» »

Zanimiv video: kako nam je avtomobilska industrija, za svoj zaslužek, ukradla ulice

Zanimiv video: kako nam je avtomobilska industrija, za svoj zaslužek, ukradla ulice

1 2
3
4 5

Horas ::

samo ste eni res neki ditkatorski fašistični, kar metali bi avte iz mest. zakaj se to dela samo v EU??? zakaj tega ni v ameriki??? v nobene mestu v ameriki ni tega!!!!
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

BlaY0 ::

Zato ker so mesta v Ameriki zgrajena okoli avtomobilov (najprej je cesta, potem vse ostalo), v EU so bila pa praktično vsa mesta postavljena in dobro formirana že pred industrijsko revolucijo, nakar jih je bilo potrebno prilagajati avtomobilom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

gruntfürmich ::

BlaY0 je izjavil:

Zato ker so mesta v Ameriki zgrajena okoli avtomobilov (najprej je cesta, potem vse ostalo), v EU so bila pa praktično vsa mesta postavljena in dobro formirana že pred industrijsko revolucijo, nakar jih je bilo potrebno prilagajati avtomobilom.

torej ti meniš da so se evropska mesta postavljala za pešake, brez misli na prost pretok blaga in ljudi, kar se je po večini počelo z vozovi?

takšni ostanki mest obstajajo samo v par 100m 'medine' recimo v maroku in podobnih deželah, nikakor pa se v evropi, kar je ohranjenega, ni gradilo da se ni študiralo na prost in čim hitrejši pretok blaga.
in včasih so to bili vozovi, danes pač avtomobili in tovornjaki.

samo favele in barakarska naselja se gradijo za pešadijo, ker živijo tam samo najsiromašnejši.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Vlaki in avtobusi so imeli svojo priloznost in prime time desetletja nazaj, nazalost jih je premagal avto in razlog je v bistvu posledica dejstva, da je bolj "komot" individualno prevozno sredstvo. Long story short.

Primerjati to dvoje je pa itak totalno mimo, javni promet ni individualna mobilnost vrat do vrat, ampak prevozno sredstvo natrpanih sardel od enga zbiralisca na drugega ob dolocenih urah. Jabolke in hruske.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

bciciban_ ::

m0LN4r je izjavil:

Vlaki in avtobusi so imeli svojo priloznost in prime time desetletja nazaj, nazalost jih je premagal avto in razlog je v bistvu posledica dejstva, da je bolj "komot" individualno prevozno sredstvo. Long story short.

Primerjati to dvoje je pa itak totalno mimo, javni promet ni individualna mobilnost vrat do vrat, ampak prevozno sredstvo natrpanih sardel od enga zbiralisca na drugega ob dolocenih urah. Jabolke in hruske.


Avti so pa natrpane konzerve v mestu?

m0LN4r ::

bciciban_ je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Vlaki in avtobusi so imeli svojo priloznost in prime time desetletja nazaj, nazalost jih je premagal avto in razlog je v bistvu posledica dejstva, da je bolj "komot" individualno prevozno sredstvo. Long story short.

Primerjati to dvoje je pa itak totalno mimo, javni promet ni individualna mobilnost vrat do vrat, ampak prevozno sredstvo natrpanih sardel od enga zbiralisca na drugega ob dolocenih urah. Jabolke in hruske.


Avti so pa natrpane konzerve v mestu?

Odlicno. Kje vidis problem, saj si ti ali v stanovanju pred racunalnikom ali pa na plocniku.
Avti so pa tam kjer so se nekoc vozili z kocijami in vozi po stirje in vec en polek drugega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

bciciban_ ::

Poglej stare slike, folk je bil po celi ulici, ko je mimo pripeljala kočija so se umaknili.

Ali pa poglej moderne za promet zaprte dele mest.
Folk je povsod in se umakne ko pride avto.

m0LN4r ::

Aja, se vedno je ta konzerva dovolj velika, da v njej udobno sedis in se prevazas kam se hoces in kdaj se hoces brez maske.
Vem nerazumljivo za nekoga, ki mora bit ob tocno doloceni "ura:minuta" na postajaliscu.

Folk je povsod in se umakne ko pride avto.
Pravilno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

bciciban_ ::

Tole je realna slika avtomobilske mobilnosti v mestu.

bciciban_ je izjavil:

Najboljši so tisti, ki živijo v bloku brez urejenega parkirišča in imajo 2 avtomobila.

Sodelavec živi ob celovški, sicer tehnično izven obvoznice ampak v tej smeri je obvoznica bolj slabo merilo. Vsako jutro se z ženo vsak s svojim avtom odlejata na delo v vsak svojo firmo znotraj obroča.
Vsak dan jamra kako se je vozil pol ure na delo. Vsak dan jamra kako se bo vozil pol ure dam. Vsak dam jamra kako bo pred blokom vse zaparkirano in bo iskal parkirano mesto.

Pa vseeno ima dva avtomobila in se z njima vsak dan muči po mestu.

Če to ni narobe svet potem pa tudi nevem kaj je :))

P.S. je pa zagret volilec SDS. Verjetno ma to kaj veze :)

m0LN4r ::

Kdo mu je pa kriv, da je tam kjer je? Vecina nas se vozi v mesto pol ure zato, ker bi bilo z javnim prometom, ki se mora ustaviti na vsaki jebeni postaji, da pobere vsakega kekca, po eno uro pa pol.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

bciciban_ ::

m0LN4r je izjavil:

Aja, se vedno je ta konzerva dovolj velika, da v njej udobno sedis in se prevazas kam se hoces in kdaj se hoces brez maske.
Vem nerazumljivo za nekoga, ki mora bit ob tocno doloceni "ura:minuta" na postajaliscu.

Folk je povsod in se umakne ko pride avto.
Pravilno.


Avti so na teh površinah drugorazredni državljani.
Vozijo 10 do 20km/h

Pešci se umaknejo iz vljudnosti.

Tako je pravilno.

m0LN4r je izjavil:

Kdo mu je pa kriv, da je tam kjer je? Vecina nas se vozi v mesto pol ure zato, ker bi bilo z javnim prometom, ki se mora ustaviti na vsaki jebeni postaji, da pobere vsakega kekca, po eno uro pa pol.


Če se bus be rabi guzvat skupaj z avti, bo celovško (za primer) prevozil samo par minut počasneje kot bi nekdo v avtu.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Na teh povrsinah ziveti je itak glupost, pol pa itak imas avto pokrit na notranjem dvoriscu, da iz teh povrsin za vikend komaj cakas da gres ven v naravo malo zadihat.
Guzve na vlaku za vikend ni, tako da se ne delaj, vsi ste v avtih in greste na "vikend trip" ven iz mesta, ker drugace dobite popizditis.

Če se bus be rabi guzvat skupaj z avti, bo celovško (za primer) prevozil samo par minut počasneje kot bi nekdo v avtu.
Aja torej ti bi imel avtobus, ki se nebi ustavil vsakih 500 metrov, da pobere ljudi?

Rajsi podrite kaj je potrebno in zgradite se en pas za bus, tako kot se do mora delat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Bostjan_321 ::

Jaz kot rečeno imam zelo pozivino izkušnjo z omejevanjem prometa.

Bostjan_321 je izjavil:


Jaz sem z manjšega mesta, kjer so pred leti močno omejili promet po centru, stvar je sedaj 100x boljša. Prej smo bili navajeni da otroka pripeljemo do vrat šole, ker je bil povsod promet in nevarno za peš. Sedaj ga odložimo na robu mesta, kjer ima 900m oeš do šole, kar prehodi v 10ih minutah.
Nekoč pa smo rabili za avtomobilsko pot, ki seveda ni tako direktna 1,5km vožnje in v konicah tudi po 20 minut.

Pa imamo doma še vedno dva avtomobila, samo precej manj z njimi zahajamo v mesto, ker ni potrebe. Ker je z odsotnostjo avtomobilov postalo celo normalno varno za hojo in kolo.


Celo življenje sem s vozil do šole/trgovine/pošte pred vrata. Ko so napovedali zaprtje sm mislu da bo konec sveta.
Sveta jeza kako nam upajo naredit kaj takega itd...

5 let kasneje, si mislim da je bila to najboljša poteza ever.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Ce se ti krog osebnih in druzinskih interesov konca znoraj enga kvadratnega kilometra je to povsem razumljivo. Ne recem, eni so pac taki, da prezivijo celo zivljenje v mestu pa ne vejo, kaj je na drugem koncu.
It ven iz mesta pa je ze "izlet"
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

bciciban_ ::

m0LN4r je izjavil:

Ce se ti krog osebnih in druzinskih interesov konca znoraj enga kvadratnega kilometra je to povsem razumljivo. Ne recem, eni so pac taki, da prezivijo celo zivljenje v mestu pa ne vejo, kaj je na drugem koncu.
It ven iz mesta pa je ze "izlet"


Iztočnica teme so avtomobili v mestih in zakaj to ni ok.

Izven mest nimam nič proti avtomobilom.

Poanta mesta je gostota poselitve, ki omogoča da imaš vse na dosegu roke na peš s kolesom ali busom.
Da se ne vsedes u avto za vsak drek.

Razen omejencev.

m0LN4r ::

Ja ampak, preverjeno ne deluje. Ker tudi, ce odmislimo vsak drek, ki je na dosegu roke. 2km na drugi konc mesta na siht, partner spet drugje, otroci en v vrtcu drug v soli. Mors bit malo sadomazo ali pa imas presneto sreco, da imas res vse te stvari znotraj petih minut.
Jaz sem hodil pes in s kolesom na drug konec mesta delat, brezveze. Pa tut z busom ni bilo hitreje, ker pac najprej do postaje, potem okoli riti v zep na drugo postajo, prestopit in od postaje se pesaka do delovnega mesta. Vmes z avtom ze naredil isti krog dvakrat, ce ne trikrat.
Konice so konice, to je problem samo specificne ure in destinacije.

Poanta mesta je gostota poselitve, ki omogoča da imaš vse na dosegu roke na peš s kolesom ali busom.
Da se ne vsedes v avto za vsak drek.
Problem je, da si predstavljas vse v idealnem scenariju, kjer vsi ki tam zivijo imajo tudi vsi tam svoje interese, sluzbe opravke in da drugih tam ne srecujes. Resnica je pa zelo pestra v resnici. Ljudje, ki jih tam srecujes vecinoma niti niso od tam in tisti, za katere mislis, da so skos tam, se vozijo dokaj dalec delat in ne v sosednjo ulico.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

BlaY0 ::

gruntfürmich je izjavil:


torej ti meniš da so se evropska mesta postavljala za pešake, brez misli na prost pretok blaga in ljudi, kar se je po večini počelo z vozovi?

Ne, jaz ne menim tega. Menim preprosto, da niso bila postavljena z mislijo na to, da bo na ulicah 5x več plehnatih konzerv kot pa ljudi samih. Ti govoriš, kot da bi bile takrat ulice preplavljene s konjskimi vpregami in kočijami. Ne, niso bile. Poleg tega so te vprege potovale s kvečjemo 2-kratno hitrostjo človeka.

BlaY0 ::

Bostjan_321 je izjavil:

Jaz kot rečeno imam zelo pozivino izkušnjo z omejevanjem prometa.

Bostjan_321 je izjavil:


Jaz sem z manjšega mesta, kjer so pred leti močno omejili promet po centru, stvar je sedaj 100x boljša. Prej smo bili navajeni da otroka pripeljemo do vrat šole, ker je bil povsod promet in nevarno za peš. Sedaj ga odložimo na robu mesta, kjer ima 900m oeš do šole, kar prehodi v 10ih minutah.
Nekoč pa smo rabili za avtomobilsko pot, ki seveda ni tako direktna 1,5km vožnje in v konicah tudi po 20 minut.

Pa imamo doma še vedno dva avtomobila, samo precej manj z njimi zahajamo v mesto, ker ni potrebe. Ker je z odsotnostjo avtomobilov postalo celo normalno varno za hojo in kolo.


Celo življenje sem s vozil do šole/trgovine/pošte pred vrata. Ko so napovedali zaprtje sm mislu da bo konec sveta.
Sveta jeza kako nam upajo naredit kaj takega itd...

5 let kasneje, si mislim da je bila to najboljša poteza ever.

Ma jasno. Saj je tukaj na ST že tema o tem v kateri je folk pravil, da deljene površine na Slovenski v Ljubljani niso dobra odločitev, da bo na milijone pešcev in kolesarjev pomrlo pod kolesi avtobusov in taksijev. Tudi sam sem bil do neke mere skeptičen kako bo vse skupaj potekalo, izkazalo pa se je, da so bile takšne in podobne bojazni popolnoma odveč.

Kar folk v takšnih primerih največkrat moti je to, da se nekaj prepove a se hkrati ne uvede alternative za to, zato so pri takšnih "projektih" vedno takšni in drugačni pomisleki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

dexterboy ::

Mesto, kje je vse "na dosegu roke" in sta peš in kolo dovolj, da ne rabiš it dlje, me spominja na tole "nočno moro";

Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Zgodovina sprememb…

c3p0 ::

Osnova je dober javni prevoz, kot npr. na Dunaju, vsake 2-3 minute bus/tramvaj/metro. V takem primeru sem po mestu raje brez avta. Čisto pragmatično - ker bom z javnim prevozom prej na cilju.

Tega SLO nima, LJ nekaj malega, ostalo ni omembe vredno. Deluje bolje kot davki, znaki, prepovedi. Ampak tak sistem moraš znat vzpostavit + ogromno stane, vse kar pri nas ne laufa.

WizzardOfOZ ::

BlaY0 je izjavil:

Kar folk v takšnih primerih največkrat moti je to, da se nekaj prepove a se hkrati ne uvede alternative za to, zato so pri takšnih "projektih" vedno takšni in drugačni pomisleki.


Pri nas alternative niti ni ali pa si domišljate, da obstaja alternativa, v resnici je pa ni. To je problem.
Zakaj bi se vozil z busom 60 minut do centra, prestopal in se potem vozil še v drugo smer, da pridem do službe, če lahko po poti, kjer avtobus niti ne vozi (pa bi lahko) pridem do službe z avtom v 7 minutah. Tako porabim za pot do in iz službe celih 14 minut na dan, pri vožnji z avtobusom pa bi porabil 2 uri na dan. To je konkretna razlika.
Z uvedbo krožne linije, bi se ta čas prihoda do službe zmanjšal na 7 do 10 minut. To je pa konkretno hitreje.

Sam center mesta pa naj se kar zapre. Podpiram zapiranje vseh centrov mest. Itak ljudje ne hodijo več tja (razen parih izjem). Se konkretno pozna ljubljani, da je župan naredil dizniland za turiste in migrante, vsi ostali se pa iz centra umikajo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

gruntfürmich ::

BlaY0 je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:


torej ti meniš da so se evropska mesta postavljala za pešake, brez misli na prost pretok blaga in ljudi, kar se je po večini počelo z vozovi?

Ne, jaz ne menim tega. Menim preprosto, da niso bila postavljena z mislijo na to, da bo na ulicah 5x več plehnatih konzerv kot pa ljudi samih. Ti govoriš, kot da bi bile takrat ulice preplavljene s konjskimi vpregami in kočijami. Ne, niso bile. Poleg tega so te vprege potovale s kvečjemo 2-kratno hitrostjo človeka.

vseeno pa razen parih ozkih središč po arabskem svetu, so bila mesta postavljena za konjsko vprego. ker lažje in hitreje se gradi če ti material za gradnjo pripelje voz kot pa da ljudje po rokah nosijo opeko in trame za gradnjo po ozkih ulicah do svoje parcele.

razumeš ta koncept? da ne more biti normalne gradnje mesta če so ulice široke 1m ?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

gozdar1 ::

Sam uvedeš pravilo, da moraš ob nakupu dokazat, da imaš zagotovljen parkirplac. Nekaj takega kot imajo na japonskem, ne pa da imaš 1 parkirplac na stanovanje pa 3 avte.

WizzardOfOZ ::

Obrni. Če imaš papir, da imaš parkirno mesto, potem dobiš dovoljenje, da si kupiš avto.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

BlaY0 ::

WizzardOfOZ je izjavil:


Pri nas alternative niti ni ali pa si domišljate, da obstaja alternativa, v resnici je pa ni. To je problem.
Zakaj bi se vozil z busom 60 minut do centra, prestopal in se potem vozil še v drugo smer, da pridem do službe, če lahko po poti, kjer avtobus niti ne vozi (pa bi lahko) pridem do službe z avtom v 7 minutah.


Glej, če tebi ne uspe najti oziroma prepoznati alternative, to ni moj problem. Ti si se odločil, da se boš vozil z avtom, ker je to zate trenutno najbolj ekonomično. Ko ti bodo pa prepovedali boš pa jokal zakaj so ti to prepovedali, med tem ko bo pred tabo stal e-skiro, ki jasno ne boš hotel videti, saj pač alternativ niti nočeš prepoznati.

WizzardOfOZ ::

Ne bodo prepovedali. Tega noben ne bo prepovedal, ker bosta drugače zgorela parlament in mestna hiša z vsemi debili notri, če bodo hoteli prepovedat avtomobile, brez da bi ponudili dobro alternativo.
Kar pa vemo, da ne bodo, tako da se od prepovedi kar poslovi.

e-skiro bo pa prepovedan prej kot avtomobili. Enako kot v ostalih evropskih metropolah.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

eventyrer ::

goopu je izjavil:

... in kako to popraviti:



(naj namignem, tema ni za kmete - iz očitnega razloga, čeprav se bojo ravno oni oglasili prvi)


to je vsekakor dobro. Pred tem so bile ulice blatne, netlakovane in neasfaltirane. Avtomobili so dali potrebo po ureditvi ulic. Za pešake, konje in osle je dovolj dobro če se hodi po zemlji ali pa morda pesku.

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::

gruntfürmich je izjavil:


vseeno pa razen parih ozkih središč po arabskem svetu, so bila mesta postavljena za konjsko vprego. ker lažje in hitreje se gradi če ti material za gradnjo pripelje voz kot pa da ljudje po rokah nosijo opeko in trame za gradnjo po ozkih ulicah do svoje parcele.

razumeš ta koncept? da ne more biti normalne gradnje mesta če so ulice široke 1m ?

Daj si ti lepo še kakšen video iz tistega cajta poglej. Mesta niso bila koncipirana za 15 konjskih vpreg na 500 m2 ampak kvečjemu za 2, danes imaš pa na ta isti prostor stlačenih 10 avtov (vozečih + stoječih), kolikor placa pa še ostane, je pa za vse ostalo.

eventyrer je izjavil:


to je vsekakor dobro. Pred tem so bile ulice blatne, netlakovane in neasfaltirane. Avtomobili so dali potrebo po ureditvi ulic. Za pešake, konje in osle je dovolj dobro če se hodi po zemlji ali pa morda pesku.

Mogoče si pozabil oziroma si premlad... že v času starega Rima so bile ulice kar lepo tlakovane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Ne bodo prepovedali. Tega noben ne bo prepovedal, ker bosta drugače zgorela parlament in mestna hiša z vsemi debili notri, če bodo hoteli prepovedat avtomobile, brez da bi ponudili dobro alternativo.
Kar pa vemo, da ne bodo, tako da se od prepovedi kar poslovi.

e-skiro bo pa prepovedan prej kot avtomobili. Enako kot v ostalih evropskih metropolah.

Spet nabijaš brez osnov. Ko so Slovensko zaprli ni nič gorelo. Folk se je navadil v roku enega meseca.

Kar se skirojev tiče se tudi motiš. Ti si videl v cajtngih en članek o Parizu in to zate zdaj pomeni, da bodo kar prepovedali. Ne, ne bodo, samo omejili oziroma regulirali bodo kje in kako se lahko voziš tako kot so leta 1868 postavili prvi semafor v Londonu.

Kot rečeno, alternative so, če jih nisi sposoben prepoznati, si si pa sam kriv.

WizzardOfOZ ::

BlaY0 je izjavil:

Daj si ti lepo še kakšen video iz tistega cajta poglej. Mesta niso bila koncipirana za 15 konjskih vpreg na 500 m2 ampak kvečjemu za 2, danes imaš pa na ta isti prostor stlačenih 10 avtov (vozečih + stoječih), kolikor placa pa še ostane, je pa za vse ostalo.


Če bi uredili javni potniški promet, bi bilo drugače, pa ste ga namensko uničili.
Večina tukaj, bi nas JPP uporabljala, če bi bil efektiven. 15 vs 30 minut v službo in nazaj pač ni nek problem in to vzameš v zakup. 15 vs 120 minut je pa konkretna razlika in 120 minut na dan nisem pripravljen stran metat. V tem času sem raje z otrokom in se ukvarjam z njim. Imava oba več od tega.

BlaY0 je izjavil:

Ko so Slovensko zaprli ni nič gorelo. Folk se je navadil v roku enega meseca.


Slabo bereš. Noben nima nič proti zaprtju centra mesta. Tudi jaz sem bil za to, da se zapre.
Vi bi pa zapirali vse kar je znotraj ringa. Tam te bodo pa za jajca obesili na prvi kandelaber, ko jim boš hotel to prepovedat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

V slovenskem prostoru javni promet pač ne more biti učinkovit.

Razselitev prebivalstva je preprosto prevelika, da bi lahko povezal vse zaselke.

Najbolj je pa zanimivo, da bi promet v Ljubljani zapirali ne-Ljubljančani za Ljubljančane.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

c3p0 ::

Self driving AI-driven flota s povezanim appom bi to znala prevetrit, a tu še je par desetletij izpopolnjevanja.

BlaY0 ::

WizzardOfOZ je izjavil:


Slabo bereš. Noben nima nič proti zaprtju centra mesta. Tudi jaz sem bil za to, da se zapre.
Vi bi pa zapirali vse kar je znotraj ringa. Tam te bodo pa za jajca obesili na prvi kandelaber, ko jim boš hotel to prepovedat.

Saj ti ne oporekam v tem, da alternative niso dovolj dobre, s tem se strinjam, sem pa mnenja in izkušnje mi tako pravijo, da danes v tržnem gospodarstvu se večina alternativ zgodi šele s pojavom dejanskih potreb po njih.

Noben ne pravi, dajmo zapret vse do obvoznice z danes na jutri, to bi bil nesmisel, saj kot praviš se ti z avtom normalno pripelješ v center v 7ih minutah in ga imaš tam možnost tudi parkirat ali zastonj ali pa v nekih sprejemljivih finančnih okvirjih. Treba je začeti postopoma in tako, da enostavno začneš dajati drugim udeležencem v prometu več prednosti kot avtomobilom. Jaz živim v manjšem mestu malo večjem od Maribora, kjer se mi v nobenem primeru z roba v center ne izplača z avtom... prvič promet je tako urejen, da s kolesom ali skirojem kadarkoli pridem skoraj v istem času kot z avtom, ob konicah pa porabim bistveno manj časa, poleg tega pa v centru ne morem parkirat nikjer razen v garažni hiši, ki pa ni ravno poceni. Skratka so premiki na tem področju, ne da se pa reči, da so le ti res radikalni.

gruntfürmich ::

BlaY0 je izjavil:

sem pa mnenja in izkušnje mi tako pravijo, da danes v tržnem gospodarstvu se večina alternativ zgodi šele s pojavom dejanskih potreb po njih
ampak javni promet ni tržno gospodarstvo, čeprav se LEVAKI obnašajo kot da bi to moralo biti...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Quix ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Če bi uredili javni potniški promet, bi bilo drugače, pa ste ga namensko uničili.
Večina tukaj, bi nas JPP uporabljala, če bi bil efektiven. 15 vs 30 minut v službo in nazaj pač ni nek problem in to vzameš v zakup. 15 vs 120 minut je pa konkretna razlika in 120 minut na dan nisem pripravljen stran metat. V tem času sem raje z otrokom in se ukvarjam z njim. Imava oba več od tega.

Ne laži no. Večina vas bo tule uporabljala LPP, ko boste morali plačati 20 eurov za uvoz v mesto z vašim objektom čaščenja in ljubezni.

Invictus je izjavil:

V slovenskem prostoru javni promet pač ne more biti učinkovit.

Razselitev prebivalstva je preprosto prevelika, da bi lahko povezal vse zaselke.


Saj nihče ni govoril o zaselkih, celotna tema je debata o mestu, ne o zaselkih in poteh med njimi. Zgrešil si bistvo teme.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Quix ()

BlaY0 ::

gruntfürmich je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

sem pa mnenja in izkušnje mi tako pravijo, da danes v tržnem gospodarstvu se večina alternativ zgodi šele s pojavom dejanskih potreb po njih
ampak javni promet ni tržno gospodarstvo, čeprav se LEVAKI obnašajo kot da bi to moralo biti...

Zakaj ne? Seveda da je danes že precejšen del javnega prometa vpet v tržno gospodarstvo. Pa ne govorimo samo o prevoznih sredstvih, govorimo tudi o spremljevalnih storitvah javnega prometa, ki so poleg skrbi za javno dobro tudi tržno naravnane in ustvarjajo dodano vrednost.

gruntfürmich ::

po mojem to ni tržno gospodarstvo, ker če bi živeli od trga, bi 9/10 linij prenehalo voziti. zato menim da je to panoga javnega interesa, ki se subvencionira.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Quix ::

gruntfürmich je izjavil:

po mojem to ni tržno gospodarstvo, ker če bi živeli od trga, bi 9/10 linij prenehalo voziti. zato menim da je to panoga javnega interesa, ki se subvencionira.

Saj med mesti je 9/10 linij že prenehalo voziti, ker jih niste uporabljali. Ker vam jih ni bilo treba. Skratka, zadnji čas, da se to v mestih spremeni in se vam pomaga, da ne uničite prevoza še tu.

Ker to bi bilo pa res grozno, da se ne bi več mogli voziti z javnim potniškim prometom, kar si tako zelo želite, pa ne samo to, še priliko boste zamudili, da se vozite z učinkovitim javnim prevozom, brez avtomobilov na cestah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Quix ()

Quix ::

(Aja, gruntfurmich, mimogrede, lahko boš prišel tudi z vozom, ne pa s traktorjem)

WizzardOfOZ ::

BlaY0 je izjavil:

Noben ne pravi, dajmo zapret vse do obvoznice z danes na jutri, to bi bil nesmisel, saj kot praviš se ti z avtom normalno pripelješ v center v 7ih minutah in ga imaš tam možnost tudi parkirat ali zastonj ali pa v nekih sprejemljivih finančnih okvirjih. Treba je začeti postopoma in tako, da enostavno začneš dajati drugim udeležencem v prometu več prednosti kot avtomobilom. Jaz živim v manjšem mestu malo večjem od Maribora, kjer se mi v nobenem primeru z roba v center ne izplača z avtom... prvič promet je tako urejen, da s kolesom ali skirojem kadarkoli pridem skoraj v istem času kot z avtom, ob konicah pa porabim bistveno manj časa, poleg tega pa v centru ne morem parkirat nikjer razen v garažni hiši, ki pa ni ravno poceni. Skratka so premiki na tem področju, ne da se pa reči, da so le ti res radikalni.


Ne peljem se z avtom v center. Z LPP moram iz črnuč do centra, pa tam prestopit in potem do BTC. Z avtom pa iz črnuč skozi šentjakob do btc (10 minut) ali pa po trzinski obvoznici skozi rondo tomačevo na obvoznico in direktno padem v BTC (6 do 7 minut).
Če bi LPP imel krožno linijo črnuče, šentjakob, po šmartinki do gospodarskega rastavišča in nazaj po dunajski do črnuč, bi jo uporabljal. Da se moram pa vozit 60 minut namesto 7 ali 10, pa odpade. In ja, imam službeno parkirno mesto, tako da parkiranje ni problem.


Nesmisel je recimo ne širiti avtocest in obvoznic. Mi smo prehodna država, preko katere sta povezana vzhod in zahod EU, tako da ta promet bo samo še rasel. Primarno bi morali narediti vsaj še en pas in ta pas bi moral biti za tovorna vozila, 2 pasova pa za osebna vozila. Tovornega prometa bo vsak dan več in ne manj.

Naše avtoceste in obvoznice so bile planirane leta 1972, pa še po tistem planu niso dokončane (manjka povezava do kočevja). Verjetno se strinjaš, da je to sedaj že konkretno zastarel plan.

Quix je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Če bi uredili javni potniški promet, bi bilo drugače, pa ste ga namensko uničili.
Večina tukaj, bi nas JPP uporabljala, če bi bil efektiven. 15 vs 30 minut v službo in nazaj pač ni nek problem in to vzameš v zakup. 15 vs 120 minut je pa konkretna razlika in 120 minut na dan nisem pripravljen stran metat. V tem času sem raje z otrokom in se ukvarjam z njim. Imava oba več od tega.

Ne laži no. Večina vas bo tule uporabljala LPP, ko boste morali plačati 20 eurov za uvoz v mesto z vašim objektom čaščenja in ljubezni.


Laže tebi mama, da ti je foter res biološki oče.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Quix ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Nesmisel je recimo ne širiti avtocest in obvoznic. Mi smo prehodna država, preko katere sta povezana vzhod in zahod EU, tako da ta promet bo samo še rasel. Primarno bi morali narediti vsaj še en pas in ta pas bi moral biti za tovorna vozila, 2 pasova pa za osebna vozila. Tovornega prometa bo vsak dan več in ne manj.

Nesmisel jih je širiti, ima pa velik smisel ovirati avtomobile ob vsaki priložnosti. In ker gre eno z drugim z roko v roki.

Če razširiš ceste, se bom šel še jaz peljati po njih. Ergo, dosežeš ravno nasprotni učinek od željenega: še več prometa.

Saj to so dobro raziskane zadeve. Ne rabiš pametovati, samo preberi si.

WizzardOfOZ je izjavil:

Naše avtoceste in obvoznice so bile planirane leta 1972, pa še po tistem planu niso dokončane (manjka povezava do kočevja). Verjetno se strinjaš, da je to sedaj že konkretno zastarel plan.

Postaja vedno bolj moderen in aktualen. Osebni promet je nezaželen in dokler ne bo postal neznosen, se ne bojo začele pojavljati alternative.

WizzardOfOZ je izjavil:


Quix je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Če bi uredili javni potniški promet, bi bilo drugače, pa ste ga namensko uničili.
Večina tukaj, bi nas JPP uporabljala, če bi bil efektiven. 15 vs 30 minut v službo in nazaj pač ni nek problem in to vzameš v zakup. 15 vs 120 minut je pa konkretna razlika in 120 minut na dan nisem pripravljen stran metat. V tem času sem raje z otrokom in se ukvarjam z njim. Imava oba več od tega.

Ne laži no. Večina vas bo tule uporabljala LPP, ko boste morali plačati 20 eurov za uvoz v mesto z vašim objektom čaščenja in ljubezni.

Laže tebi mama, da ti je foter res biološki oče.


Mogoče, ampak to, da balkanec laže, da bo šel prostovoljno na avtobus, namesto z avtomobilom, je pa taka res mastna in debela laž. Šel boš samo, ko ti bo vožnja z avtomobilom predstavljala tako velik problem, da jo boš prisiljen opustiti.

In niti čisto zabasane ceste ti niso dovolj problematične, se pravi je optimalno, da začnemo zaračunavati cestnino.

Profitabilna rešitev, za po vrhu relativno preprosto izvedljiva in z višino cestnine preprosta za prilagoditi tudi največjim trdobučnežem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Quix ()

gruntfürmich ::

Quix je izjavil:

Saj med mesti je 9/10 linij že prenehalo voziti, ker jih niste uporabljali...

čisto normalna pot razvite družbe, vendar z bistveno razliko iz zahoda da so tam predhodno izboljšali javni promet, vi levaki pa bi to prepustili usodi...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Osebni promet je nezaželen
Ta izjava se ne ujema z vedno vec avtomobili na cesti.

Ali si mislil, osebni promet je nezazelen za tiste hipsterje, ki ga nimajo?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Quix ::

gruntfürmich je izjavil:

Quix je izjavil:

Saj med mesti je 9/10 linij že prenehalo voziti, ker jih niste uporabljali...

čisto normalna pot razvite družbe, vendar z bistveno razliko iz zahoda da so tam predhodno izboljšali javni promet, vi levaki pa bi to prepustili usodi...


Ja, seveda so, samo drugje nimaš opravka s celotno nacijo samih trmoglavih kretenov. Po tvoji ideji bi vse skupaj izgledalo tako, da bi zabili miljarde na javnem prevozu, ki bi ostal prazen.

Ampak konec koncev je javni prevoz popolnoma nepomembna tema pri vsem skupaj.

Iz mesta se je treba znebiti avtomobilov, primarno dnevnih migracij. Kako boste prišli od obvoznico v notranjost Ljubljane, brez, da plačate dnevni vstop v mesto, je pa vaš problem, se boste že česa spomnili.

Ne vem zakaj bi se morali vsi v temi o videu, ki lepo pokaže, kako avtomobili uničujejo bivanjski prostor, ukvarjati s tem, kako bojo neki zunanji migranti prišli v mesto.

m0LN4r je izjavil:

Osebni promet je nezaželen
Ta izjava se ne ujema z vedno vec avtomobili na cesti.

Ali si mislil, osebni promet je nezazelen za tiste hipsterje, ki ga nimajo?

Boš moral video pogledat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Quix ()

m0LN4r ::

Nima veze video, avte ima vecina in jih je vedno vec. Tako da tvoja izjava, da je nezazelen nasplosno, avtomaticno ne drzi.
Drzala bo sele, ko bodo ljudje nehali kupovati avte. Zaenkrat jih pa, ko bodo pa place se gor in cene dol pa se tolko bolj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Quix ::

m0LN4r je izjavil:

Nima veze video, avte ima vecina in jih je vedno vec. Tako da tvoja izjava, da je nezazelen nasplosno, avtomaticno ne drzi.
Drzala bo sele, ko bodo ljudje nehali kupovati avte. Zaenkrat jih pa, ko bodo pa place se gor in cene dol pa se tolko bolj.


Ne drži. Prepričan sem, da se 90% ljubljančanov rade volje odloči za mesto brez 100.000 avtomobilov vsak dan v mesto in nazaj ven.

m0LN4r ::

Kako boste prišli od obvoznico v notranjost Ljubljane, brez, da plačate dnevni vstop v mesto, je pa vaš problem, se boste že česa spomnili.
Problem se bo resil od samega sebe, s tem, da se bodo poslovni prostori in tovarne zidale navzven iz mesta ob robu, zraven avtoceste. Tako kot je to ze v veliko zahodnih mestih.
V notranjosti pa so propadle buticne izlozbe, nezaposleni na kavicah in red district za turiste, pa kelnarija iz afrike. Srednji sloj se je ze zdavni preselil na obrobje in tudi firme.

Quix je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Nima veze video, avte ima vecina in jih je vedno vec. Tako da tvoja izjava, da je nezazelen nasplosno, avtomaticno ne drzi.
Drzala bo sele, ko bodo ljudje nehali kupovati avte. Zaenkrat jih pa, ko bodo pa place se gor in cene dol pa se tolko bolj.


Ne drži. Prepričan sem, da se 90% ljubljančanov rade volje odloči za mesto brez 100.000 avtomobilov vsak dan v mesto in nazaj ven.

90% Ljubljancanov so sami avtomobilisti in nocejo na bus.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Quix ::

m0LN4r je izjavil:

Problem se bo resil od samega sebe, s tem, da se bodo poslovni prostori in tovarne zidale navzven iz mesta ob robu, zraven avtoceste. Tako kot je to ze v veliko zahodnih mestih.
V notranjosti pa so propadle buticne izlozbe, nezaposleni na kavicah in red district za turiste, pa kelnarija iz afrike. Srednji sloj se je ze zdavni preselil na obrobje in tudi firme.

Idealno. Samo, kaj, ko to trobite že desetletja, pa še vedno dnevno migrirate v Ljubljano. Očitno vas je samo gobec, realizacija je pa bolj slaba.

m0LN4r je izjavil:

90% Ljubljancanov so sami avtomobilisti in nocejo na bus.

Seveda, na bus boste šli taki kot si ti, ali pa pač plačali cestnino po vzoru Logarske doline in Stare Fužine. Le povprašaj vse te ljubljanske avtomobiliste, ali bi se vas radi znebili iz cest.

Zakaj se ti zdi, da bi se moral s tem ukvarjati nekdo, ki je plačal za to, da živi v mestu? Ne se primerjat, tam kjer se ne moreš, oni so tukaj prebivalci, z volino pravico (hint!) in davki, ki gredo v mesto prebivališča, ne v mesto zaposlitve (lahko spremenimo zakonodajo, če ti kaj ni všeč).

A veš, to je NAŠE mesto, ne VAŠE mesto. Vaše je drugje. In tako kot v VAŠEM mestu sami regulirate kakšni so pogoji za bivanje, tako bomo v NAŠEM mi regulirali kakšni so pogoji za bivanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Quix ()

Mato989 ::

bciciban_ je izjavil:

Če odstraniš avte, ne rabiš pločnikov in kolesarskih stez.

Asfalt ki ga avti zjebejo v nekaj letih bo prenašal pešce in kolesarje nekaj 10x dlje časa.

Skratka vir stroškov so definitivno avtomobili.
Feryz je samo primer iz prakse kako so večini revežev oprali možgane.


Ti meni povej koliko cestnine plačajo kolesarji? Pa pešci za svoje pohajkovanje po asfaltu? Ker ti pločniki so nareti od denarja cestnin...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Quix ::

Mato989 je izjavil:

Ti meni povej koliko cestnine plačajo kolesarji? Pa pešci za svoje pohajkovanje po asfaltu? Ker ti pločniki so nareti od denarja cestnin...


Nič. In ne, niso narejeni iz denarja cestnin, so narejeni iz občinskega denarja, ker gre za občinske ceste. VSE. Je bil Zoki pameten in je še vpadnice prevzel od DURSa, tako, da znotraj obvoznice, ne boš našel uličice, ki je državna in bi imeli migrantje pravico do nje.

In glede na to, da gre za občinski denar, prebivalcev mesta, dovolj denarja, da se za šalo pokrije vse asvaltiranje in to z vsem uničevanjem, ki ga delate provincialci, z avtomobili, vsak dan, medtem, ko ne prispevate nič, bomo brez vseh teh avtomobilov samo prihranili veliko denarja.

In to je ves point predloga, začne se zaračunavati cestnine, vsem, ki niso iz Ljubljane.

Ker ne dajo popolnoma nič za njihovo obnovo. Freeloadajo se, z delanjem gužve, uničevanjem cest in svinjanjem zraka. Seveda je zadaj načrt, da se vas znebi iz ljubljanskih cest, ampak to ne spremeni ničesar.

Cestnine pa se nastavi dovolj mastne, da se prepolovi promet. Koliko? Ne vem, začnemo z 10 euri na dan, če se ne spokate na P+R ali kolesa(...) se dvigne na 20. Zaradi mene lahko trmarite dokler hočete (ali finančno zmorete).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Quix ()
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Na cesti
56264514 (25660) deco16
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50148079 (34319) Lowink
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19930902 (20988) jb_j
»

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Loža
802128310 (101515) Pika na i

Več podobnih tem