» »

BMW bencinar ali dizel???

strani: 1 ... 3 4 5 »

Relanium ::

Bratu je na Renaultu Clio 2 preskoču jermen.
Na srečo še ni nič zružilo

Zna bit posledica slabega servisiranja prejšnjega lastnika, ampak vseen

Pa kolikor slišim nihče sploh renaulta ne popravlja rad.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

egonk ::

Megan je bil pozna gen. 2 in nov je bil. Popravila so bila seveda večinoma garancijska, ne pa čisto vsa. Ampak pri moji kilometrini me je na koncu bolj zanimalo, da se bom z avtom vozil, ne pa kampiral na servisih. Potek garancije je bil dejanska zame kot ena tempirana bomba, sem ga raje prodal (kar precej pred iztekom!). Iz tega lahko potegnem samo to, da sem bil preveč pameten in nasedel nizki ceni, kljub temu da se je veliko kolegov za glavo držalo "samo ne renoja" :D

Steinkauz ::

Mnja kolega ma tut cliota 1.5 dci, letnik 2003 pa je dal tut za popravila že čez 3k eur
10$ bonusa DigitalOcean: SSD Cloud Server
https://www.digitalocean.com/?refcode=15db81ab9979

amigo_no1 ::

oldguy je izjavil:

Tudi jaz lahko isto trdim, stran od renojev. Do cca. leta 99 so bili še nekako, sploh nekatere mašine so bile neuničljive, po 2000 pa je šlo le še navzdol. Deli bodo morda že poceni, vzdrževanje pa ne bo. Govorim na primeru scneica dizla 03, s katerim je bilo v dveh letih narobe praktično vse, kar lahko narobe gre. Kolega se je (sicer nekam kislo) zajebaval, da je bila edina stvar, ki ni nikoli crknila, navigacija - vedno je lahko povedal, kam naj ga pridejo iskat. Potem je tu sestrin Kangoo, prav tako dizel, 04 letnik, ki jih je v enem letu šestkrat (!) pustil na cesti, preden so se ga znebili. Naravnost noro za pet let star avto, servisiran vedno na uradnih servisih! Clio 1.6 bencinar, 03 letnik, se mi zdi, je tudi več na servisu kot na cesti, čeprav je menda to posledica slabega servisiranja (kar težko verjamem, ker je bil avto vsako leto na servisu, spet uradnem)...

Bottom line: če že renaulta, kupi twingota pre-2000 letnik. Tisto je še nekako bilo...

Na katerem R servisu je bil avto servisiran ?

fora je da se Renojev v slo proda zelo veliko, torej so okvare z številkah lahko relativno velike, v procentih pa niti ne.
Avto je pač postal masovna proizvodnja za navadno rajo (ne samo Reno, vsi) (z izjemo kakih Ferrarijev, Koenigsegga in podobnih eksotov).

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

jrtjtejtt je izjavil:

Nvem kaj se tolko besedate, nakup avta je itak vedno subjektivna stvar. Če ne bi bil in bi vsi na to gledali, kot na nekaj, kar te prpelje od točke A do točke B, bi se že zdavnaj vozili kot v filmu Demolition man.

In seveda, BMW FTW. Če/ko bo preveč denarja bom dal trenutnega 316i compact totalno premontirat. Najmanj 3 litrska mašina in vse kar sodi zraven (če je kaj takega sploh mogoče) >:D


V Sloveniji se vozi vsaj en E36 compact z M3 motorjem, mislim, da celo 3.2 literskim.

Predelava niti ni zahtevna, ker je motorni del praktično enak kot pri M3. Zamenjaš komplet motor, menjalnik, diferencial... Z elektroniko ni problemov ker zamenjaš cel računalnik.

Vem tudi za enega z 2.5 motorjem. Tisto je še lažje, saj lahko zamenjaš samo motor, vse skupaj pa stane par 100€, mogoče jurja, če si izbirčen pri motorju in daš komu delat.

oldguy ::

Na katerem R servisu je bil avto servisiran ?


Vsi trije na treh različnih servisih. Kangoo in Clio na uradnih, Scenic pa prve parkrat ja, potem pa ne več.

Ono glede statistike pa preprosto ne verjamem. Po toliko slabih izkušnjah ne več. Res je, da je renojev veliko na cesti, res je tudi, da z malo sreče naletiš na avto, ki dela kot urca 10+ let, ampak ko enkrat naletiš na toliko problemov pri določeni znamki, se ti malček zameri vse skup. Sploh, ko nato kupiš kako jajc-kia/hyundai/chevrolet mašinco za še manj denarja, ki dela...

PIPI ::

Uraden servis, kjer so šlampasti dijaki na praksi pa kjer šparajo z oljem in direktorji zahtevajo mešanj 50:50 novega ter starega izrabljenega? :>

oldguy ::

Uraden servis, kjer so šlampasti dijaki na praksi pa kjer šparajo z oljem in direktorji zahtevajo mešanj 50:50 novega ter starega izrabljenega? :>


Če je temu tako, še en razlog več za prste stran. Za veljanje garancije je namreč uradni server a must. Drugače pa jasno, kvaliteta servisov precej niha od servisa do servisa. Drugače pa itak velja, da moraš pač biti previden, pa toliko moraš vedet o avtu da te ne nategne ravno vsakdo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

amigo_no1 ::

Na plan z imeni teh R "servisov", boš s tem komu pomagal.

dwinxp ::

Glede BMW...

Kaj pa varjanta 323d ? Z motorjem 2.0 Bi-turbo diesel ?

Sem ga vozil na testiranju (kjer smo imeli tudi 320d, 318d, 330d, 330i(al 335i se ne spomnim vec :D ) pa 320i pa se ene par modelov serie 1 in 5. Aja tisti motor je bil v serie 1 se pravi 123d.

V glavnem sem bil presenecen kot tudi vsi ostali... 2 turbini naredita zares nor obcutek... zadeva ima okoli 206KM... vendar vlece od 1500rpm pa do 4500rpm brez nobenega problema... zares enkratna voznja... ter seveda poraba zelo majhna! na avtocesti sm ga vozu v 6 140 pa je imel porabo po 100km voznje okoli 6,4. Edino mislim, da je to nov motor ter ga v starih BMW-jih iz leta 2006 ali 2007 ni se bilo...

TOP ::

Vidim,da eni tukaj se pač mal pohvaljo,kolk je dal kolega servis in podobno.Mene zanima kolk boš dal za Bemfo za normalen servis.Siguren 3x več kot za ubograga Renaulta.

oldguy ::

Na plan z imeni teh R "servisov", boš s tem komu pomagal.


Najhujša zamera gre na ABS BABNIK pri Tomačevem, še jermena niso znali prav zamenjat. Po enem letu ga je odpikalo, nakar se izkaže, da ni pravilno nameščen. Njihovo "garancijsko" popravilo pa je bilo nato spet tak poden, da je avto še enkrat romal na servis.

Vidim,da eni tukaj se pač mal pohvaljo,kolk je dal kolega servis in podobno.Mene zanima kolk boš dal za Bemfo za normalen servis. Siguren 3x več kot za ubograga Renaulta.


Hja, v Scenica je kolega zmetal v dveh letih beri piši 4 jurje evrov. Če si na tri mesece na servisu, pač košta. Če bi imel toliko za plačat v enem šusu, bi najbrž avto peljal le še na odpad, po parih popravilih ranga par 100EUR, ko ti spet nekaj gre, pa pač stisneš zobe, scolaš 200EUR in popraviš, hkrati pa upaš, da je to zadnjič. Pa ni bilo...

Zdaj ima že kako leto pa pol rabljenega A4 (l. 2002), servisi sicer koštajo svoj denar, ampak avto dela ko urica. Pod črto ga je torej koštal manj, da časa, ki ga je prej avto zabil na servisih ne omenjam. Renaulta ne bo več kupil (čudno, ne)?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

glinik ::

Pri lokalnem mojstru so servisi tu nekje ...

Npr. Mazda 3 1.6 in BMW, rečimo 318i. Cena je nekje 200-250 EUR.

Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))

Je vredno razmisleka ...

TOP ::

Ja sam lokalni mojster ti ne da garancije,to se ve.

WarpedOne ::

Lokalni mojster ki crkjen alternator zdravi z novim akumulatorjem? Hvala za lokalne mojstre...
Največji problem avtomobilov so serviserji. Ni važno katera firma.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

PIPI ::

dwinxp je izjavil:

Glede BMW...

Kaj pa varjanta 323d ? Z motorjem 2.0 Bi-turbo diesel ?

Sem ga vozil na testiranju (kjer smo imeli tudi 320d, 318d, 330d, 330i(al 335i se ne spomnim vec :D ) pa 320i pa se ene par modelov serie 1 in 5. Aja tisti motor je bil v serie 1 se pravi 123d.

V glavnem sem bil presenecen kot tudi vsi ostali... 2 turbini naredita zares nor obcutek... zadeva ima okoli 206KM... vendar vlece od 1500rpm pa do 4500rpm brez nobenega problema... zares enkratna voznja... ter seveda poraba zelo majhna! na avtocesti sm ga vozu v 6 140 pa je imel porabo po 100km voznje okoli 6,4. Edino mislim, da je to nov motor ter ga v starih BMW-jih iz leta 2006 ali 2007 ni se bilo...

A je mar že? Do sedaj je bil 2.0 TT samo v enki (torej 123d), v trojko so ga pa dali samo pri alpini, pa še to v coupeja. Takrat je biloo rečeno da BMW (še) noče narediti 323d.

TOP je izjavil:

Vidim,da eni tukaj se pač mal pohvaljo,kolk je dal kolega servis in podobno.Mene zanima kolk boš dal za Bemfo za normalen servis.Siguren 3x več kot za ubograga Renaulta.

Frend (doma imajo 4 BMWje) pravi, da so servisi za BMWja relativno ugodni. Vsaj precej bolj kot z Audije :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PIPI ()

Steinkauz ::

WarpedOne je izjavil:

Lokalni mojster ki crkjen alternator zdravi z novim akumulatorjem? Hvala za lokalne mojstre...
Največji problem avtomobilov so serviserji. Ni važno katera firma.


Upam, da dejansko ne misliš, da so uradni servisi boljši od lokalecev?
Jst vozim k enmu mehaniku specializiranemu za VAG grupo, je prej delal na uradnem in je reku da se obupno dela in vse na hitr in da je zato tut odšel stran, ker si tako lahko vzame cajt za vsak avto.
Plačam pa pol manj al pa še manj.
10$ bonusa DigitalOcean: SSD Cloud Server
https://www.digitalocean.com/?refcode=15db81ab9979

Zheegec ::

ah povsod imaš svoje cvetke, sam sem imel enkrat avto pri nekomu, ki mi je razlagal, da ga narobe užigam :)
Potem sem ga pa peljal drugam, je priključil na računalnik, ugotovil da zaradi mraza en od senzorjev občasno znori in ga zamenjal. 30 pa še 50 ker je takoj, ko je odprl haubo ugotovil da je počena cev od turbine... Oni prej pa še filtrov ni zamenjal čeprav je "menjal vse".
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

JanK ::

Natanko tako. Za OP: ko bos nabavil BMWja, si poglej na http://forum.bmwslo.com/ ocene servisov. Sam ga vozim k Podlesniku, ki je bil prav tako na uradnem servisu in je sel na svoje. Pred tem sem ga vozil k Molku, ampak odkar so postali uradni, se je tudi cena zvisala...

In ko smo ze pri alternatorjih in primerjavi z ostalimi firmami avtomobilov, sestri je pred kaksnim mesecem crknil alternator na 525i, za kar je dala 160 EUR, kar se mi zdi cisto sprejemljivo.

jrtjtejtt ::

za BMW je tud gospod Jurčak iz Škofje vasi pr Celju

WarpedOne ::

Ehja, rekla kazala. En podatek v plus ne pomeni nič, enako kot en podatek v minus.

Ko enkrat maš kilometrino na nekem servisu, dobiš občutek za kvaliteto njihovega dela.
Plus uradnega servisa je garancija. Ki je včasih zelo simbolična, ampak še vseeno bolje kot pri lokalcu - kjer je ni. Res je, da jo je včasih treba izsiljevat z grožnjami ampak na koncu pogosto je.

Privat mehanik si vzame čas le za njegov lastni avto, pa za nobenga druzga. Tut on bi si rad kupil kaj bolšega, kot že ima in za to nuca denar. Tega bo imel pa več, če bo več zaslužu - naredu več v manj časa. Ostalo so pravljice in občasne usluge, katere se plačajo kasneje na drugačen način.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

jrtjtejtt ::

no pri Jurčaku servisiramo naš avto že skoraj desetletje in smo zadovoljni s kakovostjo in ceno, ki je mnogo nižja od npr. selmarja

JanK ::

WarpedOne je izjavil:

Ehja, rekla kazala. En podatek v plus ne pomeni nič, enako kot en podatek v minus.


Zato pa sem OPja napotil na bmwslo. Tam je veliko ocen posameznih servisov, ne samo ena ali dve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JanK ()

WarpedOne ::

Ja, se strinjam.
Branje neuadnih forumov na temo avtomobilov neke znamke je še najbolš nasvet glede nakupa kakega avtomobila zadnje čase.

Problem je, da človek dobi pravi motiv za redno podrobno spremljanje šele, ko zadevo že kupi in se mu pojavi kak problem. Pol pa odkrije, da je to kaka serijska hiba, katero firma noče krit pod garancijo. Take bolijo.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

glinik ::

Ko sem prej mislil lokalne mojstre, s tem nisem mislil, da daš vsakemu avta, ki zna npr. menjat gume ... :) Da se razumemo :)

To so predvsem tipi, ki delajo vsaj 10 let na uradnih servisih in še pol doma kaj nardijo.

Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))

Je vredno razmisleka ...

rezator ::

A ve kdo če kje piše, kdaj bo izšla nova bmw serija 3? Videl sem nekje, da leta 2011 oz 2012, samo to nisem siguren. Ve kdo bolj natančno?
Some people feel the rain. Others just get wet.

PIPI ::

2012. 7 let po izidu trenutne, ki je prišla 2005 ;)

MAFIA ::

Vsak cas
strani: 1 ... 3 4 5 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Diesel ali bencinar (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Loža
60348277 (32290) parus
»

Bencinerji: Audi A4 vs. BMW 3 vs. Mercedes C vs. VW Passat

Oddelek: Loža
222581 (2162) tKBurek
»

Proizvajalci avtomobilov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
745975 (3592) El Barto
»

bencin : diesel

Oddelek: Loža
452580 (1726) kixs
»

Golf 1- še ga izdelujejo

Oddelek: Loža
27903 (903) nebivedu

Več podobnih tem