» »

BMW bencinar ali dizel???

BMW bencinar ali dizel???

1 2
3
4 5

IceIceBaby ::

Važna je samo moč, MOČ, MOČ, MOČ!


Za končno hitrost ja. Na dirkališču tudi. Na cesti, kjer motorja nimaš vedno na 6000 obratih je pa navor še kako pomemben.

amigo_no1 ::

Z omembo športnega podvozja hočem povedati da se zelo hitro zjebe fina nastavitev le tega - po domače povedano, tako da naj bo morebiten kupec pozoren na to.

Glede impreze vs bmw: naredi anketo in vprašaj 20 ljudi (ne tech/avto g33kov) v katerem avto sedi divjak ko omeniš ti dve vozili, ti povem da bo 19 od 20 reklo da v bmw-ju, o zmogljivostih impreze večina ne ve veliko (oz nič).
Ne vem odkod zdaj vlečeš 335xi touring, a potem sedaj jaz omenim gtr-35, ki poje vse te strašne nemce trugen_wagen za zajtrk ?

Za dizla in navor (vrtilni moment); traktor (hribska varianta) ima navora kolikor hočeš, končna 40 km/h.
Gre v vse te strmine zaradi konjev ali navora :) ?

kajzer ::

Js bom takole povedu. Sam mam prvič dizla in sicer 2.4, 164 konjev in 340Nm navora in sem se danes pelal z starejšo škodo z 2.0 turbo bencinerjem in mi je tako mankal navor da se nisem upal prehitet avta, ker sem mel občutek da ga nebom, ker pri tem dizlu motor dobesedno znori pri dobrih 1700 obratov in prehitiš res za šalo, ni nič čakanja in menjavanja v visoke obrate. Ubistvu kar se same vožnje tiče se boljše in lepše vozi dizel, predvsem bolj dinamično, je pa res da se je tudi s turbo bencinerjem fajn vozit, predvsem če je prazna cesta, avto kr fajn vleče, za hitro vožnjo čez ovinke se nemore primerjat z dizlom. Pa še če povem za porabo je pri bencinerju od 9 naprej pri zelo lepi vožnji pri dizlu pa od 6 do 8.

ginekolog ::

Tako pri benzu kot dizlu moraš poznat karakteristike avta in znat menjavat.

Hočeš reči, da boš z 164 km dizlom peljal 70 v 6. in se spravil prehitevat v 6.??? Odlično za hitro smrt.

Pri benzu bi jaz prestavil v 2 (mi gre nekje do 105) in gasa. Pri dizlu pa bi mogoče bila 3. bolj ustrezna.. v glavnem pri obeh moraš menjat.

Je pa v splošenem tako, da za max pospešek benza pelješ vsako prestavo do blokade, dizla pa ne, ker proti koncu zgublja moč (zelo neprijetno).
Divers do it deeper.

kajzer ::

@Ginekolog..in kje si ti razbral da ima 6 prestav?? Drugače je pa 6 tko sam za na avtocesto.. No pa na takši cesti 70-90 je najbolj primerna 4 prestava (cca. 2500-3000) in z takšnimi obrati se da najbolj normalno in prehitevat in vozit tako da nerabiš nič prestavlat tolk za informacijo pa vidim da še nisi vozil dizla, vsaj dlje časa ne..

Relanium ::

amigo_no1 je izjavil:


Za dizla in navor (vrtilni moment); traktor (hribska varianta) ima navora kolikor hočeš, končna 40 km/h.
Gre v vse te strmine zaradi konjev ali navora :) ?

Tu govorimo o močni redukciji (BTW furam 3 traktorje redno)
Grafu od WarpedOne-a se doriše krivulja ki raste (za vsakih 10% strmine višja), in takoj vidiš v kateri prestavi bo stvar šla gor
Ravno na takem primeru smo delali, v strmino

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

M-XXXX ::

V šoli nam je profesor (izkušen človek, bil glavni v projektu Formula S) dal 2 primera.
Ena težka dizel mašina, ena zelo lahka navita bencinska.
2 uri smo tuhtali ampak na koncu se vsi strinjali da navor sploh nima nobenega pomena.
Važna je samo moč, MOČ, MOČ, MOČ!
(od karakteristik motorja, pozabimo zdaj težo)
Tak da, če ma dizl 1 konja več bo ziher bolj letel, če ga vozi nekdo ki zna sploh vozit dizla.
En kup ljudi je, ki radi pametujejo pa to pa ono, ampak so vsi sam laiki.

Majo pa drugače dizli zelo lep občutek vožnje.
Ko se ga enkrat navadiš nemorš več bencinarja vozit.
(js ga nebi mogu, vozim pa atmosferskega dizla, predkomora )

Zakaj pa potem ne naredijo avta s 500 KM ter 1Nm navora? Glede na to, da praviš da navor nima vpliva. Sicer vem, da grem zdajle v ekstrem, vendar je tudi tvoja trditev o moči, moči moči ravno tako nesmiselna.

MadMicka ::

Nima se zdej smisla kregat o bencinarjih pa dizlih. Človek se je pač odločil, da bo kupil bencinarja. Oba sta v redu, če veš, zakaj jih rabiš.

kazjer, ti si pa nabav avtomatika, pa ne boš rabil nič šaltat;)

PrimozR ::

Relanium je izjavil:

V šoli nam je profesor (izkušen človek, bil glavni v projektu Formula S) dal 2 primera.
Ena težka dizel mašina, ena zelo lahka navita bencinska.
2 uri smo tuhtali ampak na koncu se vsi strinjali da navor sploh nima nobenega pomena.
Važna je samo moč, MOČ, MOČ, MOČ!
(od karakteristik motorja, pozabimo zdaj težo)
Tak da, če ma dizl 1 konja več bo ziher bolj letel, če ga vozi nekdo ki zna sploh vozit dizla.
En kup ljudi je, ki radi pametujejo pa to pa ono, ampak so vsi sam laiki.

Majo pa drugače dizli zelo lep občutek vožnje.
Ko se ga enkrat navadiš nemorš več bencinarja vozit.
(js ga nebi mogu, vozim pa atmosferskega dizla, predkomora :) )

Zakaj potem obstaja reklo 'torque wins races, horsepower sells cars'? Zakaj imajo potem 13 tonski samohodni kombajni za koruzo dobrih 600 konjev iz DVEH! 13 litrskih V6 motorjev (Claas Jaguar 980)? Navor je še kako pomemben, navsezadnje je moč funkcija navora. V popolnoma enakih razmerah 1 konj moči seveda bo razlika, ampak po drugi strani je to dandanes 1 oz. manj kot en procent razlike. Torej je le-ta zanemarljiva.

Voziti bencinarja je pa verjetno težko po dizlu zaradi manjka navora oz. tistega turbo kicka. Bi bilo tudi meni zdaj težko iti nazaj na atmosferca, predvsem zaradi tistega 'udarca' na 2000 obratih, ki ga že vneto pričakujem. Ko turbobencvinarja pohodiš malo višje, torej da prestavljaš pri ~4500 obratih (v višji prestavi padejo obrati na okrog 3000) pa take razlike ni več.

amigo_no1 je izjavil:

Z omembo športnega podvozja hočem povedati da se zelo hitro zjebe fina nastavitev le tega - po domače povedano, tako da naj bo morebiten kupec pozoren na to.

Glede impreze vs bmw: naredi anketo in vprašaj 20 ljudi (ne tech/avto g33kov) v katerem avto sedi divjak ko omeniš ti dve vozili, ti povem da bo 19 od 20 reklo da v bmw-ju, o zmogljivostih impreze večina ne ve veliko (oz nič).
Ne vem odkod zdaj vlečeš 335xi touring, a potem sedaj jaz omenim gtr-35, ki poje vse te strašne nemce trugen_wagen za zajtrk ?

Za dizla in navor (vrtilni moment); traktor (hribska varianta) ima navora kolikor hočeš, končna 40 km/h.
Gre v vse te strmine zaradi konjev ali navora :) ?

Zakaj 335xi touring? Ker je eno leto star 50 jurjev. Eno leto stara Impreza WRX STi bo mogoče 10k manj, pa je obenem v popolnoma drugem cenovnem razredu (načeloma). Oba sta turbobencinarja. Oba sta 4x4. Oba imata ~300 konjev.

Večina ljudi očitno ne bo vedela, kaj Impreza je. Pokaži ju na sliki, torej E90 touringa z M paketom pa WRX STi, po možnosti v modri barvi pa z zlatimi felgami (torej do prejšne generacije, ki ima še huge spojler). Oz. pokaži filmček z revanjem motorja :)

M-XXXX je izjavil:

V šoli nam je profesor (izkušen človek, bil glavni v projektu Formula S) dal 2 primera.
Ena težka dizel mašina, ena zelo lahka navita bencinska.
2 uri smo tuhtali ampak na koncu se vsi strinjali da navor sploh nima nobenega pomena.
Važna je samo moč, MOČ, MOČ, MOČ!
(od karakteristik motorja, pozabimo zdaj težo)
Tak da, če ma dizl 1 konja več bo ziher bolj letel, če ga vozi nekdo ki zna sploh vozit dizla.
En kup ljudi je, ki radi pametujejo pa to pa ono, ampak so vsi sam laiki.

Majo pa drugače dizli zelo lep občutek vožnje.
Ko se ga enkrat navadiš nemorš več bencinarja vozit.
(js ga nebi mogu, vozim pa atmosferskega dizla, predkomora )

Zakaj pa potem ne naredijo avta s 500 KM ter 1Nm navora? Glede na to, da praviš da navor nima vpliva. Sicer vem, da grem zdajle v ekstrem, vendar je tudi tvoja trditev o moči, moči moči ravno tako nesmiselna.

Zaradi obratov... Poglej si malo, kakšne bate pa koliko hoda bata (pa kakšno peak hitrost bata) imajo F1 motorji, ki so šli včasih na 20k obratov. Pravzaprav bi takšna mašina lahko funkcionirala v avtu ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

PrimozR ::

EDIT: po tejle enačbi: Torque @ Wikipedia za 500 konjev (370 kW) in 1 Nm potrebuješ 1.943.240 obratov na minuto :)

Relanium ::

PrimozR je izjavil:

EDIT: po tejle enačbi: Torque @ Wikipedia za 500 konjev (370 kW) in 1 Nm potrebuješ 1.943.240 obratov na minuto :)

No sem mu ravno hotel odgovorit, pa si me prehitel.

kar pa se tiče pomembnosti navora, moč je funkcija navora, tako kot si rekel
ampak sam enim kekcem tu poskušam dopovedat da nima vpliva, problem je v pokrivanju krivulje moči!
(pri brezstopenjskih gonilih ta problem odpade)

Pa 600 konjev, se ti zdi malo?
ja no, nekaj je ampak nekaj so tudi konstrukcijski problemi,
če bi dal manjši in hitrejši motor, glasnost, itd
ampak to so zdaj drugi problemi (v teoriji bi drugače šlo fajn)

M-XXXX ::

ampak sam enim kekcem tu poskušam dopovedat da nima vpliva, problem je v pokrivanju krivulje moči!
(pri brezstopenjskih gonilih ta problem odpade)

Ravno PIPI je dal zgodaj oceno, da bi v primeru 500HP ter 1nm potreboval okoli 2mil obratov/min kar se mi zdi hudičevo pomemben podatek, glede na to da je to popolnoma nedosegljivo nam preostane samo še ena možnost: zmanjšat obrate ter povečat navor. Se strinjate? Če potrebujemo povečat navor, pa potem zelo težko rečemo, da navor ni pomemben vsaj v praktičnem konstruktorskem primeru.

Relanium ::

no, pol mi pa pokaži motor z notranjim izgorevanjem, ki deluje pri 200min^-1

M-XXXX ::

Relanium je izjavil:

no, pol mi pa pokaži motor z notranjim izgorevanjem, ki deluje pri 200min^-1

http://www.k4viz.com/12-Cylinder.html Ni problema. Pravzaprav bom šel še nižje. 100min^-1! Pri nižji moči celo 90min^-1! ZDaj pa mi ti pokaži motor z 2 000 000 min^-1 Pa kaj to, že z 250 000min^-1 bom zadovoljen:D

PrimozR ::

Jap, ladijski motorji so hudo počasni, v rangu hertza ali dveh. Obenem imajo turbine v velikosti skednja. Pa dvotaktni so :)

Relanium 600 konjev je v bistvu veliko, malo se zdi, če primerjaš z avotmobili. Danes ima skoraj 500 konjev že skoraj vsaka boljša limuzina z najmočnejšim motorjem (E-klase, petice, A6ke, CTS, itd. itd., brez da bi bili AMG/M/RS in podobne izvedenke), pa imajo skorajda 10x manj kilogramov. Obenem je tudi Jaguar 980 vrhunec ponudbe :)

M-XXXX ::

Obenem imajo turbine v velikosti skednja.

Haha tole me je pa nasmejalo :) Hvala!

No grem jaz na en RD, bom pa kot kaže jutri vidu motor z 250 000 vrt/min>:D

Relanium ::

No, dvotaktni dizel gre v teoriji do 80^min-1, ampak tega ti neboš spravil v svojo konzervico. So bolj za ladje pa vlake veš,
ampak tu ni bil zdaj point v iskanju teh motorjev.

Ti si sam trdil, da gremo obrate močno znižat, al pa zvišat kar pa ti jaz dopovedujem da ni mogoče,

remember ???

(Aja pa če iščeš visoke obrate pogledaš modelarske motorje)

BTW dvotaktni dizel NE deluje brez turbine

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

Heisenberg ::

ker teče ravno debata o BMWjih, bi imel eno vprasanje....gledam BMWja 3serije karavan diesel, pa me zanima kako se to kaj obnese na snegu?!Ali se sploh premika z zadnjim pogonom ali je to že kako rešeno.....?
HVALA!

PrimozR ::

M-XXXX je izjavil:

Obenem imajo turbine v velikosti skednja.

Haha tole me je pa nasmejalo :) Hvala!

No grem jaz na en RD, bom pa kot kaže jutri vidu motor z 250 000 vrt/min>:D

Ga mogoče lahko že zdaj, ni vrag da ne gre eden izmed turbinskih motorjev na 250krpm, vsaj tisti za modelčke :)

Heisenberg je izjavil:

ker teče ravno debata o BMWjih, bi imel eno vprasanje....gledam BMWja 3serije karavan diesel, pa me zanima kako se to kaj obnese na snegu?!Ali se sploh premika z zadnjim pogonom ali je to že kako rešeno.....?
HVALA!

Če nisi totalen debil za volanom ni nobenega problema. Itak pa zaradi elektronke lahko (preverjeno, sicer s sovoznikovega sedeža) vijugaš po cesti pa se avto popravi sam. Ja, je problem, če se ustaviš, težko je potem zaštartati, ampak podoben problem imaš tudi s FWDjem. Torej lepo s konstantno hitrostjo, da ne koplje poskrbi elektronika in to je to.

Da je RWD bavbav za v sneg pa itak govorijo samo tisti, ki ga bolje da ne bi vozili :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Relanium ::

PrimozR je izjavil:


Relanium 600 konjev je v bistvu veliko, malo se zdi, če primerjaš z avotmobili. Danes ima skoraj 500 konjev že skoraj vsaka boljša limuzina z najmočnejšim motorjem (E-klase, petice, A6ke, CTS, itd. itd., brez da bi bili AMG/M/RS in podobne izvedenke), pa imajo skorajda 10x manj kilogramov. Obenem je tudi Jaguar 980 vrhunec ponudbe :)

Pa dosti je, več ne rabi.
Kadar se gre za delovne stroje je na prvem mestu ekonomičnost
pri avtih pa je treba skrbet še za performanse.
Pa še življenjska doba motorja, sj veš kako se to dela

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

PrimozR ::

Aja, sem malo kiksnil, konjev je 830 skupaj, motorja sta pa vrstna 6. Konjev je toliko pri 1800 obratih, kjer je verjento tudi precej dobra učinkovitost. Pogon na kolesa je itak narejen hidravlično, nisem pa ziher za pogon mehanizma za žetje.

Zheegec ::

Po celem snegu so malo težave pri širokih gumah, s širino 165 ni bilo panike v kar hud klanec, sedaj z 225 pa je malo drugače...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

IceIceBaby ::

Jaz sem imel že nekaj relativno močnih RWD avtomobilov, pa pozimi ni bilo težav. Dobre gume pa malo občutka v roke, pa gre.

Isotropic ::

PrimozR je izjavil:

Jap, ladijski motorji so hudo počasni, v rangu hertza ali dveh. Obenem imajo turbine v velikosti skednja. Pa dvotaktni so :)

Relanium 600 konjev je v bistvu veliko, malo se zdi, če primerjaš z avotmobili. Danes ima skoraj 500 konjev že skoraj vsaka boljša limuzina z najmočnejšim motorjem (E-klase, petice, A6ke, CTS, itd. itd., brez da bi bili AMG/M/RS in podobne izvedenke), pa imajo skorajda 10x manj kilogramov. Obenem je tudi Jaguar 980 vrhunec ponudbe :)

samo so samo za voznjo po ac taki avti... oz. draganje.
noben rally avto nima takega motorja, velik NA, imajo bolj turbino afaik.

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

Rally avtomobili imajo turbine, ker imajo določene omejitve. Motorji ne smejo presegati 300 konjev, zato je turbina idealna, ker lahko naredijo zelo široko območje delovanja in ogromen navor že pri nizkih obratih.

Isotropic ::

afaik so imeli turbine tudi, ko ni bilo te omejitve (in so cisto podivjali po moči)

dzinks63 ::

Že v osemdesetih je imel F1 1500 ccm turbo motor izjemnih 1500KM, kar je približno dvakrat več, kot dosegajo danes najsodobnejši motorji v F1.

Lahko samo špekuliramo, kakšno moč bi razvijali danes, če nebi prepovedali turbo motorjev v formuli 1. In ta čudesa so v tistih časih vozili brez vseh elektronskih pomagal, z ročnim prestavljanjem in z gumami za na odpad, če jih primerjamo z sedanjimi.

jrtjtejtt ::

Zato jim je pa "kopalo", ko so šaltali iz pete v šesto 8-O

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jrtjtejtt ()

PrimozR ::

Isotropic je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Jap, ladijski motorji so hudo počasni, v rangu hertza ali dveh. Obenem imajo turbine v velikosti skednja. Pa dvotaktni so :)

Relanium 600 konjev je v bistvu veliko, malo se zdi, če primerjaš z avotmobili. Danes ima skoraj 500 konjev že skoraj vsaka boljša limuzina z najmočnejšim motorjem (E-klase, petice, A6ke, CTS, itd. itd., brez da bi bili AMG/M/RS in podobne izvedenke), pa imajo skorajda 10x manj kilogramov. Obenem je tudi Jaguar 980 vrhunec ponudbe :)

samo so samo za voznjo po ac taki avti... oz. draganje.
noben rally avto nima takega motorja, velik NA, imajo bolj turbino afaik.

Trenutno še veljavna pravila za WRC dovoljujejo 2.0 turbobencinarje, kjer mora biti blok motorja (in mislim da lep del komponent) iz serijskega avtomobila. Imajo še 36 mm restriktor (torej cev premera 36 mm neposredno pred turbino), ki NAJ bi omejila konje na okrog 300. Pred leti se je za Imprezo (2003 do 2005 model) govorilo, da jih ima okrog 460. Navora pa ~600 Nm :)

Primer, v WRCju prestavljajo pri okrog 4000 obratih, bencinarja vozijo skoraj kot dizla. Vsaj včasih so imeli antilag sisteme (stalno vbrizgavanje goriva v motor, tudi ko ni bil pritisnjen pedal za plin, svečka ni žigala, zato se je bencin vžgal v kolektorjih, zavrtel turbino in naredil lep POK! :), ampak nisem prepričan, če jih imajo še. Itak več kot 200 km/h ti avti ne grejo oz. ne morejo iti zaradi konfiguracij prog, torej so važni le in izključno pospeški :)

Pa tudi v cestnih avotnomobilih je vendo več turbi, F10 BMW M5 bo imel 4.4 V8 z dvema turbinama, torej enak motor, kot je že v X5 in X6 ter M različicah slednjih, ter v 750i in 760i. Pričakuje se okrog 580 konjičev.

PrimozR ::

Isotropic je izjavil:

afaik so imeli turbine tudi, ko ni bilo te omejitve (in so cisto podivjali po moči)

Misliš na grupo B? Takrat je bilo popolnoma običajno okrog 500 konjev. Audi je sicer testiral 1000 konjskega S1, ampak ni nikoli dirkal. Bolj zanimiva je bil Lanciin motor, ki je bil twincharged :) Pospešek v Delti S4 je bil 2,5 do sto na makadamu :D

Sicer pa:


Tole bi bilo v Group S Lancii, če bi do te skupine prišlo. Bila bi nadaljevanje Grupe B, še bolj nora, pa so jo zaradi smrti skupaj z grupo B ukinili. 1,7 litra, 600 konjev, par ventilov za eno turbino (en sesalni in en izpušni) v križni konfiguraciji, ena izmed turbin za nižje, druga za višje obrate, torej prva za zmanjševanje laga, druga pa za visoke konje.

http://avs.spot-mate.com/triflux.html

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

rezator ::

PrimozR je izjavil:

Isotropic je izjavil:

afaik so imeli turbine tudi, ko ni bilo te omejitve (in so cisto podivjali po moči)

Misliš na grupo B? Takrat je bilo popolnoma običajno okrog 500 konjev. Audi je sicer testiral 1000 konjskega S1, ampak ni nikoli dirkal. Bolj zanimiva je bil Lanciin motor, ki je bil twincharged :) Pospešek v Delti S4 je bil 2,5 do sto na makadamu :D

Sicer pa:


Tole bi bilo v Group S Lancii, če bi do te skupine prišlo. Bila bi nadaljevanje Grupe B, še bolj nora, pa so jo zaradi smrti skupaj z grupo B ukinili. 1,7 litra, 600 konjev, par ventilov za eno turbino (en sesalni in en izpušni) v križni konfiguraciji, ena izmed turbin za nižje, druga za višje obrate, torej prva za zmanjševanje laga, druga pa za visoke konje.

http://avs.spot-mate.com/triflux.html



pipi v group s bi bilo dovoljenih 300KM!
http://groupb.stormloader.com/s.html
Some people feel the rain. Others just get wet.

PrimozR ::

Mja, sem opazil, tole je bla bolj testna varjanta motorja očitno :)

Catch je, da je Toyota testirala 800 konjsko različico Group S avtomobila.

http://www.racecar-engineering.com/arti...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

PrimozR ::

http://forums.motivemag.com/showthread....

Do 1000 konjev :D
Fora je, da so večino avtov razvijali precej pred uvedbo 300 konjske omejitve.

uros86 ::

PrimozR je izjavil:

Runflat so baje popolnoma neudobne in ena izmed najboljših potez na novejših BMWjih je, da namonitraš gor navadne gume.

Uroš glej da boš imel max 17'' felge širine mislim da 7 col, torej da paše gor 225/45 guma. 100 EUR po kosu za zelo kvalitetne gume. V primerjavi s 120 do 130 EUR za 205 17''ke...



gume so celo gor 19", ter M3 Look avta 8-)

Slika avta

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()

uros86 ::

Načeloma sem že avto najdel, v torek grem na ogled. In me prav zanima kako zgleda v živo.

Zdaj mi je punca nekaj začela omenjat da bi raje nabavla novi avto. Vem da nemoreš primerjat ti dve znamki ampak me vseeno zanima, glede na to zdaj staneta približno enako, kaj menite vi??

1. BMW 320i, 110kW/150KM, 2006, 19", M3-LOOK, prevoženih 73.000KM, cena 17000EUR
2. Renault Megan, 81kW/110KM, 2010, 17", GT-Line oblika, novi avto, cena 18000EUR


?????????????

Heisenberg ::

jaz zase sem ze dolgo nazaj pogruntal da ne kupim NIKOLI več povsem novega avta!
Ker to je DOBESEDNO preč vržen denar, a to je spet druga debata...jaz bi vzel BMWja !

Music Man ::

Jaz sem pred časom hotel kupit enak avto (320d, 2005+ letnik), pa sem prišel sedaj na isto - kupil bom novega Megana. Sicer ni dvoma, da bi bil BMW bolj lušten za vozit, so imeli pa tisti, ki sem jih jaz gledal, narejenih že krepko čez 100.000 nekateri tudi več kot 200.000 km. Poleg tega jih je bilo precej tudi uvoženih iz Italije, kar dostikrat pomeni da ima kilometrov še ene 2x več kot kaže na števcu. Poleg tega bi jaz vzel avto na leasing, 5-7 let. 2005 BMW bi bil po izteku leasinga star 10-12 let, vmes bi bilo zaradi kilometrine zagotovo kar nekaj servisov. Nov Megane pa bo ob izteku leasinga star 7 let, ko ga bom kupil ne bo nobenih vprašanj v stilu "kaj pa če ima kakšne skrite napake, ki me bodo močno udarile po denarnici". Pač nov avto je in od takega se pričakuje da se bo nekaj let vozil povsem brez težav. Če pa bojo, je pa tukaj garancija. No, pa še lep mi je :)

Če bi imel pa na razpolago bistveno več denarja, pa bi seveda raje gledal BMW-je... Za tega, ki ga gledaš, bi ti priporočal da se pozanimaš ali je kupljen v Slo ali je uvožen iz Italije. Tudi če je uvožen načeloma naj ne bi bilo težav, če se le da izslediti njegovo zgodovino - redni in izredni servisi, karamboli, ... Pri avtu kupljenem v Slo je to lažje, pri ostalih pa se moraš pač malo bolj potruditi. Najslabše je pa seveda to, da ima notri italijansko servisno knjigo, katera je že na prvi pogled očitno potrjena cela naenkrat, obenem pa nobenih podatkov kaj in kdaj je bilo že zamenjano v avtu. Good luck s takim avtom. Pozoren bodi tudi na notranjost avtomobila - pri takih km mora biti praktično kot nov. Pretirano obrabljeni sedeži, naslonjalo za roko, volan, ... precej zgovorno povejo, da kilometri niso realni. Prav tako bodi pozoren na zunanjost in če imaš možnost izmeri debelino laka na čimveč točkah. Če kje sumljivo visoko odstopa (recimo če ti povsod kaže 140-160, na enem mestu pa 300), potem je to nekaj sumljivega. Jaz sem recimo zadnjič gledal eno Alfo 159. Cena zelo ugodna, na slikah je prav super videti, v oglasu piše nekaramboliran in nepoškodovan, v živo je bilo pa prav očitno, da je bil zadnji blatnik barvan. Na enih mestih celo kar s čopičem, brez heca :D

Aja BTW, 19' feltne zgledajo super, ampak priporočam ti, da si pogledaš ceno ene gume za tako feltno ;)

WarpedGone je izjavil:

Tule je graf navora na kolesih v odvisnosti od trenutne hitrosti in prestave:


Na tej sliki se pa prav lepo vidi kako ozko je območje najvišjega navora pri dizlih. Precej več moraš prestavljati, če se hočeš vedno voziti v tem območju, kot pa z bencinarjem.

šernk ::

Jaz sem recimo zadnjič gledal eno Alfo 159. Cena zelo ugodna, na slikah je prav super videti, v oglasu piše nekaramboliran in nepoškodovan, v živo je bilo pa prav očitno, da je bil zadnji blatnik barvan. Na enih mestih celo kar s čopičem, brez heca


no ja saj tudi moja havba je bila barvana, pred 2 leti...pa bo ponovno najbrž v kratkem. prvič je na enem delu imela grdo poškodbo od kamenčka in je bilo le vprašanje časa kdaj bo začela rjaveti, sedaj pa je bila barvana katastrofalno..barva se začenja dobesedno luščit ;(
pravtako bi bilo za pobarvati vrata in sprednji odbijač, pa ni bilo nič karambolirano. ljudje po parkiriščih pač le preveč pazijo na svojo frizuro, namesto kam odprejo vrata in kako zapustijo parkirišče.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

amigo_no1 ::

BTW dvotaktni dizel NE deluje brez turbine

Skoči kdaj na HR morje pogledat male ribiške čolne...

Je kolega vozil enega bmw 325 po mokri cesti in izklopil asc+t, vendar samo za par minut, zadnji konec odnašalo na vsakem ovinku.
Veliko konjev + rwd + mokra cesta/sneg je brez elektronike no-go če nisi ravno zelo dober voznik, ki ve kaj se bo zgodilo in kako mora takoj ukrepati.
Imam občutek da je tu en kup honorarnih rally voznikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

detroit ::

hmm tuki eni omenjate 17colske gume zelokvalitetne za 100eur? mogoče mislite 100k starih sitov, mogoče, za 100eur dobiš komi 15ko ali jaz kupujem na napačnem mestu:O
Skero

IceIceBaby ::

225/45/17 so poceni. Za 100EUR imaš res veliko izbire. Če imaš kakšno čudno dimenzijo 15" ni nemogoče, da so dražje od 17".

Zdaj mi je punca nekaj začela omenjat da bi raje nabavla novi avto. Vem da nemoreš primerjat ti dve znamki ampak me vseeno zanima, glede na to zdaj staneta približno enako, kaj menite vi??


Kupi kar ti je všeč. Pri rabljenem avtomobili je vedno več možnosti, da bo treba zamenjati kakšno stvar. BMWji sicer dobro prenašajo kilometre, ampak določeni deli so pač potrošni material. Poleg tega se moraš zavedati, da boš vozil avto, ki je bil nov cca 40k, čeprav boš dal za njega pol manj, kar pomeni, da so tudi stroški z njim ustrezno višji.

Jaz osebno ne bom več kupoval rabljenih. Raje kupim 1 razred manjši avto pa si ga skonfiguriram po svojih željah.

detroit ::

kje pa potem vi kupujete gume, jst mam čist standardne bedne gumice 15" 195 širine ne vem kolk višine pač standard radirka pa kr ena no name znamka pride 100eur min. Fotr pa tud misilm da je za 225 45 17 dal čez 200eur za eno.
Skero

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: detroit ()

amigo_no1 ::

IceIceBaby ::

Na gume-direkt.com so najdražje 225/45/17 pod 200EUR. Pa so runflat. Za cca 100EUR dobiš zelo kvalitetne gume. Cene so povsod dokaj podobne, mogoče par % razlike gor dol.

M-XXXX ::

No, dvotaktni dizel gre v teoriji do 80^min-1, ampak tega ti neboš spravil v svojo konzervico. So bolj za ladje pa vlake veš,
ampak tu ni bil zdaj point v iskanju teh motorjev.

Ti si sam trdil, da gremo obrate močno znižat, al pa zvišat kar pa ti jaz dopovedujem da ni mogoče,

remember ???

Actualy not. Jaz že ves čas trdim da navor JE pomemben v realnem svetu. Ne moremo narediti takega motorja, ki bi se vrtel pri izjemno velikih vrtljajih in bi bil pri njegovem delovanju navor nepomemben. Trdim pa da gremo lažje na nižje obrate kjer je NAVOR ŠTEJE in ima vpliv. In glede na to da je 1500-3000 obratov spada pod NIZKE OBRATE v primerjavi z 2 000 000 ki so popolnoma nedosegljivi v našem svetu (za zdaj).


Ga mogoče lahko že zdaj, ni vrag da ne gre eden izmed turbinskih motorjev na 250krpm, vsaj tisti za modelčke :)

Kolikor vem imajo ikroturbine tam nekje do 100 000 pa jo prav tako ne boš imel ne v avtu pa še 20x manj od 2 000 000 vrt/min si:D

Relanium ::

Že pipi je reku, da je moč funkcija navora. Ampak na konc ti sam MOČ pove, koliko avto stegne pa po kakšnem bregu se lahko vozi, in ne navor
Navor pač mora bit, da da tisto moč, ker kot smo že ugotovili avti delujejo do 4000 oz 7000^min-1

lej, povečaš navor, imaš potem večjo moč, avto bolj stegne
drug primer, povečaš obrate in avto spet ima večjo moč, spet bolj gre.
In to je to, kar ti poskušam dopovedat že skoz

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

MadMicka ::

Ali pa če rečemo, da navor je enako moč v posamezni prestavi. Pa bo mir v hiši :)

Saladin ::

A je 318 (E46, 2002, bencin) res tako podhranjen?

Jasno da to ni čisti športni avto, ampak vsseno mora biti bolj poskočen od istovrednega audija ali VWja? Koliko gre na AC?
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

WarpedGone ::

Zrihti krivulje navora, prestavna razmerja in mase vozil pa dobiš edini resen odgovor - krivuljo pospeška.
Zbogom in hvala za vse ribe

glinik ::

@uros86

Pri tem prodajalcu sem prav tako sam gledal eno 320i, 2005 letnik.

Motor je bil precej masten, usnje na volanu je bilo totalno zguljeno z notranje strani. Avto bi naj imel 74000 km. Po omenjenih znakih sodeč, je avto imel sigurno precej več km, kot je bilo navedenih. Lahko pa ga je vozil nekdo, ki nič ni dal na avto, od takega kupit avta tudi ni priporočljivo.

Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))

Je vredno razmisleka ...
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
624103328 (82643) gddr85
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14525783 (21585) krneki0001
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743185618 (150631) Spajky
»

Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15529983 (27338) WarpedGone
»

Bencinerji: Audi A4 vs. BMW 3 vs. Mercedes C vs. VW Passat

Oddelek: Loža
227000 (6581) IvoJan

Več podobnih tem