Forum » Na cesti » Zanimiv video: kako nam je avtomobilska industrija, za svoj zaslužek, ukradla ulice
Zanimiv video: kako nam je avtomobilska industrija, za svoj zaslužek, ukradla ulice
Quix ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ne, fašizem ni to, da prepoveš nekaj škodljivega za družbo. Zakaj tako radi razkazujete svojo nevednost, kjer vam manjka osnovnošolsko znanje? Radi izpadete idioti?
Idiot tukaj izpadeš samo ti. Ostali vemo, da je avto nuja, da lahko v normalnem času prideš do šihta. In seveda je fašizem prepovedat ljudem vožnjo z avtom. In to samo zato, ker ste idioti tako nesposobni porihtat javni potniški promet. In to ste tako veliki idioti, da si še domišljate, da se bo javni potniški promet kar sam uredil, ko boste enkrat prepovedali avtomobile.
Avto je že fajn.
Samo to da je nuja da prideš na šiht je pa pač velik fail. In o tem govori video. O tem kako smo prišli do tega, da se je celo mesto podredilo uporabi avtomobilov namesto da bi bila namenjena za živlenje ljudi.
Vse vpadnice v LJ se zreducira na en pas, drugega pa se rezervira za tramvaj oz neko lahko železnico. Pa P+R na obrobjih.
Dokler se bus vozi po cesti, ki jo zabije kup pločevine vozačev, ki morajo nujno z avtom do vhoda v pisarno pač javni promet ne more bit konkurenčen.
Tako je.
Druga, bolj preprosta opcija pa je, da se glede na zaželeno količino prometa zaračuna voznino po mestu, po vzoru Logarske doline, Stare Fužine ipd., preverja pa se plačano preko obstoječih kamer na križiščih in OCRja tablic.
Ceno pa določaš preprosto na podlagi tega, koliko avtomobilov je v tistem momentu v mestu in višaš, dokler ne postanejo ceste nekje na nivoju nedelje opoldan.
Pri 20 eurih na dan, pač ne boš šel vozit po diagonali čez mesto vsak dan, seveda pa cestnino mesto vrne, v primeru, da je šlo za nekaj nujnega, kot je recimo UKC.
Zadeva je tudi zakonsko čisto preprosto uresničljiva (dejansko je občinska uredba dovolj, Bohinci in Solčava so že utrli vse potrebne poti):
- vse ceste znotraj obroča pa so občinske (ni državnih, pametni Zoki je že pred leti poskrbel, da je prevzel vse vpadnice od DARSa - "Bom jaz pokril stroške popravil.").
- zadevo se da urediti samo softwarsko, OCR dodaš na obstoječi sistem spremljanja prometa,
- aplikacijo Urbana za plačila parkiriš, se še malo razširi
- redarsko službo za izdajanje kazni in izterjavo tudi že imamo
Skratka perfect.
Logika je pa tudi preprosta, plačati moraš preden kamera (ki jih je polna Ljubljana, tako, da mimo ne moreš) ujame tvojo tablico in to je to.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Quix ()
49106 ::
Ceno pa določaš preprosto na podlagi tega, koliko avtomobilov je v tistem momentu v mestu in višaš, dokler ne postanejo ceste nekje na nivoju nedelje opoldan.
Tale (reverse auction) je mal bosa
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
Quix ::
Ceno pa določaš preprosto na podlagi tega, koliko avtomobilov je v tistem momentu v mestu in višaš, dokler ne postanejo ceste nekje na nivoju nedelje opoldan.
Tale (reverse auction) je mal bosa
Jaz bi tako naredil, nimam podatkov kaj je za ljudi dovolj ali preveč. Ima pa te podatke občina Ljubljana, brez skrbi.
Sicer počasi dražiš, dokler promet ne pade na željeno raven, kje vidiš problem?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Quix ()
nekikr ::
Samo to da je nuja da prideš na šiht je pa pač velik fail.
Voli leve, pa ti ne bo treba več na šiht. Pa tudi za avto ne boš več imel. Problem rešen ;)
Ajoj jokice no. Vsak problem zreducirate na leve al pa desne.
Če imaš 2 možganski celici lahko sam ugotoviš da je pač fail, da ti je avto nuja za spodoben prihod na delovno mesto.
Kaj pa boš rekel takemu levemu ljubljančanu, ki po vsej verjenosti ni kupil svoje nepremičnine ampak jo dobil oz. še živi pri starših, zdaj pa pametuje kako morajo tudi ostali živeti enako kot on. Ja, super bi bilo, če bi se lahko sprehodil do službe, idealno. Super bi tudi bilo, če bi lahko šel na avtobus ali vlak in bil v 15 minutah v službi, vrhunsko. Super bi bilo, če bi krožki in klubi otrok prišli k njim in ne obratno. Super bi bilo, če bi bila trogivna čez cesto. Zdaj pa to preslikaj na nekoga, ki živi kjer pač živi, kjer ni vlaka, ni avtobusa, ni niti službe. Dejavnosti otrok so v sosednjem mestu/vasi, do kamor ne vozi noben javni prevoz (in nikdar ne bo, ker ni niti malo racionalno). Pa naj jedo potico, ane?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nekikr ()
Quix ::
Samo to da je nuja da prideš na šiht je pa pač velik fail.
Voli leve, pa ti ne bo treba več na šiht. Pa tudi za avto ne boš več imel. Problem rešen ;)
Ajoj jokice no. Vsak problem zreducirate na leve al pa desne.
Če imaš 2 možganski celici lahko sam ugotoviš da je pač fail, da ti je avto nuja za spodoben prihod na delovno mesto.
Kaj pa boš rekel takemu levemu ljubljančanu, ki po vsej verjenosti ni kupil svoje nepremičnine ampak jo dobil oz. še živi pri starših, zdaj pa pametuje kako morajo tudi ostali živeti enako kot on. Ja, super bi bilo, če bi se lahko sprehodil do službe, idealno. Super bi tudi bilo, če bi lahko šel na avtobus ali vlak in bil v 15 minutah v službi, vrhunsko. Super bi bilo, če bi krožki in klubi otrok prišli k njim in ne obratno. Super bi bilo, če bi bila trogivna čez cesto. Zdaj pa to preslikaj na nekoga, ki živi kjer pač živi, kjer ni vlaka, ni avtobusa, ni niti službe. Dejavnosti otrok so v sosednjem mestu/vasi, do kamor ne vozi noben javni prevoz (in nikdar ne bo, ker ni niti malo racionalno). Pa naj jedo potico, ane?
Vidiš, saj si že vse povedal. Pripelješ se do mesta z avtomobilom, potem pa prestopiš na avtobus. V čem je problem? Kaj, da smo meščani že v mestu in tam stopimo na avtobus?
Kaj si pravzaprav sploh hotel povedati?
Aha, mogoče nisi opazil, da cela tema govori o mestih, ne o tvojih premikih do mest?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Quix ()
Quix ::
Če imaš 2 možganski celici lahko sam ugotoviš da je pač fail, da ti je avto nuja za spodoben prihod na delovno mesto.
Spregledal. Absolutno ne drži. Avto ti je nuja za spodoben prihod do roba mesta, naprej ti ni nobena nuja več. Ne samo to, lahko potegneš kolo iz prtljažnika, lahko skiro, lahko greš na Bicikelj, rolko, rollerje, greš peš,... (in pazi, ceste so skoraj brez avtomobilov, dodatni pasovi vpadnic so ti na voljo). Enako kot naredim jaz, ne samo to, ti si še na boljšem in si lahko izbiraš na katerem koncu mesta boš pustil avtomobil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Quix ()
Bostjan_321 ::
Samo to da je nuja da prideš na šiht je pa pač velik fail.
Voli leve, pa ti ne bo treba več na šiht. Pa tudi za avto ne boš več imel. Problem rešen ;)
Ajoj jokice no. Vsak problem zreducirate na leve al pa desne.
Če imaš 2 možganski celici lahko sam ugotoviš da je pač fail, da ti je avto nuja za spodoben prihod na delovno mesto.
Kaj pa boš rekel takemu levemu ljubljančanu, ki po vsej verjenosti ni kupil svoje nepremičnine ampak jo dobil oz. še živi pri starših, zdaj pa pametuje kako morajo tudi ostali živeti enako kot on. Ja, super bi bilo, če bi se lahko sprehodil do službe, idealno. Super bi tudi bilo, če bi lahko šel na avtobus ali vlak in bil v 15 minutah v službi, vrhunsko. Super bi bilo, če bi krožki in klubi otrok prišli k njim in ne obratno. Super bi bilo, če bi bila trogivna čez cesto. Zdaj pa to preslikaj na nekoga, ki živi kjer pač živi, kjer ni vlaka, ni avtobusa, ni niti službe. Dejavnosti otrok so v sosednjem mestu/vasi, do kamor ne vozi noben javni prevoz (in nikdar ne bo, ker ni niti malo racionalno). Pa naj jedo potico, ane?
Pa saj nihče ne piše da je treba prepovedat avtomobile in prekopat ceste. Govora je samo o mestu.
Jaz sem z manjšega mesta, kjer so pred leti močno omejili promet po centru, stvar je sedaj 100x boljša. Prej smo bili navajeni da otroka pripeljemo do vrat šole, ker je bil povsod promet in nevarno za peš. Sedaj ga odložimo na robu mesta, kjer ima 900m oeš do šole, kar prehodi v 10ih minutah.
Nekoč pa smo rabili za avtomobilsko pot, ki seveda ni tako direktna 1,5km vožnje in v konicah tudi po 20 minut.
Pa imamo doma še vedno dva avtomobila, samo precej manj z njimi zahajamo v mesto, ker ni potrebe. Ker je z odsotnostjo avtomobilov postalo celo normalno varno za hojo in kolo.
nekikr ::
Vidiš, saj si že vse povedal. Pripelješ se do mesta z avtomobilom, potem pa prestopiš na avtobus. V čem je problem? Kaj, da smo meščani že v mestu in tam stopimo na avtobus?
Problem je, ker celo Ljubljano enačiš s centrom mesta. BTC spada pod Ljubljano. Po vaše do tja ne bi smel z avtomobilom. Potem kar zapri vse trgovine tam. Industrijska cona Šiška? Enako, zapri. Strogi center? Tam je pa že sedaj precej omejeno in dejansko ne bi bilo slabo, če bi bilo še bolj. Ampak tega je malo, pa še to se ureja.
Quix ::
Vidiš, saj si že vse povedal. Pripelješ se do mesta z avtomobilom, potem pa prestopiš na avtobus. V čem je problem? Kaj, da smo meščani že v mestu in tam stopimo na avtobus?
Problem je, ker celo Ljubljano enačiš s centrom mesta. BTC spada pod Ljubljano. Po vaše do tja ne bi smel z avtomobilom. Potem kar zapri vse trgovine tam. Industrijska cona Šiška? Enako, zapri.
Zakaj, saj je izven obvoznice oz. 100 metrov od nje?
Zakaj bi to zapiral, ne razumem, kje vidiš problem, da bi šel BTC zapirat? Ali industrijsko cono Šiška, ki je izven obvoznice? Ali na Rudniku? Si kdaj pomislil, zakaj vsi te centri stojijo ravno zraven obvoznice?
Saj tam avtomobili ne delajo nobenih težav, ne razumem, kaj te sploh muči. Pač na parih kamerah tam okrog izklopiš preverjanje registerske, zapičiš nekaj tabel več, ki obveščajo o plačilu cestnine in problem rešen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Quix ()
BlaY0 ::
nekikr ::
Saj tam avtomobili ne delajo nobenih težav, ne razumem, kaj te sploh muči.
Ne vem kaj potem tebe muči, če je pa vse, kar te moti, že zdaj zaprto za promet? Ali sta nemara dve ulici izvzeti pa bi še tiste dodal? Center Ljubljane je zaprt za promet oz. izredno omejen. Check. Vse ostalo pa promet potrebuje (in to tudi industrija 1 km izven centra - Ljubljana je pač majhna).
Quix ::
Saj tam avtomobili ne delajo nobenih težav, ne razumem, kaj te sploh muči.
Ne vem kaj potem tebe muči, če je pa vse, kar te moti, že zdaj zaprto za promet? Ali sta nemara dve ulici izvzeti pa bi še tiste dodal? Center Ljubljane je zaprt za promet oz. izredno omejen. Check. Vse ostalo pa promet potrebuje (in to tudi industrija 1 km izven centra - Ljubljana je pač majhna).
Če potrebuje, naj plača, da dokaže, da ne potrebuje več kot zares potrebuje. Dostava je tako ali tako izvzeta iz vsega skupaj, pa še industrija bo lahko izredno zadovoljna, ko se ne bojo tovornjaki vlekli v dolgih kolonah osebnih vozil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Quix ()
49106 ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
Quix ::
Komaj čakam, da bodo do vrha napolnjeni tovornjaki po mestih divjali več kot trenutnih 70 km/h.
Saj ne bo razlike, samo ceste bojo bolj prazne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Quix ()
49106 ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
Quix ::
49106 ::
Nekaj podobnega kot ponoči, ko gredo namesto 70 km/h še hitreje.
Si ti prepričan, da si iz Ljubljane? Ker tvoja opažanja se ne ujemajo z realnostjo.
Zakaj ljubljana? Večina nas ne živi v LJ.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
Quix ::
Zakaj ljubljana?
Aja, ok, to je pa izven mojega znanja, ne hodim kaj dosti po slovenskih mestih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Quix ()
gruntfürmich ::
...Če potrebuje, naj plača, da dokaže, da ne potrebuje več kot zares potrebuje...torej je tvoj glavni point to, da se folk kar tja v 3-dni fijaka po ljubljani in dela gužvo?
no, par retardiranih ljubljančanov sigurno, ostalih 99,99% pa sigurno ne.
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Quix ()
Quix ::
gruntfürmich je izjavil:
...Če potrebuje, naj plača, da dokaže, da ne potrebuje več kot zares potrebuje...torej je tvoj glavni point to, da se folk kar tja v 3-dni fijaka po ljubljani in dela gužvo?
no, par retardiranih ljubljančanov sigurno, ostalih 99,99% pa sigurno ne.
Ja, vsi, ki se vozijo v Ljubljano in ne pustijo avtomobila izven obroča, se vozijo v Ljubljano kar v tri krasne. Ker jim je lazje. In ker se jim gladko jebe za vse ostale.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Quix ()
BCSman ::
Quix ::
Nabit davke podjetjem ki ustanavljajo in selijo sedeže v Ljubljano. Ministrstva in javno upravo razselit po Sloveniji. In bo manj gužve v Ljubljani.
Najdi si najcenejši zemljevid in rdeč flomaster. Nariši na Ljubljano veliko rdečo piko. Stopi 2 koraka stran in se zazri vanj, da dojameš, zakaj so ministerstva tu in zakaj so tudi podjetja tu.
Če ne dojameš, naredi enako za vsa ostala mesta.
S čelom se zaleti v najbližji zid in spet poglej.
Ponavljaj, dokler ne dojameš. In mantraj "Kako bi bilo, če bi se moral iz Maribora voziti za vsak drek v Koper."
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Quix ()
Fungi88 ::
Quix ::
Skoraj polovica sodelavcev je iz Ljubljane, od njih jih večina na delo pride z avtom. Pa je firma znotraj obroča.
Seveda, saj so plačali premium ceno stanovanj za to. In plačujejo davke V Ljubljani za to. Ne se zdaj primerjat tam, kjer se ne moreš.
Pa boš videl, ko bo 100.000 manj avtomobilov v Ljubljani vsak dan, lahko vse vpadnice prepolovimo in naredimo kolesarske steze. Se bojo rade volje odločili tudi sami za kolo, pa spili kakšno kavico po poti, pojedli rogljiček,... in prišli prej kot z avtom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Quix ()
BCSman ::
Nabit davke podjetjem ki ustanavljajo in selijo sedeže v Ljubljano. Ministrstva in javno upravo razselit po Sloveniji. In bo manj gužve v Ljubljani.
Najdi si najcenejši zemljevid in rdeč flomaster. Nariši na Ljubljano veliko rdečo piko. Stopi 2 koraka stran in se zazri vanj, da dojameš, zakaj so ministerstva tu in zakaj so tudi podjetja tu.
Če ne dojameš, naredi enako za vsa ostala mesta.
S čelom se zaleti v najbližji zid in spet poglej.
Ponavljaj, dokler ne dojameš. In mantraj "Kako bi bilo, če bi se moral iz Maribora voziti za vsak drek v Koper."
Ne skrbi, delilnica metadona bo še vedno na Metelkovi, zate se ne bo nič spremenilo.
Quix ::
Ne skrbi, delilnica metadona bo še vedno na Metelkovi, zate se ne bo nič spremenilo.
Človek se vpraša, kje si dobil te izkušnje. In tudi lepo razloži, zakaj ne vidiš, da je Ljubljana na sredi Slovenije, vse ostalo pa ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Quix ()
bciciban_ ::
Sodelavec živi ob celovški, sicer tehnično izven obvoznice ampak v tej smeri je obvoznica bolj slabo merilo. Vsako jutro se z ženo vsak s svojim avtom odlejata na delo v vsak svojo firmo znotraj obroča.
Vsak dan jamra kako se je vozil pol ure na delo. Vsak dan jamra kako se bo vozil pol ure dam. Vsak dam jamra kako bo pred blokom vse zaparkirano in bo iskal parkirano mesto.
Pa vseeno ima dva avtomobila in se z njima vsak dan muči po mestu.
Če to ni narobe svet potem pa tudi nevem kaj je
P.S. je pa zagret volilec SDS. Verjetno ma to kaj veze :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bciciban_ ()
BlaY0 ::
Skoraj polovica sodelavcev je iz Ljubljane, od njih jih večina na delo pride z avtom. Pa je firma znotraj obroča.
Očitno je preenostavno. V tem primeru bi bilo potrebno sam avto transport otežiti, da bi postal prezamuden. Tak koncept lepo deluje na Nizozemskem... samo da se kolesar pojavi blizu križišča, se kar vsem avtomobilom vžge rdeč semafor. V zadnjem času celo semaforje za kolesarje odstranjujejo, ker so ugotovili, da sploh niso potrebni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Quix ::
Najboljši so tisti, ki živijo v bloku brez urejenega parkirišča in imajo 2 avtomobila.
Sodelavec živi ob celovški, sicer tehnično izven obvoznice ampak v tej smeri je obvoznica bolj slabo merilo. Vsako jutro se z ženo vsak s svojim avtom odlejata na delo v vsak svojo firmo znotraj obroča.
Vsak dan jamra kako se je vozil pol ure na delo. Vsak dan jamra kako se bo vozil pol ure dam. Vsak dam jamra kako bo pred blokom vse zaparkirano in bo iskal parkirano mesto.
Pa vseeno ima dva avtomobila in se z njima vsak dan muči po mestu.
Če to ni narobe svet potem pa tudi nevem kaj je
Ne govori, te so pa drug del problema. Tokijo ima ureditev, da ne moreš registrirati avtomobila, če ne dokažeš lastništva parkirnega mesta. Milina.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Quix ()
BCSman ::
gruntfürmich ::
Tokijo ima ureditev, da ne moreš registrirati avtomobila, če ne dokažeš lastništva parkirnega mesta. Milina.milina je tudi tokijski javni promet recimo, napram ljubljanskem/slovenskem.
to pa kaj prikladno pozabljate ko gonite svoje halucinacije.
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Quix ()
BlaY0 ::
Ravno tako kot bi moral neljubljančan parkirat v Logatcu in s P+R priti v Ljubljano na šiht, da ne bi onesnaževal ljubljanske megle, bi moral Ljubljančan parkirat v Divači in priti s P+R na obalo. To bi bil fer sistem.
Malo pretiravaš, drugače pa ja, you got the point
Samo rabiš menjavo infrastrukture... namesto parkirišč za avtomobile, postaviš mrežo izposoje koles in skirojev. Za to dobiš celo EU nepovratna sredstva. Za posodobitev/razširitev avtomobilskih cestnih vpadnic jih ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
bciciban_ ::
gruntfürmich je izjavil:
Tokijo ima ureditev, da ne moreš registrirati avtomobila, če ne dokažeš lastništva parkirnega mesta. Milina.milina je tudi tokijski javni promet recimo, napram ljubljanskem/slovenskem.
to pa kaj prikladno pozabljate ko gonite svoje halucinacije.
Imaš kura in jajce problem.
Dokler so ceste polno zabasane z plehom, ne moreš na teh površinah izvajat konkurečnega javnega prevoza.
Graditi podzemno ni racionalno, torej ostane nekaj nadzemnega, ki pa nima prostora ker so avtomobili povsod. Če porežemo 50% avtomobilskega prometa bodo lahko busi postali super hitri in točni. Ali pa kaki mestni vlaki/tramvaji. Namesto 4ih pasov za pleh, ostaneta za avtomobile 2, ostalo pa se preuredi za pešče, kolesarje in vlak/tramvaj/bus.
Quix ::
gruntfürmich je izjavil:
Tokijo ima ureditev, da ne moreš registrirati avtomobila, če ne dokažeš lastništva parkirnega mesta. Milina.milina je tudi tokijski javni promet recimo, napram ljubljanskem/slovenskem.
to pa kaj prikladno pozabljate ko gonite svoje halucinacije.
Imaš kura in jajce problem.
Dokler so ceste polno zabasane z plehom, ne moreš na teh površinah izvajat konkurečnega javnega prevoza.
Graditi podzemno ni racionalno, torej ostane nekaj nadzemnega, ki pa nima prostora ker so avtomobili povsod. Če porežemo 50% avtomobilskega prometa bodo lahko busi postali super hitri in točni. Ali pa kaki mestni vlaki/tramvaji. Namesto 4ih pasov za pleh, ostaneta za avtomobile 2, ostalo pa se preuredi za pešče, kolesarje in vlak/tramvaj/bus.
Točno to. Dejansko bo prišel tudi nekdo izven Ljubljane hitreje v službo v Ljubljano, če se znebimo 100.000 avtomobilov vsakodnevne dnevne migracije iz ljubljanskih cest.
Dokler pa tega ne naredimo, ne moremo imeti bolj učinkovitega javnega prometa, ker ga dnevni migranti zadušijo. Se lepo pozna že rezerviran pas na Dunajsi, vse se vleče in stoji, avtobus pa šviga mimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Quix ()
Quix ::
bi moral Ljubljančan parkirat v Divači in priti s P+R na obalo. To bi bil fer sistem.
Zaradi mene... vsaka občina ima sama pravico urejati svoj prometni režim, edino kar ne more pa je diskriminirati ("ljubljančan") ali zapirati državne ceste in Divače naprej jih je kar nekaj.
Saj pravim, da je Zoki genij, da je prevzel vpadnice v Ljubljano pod občinsko okrilje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Quix ()
BlaY0 ::
bi moral Ljubljančan parkirat v Divači in priti s P+R na obalo. To bi bil fer sistem.
Zaradi mene... vsaka občina ima sama pravico urejati svoj prometni režim, edino kar ne more pa je diskriminirati. Se pravi, boš tudi sam parkiral na Divači.
Ne, sam bo parkiral na svojem parkirišču doma. Bo šel pa v štacuno s kolesom, ker pred njo recimo ne bo parkirišča za avtomobile.
Aja pa malo si narobe citiral...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
3p ::
Tako je fašizem splošen in skupen izraz za ideologijo, doktrine, politična gibanja in politične prakse, pa tudi za politične sisteme in države, v katerih se kažejo izrazito protidemokratične, totalitarne in avtoritarne težnje.
Skratka, vse lastnosti levičarjev. Brez problema se uporablja izraz levi fašisti.
Iz tvojega vira:
"Fašízem (italijansko fascismo) je totalitarni politični sistem, ki se v ožjem pomenu nanaša na desničarsko avtoritarno politično gibanje, ki je vladalo v Italiji med leti 1922 in 1943 pod vodstvom Benita Mussolinija. V širšem pomenu s tem izrazom označujemo vse sisteme vladavine, ki se zgledujejo po prej omenjenem oziroma so mu podobni (nacizem, Francova Španija, Salazarjeva Portugalska, Szálasijeva Madžarska ipd.). Tako je »fašizem« splošen in skupen izraz za ideologijo, doktrine, politična gibanja in politične prakse, pa tudi za politične sisteme in države, v kateri se kažejo izrazito protidemokratične, totalitarne in avtoritarne težnje."
Pa ne nakladajmo. Danes, v časih internetov, je fašizem in fašist pač čisto vse, kar pišočemu ni všeč. "Kaj? Širše ceste bi? Avto-Fašisti!" "Kaj, ne bi širših cest? Levi-kolesarski-fašisti!"
Ta novi pomen je čisto razvodenel originalno rabo, z vsemi njenimi zgodovinskimi konsekvencami. Kar določenemu profilu zelo ustreza.
Quix ::
"Italiji med leti 1922 in 1943 pod vodstvom Benita Mussolinija. V širšem pomenu s tem izrazom označujemo vse sisteme vladavine, ki se zgledujejo po prej omenjenem oziroma so mu podobni (nacizem, Francova Španija, Salazarjeva Portugalska, Szálasijeva Madžarska ipd.).
Skratka, še našteti so sami desni režimi. In prav imaš, ne nakladajmo, tema gre o nečem drugem, samo na začetku se je nekaj fašistov (v pravem pomenu besede) nabralo. In izraza sam ne uporabljam za vsakogar, ampak ga uporabljam pravilno. Za desničarske skrajneže.
bi moral Ljubljančan parkirat v Divači in priti s P+R na obalo. To bi bil fer sistem.
Zaradi mene... vsaka občina ima sama pravico urejati svoj prometni režim, edino kar ne more pa je diskriminirati. Se pravi, boš tudi sam parkiral na Divači.
Ne, sam bo parkiral na svojem parkirišču doma. Bo šel pa v štacuno s kolesom, ker pred njo recimo ne bo parkirišča za avtomobile.
Aja pa malo si narobe citiral...
Sorry. Ampak sam bi storil enako, če ne bi bilo vmes preveč državnih cest Pač ne bi šel na obalo, tako kot ne grem več v Logarsko dolino in ne grem več proti Stari Fužini, kjer sem več denarja pustil za kosilo, kot je vrednih tistih 10 eurov za parkiranje. Denar je marsikomu všeč, kdo pa pravi, da ga moram dajati tistim, ki ga nočejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Quix ()
3p ::
Kaj pa boš rekel takemu levemu ljubljančanu, ki po vsej verjenosti ni kupil svoje nepremičnine ampak jo dobil oz. še živi pri starših, zdaj pa pametuje kako morajo tudi ostali živeti enako kot on. Ja, super bi bilo, če bi se lahko sprehodil do službe, idealno. Super bi tudi bilo, če bi lahko šel na avtobus ali vlak in bil v 15 minutah v službi, vrhunsko. Super bi bilo, če bi krožki in klubi otrok prišli k njim in ne obratno. Super bi bilo, če bi bila trogivna čez cesto. Zdaj pa to preslikaj na nekoga, ki živi kjer pač živi, kjer ni vlaka, ni avtobusa, ni niti službe. Dejavnosti otrok so v sosednjem mestu/vasi, do kamor ne vozi noben javni prevoz (in nikdar ne bo, ker ni niti malo racionalno). Pa naj jedo potico, ane?
V veliki meri gre tudi za kompromisarstvo vozačev.
Namesto dragega stanovanja v žabariji bomo kupili bajto 50km do službe.
1) bajta bo stala malo manj kot staro stanovanje v žabariji (win!)
2) za prevažanje na delo bomo plačani (win!), medtem ko za stanovanje bliže ne bi bili
3) potrebovali bomo več avtov in boljše avte (win!)
4) širše ceste do službe bomo kupili vsi državljani, tudi tisti, ki se ne vozijo v žabarijo (win!) medtem ko bi morali kvadrat za 5 jurjev sami
Tako da, ja, obstajajo razvajeni meščani, ki pa imajo nasproti preračunljive vozače.
Nič od tega ni nelegitimno. Oboji jamrajo v skladu s svojimi interesi. Je pa ena teh opcij dražja za posameznika, druga pa za družbo (win!).
Quix ::
Kaj pa boš rekel takemu levemu ljubljančanu, ki po vsej verjenosti ni kupil svoje nepremičnine ampak jo dobil oz. še živi pri starših, zdaj pa pametuje kako morajo tudi ostali živeti enako kot on. Ja, super bi bilo, če bi se lahko sprehodil do službe, idealno. Super bi tudi bilo, če bi lahko šel na avtobus ali vlak in bil v 15 minutah v službi, vrhunsko. Super bi bilo, če bi krožki in klubi otrok prišli k njim in ne obratno. Super bi bilo, če bi bila trogivna čez cesto. Zdaj pa to preslikaj na nekoga, ki živi kjer pač živi, kjer ni vlaka, ni avtobusa, ni niti službe. Dejavnosti otrok so v sosednjem mestu/vasi, do kamor ne vozi noben javni prevoz (in nikdar ne bo, ker ni niti malo racionalno). Pa naj jedo potico, ane?
V veliki meri gre tudi za kompromisarstvo vozačev.
Namesto dragega stanovanja v žabariji bomo kupili bajto 50km do službe.
1) bajta bo stala malo manj kot staro stanovanje v žabariji (win!)
2) za prevažanje na delo bomo plačani (win!), medtem ko za stanovanje bliže ne bi bili
3) potrebovali bomo več avtov in boljše avte (win!)
4) širše ceste do službe bomo kupili vsi državljani, tudi tisti, ki se ne vozijo v žabarijo (win!) medtem ko bi morali kvadrat za 5 jurjev sami
Tako da, ja, obstajajo razvajeni meščani, ki pa imajo nasproti preračunljive vozače.
Nič od tega ni nelegitimno. Oboji jamrajo v skladu s svojimi interesi. Je pa ena teh opcij dražja za posameznika, druga pa za družbo (win!).
Ampak s vsesplošnimi modnimi trendi po svetu, se lahko ta win zelo hitro spremeni v globok lose. Ljubljana bo slej kot prej zaprla promet znotraj obroča (oz. ga obdavčila). In izkaže se, da vse pogoje za to imamo že sedaj na podlagi dolgoletnega Zokijevega vlečenja pametnih potez v to smer.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Quix ()
gruntfürmich ::
gruntfürmich je izjavil:
Tokijo ima ureditev, da ne moreš registrirati avtomobila, če ne dokažeš lastništva parkirnega mesta. Milina.milina je tudi tokijski javni promet recimo, napram ljubljanskem/slovenskem.
to pa kaj prikladno pozabljate ko gonite svoje halucinacije.
Imaš kura in jajce problem.
Dokler so ceste polno zabasane z plehom, ne moreš na teh površinah izvajat konkurečnega javnega prevoza.
Graditi podzemno ni racionalno, torej ostane nekaj nadzemnega, ki pa nima prostora ker so avtomobili povsod. Če porežemo 50% avtomobilskega prometa bodo lahko busi postali super hitri in točni. Ali pa kaki mestni vlaki/tramvaji. Namesto 4ih pasov za pleh, ostaneta za avtomobile 2, ostalo pa se preuredi za pešče, kolesarje in vlak/tramvaj/bus.
Točno to. Dejansko bo prišel tudi nekdo izven Ljubljane hitreje v službo v Ljubljano, če se znebimo 100.000 avtomobilov vsakodnevne dnevne migracije iz ljubljanskih cest.
Dokler pa tega ne naredimo, ne moremo imeti bolj učinkovitega javnega prometa, ker ga dnevni migranti zadušijo. Se lepo pozna že rezerviran pas na Dunajsi, vse se vleče in stoji, avtobus pa šviga mimo.
edini problem so retardirani levaki, ki se pogovarjajo sami s sabo in halucinirajo, in namesto da bi načrtovali učinkovit javni promet, zaradi svojih frustracij želijo fašistično prepovedovati vse, kar jim opičje razviti možgani napletejo...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Quix ()
Quix ::
gruntfürmich je izjavil:
edini problem so retardirani levaki, ki se pogovarjajo sami s sabo in halucinirajo, in namesto da bi načrtovali učinkovit javni promet, zaradi svojih frustracij želijo fašistično prepovedovati vse, kar jim opičje razviti možgani napletejo...
Vidiš, ko ne razumeš, pa ti je bilo že nekajkrat pojasnjeno (toliko o retardiranosti...).
Dokler se ne znebimo dnevnih migracij, se bolj učinkovit javni promet ne more razviti. Saj vidiš, kaj ste naredili z medmestnim.
c3p0 ::
Prepovedat, obdavčit, povečat javni aparat in ustanovit komisije, polne FDV diplomantov, ki bodo o vsem tem "tuhtale" in razdeljevale denar naprej sebi prijaznim organizacijam. Tako se dela.
Quix ::
Tako se dela.
Malo preveč projiciraš... dejansko ste fašisti taki prestrašenčki, ker se bojite, da bojo vsi naredili tisto kar bi radi sami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Quix ()
Glugy ::
49106 ::
>> edini problem so retardirani levaki, ki se pogovarjajo sami s sabo in halucinirajo, in namesto da bi načrtovali učinkovit javni promet, zaradi svojih frustracij želijo fašistično prepovedovati vse, kar jim opičje razviti možgani napletejo...;)
Prepovedat, obdavčit, povečat javni aparat in ustanovit komisije, polne FDV diplomantov, ki bodo o vsem tem "tuhtale" in razdeljevale denar naprej sebi prijaznim organizacijam. Tako se dela.
Sej tole z ogromnim javnim aparatom ni tako slaba smer, le da ne bi smelo iti za stalno zaposlitev ampak za nekaj letni mandat izžreban iz bazena kvalificiranih državljanov.
Druga opcija je, da vsi delamo 4 ure v zasebnem sektorju, preostanek pa v JS.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Quix ()
gruntfürmich ::
tudi to je opcija, ampak potem seveda izgubiš volilce
pa tudi singapurski model, ko so javni uslužbenci redki, ampak zelo nagrajeni za učinkovitost, bi v sloveniji rezultiralo v izgubi volilcev.
skratka ni nam pomoči...
ti quix pa kar predlagaj izbris, v tvoji retardirani glavi itq ni prostora za kaj drugega
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Quix ()
BCSman ::
chittax ::
Če ne bi bilo avtoindustrije bi tretjina slovencev bila brezposelna, druga tretjina pa tudi, ker ne bi nit do šihta se mogli tranportirat.
Irci nimajo avtoindustrije. Zakaj jih tretjina ni brezposelnih? Asking for a friend.
Irska je pač davčna oaza, kjer ima "slamnata" podjetja večina svetovno najbogatejših korporacij za skrivanje dobičkov in izogibanje davkov. Se tega nabere dovolj, da jim ni potrebno nekaj hudo velikega proizvajati nasploh.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Na cesti | 63741 (24887) | deco16 |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 46860 (33100) | Lowink |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30664 (20750) | jb_j |
» | Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 127236 (100441) | Pika na i |