» »

Nakup novega karavana

Nakup novega karavana

««
12 / 12
»
»»

Buggy ::

NA motor je dober zgolj za V8 in naprej, kubikaze od 4 litrov+...pa seveda v boxer motorju GT3 RS-ke, ko lepo poje do 9K obratov :P

hojnikb ::

J.McLane je izjavil:

A turbina je pa zastonj?

To se pogovarjamo o takih minornih razlikah da ni vredno govorit, kot sem napisal, EU je šla v downsizing samo zato ker je to ustrezalo NEDC testnem ciklu in CO2. Potem ko so dojeli da so še druge emisije poleg CO2 in se je uvedel še malenkost bolj zahteven WLTP se je pa ta logika downsizinga podrla.

Turbina je na konc dneva vseen cenej k +1 injektor, +1 bat, batnica, daljša glavna gred, +1 svečka/špula, vecji kolektor zraka, +4 ventili. Niso zastonj 3 cilindrski mlički praktično standard v poceni avtih. Tisti miniaturn turbo ne doda toliko k ceni kot ostale zadeve, ki jih majo 4 cilindrski motorji.

Je res, da je bil primarni namen mini turbinarjo zmanjševanje porabe/co2 in emisij, ampak tudi sicer so lahko ti motorji učinkoviti če laufajo v sweetspotu. Afterall, manjši 3 cilindrski motor bo mel manj internih frikcij, manjšo tezo komponent, ki se morejo vrtet, pri cruzanju bo lahko laufal na nizjih obratih kot NA. Šele k greš izven njegovga sweetspota (priganjanje recimo) potem bo en tak turbinar pil več.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

J.McLane ::

Ko si napisal "in emisij" si se močno uštel, z direktnim vbrizgom se emisije povečajo, v primerjavi s PFI. Res je danes oba tipa vbrizga potrebujeta GPF za trde delce, ampak trdih delcev je mnogo več pri turbo Di mlinčkih, kot pa pri Toyotinem 1.8 v hibridu (NA, PFI).

Mike_Rotch je izjavil:


Kaj pa USA?


V USA ne poznajo turbo mlinčkov, tam turbine dajejo na 2.0+ motorje zaradi povečanja moči, ne pa zaradi porabe. Lahko da se prodaja kakšna Fiesta 1.6 turbo, ampak take primere boš iskal z povečevalnik steklom.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

hojnikb ::

Močno se povečajo v primerih, ko je mešanca hudo lean (in s tem višje temparature izgorevanja). Kjub temu se da te zadeve met pod kontrolo z egr in primernim sw tuningom. Ne pozabi, da ima velik motorjev dvojni sistem, kar pomeni da na račun večje kompleksnosti maš lahko best of both worlds.
Kaj je bistvo 1.0 turbinarja; lahko 2.0 atmosferc po moči ko je treba ali pa 1.0 atmosferc, ko ga ne potrebuješ (ko recimo kruzaš). 2.0 atmosferc slednje nemore bit. Lahko samo z timingom ventilov "goljufaš", kaj druga pa ne.

Hibrid je pa stvar za sebe, ker je motor v celoti hardwaresko stunan za tisto ozko območje obratov, v katerem bo večino časa delal (kjer pač ni sweetspot, pomaga elektromotor). Iz tega razloga ma zato tak motor manj konjev in navora, hkrati si pa lahko še vedno privoščijo MPI, ker v tistem sweetspotu delovanja deluje tak vbrizg več kot dovolj dobro.
Če bi tak hibridn motor sparil z ročnim menjalnikom in odstranu hybrid komponente, bi bil pa po karakteristikah verjetno precej slabši za vozit kot tipični 1.0T.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

energetik ::

hojnikb je izjavil:

Če bi tak hibridn motor sparil z ročnim menjalnikom in odstranu hybrid komponente, bi bil pa po karakteristikah verjetno precej slabši za vozit kot tipični 1.0T.
Jasno, ampak zakaj bi to storili, če so pa tak N/A motor razvili prav za uporabo v hibridnem sistemu?

Mike_Rotch ::

V USA ne poznajo turbo mlinčkov, tam turbine dajejo na 2.0+ motorje zaradi povečanja moči, ne pa zaradi porabe. Lahko da se prodaja kakšna Fiesta 1.6 turbo, ampak take primere boš iskal z povečevalnik steklom.


Ni res. Pri pickupih je downsizing prisoten že več kot 10 let. Velika večina F150 se proda z V6 Ecoboost motorji, V8 bencinarji so danes že precej redki. V drugih segmentih ni bistveno drugače.

hojnikb ::

energetik je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Če bi tak hibridn motor sparil z ročnim menjalnikom in odstranu hybrid komponente, bi bil pa po karakteristikah verjetno precej slabši za vozit kot tipični 1.0T.
Jasno, ampak zakaj bi to storili, če so pa tak N/A motor razvili prav za uporabo v hibridnem sistemu?

Jasno. Ampak kaj hočem povedat, turbinski mlinček ima smisel, ko nimaš zram hibridnih sistemov ali avtomatskega menjalnika. Tam pač hočeš motor, ki ima cimvisji BSFC skozi karseda sirok nabor obratov/loada. Pri hibridu je lahko to obmože ožje na račun visjega peak BSFCja.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

J.McLane ::

Tudi klasični Toyotini/Mazdini (in še kateri) agregati s pomočjo krmiljenja ventilov gredo v Atkinsonov cikel, ki ima minimalen pupmping loss, kar pomeni da povečana kubatura nima nekega vpliva na porabo pri nizki obremenitvi. Vsa ideja downsizinga je to do agregat pri nizki moči prečrpava čim manj zraka v prazno oz. da je čim manj vakuma ko mu preprečuješ dotok zraka, da je mešanica stoch.

Ves srž porabe je v tem ker motorji niso učinkoviti ko se vozijo 50 kmh po naselju, kjer potrebuje en avto vsega 5 konjev za premikanje. Takrat se sicer pri vsakem avtu zdi poraba smešno nizka, ampak v resnici bi takrat bila lahko absurdno nizka in pri hibridu je.

Mike_Rotch je izjavil:

V USA ne poznajo turbo mlinčkov, tam turbine dajejo na 2.0+ motorje zaradi povečanja moči, ne pa zaradi porabe. Lahko da se prodaja kakšna Fiesta 1.6 turbo, ampak take primere boš iskal z povečevalnik steklom.


Ni res. Pri pickupih je downsizing prisoten že več kot 10 let. Velika večina F150 se proda z V6 Ecoboost motorji, V8 bencinarji so danes že precej redki. V drugih segmentih ni bistveno drugače.


Vse je relativno, F150 ni neka žival od pickupa, tehta nekaj malega nad 2t, nekateri modeli (sploh vstopni motorji) celo manj. Ne vem če bi za tak avto 2.7 V6 motor jemal kot nek hud downsizing, to bi japonci bolj rekli da je "rightsizing".
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

energetik ::

hojnikb je izjavil:

Tam pač hočeš motor, ki ima cimvisji BSFC skozi karseda sirok nabor obratov/loada. Pri hibridu je lahko to obmože ožje na račun visjega peak BSFCja.
To imaš prav. Ampak tu je Toyota naredila res dobro zadevo, dejansko s poenostavljanjem ICE, ker vse skupaj "rešujejo" EM, baterija in močnostna elektronika. Na koncu imaš zelo simpl mašino in "menjalnik", z dobrim učinkom sklopa. Pa še bonus, ker imaš baterijo in dovolj štroma, da lahko pripomočki (klima, pumpe) laufajo kar na štrom, namesto na kup jermenov. Dodatna poenostavitev, manj servisa, pa še povišanje udobja.

Mike_Rotch ::

Vse je relativno, F150 ni neka žival od pickupa, tehta nekaj malega nad 2t, nekateri modeli (sploh vstopni motorji) celo manj. Ne vem če bi za tak avto 2.7 V6 motor jemal kot nek hud downsizing, to bi japonci bolj rekli da je "rightsizing".


Iz 6.2 V8 na 2.7 V6 je bistveno več razlike kot iz 2.0 na 1.4t.

Kar se japonskega "rightsizinga" tiče. Toyota Tundra in Nissan Titan imata še vedno V8.

matobeli ::

Seveda, ker sta za glupe amerikance. Hilux (ki ga v US ni) nikol ni imel V8, niti V6. Edin LC ima V8 (oziroma je imel, za nove nisem zih)

Aja, Hilux je imel že od začetka ogromen tow capacity, večji od f150, pa čeprav gre za razred rangerja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

hojnikb ::

energetik je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Tam pač hočeš motor, ki ima cimvisji BSFC skozi karseda sirok nabor obratov/loada. Pri hibridu je lahko to obmože ožje na račun visjega peak BSFCja.
To imaš prav. Ampak tu je Toyota naredila res dobro zadevo, dejansko s poenostavljanjem ICE, ker vse skupaj "rešujejo" EM, baterija in močnostna elektronika. Na koncu imaš zelo simpl mašino in "menjalnik", z dobrim učinkom sklopa. Pa še bonus, ker imaš baterijo in dovolj štroma, da lahko pripomočki (klima, pumpe) laufajo kar na štrom, namesto na kup jermenov. Dodatna poenostavitev, manj servisa, pa še povišanje udobja.

ja tukaj ni kaj, toyotin sistem je res class leading, ce se gremo maks izkoristek v svetu bencinarjev.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Mike_Rotch ::

Aja, Hilux je imel že od začetka ogromen tow capacity, večji od f150, pa čeprav gre za razred rangerja.


Nisem domač v pickupih, ampak Ford pravi, da lahko F150 vleče do 14.000 lbs kar je cca. 6500kg. Hilux očitno do 3500kg.

hojnikb ::

J.McLane je izjavil:

Tudi klasični Toyotini/Mazdini (in še kateri) agregati s pomočjo krmiljenja ventilov gredo v Atkinsonov cikel, ki ima minimalen pupmping loss, kar pomeni da povečana kubatura nima nekega vpliva na porabo pri nizki obremenitvi. Vsa ideja downsizinga je to do agregat pri nizki moči prečrpava čim manj zraka v prazno oz. da je čim manj vakuma ko mu preprečuješ dotok zraka, da je mešanica stoch.

Ves srž porabe je v tem ker motorji niso učinkoviti ko se vozijo 50 kmh po naselju, kjer potrebuje en avto vsega 5 konjev za premikanje. Takrat se sicer pri vsakem avtu zdi poraba smešno nizka, ampak v resnici bi takrat bila lahko absurdno nizka in pri hibridu je.

Mike_Rotch je izjavil:

V USA ne poznajo turbo mlinčkov, tam turbine dajejo na 2.0+ motorje zaradi povečanja moči, ne pa zaradi porabe. Lahko da se prodaja kakšna Fiesta 1.6 turbo, ampak take primere boš iskal z povečevalnik steklom.


Ni res. Pri pickupih je downsizing prisoten že več kot 10 let. Velika večina F150 se proda z V6 Ecoboost motorji, V8 bencinarji so danes že precej redki. V drugih segmentih ni bistveno drugače.


Vse je relativno, F150 ni neka žival od pickupa, tehta nekaj malega nad 2t, nekateri modeli (sploh vstopni motorji) celo manj. Ne vem če bi za tak avto 2.7 V6 motor jemal kot nek hud downsizing, to bi japonci bolj rekli da je "rightsizing".

Ja, ampak pumping losses niso edina stvar, ki te ubijajo pri motorju. Pumping losse se da efektivno resevat z EGRom in seveda krmiljenjem ventilov, kot si ugotovil. Former sploh pri bencinarjih zelo pomaga pri light loadu, ker lahko miksas hladen zgorjen plin. Torej bp odpres loputo za gas do konca (zbijes pumping losse na minimum), pa vendar avto nebo sel nikamor, ker bo med zrakom velik zgorjenih dimnih plinov. Ta kombinacija jasno deluje najbolj optimalno z drive by wire in avtomatskim menjalnikom, ker se tam ecu lahko odloci, kaksna kombinacija je najboljsa.


Problem vecjega displacementa je tudi vecji cilinder in izgorjevalni prostor. Torej vecja povrsina, skozi katero se lahko zgublja energija. Pa seveda teza. Bat za 2.0 atmosferc bo vecj in tezji (poleg tega tudi batnica, glavna gred). To so vse parazitska bremena, ki jih mors vrtet, ne glede na to kaksno moc produciras. Poleg tega ima taksen 4 cilindrski motor tudi vec lezajev (spet dodatna izguba energije), vec bremena, ki ga more gnat odmicna gred (ker imas 4 dodatne ventile).
Pa seveda navorna/moč krivulja. Z turbo mlinckom si lahko pri dani hitrosti privoscic daljse prestave, torej rabis motor vrtet pri nizjih obratih. Kar ti za sabo potegne spet manj parazitskih bremen. Bolj ko o stvari pomislis v sirsem kontekstu, manj zanimivi ratajo atmosferci pri klasicnih nehibridnih avtomobilih.
V prednost pride atmosferc sele, ko ga zacnes priganjat. Tam bo praviloma za isto moc porabu manj kt downsized turbinar, ker si lahko privoscis visji AFR, poleg tega da imajo taksni motorji praviloma tudi visje kompresije.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WizzardOfOZ ::

Mike_Rotch je izjavil:

Vse je relativno, F150 ni neka žival od pickupa, tehta nekaj malega nad 2t, nekateri modeli (sploh vstopni motorji) celo manj. Ne vem če bi za tak avto 2.7 V6 motor jemal kot nek hud downsizing, to bi japonci bolj rekli da je "rightsizing".


Iz 6.2 V8 na 2.7 V6 je bistveno več razlike kot iz 2.0 na 1.4t.

Kar se japonskega "rightsizinga" tiče. Toyota Tundra in Nissan Titan imata še vedno V8.


tundra in titan se prodajata v glavnem v ameriki in sta tudi narejena v ameriki.
Razer Blade 15
(i7-10875H , 32GB DDR4, 1TB nVme, nVidia 3070, full HD 144hz 15.6")

Ahim ::

matobeli je izjavil:

Če človek danes ne želi turbo bencinarja/dizla je pa Mazda praktično edina opcija

Kako je pa s Subaruji?

Konkretno me zanima za XV 2.0 e-boxer (MHEV s CVT), ima kdo kaksne izkusnje z njim? Kaj lahko clovek realno pricakuje v primerjavi recimo z VAG 1.5 TSI (isto 150 KM) ali pa Nissanom (DIG-T 160) s 158 KM?

Mike_Rotch ::

tundra in titan se prodajata v glavnem v ameriki in sta tudi narejena v ameriki.


Ja vem, zato ju primerjam z F150.

WizzardOfOZ ::

Ahim je izjavil:

matobeli je izjavil:

Če človek danes ne želi turbo bencinarja/dizla je pa Mazda praktično edina opcija

Kako je pa s Subaruji?

Konkretno me zanima za XV 2.0 e-boxer (MHEV s CVT), ima kdo kaksne izkusnje z njim? Kaj lahko clovek realno pricakuje v primerjavi recimo z VAG 1.5 TSI (isto 150 KM) ali pa Nissanom (DIG-T 160) s 158 KM?


Ni turbak, tako da pospeškov ne bo takih kot s turbino. Vseeno pa se premakne dobro. Če ne rabiš nekih hudih pospeškov, boš z avtom zelo zadovoljen. Jaz imam sicer samo 1.6 motor (s 114km), pa mi je dovolj za vse moje potrebe. Štirje notri, pa truga na strehi in brez problema 130km tudi največje klance naše avtoceste brez problema prevozi s to brzino (nič ne pada hitrost). Kdaj pa kdaj ga pa tudi zahodim po kakih ovinkih in je prav zabaven avto. Dosti se pa vozim po terenu in po kolovozih ter makadamih, tam je pa avto doma.
Avto ima izredno zanesljiv stalni štirikolesni pogon. Z njim prileze dlje, kot si običajno voznik upa. CVT je meni recimo odlična zadeva, samo navadit se moraš, da so obrati pri miru, avto pa pospešuje, ker menjalnik vse dela. Drži pa avto v času pospeševanja malo nad najvišjim navorom, če ne zahodiš pedala do konca. Če narediš kickdown pa gre na 6300 obratov in tam drži obrate, dokler pospešuješ. Normalna konstantna vožnja pri 50km/h je med 800 in 1000 obrati, 120km/h je pa nekje 2200 obratov.
Prednost je, če vzameš novejšega še eyesight sistem, ki je sistem kamer, ki se uporablja kot recimo radarski tempomat v VW avtomobilih (lane asist, gosji red (označiš avto pred sabo in ti samodejno pelje za njim z njegovo hitrostjo, samodejno zaviranje pred oviro, prepoznavanje pešcev in opozarjanje nanje, branje znakov,...).
Razer Blade 15
(i7-10875H , 32GB DDR4, 1TB nVme, nVidia 3070, full HD 144hz 15.6")

m0LN4r ::

WizzardOfOZ je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ja ker pa 90 konjski atmosferc v 1,6 tonskem karavanu, ko pohodis gas pod 2000rpm kr skoci zmesta kot raketa..... lol


Če nemci tega ne znajo narest, ni treba mislit, da drugi ne znajo.

Kateri atmosferc pa po tvojem to zna?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

WizzardOfOZ ::

večina ne nemcev ima z NA 90 konji dovolj dobre pospeške. nemci so pa tukaj konkretno zaspal. Skoči pa noben avto ne kot raketa. Tudi uni s 500 konji ne.
Razer Blade 15
(i7-10875H , 32GB DDR4, 1TB nVme, nVidia 3070, full HD 144hz 15.6")

bambam20 ::

m0LN4r je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ja ker pa 90 konjski atmosferc v 1,6 tonskem karavanu, ko pohodis gas pod 2000rpm kr skoci zmesta kot raketa..... lol


Če nemci tega ne znajo narest, ni treba mislit, da drugi ne znajo.

Kateri atmosferc pa po tvojem to zna?


Nobeden. Spet trola, da je kr veselje.

bobby ::

Pa dobro no, vi ste cepljeni proti bistvu, ki je nakup novega karavana. Vi pa o F150. Dejte se skoncentrirat na karavane v euro obmocju. Pa ne vlect ven avte z agregati od F16,...
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Buggy ::

to da ST avto teme takoj derailayajo in se merijo tici ter eni komplekse zdravijo je nekaj cisto normalnega.
Je bilo pa od RedDrake-a na temo povedano vse kar rabite vedeti...vi pa se prepucavajte naprej.HF

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()
««
12 / 12
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1235431 (1966) WizzardOfOZ
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
40128344 (7259) Vrocipes
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35119934 (10005) -valvoline-
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16311341 (2591) Superboyy

Več podobnih tem