» »

Gonja proti mobilnosti

Gonja proti mobilnosti

««
9 / 11
»»

starfotr ::

Znižanje hitrosti bo prineslo manj fantomskih zastojev in bolj tekoč promet, manj nesreč in če že bodo nesreče bodo imele manj posledic.

Poleg tega tudi manj potrošenega goriva.

Unchancy ::

sci3nc3 je izjavil:

Brez veze se nekaj prerekate, namesto da bi se pripravili na prihodnost. Saj vsi vemo, da bo država naredila po svoje.

Ja, res je, osebni avtomobil je v danih okoliščinah najhitrejša oblika mobilnosti. Ampak recimo tale primer: Čez 3 leta se država se odloči znižati vse omejitve hitrosti - recimo da se bomo po AC in HC peljali z najvišjo hitrostjo 100 km/h, izven naselja z hitrostjo 70 km/h, v naseljih pa s hitrostjo 30 km/h. Pa privzemimo še, da bo cena goriva čez 3 leta občutno dražja kot je danes, prav tako bojo višje kazni za prekrškarje in prehitre voznike. V tem času pa se država odloči več vlagati v alternativne (zelene) oblike mobilnosti, kar pomeni, da bi čez 3 leta imeli: cenejši in dostopnejši car sharing, moderne železnice za veliko višje hitrosti kot jih premoremo danes in zelo ugodne vozovnice za vlake in avtobuse. Če se opisani scenarij uresniči, ima javni prevoz naenkrat več prednosti kot zasebni.

Kaj boste pa potem? Boste še naprej jamrali, ker zasebni prevoz ni več to kar je bil? Ali se boste raje prilagodili in uporabili druge oblike, ki bojo takrat primerljive z današnjim zasebnim avtomobilskim prevozom? Aja, napisali boste, da v 3 letih to pri nas ni možno. Kaj pa čez 5 ali 10 let?

Zakaj bi bilo treba ljudem zastrupljati uporabo avtomobilov, da bi se posluževali javnega prevoza? Odgovor je enostaven in logičen - ker javni prevoz ni vreden pol kahle dreka in zato je treba uničiti tudi individualni avtomobilski prevoz, nje?
Ljudje smo kupili avtomobile, v njih imamo kar nekaj denarja, zakaj bi se morali na vrat na nos temu odreči za nekaj veliko slabšega? Ja, poznamo odgovor, ker država ne bo investirala v to, če ne bo 100% da se investicija povrne.
Never mind naše investicije v avtomobile, najboljše da jih sprešamo in za to še plačamo in nato nekaj časa trpimo “organsko rast” javnega prevoza, ko bojo storitve bedne, drage in redko dostopne, ampak jebiga, trpi in plačuj, drugače ti bomo naredili življenje za pekel in še dražje.
Bravo, pravi recept za uspeh. Zagotovo zraslo v praznih glavah kaviar levičarjev. Ali pa je to prvi projekt posvojenca iz Ugande?
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Unchancy ()

a_borlak ::

Utk je izjavil:

Jaz sem stoprocenten, da nekdo, ki se 10 let vozi eno uro in več v eno smer vsak dan, nima vsega pošlihtanega v glavi. Zakaj to delajo ne vem, najbrž bi jih moral pregledat kak psihiater. Ali radi igrajo neke mučenike ali jim je doma tako strašno, nekaj mora bit.


Ni služb v naših koncih, ali pa so tako smešno malo plačane, da je tista ura vožnje vredna tega. Tu je problem.

starfotr ::

Saj ti boš še vedno imel avto. Nihče ti ga ne bo vzel. Kje je sedaj problem? Da ti bo slaba investicija postala še slabša? Predvidevam, da nimaš dovolj denarja oz. živiš preko svojih zmožnosti na kredit/lizing.

Unchancy ::

starfotr je izjavil:

Saj ti boš še vedno imel avto. Nihče ti ga ne bo vzel. Kje je sedaj problem? Da ti bo slaba investicija postala še slabša? Predvidevam, da nimaš dovolj denarja oz. živiš preko svojih zmožnosti na kredit/lizing.

Don’t quit your day job.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

trancer01 ::

Avte je treba prepovedati, prav tako traktorje, tovornjake, letala, ladje, mopede, vse z motorjem na notranje ali zunanje izgorevanje. Prepovedati je treba tudi meso, gnojila, škropiva, CO2, kurjenje premoga, jedrsko energijo. Zmanjšati je treba porabo elektrike na nivo iz leta 1890 in ves svet pokriti z vetrnicami in sončnicami. Nato je treba prepovedati tudi vse izstrelitve raket v vesolje. Ko to izvedemo, bo na Zemlji raj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trancer01 ()

Pwoob!Sloob ::

trancer01 je izjavil:

Avte je treba prepovedati, prav tako traktorje, tovornjake, letala, ladje, mopede, vse z motorjem na notranje ali zunanje izgorevanje. Prepovedati je treba tudi meso, gnojila, škropiva, CO2, kurjenje premoga, jedrsko energijo. Zmanjšati je treba porabo elektrike na nivo iz leta 1890 in ves svet pokriti z vetrnicami in sončnicami. Nato je treba prepovedati tudi vse izstrelitve raket v vesolje. Ko to izvedemo, bo na Zemlji raj.


Si boste pa nabrali kar nekaj medalj, mar ne?

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Danes gredo, vsaj planirano je tako, s traktorji v Ljubljano. Samo par njih. Bomo v praksi preizkusili, kako je promet tekoč in brez zastojev, če hitrost znižaš na 30 km/h.

Utk ::

Pwoob!Sloob je izjavil:

Utk je izjavil:

Če se bo šlo v nižanje omejitev hitrosti, zato da bo javni prevoz bolj konkurenčen

Ne zato. Zato, da bo avtomobil postal preveč neznosen, da bi se z njim zapeljal v mesto.

Se pravi, da bo zato.
In zakaj se bi moral jaz vozit 70 po Prekmurju, ker si v Ljubljani ne znate uredit javnega prevoza. Mi lahko to razložiš?

energetik ::

sci3nc3 je izjavil:

Ja, res je, osebni avtomobil je v danih okoliščinah najhitrejša oblika mobilnosti. Ampak recimo tale primer: Čez 3 leta se država se odloči znižati vse omejitve hitrosti - recimo da se bomo po AC in HC peljali z najvišjo hitrostjo 100 km/h, izven naselja z hitrostjo 70 km/h, v naseljih pa s hitrostjo 30 km/h. Pa privzemimo še, da bo cena goriva čez 3 leta občutno dražja kot je danes, prav tako bojo višje kazni za prekrškarje in prehitre voznike. V tem času pa se država odloči več vlagati v alternativne (zelene) oblike mobilnosti, kar pomeni, da bi čez 3 leta imeli: cenejši in dostopnejši car sharing, moderne železnice za veliko višje hitrosti kot jih premoremo danes in zelo ugodne vozovnice za vlake in avtobuse. Če se opisani scenarij uresniči, ima javni prevoz naenkrat več prednosti kot zasebni.

Kaj boste pa potem? Boste še naprej jamrali, ker zasebni prevoz ni več to kar je bil? Ali se boste raje prilagodili in uporabili druge oblike, ki bojo takrat primerljive z današnjim zasebnim avtomobilskim prevozom? Aja, napisali boste, da v 3 letih to pri nas ni možno. Kaj pa čez 5 ali 10 let?
Tudi če se uvedejo take omejitve hitrosti, bo avto še vedno hitrejši, saj že zdaj ne moremo voziti kaj dosti hitreje od tega. Na obroču si vesel, če greš lahko kaj več kot 110km/h, v mestu pa tudi, če se lahko pelješ več kot 30. Kazni za prekršek v svoji 25-letni vozniški dobi še nisem dobil, tako da mi za kazni dol visi.
Glede goriva me danes bencin za obe smeri stane 3,8€; če grem z LPP in ujamem 1,5h prehoda, me stane 2,6. Ker pa je prehod skoraj nemogoče ujeti, bi plačal 5,2€. Tudi če se bencin drastično podraži, bom še vedno tam-tam s stroški LPP.
vires in numeris

asdf_jklc ::

sci3nc3 je izjavil:

Brez veze se nekaj prerekate, namesto da bi se pripravili na prihodnost. Saj vsi vemo, da bo država naredila po svoje.

Ja, res je, osebni avtomobil je v danih okoliščinah najhitrejša oblika mobilnosti. Ampak recimo tale primer: Čez 3 leta se država se odloči znižati vse omejitve hitrosti - recimo da se bomo po AC in HC peljali z najvišjo hitrostjo 100 km/h, izven naselja z hitrostjo 70 km/h, v naseljih pa s hitrostjo 30 km/h. Pa privzemimo še, da bo cena goriva čez 3 leta občutno dražja kot je danes, prav tako bojo višje kazni za prekrškarje in prehitre voznike. V tem času pa se država odloči več vlagati v alternativne (zelene) oblike mobilnosti, kar pomeni, da bi čez 3 leta imeli: cenejši in dostopnejši car sharing, moderne železnice za veliko višje hitrosti kot jih premoremo danes in zelo ugodne vozovnice za vlake in avtobuse. Če se opisani scenarij uresniči, ima javni prevoz naenkrat več prednosti kot zasebni.

Kaj boste pa potem? Boste še naprej jamrali, ker zasebni prevoz ni več to kar je bil? Ali se boste raje prilagodili in uporabili druge oblike, ki bojo takrat primerljive z današnjim zasebnim avtomobilskim prevozom? Aja, napisali boste, da v 3 letih to pri nas ni možno. Kaj pa čez 5 ali 10 let?

Nižje omejitve - super. Jaz že sedaj na AC vozim bliže 100 kot 130... tudi pri 70 je poraba nižja kot pri 90. Vožnje po naselju nimam - 30 je mal počas, ampak ajde. Kupim take omejitve. Višja cena goriva, BMK.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: asdf_jklc ()

Utk ::

a_borlak je izjavil:

Utk je izjavil:

Jaz sem stoprocenten, da nekdo, ki se 10 let vozi eno uro in več v eno smer vsak dan, nima vsega pošlihtanega v glavi. Zakaj to delajo ne vem, najbrž bi jih moral pregledat kak psihiater. Ali radi igrajo neke mučenike ali jim je doma tako strašno, nekaj mora bit.


Ni služb v naših koncih, ali pa so tako smešno malo plačane, da je tista ura vožnje vredna tega. Tu je problem.

Ne kupim.

Pwoob!Sloob ::

Unchancy je izjavil:


Zakaj bi bilo treba ljudem zastrupljati uporabo avtomobilov, da bi se posluževali javnega prevoza? Odgovor je enostaven in logičen - ker...


... duši ljubljano in upočasnjuje javni prevoz, ki bi bil bolj učinkovit, kot avtomobili zdaj, v kolikor na cesti ne bi bilo avtomobilov. Rešitev: odstranimo jih iz cest z zaračunavanjemu uvoza v Ljubljano, kjer bo tisti, ki nujno "mora" z avtom v Ljubljano, lahko še vedno šel, vsem ostalim, ki jim pa ni treba in lahko Ljubljano razbremenijo s svojim prestopom na javni potniški promet ter ga naredijo zaradi tega mnogo hitrejšega, pa daje iniciativo, da prišparajo, če res storijo tako.

Morate pa kar kompleksne miselne akrobacije delati, mar ne? Pa tako preprosto je vse skupaj. :)

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Lej, jebala te Ljubljana. Zarad mene si dajte omejitev v Lj 5 na uro, ne vem kdo vam brani. Ampak kaj imamo drugi s tem?

Unchancy ::

Pwoob!Sloob je izjavil:

Unchancy je izjavil:


Zakaj bi bilo treba ljudem zastrupljati uporabo avtomobilov, da bi se posluževali javnega prevoza? Odgovor je enostaven in logičen - ker...


duši ljubljano in upočasnjuje javni prevoz, ki bi bil bolj učinkovit, kot avtomobili zdaj, v kolikor na cesti ne bi bilo avtomobilov. Rešitev: odstranimo jih iz cest z zaračunavanjemu uvoza v Ljubljano, kjer bo tisti, ki nujno "mora" z avtom v Ljubljano, lahko še vedno šel, vsem ostalim, ki jim pa ni treba in lahko Ljubljano razbremenijo s svojim prestopom na javni potniški promet ter ga naredijo zaradi tega mnogo hitrejšega, pa daje iniciativo, da prišparajo, če res storijo tako.

Napačen pristop. Naredi javni prevoz bistveno boljši in si zmagal. Meni ne pride na misel, da bi se zjutraj v špici peljal v Ljubljano z avtom, ker je javni prevoz za en drek, si zaenkrat organiziram stvari tako, da če grem v Ljubljano, grem tako, da pridem v bližino po 9:30. Če bi bil javni prevoz vreden pol kurca, bi se peljal z vlakom in potem s trolo ali taksijem.
Ne rabiš mi za to zastrupljat vožnje z avtom. Kdor dela v centru Ljubljane, bo zagotovo rajši od gužvanja na vpadnicah in iskanja parkplaca uporabil hitri vlak, ki te dostavi v center hassle free. Ampak ne, dejmo so vsrat ljudem na krožnik, ker smo drama queens.
Nazadnje sem šel v Ljubljano z vlakom enkrat pred korono, sneg pa to. S taksijem potem do destinacije, taksist se ni znašel po mestu, govoril srbsko, nazaj potem z vlakom ni bilo sedeža, gneča - bedna izkušnja.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Unchancy ()

energetik ::

Pwoob!Sloob je izjavil:

Unchancy je izjavil:


Zakaj bi bilo treba ljudem zastrupljati uporabo avtomobilov, da bi se posluževali javnega prevoza? Odgovor je enostaven in logičen - ker...


... duši ljubljano in upočasnjuje javni prevoz, ki bi bil bolj učinkovit, kot avtomobili zdaj, v kolikor na cesti ne bi bilo avtomobilov. Rešitev: odstranimo jih iz cest z zaračunavanjemu uvoza v Ljubljano, kjer bo tisti, ki nujno "mora" z avtom v Ljubljano, lahko še vedno šel, vsem ostalim, ki jim pa ni treba in lahko Ljubljano razbremenijo s svojim prestopom na javni potniški promet ter ga naredijo zaradi tega mnogo hitrejšega, pa daje iniciativo, da prišparajo, če res storijo tako.

Morate pa kar kompleksne miselne akrobacije delati, mar ne? Pa tako preprosto je vse skupaj. :)
Lej ti lahko svoje akrobacije mirno izvajaš, ampak še vedno se moraš zavedati, da bi za tako korenito spremembo prehoda iz avta na JPP moralo par 100.000 ljudi povsem spremeniti življenski slog. Večino popoldanski dejavnosti za otroke se lahko kar odpiše, ker časovno ne pride skozi. Nakupi špecerije na poti iz šihta odpadejo, vse bi se skoncentriralo na soboto, ko bi bil kaos.
Že samo tistih 9h v vrtcu bi bilo možno le pri nekaterih starših, kjer je možen zamik obeh šihtov, šolski otroci bi bili še več sami doma. Itd, itd.
Razen v primeru, da se naredi v LJ metro, TGV-je med večjimi mesti, povsem ločene proge za buse v mestih. Povej mi kdo bo to vse plačal in izvedel, ko niti fizičnega prostora ni za kaj takega narest.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Pwoob!Sloob ::

Unchancy je izjavil:

Pwoob!Sloob je izjavil:

Unchancy je izjavil:


Zakaj bi bilo treba ljudem zastrupljati uporabo avtomobilov, da bi se posluževali javnega prevoza? Odgovor je enostaven in logičen - ker...


duši ljubljano in upočasnjuje javni prevoz, ki bi bil bolj učinkovit, kot avtomobili zdaj, v kolikor na cesti ne bi bilo avtomobilov. Rešitev: odstranimo jih iz cest z zaračunavanjemu uvoza v Ljubljano, kjer bo tisti, ki nujno "mora" z avtom v Ljubljano, lahko še vedno šel, vsem ostalim, ki jim pa ni treba in lahko Ljubljano razbremenijo s svojim prestopom na javni potniški promet ter ga naredijo zaradi tega mnogo hitrejšega, pa daje iniciativo, da prišparajo, če res storijo tako.

Napačen pristop. Naredi javni prevoz bistveno boljši in si zmagal.

Točno to zagovarjam. In dokler se ne znebimo avtomobilov, ki upočasnujejo avtobuse iz cest, ga ne moremo narediti boljšega.

driver_x ::

sci3nc3 je izjavil:

Kaj boste pa potem? Boste še naprej jamrali, ker zasebni prevoz ni več to kar je bil? Ali se boste raje prilagodili in uporabili druge oblike, ki bojo takrat primerljive z današnjim zasebnim avtomobilskim prevozom? Aja, napisali boste, da v 3 letih to pri nas ni možno. Kaj pa čez 5 ali 10 let?


Avti zame pomenijo razmeroma visok strošek. Že zaradi tega bi bil zelo vesel, če jih ne bi več potreboval. Ampak realnost je pač taka, da za moje potrebe in potrebe družine niti električni avto ne pride v poštev. O alternativah bom razmišljal takrat, ko bodo na voljo.

Pwoob!Sloob ::

energetik je izjavil:

Lej ti lahko svoje akrobacije mirno izvajaš, ampak še vedno se moraš zavedati, da bi za tako korenito spremembo prehoda iz avta na JPP moralo par 100.000 ljudi povsem spremeniti življenski slog. Večino popoldanski dejavnosti za otroke se lahko kar odpiše, ker časovno ne pride skozi. Nakupi špecerije na poti iz šihta odpadejo, vse bi se skoncentriralo na soboto, ko bi bil kaos.
Že samo tistih 9h v vrtcu bi bilo možno le pri nekaterih starših, kjer je možen zamik obeh šihtov, šolski otroci bi bili še več sami doma. Itd, itd.
Razen v primeru, da se naredi v LJ metro, TGV-je med večjimi mesti, povsem ločene proge za buse v mestih. Povej mi kdo bo to vse plačal in izvedel, ko niti fizičnega prostora ni za kaj takega narest.


Zakaj misliš, da bi me to moralo zanimati? A je vas zanimalo, ko ste meni korenito spreminjali življenski slog? Me za zraven še zastrupljali (samo del problema)? Zakaj bi se jaz ukvarjal z nečem s čimer se vi ne?

Metro se ne bo zgradil, ker cela Ljubljana, da ne rečem ljubljanska kotlina, plava na podtalnici. In zato, ker ni nobenega razloga, da moja občina investira miljarde, zato, da bi se vi vozili. Še lpp je odveč, tak plačujete davke svoji občini, ne Ljublani. Se bo raje vam zaračunalo, pa je problem rešen.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Podtalnica za metro ni problem. Se da vse narediti.

Problem je predvsem v tem, da za nek normalen, delujoč metro rabiš gosto koncentracijo cirka 2 milijionov ljudi.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Magic1 ::

300k ljudi je tako malo mestece, da podzemno ne bo ugledalo.
Magic

Unchancy ::

Pwoob!Sloob je izjavil:

Unchancy je izjavil:

Pwoob!Sloob je izjavil:

Unchancy je izjavil:


Zakaj bi bilo treba ljudem zastrupljati uporabo avtomobilov, da bi se posluževali javnega prevoza? Odgovor je enostaven in logičen - ker...


duši ljubljano in upočasnjuje javni prevoz, ki bi bil bolj učinkovit, kot avtomobili zdaj, v kolikor na cesti ne bi bilo avtomobilov. Rešitev: odstranimo jih iz cest z zaračunavanjemu uvoza v Ljubljano, kjer bo tisti, ki nujno "mora" z avtom v Ljubljano, lahko še vedno šel, vsem ostalim, ki jim pa ni treba in lahko Ljubljano razbremenijo s svojim prestopom na javni potniški promet ter ga naredijo zaradi tega mnogo hitrejšega, pa daje iniciativo, da prišparajo, če res storijo tako.

Napačen pristop. Naredi javni prevoz bistveno boljši in si zmagal.

Točno to zagovarjam. In dokler se ne znebimo avtomobilov, ki upočasnujejo avtobuse iz cest, ga ne moremo narediti boljšega.

Saj to je že precej daleč. Iz Gorenjske imaš en pas za vstop v mesto. Drugače pa naredi večje parkplace izven obvoznice in Bicikel štante in trole, potem pa lahko zapreš vse pasove za osebne avtomobile.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Unchancy ()

driver_x ::

... duši ljubljano in upočasnjuje javni prevoz, ki bi bil bolj učinkovit, kot avtomobili zdaj, v kolikor na cesti ne bi bilo avtomobilov. Rešitev: odstranimo jih iz cest z zaračunavanjemu uvoza v Ljubljano, kjer bo tisti, ki nujno "mora" z avtom v Ljubljano, lahko še vedno šel, vsem ostalim, ki jim pa ni treba in lahko Ljubljano razbremenijo s svojim prestopom na javni potniški promet ter ga naredijo zaradi tega mnogo hitrejšega, pa daje iniciativo, da prišparajo, če res storijo tako.


Vedno bolj je očitno, da take ideje lahko zrastejo samo pri zakompleksanih prebivalcih glavnega mesta, ki si avtomobila ne morejo privoščiti (ali niti nimajo vozniškea dovoljenja) in so zato obsojeni na uporabo totalno neučinkovitega javnega prevoza. Taki bi potem najraje prepovedali avtomobile po celi državi, misleč da jim bo to rešilo problem javnega prevoza.

starfotr ::

Magic1 je izjavil:

300k ljudi je tako malo mestece, da podzemno ne bo ugledalo.


Zürich ima 450k ljudi in ima podzemno. Ampak je stara že več desetletij.

driver_x ::

Magic1 je izjavil:

300k ljudi je tako malo mestece, da podzemno ne bo ugledalo.


Saj to je najbolj žalostno. Da eno tako mestece ne uspe urediti tako osnovnih zadev, kot je javni prevoz in ostala, s prometom povezana infrastruktura.

Mato989 ::

Mi rabimo samo še 1 dvopasovnico od Blagovice ki gre posebej in se priključi na avtocesto nazaj doli pri Logatcu pa bo naenkrat bolje.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Invictus ::

driver_x je izjavil:

Magic1 je izjavil:

300k ljudi je tako malo mestece, da podzemno ne bo ugledalo.


Saj to je najbolj žalostno. Da eno tako mestece ne uspe urediti tako osnovnih zadev, kot je javni prevoz in ostala, s prometom povezana infrastruktura.

Dnevni migranti naj dohodnino plačujejo tam kjer delajo, ne tam kjer živijo, pa bo takoj bolje.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Unchancy ::

Mato989 je izjavil:

Mi rabimo samo še 1 dvopasovnico od Blagovice ki gre posebej in se priključi na avtocesto nazaj doli pri Logatcu pa bo naenkrat bolje.

Zunanji ring. Blagovica - Kranj - Logatec - Ivančna gorica.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Unchancy ()

energetik ::

Mato989 je izjavil:

Mi rabimo samo še 1 dvopasovnico od Blagovice ki gre posebej in se priključi na avtocesto nazaj doli pri Logatcu pa bo naenkrat bolje.

Pa še eno med Kranjem in Logatcem, pa med Vrhniko in Grosupljim. Ampak to bi bili neprekinjeni tuneli in viadukti.
vires in numeris

Magic1 ::

starfotr je izjavil:

Magic1 je izjavil:

300k ljudi je tako malo mestece, da podzemno ne bo ugledalo.


Zürich ima 450k ljudi in ima podzemno. Ampak je stara že več desetletij.

A pa to sploh šteje? Kot da bi pri nas povezali Vič/Bežigrad in to je to. Rešila bi mogoče 1/4 problema.
Magic

Mato989 ::

Unchancy je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Mi rabimo samo še 1 dvopasovnico od Blagovice ki gre posebej in se priključi na avtocesto nazaj doli pri Logatcu pa bo naenkrat bolje.

Pa nobenih odcepov do Logatca.


Ja itak, nobenega odcepa med Blagovico in Logatcom, samo da se izogneš Lukovici, Domžalam in Brezovici pri LJ ...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Pwoob!Sloob ::

Unchancy je izjavil:

Pwoob!Sloob je izjavil:

Unchancy je izjavil:

Pwoob!Sloob je izjavil:

Unchancy je izjavil:


Zakaj bi bilo treba ljudem zastrupljati uporabo avtomobilov, da bi se posluževali javnega prevoza? Odgovor je enostaven in logičen - ker...


duši ljubljano in upočasnjuje javni prevoz, ki bi bil bolj učinkovit, kot avtomobili zdaj, v kolikor na cesti ne bi bilo avtomobilov. Rešitev: odstranimo jih iz cest z zaračunavanjemu uvoza v Ljubljano, kjer bo tisti, ki nujno "mora" z avtom v Ljubljano, lahko še vedno šel, vsem ostalim, ki jim pa ni treba in lahko Ljubljano razbremenijo s svojim prestopom na javni potniški promet ter ga naredijo zaradi tega mnogo hitrejšega, pa daje iniciativo, da prišparajo, če res storijo tako.

Napačen pristop. Naredi javni prevoz bistveno boljši in si zmagal.

Točno to zagovarjam. In dokler se ne znebimo avtomobilov, ki upočasnujejo avtobuse iz cest, ga ne moremo narediti boljšega.

Saj to je že precej daleč. Iz Gorenjske imaš en pas za vstop v mesto. Drugače pa naredi večje parkplace izven obvoznice in Bicikel štante in trole, potem pa lahko zapreš vse pasove za osebne avtomobile.


Mhm, to je ideja, samo bolj nežno, zaračunaš za vožnjo po mestu, če je potreba, naj se kdorkoli pelje kamor hoče, za vsakodnevno preseravanje pa naj bo predrago.

P+R lokacije

Zgodovina sprememb…

Pwoob!Sloob ::

Invictus je izjavil:

Podtalnica za metro ni problem. Se da vse narediti.

Problem je predvsem v tem, da za nek normalen, delujoč metro rabiš gosto koncentracijo cirka 2 milijionov ljudi.


Seveda, če so predor potegnili pod rokavskim prelivom se da vse, vprašanje je kdo bo to plačal.

driver_x ::

Pwoob!Sloob je izjavil:

Seveda, če so predor potegnili pod rokavskim prelivom se da vse, vprašanje je kdo bo to plačal.


Plača naj tisti, ki je nezadovoljen s sedanjim stanjem.

Pwoob!Sloob ::

driver_x je izjavil:

Pwoob!Sloob je izjavil:

Seveda, če so predor potegnili pod rokavskim prelivom se da vse, vprašanje je kdo bo to plačal.


Plača naj tisti, ki je nezadovoljen s sedanjim stanjem.

Bo bolj pravilno, če tisti, ki povzročajo sedanje stanje. Sicer lahko pridemo do nepredvidenih posledic, kjer bo sodnik šel v zapor zaradi kriminala obtoženca.

Zgodovina sprememb…

driver_x ::

Saj stanja ne povzročajo po lastni krivdi! To je tako, kot da bi za dolge čakalne vrste v zdravstvu okrivil paciente.

Pwoob!Sloob ::

driver_x je izjavil:

Saj stanja ne povzročajo po lastni krivdi! To je tako, kot da bi za dolge čakalne vrste v zdravstvu okrivil paciente.

No to je pa tista pregovorna kmečka mentaliteta, kjer se kmet vedno postravi v vlogo žrtve in, ko mu paše, kriči kako živimo v socializmu in da morajo vsi drugi posrkbeti zanj, ko pa ne, je najtrši neoliberalist.

Ne. Ne živimo več v planskem gospodarjenju, kjer ima država v lasti podjetja in diktira kje so locirana. Ravno tako tebe nihče ne sili, da živiš kjer živiš.

Tako, da - izkjučno po lastni krivdi.

Zgodovina sprememb…

ZveeZ ::

Pwoob!Sloob je izjavil:


Ne. Ne živimo več v planskem gospodarjenju, kjer ima država v lasti podjetja in diktira kje so locirana. Ravno tako tebe nihče ne sili, da živiš kjer živiš.

Tako, da - izkjučno po lastni krivdi.


Torej naj se tisti, ki ga moti 3h/dan zmerne gnece v LJ, preprosto preseli/zaposli/zdravi izven LJ.

Pwoob!Sloob ::

ZveeZ je izjavil:

Pwoob!Sloob je izjavil:


Ne. Ne živimo več v planskem gospodarjenju, kjer ima država v lasti podjetja in diktira kje so locirana. Ravno tako tebe nihče ne sili, da živiš kjer živiš.

Tako, da - izkjučno po lastni krivdi.


Torej naj se tisti, ki ga moti 3h/dan zmerne gnece v LJ, preprosto preseli/zaposli/zdravi izven LJ.


Verjamem, da bi si kaj takega želel, ampak hec je, da o tem odločamo Ljubljančani s svojimi glasovi, saj veš, stalno prebivališče, občine, župani in podobno.

starfotr ::

V bistvu je bila nazadnje v LJ precej slaba volilna udeležba.

ZveeZ ::

Pwoob!Sloob je izjavil:

ZveeZ je izjavil:

Pwoob!Sloob je izjavil:


Ne. Ne živimo več v planskem gospodarjenju, kjer ima država v lasti podjetja in diktira kje so locirana. Ravno tako tebe nihče ne sili, da živiš kjer živiš.

Tako, da - izkjučno po lastni krivdi.


Torej naj se tisti, ki ga moti 3h/dan zmerne gnece v LJ, preprosto preseli/zaposli/zdravi izven LJ.


Verjamem, da bi si kaj takega želel, ampak hec je, da o tem odločamo Ljubljančani s svojimi glasovi, saj veš, stalno prebivališče, občine, župani in podobno.


Pa sam si izustil:
"Ravno tako tebe nihče ne sili, da živiš kjer živiš.

Tako, da - izkjučno po lastni krivdi."

Edit: mene boli k kje ti zivis in kako bi rad zivel.
Ti ostalim svetujes selitev. Upostevaj svoj nasvet, ce ti kaj ne pase.

Tudi v mojih krajih je poleti se in se guzve, pa sem se s tem sprijaznil, ker vem, da imam raje guzvo na soncu kakor mir v megli:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

starfotr ::

Gužve so zaradi slabega javnega prevoza in neuporabe kolesa in hoje.

Ljudje pa ne uporabljajo kolesa zaradi slabe kolesarske infrastrukture, v kar je zajeto kolesarske steze in tudi kolesarnice doma ter v mestu/službi. Pomagalo bi tudi, če bi bili tuši na delovnem mestu.

Scaramouche3 ::

Vsak ki živi v Lj ve da gužva moti samo tiste izven LJ ker se morajo not in ven peljat, to so pa isti ki bi radi Ljubljančanom prepovedat vožnjo.

Kako patetično, vse kaže na sindrom podeželnih ljudi, ki vedno mislijo da jim vsak iz Lj uničuje življenje.

driver_x ::

Javni prevoz v Ljubljani je bil zanič že prej kot se je zabasala z avti. Gneča je samo posledica tega. Jaz sem se iz Ljubljane odselil pred več kot 25 leti. Saj razumem, to so zadeve, ki politikom smrdijo, ker niso enostavne. Ampak toliko pa spet niso neumni, da bi iz Ljubljane izgnali promet ali uvedli vstopno takso. Podjetja imajo že sedaj problem dobiti ljudi, potem bi se jih pa večina preselila v ljudem bolj prijazna okolja. Potem res ne bi bilo več gneče na ulicah, saj tam ne bi bilo ničesar več. Prav tako ne moreš od vseh teh migrantov pričakovati, da se bodo preselili v Ljubljano, kjer je cena kvadratnega metra stanovanja že več kot 5000 eur. Evo, to je tudi ena od posledic politike centralizacije. A to te pa ne moti? Jaz sem si za ceno malo boljšega stanovanja v Ljubljani naredil hišo s 450 kv. metri nekje v okolici. Prav nič me ne mika, da bi se vrnil nazaj. Tistih nekaj voženj na mesec že potrpim v kolonah. Sem pa vsaj toliko uvideven do ostalih, da kadar moram v Ljubljano sam, ali v dveh, vzamem dvosedežni avto. Tako je izkoriščenost prostora v avtu večja, da me ne boste obtoževali, da se zapovrh v avtu vozim sam.

Unchancy ::

kadar moram v Ljubljano sam, ali v dveh, vzamem dvosedežni avto.


8-) Lepa. A kdaj obžaluješ, da ne pripadaš več ljubljanskemu plemenu? In posledično "ne moreš več preko svojega glasu imeti možnost vplivanja na občinsko politiko MOLa"?
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

driver_x ::

Čeprav sem rojen v Ljubljani, že dolgo o Ljubljančanih govorim v tretji osebi.

Scaramouche3 ::

driver_x je izjavil:

Čeprav sem rojen v Ljubljani, že dolgo o Ljubljančanih govorim v tretji osebi.


Sej to je logično, če že 25 let ne živiš v civilizaciji, je tudi tvoja osebna identiteta takšna da si prevzel kmečko.
Nič narobe, samo potem bi bilo bolje da ne govorite nam kako se moramo odreči avtomobilov, medtem jih boste pa vi obdržali in to samo zato ker delajo gužvo vam ko prihajate in hodite izven civilizacije nazaj na selo!

Unchancy ::

Meni se zdi Ljubljana uporabna lokacija. Precenjena, ampak uporabna. Živelj me pa dokaj odbija.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

driver_x ::

Scaramouche3 je izjavil:

driver_x je izjavil:

Čeprav sem rojen v Ljubljani, že dolgo o Ljubljančanih govorim v tretji osebi.


Sej to je logično, če že 25 let ne živiš v civilizaciji, je tudi tvoja osebna identiteta takšna da si prevzel kmečko.
Nič narobe, samo potem bi bilo bolje da ne govorite nam kako se moramo odreči avtomobilov, medtem jih boste pa vi obdržali in to samo zato ker delajo gužvo vam ko prihajate in hodite izven civilizacije nazaj na selo!


Malo si zamešal. Jaz se ne hodim gužvati v Ljubljano in zahtevam, da se kdorkoli odreče avtomobilu. Kraj, kjer sedaj živim, je bil od nekdaj industrijski, za razliko od Ljubljane.

driver_x ::

Edit: NE zahtevam, da se kdorkoli odreče avtomobilu zaradi mojega udobja ...
««
9 / 11
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Na cesti
56260982 (22128) deco16
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19929911 (19997) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35578147 (67556) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18132343 (26744) BigWhale

Več podobnih tem