Forum » Na cesti » Vprašanje o moci motorja
Vprašanje o moci motorja
WizzardOfOZ ::
TheBlueOne je izjavil:
Jaz pa pravzaprav ne poznam nikogar, ki bi imel tezave z obicajnim avtomatskim menjalnikom. Ampak dvomim, da je eno poznanstvo ali pa moja situacija referenca.
Obstaja folk, ki šalta pri avtomatskem. Redki, ampak so .
Pri vožnji po klancu navzdol je to pri nekaterih avtomatikih zelo smiselno.
Večina jih ima danes že pomoč pri vožnji navzdol in avto že sam pomaga pri zaviranju. Tako da tudi to pri novejših avtomatikih odpade.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
eventyrer ::
Drži, drži.
Ob nakupu avtomatika je edino pravilo da mora biti motor dovolj močan da avtomatik ne bo trzal kot seizmograf in je vsaka nadaljna skrb odveč.
Ostalo so samo otročja prepucavanja na nivoju fanboyev.
Ob nakupu avtomatika je edino pravilo da mora biti motor dovolj močan da avtomatik ne bo trzal kot seizmograf in je vsaka nadaljna skrb odveč.
Ostalo so samo otročja prepucavanja na nivoju fanboyev.
JanK ::
WizzardOfOZ je izjavil:
TheBlueOne je izjavil:
Jaz pa pravzaprav ne poznam nikogar, ki bi imel tezave z obicajnim avtomatskim menjalnikom. Ampak dvomim, da je eno poznanstvo ali pa moja situacija referenca.
Obstaja folk, ki šalta pri avtomatskem. Redki, ampak so .
Pri vožnji po klancu navzdol je to pri nekaterih avtomatikih zelo smiselno.
Večina jih ima danes že pomoč pri vožnji navzdol in avto že sam pomaga pri zaviranju. Tako da tudi to pri novejših avtomatikih odpade.
Z zavorami? A zato vsakic, ko se z motorjam peljem z avstrijske smeri navzgor na Korensko sedlo, smrdi po zazganih zavorah :)
Rocno prestavljanje je kar dobra zadeva. Posebej pri modernih avtomatikih, ki zaklenejo torque converter.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
Blinder ::
Na strani https://www.automobile-catalog.com je ogromno krivulj navora in moči
The Horspower / Torque Curve below was generated by the ProfessCars™ software, based on the factory data:
Tiste krivulje so bolj kot ne zanic.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
TheBlueOne je izjavil:
Jaz pa pravzaprav ne poznam nikogar, ki bi imel tezave z obicajnim avtomatskim menjalnikom. Ampak dvomim, da je eno poznanstvo ali pa moja situacija referenca.
Obstaja folk, ki šalta pri avtomatskem. Redki, ampak so .
Pri vožnji po klancu navzdol je to pri nekaterih avtomatikih zelo smiselno.
Večina jih ima danes že pomoč pri vožnji navzdol in avto že sam pomaga pri zaviranju. Tako da tudi to pri novejših avtomatikih odpade.
Z zavorami? A zato vsakic, ko se z motorjam peljem z avstrijske smeri navzgor na Korensko sedlo, smrdi po zazganih zavorah :)
Rocno prestavljanje je kar dobra zadeva. Posebej pri modernih avtomatikih, ki zaklenejo torque converter.
Zakaj bi vandler zaklenil? Vandler ima svoj namen ravno s tem, da je dinamičen in ne statičen.
Tam že tako ali tako smrdi po zavorah, ker je res hud klanec in ljudje ne upoštevajo, da se je potrebno dol peljat v prvi, max v drugi prestavi. Pa na koncu je izletna cona, kjer sem že prevelikokrat videl kak avto "parkiran", ker so zavore popustile.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
JanK ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Zakaj bi vandler zaklenil? Vandler ima svoj namen ravno s tem, da je dinamičen in ne statičen.
Ker s tem zmanjsas porabo. Namesto, da bi mesal olje, gre moc za vrtenje koles.
WizzardOfOZ je izjavil:
Tam že tako ali tako smrdi po zavorah, ker je res hud klanec in ljudje ne upoštevajo, da se je potrebno dol peljat v prvi, max v drugi prestavi. Pa na koncu je izletna cona, kjer sem že prevelikokrat videl kak avto "parkiran", ker so zavore popustile.
In tocno zato tudi avtomatski menjalnik rocno prestavis v nizko prestavo.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Zakaj bi vandler zaklenil? Vandler ima svoj namen ravno s tem, da je dinamičen in ne statičen.
Ker s tem zmanjsas porabo. Namesto, da bi mesal olje, gre moc za vrtenje koles.
WizzardOfOZ je izjavil:
Tam že tako ali tako smrdi po zavorah, ker je res hud klanec in ljudje ne upoštevajo, da se je potrebno dol peljat v prvi, max v drugi prestavi. Pa na koncu je izletna cona, kjer sem že prevelikokrat videl kak avto "parkiran", ker so zavore popustile.
In tocno zato tudi avtomatski menjalnik rocno prestavis v nizko prestavo.
Ampak to je ekstrem - korensko sedlo. Večina niti ne ve kje je ta prelaz.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 99088 (61854) | profii |
⊘ | 1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 116909 (96224) | gddr85 |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 110099 (68981) | Berserker |
» | Prestavljanje in pospešek pri dizlu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16632 (14306) | sandmat |
» | BMW bencinar ali dizel??? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 67079 (59074) | MAFIA |