» »

Traktorji se poslavljajo, električni lani bolje prodajani

Traktorji se poslavljajo, električni lani bolje prodajani

Sparkxl ::

Lani se je zgodil prelom, električni avtomobili skupaj s hibridi so septembra v EU predstavljali 25% vseh prodanih vozil. Traktorji malo pod 25%. Kar je epsko, če pomislimo, da so zetorji še 2016 predsavljali 50%. Zahvala gre dieselgatu, ki je popravil katastrofalno napako eu izpred 20 let nazaj, da traktorje naredijo za mainstream. Glede na to, da se razvoj novih motorjev opušča, v malih avtih jih sploh več ne dobiš, lahko pričakujemo da je traktor 2025 gotof.
Sem mnenjnja da samo prodaja novih ne bo rešila problema dovolj hitro. Počistiti je potrebno še vso nesnago, ki se vozi na cesti. Cena dizla lepo raste proti bencinu, ampak morali bi jo naviti na 3EUR, pa se pol idite šparanje z zasmrajevanjem okolja. Plus tega dizla, ki je manjši od velikosti passata direkt v prešo, ne glede na starost.

https://ecomento.de/2020/11/02/erstmals...
  • spremenilo: Sparkxl ()

krucymucy ::

Ves da se ljudje ne vozijo z avtomobili za 1.000€ in celo manj, zato ker bi jim bili vsec, ampak ker si drazjega ne morejo privoscit?
Ne, javni promet na periferiji ne pride v postev. Nekateri imajo vec kilometrov do trgovine, poste, zdravnika ...
Tako da s temi floskulami, "vse direkt v preso" kar takoj nehaj.

Vse kar predlagas zgoraj se bo uredilo samo, z masovno proizvodnjo in novimi tehnologijami. Do takrat se bodo pac vozili z dizli.
Vse kar lahko drzava naredi so subvencije za nakup, ampak kot vidis jih znizujejo vsako leto.

Gejspodar ::

Dizelski traktorji in stari traktorji na splošno še dolgo ne bodo z naših niti tujih cest.

https://www.thedrive.com/news/31761/eno...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Gejspodar ()

kow ::

Dizel je drazji kot elektrika. Revezi se bodo vozil z elektricnimi z majhno kapaciteto baterije (saj tudi ne delajo dolgih razdalj, plus imajo cas polniti). Revezi kupujejo rabljene avtomobile, tako da lahko pricakujemo da pridejo na svoj racun cirka 2030 in naprej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

UganiKdo ::

krucymucy je izjavil:

Ves da se ljudje ne vozijo z avtomobili za 1.000€ in celo manj, zato ker bi jim bili vsec, ampak ker si drazjega ne morejo privoscit?
Ne, javni promet na periferiji ne pride v postev. Nekateri imajo vec kilometrov do trgovine, poste, zdravnika ...
Tako da s temi floskulami, "vse direkt v preso" kar takoj nehaj.

Vse kar predlagas zgoraj se bo uredilo samo, z masovno proizvodnjo in novimi tehnologijami. Do takrat se bodo pac vozili z dizli.
Vse kar lahko drzava naredi so subvencije za nakup, ampak kot vidis jih znizujejo vsako leto.


Pozabljaš, da bo vse to rešeno z carshare za 1 EUR z kitajskimi električnimi avtomobili. OP mora sam še telemach dokonca stožit, da bo imel denar za to vele investicijo.

WhiteAngel ::

Sparkxl je izjavil:

Lani se je zgodil prelom, električni avtomobili skupaj s hibridi so septembra v EU predstavljali 25% vseh prodanih vozil. Traktorji malo pod 25%. Kar je epsko, če pomislimo, da so zetorji še 2016 predsavljali 50%. Zahvala gre dieselgatu, ki je popravil katastrofalno napako eu izpred 20 let nazaj, da traktorje naredijo za mainstream. Glede na to, da se razvoj novih motorjev opušča, v malih avtih jih sploh več ne dobiš, lahko pričakujemo da je traktor 2025 gotof.
Sem mnenjnja da samo prodaja novih ne bo rešila problema dovolj hitro. Počistiti je potrebno še vso nesnago, ki se vozi na cesti. Cena dizla lepo raste proti bencinu, ampak morali bi jo naviti na 3EUR, pa se pol idite šparanje z zasmrajevanjem okolja. Plus tega dizla, ki je manjši od velikosti passata direkt v prešo, ne glede na starost.

https://ecomento.de/2020/11/02/erstmals...


Vodik ali (sintetični) metan na dolge proge. Baterije so preteklost.

Zimonem ::

UganiKdo je izjavil:

krucymucy je izjavil:

Ves da se ljudje ne vozijo z avtomobili za 1.000€ in celo manj, zato ker bi jim bili vsec, ampak ker si drazjega ne morejo privoscit?
Ne, javni promet na periferiji ne pride v postev. Nekateri imajo vec kilometrov do trgovine, poste, zdravnika ...
Tako da s temi floskulami, "vse direkt v preso" kar takoj nehaj.

Vse kar predlagas zgoraj se bo uredilo samo, z masovno proizvodnjo in novimi tehnologijami. Do takrat se bodo pac vozili z dizli.
Vse kar lahko drzava naredi so subvencije za nakup, ampak kot vidis jih znizujejo vsako leto.


Pozabljaš, da bo vse to rešeno z carshare za 1 EUR z kitajskimi električnimi avtomobili. OP mora sam še telemach dokonca stožit, da bo imel denar za to vele investicijo.

Aleluja, če bo to res. Ampak dvomim.

GenZNPC ::

Sparkxl je izjavil:

Lani se je zgodil prelom, električni avtomobili skupaj s hibridi so septembra v EU predstavljali 25% vseh prodanih vozil. Traktorji malo pod 25%. Kar je epsko, če pomislimo, da so zetorji še 2016 predsavljali 50%. Zahvala gre dieselgatu, ki je popravil katastrofalno napako eu izpred 20 let nazaj, da traktorje naredijo za mainstream. Glede na to, da se razvoj novih motorjev opušča, v malih avtih jih sploh več ne dobiš, lahko pričakujemo da je traktor 2025 gotof.
Sem mnenjnja da samo prodaja novih ne bo rešila problema dovolj hitro. Počistiti je potrebno še vso nesnago, ki se vozi na cesti. Cena dizla lepo raste proti bencinu, ampak morali bi jo naviti na 3EUR, pa se pol idite šparanje z zasmrajevanjem okolja. Plus tega dizla, ki je manjši od velikosti passata direkt v prešo, ne glede na starost.

https://ecomento.de/2020/11/02/erstmals...
Kaj pa je ostalih 75% ?

No saj super, premozni Evropejci, katerih bo zaradi Lockdowna strmo manj, se bodo vozili z elektricarji, da se bodo lahko "africani" vozili z nasimi rabljenimi traktorji.

Vazno je, da bomo mi wannabe zeleni, da bodo lahko drugje po svetu bolj svinjali.

Sicer pa ta strma rast je zacasna, treba je racunati, da je se en kup ljudi, ki bo sedaj reklo, bom pac vozil dokler razpade. To pomeni 10-20 let za ravno frisno kupljenega traktorja.
skibidi

GenZNPC ::

UganiKdo je izjavil:

krucymucy je izjavil:

Ves da se ljudje ne vozijo z avtomobili za 1.000€ in celo manj, zato ker bi jim bili vsec, ampak ker si drazjega ne morejo privoscit?
Ne, javni promet na periferiji ne pride v postev. Nekateri imajo vec kilometrov do trgovine, poste, zdravnika ...
Tako da s temi floskulami, "vse direkt v preso" kar takoj nehaj.

Vse kar predlagas zgoraj se bo uredilo samo, z masovno proizvodnjo in novimi tehnologijami. Do takrat se bodo pac vozili z dizli.
Vse kar lahko drzava naredi so subvencije za nakup, ampak kot vidis jih znizujejo vsako leto.


Pozabljaš, da bo vse to rešeno z carshare za 1 EUR z kitajskimi električnimi avtomobili. OP mora sam še telemach dokonca stožit, da bo imel denar za to vele investicijo.
Carshare je hipsterska fora za stundentarijo, mularijo in predvsem SAMSKE forever alonce, ki jim je ekonomski in zivljenski radius 5km znotraj mestnega centra.
Ce si avta ne mores privosciti, me zanima kako si privoscis odbitno franziso iz nesrece zaradi malomarnosti. Pred kratkim, se je en katapultiral v kriziscu in razbil carsharing vozilo in je moral placati 2500Eurov, Selbstbeteiligunga. Clovk je komaj odplacal izpit pred enim mescem, nevem kako bo zdaj napraskal 2500 za zavarovalnico.
skibidi

Zimonem ::

Če bi se s svojim na kredit, bi bilo ceneje?

GenZNPC ::

To je drug pogovor, ampak naceloma je ceneje, kokr sm jst gledal svojo pogodbo o zavarovanju in tisto, ki jo podpises za carsharing. Kasko SB je za 10x visji.
skibidi

Zimonem ::

Ne vem ne poznam primera. Načeloma je pa za sharing posebej zavarovanje. Oz za tretje osebe.

GenZNPC ::

Podobno, kot pr Rentacar, dokler ne razbijes ni nic hudga.

Sicer pa anyway, za carsharing moras bit mal poseben, kot zgoraj omenjeno in se prevec prilagajat. Pac za reveze, no sicer rabljen avto tut ni tako drag, da si ga nebi kupil in ga imel vedno na razpolago za sebe. Celo pa ko imas malo vec opravkov in prtljage.
skibidi

A110 ::

Rabljen avto je zelo drag če ga ne rabiš na dnevnem nivoju. Vedno več ljudi avta ne potrebuje več kot parkrat letno. In zakaj bi tak človek plačeval zavarovanje, vinjeto, registracijo, letne servise, gume, izgubljal vrednost na avtu za tistih parkrat letno ko si ceneje lahko izposodi avto? Sploh če pomislimo kako je vedno manj parkingov po mestih in da v večini mest prideš enako hitro ali celo hitreje z javnim prevozom iz enega konca mesta na drugega kot avtom. Je pa res, da slovenija s svojim obupnim predvsem mestnim potniškim prometom (lj, mb) še ne spada v to kategorijo.

nejcek74 ::

GenZNPC je izjavil:

Podobno, kot pr Rentacar, dokler ne razbijes ni nic hudga...
Sicer pa anyway, za carsharing moras bit mal poseben, kot zgoraj omenjeno in se prevec prilagajat. Pac za reveze, no sicer rabljen avto tut ni tako drag, da si ga nebi kupil in ga imel vedno na razpolago za sebe. Celo pa ko imas malo vec opravkov in prtljage.

Posplošuješ na podlaga svojega življenjskega vzorca, povsem napačna je tudi enačenje mestnega in primestnega življenja
- zavarovanje za privat car sharing obstaja, jaz ga imam, moja zavarovalnica pokrije vso škodo ki nastane lastniku vozila, ki sem ga sam vozil (ob neki manjsi franšizi, ki jo imam za katerikoli skodni dogodek)
- imetniki avtomobilov niso revni/bogati ampak preprosto tisti ki ga a) potrebujejo ali b) so ljubitelji avtomobilske vožnje
- uporaba avtomobilov v velikih evropskih mestih postopno upada, to se dogaja iz vecih vzrokov, čemur sledijo politični ukrepi, ki načeloma preprosto samo zmanjšujejo subvencije za osebni promet. Recimo tako subvencijo je naredil Slovenija z izgradnjo pomurske AC, ki ekonomsko ni upravičena, je pa politično ali pa socialno, kakor pac temu reces.
Zaenkrat kaze, da se bo ta trend nadaljeval, proces urbanizacije ni se niti najmanj zaključen, ravno obratno, v naslednjih 50 letih bo šele zares pridobil zagon. Zaenkrat so urbane aglomeracije se vedno gospodarsko, politično in kulturno edine pomembne entitete kjer se dogaja razvoj in proizvodnja.
Seveda pa so mozni tudi izjemni preobrati, recimo "korona kriza" nakazuje mozen premik v razpršeno delo od doma, ampak v tem primeru bi bili samo na začetku neke nove ere. Jaz sicer večjo verjetnost dajem prihodnjim samovozecim avtomobilom, oziroma osebni prevoz kot servis. Povprecen avto je vec kot 90% casa parkiran, jasno se tu skriva ogromen potencial.

Zimonem ::

Ti si le Švicar kjer javnemu prometu lahko rečemo aleluja.

GenZNPC ::

nejcek74 je izjavil:

GenZNPC je izjavil:

Podobno, kot pr Rentacar, dokler ne razbijes ni nic hudga...
Sicer pa anyway, za carsharing moras bit mal poseben, kot zgoraj omenjeno in se prevec prilagajat. Pac za reveze, no sicer rabljen avto tut ni tako drag, da si ga nebi kupil in ga imel vedno na razpolago za sebe. Celo pa ko imas malo vec opravkov in prtljage.

Posplošuješ na podlaga svojega življenjskega vzorca, povsem napačna je tudi enačenje mestnega in primestnega življenja
- zavarovanje za privat car sharing obstaja, jaz ga imam, moja zavarovalnica pokrije vso škodo ki nastane lastniku vozila, ki sem ga sam vozil (ob neki manjsi franšizi, ki jo imam za katerikoli skodni dogodek)
- imetniki avtomobilov niso revni/bogati ampak preprosto tisti ki ga a) potrebujejo ali b) so ljubitelji avtomobilske vožnje
- uporaba avtomobilov v velikih evropskih mestih postopno upada, to se dogaja iz vecih vzrokov, čemur sledijo politični ukrepi, ki načeloma preprosto samo zmanjšujejo subvencije za osebni promet. Recimo tako subvencijo je naredil Slovenija z izgradnjo pomurske AC, ki ekonomsko ni upravičena, je pa politično ali pa socialno, kakor pac temu reces.
Zaenkrat kaze, da se bo ta trend nadaljeval, proces urbanizacije ni se niti najmanj zaključen, ravno obratno, v naslednjih 50 letih bo šele zares pridobil zagon. Zaenkrat so urbane aglomeracije se vedno gospodarsko, politično in kulturno edine pomembne entitete kjer se dogaja razvoj in proizvodnja.
Seveda pa so mozni tudi izjemni preobrati, recimo "korona kriza" nakazuje mozen premik v razpršeno delo od doma, ampak v tem primeru bi bili samo na začetku neke nove ere. Jaz sicer večjo verjetnost dajem prihodnjim samovozecim avtomobilom, oziroma osebni prevoz kot servis. Povprecen avto je vec kot 90% casa parkiran, jasno se tu skriva ogromen potencial.
Marsikaj je 90% parkirano, tut tvoja zena. Pa jo bos posheral znami?
Kake mas, car sharing je nizanje comforta in en kup sranja. Dej ti to sprobaj, ko bos imel enga froca v vrtcu, drugega v soli, zena bo hodla delat 5km vstran, ti pa 7km v drugo smer in bos lovil termine pr zobarju, dermatologu, ortopedu itn. razprseno po celem mestu, vmes pa se prevazal hrano pa se kaj.

To je tista teorija, ko se tocn spomnim pametnjakovicev, ki so mi 5 let nazaj razlagali, kako oni v mestu ne rabijo avta, ker lahko gres z biciklom, pes, busom.
No 5 let pozneje so si nabavl avto, ker je pac fajn imeti lastno, ogrevano prevozno sredstvo, kadarkoli na voljo.

Imas prav, da je 90% sparkirano, ampak pred bajto sparkirano pomeni, da lahko gres kadarkoli, kamorkoli in tocno ves v kaj se vsedes in kaksne imas opcije.

Car sharing ni nic drugega, kot taxi kjer si sam svoj sofer od ene dolocene tocke do druge dolocene tocke, vse vmes si pa v dreku.

No saj razumem, da si ti svoje zivljenje prilagodil carsharingu. Me zanima kako dolgo bos to fural, no glede na to kak si trdi, dokler bos normalno hodil po stopnicah.
skibidi

GenZNPC ::

Vedno več ljudi avta ne potrebuje več kot parkrat letno.
Ja vedno vec, ampak se vedno premalo. Vzrok verjetno ni vedno visji standard ali?

Ce ne potrebujes avta, pac pomeni da se ne premikas kaj dosti, pa ne samo sluzbeno, ampak tudi privat ne. Bus pa vlak, sta pa za socialce. Nevem, predstavljaj si, da prides frisno ven iz bolnisnice in imas operacijo kolena. 2x tedensko terapijo in 1x tedensko kontrolo, bos prosil, da te nekdo od domacih zategne od vrat do vrat.

No saj taki ste, pol pa se svercate pa fehtate druge za prevoz, pa mate razne izgovore, da ne morete kam prit, ker je predalec, na bus/vlak se vam pa ne da. Ja kr ogromno je takih.
skibidi

Zimonem ::

Bus pa vlak, sta pa za socialce.

Ti imaš resne probleme,da samopodobo uresničuješ prek avta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

GenZNPC ::

Lej to so besede tistih, ko so mi pametovali, da v mestu ne rabis avta in ga pozneje kljub temu kupili.
Sem jih isto zajebaval potem, zakaj vec ne hodi na bus oz. kolo. Med 35-50 let sta.

Zimonem je izjavil:

Bus pa vlak, sta pa za socialce.

Ti imaš resne probleme,da samopodobo uresničuješ prek avta.
Vsak uresnicuje na svoj nacin, kdo si ti da dolocas kateri je boljsi oz. slabsi predmet uresnicevanja?
skibidi

Zimonem ::

Čemu si potem sploh v mestu? Mesto je zato, da greš peš, z javnim prevozom ali kolesom na šiht. Ne pa da se finakaš v neki razkošni pločevinasti kočiji.

HotBurek ::

Meni je pa zanimiv ta "absolutizem", da ali bomo imeli samo eno, ali samo drugo, ali samo tretjo opcijo. Samo ena rešitev je najboljša (za vse in vsakogar), vse drugo pa kot da je najslabša stvar ever made. To vodi v razdor družbe in sovraštvo.


Zakaj ne moremo uporabljati kolo/motor/avto/avtobus/vlak/taksi glede na trenutne potrebe, zmožnost in smiselnost?

Zakaj ne moremo vlagati v razvoj vsega; elektro, plin, dizl, bencin, vodik, bio-x?

Zakaj ne moremo živeti v sožitju?


Ali se lahko odrečemo "ekonomski računici" kot prioriteti št.1, ter se namesto tega posvetimo tehničnim izzivom?

Ali trenutni "rat race" sistem rešuje vse te probleme in nas pelje v boljšo prihodnost?
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

Zimonem ::

Saj lahko kdo je rekel, da ne moremo.

mailer ::

Če bi lahko bi že.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Zimonem ::

Saj to ljudje počnejo, če je zrihtan javni prevoz.ali imajo približno pošlihtan v glavi.

Telbanc ::

Sparkxl je izjavil:

Lani se je zgodil prelom, električni avtomobili skupaj s hibridi so septembra v EU predstavljali 25% vseh prodanih vozil. Traktorji malo pod 25%. Kar je epsko, če pomislimo, da so zetorji še 2016 predsavljali 50%. Zahvala gre dieselgatu, ki je popravil katastrofalno napako eu izpred 20 let nazaj, da traktorje naredijo za mainstream. Glede na to, da se razvoj novih motorjev opušča, v malih avtih jih sploh več ne dobiš, lahko pričakujemo da je traktor 2025 gotof.
Sem mnenjnja da samo prodaja novih ne bo rešila problema dovolj hitro. Počistiti je potrebno še vso nesnago, ki se vozi na cesti. Cena dizla lepo raste proti bencinu, ampak morali bi jo naviti na 3EUR, pa se pol idite šparanje z zasmrajevanjem okolja. Plus tega dizla, ki je manjši od velikosti passata direkt v prešo, ne glede na starost.

https://ecomento.de/2020/11/02/erstmals...


No to je dobra novica.

Po drugi strani, pa je potem za pričakovat, da se bo pocenlo kurilno olje. Dobr da mam 3000 l placa. Na ta račun, opuščanja dizlov je bla narejena študija, da se bo v 5 letih kurilc bistveno pocenil.

Dobijo se peči, ki majo dobesedno 100% izkoristek.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

Zimonem ::

Pa je če je od toplotne črpalke na elektriko?

Telbanc ::

Zimonem je izjavil:

Pa je če je od toplotne črpalke na elektriko?


To men ni jasno. Sam medklic če dovolte.

Zaj je sezona hibridov, električnih avtov, toplotne črpalke pa so zadnja moda.

Jaz si ne predstavljam, kak to vse nafujtrat z elektičnim obstoječim omrežjem. In ne predstavljam si da bo cena elektrike zmeraj tako nizka.

Recimo poznam primer, model namontiral TČ, pa so že vlekli nove kable u bajta. So pršli iz elektra. Kje je pol še električni avto?

Men dost stvari ni jasno, zato bom cisterne za nafta pusto kr u bajti.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

UganiKdo ::

GenZNPC je izjavil:

Vedno več ljudi avta ne potrebuje več kot parkrat letno.
Ja vedno vec, ampak se vedno premalo. Vzrok verjetno ni vedno visji standard ali?

Ce ne potrebujes avta, pac pomeni da se ne premikas kaj dosti, pa ne samo sluzbeno, ampak tudi privat ne. Bus pa vlak, sta pa za socialce. Nevem, predstavljaj si, da prides frisno ven iz bolnisnice in imas operacijo kolena. 2x tedensko terapijo in 1x tedensko kontrolo, bos prosil, da te nekdo od domacih zategne od vrat do vrat.

No saj taki ste, pol pa se svercate pa fehtate druge za prevoz, pa mate razne izgovore, da ne morete kam prit, ker je predalec, na bus/vlak se vam pa ne da. Ja kr ogromno je takih.

Avto je za impotentne slabice, ki bi pa nimajo s cim. Ce nisi nesposoben socialc imas najetega voznika, ki ti je 24/7 na voljo skupaj z maserko na zadnjem zicu. Ne pa da se moras sam vozit in drkat s parkiranje, tankanjem... amater.

GenZNPC ::

Zimonem je izjavil:

Čemu si potem sploh v mestu? Mesto je zato, da greš peš, z javnim prevozom ali kolesom na šiht. Ne pa da se finakaš v neki razkošni pločevinasti kočiji.
Ja ce si v optimalno velikem mestu na optimalni lokaciji. Mesto pac ne pomeni avtomatsko, da imas vse pri roki. Se znajo tudi tam nabirati minute in kilometri, ko se vozis iz enga roba na druge.
Maribor ni veliko mesto, pa imas ze od Teznega do Fontane ali druge institucije cez dravo takoj med 4 in 7km. Pa to je samo en opravek, ena destinacija. Potem pa imas se sluzbo, vrtec, solo, xyz drug termin.
K meni se se noben "pisarniski" delavec z aktovnko v roki in anzugu, kravati ni prikotalkal na kolesu na siht.

Saj vem, da je mozno, ampak ne govorit, kot da za sabo ne potegne en kup nevsecnosti. Dvomim, da bi se ti kot zenska z nacrti in termini z investitorji vlacil na kolesu naokoli po mestu ali pa zgubljal cas z avtobusi. - ce ni potrebe.

Ce si pa na periferiji se pa zna zgodit, kot v mojem primeru, da je vlak 200eur na mesec, do vlaka in postaje pa se pol ure pesacenja. Najcenejsi lizing me stane 89evrov na mesec in prisparam 40 minut, napram javnemu prevozu, dnevno in sem fleksibilen od jutra do sutra.

Lahko ti se naprej nastevam kaj je fleksibilnost, me ravnokar klice kirurg, da potrebuje OPG. Ce hocem to urediti danes, poklicem 3 ordinacije in dobim termin pazi to cez pol ure oz. ob 11ih. Edina opcija, da pridem ob enajstih tja je, da se vsedem v svoj avto in pripeljem. Busa ni, vlaka ni, s kolesom pa je ena ura in 10 minut.
Ce pa ne ustem priti na ta "urgentno" izpogajan termin, pa lahko cakam do naslednjega tedna, kirurg dobi sliko z zamudo, ena plus ena in se vse zavlece takoj za 2 tedna.

Ok, ce pac to enim nic ne pomeni. Ali pa da lahko se nekaj v petek zvecer hitro odnesem na posto, namesto da pocaka do ponedeljka.

Miljon primerov.

UganiKdo je izjavil:

GenZNPC je izjavil:

Vedno več ljudi avta ne potrebuje več kot parkrat letno.
Ja vedno vec, ampak se vedno premalo. Vzrok verjetno ni vedno visji standard ali?

Ce ne potrebujes avta, pac pomeni da se ne premikas kaj dosti, pa ne samo sluzbeno, ampak tudi privat ne. Bus pa vlak, sta pa za socialce. Nevem, predstavljaj si, da prides frisno ven iz bolnisnice in imas operacijo kolena. 2x tedensko terapijo in 1x tedensko kontrolo, bos prosil, da te nekdo od domacih zategne od vrat do vrat.

No saj taki ste, pol pa se svercate pa fehtate druge za prevoz, pa mate razne izgovore, da ne morete kam prit, ker je predalec, na bus/vlak se vam pa ne da. Ja kr ogromno je takih.

Avto je za impotentne slabice, ki bi pa nimajo s cim. Ce nisi nesposoben socialc imas najetega voznika, ki ti je 24/7 na voljo skupaj z maserko na zadnjem zicu. Ne pa da se moras sam vozit in drkat s parkiranje, tankanjem... amater.
Ah ja, tipicno, obstaja samo crno in belo za nekatere.

Telbanc je izjavil:

Zimonem je izjavil:

Pa je če je od toplotne črpalke na elektriko?


To men ni jasno. Sam medklic če dovolte.

Zaj je sezona hibridov, električnih avtov, toplotne črpalke pa so zadnja moda.

Jaz si ne predstavljam, kak to vse nafujtrat z elektičnim obstoječim omrežjem. In ne predstavljam si da bo cena elektrike zmeraj tako nizka.

Recimo poznam primer, model namontiral TČ, pa so že vlekli nove kable u bajta. So pršli iz elektra. Kje je pol še električni avto?

Men dost stvari ni jasno, zato bom cisterne za nafta pusto kr u bajti.
Cena elektrike v EU gre vsako leto v povprecju gor za 4-5%, z elektroboomom oz. pomanjkanjem prodaje fosilnih goriv, se bo primanjkljaj profita nadomestil iz elektro omrezja, delnicarji ze kupujejo na pravih mestih deleze. Potem bo rast elektrike med 5-10% letno, dokler bomo vsi odvisni od stroma bodo pa lahko cene vlekli do onemoglosti.
Profita ni nikoli dovolj, ce je moznost pocuzati par centov vec, se jih bo pocuzalo.
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

RoccoC ::

Predvsem se bodo takse preselile iz bencina/nafte na elektriko. Država bo pač želela in dobila svoje.

Machete ::

Pa saj novi dizli so čisti, čemu tak pogrom? Also meni je bencinarska vožnja, če ni 6 valjni in 300 km, bedna do konca.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

HulkHogan ::

A to so tisti napredni traktorji, kjer ti mora vsako leto priti pooblaščen serviser za jurčka resetirat števec, drugače se traktor zaklene?

Benny123 ::

Rešitev ni ena sama, rešitev bo več.

energetik ::

Machete je izjavil:

Pa saj novi dizli so čisti, čemu tak pogrom? Also meni je bencinarska vožnja, če ni 6 valjni in 300 km, bedna do konca.
Turbobencinca ali hibrida pa še nisi vozil?

Glede OP - ti procenti so verjetno v glavnem na račun hibridov. Skoraj vsaka nova Toyota je že hibrid. In ta zadeva bo z nami, dokler se ne bo rešil problem zadostne proizvodnje baterij, proizvodnje električne energije in ojačitve omrežij. Dokler se zapirajo TE in JE pa rešitve ne bo, sončnice in vetrnice problema ne bodo rešile ampak ga bodo dodatno ustvarile.
Pa še potem boš imel problem z N-folka, ki živi v blokovskih naseljih, kjer že parkira težko, kaj šele da bi našel prosto polnilnico za čez noč.
Hibrid je rešitev, da se optimalno izrablja nafta, dokler ne bodo rešeni problemi s štromom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

KAVINSKY ::

energetik je izjavil:

Hibrid je rešitev, da se optimalno izrablja nafta, dokler ne bodo rešeni problemi s štromom.


Rešitev za onesnaževanje? Državam to ni mar, sicer bi na tehničnih pregledih gledali odstranjene filtre in blindirane EGRje. Druga stvar je davek na SUVe in težka vozila. Naj se manj obdavči male mestne avte v slogu japosnke kei kategorije.

Revni miljonarji bi tako 2x premislili če hočejo ugodnega X5 dizla iz uvoza pred blokom.

Potem se lahko sanja o "Naj jedo potico" hibridih in EVjih.

GenZNPC ::

To so proizvajalci ze na pravi poti, kvazi SUV, velik, ampak ker je samo dvignjen malcek z raztegnjeno karoserijo notr pa nek lahek trivaljnik in vuala, davek isti, kot za cliota.
skibidi


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poplava rabljenih dizlov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13629141 (23043) krneki0001
»

Dieselgate (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21536207 (25448) zmaugy

Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1157219041 (179203) BigWhale
»

Slovenija po letu 2030 brez novih avtomobilov na nafto in bencin (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
277102072 (93996) AštiriL
»

Nove omejitve: s 130km/h na 110 ali 90! (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15334322 (29573) roCkY

Več podobnih tem