» »

radarji v Ljubljani

radarji v Ljubljani

darksamurai ::

Ne morem verjeti kako ste nekateri omejeni v razmišljanju. Vsi ki opevate tuja mesta (Tokio & ostale metropole) definitivno niste bili tam.

Kaj je skupno tem opevanim mestom z malo avtomobili? Vrhunski javni promet! V LJ se je v zadnjih letih javni promet kvečjemu poslabšal, ne pa izboljšal. Ob 8:00 je na bavarskem dvoru nemogoče vstopiti na trolo, ker so nabito polne. Javni promet v LJ ne bi zdržal omejitev. Vsaj 5x premalo trol, da bi lahko sploh razmišljali o omejitvah.

ginekk je izjavil:


Dokler ni nobene alternative - take da sediš in se pelješ pod streho - ki terja le malo več časa in malo manj udobja v primerjavi z avtom, bo slednji še vedno de facto referenca novodobne mobilnosti.


Točno tako. Da ne omenjam, da si s podzemno hitrejši kot z avtom.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Kaj je skupno velikim mestom in v Ljubljani tega ni?

Preprosto so toliko večja, da javni promet postane upravičen...

Vam sploh ni jasno, kaka masa folka se zjutraj in popoldne premika v službo in nazaj. Ljubljana je drobižek...

Ne moreš v LJ narediti podzemne železnice, ker finančno ni upravičena, ker ni dovolj folka... Če dodaš še totalno razseljenost folka, glede na našo urbanistično politiko, ti hitro postane jasno, da javni promet ni časovno upravičen.

Poleg tega časovno sploh ne gre skozi. Če hodiš iz ene vasi iz okolice Kranja v Ljubljano, traja avtobus 2 uri v eno smer. Z avtom 30 minut. Me zanima kdo od nakladačev tukaj bo šel na bus...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Gagatronix ::

Ja, tudi za tramvaj so se drli, da ni mesta zanj v Ljubljani in so ga ukinili po 57 letih.

Ne vem s katerimi avtobusi se ti vozis, ampak jaz sem komot iz Britofa prisel v Ljubljano v roku ene ure.

videc ::

Tramvaja je bilo škoda. Zanimivo, da npr. v Zagrebu še vedno dela bp.

Gagatronix ::

V Zagrebu in Subotici so mnogi ljubljanski tramvaji vozili se leta.

Ahim ::

krempelj je izjavil:

Ahim je izjavil:

krempelj je izjavil:

Koliko pa porabis s kolesom, moja mularija tezi, ce ne gremo s kolesom, cel zur. Najdi si primerno prevozno sredstvo, wtf, a nic ne cenite svojega casa? Ali pac ne znas vozit kolesa (skiroja, e-hypa,...)?

Z elektricnim skirojem porabim priblizno pet minut, ampak si ne upam voziiti kadar je mokro + prilepljeno listje po tleh (kot je bilo jeseni) ali pa poledenelo (kot je zdaj na vseh sencnih legah, torej vsaj pol poti, ker pac vozim po predpisih, po pravi strani). Pa kot receno - ni za vsakega oziroma za vsako situacijo, nekateri grejo recimo v vrtec, v solo, v trgovine ...


Ja, seveda, e-skiro je jajc ampak ga je treba imeti, da se malo poziras. Mogoce bi pa pomislil na old school tehnologije, kolo - na toast in nekaj spricov olja na verigo 1x na mesec? Glede trgovine ipd., pa kar odnehaj, to so lame izgovori, ce nisi sposoben zjutraj predvideti, da bos sel v trgovino, ti sploh izpita za avto ne bi smeli dati ( s tem, da imam za te namene prikolico za kolo, niti v stacuno ne grem vec z avtom). To je enkrat na teden, ajde, dvakrat. Ostane 5 dni. Vozis se pa 7 dni na teden. Pa 70 eurov na mesec das za fitnes.

Ne bi. Kolo je primerno za tiste, ki imajo radi da jim razni klosarji kradejo sedeze in podobno, e-skiro gre lepo v lift in potem v pisarno in tovrstnih tezav nimam. Prihranim tudi plac doma. Nisem pa se videl, da bi me kdo posebno opazoval med voznjo z e-skirojem, tako da glede poziranja ti ocitno vec ves od mene ;)

Jaz grem po trgovinah 1x na teden (ponavadi v soboto zjutraj, ko je se najmanj gnece v casu, ko imam jaz cas za opravljanje tovrstnih aktivnosti). Tako da ne samo da to lahko predviim zjutraj, ampak prakticno za teden, mesec ali se dlje vnaprej 8-O Za nakupe gresta cca. 2 uri (skupaj s potjo tja in nazaj, na pot odpade 15 minut voznje v eno smer). Ce bi zelel nakupovati vsak dan, kot ocitno lahko nekateri, bi torej porabil tisti dve uri ze na polovici tedna samo za votzakanje (ki bi z LPP trajalo ne 15, temvec 30+ minut v eno smer, pa ze step ostane problem kam zlozit poln prtljaznik robe).

Ne hodim na fitnes (nimam casa; ce bi ga pa imel, bi pa raje pocel kaj drugega kot visel s kupom mongoloidov, katerih vsota IQja je malo manj kot 42, v nekem zaprtem prostoru ... npr. sel na kak hrib 8-)).

Invictus ::

Gagatronix je izjavil:

J
Ne vem s katerimi avtobusi se ti vozis, ampak jaz sem komot iz Britofa prisel v Ljubljano v roku ene ure.

Raje povej kdaj... Najbrž nekaj (10+) let nazaj. Malo preveri kako vozijo avtobusi sedaj in kako 15 let nazaj... Drugače si pa iz Britofa v Ljubljani v 15 minutah...

Šenčur - Kranj sploh ne vem, če še vozi vsako uro... Pa še tako si včasih rabil uro in pol do centra Ljubljane...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Gagatronix ::

> Drugače si pa iz Britofa v Ljubljani v 15 minutah...

Ti imas neko izkrivljeno percepcijo casa, od Kranja do Ljubljane je blizu 45 minut.

Utk ::

od Kranja do Ljubljane je blizu 45 minut.

Je. Če greš s skirojem.

Gagatronix ::

Ne, ce gres z javnim prevozom, ki ga vsi tako blazno zagovarjate medtem ko bi po Ljubljani srali s svojimi avtomobili in se potem jajcali nad tem, da vam dejansko kasiramo za zasedanje prostora.

Invictus ::

Gagatronix je izjavil:

> Drugače si pa iz Britofa v Ljubljani v 15 minutah...

Ti imas neko izkrivljeno percepcijo casa, od Kranja do Ljubljane je blizu 45 minut.

Šel ravno včeraj zvečer iz bazena, 15 minut do doma v Ljubljani. Pa sem moral priti še čez Kokrico...

Ne drekaj na avtocesti >:D.

Utk je izjavil:

od Kranja do Ljubljane je blizu 45 minut.

Je. Če greš s skirojem.

To je še za kolo veliko :)).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Gagatronix ::

Aja, ti si eden od tistih ki imajo avto pa mislijo, da so zmagali v lajfu.

nejc_nejc ::

Gagatronix je izjavil:

> Drugače si pa iz Britofa v Ljubljani v 15 minutah...

Ti imas neko izkrivljeno percepcijo casa, od Kranja do Ljubljane je blizu 45 minut.

Iz kje do kje
Tabla tabla cca 15

WizzardOfOZ ::

krempelj je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Vozniki zjutraj so že od nekdaj zaspani, "bolani", kretenski, idiotski in mislijo, da so sami na cesti in da je cesta samo njihova. Večina jih vozi na pamet in niti ne vedo kako so prišli do službe. Od kovida naprej se je pa to še bolj pokazalo.
Nimam interesa med takimi kreteni vozit na dveh kolesih, ko je še na štirih kolesih in v kovinski kletki postalo nevarno.


Ne rabis voziti med takimi kreteni, vecino poti v Ljubljani se da zvoziti tako, da si vedno na kolesarski ali na semaforju (v vec letih voznje s kolesom, kot vas je vecina starih nisem imel niti ene nesrece - pac pazis, da te ne more nihce zbiti). Absolutno pa se ne bi sel ob jutranjih urah voziti po regionalkah, tisto pa je samomor.


Od mene do službe se tega ne da, razen če grem po še enkrat daljši poti. To se mi pa zjutraj ne da. Raje zvečer par km več sprehoda naredim da nadomestim tisto vožnjo z avtom v službo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

krempelj ::

darksamurai je izjavil:

Ne morem verjeti kako ste nekateri omejeni v razmišljanju. Vsi ki opevate tuja mesta (Tokio & ostale metropole) definitivno niste bili tam.

Kaj je skupno tem opevanim mestom z malo avtomobili? Vrhunski javni promet! V LJ se je v zadnjih letih javni promet kvečjemu poslabšal, ne pa izboljšal. Ob 8:00 je na bavarskem dvoru nemogoče vstopiti na trolo, ker so nabito polne. Javni promet v LJ ne bi zdržal omejitev. Vsaj 5x premalo trol, da bi lahko sploh razmišljali o omejitvah.

Omejen v razmisljanju si kvecemu ti. Zakaj pa se je javni promet poslabsal, tudi medmestni? Ker ga nihce ne uporablja in je zdaj samo se strosek. Pa ne ker javni promet ne bi mogel opravljati svojih nalog bolje. Ampak zato, ker ga ne uporabljate.

darksamurai je izjavil:

Točno tako. Da ne omenjam, da si s podzemno hitrejši kot z avtom.

No, cilj je zdaj spraviti ljudi na javni promet - ko bo enkrat (in to bo, brez veze se slepite) promet znotraj ringa zaprt (oz. tako neekonomicen, da ga ne bo imelo smisla uporabljati, tudi najbolj lenim ne), bos prisel s "trolo" hitreje do cilja kot v danasnjih nabasanih ulicah ali ne?

Ne rabis nobenih podzemnih, samo ovire je treba spraviti s cest. In ovira so avtomobili.
Praskam...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()

krempelj ::

Ahim je izjavil:


Ne bi. Kolo je primerno za tiste, ki imajo radi da jim razni klosarji kradejo sedeze in podobno, e-skiro gre lepo v lift in potem v pisarno in tovrstnih tezav nimam. Prihranim tudi plac doma. Nisem pa se videl, da bi me kdo posebno opazoval med voznjo z e-skirojem, tako da glede poziranja ti ocitno vec ves od mene ;)


Najprej prvi del neumnosti, v nekaj desetletjih mi ni se nihce ukradel sedeza in ne kolesa, tako, da to spet spada v kategorijo kometov, vulkanov in vsakodnevnega nakupovanja polnih prtljaznikov. Pa ti povem, da je bila 20 let nazaj scena kraj koles precej bolj divja kot danes.

Skratka bullshita. Kar se pa skirojev tice, dejstvo je, da jih vozijo sami pozerji. Se jim s kolegi rezimo ze od zacetka hypa.

Situacija je identicna situaciji z longboardi (katerih lastniki bojo tudi potegnili iz riti na kupe razlogov zakaj so boljsi).
Praskam...

Ahim ::

krempelj je izjavil:

Ahim je izjavil:


Ne bi. Kolo je primerno za tiste, ki imajo radi da jim razni klosarji kradejo sedeze in podobno, e-skiro gre lepo v lift in potem v pisarno in tovrstnih tezav nimam. Prihranim tudi plac doma. Nisem pa se videl, da bi me kdo posebno opazoval med voznjo z e-skirojem, tako da glede poziranja ti ocitno vec ves od mene ;)


Najprej prvi del neumnosti, v nekaj desetletjih mi ni se nihce ukradel sedeza in ne kolesa, tako, da to spet spada v kategorijo kometov, vulkanov in vsakodnevnega nakupovanja polnih prtljaznikov. Pa ti povem, da je bila 20 let nazaj scena kraj koles precej bolj divja kot danes.

Skratka bullshita. Kar se pa skirojev tice, dejstvo je, da jih vozijo sami pozerji. Se jim s kolegi rezimo ze od zacetka hypa.

Situacija je identicna situaciji z longboardi (katerih lastniki bojo tudi potegnili iz riti na kupe razlogov zakaj so boljsi).

Vem, res ogromno neumnosti si ze natrosil v tej temi. Zato ker TEBI se ni nihce nic ukradel, to se ne pomeni, da ni nikomur drugemu. Zato ker TI se vdno zivis pri mamici, se ne pomeni da zivimo tudi drugi. Zato ker TI nimas otrok, se ne pomeni, da jih nimamo tudi drugi. Zato ker TI nimas nic za delat cele dneve, se ne pomeni da nimamo tudi drugi.

Aja pa se najvecja tvoja neumnost - tukaj se vnemas glede (ne)uporabe avtomobila, obenem pa prostodusno priznavas, da imata tvoja mamica in ati se vedno avto doma. Zakaj ga ne prodata, saj je samo strosek, dela guzvo itd., pa bos ti s kolesom s prikolico opravil vse zanju? :)) Tard ... dejansko nothing but bullshit. Poberi se nazaj v klet, iz katere so te spustili.

zimurg ::

krempelj je izjavil:


Omejen v razmisljanju si kvecemu ti. Zakaj pa se je javni promet poslabsal, tudi medmestni? Ker ga nihce ne uporablja in je zdaj samo se strosek. Pa ne ker javni promet ne bi mogel opravljati svojih nalog bolje. Ampak zato, ker ga ne uporabljate.



Zakaj noben ne uporablja javnega prometa...? Zato ker je zanič, ker je vedno bil zanič, ker se vanj ni vlagalo nič. Vlagalo se je v ceste. Zato pa se vsi vozijo po njih z svojimi avti. Ker je bolj udobno in hitrejše. Če bi vlagali v hitre železniške povezave (kr -lj, vrhnka - lj etc.), povezali medmestni z mestnim (usklajeni prihodi in odhodi) in subvencionirali karto, da bi bila občutno cenejša od prevoza z avtomobilom ter ukininili dodatek k plači za prevoz itd.
Sinclair ZX Spectrum, Zilog Z80A, 48kB, kasetofon, TV-OUT, Sinclair-Basic

krempelj ::

Ahim je izjavil:

Vem, res ogromno neumnosti si ze natrosil v tej temi. Zato ker TEBI se ni nihce nic ukradel, to se ne pomeni, da ni nikomur drugemu. Zato ker TI se vdno zivis pri mamici, se ne pomeni da zivimo tudi drugi. Zato ker TI nimas otrok, se ne pomeni, da jih nimamo tudi drugi. Zato ker TI nimas nic za delat cele dneve, se ne pomeni da nimamo tudi drugi.

Aja pa se najvecja tvoja neumnost - tukaj se vnemas glede (ne)uporabe avtomobila, obenem pa prostodusno priznavas, da imata tvoja mamica in ati se vedno avto doma. Zakaj ga ne prodata, saj je samo strosek, dela guzvo itd., pa bos ti s kolesom s prikolico opravil vse zanju? :)) Tard ... dejansko nothing but bullshit. Poberi se nazaj v klet, iz katere so te spustili.


Dragi, oprosti vnaprej "bebec", brute place imam krepko cez 5k (detajli so seveda pod NDA), imam druzino in dva otroka in sem star cez 40. Ne utajujem davkov in nisem kreten, ki ima namesto mozganov avtomobil.

Vcasih sem bil mnenja, da je treba manj inteligentne zascititi, ker si niso sami krivi, da so dusevno moteni, danes se mi vedno bolj dozdeva, da evtanazija sploh ni napacna resitev za clovestvo. Neumnosti, kot jih klatis, pac niso cloveka vredne. S strani opice bi vse skupaj se razumel.

Zival pac.

Ki projicirajo zivljenje pri mami, ker se sami ne morejo izkopati iz taksne situacije, ker so pac prevec nesposobni.
Praskam...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: zimurg ()

GupeM ::

krempelj je izjavil:

Dragi, oprosti vnaprej "bebec", brute place imam krepko cez 5k (detajli so seveda pod NDA), imam druzino in dva otroka in sem star cez 40. Ne utajujem davkov in nisem kreten, ki ima namesto mozganov avtomobil.

Kok si pa ti frajer, ej.

krempelj ::

GupeM je izjavil:

krempelj je izjavil:

Dragi, oprosti vnaprej "bebec", brute place imam krepko cez 5k (detajli so seveda pod NDA), imam druzino in dva otroka in sem star cez 40. Ne utajujem davkov in nisem kreten, ki ima namesto mozganov avtomobil.

Kok si pa ti frajer, ej.


Samo navet. Ne grizi ljudi, ki ti placujejo socialo, slej ko prej bojo imeli debilov, kot si ti dovolj (sem po usmeritvi levicar, celo zelo radikalen, samo podpihoval razvoja kretenov, pa ne bom). In takrat niti socialne pomoci ne bos vec dobival. Ne si srat v lastno hrano, zato ker bolj cenis svoj avtomobil kot svoje zivljenje. Na koncu ne bos imel ne enega ne drugega.
Praskam...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()

mirator ::

Tu in tam se v kakšni temi vedno najde kakšen samozadosten narcisoiden pametnjakovič, ki vse ve bolje kot vsi ostali skupaj. S takim v debati nikoli ne moreš zmagati, ker te vedno povleče na svoj nivo komuniciranja, kjer pa je doktor. Edina rešitev je, da se ga preprosto ignorira.

Gagatronix ::

"Jaz ti placujem socialno" drekac. Kar bodi glasen, ja. Ne bos dolgo.

WizzardOfOZ ::

krempelj je izjavil:

brute place imam krepko cez 5k (detajli so seveda pod NDA), imam druzino in dva otroka in sem star cez 40. Ne utajujem davkov in nisem kreten, ki ima namesto mozganov avtomobil.


Razlika med tabo in opico je samo v tem, da moraš ti banane kupovat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

ytodf ::

krempelj malo provocira, ne ga tako resno brati in se zgražati...

človek najbrž načeloma nima nekih posebnih napak razen da je radikalen levičar...

kdo od nas pa je popoln? :-)

Gagatronix ::

Ce se ven meces s tem koliko zasluzis si opica, neodvisno od politicne usmeritve.

kuall ::

Gagatronix je izjavil:

Ce se ven meces s tem koliko zasluzis si opica, neodvisno od politicne usmeritve.

krempelj je mau živčen ampak to, da se hvali z visoko plačo mu ni za zamerit. kar naj se hvali, boš še ti začel razmišljat, da je kaj takega možno.

Gagatronix ::

In kaj mu pomaga visoka placa, ce je pa dusevni idiot ?

WizzardOfOZ ::

sej nima take plače, če se mora pa z biciklom okol vozit.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

GupeM ::

Seveda nima take plače. Noben s takšno plačo tega ne obeša na veliki zvon. Tipu je mamica pač letos nabavila smartphone, zdaj pa misli, da boga za jajca drži. Revež je. Predvsem v glavi.

krempelj ::

WizzardOfOZ je izjavil:

sej nima take plače, če se mora pa z biciklom okol vozit.


Jah nekateri nimamo samo za avto, pa nam ga potem ni treba zivcno branit. ;) Mimogrede, to kaksen sem nima nobene veze s tem, da se boste morali avtomobilu slej ko prej odpovedat v mestih.
Praskam...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()

feryz ::

krempelj je izjavil:

Dragi, oprosti vnaprej "bebec", brute place imam krepko cez 5k (detajli so seveda pod NDA), imam druzino in dva otroka in sem star cez 40. Ne utajujem davkov in nisem kreten, ki ima namesto mozganov avtomobil.
In vseeno nimaš za en spodoben avto? Zato bi jih tudi vsem drugim prepovedal?
Žalostno je, če človek ne zna z denarjem.

darksamurai ::

Seveda nima takšne plače, ker drugače bi si že ogledal Tokio in tam dejansko videl kako urejen, usklajen in hiter je javni prevoz in bi videl kako velika žalost je javni prevoz po celotni SLO.

darksamurai ::

krempelj je izjavil:

darksamurai je izjavil:

Ne morem verjeti kako ste nekateri omejeni v razmišljanju. Vsi ki opevate tuja mesta (Tokio & ostale metropole) definitivno niste bili tam.

Kaj je skupno tem opevanim mestom z malo avtomobili? Vrhunski javni promet! V LJ se je v zadnjih letih javni promet kvečjemu poslabšal, ne pa izboljšal. Ob 8:00 je na bavarskem dvoru nemogoče vstopiti na trolo, ker so nabito polne. Javni promet v LJ ne bi zdržal omejitev. Vsaj 5x premalo trol, da bi lahko sploh razmišljali o omejitvah.

Omejen v razmisljanju si kvecemu ti. Zakaj pa se je javni promet poslabsal, tudi medmestni? Ker ga nihce ne uporablja in je zdaj samo se strosek. Pa ne ker javni promet ne bi mogel opravljati svojih nalog bolje. Ampak zato, ker ga ne uporabljate.

darksamurai je izjavil:

Točno tako. Da ne omenjam, da si s podzemno hitrejši kot z avtom.

No, cilj je zdaj spraviti ljudi na javni promet - ko bo enkrat (in to bo, brez veze se slepite) promet znotraj ringa zaprt (oz. tako neekonomicen, da ga ne bo imelo smisla uporabljati, tudi najbolj lenim ne), bos prisel s "trolo" hitreje do cilja kot v danasnjih nabasanih ulicah ali ne?

Ne rabis nobenih podzemnih, samo ovire je treba spraviti s cest. In ovira so avtomobili.


S tem si lepo pokazal, kdo je omejen v razmišljanju. Ne vidiš dlje od svojega nosa. Če bi imel otroke bi vedel, da jih moraš najkasneje v roku 9h vzeti iz vrtca. 99% delavcev nima fleksibilnega delovnega časa. Če bi uporabljali polžji javni prevoz bi bili njihovi otroci več kot 9h v vrtcu... takrat pa najbolj zateženi vrtci začnejo prijavljati na CSD. Poleg tega nimaš pojma kako izgleda LPP ob 8:00 na bavarskem dvoru. Čakaš po 3! trole, da pride ena dovolj prazna da lahko vstopiš. Skupno čakaš 10-20 min, da lahko vstopiš. To pomeni, da ljudje uporabljajo javni prevoz in kljub temu niso zagotovljene primerne kapacitete. V Londonu v rush hour na vsako minuto! pride novi vlak podzemne. Na Dunaju 90s, Berlin 2m, Peking 2m... a ti še naštevam čase?

Zgodovina sprememb…

krempelj ::

darksamurai je izjavil:



S tem si lepo pokazal, kdo je omejen v razmišljanju. Ne vidiš dlje od svojega nosa. Če bi imel otroke bi vedel, da jih moraš najkasneje v roku 9h vzeti iz vrtca. 99% delavcev nima fleksibilnega delovnega časa. Če bi uporabljali polžji javni prevoz bi bili njihovi otroci več kot 9h v vrtcu... takrat pa najbolj zateženi vrtci začnejo prijavljati na CSD. Poleg tega nimaš pojma kako izgleda LPP ob 8:00 na bavarskem dvoru. Čakaš po 3! trole, da pride ena dovolj prazna da lahko vstopiš. Skupno čakaš 10-20 min, da lahko vstopiš. To pomeni, da ljudje uporabljajo javni prevoz in kljub temu niso zagotovljene primerne kapacitete. V Londonu v rush hour na vsako minuto! pride novi vlak podzemne. Na Dunaju 90s, Berlin 2m, Peking 2m... a ti še naštevam čase?


Omejen si predvsem ti. Nisi sposoben dojeti, da je vse kar nastevas posledica zabitih cest z avtomobili, vkljucno s stevilom prog in avtobusov (ce se ljudje ne vozijo z njimi, zakaj bi jih imel). Kar ti ze drugic pisem, pa se vedno ne dojames.

A ti narisem?



Kar si ze dvakrat napisal je na nivoju: ne uporabljam kolesa, ker ni zanesljivo prevozno sredstvo, ker mu vsak dan, preden se zacnem vozit z nozem preluknjam gumo. Ampak krivo je kolo ne ti.
Praskam...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()

nejc_nejc ::

Pa dobr, ne morte sela primerjati z velemesti. Pa sto in eno trolo, za 300.000 ljudi????
Pa podzemne v ljubljani, haloo.

Ce mene vprasate je vse skupaj ena mala guzvica ter nic vec. Cez pol ure je pa vse frej.

GupeM ::

krempelj je izjavil:

Omejen si predvsem ti. Nisi sposoben dojeti, da je vse kar nastevas posledica zabitih cest z avtomobili, vkljucno s stevilom prog in avtobusov (ce se ljudje ne vozijo z njimi, zakaj bi jih imel). Kar ti ze drugic pisem, pa se vedno ne dojames.

Pa kaj je s tabo? Nekaj nabijaš da se ljudje ne vozijo z njimi. Saj ti je napisal, da so busi preveč polni, da bi sploh lahko vstopil (torej se ljudje vozijo z njimi). Drugo je čas potovanja. Ta s(m)o krivi tudi mi v avtih, ampak če osnovnega pogoja ni (dovolj avtobusov, da se ljudje lahko peljejo), potem se zadeva ne bo nikoli izboljšala, kvečjemu poslabšala. Še ti, ki se zdaj vozijo z busom, se bojo nehali, ker jih bo minilo. In namesto da bojo 15 minut stali na bavarcu na - 5 in se potem še gužvali na busu, bojo raje sedeli na bavarcu v svojem avtu na + 22.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Invictus ::

krempelj je izjavil:




Kaže na to, da kolesa porabijo toliko prostora kot javni promet plus zasedajo plac cel dan, ko je folk v službi... >:D
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

energetik ::

krempelj je izjavil:

darksamurai je izjavil:



S tem si lepo pokazal, kdo je omejen v razmišljanju. Ne vidiš dlje od svojega nosa. Če bi imel otroke bi vedel, da jih moraš najkasneje v roku 9h vzeti iz vrtca. 99% delavcev nima fleksibilnega delovnega časa. Če bi uporabljali polžji javni prevoz bi bili njihovi otroci več kot 9h v vrtcu... takrat pa najbolj zateženi vrtci začnejo prijavljati na CSD. Poleg tega nimaš pojma kako izgleda LPP ob 8:00 na bavarskem dvoru. Čakaš po 3! trole, da pride ena dovolj prazna da lahko vstopiš. Skupno čakaš 10-20 min, da lahko vstopiš. To pomeni, da ljudje uporabljajo javni prevoz in kljub temu niso zagotovljene primerne kapacitete. V Londonu v rush hour na vsako minuto! pride novi vlak podzemne. Na Dunaju 90s, Berlin 2m, Peking 2m... a ti še naštevam čase?


Omejen si predvsem ti. Nisi sposoben dojeti, da je vse kar nastevas posledica zabitih cest z avtomobili, vkljucno s stevilom prog in avtobusov (ce se ljudje ne vozijo z njimi, zakaj bi jih imel). Kar ti ze drugic pisem, pa se vedno ne dojames.

A ti narisem?
Očitno je treba tebi narisat, da če je LPP nabit in te ne spustijo gor, je očitno premalo busov! Pa to na Bavarcu še pogojno gre, če pridejo na 10min. V predmestju pa nam LPP pelje na pol ure. Če te takrat ne spustijo gor, kaj boš, spušil pol ure in zamudil šiht? Prišel po froce ob 17h?
Drug primer, imamo na voljo tudi vlak, ki pelje do centra LJ 20min. Če je vse OK. Ampak ni, ima stalne zamude. Ne boš mi rekel, da avti ovirajo tudi vlak? :))
In tako se zgodi tudi v obratni smeri, torej da sediš na glavni postaji na vlaku proti domu, a ta se ne premakne 25min že preko voznega reda, iz neznanih razlogov. Narediš kaj, kličeš v vrtec, naj tam na tvoj željo vzgojiteljica čaka preko delovnega časa?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

ginekk ::

Kdor je imel priložnost videt kako delujejo, naše železnice so eden zadnjih socialističnih mastodontov. Z zdravstvenim domom in sindikalisti vred.

Najboljši primer tega kako državno ne funkcionira in se izrablja, ker pač "ni od nikogar".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

Invictus ::

Državno funkcionira, če državne službe niso odlagališče "zaslužnih" ampak tam zaposliš kompetentne ljudi s pravo plačo.

Deluje marsikje po Evropi, samo malo tehnične kulture in nadzora je treba...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

ginekk ::

Sem razmišljal o pozitivnem primeru "državnega. Mogoče RTV. :)
Morda misliš DUTB, tam so bili vedno kompetentni managerji s pravo plačo. in jasno delujejo stalno v interesu državljanov

Invictus ::

Nisem imel v mislih Slovenije, bolj Nemčijo, kjer ima država deleže praktičnoi v veliko večjih firmah...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

krempelj ::

energetik je izjavil:

Očitno je treba tebi narisat, da če je LPP nabit in te ne spustijo gor, je očitno premalo busov! Pa to na Bavarcu še pogojno gre, če pridejo na 10min. V predmestju pa nam LPP pelje na pol ure. Če te takrat ne spustijo gor, kaj boš, spušil pol ure in zamudil šiht? Prišel po froce ob 17h?
Drug primer, imamo na voljo tudi vlak, ki pelje do centra LJ 20min. Če je vse OK. Ampak ni, ima stalne zamude. Ne boš mi rekel, da avti ovirajo tudi vlak? :))
In tako se zgodi tudi v obratni smeri, torej da sediš na glavni postaji na vlaku proti domu, a ta se ne premakne 25min že preko voznega reda, iz neznanih razlogov. Narediš kaj, kličeš v vrtec, naj tam na tvoj željo vzgojiteljica čaka preko delovnega časa?


Ne ni premalo bustov, vklesceni so med vase avtomobile in jim razbije frekvenco prihodov, vmes se naberejo potniki in potem je bus zabasan in se potem po trije vozijo eden za drugim, vmes pa ni nic. Situacij je sicer vec, za vse pa so krivi avtomobili.

Se enkrat, si problem, za katerega pravis, da ga ne bos reseval, ker imas problem.

Ga bo pa Zoki, bo pocasi naredil Ljubljano dovolj neprevozno, da bos problem prisiljen resevati in po (think of the children bullshit) otroka niti z avtomobilom ne bos prisel pravocasno (kar je sicer neumnost, v pol moras biti ze hudo blizu, da v spicah v Lj. prides kamorkoli. Iz BTC do Centra traja 45 minut. Se pravi ubogi otroci ze cakajo v vrtcu vec kot 9 ur.
Praskam...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()

energetik ::

Se ti ne zdi, da je busov vseeno premalo, če so vsi 3 nabasani, pa če pridejo naenkrat ali v enakomernem razmaku?

Jaz nisem problem, ker že 2 leti skoraj ves čas delam od doma. In ker sicer na relaciji Vič - Barje ni gneče niti ob kolapsu LJ. Če bi imel relacijo BTC-Center, bi vsekakor zadevo reševal drugače (s kolesom/skirojem), s tem se strinjam. Oziroma bi zadevo reševal drugače, če bi z avtom res porabil bistveno več časa za celoten commute. Ker pa (sem) za commute z avtom porabim(l) max 20min tudi ob kolapsu, je logična izbira.

WizzardOfOZ ::

krempelj je izjavil:

Iz BTC do Centra traja 45 minut.

v špici si iz btc v centru v 15 minutah z avtom. samo prave ulice moraš izbrati.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

krempelj ::

energetik je izjavil:

Se ti ne zdi, da je busov vseeno premalo, če so vsi 3 nabasani, pa če pridejo naenkrat ali v enakomernem razmaku?

Ne. V spicah nikoli ne pridejo enakomerno, sicer bi sproti pobirali kar se nabere. Tako pa ne morejo priti v normalnem razmaku, ljudje pa se nabirajo.

Pa da preskocimo ves bullshit, a ce bi bilo avtobusov se enkrat vec, kot jih je zdaj, bi se pa odpovedali avtomobilu in se vozili z avtobusom? Japajade :))

Skratka edini nacin je teror mestnih oblasti.


WizzardOfOZ je izjavil:

krempelj je izjavil:

Iz BTC do Centra traja 45 minut.

v špici si iz btc v centru v 15 minutah z avtom. samo prave ulice moraš izbrati.


In ko vsi izberejo prave ulice, bos spet v 45 minutah v centru.
Praskam...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()

WizzardOfOZ ::

v 20-ih minutah.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

krempelj ::

WizzardOfOZ je izjavil:

v 20-ih minutah.

Le povej prave ceste. Bom razbobnal.

Pa tudi sicer, me gre se samo za cakanje v kolonah, vmes vdihujete ves smrad, ki ga izlocate, pa celotna okolica tudi.

Na to temo je bilo raziskanega dovolj, da sploh ne vem kaj se greste. Pac avtomobili dusijo mesta in avtobusni promet je veliko bolj ucinkovit. Ne vem, kaj bi radi dokazali, da niste navadni egoisticni prasci, pa se neumni po vrhu? Seveda ste.
Praskam...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()

DostMam ::

Nisem navadni egoistični prasec, verjetno pa sem neumen, ker mi ni jasno kako naj pravilno, ekološko, zeleno in neinvazivno za prebivalce Ljubljane postopam jutri zjutraj, ko ob 7:30 imam zakazan pregled pri specijalistu v UKC. Ljubljano poznam toliko površno, da poznam pot do UKC in vem, da na vseh upadnicah ni P+R parkirišč. Nimam Urbane, nikoli nisem potreboval posebne aplikacije. Imam avto, keš in bančne kartice. Kaj predlagate?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19930722 (20808) jb_j
»

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Loža
802127502 (100707) Pika na i
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35580511 (69920) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18132734 (27135) BigWhale

Več podobnih tem