Forum » Na cesti » Nakup novega karavana
Nakup novega karavana
energetik ::
Ko se boš naučil vozit bo šlo zlahka pod 5. Pa tudi nov je, mraz, itd. Jaz sem rabil 20-30,000 km, da sem opazil vse podrobnosti. Pa še po 40 jih morda nisem, kdo bi vedel.Točno to je "težava", mraz je, jaz pa delam po 3-5km vožnje. Laufa skoraj ves čas, da se ogreva. Kose bom spet vozil na šiht nekih 25km v eno smer, bo zadeva mnogo boljša, sploh ko bo pomlad.
Sem pa že prišel na 4,0 porabe, pri nekje 10km vožnji tule po ravnem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
AvtoR ::
Poraba hibrida je nekje na ravni dizla. V mestu kuri manj, na AC kuri več. Povprečje je pa zelo podobno.
Meni se zdi kar zanimiva alternativa dizlu.
Meni se zdi kar zanimiva alternativa dizlu.
mikhaair ::
@utk, tuljenje avta za zaviranje navzdol se mi zdi iz vidika rekuperacije energije, majhna baterija, tako....malo škoda, da baterija ni zmogljivejša.
Utk ::
Sej tist, ki sploh nima baterije, še več tuli.
V resnici ni zarad tega velike izgube. Bi morala bit baterija veliko večja, da bi se res naredila razlika. Recimo električni avto, če živiš v pravih hribih.
V resnici ni zarad tega velike izgube. Bi morala bit baterija veliko večja, da bi se res naredila razlika. Recimo električni avto, če živiš v pravih hribih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Wingman ::
Jaz imam 1.8 TS od pomladi, Luna varianta, ker se mi je zdel Sol bolj šmek doplačilo (res boljše zgleda) in ne vidim smisla širokih gum razen za na parkirišče, sploh ne za po snegu. Ne vem zakaj sploh dajo na tak avto 225 širino že od neke srednje opreme dalje in ni homologacije za ožje gume.
Tudi jaz sem želel bencinarja karavana avtomatika, ožji krog je bila VAG grupa, na Corollo najprej nisem pomislil, ampak na koncu je price/performance/zanesljivost(bomo videli) zmagalo, pa seveda mi ni antipatična. Fajn je res za vožnjo po mestu in ostalo zmerno vožnjo - avto te kar nekako sili k umirjeni vožnji, pa to ne pomeni da delaš kolone. Če bi se naložen dosti vozil po AC bi vzel rajši 2.0, sem pa do sedaj lahko normalno hitro prehiteval če je bilo treba, elektro motor naredi svoje.
Pomankljivosti:
Pogrešam senzorje zadaj in bi takoj zamenjal s kamero, če bi imel na izbiro. V dežju, sploh pa če je umazana cesta se slabše vidi, ker se nabere voda in umazanija.
Hrup od pnevmatik, ne vedno in povsod, samo za določen tip asfalta, z zimskimi se mi zdi da je ok.
Android avto moraš povezati telefon s kablom.
Pa to da ne moreš prižgati samo radia pri ugasnjenem avtu, moraš dati avto na kao stand-by, ki ti ga izklopi po določenem času.
Tudi jaz sem želel bencinarja karavana avtomatika, ožji krog je bila VAG grupa, na Corollo najprej nisem pomislil, ampak na koncu je price/performance/zanesljivost(bomo videli) zmagalo, pa seveda mi ni antipatična. Fajn je res za vožnjo po mestu in ostalo zmerno vožnjo - avto te kar nekako sili k umirjeni vožnji, pa to ne pomeni da delaš kolone. Če bi se naložen dosti vozil po AC bi vzel rajši 2.0, sem pa do sedaj lahko normalno hitro prehiteval če je bilo treba, elektro motor naredi svoje.
Pomankljivosti:
Pogrešam senzorje zadaj in bi takoj zamenjal s kamero, če bi imel na izbiro. V dežju, sploh pa če je umazana cesta se slabše vidi, ker se nabere voda in umazanija.
Hrup od pnevmatik, ne vedno in povsod, samo za določen tip asfalta, z zimskimi se mi zdi da je ok.
Android avto moraš povezati telefon s kablom.
Pa to da ne moreš prižgati samo radia pri ugasnjenem avtu, moraš dati avto na kao stand-by, ki ti ga izklopi po določenem času.
energetik ::
Radio lahko poslušaš pri ugasnjenem, daš na ACC. Je pa res, da se po določenem času sam izklopi. Pa saj je prav, 12V aku je mali. Bolje dati v Ready mode, pa naj se vžiga po potrebi.
Glede Android avto me pa zaenkrat ne moti kabel, ker itak hočem filat telefon hkrati. Če bom imel telefon z brezžičnim filanjem, me bo pa motilo. Ampak vsega očitno ne moreš imeti za tako ceno.
Glede Android avto me pa zaenkrat ne moti kabel, ker itak hočem filat telefon hkrati. Če bom imel telefon z brezžičnim filanjem, me bo pa motilo. Ampak vsega očitno ne moreš imeti za tako ceno.
J.McLane ::
Brezžično polnjenje poleti je v praksi neuporabno, ker se telefon pregreva. Za brezžičen android avto pa prihajajo neki dongli, ki jih vklopiš v USB.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
al1976 ::
Brezžično polnjenje poleti je v praksi neuporabno, ker se telefon pregreva. Za brezžičen android avto pa prihajajo neki dongli, ki jih vklopiš v USB.
Glede slednjega v skodi uporabljam že pol leta tole rešitev:
https://www.indiegogo.com/projects/aawi...
In lahko samo priporočam. Nič več kablov, enostavno super :) polnim telefon pa samo na res dolgih poteh. Pa imam v avtu tudi brezzicno polnjenje pa se ga bolj izogibam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: al1976 ()
krho ::
Po pol leta vožnje z Corollo 2.0 imam porabo približno enako kot z Avensis 2.0 diesel - okrog 6.5 l/100km.
To pač ni nekaj, s čimer bi se hvalil, jaz imam s 150KM bencinsko Škodo Octavijo in DSGjem povprečno porabo 6,2 l/100km, pri prevoženih 10.000 km (jan-nov)
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Utk ::
Če ima 6,5 porabo ti garantiram da vozi kot maniak, ali je pa pač veliko na avtocesti, kjer se tudi ne vozi ravno počasi.
J.McLane ::
Primerjave porabe se dela po večjem vzorcu, ne pa po dveh primerih, ki se slučajno prekrivata.
Škoda Octavia 1.5 TSI povprečje 800 uporabnikov: 6,5 l/100 km
Toyota Corolla 2.0 hybrid povprečje 300 uporabnikov: 5,5 l/100 km
Zanimivo bi bilo še videti nakupno ceno Octavie 1.5 TSI + DSG, če gledam po nemškem mobile.de se cene začnejo pri 25k EUR in so hitro preko 30k EUR. Corolla hybrid na prvo žogo ni dražja, seveda pa ne moreš kar tako primerjat hrušk in jabolk.
Škoda Octavia 1.5 TSI povprečje 800 uporabnikov: 6,5 l/100 km
Toyota Corolla 2.0 hybrid povprečje 300 uporabnikov: 5,5 l/100 km
Zanimivo bi bilo še videti nakupno ceno Octavie 1.5 TSI + DSG, če gledam po nemškem mobile.de se cene začnejo pri 25k EUR in so hitro preko 30k EUR. Corolla hybrid na prvo žogo ni dražja, seveda pa ne moreš kar tako primerjat hrušk in jabolk.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
profii ::
Primerjave porabe se dela po večjem vzorcu, ne pa po dveh primerih, ki se slučajno prekrivata.
Škoda Octavia 1.5 TSI povprečje 800 uporabnikov: 6,5 l/100 km
Toyota Corolla 2.0 hybrid povprečje 300 uporabnikov: 5,5 l/100 km
Zanimivo bi bilo še videti nakupno ceno Octavie 1.5 TSI + DSG, če gledam po nemškem mobile.de se cene začnejo pri 25k EUR in so hitro preko 30k EUR. Corolla hybrid na prvo žogo ni dražja, seveda pa ne moreš kar tako primerjat hrušk in jabolk.
Podobno opremljena Octavia je cca 2k€ dražja od podobno opremljene Corolle. Info iz prve roke.
J.McLane ::
Zakaj je samo en oglas na a.net za takega Golfa in še to za 26k in ko bereš tekst piše da je uvoženo rabljeno vozilo iz Nemčije? A so jih čipi zjebal?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
J.McLane ::
Sem preveril še takoj dobavljiva vozila, Golf Variant Life 1.0 TSI za 23.657 €
V konfiguratorju Style 1.5 eTSI DSG od 29k € dalje
V konfiguratorju Style 1.5 eTSI DSG od 29k € dalje
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
energetik ::
Kakor sem gledal pride blizu Corolle I30 wagon, ta švohni dizel s 7-st DCT, radarjem in bi-led lučmi. Pa še to če primerjaš Corollo Luno, če gledaš Terro, je Corolla cenejš. Ampak jst sm moral vzet Luno, ker Terra nima strešnih sani.
matijadmin ::
2 leti vozim Corollo TS 2.0 HSD Sport in sem z njo zelo zadovoljen. Prihajam z nemško trdega dizla švedske izdelave. Po ocenah različnih org. in uredništev je avto v samem vrhu po zanesljivosti.
Notranjost in zunanjost sta mi kar všeč, čeprav mi ne Toyote ne Lexusi običajno sploh niso.
Notranjost je izjemno ergonomsko domišljena, vse komande so intuitivno in hitro dostopnem z minimalno premika roke z menjalnika ali volana. Srednja konza in vrata udobni za roko, prva pa še dovolj nastavljiva za manjše voznike. Na sploh je avto solidno prilagodljiv manjšim voznikom, kar Nemci vsaj ne dolgo nazaj niso bili. Precej visoki vozniki pa znajo imeti težave (podobno kot v Mercedesovi E klasi).
Infotainment je zastarel (Android Auto in Apple Carplay na kablu, ločljivost zaslona nizka, UX na sploh zastarel), vendar vse deluje brezhibno.
Vozne lastnosti so zelo spodobne. Vzmetenje je kar udobno, a kljub temu lega na cesti zelo dobra in natančnost zadovoljiva. Kdor ga ni preizkusil v skrajnostih, naj ne pametuje. V Eco načinu je precej laggy, ampak to je nadvse pričakovano zavoljo porabe. V sport načinu pa komaj opazno, ampak resnici na ljubo, je. Kot športni avto ne ogroža nobenega statusnega, ni presežek, ima pa dovolj navora in moči, da lahko varno in udobno spelješ marsikaj piratskega. Definitivno ni avto za penzioniste (morda so tiste bolj švoh različice).
eCVT je poglavje zase. Ne gre za menjalnik z jermenom, kot bi si marsikdo predstavljal, ampak planetarca, priključenega z dvema elktromotorjema in motorjem. Ne manjka YT demotov. Mestna vožnja z njim se težko kosa s čimer koli drugim. Pri pohojeni stopalki pa je glasen, a je kabina zelo solidno izolirana. Ampak kateri bencinar pa razvije navor pri nixkih obratih?
Poraba je pri mestni in hriboviti vožnji fantastična, okoli 5. Vedno odvisno od teže noge. AC pa dosti višja, tako da povprečna (odvisno sicer česa voziš več) primerljiva z novimi dizli. Pri pretežno mestni pa niti ne, je kar ugodnejša.
Radar in pomagalo za smer vožnje delujeta zanesljivo. Na sploh vse funkcije.
V paktu imam ogromno opreme, nimam HUD-a, ki ga tudi ne pogrešam, pogrešam pa senzor mrtvega kota, čeprav je avto kljub dolžini izjemno pregleden (značilno za Japonce). Imam led osvetlitev prtljažnika, senzor gibanja za odpiranje, keyless start, nimam pa gretja sedežev recimo. Zanimiva možnost bi bil varnostni paket s kamerami, kakršne imajo pri Mazdi, Korejcih, Tesli ... Ampak pri avtu s starim Infotom in korajžno zreduciranimi stroški proizvodnje je neumno sploh pomisliti. Nimam matričnih LED žarometov, zgolj LED, ki pa jih zmore preklapljati med zasenčenimi in dolgimi avtomatsko.
Cost reduction je opazen, a nemoteč. Pleh je tanek tudi zaradi teže, oz. ekonomike porabe. Korozije ne opažam. Napak na barvi ni veliko, manj kot na Korejcih, bolj primerljivo z Nemci (razen z Daimlerjem, ki je porazen).
Servisi niso dragi.
Notranjost in zunanjost sta mi kar všeč, čeprav mi ne Toyote ne Lexusi običajno sploh niso.
Notranjost je izjemno ergonomsko domišljena, vse komande so intuitivno in hitro dostopnem z minimalno premika roke z menjalnika ali volana. Srednja konza in vrata udobni za roko, prva pa še dovolj nastavljiva za manjše voznike. Na sploh je avto solidno prilagodljiv manjšim voznikom, kar Nemci vsaj ne dolgo nazaj niso bili. Precej visoki vozniki pa znajo imeti težave (podobno kot v Mercedesovi E klasi).
Infotainment je zastarel (Android Auto in Apple Carplay na kablu, ločljivost zaslona nizka, UX na sploh zastarel), vendar vse deluje brezhibno.
Vozne lastnosti so zelo spodobne. Vzmetenje je kar udobno, a kljub temu lega na cesti zelo dobra in natančnost zadovoljiva. Kdor ga ni preizkusil v skrajnostih, naj ne pametuje. V Eco načinu je precej laggy, ampak to je nadvse pričakovano zavoljo porabe. V sport načinu pa komaj opazno, ampak resnici na ljubo, je. Kot športni avto ne ogroža nobenega statusnega, ni presežek, ima pa dovolj navora in moči, da lahko varno in udobno spelješ marsikaj piratskega. Definitivno ni avto za penzioniste (morda so tiste bolj švoh različice).
eCVT je poglavje zase. Ne gre za menjalnik z jermenom, kot bi si marsikdo predstavljal, ampak planetarca, priključenega z dvema elktromotorjema in motorjem. Ne manjka YT demotov. Mestna vožnja z njim se težko kosa s čimer koli drugim. Pri pohojeni stopalki pa je glasen, a je kabina zelo solidno izolirana. Ampak kateri bencinar pa razvije navor pri nixkih obratih?
Poraba je pri mestni in hriboviti vožnji fantastična, okoli 5. Vedno odvisno od teže noge. AC pa dosti višja, tako da povprečna (odvisno sicer česa voziš več) primerljiva z novimi dizli. Pri pretežno mestni pa niti ne, je kar ugodnejša.
Radar in pomagalo za smer vožnje delujeta zanesljivo. Na sploh vse funkcije.
V paktu imam ogromno opreme, nimam HUD-a, ki ga tudi ne pogrešam, pogrešam pa senzor mrtvega kota, čeprav je avto kljub dolžini izjemno pregleden (značilno za Japonce). Imam led osvetlitev prtljažnika, senzor gibanja za odpiranje, keyless start, nimam pa gretja sedežev recimo. Zanimiva možnost bi bil varnostni paket s kamerami, kakršne imajo pri Mazdi, Korejcih, Tesli ... Ampak pri avtu s starim Infotom in korajžno zreduciranimi stroški proizvodnje je neumno sploh pomisliti. Nimam matričnih LED žarometov, zgolj LED, ki pa jih zmore preklapljati med zasenčenimi in dolgimi avtomatsko.
Cost reduction je opazen, a nemoteč. Pleh je tanek tudi zaradi teže, oz. ekonomike porabe. Korozije ne opažam. Napak na barvi ni veliko, manj kot na Korejcih, bolj primerljivo z Nemci (razen z Daimlerjem, ki je porazen).
Servisi niso dragi.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
WizzardOfOZ ::
matijadmin je izjavil:
Servisi niso dragi.
No tukaj se nebi strinjal. Je cena kr primerljiva z "zvezdo".
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
hojnikb ::
Ampak kateri bencinar pa razvije navor pri nixkih obratih?
Em, tisti z turbino, torej praktično vsak danes?
#brezpodpisa
energetik ::
Ja, pa turbo luknjo ima. In spet je treba primerjati primerljivo, npr. 1.0 turbobencinarja ter HSD 1.8. Inverter v Corolli v stotinkah sekunde požene tok v elektromotor, ki ima več navora kot sam ICE in to če stojiš pri miru na mestu. Zato je pri speljevanju in mestni vožnji boljši od vsega, razen od pure EVja. Če sem prvi na semaforju in pri speljevanju držim gas samo nekje na polovici, ko pogledam vzvratno, so vsi daleč zadaj.Ampak kateri bencinar pa razvije navor pri nixkih obratih?
Em, tisti z turbino, torej praktično vsak danes?
Se pa strinjam, da na AC bo turbodizel primerljive moči verjetno vozil nekoliko tišje. Seveda spet samo pri pospeševanju in vožnji v klanec. Po ravnem ali malo navzdol, se pri Corolli vrti lahko tudi pod 2000rpm pri 135kmh.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
hojnikb ::
Po ravnem ali malo navzdol, se pri Corolli vrti lahko tudi pod 2000rpm pri 135kmh.
tudi modern 2L dizl se bo sukal pod 2k rpm.
Ja, pa turbo luknjo ima.
Ta luknja je precej minimalna, sploh sedaj, ko zram rinejo mild hibride v obliki alternatorja. It's there, ampak vsaj ne rabiš poslušat dretja motorja, kot pri ecvt. Tako da trdit, da mali bencinarji nimajo navora, je precej tko.
, ki ima več navora kot sam ICE in to če stojiš pri miru na mestu.
Še vedno manj kot tipičen 1.0 turbinc
primer
https://www.auto-data.net/en/ford-focus...
https://www.auto-data.net/en/toyota-cor...
Corolla ima pri ICEju precej nizji navor pri precej visjih obratih. Reši jo zgolj to, da ima elektromotor navor takoj in HSD sistem. Ampak overall navora je pa pri turbincu še vedn več.
#brezpodpisa
J.McLane ::
A si neumen ali se samo delaš neumnega?
Tipičen voznik prestavi v drugo prestavo pri nekih 20 kmh, takrat imaš v drugi prestavi nekih tisoč obratov. Kje iz tistih tvojih podatkov je razvidno koliko navora ima turbo motor pri 1000 obratih, pa to v trenutku ko je bil v leru in se turbina ne vrti ravno v obratih?
Res da se da prvo prestavo naterat do 6k rpm in potem druga takoj vleče, ampak taka vožnja je netipična za normalno speljevanje iz semaforja in tudi do potnikov zelo agresivna. Enako bo tudi pri DCT menajlniku delovalo zelo agresivno. Pri Toyotinem hibridu lahko zahodiš v poden in imaš vsakič znova od semaforja do semaforja tisti pospešek ki je na papirju, ob tem boš pa na zadnjih sedežeih lahko pelajl staro mamo in se ne bo pritoževala, da si divjak.
Tipičen voznik prestavi v drugo prestavo pri nekih 20 kmh, takrat imaš v drugi prestavi nekih tisoč obratov. Kje iz tistih tvojih podatkov je razvidno koliko navora ima turbo motor pri 1000 obratih, pa to v trenutku ko je bil v leru in se turbina ne vrti ravno v obratih?
Res da se da prvo prestavo naterat do 6k rpm in potem druga takoj vleče, ampak taka vožnja je netipična za normalno speljevanje iz semaforja in tudi do potnikov zelo agresivna. Enako bo tudi pri DCT menajlniku delovalo zelo agresivno. Pri Toyotinem hibridu lahko zahodiš v poden in imaš vsakič znova od semaforja do semaforja tisti pospešek ki je na papirju, ob tem boš pa na zadnjih sedežeih lahko pelajl staro mamo in se ne bo pritoževala, da si divjak.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
tudi modern 2L dizl se bo sukal pod 2k rpm.
Primerjaš 120 konjskega bencinarja, v bistvu ima sam motor 96 konjev, z 2,0 150 konjskim dizlom. Ki stane v osnovnem golfu kolk, proti 30 jurjev?
Ta luknja je precej minimalna, sploh sedaj, ko zram rinejo mild hibride
Tu sem nehal brat, ker od mild hibrida naprej ne more več nič pametnega pisat.
Še vedno manj kot tipičen 1.0 turbinc
Tipičen 1,0 turbinc se vozi v povprečju pri vsaj 30% več obratih kot 1,8 hibrid.
primer
https://www.auto-data.net/en/ford-focus...
https://www.auto-data.net/en/toyota-cor...
Ta ford stane v rangu 2,0 corolle, tako da jo primerjaj z njo:
https://www.auto-data.net/en/toyota-cor...
Toyota je hitrejša in manj porabi, da ne govorimo bolj udobna za vozit, kar se tiče pogona. Pri fordu, tem motorju, še avtomatskega menjalnika ne moreš dobit. Za približno isto ceno. Ima pa ford boljši lcd, to je res...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
mujek ::
Po pol leta vožnje z Corollo 2.0 imam porabo približno enako kot z Avensis 2.0 diesel - okrog 6.5 l/100km.
To pač ni nekaj, s čimer bi se hvalil, jaz imam s 150KM bencinsko Škodo Octavijo in DSGjem povprečno porabo 6,2 l/100km, pri prevoženih 10.000 km (jan-nov)
Drži, se ne hvalim. Izgleda, da imava različne načine vožnje. Zato je bolj smiselna primerjava po spiritmotor kot je naredil kolega J.McLane.
Poanta je v tem kar je napisal kolega:
Poraba hibrida je nekje na ravni dizla. V mestu kuri manj, na AC kuri več. Povprečje je pa zelo podobno.
Meni se zdi kar zanimiva alternativa dizlu.
Stari avto (2.0 diesel) sem vozil podobno kot vozim 2.0 HSD. V principu je dosti mestne vožnje (manj kot 5 km). Potem pa so daljše poti (med 100 km do 600 km).
Če ima 6,5 porabo ti garantiram da vozi kot maniak, ali je pa pač veliko na avtocesti, kjer se tudi ne vozi ravno počasi.
Nekaj od tega drži :) Lahko izbereš :)
energetik ::
Ja in kaj si zdaj napisal? Jasno da ga "rešuje" elektromotor, saj je tako dizajniran!Po ravnem ali malo navzdol, se pri Corolli vrti lahko tudi pod 2000rpm pri 135kmh.
tudi modern 2L dizl se bo sukal pod 2k rpm.
Ja, pa turbo luknjo ima.
Ta luknja je precej minimalna, sploh sedaj, ko zram rinejo mild hibride v obliki alternatorja. It's there, ampak vsaj ne rabiš poslušat dretja motorja, kot pri ecvt. Tako da trdit, da mali bencinarji nimajo navora, je precej tko.
, ki ima več navora kot sam ICE in to če stojiš pri miru na mestu.
Še vedno manj kot tipičen 1.0 turbinc
primer
https://www.auto-data.net/en/ford-focus...
https://www.auto-data.net/en/toyota-cor...
Corolla ima pri ICEju precej nizji navor pri precej visjih obratih. Reši jo zgolj to, da ima elektromotor navor takoj in HSD sistem. Ampak overall navora je pa pri turbincu še vedn več.
In spet primerjaš 2.0TDI z 1.8HSDjem. Daj primerjaj primerljivo, npr. vsaj glede na konično moč.
Aja, pred nakupom sem šel testirat tudi mild hibrida z 1.0 turbobencinarjem. Turboluknja je bila še vedno tam, pa neprestano vžiganje in ugašanje ICE (tko ene 10x pogosteje kot pri HSD). In če je ICE ugasnil, se je ustavil tudi kompresor klime, zmanjšalo pihanje. Takrat sem se odločil, da bom vzel HSD.
hojnikb ::
In spet primerjaš 2.0TDI z 1.8HSDjem. Daj primerjaj primerljivo, npr. vsaj glede na konično moč.
Ta dva stroja itk tezko primerjaš, ker imata čist svoj krog kupcev.
. Turboluknja je bila še vedno tam, pa neprestano vžiganje in ugašanje ICE (tko ene 10x pogosteje kot pri HSD).
Seveda je tam in je občutna, če si vozu ročnega. Pol vsaj primerjaj z avtomatikom, tako kot je HSD.
Primerjaš 120 konjskega bencinarja, v bistvu ima sam motor 96 konjev, z 2,0 150 konjskim dizlom. Ki stane v osnovnem golfu kolk, proti 30 jurjev?
Kdo je govoril o 150 konjskem dizlu? 2.0 dizl je lahko tut 102 konjski. Če smo ze pikolovski.
Tipičen 1,0 turbinc se vozi v povprečju pri vsaj 30% več obratih kot 1,8 hibrid.
Še kakšna stran, pa boš ugotovil, da obrati motorja v resnic nimajo nobene veze, razn za hrup v kabini.Sj bo :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
matijadmin ::
A nima sport že matrične žaromete s stripe dnevnimi lučmi?8
Morda ta GR Sport, jaz imsm Sport (razlika je v sedežih, črnih strehi, drugačnih platiščih in morda žarometih, ne vem). Jaz bi moral takrat Executive paket vzet.
Vrnite nam techno!
hojnikb ::
Ta ford stane v rangu 2,0 corolle, tako da jo primerjaj z njo:
Focus mhev je bil dan izkjučno za vzorec. Lahko vzameš tudi čist osnovno fiesto s tem motorjem, pa bo mela več konjev in več navora.
A si neumen ali se samo delaš neumnega?
Tipičen voznik prestavi v drugo prestavo pri nekih 20 kmh, takrat imaš v drugi prestavi nekih tisoč obratov. Kje iz tistih tvojih podatkov je razvidno koliko navora ima turbo motor pri 1000 obratih, pa to v trenutku ko je bil v leru in se turbina ne vrti ravno v obratih?
Res da se da prvo prestavo naterat do 6k rpm in potem druga takoj vleče, ampak taka vožnja je netipična za normalno speljevanje iz semaforja in tudi do potnikov zelo agresivna. Enako bo tudi pri DCT menajlniku delovalo zelo agresivno. Pri Toyotinem hibridu lahko zahodiš v poden in imaš vsakič znova od semaforja do semaforja tisti pospešek ki je na papirju, ob tem boš pa na zadnjih sedežeih lahko pelajl staro mamo in se ne bo pritoževala, da si divjak.
Očitno ti ni najbolj jasno, kako delujejo moderni turbo motorji in kako so zračunani menjalniki (sploh avtomatski. Brezveze sploh karkoli debatirat. Vozte svoje HSDje, ostali bomo pa na zetorjih, dokler nebo EV cenovno smiseln.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
energetik ::
Še kakšna stran, pa boš ugotovil, da obrati motorja v resnic nimajo nobene veze, razn za hrup v kabini.Sj bo :)Pri HSD res nimajo veze, razen za hrup. Ampak niti ne sam hrup, ki ni tako glasen, očitno folk moti predvsem da ima obrate, ki niso povezani s hitrostjo, kot so navajeni. Torej po mojem gre samo za navado.
Sicer pa niti ne zagovarjam toliko Toyote, tudi jaz bi raje videl v HSD neko neslišno 6cyl, 150kW zverino, ki bi imela obrate omejene na nekih 2,5k. Ampak potem bi moral biti avto večji, precej dražji in poraba bi bila tudi višja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
matijadmin ::
WizzardOfOZ je izjavil:
matijadmin je izjavil:
Servisi niso dragi.
No tukaj se nebi strinjal. Je cena kr primerljiva z "zvezdo".
Kot kje, res sicer da imajo cene se kar enotne in predpisane intervale. Ampak jaz sem za Šveda plačeval dosti več.
Vrnite nam techno!
Utk ::
2.0 dizl je lahko tut 102 konjski. Če smo ze pikolovski.
Komot. Samo potem pač ne bo nič kaj hitrejši od 1,8 hibrida. Kaj šele 2,0.
Še kakšna stran, pa boš ugotovil, da obrati motorja v resnic nimajo nobene veze, razn za hrup v kabini.Sj bo :)
Malo prej si napisal, da te motijo obrati.
Lahko vzameš tudi čist osnovno fiesto s tem motorjem, pa bo mela več konjev in več navora.
Bo pa manjša, in vse ostalo. Kaj bi rad sploh povedal? Kaj bi rad primerjal? Avto za nek denar bo v hibridni varianti hitrejši, manj porabil in se lepše peljal kot turbak. To je pač dejstvo. S tem da pri turbakih imaš veliko konkurence in so zato relativno "poceni". Pri hibridih konkurence ni, že zarad tega so toyote par jurjev dražje kot bi lahko bile. Ampak zakaj bi bile cenejše, če drugi prodajajo sranje za tak denar?
J.McLane ::
Očitno ti ni najbolj jasno, kako delujejo moderni turbo motorji in kako so zračunani menjalniki (sploh avtomatski. Brezveze sploh karkoli debatirat. Vozte svoje HSDje, ostali bomo pa na zetorjih, dokler nebo EV cenovno smiseln.
Razsvetli me z novimi zakoni fizike.
Pa preden se preveč razpišeš o wandler avtomatikih, jaz sem z razlogom napisal DCT.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
hojnikb ::
Sicer pa niti ne zagovarjam toliko Toyote, tudi jaz bi raje videl v HSD neko neslišno 6cyl, 150kW zverino, ki bi imela obrate omejene na nekih 2,5k. Ampak potem bi moral biti avto večji, precej dražji in poraba bi bila tudi višja.
Končno nekdo z pravo idejo
Malo prej si napisal, da te motijo obrati.
Nikjer nisem pisal, da me motijo obrati. Malo več bralnega razumevanja, cmon.
Bo pa manjša, in vse ostalo. Kaj bi rad sploh povedal? Kaj bi rad primerjal? Avto za nek denar bo v hibridni varianti hitrejši, manj porabil in se lepše peljal kot turbak. To je pač dejstvo. S tem da pri turbakih imaš veliko konkurence in so zato relativno "poceni". Pri hibridih konkurence ni, že zarad tega so toyote par jurjev dražje kot bi lahko bile. Ampak zakaj bi bile cenejše, če drugi prodajajo sranje za tak denar?
Nwm kaj bi vi rad primerjal. Nekaj se govori, kako ima hibrid več navora kot turbobencinc (čeprav to ni res).
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Mike_Rotch ::
Avto za nek denar bo v hibridni varianti hitrejši, manj porabil in se lepše peljal kot turbak.
Gledam zeperfs.com pa je večina turbo bencinarjev v tem razredu hitrejša od Corolle. Še posebej v 80-120kmh in podobnih testih prožnosti.
Opel Astra z 1.6 turbo motorjem, ki ni ravno višek tehnologije je 1,1s hitrejša od 80-120kmh in 0-100kmh. 7,5s od 80-180kmh.
Ista Astra z 1.4 turbo motorjem in 150 konji je le desetinko počasnejša od 80-120kmh in celo pol sekunde hitrejša od 80-180.
Vsak sicer sam ve koliko mu to pomeni. IMHO je 80-120kmh precej zgovoren podatek, pride prav med prehitevanjem na regionalkah in vključevanju na avtocesto. 80-180 nekoliko manj, ampak vseeno nekaj pove o tem kako se avto pelje po avtocesti.
J.McLane ::
OK, ugotovil si da je Astra turbo hitrejša, sedaj pa predstavi še:
- nakupna cena
- poraba
- se lepše pelje
Pa govora je seveda o avtomatskem menjalniku, da ne boš sedaj uletel z ročnim. Sem iskal ponudbe na a.net pa nisem dobil niti ene ponudbe, a ta Astra sploh obstaja za kupit?
- nakupna cena
- poraba
- se lepše pelje
Pa govora je seveda o avtomatskem menjalniku, da ne boš sedaj uletel z ročnim. Sem iskal ponudbe na a.net pa nisem dobil niti ene ponudbe, a ta Astra sploh obstaja za kupit?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
energetik ::
Mike_Rotch je izjavil:
Avto za nek denar bo v hibridni varianti hitrejši, manj porabil in se lepše peljal kot turbak.
Gledam zeperfs.com pa je večina turbo bencinarjev v tem razredu hitrejša od Corolle. Še posebej v 80-120kmh in podobnih testih prožnosti.
Opel Astra z 1.6 turbo motorjem, ki ni ravno višek tehnologije je 1,1s hitrejša od 80-120kmh in 0-100kmh. 7,5s od 80-180kmh.
Ista Astra z 1.4 turbo motorjem in 150 konji je le desetinko počasnejša od 80-120kmh in celo pol sekunde hitrejša od 80-180.
Vsak sicer sam ve koliko mu to pomeni. IMHO je 80-120kmh precej zgovoren podatek, pride prav med prehitevanjem na regionalkah in vključevanju na avtocesto. 80-180 nekoliko manj, ampak vseeno nekaj pove o tem kako se avto pelje po avtocesti.
Če prav vidim, zeperfs podatke jemlje iz več virov in potem neko statistiko naredi. So bili ti testi res narejeni pri istih pogojih? Rad bi videl tole Astro 1.4 in Corollo 2.0 eno ob drugi in potem test npr. 80-120kmh.
Mike_Rotch ::
OK, ugotovil si da je Astra turbo hitrejša, sedaj pa predstavi še:
- nakupna cena
- poraba
- se lepše pelje
Pa govora je seveda o avtomatskem menjalniku, da ne boš sedaj uletel z ročnim. Sem iskal ponudbe na
Odgovarjal sem na trditev, da je Toyotin hibrid hitrejši in se "lepše pelje" kot turbo bencinarji. Podatki kažejo, da to ni ravno res. Lahko preveriš tudi ostale turbo bencinarje v podobnem razredu, rezultat je podoben.
Btw, pod "lepše pelje" jaz razumem predvsem prožnost, ko govorimo o motorjih. V teh pogojih turbo bencinarji zmagajo, ker imajo višji navor dostopen v širšem območju vrtljajev.
O tem kater avto komu bolj ustreza kot celoten paket se mi pa ne zdi smiselno debatirati. Vsak ima svoje potreba in želje.
J.McLane ::
Da se še enkrat navežem na Astro zgoraj, ki očitno res ne obstaja več. Tole je aktulani cenik:
https://www.opel.si/content/dam/opel/sl...
- 1.4 turbo s CVT menjalnikom in 10,1 s do stotice. WLTP poraba 5,8-6,1 l/100 km, od 24.700 € dalje
- 1.5 dizel z 9 stopenjsko avtomatiko in 11,1 s do stotice. WLTP poraba 5,1-5,4 l/100 km od 24.860 € dalje
Corolla TS 1.8 hybrid 11,1 s do stotice od 22.300 € dalje
Corolla TS 2.0 hybrid 8,1 s do stotice od 26.380 € dalje
https://www.opel.si/content/dam/opel/sl...
- 1.4 turbo s CVT menjalnikom in 10,1 s do stotice. WLTP poraba 5,8-6,1 l/100 km, od 24.700 € dalje
- 1.5 dizel z 9 stopenjsko avtomatiko in 11,1 s do stotice. WLTP poraba 5,1-5,4 l/100 km od 24.860 € dalje
Corolla TS 1.8 hybrid 11,1 s do stotice od 22.300 € dalje
Corolla TS 2.0 hybrid 8,1 s do stotice od 26.380 € dalje
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
profii ::
Mike_Rotch je izjavil:
OK, ugotovil si da je Astra turbo hitrejša, sedaj pa predstavi še:
- nakupna cena
- poraba
- se lepše pelje
Pa govora je seveda o avtomatskem menjalniku, da ne boš sedaj uletel z ročnim. Sem iskal ponudbe na
Odgovarjal sem na trditev, da je Toyotin hibrid hitrejši in se "lepše pelje" kot turbo bencinarji. Podatki kažejo, da to ni ravno res. Lahko preveriš tudi ostale turbo bencinarje v podobnem razredu, rezultat je podoben.
Btw, pod "lepše pelje" jaz razumem predvsem prožnost, ko govorimo o motorjih. V teh pogojih turbo bencinarji zmagajo, ker imajo višji navor dostopen v širšem območju vrtljajev.
O tem kater avto komu bolj ustreza kot celoten paket se mi pa ne zdi smiselno debatirati. Vsak ima svoje potreba in želje.
Realno, 1.0 (in podobni) turbo bencinarji niso ravno avtocestne križarke, tako, da je bolj slab avto, oz je od karjole bolši samo v eni nišni zadevi - pospešku od 80-120 (pa še to zanemarljivo). Si se kdaj peljal v HSD po mestu? Če se nisi, brezveze, da sodiš.
Mike_Rotch ::
Govorim o primerljivih turbo bencinarjih. 1.0 turbo težko primerjaš z 1.8 ali 2.0 bencinarjem, je tako?
J.McLane ::
Sem se kdaj peljal s HSD po mestu HSD si lastim že več kot 10 let.
Realno je 1.8 hibrid zelo dobra cestna križarka, samo v dobri aeorodinamični karoseriji mora biti (Prius) in ne v nekem CUV (C-HR).
Zakaj ne? Konec koncev te briga velikost motorja, zanima te cena, poraba, lastnosti...
Sicer imaš prav 1.0 ne moreš primerjat z 1.8 in 2.0 hibridom, ker je v vseh parametrih slabši
Realno je 1.8 hibrid zelo dobra cestna križarka, samo v dobri aeorodinamični karoseriji mora biti (Prius) in ne v nekem CUV (C-HR).
Mike_Rotch je izjavil:
Govorim o primerljivih turbo bencinarjih. 1.0 turbo težko primerjaš z 1.8 ali 2.0 bencinarjem, je tako?
Zakaj ne? Konec koncev te briga velikost motorja, zanima te cena, poraba, lastnosti...
Sicer imaš prav 1.0 ne moreš primerjat z 1.8 in 2.0 hibridom, ker je v vseh parametrih slabši
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
profii ::
Sem se kdaj peljal s HSD po mestu HSD si lastim že več kot 10 let.
Realno je 1.8 hibrid zelo dobra cestna križarka, samo v dobri aeorodinamični karoseriji mora biti (Prius) in ne v nekem CUV (C-HR).
Sorry, zamešal sem te za random haterja :)
Mike_Rotch je izjavil:
Govorim o primerljivih turbo bencinarjih. 1.0 turbo težko primerjaš z 1.8 ali 2.0 bencinarjem, je tako?
Če gledamo po ceniku ali konjih, niti ne. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: profii ()
Mike_Rotch ::
Zakaj ne? Konec koncev te briga velikost motorja, zanima te cena, poraba, lastnosti...
Če primerjaš motorje potem te zanima primerjava motorjev, a ne?
Sicer imaš prav 1.0 ne moreš primerjat z 1.8 in 2.0 hibridom, ker je v vseh parametrih slabši
Logično. Če primerjaš z 1.8 ali 2.0 turbo motorjem pa je hibrid bistveno počasnejši in manj prožen.
Utk ::
1,8 je osnovni hibridni motor. Vzami osnovni bencinar v meganu, astri, čemurkoli, pa bo enako "počasen" ali "hiter". Kakor za koga. Definitivno bo pa več porabil, stal približno enako, peljal se bo daleč slabše - pod peljal mislim udobnost, tudi poskočnost ko treba kaj prehitet.
Če hočeš kaj več, imaš 2,0. Ki se spet lahko primerja s čimerkoli od konkurence, razen resno športnih izvedb. Samo da spet porabi manj, stane približno isto, pelje se pa vsaj meni lepše - kar se tiče udobja in poskočnosti, ko treba kaj prehitet. Če se komu dviguje ko na hriboviti cesti turira v 2. v klanec, tudi prav. Meni ne.
Da je toyota kakšnega jurja ali 2 dražja od nekega renoja, pežoja, opla in podobno, pa tudi ni nič čudnega. Tudi če bi imeli čisto enake motorje, bi bila. In vsakemu normalnemu je jasno zakaj...
Če hočeš kaj več, imaš 2,0. Ki se spet lahko primerja s čimerkoli od konkurence, razen resno športnih izvedb. Samo da spet porabi manj, stane približno isto, pelje se pa vsaj meni lepše - kar se tiče udobja in poskočnosti, ko treba kaj prehitet. Če se komu dviguje ko na hriboviti cesti turira v 2. v klanec, tudi prav. Meni ne.
Da je toyota kakšnega jurja ali 2 dražja od nekega renoja, pežoja, opla in podobno, pa tudi ni nič čudnega. Tudi če bi imeli čisto enake motorje, bi bila. In vsakemu normalnemu je jasno zakaj...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
energetik ::
Mike_Rotch je izjavil:
Manj prožen? MG2 je vezan neposredno na diferencial. Instanten navor direkt na kolesa.Zakaj ne? Konec koncev te briga velikost motorja, zanima te cena, poraba, lastnosti...
Če primerjaš motorje potem te zanima primerjava motorjev, a ne?
Sicer imaš prav 1.0 ne moreš primerjat z 1.8 in 2.0 hibridom, ker je v vseh parametrih slabši
Logično. Če primerjaš z 1.8 ali 2.0 turbo motorjem pa je hibrid bistveno počasnejši in manj prožen.
Mike_Rotch ::
pod peljal mislim udobnost, tudi poskočnost ko treba kaj prehitet.
Če hočeš kaj več, imaš 2,0. Ki se spet lahko primerja s čimerkoli od konkurence, razen resno športnih izvedb. Samo da spet porabi manj, stane približno isto, pelje se pa vsaj meni lepše - kar se tiče udobja in poskočnosti, ko treba kaj prehitet. Če se komu dviguje ko na hriboviti cesti turira v 2. v klanec, tudi prav. Meni ne.
Če pogledaš številke vidiš, da so klasični turbo bencinarji hitrejši.
Manj prožen? MG2 je vezan neposredno na diferencial. Instanten navor direkt na kolesa.
Instanten navor ti ne koristi dosti, če ga ni veliko.
Da je toyota kakšnega jurja ali 2 dražja od nekega renoja, pežoja, opla in podobno, pa tudi ni nič čudnega. Tudi če bi imeli čisto enake motorje, bi bila. In vsakemu normalnemu je jasno zakaj...
Meni ni jasno. Zakaj?
Utk ::
Če pogledaš številke vidiš, da so klasični turbo bencinarji hitrejši.
Ne, obstajajo hitrejši, ampak na splošno, ne.
Instanten navor ti ne koristi dosti, če ga ni veliko.
Razen ko ti bolj koristi takojšen kot pa ne vem kak čez 3 sekunde.
Meni ni jasno. Zakaj?
Sej sem napisal že tam, zakaj ti ne bo jasno.
Mike_Rotch ::
Razen ko ti bolj koristi takojšen kot pa ne vem kak čez 3 sekunde.
Kakšne 3 sekunde? Kdaj si ti nazadnje vozil turbo bencinarja, 1997? Številke ne lažejo. Tipičen turbo bencinar s primerljivo maksimalno močjo je običajno hitrejši in ponuja več navora pri širšem območju vrtljajev.
Sej sem napisal že tam, zakaj ti ne bo jasno.
Ker dejansko sprobam precej avtomobilov in mi Toyote osebno pač niso simpatične? Aja ne, ker nisem normalen :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mike_Rotch ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 78325 (29749) | WizzardOfOZ |
» | išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22937 (19472) | WizzardOfOZ |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50005 (40076) | -valvoline- |
» | Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28682 (19932) | Superboyy |