Forum » Na cesti » Vprašanje o moci motorja
Vprašanje o moci motorja
Kleky ::
Je lahko 1.2 motor z vec konji boljsi od 1.4 in enako za ostale motorje? Vbistvu me zanima kaj v bistvu je konjska moc in na kaj vpliva
Horas ::
odvisno, masa avtomobila, navor... guglaj ja. niso samo konji
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
Telbanc ::
Recimo Alfa 1.6 TS 120 km vs alfa 1.9 DTi 110 km.
Bencinar 1.6 nima za burek, proti 1.9 dizel, ker ma tolk mal navora. Pa ima na papirju več konjev in je lažji okoli 150 kg.
Bencinar gre v klanec proti Logatcu 150 sam z zaletom, medtem ko gre 1.9 190 na uro.
Bencinar 1.6 nima za burek, proti 1.9 dizel, ker ma tolk mal navora. Pa ima na papirju več konjev in je lažji okoli 150 kg.
Bencinar gre v klanec proti Logatcu 150 sam z zaletom, medtem ko gre 1.9 190 na uro.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()
hojnikb ::
Premal parametrov za pametn odgovor. Če si blondinka ki se voz po mestu, bo tudi 1.0 z 60 konji vec kot dovolj za tebe.
verjetno je bil tale tvoj bencinar konkretno utrujen. Ni vse v navoru, imas 5/6 prestav z razlogom.
Recimo Alfa 1.6 TS 120 km vs alfa 1.9 DTi 110 km.
Bencinar 1.6 nima za burek, proti 1.9 dizel, ker ma tolk mal navora. Pa ima na papirju več konjev in je lažji okoli 150 kg.
Bencinar gre v klanec proti Logatcu 150 sam z zaletom, medtem ko gre 1.9 190 na uro.
verjetno je bil tale tvoj bencinar konkretno utrujen. Ni vse v navoru, imas 5/6 prestav z razlogom.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Telbanc ::
Premal parametrov za pametn odgovor. Če si blondinka ki se voz po mestu, bo tudi 1.0 z 60 konji vec kot dovolj za tebe.
Važen je navor in konji, bolje je manj konjev in več navora, ki se pri bencinarjih z večanje kubikaže tud veča, ali z dodajanjem turbine.
Prej omenjena avta sem oba vozil dalja časa tko da ne najedaj.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()
Silici ::
Navor da udobje pri umerjeni vožni, zato so dizli popularni, najbolje da greš probat v katero prestavo pade pri 50/60/70/90.. brzini, gledaš čimnižje obrate in da je na razpolago nekaj odzivnsti.
hojnikb ::
Premal parametrov za pametn odgovor. Če si blondinka ki se voz po mestu, bo tudi 1.0 z 60 konji vec kot dovolj za tebe.
Važen je navor in konji, bolje je manj konjev in več navora, ki se pri bencinarjih z večanje kubikaže tud veča, ali z dodajanjem turbine.
Prej omenjena avta sem oba vozil dalja časa tko da ne najedaj.
motorski navor je v resnici nepomemben, dokler imas pravilna prestavna razmerja. Bistven je navor na kolesih, ne na cranku motorja.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
A. Smith ::
"Važen je navor" je slaba in nepopolna informacija.
Važna je razporeditev navora glede na vrtljaje. Dajmo od tu naprej.
Važna je razporeditev navora glede na vrtljaje. Dajmo od tu naprej.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
hojnikb ::
Kar tdi zetorase zmoti je tisto butanje turbine in to povezujejo z udobjem in mocjo. Zato imas obcutek da 100 konjski tdi leti bolje od 130 konjskega atmosferca, ceprav je to samo to, obcutek.
ampako ocitno v tipicno alfin fashion nista bla izpravna. Lazji avto z vec konji bo vedno hitrejsi od tezjega z manj, pa lahko ma slednji 3x vec navora.
Kar vcasih da atmosferske bencinarje v disadvantage so prestavna razmerja ali voznikov strah da ga pozene cez 4k obratov (tdi sindrom).
Prej omenjena avta sem oba vozil dalja časa tko da ne najedaj.
ampako ocitno v tipicno alfin fashion nista bla izpravna. Lazji avto z vec konji bo vedno hitrejsi od tezjega z manj, pa lahko ma slednji 3x vec navora.
Kar vcasih da atmosferske bencinarje v disadvantage so prestavna razmerja ali voznikov strah da ga pozene cez 4k obratov (tdi sindrom).
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Telbanc ::
Kar tdi zetorase zmoti je tisto butanje turbine in to povezujejo z udobjem in mocjo. Zato imas obcutek da 100 konjski tdi leti bolje od 130 konjskega atmosferca, ceprav je to samo to, obcutek.
Prej omenjena avta sem oba vozil dalja časa tko da ne najedaj.
ampako ocitno v tipicno alfin fashion nista bla izpravna. Lazji avto z vec konji bo vedno hitrejsi od tezjega z manj, pa lahko ma slednji 3x vec navora.
Mene je pri bencinarju 1.6 konkretno motilo to, da ni šel nikamor. Ker sem bil prej navajen, da je dizel ornk vleku. No niso to bla lih nebesa ampak je za silo šlo.
Tko da zaj mam spet dizelna opelna z 170 km. Nekak za silo.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()
hojnikb ::
tako kot sem rekel, tdi sindrom. Nisi mu dovolil da se zvrti do konca. Pr Bencincih, sploh atmosferskih, se zabava zacne sele pr 4k+ obratih. Tam ko tdi ze doseze fuel cut. Če bi sel v obratnem vrstnem redu, nebi mel teh tezav.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
A. Smith ::
"Zetorji" imajo pri 1000 obratih že soliden procent nazivnega navora, to je dobra lastnost. Žal jim nad 4k obratov zmanjka sape.
Atmosferski bencinc (če ne ravno japonski 16-ventilc) ima pri ajde, 1500 obr tudi že soliden navor. Stare bencinarje iz 90tih je bilo užitek voziti. Ko so prišli potem s 16V motorji, ki so vlekli samo na visokih vrtljajih, so zabluzili pri bencinarjih.
Atmosferski bencinc (če ne ravno japonski 16-ventilc) ima pri ajde, 1500 obr tudi že soliden navor. Stare bencinarje iz 90tih je bilo užitek voziti. Ko so prišli potem s 16V motorji, ki so vlekli samo na visokih vrtljajih, so zabluzili pri bencinarjih.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
hojnikb ::
sj si mel vvt, valve lift pa se kaj, ki je lepo dvignal low in midrange navor high strung bencinarjem.
to je bil problem high revving bencinarjev z fiksno odmicno gredjo. z velikim liftom in overlapom pac zgubis lowend navor.
to je bil problem high revving bencinarjev z fiksno odmicno gredjo. z velikim liftom in overlapom pac zgubis lowend navor.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Telbanc ::
tako kot sem rekel, tdi sindrom. Nisi mu dovolil da se zvrti do konca. Pr Bencincih, sploh atmosferskih, se zabava zacne sele pr 4k+ obratih. Tam ko tdi ze doseze fuel cut. Če bi sel v obratnem vrstnem redu, nebi mel teh tezav.
Sicer že ogledujem zadeve za naprej, in gruntam o 6 valnjiku, bencinarju in 2.5l.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
hojnikb ::
tako kot sem rekel, tdi sindrom. Nisi mu dovolil da se zvrti do konca. Pr Bencincih, sploh atmosferskih, se zabava zacne sele pr 4k+ obratih. Tam ko tdi ze doseze fuel cut. Če bi sel v obratnem vrstnem redu, nebi mel teh tezav.
Sicer že ogledujem zadeve za naprej, in gruntam o 6 valnjiku, bencinarju in 2.5l.
E9x N52. To je to.
#brezpodpisa
šernk ::
Kot prvo ne moreš primerjat turbinskega in atmosferskega motorja.
Kot drugo se mi zdi recimo da meni 1.4 170KM multiair potegne slabše od 1.4 140KM TSI (vse številke so na strani multiair, vključno s specifikacijo avta od 0-100km/h)
Zakaj? Ker je vse drugače nastavljeno, prvi vleče do cca 3000 vrtljajev zvezno potem se mu pa odtrga, drugi pa že pri 1800 vrtljajev skoči in se ti zdi da bolje potegne, v resnici pa vleče do 2500 vrtljajev bolje, potem pa slabše. Pač multiair motor je nastavljen, da ga je treba zavrteti. Je to slaba lastnost? ma motor se mora vsake tolk zavrteti na 6k rpm, je pa res da se to pozna na porabi in ga zaradi tega ne morem spravit pod 8l/100km ampak tudi ni plan, tako kot ga z veseljem zavrtim na 6k predvsem ko prehitevam ekofašiste
Kot drugo se mi zdi recimo da meni 1.4 170KM multiair potegne slabše od 1.4 140KM TSI (vse številke so na strani multiair, vključno s specifikacijo avta od 0-100km/h)
Zakaj? Ker je vse drugače nastavljeno, prvi vleče do cca 3000 vrtljajev zvezno potem se mu pa odtrga, drugi pa že pri 1800 vrtljajev skoči in se ti zdi da bolje potegne, v resnici pa vleče do 2500 vrtljajev bolje, potem pa slabše. Pač multiair motor je nastavljen, da ga je treba zavrteti. Je to slaba lastnost? ma motor se mora vsake tolk zavrteti na 6k rpm, je pa res da se to pozna na porabi in ga zaradi tega ne morem spravit pod 8l/100km ampak tudi ni plan, tako kot ga z veseljem zavrtim na 6k predvsem ko prehitevam ekofašiste
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Silici ::
kixs ::
Recimo Alfa 1.6 TS 120 km vs alfa 1.9 DTi 110 km.
Bencinar 1.6 nima za burek, proti 1.9 dizel, ker ma tolk mal navora. Pa ima na papirju več konjev in je lažji okoli 150 kg.
Bencinar gre v klanec proti Logatcu 150 sam z zaletom, medtem ko gre 1.9 190 na uro.
Ti Alfe 1.9 DTi nikoli nisi imel!
;-) ::
"Zetorji" imajo pri 1000 obratih že soliden procent nazivnega navora, to je dobra lastnost. Žal jim nad 4k obratov zmanjka sape.
Atmosferski bencinc (če ne ravno japonski 16-ventilc) ima pri ajde, 1500 obr tudi že soliden navor. Stare bencinarje iz 90tih je bilo užitek voziti. Ko so prišli potem s 16V motorji, ki so vlekli samo na visokih vrtljajih, so zabluzili pri bencinarjih.
Ne razumem zakaj bi sukal motor na 4000rpm. Moj nevem ce je kdaj bil tam, niti nevem kak bi se tam obnasal, ma me niti ne zanima, ker salta najvec pri 3000 obratih in to je to. Pa vozim hitreje od vecine udelezencev ki jih srecam vsaj pri pospesevanju.
WizzardOfOZ ::
Ker je narejen za to.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
PacificBlue ::
tako kot sem rekel, tdi sindrom. Nisi mu dovolil da se zvrti do konca. Pr Bencincih, sploh atmosferskih, se zabava zacne sele pr 4k+ obratih. Tam ko tdi ze doseze fuel cut. Če bi sel v obratnem vrstnem redu, nebi mel teh tezav.
Dejansko tdi motorji imajo večje pospeške pri startu iz mesta, ko pa pride tsi bencinar v obmocje 3000+obratov leti kot sneta sekira. Jaz imam sicer samo 125KM 1.4 tsi, je pa kar se tice prehitevanja tsi bencinar veliko odzivnejsi in hitrejsi. Kar dober obcutek ko v 6 pri 3000+ obratih prestavis v 5 prestavo(primer). Avto katapultira. Sem si lastil prej dizla in je udobnejsi za vozit, sam športni obcutek je pri 1.4tsi dost večji.
Horas ::
"Zetorji" imajo pri 1000 obratih že soliden procent nazivnega navora, to je dobra lastnost. Žal jim nad 4k obratov zmanjka sape.
Atmosferski bencinc (če ne ravno japonski 16-ventilc) ima pri ajde, 1500 obr tudi že soliden navor. Stare bencinarje iz 90tih je bilo užitek voziti. Ko so prišli potem s 16V motorji, ki so vlekli samo na visokih vrtljajih, so zabluzili pri bencinarjih.
Ne razumem zakaj bi sukal motor na 4000rpm. Moj nevem ce je kdaj bil tam, niti nevem kak bi se tam obnasal, ma me niti ne zanima, ker salta najvec pri 3000 obratih in to je to. Pa vozim hitreje od vecine udelezencev ki jih srecam vsaj pri pospesevanju.
boš rekel oziroma se zlagal da nosi enkrat nisi rpehitrval ali pa kar tako potegnil in fal pp gasu pa šel čez 4k orbatov? ja seveda še kakšen dedi zna potegnat in uživat obenem
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
;-) ::
Kaj naj uzivam ce ima max navor med 1500-3000 obrati? Do 4000 moj se ni šel.
Pri 130 imam malce nad 2000 rpm mislim da 2200.
Ne razumem tega početja.
Pri 130 imam malce nad 2000 rpm mislim da 2200.
Ne razumem tega početja.
WizzardOfOZ ::
Ti si potem en tistih, ki pospešuje iz križišč s hitrostjo crknjenega konja? Zato gre potem pol manj ljudi skozi križišče.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
;-) ::
Zakaj bi pospeseval počasi ker šaltam pod 4000 obratov?
Ne razumem povezave. Avto je hitrejši tam kjer ima najvišji navor in gonjene nad 4000 obratov ga nebo magično naredilo hitrejšega.
Ne razumem povezave. Avto je hitrejši tam kjer ima najvišji navor in gonjene nad 4000 obratov ga nebo magično naredilo hitrejšega.
Telbanc ::
Recimo Alfa 1.6 TS 120 km vs alfa 1.9 DTi 110 km.
Bencinar 1.6 nima za burek, proti 1.9 dizel, ker ma tolk mal navora. Pa ima na papirju več konjev in je lažji okoli 150 kg.
Bencinar gre v klanec proti Logatcu 150 sam z zaletom, medtem ko gre 1.9 190 na uro.
Ti Alfe 1.9 DTi nikoli nisi imel!
Imel sem dve take alfe (110 km in 116km), standardne "okvare" so ble,: jermenica, počen jermen, kompresor klime, počena zajla za ročno, crknil uni upor na hladilniku, računalnik, zapečena gorilna svečka, termostat, dihtunga na glavi, ......ni da ni. Popizdiš. 1.6 pa je mela manj kilometrov in se ni kvarila, razen senzor obratov. Je pa dizel bla lepše za vozit, ker je bla težja.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()
Telbanc ::
dizl, lazja?
(x) Doubt
Dizl je težja. Aja vseh okvar se niti ne spomnim, tko da je blo sigurno še nekej. Na koncu niso delali žmigavci, to še vem...
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()
hojnikb ::
Zakaj bi pospeseval počasi ker šaltam pod 4000 obratov?
Ne razumem povezave. Avto je hitrejši tam kjer ima najvišji navor in gonjene nad 4000 obratov ga nebo magično naredilo hitrejšega.
avto je najhitrejsi v obmocju powerbanda, torej najvecje _moci_.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
;-) ::
Ok potem bi moral vozit tam malo nad 4000 do 4400 obratov, ampak ne rabim tega, pa sem vseeno s staro karjolo hitrejsi od ostalih udeležencev, pa tudi če nebi bil avta nebi gnal v obrate, ker je nesmisel bit pol sekunde hitrejši od semaforja do semaforja.
Pa ga tud kdaj stisnem, tudi krepko cez 200, ne lovim pa stotink ker so nepomembne.
Pa ga tud kdaj stisnem, tudi krepko cez 200, ne lovim pa stotink ker so nepomembne.
hojnikb ::
sj ce mas avtomatika v sport nacinu in pohodis gas, bo sel obratomer do ~4000, ne 2000, na kolker je max navor.
#brezpodpisa
;-) ::
Odvisno od temperature olja v menjalniku, hladen bo saltal prej.
V S mode vozim redko, ker mi ni vsec da speljujem v drugi brzini.
V S mode vozim redko, ker mi ni vsec da speljujem v drugi brzini.
kixs ::
Recimo Alfa 1.6 TS 120 km vs alfa 1.9 DTi 110 km.
Bencinar 1.6 nima za burek, proti 1.9 dizel, ker ma tolk mal navora. Pa ima na papirju več konjev in je lažji okoli 150 kg.
Bencinar gre v klanec proti Logatcu 150 sam z zaletom, medtem ko gre 1.9 190 na uro.
Ti Alfe 1.9 DTi nikoli nisi imel!
Imel sem dve take alfe (110 km in 116km), standardne "okvare" so ble,: jermenica, počen jermen, kompresor klime, počena zajla za ročno, crknil uni upor na hladilniku, računalnik, zapečena gorilna svečka, termostat, dihtunga na glavi, ......ni da ni. Popizdiš. 1.6 pa je mela manj kilometrov in se ni kvarila, razen senzor obratov. Je pa dizel bla lepše za vozit, ker je bla težja.
Ne vem tocno, ocitno tudi ti ne, kaj si vozil. Alfa nima DTi motorja in ga nikoli ni imela. Zadnjih cca 22 let ima JTD in JTDm diesel motorje. Ce sta imela 110 in 116 konjev, potem sta sla precej podobno. Koncno, na papirju in po ravnini, ima pa bencinar visjo, ce si imel bencinarja TS 16V.
mr_chai ::
Je lahko 1.2 motor z vec konji boljsi od 1.4 in enako za ostale motorje? Vbistvu me zanima kaj v bistvu je konjska moc in na kaj vpliva
Kaj je moč? Količina energije, ki se prenese/pretvori v neki časovni enoti(sekundah, minutah, urah....whatever) ali drugače rečeno - delo, ki se opravi v neki časovni enoti. Uveljavljena enota v fiziki, je watt. Se pa v mehaniki uporablja enota konj, iz zgodovinskih razlogov pač, ker je nek stručko nekoč opazoval kako konji delajo in je ugotovil, da en konj dvigne preko škripca 75 kg utež 1 meter visoko v 1 sekundi. 1 konj = 745,7 wattov.
Ko govorimo o moči v mehanskih sistemih, kot so motorji, je moč rezultat produkta sile, ki deluje na nek mehanski del in hitrost tega dela. V primeru motorja, je ta sila navor, ki deluje na ročično gred, ki se obrača. Torej eksplozija v cilindru povzroči, da se bat pomakne dol in obrne ročično gred. Torej se izračuna moč motorja po teli formuli:
MOČ = SILA NAVORA NA ROČICO* RPM (hitrost vrtenja ročične gredi)
Lahko imaš manjšo prostornino mašine, kar pomeni manjši cilindri, manjši bati in posledično bo manjši navor na ročico, preprosto zato, ker bo sila eksplozija manjša. Ampak, če ti mašina mehansko omogoča, da se lahko zavrti v visoke obrate, lahko sproducira večjo moč. En tak primer so mašine v formuli 1, ki ima proti svojim konjem kar nizek navor ,to pa zato, ker ima ročična gred krajšo ročico, to je tam kamor se pritrdi steblo od bata. Posledično je manj navora, ampak se pa lahko te mašine hitreje vrtijo, mnogo hitreje, kar do 15.000/min. Te mašine tudi niso narejene za to, da bi zdržale 20 let, kot naši vsakodnevni avtomobili, ampak samo za eno dirko, zato imajo limite računalniško nastavljene vsaj 3x višje kokr v običajnih mašinah za vsakodnevno rabo. En drug primer, pa so recimo Wankl motrorji (rotary engine), ki se lahko zavrtijo tja do 9k. Če se spomniš Mazde RX-8 npr, mašina je ima prostornino samo 1.3/l, pa mislim da ima cca 220 konjev.
Do sedaj sem govoril o atmosferskih mašinah, če govorimo o turbakih je pa tle še komponenta pritiska, ki ti poveča eksplozijo in posledično je večji navor na ročično gred, obraba motorja pa se tudi poveča ;)
Skratka, večjo moč motorja boš dobil, če boš ali povečal navor ali pa obrate.
Upam, da sem ti uspel vsaj malo razložiti.
TheBlueOne ::
Je lahko 1.2 motor z vec konji boljsi od 1.4 in enako za ostale motorje? Vbistvu me zanima kaj v bistvu je konjska moc in na kaj vpliva
Je lahko. Faktorjev je kar dosti od konjev in navora, do prenosov, hitrosti menjalnika, prestavnih razmerij, erodinamike, teze vozila, velikosti gum ...
Kaj boljse pospesi pogledas tako, da primerjas cas od 0-100kmh in morda se do visjih hitrosti. Ce hoces videti kako je v ovinkih moras najdi primerjalne case na kaksnem dirkaliscu ali pa preizkusiti. Samo podatki o motorjo ti povedo premalo. Tu ti lahko kdo matematicno bluzi, da je boljse nekaj od drugega ampak ce praksa ne pokaze tega, potem je pozabil kaj upostevati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
feryz ::
PacificBlue je izjavil:
Dejansko tdi motorji imajo večje pospeške pri startu iz mesta, ko pa pride tsi bencinar v obmocje 3000+obratov leti kot sneta sekira. Jaz imam sicer samo 125KM 1.4 tsi, je pa kar se tice prehitevanja tsi bencinar veliko odzivnejsi in hitrejsi. Kar dober obcutek ko v 6 pri 3000+ obratih prestavis v 5 prestavo(primer). Avto katapultira. Sem si lastil prej dizla in je udobnejsi za vozit, sam športni obcutek je pri 1.4tsi dost večji.125 KM te katapultira? Ja, če voziš 100 kilski motor.
Zafira ii ima 286 konj, pa popolnoma nikamor ne katapultira. Precej dolgočasno je vse skupaj. Tudi do 250 km/h še nisem splezal, pa sem se že parkrat mučil. Enostavno ne gre.
S temi konji prideš relativno lagano nekje do 220 km/h, potem pa kilometer po kilometer počasi navzgor. Enostavno ni dovolj ceste.
Machete ::
lol športni občutki s 125 KM 1.4tsi... S-T BEST OFF
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
pikachu004 ::
@mr_chai: Do sedaj sem govoril o atmosferskih mašinah, če govorimo o turbakih je pa tle še komponenta pritiska, ki ti poveča eksplozijo in posledično je večji navor na ročično gred, obraba motorja pa se tudi poveča ;)
Mogoče si prav mislil, pa se narobe izrazil. Namem turbine je dovod večje količine zraka v valj. Ker imamo na voljo večjo količino zraka, lahko v valju 'skurimo' več goriva.
Mogoče si prav mislil, pa se narobe izrazil. Namem turbine je dovod večje količine zraka v valj. Ker imamo na voljo večjo količino zraka, lahko v valju 'skurimo' več goriva.
WizzardOfOZ ::
Zanimivo, da je tako težak. Subarujev STI (2500ccm 365KM) ima 90kg.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Blinder ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Zanimivo, da je tako težak. Subarujev STI (2500ccm 365KM) ima 90kg.
S kje si potegnil te stevilke? Samo 90 kg, pa tudi 365 KM
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
stara mama ::
tako kot sem rekel, tdi sindrom. Nisi mu dovolil da se zvrti do konca. Pr Bencincih, sploh atmosferskih, se zabava zacne sele pr 4k+ obratih. Tam ko tdi ze doseze fuel cut. Če bi sel v obratnem vrstnem redu, nebi mel teh tezav.
Ja fino ane :)
Rabiš pa čakat pol ure, da prideš do 4k+ obratov, medtem ko dizel je že butnil iz ovinka.
Zato supermotoji nesejo SSe v ovinkih, pa čeprav imajo SS-i 2-3x več konjev.
Kaj ti rabi 200 konjev, če jih nimaš kje uporabit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Blinder ::
Diesla je tudi treba cakat - turbo lag.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Fuks ::
Navor se res pozna takrat, ko rabiš hiter odziv in pri speljevanju. Npr za hitro reakcijo ob vstopu v križišče.
Prejšnji avto je bil 3.0 dizel, trenutni 2.0 z istimi konji pa močno pogrešam dodaten navor, ki sicer pride ampak ni na voljo instantno kot pri 3.0.
Prejšnji avto je bil 3.0 dizel, trenutni 2.0 z istimi konji pa močno pogrešam dodaten navor, ki sicer pride ampak ni na voljo instantno kot pri 3.0.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Fuks ()
feryz ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 99088 (61854) | profii |
⊘ | 1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 116909 (96224) | gddr85 |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 110099 (68981) | Berserker |
» | Prestavljanje in pospešek pri dizlu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16632 (14306) | sandmat |
» | BMW bencinar ali dizel??? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 67079 (59074) | MAFIA |