» »

radarji v Ljubljani

radarji v Ljubljani

Badwolff ::

Men se zdi parkiranje v Ljubljani kar se da enostavno
Parkiraš, na telefonu v urbani trikrat klikneš in greš.
Parkirne hiše tudi drugje še nisem videl, da bi imele appe, res pa, da veliko izkušenj nimam.
Uraban ima v bistvu samo eno hibo, mobilno polnjenje v bistvu ne deluje.

Utk ::

Prva hiba je že ta, da rabiš urbano. Druga pa ta "mobilno polnjenje v bistvu ne deluje".

Moneta izven ringa ne obstaja.

Tako je, Moneta ne obstaja več. To se je uporabljalo pred 20 leti. Kolk se je.

In ne, po vaskih vukojebinah iz katerih ocitno izviras ti res ne hodim, grem rajsi po svetu.

Si kar mislim kdaj si nazadnje kam šel. Nazadnje ko si kam šel si parkirnino v Avstriji s šilingi plačal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ytodf ::

Easy Park in Petrolov Na Poti, ftw!

Na obe 'priheftaš' najbolj običajno plačilno kartico (za Maestro ne vem)...

:-)

Tudi meni je EasyPark app precej fina reč, ne samo v vukojebinah kot so Ankaran, Bertoki, Bled, Bohinj, Bovec, Fiesa, Grosuplje, Hrvatini, Ig, Izola, Kobarid, Komen, Koper, Kranjska Gora, Lucija, Maribor, Novo Mesto, Piran, Portorož, Ptuj, Seča, Sežana, Škofja Loka, Slovenj Gradec, Štanjel, Strunjan, Tolmin, Tržič, Velenje, Železniki, Črni Kal, Kranj, Idrija, Rogatec, Trebnje, Slovenska Bistrica, Trbovlje. Domnevati je, da bo EasyPark prišel v LJ v naslednjih 3-5 letih...

EasyPark is available in: Berlin, Barcelona, Turin, Hamburg, Hanover, Salzburg, Cologne, Madrid, Rome, Stockholm, Copenhagen, Oslo, Helsinki, Rotterdam and in many others!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ytodf ()

ginekk ::

Badwolff je izjavil:

Men se zdi parkiranje v Ljubljani kar se da enostavno
Parkiraš, na telefonu v urbani trikrat klikneš in greš.
Parkirne hiše tudi drugje še nisem videl, da bi imele appe, res pa, da veliko izkušenj nimam.
Uraban ima v bistvu samo eno hibo, mobilno polnjenje v bistvu ne deluje.


Da, dejansko rabiš nabavit kartico Urbano in jo napolnit.

S telefonom vsaj zame ne gre. Končno so rešili Urbano za iOS, ampak tam lahko plačujem edino z Valu Moneto, ki pa je vezana na telefonskega operaterja, kar pa spet ne gre, ker nimam privat telefona

Torej zame, bodisi kovanci, pri čemer ni vračila, ipd, bodisi s fizično kartico Urbano. Kartic imam že tako preveč v denarnici in ni variante da vse stalno nosim. Mininum so osebna, vozniška, zdravstvena, dve plačilni, kam pridejo potem še vse priložnostne od Urbane do AMZS.

energetik ::

krempelj je izjavil:

ginekk je izjavil:

Gagatronix je izjavil:

Ko ti zmanjka argumentov pa gres na ad hominem ? Ker poznas kompletno zivljensko situacijo vsakega cloveka na tem planetu ? Daj odrasti ze.


Ti si začel s tem poenostavljanjem, ko ne vidiš čez planke glede situacije drugih.

Kaksne situacije, pripeljes se do P+R in se usedes na avtobus? Tako, kot tisti manj zabiti ljubljancani naredijo - grejo do postaje in se odpeljejo kamorkoli ze. Ali pa se usedes na Bicikelj. Ali pa na svoj bicikel, skiro, rolko, whatever.
Lej, LJ ne moreš zapreti za promet. Ni to 100% poslovna cona. Že v neposredni bližini centra živi na tisoče ljudi, od katerih jih ima veliko tudi privatne parkirne prostore. Da ne omenjam celega območja znotraj obvoznice, kar bi nekateri zapirali. Gre za vsaj 200k ljudi, ki bi jim s tem otežil bivanje, tudi če tistim z lastniškimi parkingi daš dovolilnice. Kaj pa obiski? Misliš da prebivalci LJ nimajo sorodnikov izven LJ? Serviserji, obrtniki, delavci - vsi katere ti prebivalci rabijo? Vem kako je, mama živi v centru za količki. Če hoče do nje serviser plinske peči, mu mora iti dostop rihtat na občino. Vsakemu serviserju posebej. Res odlično. V praksi gre pač z njeno kartico do količka in ga spusti noter. Znotraj obroča so tudi vse pomembne bolnice, upravna enota itd itd, ne moreš za vse odrediti JPP ali kolo, ker to pač iz očitnih razlogov ne gre.

Skratka hočem reči, ja promet v LJ je problem, ampak ne moreš to omejevati z zapiranjem. Jaz vidim najenostavnejšo rešitev, da se močno oteži promet dnevnim migrantom (tudi sam sem zdaj dnevni migrant, pa sem prej 35let živel v LJ). In to tako, da se močno omeji št. parkirnih mest oz. močno podraži parkiranje. Na ta način bodo migranti več uporabljali alternative, medtem ko prebivalcem ne zagreniš življenja, saj bodo še vedno lahko sprejeli obiske na svoje privat površine, tega pa ni toliko, da bi delalo bistveno gnečo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

krempelj ::

Sicer si kaksen post za nazaj zgresil.

energetik je izjavil:

Na ta način bodo migranti več uporabljali alternative, medtem ko prebivalcem ne zagreniš življenja, saj bodo še vedno lahko sprejeli obiske na svoje privat površine, tega pa ni toliko, da bi delalo bistveno gnečo.


Ne, na tak nacin bojo Utk in podobni samo iskali, kje bojo lahko zaparkirali se kaj. To ne bo delovalo. Edina varianta, bi bila, da se na vseh vhodih iz obvoznice postavi kamere in 10 eurov zacola za vstop v obroc razen seveda registracijskim s stalnim prebivaliscem v Ljubljani in najvec ena na stanovanje. Bo pac malo manj avtomobilov pri hisi.
Praskam...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()

energetik ::

Ja valda, boš ti omejeval št. vozil 200k+ prebivalcem. Verjetno bi odletel na naslednjih volitvah ali še prej. To ni rešitev, LJ je stanovanjsko naselje. Omejiti moraš migracije.

krempelj ::

energetik je izjavil:

Ja valda, boš ti omejeval št. vozil 200k+ prebivalcem. Verjetno bi odletel na naslednjih volitvah ali še prej. To ni rešitev, LJ je stanovanjsko naselje. Omejiti moraš migracije.


Ce lahko Tokio omejuje 14 miljonom (na enak nacin), jih lahko tudi Ljubljana 300k. Je pa res, da so slovenceljni bolj zabiti, kljub temu, da postaja manjsina malo bolj normalna v glavo in je LPP in nozni pogon precej bolj priljubljen kot je bil nekoc.

Seveda pa je tudi kretenov, ki pa "morajo" imeti avtomobil precej vec, tako, da se kompenzira. In, ce se je vcasih dalo vozit na par/nepar se bo dalo tudi danes, samo malo manj razvajeni boste morali postati.

Za vse ekstremne razloge, ki jih boste potegnili iz riti, se pa da spisati izjemo in nacin preverjanja, je pa popolnoma nesmiselno, da karkoli sploh nadaljujes v smeri "se ne da", ker avtomobila v Ljubljani ne uporabljam ze ~20 let, tako, da ti mirne volje povem, da se DA! In v druzini imamo samo en avtomobil, enega pa smo prodali, ker nima nobenega smisla imeti dva. Samo brezvezne stroske si delas.

Imamo problem, ki se sam od sebe ne bo resil, pac ljudje se pocutijo prevec "komot". Se bojo pa malo manj komot, lahko pa tudi grejo ziveti k Utkju v vukojebino, tam imajo lahko zaradi mene tudi 5 avtomobilov na vsakega clana familije.

Mimogrede, Tokio ima 23 avtomobilov na 100 prebivalcev.
Praskam...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()

dronyx ::

mirator je izjavil:

V zadnjem času ugotavljam, da je Ljubljana že kar prepredena z radarji. Pri tem sem se spomnil radarske vstaje v Mariboru, ki je odpihnila takratnega župana Kanglerja. Se pravi, da ima župan najlepšega mesta kar dobro strategijo, za polnjenje občinskega proračuna.

Niso problem samo radarji, zame večji problem so neživljenjsko postavljene cone 30 km/h, ki jih postavljajo kjerkoli si kdo izmisli. Očitno sploh ni nekih resnih kriterijev za to. Kazni za prekoračitve v takih conah pa so po moje zelo visoke.

Jaz sem dobil 3 kazenske točke in 300 € ker sem peljal v coni 30 km/h 49 km/h in nisem ogrožal nikogar.

Tole pa citat iz črne kronike, za kar je voznik dobil 12 kazenski točk.

Voznik je v bližini uvoza na avtocesto Celje – vzhod, v smeri proti Mariboru, v večernih urah vozil 226 kilometrov na uro.

Voznik je ves čas vozil po levem prehitevalnem prometnem pasu, kljub temu, da je bil desni vozni pas prost. Ko je na levem pasu dohitel skupino vozil, jih je nekaj prehitel po desnem voznem pasu, nato pa ugasnil luči in ostalo kolono prehitel po odstavnem pasu, po katerem je nato vozil vse do izvoza Dramlje, kjer je zapustil avtocesto.

Na izvozu z avtoceste je kljub neprekinjeni črti polkrožno obrnil in z vožnjo nadaljeval nazaj proti avtocesti A1, kjer je v levem ovinku uvoza, zaradi neprilagojene hitrosti izgubil oblast nad vozilom, zapeljal z vozišča in trčil v travnato brežino.

Policisti so mu zaradi številnih kršitev cestno-prometnih predpisov izrekli 2.300 evrov globe ter 12 kazenskih točk.

Utk ::

Ne, na tak nacin bojo Utk in podobni samo iskali, kje bojo lahko zaparkirali se kaj.

Haha, ja jaz sem problem v Ljubljani, če grem tam morda 3x na leto, še to ob dnevih ko je Ljubljana prazna. No, pa ko so protesti...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

energetik ::

krempelj je izjavil:

energetik je izjavil:

Ja valda, boš ti omejeval št. vozil 200k+ prebivalcem. Verjetno bi odletel na naslednjih volitvah ali še prej. To ni rešitev, LJ je stanovanjsko naselje. Omejiti moraš migracije.


Ce lahko Tokio omejuje 14 miljonom (na enak nacin), jih lahko tudi Ljubljana 300k. Je pa res, da so slovenceljni bolj zabiti, kljub temu, da postaja manjsina malo bolj normalna v glavo in je LPP in nozni pogon precej bolj priljubljen kot je bil nekoc.

Seveda pa je tudi kretenov, ki pa "morajo" imeti avtomobil precej vec, tako, da se kompenzira. In, ce se je vcasih dalo vozit na par/nepar se bo dalo tudi danes, samo malo manj razvajeni boste morali postati.

Za vse ekstremne razloge, ki jih boste potegnili iz riti, se pa da spisati izjemo in nacin preverjanja, je pa popolnoma nesmiselno, da karkoli sploh nadaljujes v smeri "se ne da", ker avtomobila v Ljubljani ne uporabljam ze ~20 let, tako, da ti mirne volje povem, da se DA! In v druzini imamo samo en avtomobil, enega pa smo prodali, ker nima nobenega smisla imeti dva. Samo brezvezne stroske si delas.

Imamo problem, ki se sam od sebe ne bo resil, pac ljudje se pocutijo prevec "komot". Se bojo pa malo manj komot, lahko pa tudi grejo ziveti k Utkju v vukojebino, tam imajo lahko zaradi mene tudi 5 avtomobilov na vsakega clana familije.

Mimogrede, Tokio ima 23 avtomobilov na 100 prebivalcev.
Lej, seveda se da. Če imaš ravno take pogoje. Tudi jaz sem hodil na šiht peš/s kolesom, ko sem živel v LJ in nisem imel otrok. Ampak na svetu niso samo taki kot si ti. So tudi starejši, ki komaj hodijo, so družine z dojenčki in še vsi primeri vmes. Pojdi ti v konici, ker te je ravno takrat naročil pediater, z dojenčkom na LPP in stoj tam z njim kot sardina. Razvozi otroke po vrtcih/šolah/dejavnostih in hkrati še ne zamudi na šiht in oddelaj vsaj 8h. Imaš N-primerov. Še enkrat, LJ je stanovanjsko naselje, ne središče s 100% poslovno rabo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

ginekk ::

Sej si lahko pogledate Piran, ki je mestece z močno omejenim prometom. Poleti zmanjka parkirišč tudi zunaj mesta - na parkirišču, ki je omejeno zgolj na stalne prebivalce. Več kot en avto ne dovolijo na gospodinjstvo. Za dostave in obrtnike se ja za časa sezone potrebno posebej dogovarjat za vstop.

Stalno živeči prebivalci se izseljujeo tudi zaradi tega.

Pa je Piran tako majhen, da prideš v 15-20 min iz enega konca na drugega peš. No vseeno se nekateri vozijo z busom od avtobusne do Tartinija. V slovenski Istri se pač peš ne hodi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

energetik ::

ginekk je izjavil:

Stalno živeči prebivalci se izseljujeo tudi zaradi tega.
Točno to, če zapreš ali zatežiš prebivalcem znotraj obroča, se bodo začeli izseljevati. In kaj bo potem, še večji naval dnevnih migrantov.
Rešitev je decentralizacija.

Gagatronix ::

energetik je izjavil:

krempelj je izjavil:

ginekk je izjavil:

Gagatronix je izjavil:

Ko ti zmanjka argumentov pa gres na ad hominem ? Ker poznas kompletno zivljensko situacijo vsakega cloveka na tem planetu ? Daj odrasti ze.


Ti si začel s tem poenostavljanjem, ko ne vidiš čez planke glede situacije drugih.

Kaksne situacije, pripeljes se do P+R in se usedes na avtobus? Tako, kot tisti manj zabiti ljubljancani naredijo - grejo do postaje in se odpeljejo kamorkoli ze. Ali pa se usedes na Bicikelj. Ali pa na svoj bicikel, skiro, rolko, whatever.
Lej, LJ ne moreš zapreti za promet. Ni to 100% poslovna cona. Že v neposredni bližini centra živi na tisoče ljudi, od katerih jih ima veliko tudi privatne parkirne prostore. Da ne omenjam celega območja znotraj obvoznice, kar bi nekateri zapirali. Gre za vsaj 200k ljudi, ki bi jim s tem otežil bivanje, tudi če tistim z lastniškimi parkingi daš dovolilnice. Kaj pa obiski? Misliš da prebivalci LJ nimajo sorodnikov izven LJ? Serviserji, obrtniki, delavci - vsi katere ti prebivalci rabijo? Vem kako je, mama živi v centru za količki. Če hoče do nje serviser plinske peči, mu mora iti dostop rihtat na občino. Vsakemu serviserju posebej. Res odlično. V praksi gre pač z njeno kartico do količka in ga spusti noter. Znotraj obroča so tudi vse pomembne bolnice, upravna enota itd itd, ne moreš za vse odrediti JPP ali kolo, ker to pač iz očitnih razlogov ne gre.

Skratka hočem reči, ja promet v LJ je problem, ampak ne moreš to omejevati z zapiranjem. Jaz vidim najenostavnejšo rešitev, da se močno oteži promet dnevnim migrantom (tudi sam sem zdaj dnevni migrant, pa sem prej 35let živel v LJ). In to tako, da se močno omeji št. parkirnih mest oz. močno podraži parkiranje. Na ta način bodo migranti več uporabljali alternative, medtem ko prebivalcem ne zagreniš življenja, saj bodo še vedno lahko sprejeli obiske na svoje privat površine, tega pa ni toliko, da bi delalo bistveno gnečo.


Najbolj bi tako ali tako omejevali ljudje, ki sploh ne zivijo v Ljubljani.

krempelj ::

energetik je izjavil:

ginekk je izjavil:

Stalno živeči prebivalci se izseljujeo tudi zaradi tega.
Točno to, če zapreš ali zatežiš prebivalcem znotraj obroča, se bodo začeli izseljevati. In kaj bo potem, še večji naval dnevnih migrantov.
Rešitev je decentralizacija.


Japajade, resitev za koga? :)) Se bojo Koprcani vozili v Maribor na delo, vsak del bos moral narociti iz drugega dela Slovenije in cakati nanj kot zmesan... pac nekateri ne zastopite, da se ni vse skoncentriralo v Ljubljani po nakljucju (ali teoriji zarote :))) ampak ker je na sredi. To, ce ste si omislili prebivalisce nekje 100km stran je vas problem.

Razen tega se ne bo nihce preseljeval, preseljujejo se prej zaradi prevec prometa in visokih cen stanovanj napram periferiji. Da se bojo lahko z javnim prevozom v polovicnem ali se manj casu prestavili na enako lokacijo kot prej z avtom ne bo nikogar, ki mu mozgane se ni nadomestil pleh, motilo.
Praskam...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()

krempelj ::

ginekk je izjavil:

Stalno živeči prebivalci se izseljujeo tudi zaradi tega.

Pa je Piran tako majhen, da prideš v 15-20 min iz enega konca na drugega peš. No vseeno se nekateri vozijo z busom od avtobusne do Tartinija. V slovenski Istri se pač peš ne hodi.


Seveda, Piran postaja mesto duhov in cene stanovanj so na 1 cent/m2 :)) :)) :)) Pac, tiste, "ta cudne" moti, tisti "ta normalni" pa kupujejo stanovanja tam. "Nije zvaka za seljaka."

Pa iz Tokija se tudi ljudje mnozicno izseljujejo mar ne? In cene stanovanj drasticno upadajo, saj je cena samo uborih 800k eurov za 36 kvadratov (ajde, Shimbuya, naj jim bo)? :)) https://japanpropertycentral.com/apartm...

Izgleda, da normalne ljudi zmanjsanje prometa ne moti tako zelo kot slovenceljne.
Praskam...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()

ginekk ::

krempelj je izjavil:

ginekk je izjavil:

Stalno živeči prebivalci se izseljujeo tudi zaradi tega.

Pa je Piran tako majhen, da prideš v 15-20 min iz enega konca na drugega peš. No vseeno se nekateri vozijo z busom od avtobusne do Tartinija. V slovenski Istri se pač peš ne hodi.


Seveda, Piran postaja mesto duhov in cene stanovanj so na 1 cent/m2 :)) :)) :)) Pac, tiste, "ta cudne" moti, tisti "ta normalni" pa kupujejo stanovanja tam. "Nije zvaka za seljaka."

Pa iz Tokija se tudi ljudje mnozicno izseljujejo mar ne? In cene stanovanj drasticno upadajo, saj je cena samo uborih 800k eurov za 36 kvadratov (ajde, Shimbuya, naj jim bo)? :)) https://japanpropertycentral.com/apartm...

Izgleda, da normalne ljudi zmanjsanje prometa ne moti tako zelo kot slovenceljne.


Cene v Piranu rastejo enormno tudi zaradi zaslužka z oddajanjem. Štiri mesece lahko oddajaš kratkoročno - 250 EUR/dan ni nobena posebno visoka cena za večji apartma, kar prinese bistveno več kot pri dolgoročnih najemnikih.

Ok, bom drugače povedal. Iz Pirana se izseljujejo familije in vanj prihajajo morda stalno živet samo samotarski čudaki.
in ko hodiš po njem 15. januarja ob 22h zvečer je to mesto duhov. Točno lahko vidiš kdo je stalni in kdo ne.

Promet v Piranu pa ni težava edino za tiste, ki se čez vikend pripeljejo šetkat po promenadi. Če imaš za prinest/odnest dve škatli robe, recimo da bi rad prebelil steno in nosiš 15kg kanto, plus nekaj orodja, to lahko normalno storiš edino izven sezone.

mirator ::

Nekateri bi za promet kar zapirali mesto (pa ne gre samo za Ljubljano, vsa mesta se ubadajo s prometnimi problemi). Seveda se da, celo mesto urediš kot industrijsko cono, prebivalce pa preseliš na obrobje. Znotraj cone pa samo javni prevoz. Takšno mesto bi hitro izumrlo. Po drugi strani pa je v Ljubljani že ogromno parkirnih garaž, samo za nekatere je problem, ker je parkiranje treba plačati, zato se raje vrinejo na kakšno zelenico. Jaz kdarkoli grem v center Ljubljane parkiram v eni izmed garžnih hiš (Maksimarket, Kongresni trg, Metelkova, Komenskega, Šarabon itd). Še nikoli se mi ni zgodilo, da ne bi dobil prostega parkirnega mesta. Seveda je drago, če moraš vsak dan ali celo večkrat na dan, samo za te primere se verjetno da nekje strošek parkiranja tudi refundirati.
Vendar bolj kot parkiranja, se mi zdi problematičen promet skozi širši center. Za ta namen bi dejansko bilo treba zgraditi še notranji obroč.
Kar pa se radarjev tiče, nimam jaz proti njim nič. Razen mogoče, da bi na določenih mestih lahko tolerirali nekoliko večje odstopanje, tako da bi dejansko lovili divjake, ne pa kar vsakega, ki je pač imel v glavi neko drugo omejitev.

krempelj ::

mirator je izjavil:


Vendar bolj kot parkiranja, se mi zdi problematičen promet skozi širši center. Za ta namen bi dejansko bilo treba zgraditi še notranji obroč.


Ne. Vec cest naredi samo vec prometa. Manj cest rabimo. In to je kar pocne Zoki, cone 30, enosmerne ceste, ki so neugodne za prehod skozi sirsi center, placljiva prakticno katerakoli parkirisca, rezervirani pasovi za avtobuse (se pravi en pas manj), P+R na vseh vpadnicah,... to je edina resitev.

Slovenceljni so prezabiti, da bi sami doumeli, da taksna voznja kot se jo gremo zdaj nima nobenega smisla. Vecina si se vedno "pumpa kurac" na svoj pleh in je preprosto prezabitih, da bi dojeli, da bi brez avtomobilov na cesti LPP mnogo hitreje prestavljal ljudi po mestu, kot so danes sposobni sami v avtomobilu. Pac mentaliteta balkancev.

Premikanje prebivalcev na obrobje nima nobenega smisla, vse kar je shopping centrov itd. na obrobje, zal pa tudi to ne pomaga, ker ima vecina ljudi se vedno mentaliteto, da prisparajo na bencinu, ce se prebijajo eno uro skozi center ob 16:00.

Pac splosna populacija je preneumna in za povrh se trmasta v napacno smer, da bi lahko ta problem resili. Torej je edina resitev represija.
Praskam...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()

krempelj ::

Praskam...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()

kuall ::

ne razumeš, da je to zato, ker se noben noče gužvat in če je prevelika gužva se ljudje avtomatično takim situacijam izognejo. če jaz vidim prazno cesto se bom šel iz principa furat po njej ja, ker je prijetna vožnja po taki cesti, ker mi ni treba gledat tebe pred menoj, kako se jajcaš.

Gagatronix ::

> Pa iz Tokija se tudi ljudje mnozicno izseljujejo mar ne? In cene stanovanj drasticno upadajo, saj je cena samo uborih 800k eurov za 36 kvadratov (ajde, Shimbuya, naj jim bo)?

Ti resno primerjas Ljubljano, ki s svojega pol miljona prebivalcev niti pljunek ni proti Tokyu, ki ima skoraj 40 miljonov ljudi ?

In ne, cene stanovanj v osrednjem Tokyu absolutno NE padajo. Ampak Tokyo za razliko od Ljubljane ima soliden sistem javnega prevoza, kjer si lahko dobesedno vse tempiras tako, da bos prisel 5 minut pred zacetkom sihta v sluzbo. V Ljubljani ? Ce nimas vsaj 30 minut "za ziher" ti ne bo ratalo, in to povecini zaradi bedakov v avtomobilih, ki mislijo, da je njihova rit predragocena, da bi se furala z busom, in potem zabijejo center.

kuall ::


tole je veliko bolj pogosto kot stalking in reši tudi problem gužve.

krempelj ::

Gagatronix je izjavil:

Ti resno primerjas Ljubljano, ki s svojega pol miljona prebivalcev niti pljunek ni proti Tokyu, ki ima skoraj 40 miljonov ljudi ?


Da. Ker kao v Ljubljani ne moremo uvesti enakega sistema registracij vozil, kot ga imamo oni, zato ker imamo 300k+ prebivalcev. Preberi na kaj sem odgovarjal.

kuall je izjavil:


tole je veliko bolj pogosto kot stalking in reši tudi problem gužve.

Ocitno ne. Sicer guzve ne bi bilo. Pojdi enkrat ob 16h pod zeleznico pri Orto baru. Bos videl kretene, ki se peljejo iz BTCja v Center, Vic, Rudnik...

Ali pa se bolje, Celovska zjutraj (in vse vzporedne ceste). Ma raje si kolo sabo vozim, parkiram nekje v Sentvidu in se peljem kamorkoli kamor ze nameravajo in jih nascijem za pol ure. Po mojem se pes hitreje pridem. Popoldne grejo pa na fitnes, ker je gibanje "zdravo". Narod bebcev.

90% bi se jih dalo spraviti na avtobuse in bi bili doma vsaj eno uro prej. Ampak ne, se morajo s svojim plehom vozit, ker so preneumni, da bi en dopoldan vnaprej planirali, ali bojo sli po poln prtljaznik "fasunge" ali ne.
Praskam...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()

krempelj ::

Gagatronix je izjavil:

Ampak Tokyo za razliko od Ljubljane ima soliden sistem javnega prevoza, kjer si lahko dobesedno vse tempiras tako, da bos prisel 5 minut pred zacetkom sihta v sluzbo. V Ljubljani ? Ce nimas vsaj 30 minut "za ziher" ti ne bo ratalo, in to povecini zaradi bedakov v avtomobilih, ki mislijo, da je njihova rit predragocena, da bi se furala z busom, in potem zabijejo center.


Tako je. Ce bi se avtomobilisti spokali na avtobuse bi bil LPP lahko precej bolj ucinkovit, pa se denar bi bil za nove proge odpirat (recimo 2-4 avtobuse, ki krozijo po/ob obvoznici in povezujejo krake ostalih prog). Da sploh ne omenjam kolicine stran vrzenega goriva, zgubljenih zivcev, prihranka na casu, onesnazevanja, obrabe avtomobila,... pac naravnost noro je vse skupaj, dejansko ne razumem, kako so ljudje lahko tako zabiti.
Praskam...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()

energetik ::

Lej, to se naredi tako, da ima LPP povsem ločen pas, da ga avti ne ovirajo. Hkrati pa da jih je zadosti in so bolj frekventni.
Dokler pa stoji tako LPP kot avto, pa raje sedim zraven v svojem hibridu, ki kuri 2 dcl/h, in poslušam svojo muzko, kot pa da najprej čakam 30min na LPP, potem pa stojim ko sardina zraven mularije ki navija jugoviće na telefonih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Gagatronix ::

krempelj je izjavil:

Gagatronix je izjavil:

Ampak Tokyo za razliko od Ljubljane ima soliden sistem javnega prevoza, kjer si lahko dobesedno vse tempiras tako, da bos prisel 5 minut pred zacetkom sihta v sluzbo. V Ljubljani ? Ce nimas vsaj 30 minut "za ziher" ti ne bo ratalo, in to povecini zaradi bedakov v avtomobilih, ki mislijo, da je njihova rit predragocena, da bi se furala z busom, in potem zabijejo center.


Tako je. Ce bi se avtomobilisti spokali na avtobuse bi bil LPP lahko precej bolj ucinkovit, pa se denar bi bil za nove proge odpirat (recimo 2-4 avtobuse, ki krozijo po/ob obvoznici in povezujejo krake ostalih prog). Da sploh ne omenjam kolicine stran vrzenega goriva, zgubljenih zivcev, prihranka na casu, onesnazevanja, obrabe avtomobila,... pac naravnost noro je vse skupaj, dejansko ne razumem, kako so ljudje lahko tako zabiti.


Kot Ljubljancan se vedno trdim, da je bila ukinitev tramvaja leta 1958 najvecji idiotizem. Kmalu za tem sledeca ukinitev trolejbusa leta 1974.

krempelj ::

energetik je izjavil:

Lej, to se naredi tako, da ima LPP povsem ločen pas, da ga avti ne ovirajo. Hkrati pa da jih je zadosti in so bolj frekventni.
Dokler pa stoji tako LPP kot avto, pa raje sedim zraven v svojem hibridu, ki kuri 2 dcl/h, in poslušam svojo muzko, kot pa da najprej čakam 30min na LPP, potem pa stojim ko sardina zraven mularije ki navija jugoviće na telefonih.


LPP ne more imeti povsod povsem locenega pasu in je podvrzen choke pointom. Ki bojo choke pointi ne glede na to koliko jih razsirijo. Rusit his pac ne mores, predrago (recimo Orto bar podvoz).

Ja pac se en slovencelj si, ki si izmisljuje neumne izgovore. Spokaj se na avtobus (kolo,...), ko bo to postalo bolj razsirjeno, bos videl ucinek. Dokler pa vsi gledate na vse skozi sekret papir rolo bo tako kot je.
Praskam...

Ahim ::

Gagatronix je izjavil:

Jaz opravke po Ljubljani opravljam pes ali z avtobusom. Avto je v 99% primerov za zadeve izven LJ. Ampak nekaterim gre to ocitno v nos. :))

Ljubljana je morda majhna v primerjvi z drugimi prestolnicami, ampak marsikdo ne zivi tako blizu LPP, da bi se mu splacalo. Precej absurden primer: do sluzbe imam zelo predvidljivih 20-25 minut pes ali ~25+ minut z avtobusom (povprecno cakanje 0-15 minut, ~15 minut voznje, ~5 minut hoje na vstopno in od izstopne postaje). Super, gres pac pes ane? Ja, razen ce moras recimo zjutaj otroka peljat v vrtec (otrok bi rabil za tisti dober kilometer ~30 minut, ce bi jih sploh zmogel prehoditi vsak dan 2x, ob vsakem vremenu) ... ali pa ko moras vsak teden po specerijo po trgovinah, ki so prikladno koncentrirane relativno dalec od vecine bivalnih delov mesta (in potem se nekako privleci 10+ kil krame domov)

LPP je super za penzioniste in druge ljudi, ki jim ni treba it na siht ali se ukvarjati z drugimi rednimi obveznostmi, katerih ne morejo vsi opraviti v krogu 200 metrov od prebivalisca.

krempelj ::

Gagatronix je izjavil:


Kot Ljubljancan se vedno trdim, da je bila ukinitev tramvaja leta 1958 najvecji idiotizem. Kmalu za tem sledeca ukinitev trolejbusa leta 1974.


Se strinjam, ampak najvecja neumnost je pa bila, ko so preprodajalci avtomobilov, za svoj zasluzek, prepricali labilne idiote, da pa nujno rabijo avtomobil. Jebes korupcijo v zdravstvu, skrije se lahko pred tem nategom. In vsi zombiji so popadali kot muhe na drek.

Ahim je izjavil:

Gagatronix je izjavil:

Jaz opravke po Ljubljani opravljam pes ali z avtobusom. Avto je v 99% primerov za zadeve izven LJ. Ampak nekaterim gre to ocitno v nos. :))

Ljubljana je morda majhna v primerjvi z drugimi prestolnicami, ampak marsikdo ne zivi tako blizu LPP, da bi se mu splacalo. Precej absurden primer: do sluzbe imam zelo predvidljivih 20-25 minut pes ali ~25+ minut z avtobusom (povprecno cakanje 0-15 minut, ~15 minut voznje, ~5 minut hoje na vstopno in od izstopne postaje). Super, gres pac pes ane? Ja, razen ce moras recimo zjutaj otroka peljat v vrtec (otrok bi rabil za tisti dober kilometer ~30 minut, ce bi jih sploh zmogel prehoditi vsak dan 2x, ob vsakem vremenu) ... ali pa ko moras vsak teden po specerijo po trgovinah, ki so prikladno koncentrirane relativno dalec od vecine bivalnih delov mesta (in potem se nekako privleci 10+ kil krame domov)


Koliko pa porabis s kolesom, moja mularija tezi, ce ne gremo s kolesom, cel zur. Najdi si primerno prevozno sredstvo, wtf, a nic ne cenite svojega casa? Ali pac ne znas vozit kolesa (skiroja, e-hypa,...)?

Nehajte ze iskati izgovore zakaj ne in raje probajte. Pac face it. Za avto zagonis kopico denarja (da sploh ne omenjam, da potem placujes za fitness), za popolnoma brez veze, prispes na cilj veliko pocasneje.
Praskam...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()

WizzardOfOZ ::

Gagatronix je izjavil:

> Pa iz Tokija se tudi ljudje mnozicno izseljujejo mar ne? In cene stanovanj drasticno upadajo, saj je cena samo uborih 800k eurov za 36 kvadratov (ajde, Shimbuya, naj jim bo)?

Ti resno primerjas Ljubljano, ki s svojega pol miljona prebivalcev niti pljunek ni proti Tokyu, ki ima skoraj 40 miljonov ljudi ?

In ne, cene stanovanj v osrednjem Tokyu absolutno NE padajo. Ampak Tokyo za razliko od Ljubljane ima soliden sistem javnega prevoza, kjer si lahko dobesedno vse tempiras tako, da bos prisel 5 minut pred zacetkom sihta v sluzbo. V Ljubljani ? Ce nimas vsaj 30 minut "za ziher" ti ne bo ratalo, in...


Pri nas je LPP tako slab, da imam do službe par km po najbližji poti, če se pa z busom peljem, moram skozi center pa vmes enkrat prestopit in za to porabim cca 45 minut. Če grem z avtom, pa še otroka v šolo in ženo vmes peljem do njene službe, porabim pa celih 15 minut tudi če je gužva. Če grem pa sam, rabim pa 7 minut od doma do službe.
Ja če bi bil LPP poštiman in bi šel iz črnuč čez šentjakob na šmartinsko, bi zmagal. Bi se brez problema peljal z busom na šiht. Tako se pa ne mislim, ker je to izguba časa, vsak dan 90 minut v avtobusu sedet.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

krempelj ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Gagatronix je izjavil:

> Pa iz Tokija se tudi ljudje mnozicno izseljujejo mar ne? In cene stanovanj drasticno upadajo, saj je cena samo uborih 800k eurov za 36 kvadratov (ajde, Shimbuya, naj jim bo)?

Ti resno primerjas Ljubljano, ki s svojega pol miljona prebivalcev niti pljunek ni proti Tokyu, ki ima skoraj 40 miljonov ljudi ?

In ne, cene stanovanj v osrednjem Tokyu absolutno NE padajo. Ampak Tokyo za razliko od Ljubljane ima soliden sistem javnega prevoza, kjer si lahko dobesedno vse tempiras tako, da bos prisel 5 minut pred zacetkom sihta v sluzbo. V Ljubljani ? Ce nimas vsaj 30 minut "za ziher" ti ne bo ratalo, in...


Pri nas je LPP tako slab, da imam do službe par km po najbližji poti, če se pa z busom peljem, moram skozi center pa vmes enkrat prestopit in za to porabim cca 45 minut. Če grem z avtom, pa še otroka v šolo in ženo vmes peljem do njene službe, porabim pa celih 15 minut tudi če je gužva. Če grem pa sam, rabim pa 7 minut od doma do službe.
Ja če bi bil LPP poštiman in bi šel iz črnuč čez šentjakob na šmartinsko, bi zmagal. Bi se brez problema peljal z busom na šiht. Tako se pa ne mislim, ker je to izguba časa, vsak dan 90 minut v avtobusu sedet.


Neumnost. Nabavi kolo, rokavice, kapo in da bos imel celoten komfort, na aliexpressu ocala za motor in slusalke. Nimas sans, da prides hitrje.
Praskam...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()

Ahim ::

krempelj je izjavil:

Koliko pa porabis s kolesom, moja mularija tezi, ce ne gremo s kolesom, cel zur. Najdi si primerno prevozno sredstvo, wtf, a nic ne cenite svojega casa? Ali pac ne znas vozit kolesa (skiroja, e-hypa,...)?

Z elektricnim skirojem porabim priblizno pet minut, ampak si ne upam voziiti kadar je mokro + prilepljeno listje po tleh (kot je bilo jeseni) ali pa poledenelo (kot je zdaj na vseh sencnih legah, torej vsaj pol poti, ker pac vozim po predpisih, po pravi strani). Pa kot receno - ni za vsakega oziroma za vsako situacijo, nekateri grejo recimo v vrtec, v solo, v trgovine ...

krempelj ::

Ahim je izjavil:

krempelj je izjavil:

Koliko pa porabis s kolesom, moja mularija tezi, ce ne gremo s kolesom, cel zur. Najdi si primerno prevozno sredstvo, wtf, a nic ne cenite svojega casa? Ali pac ne znas vozit kolesa (skiroja, e-hypa,...)?

Z elektricnim skirojem porabim priblizno pet minut, ampak si ne upam voziiti kadar je mokro + prilepljeno listje po tleh (kot je bilo jeseni) ali pa poledenelo (kot je zdaj na vseh sencnih legah, torej vsaj pol poti, ker pac vozim po predpisih, po pravi strani). Pa kot receno - ni za vsakega oziroma za vsako situacijo, nekateri grejo recimo v vrtec, v solo, v trgovine ...


Ja, seveda, e-skiro je jajc ampak ga je treba imeti, da se malo poziras. Mogoce bi pa pomislil na old school tehnologije, kolo - na toast in nekaj spricov olja na verigo 1x na mesec? Glede trgovine ipd., pa kar odnehaj, to so lame izgovori, ce nisi sposoben zjutraj predvideti, da bos sel v trgovino, ti sploh izpita za avto ne bi smeli dati ( s tem, da imam za te namene prikolico za kolo, niti v stacuno ne grem vec z avtom). To je enkrat na teden, ajde, dvakrat. Ostane 5 dni. Vozis se pa 7 dni na teden. Pa 70 eurov na mesec das za fitnes.
Praskam...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()

Gagatronix ::

> ampak si ne upam voziiti kadar je mokro + prilepljeno listje po tleh

30 let bicikliram prakticno povsod ce je zadeva logicna nadohvat ruke, pa me "moker asfalt" pa "prilepljeno listje" se ni nikdar ustavilo. Nehaj pozirat pa se malo spametuj.

krempelj ::

Gagatronix je izjavil:

> ampak si ne upam voziiti kadar je mokro + prilepljeno listje po tleh

30 let bicikliram prakticno povsod ce je zadeva logicna nadohvat ruke, pa me "moker asfalt" pa "prilepljeno listje" se ni nikdar ustavilo. Nehaj pozirat pa se malo spametuj.


Ne, saj ima point, tista mala kolescka od skiroja so nora za voznjo, z njimi prav prosis, da se razletis, ampak to je samo zrtev mode in izbira neprimernega vozila za razmere na podlagi hypa. Enako kot avtomobil. Ga moras imeti, tudi, ce z malo razmisleka ugotovis, da ga pravzaprav ne rabis. Preprodajalci pa bogatijo.

(cudim se, da se se nihce ni oglasil, da ne morejo biti v sluzbi zasvicani - to je posledica let voznje z avtomobilom, ko se boste tega jajca znebili, v mesecu ali dveh niti kapljice ne bo nikjer vec)
Praskam...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()

energetik ::

krempelj je izjavil:

Koliko pa porabis s kolesom, moja mularija tezi, ce ne gremo s kolesom, cel zur. Najdi si primerno prevozno sredstvo, wtf, a nic ne cenite svojega casa? Ali pac ne znas vozit kolesa (skiroja, e-hypa,...)?

Nehajte ze iskati izgovore zakaj ne in raje probajte. Pac face it. Za avto zagonis kopico denarja (da sploh ne omenjam, da potem placujes za fitness), za popolnoma brez veze, prispes na cilj veliko pocasneje.
Ti očitno nisi sposoben dojet, da ne obstaja samo mularija ~10let, ki bi šla lahko s kolesom s tabo do šole. Da ti razjasnim obzorja, v vrtec smo vozili že 11-mesečnega otroka. Veš, tak otrok ne zna niti hodit še.

Cenim svoj čas, zato sem se vozil na šiht z avtom (zdaj itak večinoma delam od doma). Ker sem z avtom na moji relaciji prišel do šihta v 15-20min, z busom pa če sem imel srečo v 40min.
Sem se vozil tudi z biciklom 11km, pa sem komaj sfolgal oddelat 8h na šihtu, pa da sem prišel pravočasno otroke iskat v vrtec. Sploh, ko je velikokrat nabil jugozahodnik in sem se cijazil 15km/h proti vetru.

Aja glede avta - itak ga imamo. Za izlete vsak vikend, dopuste, za fasngo pripeljat domov. Če že plačujem fiksne stroške, zakaj hudiča bi mi potem stal doma, jaz pa plačeval dodatne stroške za LPP in izgubljal svoj čas?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

krempelj ::

energetik je izjavil:

Ti očitno nisi sposoben dojet, da ne obstaja samo mularija ~10let, ki bi šla lahko s kolesom s tabo do šole. Da ti razjasnim obzorja, v vrtec smo vozili že 11-mesečnega otroka. Veš, tak otrok ne zna niti hodit še.


In izgovori se nadaljujejo: https://www.twowheelingtots.com/best-ch...

energetik je izjavil:

Cenim svoj čas

Ne pa ga ne. Prevec ga imas.

energetik je izjavil:

Sem se vozil tudi z biciklom 11km, pa sem komaj sfolgal oddelat 8h na šihtu, pa da sem prišel pravočasno otroke iskat v vrtec. Sploh, ko je velikokrat nabil jugozahodnik in sem se cijazil 15km/h proti vetru.

Ja, brez kondicije si. In nisi se vozil z biciklom ampak si enkrat probal in obupal.

energetik je izjavil:

Aja glede avta - itak ga imamo. Za izlete vsak vikend, dopuste, za fasngo pripeljat domov. Če že plačujem fiksne stroške, zakaj hudiča bi mi potem stal doma, jaz pa plačeval dodatne stroške za LPP in izgubljal svoj čas?

Skratka, izgovori. Tudi mi ga imamo, pa veselo stoji do vikenda. Ni v uporabi razen za izlete, odkar imam prikolico za kolo se ga ne uporablja niti za "nabavo".
Praskam...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()

feryz ::

Saj sem vam povedal, kaj je rešitev. 5 jurjev letno za vožnjo znotraj obvoznice. Za vse! Tudi tam živeče. Ceste niso nič bolj njihove, kot od vseh ostalih Slovencev. Tudi izgovori, da morajo nabavljati, peljati mulce in podobno, ne pijejo vode. Kot lahko preberemo zgoraj. Imajo lenuhi bicikle za to, ne rabijo free dovolilnic.

Pa bo hitro plac za avtobuse.

mirator ::

krempelj, se mi zdi, da si skregan z realnostjo. Verjamem, da ti imaš svoje življenje in življenje svoje družine tako organizirano, kot pišeš, vendar je to tvoja izbira, ki si si jo lahko tako uredil. Drugi pač ne moremo. Ali si kdaj pomislil, da moraš poslovno npr. iz Viča v Šiško in iz Šiške v Polje in to vse v roku treh do petih ur? In to skoraj vsak dan, ker je narava dela taka?
Se pa strinjam, da je precej ljudi, ki ne morejo niti 10 m od doma brez avta.

Gagatronix ::

@feryz, prav, ce lahko tudi tebi nabijemo pet jurjev letno zato ker pac lahko. :)

krempelj ::

mirator je izjavil:

krempelj, se mi zdi, da si skregan z realnostjo. Verjamem, da ti imaš svoje življenje in življenje svoje družine tako organizirano, kot pišeš, vendar je to tvoja izbira, ki si si jo lahko tako uredil. Drugi pač ne moremo. Ali si kdaj pomislil, da moraš poslovno npr. iz Viča v Šiško in iz Šiške v Polje in to vse v roku treh do petih ur? In to skoraj vsak dan, ker je narava dela taka?
Se pa strinjam, da je precej ljudi, ki ne morejo niti 10 m od doma brez avta.

Ne nisem jaz skregan z realnostjo, jaz vzamem taxi in nimam vsak dan dveh sestankov na diagonalah Ljubljane. Sicer pa razumem, da ima vseh 100k dnevnih migrantov + lokalci v Ljubljani vsak dan sva sestanka iz Viča v Šiško in iz Šiške v Polje, tako, da ne obstaja nobena moznost, da bi tak podvig sploh izpeljal v petih urah, ker so ceste prevec polne. Ko pa se bojo nehali voziti vsak dan na dva sestanka iz Viča v Šiško in iz Šiške v Polje s svojim avtomobilom in se bojo raje vsedli na avtobus/kolo/taxi/whatever, pa bo to izvedljivo tudi tako, da se bojo vmes lahko vsedli se na kosilo ali dva.

Vedno in vsakic, ko pride do taksnih debat, slisim enako zgodbo, "ne morem" ker je vsak dan izbruhnil vulkan in sta padla dva meteorja, pa vmes sem moral tudi vsak dan po poln prtljaznik "fasunge" itd., kar je cisti bullshit. Ce bi se vsi, ki bi se lahko nehali voziti z osebnimi vozili znotraj Ljubljane, presedlali na druga transportna sredstva in bi se vozili vsi, ki imajo res dva sestanka na dan, vse bolne babice s stirikrat zamenjanimi kolki, vsi z 2 ure starimi dojencki,... bi bile ceste prazne.
Praskam...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()

feryz ::

Gagatronix je izjavil:

@feryz, prav, ce lahko tudi tebi nabijemo pet jurjev letno zato ker pac lahko. :)
Ne, popolnoma vsem.
Pa da vidimo, kdo se bi še vozil. Janko bi pa dobil za kavico ali dve.

krempelj ::

feryz je izjavil:

Gagatronix je izjavil:

@feryz, prav, ce lahko tudi tebi nabijemo pet jurjev letno zato ker pac lahko. :)
Ne, popolnoma vsem.
Pa da vidimo, kdo se bi še vozil. Janko bi pa dobil za kavico ali dve.


Lol, spet en pokvarjen Mariborcan s tujim kurcem po koprivah opleta. Tako ja, vsem v vseh mestih. Tudi Mariboru. V Ljubljano se ne vozis, torej suuu iz teme, pojdi se s svojim Totilandom ukvarjat in prometom tam.
Praskam...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Ahim ()

feryz ::

Si ti bližje Mariboru kot jaz. Če se ti kolca po njem.

WizzardOfOZ ::

krempelj je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Gagatronix je izjavil:

> Pa iz Tokija se tudi ljudje mnozicno izseljujejo mar ne? In cene stanovanj drasticno upadajo, saj je cena samo uborih 800k eurov za 36 kvadratov (ajde, Shimbuya, naj jim bo)?

Ti resno primerjas Ljubljano, ki s svojega pol miljona prebivalcev niti pljunek ni proti Tokyu, ki ima skoraj 40 miljonov ljudi ?

In ne, cene stanovanj v osrednjem Tokyu absolutno NE padajo. Ampak Tokyo za razliko od Ljubljane ima soliden sistem javnega prevoza, kjer si lahko dobesedno vse tempiras tako, da bos prisel 5 minut pred zacetkom sihta v sluzbo. V Ljubljani ? Ce nimas vsaj 30 minut "za ziher" ti ne bo ratalo, in...


Pri nas je LPP tako slab, da imam do službe par km po najbližji poti, če se pa z busom peljem, moram skozi center pa vmes enkrat prestopit in za to porabim cca 45 minut. Če grem z avtom, pa še otroka v šolo in ženo vmes peljem do njene službe, porabim pa celih 15 minut tudi če je gužva. Če grem pa sam, rabim pa 7 minut od doma do službe.
Ja če bi bil LPP poštiman in bi šel iz črnuč čez šentjakob na šmartinsko, bi zmagal. Bi se brez problema peljal z busom na šiht. Tako se pa ne mislim, ker je to izguba časa, vsak dan 90 minut v avtobusu sedet.


Neumnost. Nabavi kolo, rokavice, kapo in da bos imel celoten komfort, na aliexpressu ocala za motor in slusalke. Nimas sans, da prides hitrje.


To je šele neumnost.
Vozniki zjutraj so že od nekdaj zaspani, "bolani", kretenski, idiotski in mislijo, da so sami na cesti in da je cesta samo njihova. Večina jih vozi na pamet in niti ne vedo kako so prišli do službe. Od kovida naprej se je pa to še bolj pokazalo.
Nimam interesa med takimi kreteni vozit na dveh kolesih, ko je še na štirih kolesih in v kovinski kletki postalo nevarno.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

krempelj ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Vozniki zjutraj so že od nekdaj zaspani, "bolani", kretenski, idiotski in mislijo, da so sami na cesti in da je cesta samo njihova. Večina jih vozi na pamet in niti ne vedo kako so prišli do službe. Od kovida naprej se je pa to še bolj pokazalo.
Nimam interesa med takimi kreteni vozit na dveh kolesih, ko je še na štirih kolesih in v kovinski kletki postalo nevarno.


Ne rabis voziti med takimi kreteni, vecino poti v Ljubljani se da zvoziti tako, da si vedno na kolesarski ali na semaforju (v vec letih voznje s kolesom, kot vas je vecina starih nisem imel niti ene nesrece - pac pazis, da te ne more nihce zbiti). Absolutno pa se ne bi sel ob jutranjih urah voziti po regionalkah, tisto pa je samomor.
Praskam...

ginekk ::

Tako ja, dajmo vstopnino v ring, 5 jurjev letno. Po moje ne bi zdržalo niti do uradne veljave. Puč.

Po drugi strani, če daš na referendum naj se spremeni vse kolesarske steze - vsaj ob vpadnicah - v dodatni pas za avto, bi šlo skozi gladko.

Dokler ni nobene alternative - take da sediš in se pelješ pod streho - ki terja le malo več časa in malo manj udobja v primerjavi z avtom, bo slednji še vedno de facto referenca novodobne mobilnosti.

Invictus ::

krempelj je izjavil:


Ne rabis voziti med takimi kreteni, vecino poti v Ljubljani se da zvoziti tako, da si vedno na kolesarski ali na semaforju (v vec letih voznje s kolesom, kot vas je vecina starih nisem imel niti ene nesrece - pac pazis, da te ne more nihce zbiti). Absolutno pa se ne bi sel ob jutranjih urah voziti po regionalkah, tisto pa je samomor.

Problem je, ker so kolesarji enaki zaspani kot vozniki. Zelo težko se pa kot kolesar izogneš glavnim vpadnicam...

Na Celovški, Dunajski, Tržaški, Dolenjki, in kar je še ostalih vpadnic, je praktično vsako prečkanje križišča, pa čeprav pri zeleni luči, po kolesarski stezi, NEVARNO.

Pač dsnevnim migrantom se mudi v službo, ker so že tako pozni, ker ne morejo iti 5 minut prej od doma...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

krempelj ::

ginekk je izjavil:

Dokler ni nobene alternative - take da sediš in se pelješ pod streho - ki terja le malo več časa in malo manj udobja v primerjavi z avtom, bo slednji še vedno de facto referenca novodobne mobilnosti.


Dokler ne bo premikanje z avtomobilom tako otezeno (poooocasi se zabo kuha), da bo pocasi vedno vec ljudem dopizdilo. Tako, da, radarji, cone 30, zmanjsevanje cestne povrsine z LPP pasovi, enosmerne ulice, draga parkiranja (letos se je ze spet podrazilo)... so se vedno edini nacin, da se situacija nekoc razresi.
Praskam...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19930734 (20820) jb_j
»

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Loža
802127532 (100737) Pika na i
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35580527 (69936) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18132741 (27142) BigWhale

Več podobnih tem