkasantov je glede na dnevno število prekrškarjev in njihovo distribucijo po Ljubljani še vedno bistveno premajhno, plačevali bodo pa predvsem glupi ljubljanćani.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
BlueRunner ::
Mhm. Saj razumem na kaj ciljaš. Kazni za prekršek ne moreš znižati, hkrati pa ni rečeno, da jo lahko zvišaš, če ZVCP tega neposredno ne dopušča. Po drugi strani pa ZP občinam daje možnost sprejetja odlokov, kjer se predpisuje kaj so prekrški in kolikšne so globe. Na koncu bo pa pač sodišče (upravno ali pa katero drugo) odločilo kako naj se ta dva zakona v konkretnem primeru upoštevata. Do takrat lahko rečem samo to, da so višje globe za napačno parkiranje morda možne, morda pa tudi ne. Recimo parkiranje na zelenicah, ki niso prometna površina, v ZVCP mislim, da ni definirano, torej ga lahko občina predpiše sama. Parkiranje na zebri po drugi strani je definirano in ni rečeno, da ga lahko občina predpiše še enkrat in si izmisli svojo globo.
Na čisto osebnem nivoju pa me trenutno določena/predlagana višina niti najmanj ne moti. Morda je za moj okus samo še malo prenizka. 100EUR za ogrožanje varnosti (zaparkirani prehodi za pešce, pločniki, kolesarske steze, intervencijske poti), je IMHO poceni tarifa. 200EUR bi bila boljša. (pri višini upoštevam 50% odpustka, ki ga samo bedak ne bi izkoristil)
Na čisto osebnem nivoju pa me trenutno določena/predlagana višina niti najmanj ne moti. Morda je za moj okus samo še malo prenizka. 100EUR za ogrožanje varnosti (zaparkirani prehodi za pešce, pločniki, kolesarske steze, intervencijske poti), je IMHO poceni tarifa. 200EUR bi bila boljša. (pri višini upoštevam 50% odpustka, ki ga samo bedak ne bi izkoristil)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
dronyx ::
BlueRunner še enkrat. Malo spremljaj, če se bo sedaj karkoli spremenilo in moja ocena je, da čisto nič. Enako kot ni višanje ostalih kazni bistveno pripomoglo k varnosti v prometu, ker se ostale dejavnike ni rešilo (slabe ceste, neustrezna signalizacija...). Najlažje je seveda višati tarife in popraviti ocene o prihodkih iz naslova kazni.
Ta ukrep je namenjen samo polnjenju proračuna MOL in tu gre zaslužek od te kraje na letnem nivoju v milijone evrov. Zame pač kazen za marginalni prekršek, ki predstavlja za četrtino delovne populacije kar tretjino plače, pomeni nič drugega kot krajo, ki ji daje alibi nek mestni odlok.
Saj če pogledate samo način reševanja problematike vrtičkarjev boste videli, da če bi bilo po jankovićevo, bi bila ljubljana elitno in svetleče mesto, v katerem lahko živijo samo ljudje z mesečnimi dohodki nad 5000 EUR, ki seveda nimajo nobenega problema s parkiranjem, ker jim verjetno tudi prekrške pokrijejo sponzorji (tu ciljam na BMW, podarjen županstvu). Samo za take se vedno najde šiba in prepričan sem, da šiba čaka tudi jankovića.
Ta ukrep je namenjen samo polnjenju proračuna MOL in tu gre zaslužek od te kraje na letnem nivoju v milijone evrov. Zame pač kazen za marginalni prekršek, ki predstavlja za četrtino delovne populacije kar tretjino plače, pomeni nič drugega kot krajo, ki ji daje alibi nek mestni odlok.
Saj če pogledate samo način reševanja problematike vrtičkarjev boste videli, da če bi bilo po jankovićevo, bi bila ljubljana elitno in svetleče mesto, v katerem lahko živijo samo ljudje z mesečnimi dohodki nad 5000 EUR, ki seveda nimajo nobenega problema s parkiranjem, ker jim verjetno tudi prekrške pokrijejo sponzorji (tu ciljam na BMW, podarjen županstvu). Samo za take se vedno najde šiba in prepričan sem, da šiba čaka tudi jankovića.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
Keyser Soze ::
Ima onyx kar dober point.
A to pomeni, da bomo imeli izbiro med kaznovanjem s strani redarstva in strani policije?
Bomo, ko bomo dobili kazen redarstva, poklicali policijo, da nam napiše kazen za napačno parkiranje, nato pa se pritožili zoper prvo, ker smo bili za isti prekršek kaznovani dvakrat, in je druga kazen veliko ugodnejša za nas?
P.S.: Škoda, da tema ni sledila temu, ampak je spet ratala eno prepucavanja o načinih in upravičenostjo parkiranja.
A to pomeni, da bomo imeli izbiro med kaznovanjem s strani redarstva in strani policije?
Bomo, ko bomo dobili kazen redarstva, poklicali policijo, da nam napiše kazen za napačno parkiranje, nato pa se pritožili zoper prvo, ker smo bili za isti prekršek kaznovani dvakrat, in je druga kazen veliko ugodnejša za nas?
P.S.: Škoda, da tema ni sledila temu, ampak je spet ratala eno prepucavanja o načinih in upravičenostjo parkiranja.
OM, F, G!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Keyser Soze ()
zee ::
slabe ceste, neustrezna signalizacija
offtopic, vendar si ne morem pomagat:
Kaksno vezo imajo slabe ceste in neustrezna signalizacija s tem, da se ljudje na cestah, ki ne presenejo visokih hitrosti, vozijo bistveno vec, kot je omejitev na tej cesti?
Kaj imajo slabe ceste pri tem?
Dovolj offtopic.
Keyser Soze je pa izpostavil zanimiv problem.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
dronyx ::
Saj načeloma tole s kaznimi bi pilo vodo, če ne bi bile te določene v zakonih. Če pa se hočemo igrati igro, kot jo sedaj diktira janković, potem pa dajmo vse kazni ven iz zakonov in se v zakone napiše, da je določanje kazni za posamezne prekrške v pristojnosti občin in njihovih odlokov (zakone občine za enkrat še ne sprejemajo, čeprav bi janković zelo rad videl, da bi imel tudi ta pooblastila, ker bi bilo potem poslovanje in izpolnjevanje nerealnih obljub še lažje).
zee: Za veliko prometnih nesreč se pri nas izkaže, da je bil glavni krivec dejansko slaba cesta, vzdrževanje ali slaba signalizacija. Samo tega se običajno v policijska poročila (ki služijo potem za delanje statistik in metanje peska v oči laični javnosti) uradno ne zapiše, ker je pač lažje napisati, da voznik ni prilagodil vožnje razmeram, kar je pa pri nesreči vedno razlog. ČE BI VSI STALI NA MESTU, SE NESREČA ZANESLJIVO NE BI ZGODILA.
zee: Za veliko prometnih nesreč se pri nas izkaže, da je bil glavni krivec dejansko slaba cesta, vzdrževanje ali slaba signalizacija. Samo tega se običajno v policijska poročila (ki služijo potem za delanje statistik in metanje peska v oči laični javnosti) uradno ne zapiše, ker je pač lažje napisati, da voznik ni prilagodil vožnje razmeram, kar je pa pri nesreči vedno razlog. ČE BI VSI STALI NA MESTU, SE NESREČA ZANESLJIVO NE BI ZGODILA.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
kuglvinkl ::
V srednji šoli bi moral met en tak predmet, da te osnovih potez državne uprave naučijo. Ker ves tvoj jamr izvira iz tega manjka. In zveniš kot kakšen nesrečen desničar glede izpustov toplogrednih plinov.
Če podpiram. I don't care. V službi imam parkplac za rampo.
edit: sem načeloma zelo skeptičen pri zviševanju represije za doseganje cilja.
Če podpiram. I don't care. V službi imam parkplac za rampo.
edit: sem načeloma zelo skeptičen pri zviševanju represije za doseganje cilja.
Your focus determines your reallity
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kuglvinkl ()
dzinks63 ::
@zee
Enako sem se spraševal že nekaj postov višje, vendar zgleda, da se še glave niso ohladile od burne noči. No mogoče se bodo, ko bo doumeli kaj pomeni listek zataknjen za brisalcem na katerem je zapisana kazen 200€ za napačno parkiranje. Sicer je pa Jankovič sam dejal, da je parkirnih mest premalo glede na količino avtomobilov in da naj se ljudje pač "znajdejo", kaj točno je imel v mislih? (mogoče, da si prilepiš na prednjo šipo nalepko od ministerstva za notranje zadeve)?
Enako sem se spraševal že nekaj postov višje, vendar zgleda, da se še glave niso ohladile od burne noči. No mogoče se bodo, ko bo doumeli kaj pomeni listek zataknjen za brisalcem na katerem je zapisana kazen 200€ za napačno parkiranje. Sicer je pa Jankovič sam dejal, da je parkirnih mest premalo glede na količino avtomobilov in da naj se ljudje pač "znajdejo", kaj točno je imel v mislih? (mogoče, da si prilepiš na prednjo šipo nalepko od ministerstva za notranje zadeve)?
zee ::
Pod "znajdejo" je verjetno mislil to, da naj se avtomobili puscajo na parkiriscih pred nakupovalnimi sredisci, za voznjo po mestu naj uporabljajo mestni prevoz ali kolo.
Kakopak bi lahko bil zupan sam zgled tovrstnega obnasanja.
Kakopak bi lahko bil zupan sam zgled tovrstnega obnasanja.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
BlueRunner ::
Malo spremljaj, če se bo sedaj karkoli spremenilo in moja ocena je, da čisto nič.
Kot vedno: živeli in videli. Sicer pa se spreminjata dva parametra hkrati: kazni se višajo (oziroma poskušajo višati) in število parkirnih mest se veča - nova parkirišča, parkirne hiše in uvedba enosmernih ulic. Kateri bo bolj pomagal, bo na koncu nemogoče reči, vendar pa, če oba skupaj ne bosta pomagala, bo morda potrebno zapreti še večji del centra ali pa uvesti takse na vožnjo skozi center.
Zakaj pa ne...
Zame pač kazen za marginalni prekršek
Ali smo tukaj prišli že na točko racionalizacije? Torej je napačno parkiranje marginalen prekršek in ga ni potrebno preganjati? Torej je čisto vseeno, če parkiram tam, kjer za to ni namenjen prostor, za kršitev pa se mi zaračuna 3x ceno celodnevnega parkirnga v parkirni hiši? Sam ne morem pristati na tezo marginalnega prekrška. Lahko pa se pregovarjamo kaj vse bi lahko še dodatno storili, da se bi stvari izboljšale.
Sicer pa, saj vemo: No one raindrop considers itself responsible for the flood.
BALAST ::
Ko Jankovič zavoha miljone, jih bo tudi dobil!
Parkirne hiše so OK, samo zakaj lahko v njegovi občini krojijo zneske kazni za napačno parkiranje mi je pa res nenavadno. Povrh tega pa je župan prejel v dar avtomobil z imuniteto na cestah, torej on je BOG v tem mravljišču.
Nekako pa si lahko razlagam, da se z dvigom kazni želi obdržati cene nepremičnin, ki so v recesiji močno padle.
Parkirne hiše so OK, samo zakaj lahko v njegovi občini krojijo zneske kazni za napačno parkiranje mi je pa res nenavadno. Povrh tega pa je župan prejel v dar avtomobil z imuniteto na cestah, torej on je BOG v tem mravljišču.
Nekako pa si lahko razlagam, da se z dvigom kazni želi obdržati cene nepremičnin, ki so v recesiji močno padle.
Double_J ::
Edino kaznovanja vredno parkiranje, je zaparkiranje. Tu pa še nisem videl nobene kazni...
Dve šivanki...
zee ::
Nekako pa si lahko razlagam, da se z dvigom kazni želi obdržati cene nepremičnin, ki so v recesiji močno padle.
Kaj imajo cene nepremicnin zvezo z povisanimi kaznimi za napacno parkiranje v mestu Ljubljana?v
Edino kaznovanja vredno parkiranje, je zaparkiranje. Tu pa še nisem videl nobene kazni...
Logic board FAIL
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
49106 ::
Zanimivo da je 3/4 intelektualcev na ST ali neumnih, ali pa pijanih. Onyx je že v prvem postu načel smer debate in nikjer ni vprašal ali pravično ali ne
dronyx ::
@Messiah: pravičnost je moja osnovna poanta. Ljudje nismo občutljivi toliko na absolutno višino kazni, smo pa občutljivi na razmerja. S to tarifo mislim da janković pravičnost razmerji za posamezno kazen ruši v temeljih.
In še enkrat:
Dnevno nepravilno parkira na območju MOL po moji oceni več kot 10.000 vozil. To lahko dokažem tako, da en dan vzamem dopust in poslikam večino Ljubljane. Samo v okolici, ki jo jaz poznam, gre številka močno čez tisoč vozil. Ta številka meni govori o tem, da je tu nekaj tudi sistemsko narobe (večina ima verjetno pred očmi samo strogi center Ljubljane, ki je sedaj po moje solidno urejen).
Saj ni dovolj samo graditi parkirne hiše. Standard v državi se ve kakšen je in ne moreš pričakovati, da si lahko večina privošči parkiranje za 400 EUR na mesec v parkirni hiši. Če me spomin ne vara, je ravno janković v Tivoliju podražil parkirnino tako zelo, da je od tam pregnal tiste, ki bi radi parkirali cel dan, ker se vozijo na delo.
Poleg tega je bila večina stanovanj v Ljubljani zgrajena za časa socializma, kjer ni bilo preveč govora o parkirnih mestih in ni imel vsak študent avtomobila. Iluzorno je pa pričakovati, da bodo jankovićevi ljubljanćani za 10.000 EUR kupili parkirno mesto v parkirni hiši, potem pa nekaj kilometrov do doma hodili peš, s kolesom ali kupili Urbano (žetoni baje tudi po novem več ne delajo v jankovićevi Ljubljani). Obteženi z vrečkami iz trgovine ali v dežju z dvema otrokoma v naročju. Če se mene vpraša, potem jaz v takem primeru avta sploh ne potrebujem več.
In da me ne bo kdo narobe razumel. Nisem ljubljanćan in verjetno nikdar ne bom. Vrsto let sem se v Ljubljano vozil z vlakom in po moje nikakor ne sodim med tiste, ki se morajo z avtomobilom zapeljati pred vhod.
Moti me pa ob vsem tem predvsem to, da je kaj takega sploh možno (odlok določi za 4 krat višjo kazen, kot jo predpisuje zakon). Če bomo to mirno požrli, mi lahko verjamete, da bomo imeli v naslednjih letih občinske države, kjer bodo organizirali svojo "policijo", kupili svoje uniforme, organizirali svoje vaške straže in si pisali svoje zakone ter poljubno določali tarife. Saj si verjetno želi še kateri drug župan postaviti takšen spomenik, tako kot ga gradi janković v obliki fuzbalskega stadiona v stožicah in obupno potrebuje denar.
In še enkrat:
Dnevno nepravilno parkira na območju MOL po moji oceni več kot 10.000 vozil. To lahko dokažem tako, da en dan vzamem dopust in poslikam večino Ljubljane. Samo v okolici, ki jo jaz poznam, gre številka močno čez tisoč vozil. Ta številka meni govori o tem, da je tu nekaj tudi sistemsko narobe (večina ima verjetno pred očmi samo strogi center Ljubljane, ki je sedaj po moje solidno urejen).
Saj ni dovolj samo graditi parkirne hiše. Standard v državi se ve kakšen je in ne moreš pričakovati, da si lahko večina privošči parkiranje za 400 EUR na mesec v parkirni hiši. Če me spomin ne vara, je ravno janković v Tivoliju podražil parkirnino tako zelo, da je od tam pregnal tiste, ki bi radi parkirali cel dan, ker se vozijo na delo.
Poleg tega je bila večina stanovanj v Ljubljani zgrajena za časa socializma, kjer ni bilo preveč govora o parkirnih mestih in ni imel vsak študent avtomobila. Iluzorno je pa pričakovati, da bodo jankovićevi ljubljanćani za 10.000 EUR kupili parkirno mesto v parkirni hiši, potem pa nekaj kilometrov do doma hodili peš, s kolesom ali kupili Urbano (žetoni baje tudi po novem več ne delajo v jankovićevi Ljubljani). Obteženi z vrečkami iz trgovine ali v dežju z dvema otrokoma v naročju. Če se mene vpraša, potem jaz v takem primeru avta sploh ne potrebujem več.
In da me ne bo kdo narobe razumel. Nisem ljubljanćan in verjetno nikdar ne bom. Vrsto let sem se v Ljubljano vozil z vlakom in po moje nikakor ne sodim med tiste, ki se morajo z avtomobilom zapeljati pred vhod.
Moti me pa ob vsem tem predvsem to, da je kaj takega sploh možno (odlok določi za 4 krat višjo kazen, kot jo predpisuje zakon). Če bomo to mirno požrli, mi lahko verjamete, da bomo imeli v naslednjih letih občinske države, kjer bodo organizirali svojo "policijo", kupili svoje uniforme, organizirali svoje vaške straže in si pisali svoje zakone ter poljubno določali tarife. Saj si verjetno želi še kateri drug župan postaviti takšen spomenik, tako kot ga gradi janković v obliki fuzbalskega stadiona v stožicah in obupno potrebuje denar.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Parkiranje v Ljubljani (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 19061 (5293) | acookook |
» | Mestno redarstvo (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Loža | 100624 (18490) | UganiKdo |
» | Parkirišča med bloki (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26416 (22337) | Saul Goodman |
» | Prekršek - obtožen, ne samo obdolžen - lastnik. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 27787 (23617) | solatko |
» | Bodo redarji tudi policisti? (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 7755 (6415) | Ziga Dolhar |