» »

Vprašanje o moci motorja

Vprašanje o moci motorja

1 2
3
»

WizzardOfOZ ::

eventyrer je izjavil:

Invictus je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:


Jaz pa pravzaprav ne poznam nikogar, ki bi imel tezave z obicajnim avtomatskim menjalnikom. Ampak dvomim, da je eno poznanstvo ali pa moja situacija referenca.

Obstaja folk, ki šalta pri avtomatskem. Redki, ampak so >:D.


Pri vožnji po klancu navzdol je to pri nekaterih avtomatikih zelo smiselno.


Večina jih ima danes že pomoč pri vožnji navzdol in avto že sam pomaga pri zaviranju. Tako da tudi to pri novejših avtomatikih odpade.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

eventyrer ::

Drži, drži.

Ob nakupu avtomatika je edino pravilo da mora biti motor dovolj močan da avtomatik ne bo trzal kot seizmograf in je vsaka nadaljna skrb odveč.

Ostalo so samo otročja prepucavanja na nivoju fanboyev.

JanK ::

WizzardOfOZ je izjavil:

eventyrer je izjavil:

Invictus je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:


Jaz pa pravzaprav ne poznam nikogar, ki bi imel tezave z obicajnim avtomatskim menjalnikom. Ampak dvomim, da je eno poznanstvo ali pa moja situacija referenca.

Obstaja folk, ki šalta pri avtomatskem. Redki, ampak so >:D.


Pri vožnji po klancu navzdol je to pri nekaterih avtomatikih zelo smiselno.


Večina jih ima danes že pomoč pri vožnji navzdol in avto že sam pomaga pri zaviranju. Tako da tudi to pri novejših avtomatikih odpade.


Z zavorami? A zato vsakic, ko se z motorjam peljem z avstrijske smeri navzgor na Korensko sedlo, smrdi po zazganih zavorah :)

Rocno prestavljanje je kar dobra zadeva. Posebej pri modernih avtomatikih, ki zaklenejo torque converter.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

Blinder ::

CallMeAl je izjavil:

Na strani https://www.automobile-catalog.com je ogromno krivulj navora in moči


The Horspower / Torque Curve below was generated by the ProfessCars™ software, based on the factory data:


Tiste krivulje so bolj kot ne zanic.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

WizzardOfOZ ::

JanK je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

eventyrer je izjavil:

Invictus je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:


Jaz pa pravzaprav ne poznam nikogar, ki bi imel tezave z obicajnim avtomatskim menjalnikom. Ampak dvomim, da je eno poznanstvo ali pa moja situacija referenca.

Obstaja folk, ki šalta pri avtomatskem. Redki, ampak so >:D.


Pri vožnji po klancu navzdol je to pri nekaterih avtomatikih zelo smiselno.


Večina jih ima danes že pomoč pri vožnji navzdol in avto že sam pomaga pri zaviranju. Tako da tudi to pri novejših avtomatikih odpade.


Z zavorami? A zato vsakic, ko se z motorjam peljem z avstrijske smeri navzgor na Korensko sedlo, smrdi po zazganih zavorah :)

Rocno prestavljanje je kar dobra zadeva. Posebej pri modernih avtomatikih, ki zaklenejo torque converter.


Zakaj bi vandler zaklenil? Vandler ima svoj namen ravno s tem, da je dinamičen in ne statičen.

Tam že tako ali tako smrdi po zavorah, ker je res hud klanec in ljudje ne upoštevajo, da se je potrebno dol peljat v prvi, max v drugi prestavi. Pa na koncu je izletna cona, kjer sem že prevelikokrat videl kak avto "parkiran", ker so zavore popustile.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

JanK ::

WizzardOfOZ je izjavil:


Zakaj bi vandler zaklenil? Vandler ima svoj namen ravno s tem, da je dinamičen in ne statičen.


Ker s tem zmanjsas porabo. Namesto, da bi mesal olje, gre moc za vrtenje koles.

WizzardOfOZ je izjavil:


Tam že tako ali tako smrdi po zavorah, ker je res hud klanec in ljudje ne upoštevajo, da se je potrebno dol peljat v prvi, max v drugi prestavi. Pa na koncu je izletna cona, kjer sem že prevelikokrat videl kak avto "parkiran", ker so zavore popustile.


In tocno zato tudi avtomatski menjalnik rocno prestavis v nizko prestavo.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

WizzardOfOZ ::

JanK je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:


Zakaj bi vandler zaklenil? Vandler ima svoj namen ravno s tem, da je dinamičen in ne statičen.


Ker s tem zmanjsas porabo. Namesto, da bi mesal olje, gre moc za vrtenje koles.

WizzardOfOZ je izjavil:


Tam že tako ali tako smrdi po zavorah, ker je res hud klanec in ljudje ne upoštevajo, da se je potrebno dol peljat v prvi, max v drugi prestavi. Pa na koncu je izletna cona, kjer sem že prevelikokrat videl kak avto "parkiran", ker so zavore popustile.


In tocno zato tudi avtomatski menjalnik rocno prestavis v nizko prestavo.


Ampak to je ekstrem - korensko sedlo. Večina niti ne ve kje je ta prelaz.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84083160 (45926) profii

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
624104838 (84153) gddr85
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446102691 (61573) Berserker
»

Prestavljanje in pospešek pri dizlu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5515644 (13318) sandmat
»

BMW bencinar ali dizel??? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22763950 (55945) MAFIA

Več podobnih tem