Forum » Na cesti » Vprašanje o moci motorja
Vprašanje o moci motorja
TheBlueOne ::
stara mama je izjavil:
Se strinjam.
Ampak, kolk je že set tesnil za obnovo 4 turbin? 600€? :)
Ce imas za avto s stirimi turbinami je nekaj k€ za obcasna popravila verjetno mala malica.
ginekk ::
ce cakas pr atmosfercu sam pomeni da si v napacni prestavi.
To ja, kot si povedal prej, važen je navor na kolesih, ne na gredi. Kdor tega ne razume, je pač nasedel na tržne fore.
Na splošno vidim, da je novodobna kultura prestavljanja v višjo pri 2500 obr/min tudi pri novodobnih bencincih. Ma že avto ti teži s tistim displayi, da prestaviš že pred 2000 rpm.
Drugač ni ga lepšega kot ožemat HH nad 6000rpm, da se kam premakne. Toži se mi po starih Hondah.
TheBlueOne ::
To ja, kot si povedal prej, važen je navor na kolesih, ne na gredi. Kdor tega ne razume, je pač nasedel na tržne fore.
Vazen je koncni pospesek vozila. Med motorjem in gredjo ne bi smelo biti nekih izgub, tako da ne vem zakaj bi bilo to tako vazno. To je bolj odvisno od prestavnih razmerij in sozitju menjalnika z motorjem.
stara mama ::
TheBlueOne ::
stara mama je izjavil:
ce cakas pr atmosfercu sam pomeni da si v napacni prestavi.
Pol je pa bencinar res ena kvačkalica.
Ni čudno, da so ravno vozniki bencinarjev največji zagovorniki avtomatikov.
Tezko posplosis. Majhni turbobencinarji imajo moc v majhnem obsegu, zato pa so praviloma v kompletu s hitrimi menjalniki. Dizli pravtako.
Oldschool bencinarji s porabo tankerja so imeli dosti bolj raztegnjene krivulje in s tem tudi menjalnike z manj brzinami in pocasnejse. Se je nekako izslo...
Recimo Mazda ima princip vecje prostornine in manj navite in "navaden" avtomatski menjalnik, med tem ko vecina ostali z mikromotorji panicno lovi moc ali ekonomijo in ima super hitre menjalnike.
ginekk ::
TheBlueOne je izjavil:
To ja, kot si povedal prej, važen je navor na kolesih, ne na gredi. Kdor tega ne razume, je pač nasedel na tržne fore.
Vazen je koncni pospesek vozila. Med motorjem in gredjo ne bi smelo biti nekih izgub, tako da ne vem zakaj bi bilo to tako vazno. To je bolj odvisno od prestavnih razmerij in sozitju menjalnika z motorjem.
Saj ne gre za izgube. Navor na kolesih pač poganja avto, ne tisti na gredi. In navor na kolesih je odvisen od menjalnika, tako final drive razmerja (fiksno) kot v tistem trenutku izbrane prestave (spremenljivo).
In zaradi tega ima 100 konjski dizel lahko 200NM navora na gredi pa bo zlahka še vedno počasnejši od 120KM atfmosferca s pol toliko navora na gredi. Edino kar bo, da bo dizel potreboval manjši prirastek vrtljajev za isti prirastek hitrosti. Traktor pač.
Zaradi tega je podatek o navoru kot ga podajajo tržniki skorajda nepomemben podatek o zmogljivosti vozila.
TheBlueOne ::
Novi menjalniki drugace te probleme b.p. resujejo s kolicini prestav. Nas DSG jih ima menda 7 in skace ultrahitro. Tako da podatek o navoru motorja dalec ni nepomemben, ker imas cez glavo prestav, ki ga lahko koristijo za vsak namen. Ne biti neumen in predvideti, da so dali kaksno brezvezno razmerje, ker ga niso. Nisi ti pametnejsi kot ekipa ljudi, ki to dela 8h/dan in ima cilj iz tega kar imajo spraviti cim vec.
ginekk ::
TheBlueOne je izjavil:
Ampak bo pocasnejsi samo teoreticno in v dolocenem obmocju.
Novi menjalniki drugace te probleme b.p. resujejo s kolicini prestav. Nas DSG jih ima menda 7 in skace ultrahitro. Tako da podatek o navoru motorja dalec ni nepomemben, ker imas cez glavo prestav, ki ga lahko koristijo za vsak namen. Ne biti neumen in predvideti, da so dali kaksno brezvezno razmerje, ker ga niso. Nisi ti pametnejsi kot ekipa ljudi, ki to dela 8h/dan in ima cilj iz tega kar imajo spraviti cim vec.
Ja količina prestav je pomembna, ampak 120 konjski avto bo zelo verjetno hitrejši od 100 konjskega ne glede na navor na gredi.
Saj ekipa, ki dela 8h na dan so lahko tržniki ali pa inženirji. Pa slednjih so dostikrat (prevečkrat) ne posluša.
Lep primer shitty menjalnika je zadnja verzija v8 Mustanga, kjer je 6 stopenjski ročni menjalnik za evropski trg popolnoma napačen - čist predolge prestave za izkoristit rang moči. V US verziji je drugačen, druga razmerja. Avtomatik pa je itak najboljša izbira za ta model.
Sigurno niso imeli inženirji pri tem zadnje besede.
TheBlueOne ::
Ja količina prestav je pomembna, ampak 120 konjski avto bo zelo verjetno hitrejši od 100 konjskega ne glede na navor na gredi.
Saj ekipa, ki dela 8h na dan so lahko tržniki ali pa inženirji. Pa slednjih so dostikrat (prevečkrat) ne posluša.
Lep primer shitty menjalnika je zadnja verzija v8 Mustanga, kjer je 6 stopenjski ročni menjalnik za evropski trg popolnoma napačen - čist predolge prestave za izkoristit rang moči. V US verziji je drugačen, druga razmerja. Avtomatik pa je itak najboljša izbira za ta model.
Sigurno niso imeli inženirji pri tem zadnje besede.
Ja konverzije za trg zna biti, da so samo, da so. Pri nasih avtih za nas trg takih problemov ne bos nasel.
Kar se tice moci in navora je relacija direktna. Konji so pac glede na to kje ima obrate. Ce imas max navor pri nizkih obratih, ga potrebujes vec za enako konjev. Ce imas max pri visokih ga potrebujes manj za enako konjev. Zato ima Diesel dosti navora in enako konjev kot primerjalni bencinar. Pac logika je menda nekje priblizno konji = navor x RPM/5252. Naj kdo popravi, ce ne stima..
Meni se diesel cuti bolj mesnat, bencinar pa bolj lahkoten.
JanK ::
TheBlueOne je izjavil:
Pac logika je menda nekje priblizno konji = navor x RPM/5252. Naj kdo popravi, ce ne stima..
To velja izkljucno za USA enote, HP in lb*ft. Zato vidis na internetih nebuloze v smislu: pri 5252 RPM je moc vecja od navora.
Izraz pa je, ja, $P = M\omega$, pri cemer je $\omega$ kotna hitrost.
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
TheBlueOne ::
Astropower ::
Je lahko 1.2 motor z vec konji boljsi od 1.4 in enako za ostale motorje? Vbistvu me zanima kaj v bistvu je konjska moc in na kaj vpliva
Oboje je pomembno, 1.2T 130 je v teoriji slabši od 1.4T 125 (ne vem za nobenega 130), bi pa seveda moral oba peljat da bi videl kakšna je razlika. 1.2T 130 je pa seveda bolje kot 1.4 100. V bistvu je 1.0T nadomestek za 1.6 16V, tako da je očitno turbina enako kot dodatnih 0,6l prostornine.
Za voznika začetnika bo dober vsak samo da ni mestni avto.
Dizle se preveč hvali, ko sem vozil 1.4T 135 MultiAir in 2.0 16V 197, se mi je zdel 2.0 TDI 140/150 ena velika žalost. Tako da Alfin 1.4T motor (ostali kot je Oplov niti niso tako živahni in bi se težje odločil) in katerikoli 2.0 16V, četudi 140KM, so sigurno boljši za vozit, edino pijejo precej več. Itak vsak vzame dizla zaradi par litrov manjše porabe, ne pa glede na to kako kvalitetno se bo vozil. Pa tudi zaradi manjših obratov, ti omenjeni bencinarji so imeli okol 4000rpm v 6. pri 130.
Zato imam sedaj 1.6T 200, ki je najboljše iz obeh svetov. 3100rpm pri 130 mi je ravno prav in ne bi želel manj, ker moram že tako verjetno polovico poti voziti v 5. Nekateri bi radi 2500rpm, za to bi jaz želel vsaj 2x večji motor, to ni za 1.6.
Velik problem s temi dizli je ko so stari 10-20 let in spuščajo oblak dima pri vključevanju na glavno cesto. Včeraj sem imel pred sabo Passata 1.9 TDI iz cca. 2000, zadaj pa Nissan Note prve generacije nekje 2005-2010, ki sem ga že prej prehitel. Res veselje vozit okoli takih smraduhov, ampak meni še ni tak problem, ker ne vozim za ritjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Astropower ()
bambam20 ::
tako kot sem rekel, tdi sindrom. Nisi mu dovolil da se zvrti do konca. Pr Bencincih, sploh atmosferskih, se zabava zacne sele pr 4k+ obratih. Tam ko tdi ze doseze fuel cut. Če bi sel v obratnem vrstnem redu, nebi mel teh tezav.
No, zdaj pa pretiravaš. Kje se začne zabava pri 1300 kg težkem benicnarju z 1.6 motorjem in 90-100 konji in s približno 150-160 nm navora brez turbine? Nikjer. Avto je crknjena neprimičnina.
Ja količina prestav je pomembna, ampak 120 konjski avto bo zelo verjetno hitrejši od 100 konjskega ne glede na navor na gredi.
120 konjski 1300 kg težek bencinar ne bo hitrješi od bencinarja z 900 kg in 100 konji. Oba brez turbin.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
WizzardOfOZ ::
tako kot sem rekel, tdi sindrom. Nisi mu dovolil da se zvrti do konca. Pr Bencincih, sploh atmosferskih, se zabava zacne sele pr 4k+ obratih. Tam ko tdi ze doseze fuel cut. Če bi sel v obratnem vrstnem redu, nebi mel teh tezav.
No, zdaj pa pretiravaš. Kje se začne zabava pri 1300 kg težkem benicnarju z 1.6 motorjem in 90-100 konji in s približno 150-160 nm navora brez turbine? Nikjer. Avto je crknjena neprimičnina.
To govorijo samo taki, ki rabijo met vsaj 200konjev za nadomestilo tiča. Potem so pa začudeni, ko vidijo, da so bili ves čas v zmoti.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
bambam20 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
To govorijo samo taki, ki rabijo met vsaj 200konjev za nadomestilo tiča. Potem so pa začudeni, ko vidijo, da so bili ves čas v zmoti.
200 konji? To ni nič. To je bilo veliko leta 1991. Danes je za spodobno hitrost potrebno 600 konjev.
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
mr_chai ::
WizzardOfOZ je izjavil:
To govorijo samo taki, ki rabijo met vsaj 200konjev za nadomestilo tiča. Potem so pa začudeni, ko vidijo, da so bili ves čas v zmoti.
200 konji? To ni nič. To je bilo veliko leta 1991. Danes je za spodobno hitrost potrebno 600 konjev.
razmerje moč/teža je važna. Sicer s 600 konji lahko razviješ spodobno hitrost, tudi če avto tehta 5 ton. Kar je pa bolj važno je pa kako se avto obnaša, ko ga prtisneš čez ovinke. Z 200 konjskimi avti, ki tehtajo okoli 1 tone, se pa lahko izredno zabavaš.
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
aiko ::
Bom napisal po butasto...
Če imaš avto bruto teže 1500kg in pod 150 HP se bo zdel počasen ne glede ali je bencinar/dizel ali turbo izvedenke obojih.
Poleg tega je tudi dosti v vozniku. Če znaš avto "pohodit" ali ali gledaš na "porabo"..
anyway..
Navor se načeloma povečuje z kubaturo motorja in je po domače povedano sposobnost motorja kako na izi vleče težo na nizkih obratih, medtem ko je največja moč motorja brezpogojno vedno na višjih obratih.
In ja, obratomer je namenjen temu da se ga uporablja v celem območju, to velja in za dizle in za bencinarje.
Glede obojega pa so idealni stari ameriški bencinski atrmosferci (6000 ccm in +, navora da boli glava, konjev po želji)
In ne, 150HP na 3 cilidrašu ni enako 150 HP na 4 cilindrašu, ker enostavno manjka en takt vmes kjer motor vleče.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: aiko ()
WizzardOfOZ ::
Stari tole kar si pisal je en tak BS. Sej še sam seb ne verjameš. Al ja?
Kaj pa primer - pohodiš gas na 3600 obratov (najvišji navor) in avto konstantno pospešuje, obrati so pa stalno na istem mestu. Je to sploh verjetno ali ni?
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
BBB ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Kaj pa primer - pohodiš gas na 3600 obratov (najvišji navor) in avto konstantno pospešuje, obrati so pa stalno na istem mestu. Je to sploh verjetno ali ni?
Ampak pri CVT (continuously variable transmission) dobiš maksimalni pospešek s konstantnimi obrati pri najvišji moči motorja.
Kot so že nekateri povedali, dobiš maksimalni pospešek pri maksimalnem navoru na kolesih, ki pa ga dobiš pri maksimalni moči motorja. To pa dosežeš z ustreznim prestavnim razmerjem (malo izgubiš na navoru motorja, vendar več navora pridobiš na kolesih na račun spremenjenega prestavnega razmerja). Če želiš to doseči pri vsaki hitrosti, potem pomeni, da moraš spreminjati prestavno razmerje zvezno s hitrostjo. To dosežeš s CVT. Večina avtomobilov pa ima menjalnik, s katerim spreminjaš prestavno razmerje po korakih (ni idealno), tj. prestavah - več jih je, bolj se lahko približaš idealni krivulji maksimalnega razpoložljivega pospeška preko vseh hitrosti.
Komur niso jasne relacije med navorom motorja, navorom koles in močjo motorja, naj si pogleda:
Zakaj potrebujemo gromozanske moči motorjev? Zato da ob prometni konici v naselju ob speljevanju kar se da hitro dosežemo hitrost med 10 in 20 km/h. Po desni strani pa nas prehiti Lojze na biciklu.
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
TheBlueOne ::
WizzardOfOZ je izjavil:
BBB jaz nisem govoril nič o maksimalnem pospešku, ampak samo o konstantnem pospeševanju. Pa vprašanje je bilo namenjeno aikotu, ki mu je pomembno samo razmerje moči na kilogram.
Pri novejsih menjalnikih, ki so zelo hitri in imajo prilicno uravnotezena razemrja jo pospesevanje zelo konstantno. Ce ne gledas obratomera skoraj ne ves, da prestavlja.
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Silici ::
ginekk ::
120 konjski 1300 kg težek bencinar ne bo hitrješi od bencinarja z 900 kg in 100 konji. Oba brez turbin.
Ok, če se gremo picajzlat.
Končno hitrost bo komot imel večjo tisti s 120 konji, ker omejitev končne je v moči (in b4 začneš mutit o Cx in kotalnem uporu). Pospešek bo imel manjši, da. Če pa daš pravi menjalnik tistemu s 120 konji oz. nepravi tistemu s 100konji , bo pa lahko težji avto še pospešil bolje. Jasno?
blackbfm ::
Če to bedarijo izklopiš, avto pospešuje od 0 do končne hitrosti brez da bi enkrat čutil, da je prestavil in stalno na istih obratih motorja.
cvt ni instantno odziven zato ne more bit skos na istih obratih - pri tipicni voznji.. ni pa tipičnega cukanja kot pri klasičnih menjalnkih
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: blackbfm ()
TheBlueOne ::
Če to bedarijo izklopiš, avto pospešuje od 0 do končne hitrosti brez da bi enkrat čutil, da je prestavil in stalno na istih obratih motorja.
cvt ni instantno odziven zato ne more bit skos na istih obratih - pri tipicni voznji.. ni pa tipičnega cukanja kot pri klasičnih menjalnkih
Jaz pri DSG ne zaznam cukanja. Tudi pri ostalih proizvajalcih je podobno.
Astropower ::
ginekk ::
Astropower je izjavil:
Pri DSG in TCT cukanja ni, problem je pri ročnih. Meni za boga ne uspe, da ne bi sem pa tja cuknil tako, da še meni zmoti, kaj šele če bi imel sopotnika. Seveda višje greš s prestavami, bolje je, ampak mislim da cukne tudi 3. -> 4.
Misliš, da ne znaš sklopke gladko spustit? Ali da je cukanje izguba pospeška/hitrosti zaradi izklopa pogona, ko pritisneš sklopko?
Cuka lahko tudi ob pritisku na plin, če so nosilci motorja fuč.
WizzardOfOZ ::
Če to bedarijo izklopiš, avto pospešuje od 0 do končne hitrosti brez da bi enkrat čutil, da je prestavil in stalno na istih obratih motorja.
cvt ni instantno odziven zato ne more bit skos na istih obratih - pri tipicni voznji.. ni pa tipičnega cukanja kot pri klasičnih menjalnkih
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
bambam20 ::
120 konjski 1300 kg težek bencinar ne bo hitrješi od bencinarja z 900 kg in 100 konji. Oba brez turbin.
Ok, če se gremo picajzlat.
Končno hitrost bo komot imel večjo tisti s 120 konji, ker omejitev končne je v moči (in b4 začneš mutit o Cx in kotalnem uporu). Pospešek bo imel manjši, da. Če pa daš pravi menjalnik tistemu s 120 konji oz. nepravi tistemu s 100konji , bo pa lahko težji avto še pospešil bolje. Jasno?
Ne bo, ker je razlike 495kg oz. pol tone! Teb marsikaj ni jasno.
blackbfm ::
WizzardOfOZ je izjavil:
to je gas do konca, tu avtomatika poskusa držat max moc ampak pri normalni voznji ni konstantnih obratov, in ko zahodis gas je lag
WizzardOfOZ ::
Ta bo boljši, samo ima simulirano prestavljanje.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
hojnikb ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Vedno je pri ICE avtomobilih lag, da pride mototr do obratov.
Ta bo boljši, samo ima simulirano prestavljanje.
*ahem* itb z frgazerji in lahkih flywheelom. Odzivn k prasica :)
stara mama ::
Škoda, da pri ECUjih proizvajalci namerno dajejo gor tako zaspane krivulje odzivnosti, z bolj agresivnimi se lahko tudi direktni vbrizg približa temu.
ginekk ::
120 konjski 1300 kg težek bencinar ne bo hitrješi od bencinarja z 900 kg in 100 konji. Oba brez turbin.
Ok, če se gremo picajzlat.
Končno hitrost bo komot imel večjo tisti s 120 konji, ker omejitev končne je v moči (in b4 začneš mutit o Cx in kotalnem uporu). Pospešek bo imel manjši, da. Če pa daš pravi menjalnik tistemu s 120 konji oz. nepravi tistemu s 100konji , bo pa lahko težji avto še pospešil bolje. Jasno?
Ne bo, ker je razlike 495kg oz. pol tone! Teb marsikaj ni jasno.
Sploh ne ja, samo da imam v lasti športen avto ki tehta 850kg z voznikom vred in tudi takega ki tehta prek 2 toni. Verjetno sem podiral/sestavljal motorje, ko si ti še lego kocke uporabljal. Ja in če je 500kg razlike? Če je x% težji avto nanj obesiš tak menjalnik, da je gonilna sila - torej navor - na kolesih vedno večji za x% kot pri lažjem. Kateri bo potem hitreje pospeševal, ajde? (ja, ta težji bo zaradi tega imel končno hitrost manjšo)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ginekk ()
feryz ::
Bolj je impresivno, ko pri 200 km/h pohodiš gas in še vedno vleče kot konj. To bolj pusti vtis tako na voznika, kot tudi na sopotnike.
Ampak samo ena od njiju. Druga skoraj crkne pri 200. Nič pa še malo manj.
helsing ::
Nov Opel Corsa bencin:
- F 1.2 XEL, 55 kW / 75 KM Start/Stop
- F 1.2 XHL, 74 kW / 100 KM Start/Stop
Vožnja MB - LJ in nazaj 2-3x na mesec, kakšen daljši izlet čez celo Slovenijo 1x na mesec. Kako ne/zadovoljen bi bil s takšnim avtom kar se tiče občutka vožnje?
Bi oba motorja zmogla 140 km/h pri nekih normalnih obratih ter ohranjala zmerno porabo?
CallMeAl ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: CallMeAl ()
TheBlueOne ::
Večina nas vozi pretežno 1500-2500 obratov, tako da je smiselno primerjati moč motorjev v tem območju vrtljajev, da lahko ocenimo odzivnost pri vsakodnevni uporabi.
To je pri dizlih, ker so tam najbolj ucinkoviti. Bencinarja vecina vozi pri nekoliko visjih obratih. Potem pa imas se vecno visjo prodajo avtomatskih menjalnikov, tam pa so obrati stvar tehnologije.
Pri krivuljah je najbolj vazno, da optimum drzi na cim daljsem obmocju. Potem nimas toliko pretikanja. Alternativa so hitri menjalniki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
WizzardOfOZ ::
TheBlueOne je izjavil:
Večina nas vozi pretežno 1500-2500 obratov, tako da je smiselno primerjati moč motorjev v tem območju vrtljajev, da lahko ocenimo odzivnost pri vsakodnevni uporabi.
To je pri dizlih, ker so tam najbolj ucinkoviti. Bencinarja vecina vozi pri nekoliko visjih obratih. Potem pa imas se vecno visjo prodajo avtomatskih menjalnikov, tam pa so obrati stvar tehnologije.
Pri krivuljah je najbolj vazno, da optimum drzi na cim daljsem obmocju. Potem nimas toliko pretikanja. Alternativa so hitri menjalniki.
S CVT menjalnikom se z bencinarjem lahko voziš skoraj kot z dizlom. Jaz imam z 1.6 motorjem pri 130km/h samo 2800 obratov.
Tako da bi rekel, da je CVT trenutno najboljša opcija za bencinarje. Je pa na začetku malo čudno, ker niso ljudje navajeni na to kako dela.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
TheBlueOne ::
WizzardOfOZ je izjavil:
S CVT menjalnikom se z bencinarjem lahko voziš skoraj kot z dizlom. Jaz imam z 1.6 motorjem pri 130km/h samo 2800 obratov.
Tako da bi rekel, da je CVT trenutno najboljša opcija za bencinarje. Je pa na začetku malo čudno, ker niso ljudje navajeni na to kako dela.
Zna biti, da je optimum kjer ni prevec navora. So pa menda dragi servisi. Jaz drugace nimam pripomb na Mercedezove in VW automatikte, ostalih pa ne dobim kaj v roke.
Od novih tehnologij pa mi je bolj kot CVT zanimiv Toyotin Synergy Drive
WizzardOfOZ ::
TheBlueOne je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
S CVT menjalnikom se z bencinarjem lahko voziš skoraj kot z dizlom. Jaz imam z 1.6 motorjem pri 130km/h samo 2800 obratov.
Tako da bi rekel, da je CVT trenutno najboljša opcija za bencinarje. Je pa na začetku malo čudno, ker niso ljudje navajeni na to kako dela.
Zna biti, da je optimum kjer ni prevec navora. So pa menda dragi servisi. Jaz drugace nimam pripomb na Mercedezove in VW automatikte, ostalih pa ne dobim kaj v roke.
Od novih tehnologij pa mi je bolj kot CVT zanimiv Toyotin Synergy Drive
Preveč navora? Kok pa je to?
2.4 turbo z 300 konji je preveč? 2.5 turbo s 365konji?
škoda sicer ker je cvt potrošn material kot gume al pa olje.
Zanimivo, da jaz nimam takih izkušenj. Do sedaj je od poznanih samo enemu shodil pri 200k kilometrih, pa še ta je bolj ko ne uničeval menjalnik. "kick down" pač pri CVT odpade, če pa to delaš vsak dan na vsakem križišču, ga boš pa uničil, ker ni namenjen temu.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
TheBlueOne ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Zanimivo, da jaz nimam takih izkušenj. Do sedaj je od poznanih samo enemu shodil pri 200k kilometrih, pa še ta je bolj ko ne uničeval menjalnik. "kick down" pač pri CVT odpade, če pa to delaš, ga boš pa uničil, ker ni namenjen temu.
Jaz pa pravzaprav ne poznam nikogar, ki bi imel tezave z obicajnim avtomatskim menjalnikom. Ampak dvomim, da je eno poznanstvo ali pa moja situacija referenca.
Ce odpade da ga teras, potem je kristalno jasno, da je manj vzdrzljiv. Vsak prenos moci najmanj mara ekstreme. Ce je pogoj, da imas CVT, da ga vozis penzinisticno, potem zame sigurno odpade iz tocno tistih razlogov za katere sem predvidel, da so njegova sibka tocka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
hojnikb ::
Zanimivo, da jaz nimam takih izkušenj. Do sedaj je od poznanih samo enemu shodil pri 200k kilometrih, pa še ta je bolj ko ne uničeval menjalnik. "kick down" pač pri CVT odpade, če pa to delaš vsak dan na vsakem križišču, ga boš pa uničil, ker ni namenjen temu.
razlozi to vsem k majo nissane :P
Invictus ::
TheBlueOne je izjavil:
Jaz pa pravzaprav ne poznam nikogar, ki bi imel tezave z obicajnim avtomatskim menjalnikom. Ampak dvomim, da je eno poznanstvo ali pa moja situacija referenca.
Obstaja folk, ki šalta pri avtomatskem. Redki, ampak so .
http://goo.gl/2YuS2x
WizzardOfOZ ::
TheBlueOne je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Zanimivo, da jaz nimam takih izkušenj. Do sedaj je od poznanih samo enemu shodil pri 200k kilometrih, pa še ta je bolj ko ne uničeval menjalnik. "kick down" pač pri CVT odpade, če pa to delaš, ga boš pa uničil, ker ni namenjen temu.
Jaz pa pravzaprav ne poznam nikogar, ki bi imel tezave z obicajnim avtomatskim menjalnikom. Ampak dvomim, da je eno poznanstvo ali pa moja situacija referenca.
Ce odpade da ga teras, potem je kristalno jasno, da je manj vzdrzljiv. Vsak prenos moci najmanj mara ekstreme. Ce je pogoj, da imas CVT, da ga vozis penzinisticno, potem zame sigurno odpade iz tocno tistih razlogov za katere sem predvidel, da so njegova sibka tocka.
Jaz jih poznam kar nekaj, ki jim je avtomatik začel delat probleme. Večina ima probleme zaradi nevzdrževanja. Olje je pač treba menjat.
Ne rabiš voziti penzionistično s CVT-jem. Samo "kick downov" pa tudi ni treba na vsakem križišču delat.
Zanimivo, da jaz nimam takih izkušenj. Do sedaj je od poznanih samo enemu shodil pri 200k kilometrih, pa še ta je bolj ko ne uničeval menjalnik. "kick down" pač pri CVT odpade, če pa to delaš vsak dan na vsakem križišču, ga boš pa uničil, ker ni namenjen temu.
razlozi to vsem k majo nissane :P
Ne poznam nikogar, ki ima nissanov CVT, toyotini in subarujevi pa delajo dobro. Teh pa poznam dovolj, da sem si ustvaril sliko, kako delajo.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
eventyrer ::
TheBlueOne je izjavil:
Jaz pa pravzaprav ne poznam nikogar, ki bi imel tezave z obicajnim avtomatskim menjalnikom. Ampak dvomim, da je eno poznanstvo ali pa moja situacija referenca.
Obstaja folk, ki šalta pri avtomatskem. Redki, ampak so .
Pri vožnji po klancu navzdol je to pri nekaterih avtomatikih zelo smiselno.
TheBlueOne je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Zanimivo, da jaz nimam takih izkušenj. Do sedaj je od poznanih samo enemu shodil pri 200k kilometrih, pa še ta je bolj ko ne uničeval menjalnik. "kick down" pač pri CVT odpade, če pa to delaš, ga boš pa uničil, ker ni namenjen temu.
Jaz pa pravzaprav ne poznam nikogar, ki bi imel tezave z obicajnim avtomatskim menjalnikom. Ampak dvomim, da je eno poznanstvo ali pa moja situacija referenca.
Ce odpade da ga teras, potem je kristalno jasno, da je manj vzdrzljiv. Vsak prenos moci najmanj mara ekstreme. Ce je pogoj, da imas CVT, da ga vozis penzinisticno, potem zame sigurno odpade iz tocno tistih razlogov za katere sem predvidel, da so njegova sibka tocka.
Vsak menjalnik lahko komot uničiš z boy-racer načinom vožnje in šaltanjem pred vsakim križiščem in ovinkom da izkoristih veš 60 konjev pod havbo.
Motor, ki ima dovolj moči, rabi precej manj menjavanja prestav.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 96863 (59629) | profii |
⊘ | 1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 114992 (94307) | gddr85 |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 108575 (67457) | Berserker |
» | Prestavljanje in pospešek pri dizlu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16480 (14154) | sandmat |
» | BMW bencinar ali dizel??? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 66558 (58553) | MAFIA |