» »

Nove omejitve: s 130km/h na 110 ali 90!

Nove omejitve: s 130km/h na 110 ali 90!

«
1
2 3 4

Avenger ::

Najprej link na članek na 24ur

Pametni so skupaj staknili glave in prišli do ugotovitve, da bi bilo dobro hitrost na avtocestah, zaenkrat le pri mestih, zmanjšati.

Številke so čisto neverjetne in za moje pojme gola laž in so očitno lansirane z namenom zavajanja. Prvič, ne sme se predpostavljati, da vsi vozijo 130, nekateri že zdaj vozijo od 90-130. Moj avto ima pri 130km/h porabo cca 6, pri 110km/h bi potem moral imeti ob 25% zmanjšanju porabe največ 4,5 in pri 90km/h ob 40% zmanjšanju porabe 3,6. Drugič, na cestah imamo še tovornjake, katerih omejitev hitrosti ostaja nespremenjena. Krepko več kot pol emisij pride od tovornjakov in če bi bilo zmanjšanje ob omejitvi na 110 dejansko 25%, to pomeni samo za avtomobilski del, za avtomobilski in tovorni bi bilo zmanjšanje le 12,5%. Pa omenit moram še psihološke finte: povejo da sta dve opciji, neugodna, ki rešuje okolje, in še manj ugodna ki še bolj rešuje okolje, tretje opcije, da stvari pustijo pri miru, seveda ni. Na koncu bomo veseli, ker bodo hitrost znižali samo na 110.

Primer: v letu 2014 je števec v Lopati na dan povprečno registriral 26.545 osebnih vozil z (od mene) ocenjeno porabo 7l pri 130, 5.595 težkih tovornjakov z ocenjeno porabo 45l in 4.090 manjših tovornjakov z ocenjeno porabo 14l, 1.745 ostalih tovornjakov in avtobusov z ocenjeno porabo 25l.

Torej, 185815 litrov za osebna vozila, 352660 litrov za ostala. Če predpostavljamo 25% zmanjšanje pri osebnih vozilih je to 46454 litrov, skupno to pomeni 8,6% zmanjšanje emisij. Ampak realno bi bilo mogoče 10% zmanjšanje emisij, kar bi pomenilo 3,4% zmanjšanje emisij. Ampak to se ne sliši več tako krasno, kajne??? Poleg tega to ne pomeni 3,4% zmanjšanje nasplošno, ampak samo na teh krajših odsekih, kar bi na nivoju države pomenilo majhne delčke procenta. In okolje bo rešeno!

Kaj pa vi menite?
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
  • spremenil: Avenger ()

FTad ::

Menim, da bi bila boljsa direktiva, da se poskusa cim hitreje odstraniti stara vozila, ki nimajo motorja po euro 5-6 standardih, kot pa da se gremo take omejitve

eric_cartman ::

Da se na naših urah kazalci v kontra smer vrtijo. Namesto posodobljene železniške infrastrukture in hitrih vlakov, subvencij za električna vozila, subvencij za novejša/čistejša vozila še en žebelj v krsto slovenski prometni infrastrukturi.

Če postaviš omejitev na 90 bodo nekateri peljali 60 ali 70. To je kar se omejitev tiče.

Kar se samih izpustov tiče pa takole. Dokler se bodo po cestah fjakali 20 let stari dizli, ker enostavno ni take kupne moči ne bomo naredili kakšnih velikih sprememb.

Bo pa kar naenkrat veliko denarja v občinskih blagajnah, ker se bo kmalu po uvedbi omejitve tam postavilo stacionarne radarje.

Zgodovina sprememb…

energetik ::

V Avstriji je omejitev zaradi emisij in hrupa na AC v okolici mest že vpeljana. Kazen pa baje kar huda.
Itak pa je v konici na LJ obvoznici praktično že zdaj nemogoče voziti več kot 100km/h.

Invictus ::

Naj raje rešijo problem vožnje v rdečo luč, bom bolj srečen, kot zaradi malenkost kao čistejšega zraka...

Danes bi me spet kmalu ena krava povozila na prehodu za kolesarje pri MOJI zeleni luči.

Zahtevam tudi cone v križišču, kjer je prepovedano ustavljanje. Da se celo križišče ne zabije z avti, ki se jim kao nekam mudi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

MIHAc27 ::

Bolj normalno je vozit po AC 150, če mene že vprašaš. Pač sam ponavadi vozim 120-130 in kar veliko avtomobilov me prehiti.

Če bodo spustili omejitev bo pa samo še več gneče na cesti in slabe volje. Če jih res skrbi toliko poraba, naj dajo kake subvencije več za elektro vozila.

Drugače pa saj goriva tudi drago plačujemo. Trošarine so pa čisti zaslužek države.

energetik ::

Invictus je izjavil:

Zahtevam tudi cone v križišču, kjer je prepovedano ustavljanje. Da se celo križišče ne zabije z avti, ki se jim kao nekam mudi...
Je res, tole je vzrok za še večjo gnečo. Ampak vozniki so načeloma glupi. In rinejo v križišče, kljub temu, da ne bodo prišli iz njega vsaj še 1 takt semaforja. In rinejo v križišče celo pri rdeči.

MIHAc27 ::

energetik je izjavil:

Invictus je izjavil:

Zahtevam tudi cone v križišču, kjer je prepovedano ustavljanje. Da se celo križišče ne zabije z avti, ki se jim kao nekam mudi...
Je res, tole je vzrok za še večjo gnečo. Ampak vozniki so načeloma glupi. In rinejo v križišče, kljub temu, da ne bodo prišli iz njega vsaj še 1 takt semaforja. In rinejo v križišče celo pri rdeči.


To je samo nekulturnost voznikov. Sam vedno počakam, da vidim, ali bom čez križišče lahko prišel ali ne.
Če se ne sprosti za vsaj 1 vozilo preden se prižge rumena, pač čez ne grem.

Prometniki, ki bi križišča preverjali ob konicah so pa itak bolj redki kot pošten poslanec.

Unknown_001 ::

A je kdo pomislil da je to mogoče ceneje kot pa primerno uredit vozne površine?

Stvar je taka da se predvsem na obvoznici zaradi razlik v hitrostih med odseki (enkrat 130km/h, potem pa 100m po 100km/hin tik za tem še 80km/h) tvori val ki pridrvi do nižje omejitve in tam se promet kar naenkrat zgosti ker vsi ne zavirajo na enak čas. Tisti od zadaj pa začnejo dohitevati tiste spredaj ki so že zmanjšali hitrost. Ponovi vajo dovolj pogosto in nastane prometni zamašek, ker se je preveč prometa zgostilo da bi po tej ureditvi sploh prišel skozi.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

sumoborac ::

Me zanima če so v svoje vele-račune upoštevali tudi časovno komponento tega idiotizma - če se pelješ 25% počasneje se posledično pelješ tudi 25% dlje časa v tem območju. Posledično se kakovost zraka ne izboljša za famoznih 25%. Glede samega zvoka pa - a se ni iz tega razloga gradilo miljonske proti-zvočne ograje vse naokoli po sloveniji? Primorski krak je "sound-proofed" okoli ljubljane!

Pa a bodo omejitve veljale tudi za električne avte? Ne proizvajajo izpušnih plinov in so tihi, saj nimajo aktivnega motorja. Posledično bi električni avti lahko vozili hitreje?

Še ena "uravnilovka" naših strokonjakov. Drugače rečeno, zato ker kupis novejsi avto z EURO-6 motorjem ti v zahvalo država poda še dodatno omejitev zaradi povprečnega stanja avtov v državi. Naj prepovedo motorje z manj kot EURO-5 značko pa bo naenkrat vse bolje.
Prid sm al pa tm ostan...

eric_cartman ::

Naj prepovedo motorje z manj kot EURO-5 značko pa bo naenkrat vse bolje.


To pa je dober odgovor ja.. Folk pa se bo kar zakreditiral za EURO-6 vozilo...

Invictus ::

Naj zrihtajo goljufanje pri izpustih na tehničnih, pa bo še največ dobička za čisti zrak...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

energetik ::

sumoborac je izjavil:

Me zanima če so v svoje vele-račune upoštevali tudi časovno komponento tega idiotizma - če se pelješ 25% počasneje se posledično pelješ tudi 25% dlje časa v tem območju. Posledično se kakovost zraka ne izboljša za famoznih 25%.
Ni res. Pojavi se toliko in toliko manj emisij na km. Nima veze tukaj čas.
Sicer pa bo zaradi nižje hitrosti pretočnost že tako preobremenjenih AC še manjša, gneča pa večja in s tem zastoji. Namesto da bi že ob izgradnji AC predvideli 3. pas, se grejo zdaj take igrice.

RedDrake ::

V AT je to standard.
Razlika med 130 in 110 je pa zelo odvisna od vozila, ampak vsekakor je precej nižja poraba.
Čas je pa tu nepomemben, ker porabe ne merimo glede na čas, ampak glede na razdaljo.

Upam, pa da bo tudi naši po vzoru AT nabili kazni na par kEUR za tiste, ki bodo to kršili.
Btw, če bi bila omejitev po avtocestah recimo 90, bi bila pretočnost izjemno višja, prav tako bi se število nesreč izjemno zmanjšalo.
"Ja, ampak potem bodo polži namesto 100 šli 70 ali huje, 60!"
Mhm ampak dejstvo da ne dojamete, da ljudje pri omejitvi 90 po regionalki vozijo 70, ker so tam _ovinki_, na AC jih pa nekako ni, pa samo pove, da ste na levi strani IQ krivulje - in težava je v vas, ne v drugih (ugggh, odpiram spet tale flamewar :)).
Over & Out.

konspirator ::

Invictus je izjavil:

Naj zrihtajo goljufanje pri izpustih na tehničnih, pa bo še največ dobička za čisti zrak...

Tako je, en kup dizel modelov iz vw koncerna mora na prešo (za začetek).
Če se ugotovi, da tudi drugi proizvajalci goljufajo se naredi enako.
--

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

konspirator je izjavil:


Tako je, en kup dizel modelov iz vw koncerna mora na prešo.

Eh, da te popravim.
En kup dizlov, ki imajo odstranjene vse filtre mora na prešo.
To, da avto kadi kot 50 let stara lokomotiva, pa je model 2007+ je nesprejemljivo, taka stvar je samo še za v prešo ...

konspirator ::

VW dizli presegajo emisije/ euro5,6 norme tudi s filtri.
Pacienti brez dpf filtrov so itak posebna zgodba.
--

Zgodovina sprememb…

zobnik ::

FTad je izjavil:

Menim, da bi bila boljsa direktiva, da se poskusa cim hitreje odstraniti stara vozila, ki nimajo motorja po euro 5-6 standardih, kot pa da se gremo take omejitve


ahahah, kere eni ven mečete.

pegasus ::

eric_cartman je izjavil:

Če postaviš omejitev na 90 bodo nekateri peljali 60 ali 70.
Odlično, podpiram. Tja do 70 je itak najboljši p/p (v tem primeru poraba na prevoženo razdaljo ;)), kar je hitreje, ti fizika pravi, da ne moreš biti boljši.

krucymucy ::

Neumnost.

Sam se kar precej vozim, sedaj se bom ocitno vozil se dalj casa.
Sreca edino da imam vsak teden priloznost voziti 200+ ce se bom moral ze pri nas voziti 110.

scipascapa ::

Tovornjakarje že enkrat na železnice. Tranzitne tovornjakarje upalit 100/h.
SLO AC = leglo tovornjakarjev.

FTad ::

zobnik je izjavil:

FTad je izjavil:

Menim, da bi bila boljsa direktiva, da se poskusa cim hitreje odstraniti stara vozila, ki nimajo motorja po euro 5-6 standardih, kot pa da se gremo take omejitve


ahahah, kere eni ven mečete.


no zobnik, povej tvoj predlog...

Invictus ::

konspirator je izjavil:

Invictus je izjavil:

Naj zrihtajo goljufanje pri izpustih na tehničnih, pa bo še največ dobička za čisti zrak...

Tako je, en kup dizel modelov iz vw koncerna mora na prešo (za začetek).
Če se ugotovi, da tudi drugi proizvajalci goljufajo se naredi enako.

Ne samo vw.

Praktično vsi, ki so si dali filtre odstranit, ker so crknili in ker vzdrževanje stane...

Ni to omejeno na vw, da ne boš spet onaniral na švabske zadeve...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

fujtajksel ::

sumoborac je izjavil:

...Naj prepovedo motorje z manj kot EURO-5 značko pa bo naenkrat vse bolje.


Zakaj, ko pa trenutni EURO 6 v realnosti niso bistveno boljši in ni na nikakršen način zagotovljeno, da limit ne kršijo za faktor 10 ali več?

krucymucy ::

FTad je izjavil:

zobnik je izjavil:

FTad je izjavil:

Menim, da bi bila boljsa direktiva, da se poskusa cim hitreje odstraniti stara vozila, ki nimajo motorja po euro 5-6 standardih, kot pa da se gremo take omejitve


ahahah, kere eni ven mečete.


no zobnik, povej tvoj predlog...


Moj predlog je da se dvigne omejitev na 150km/h, bomo prej mimo mesta.

oz. kar brez omejitev na AC, mimo izvozov/uvozov pa omejitev 130km/h.
pa seveda dosledno kaznovati osebke ki ogrozajo ostale udelezence s prehitevanjem po desni, po odstavnem ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

RockyS ::

Prepovedat je treba stare tovornjake in kombije. To je vse. Romuni in ukrajinci se vozijo z lokomotivami na premog po naših AC. Še ob vsaki akciji se izkaže, da kršijo take ali drugačne zakone. Zakaj vladi ne dvigne pritiska in reče konec je temu, v sloveniji moraš imet tak tovornjak kot ga ima Janez Novak, ki z njim dela tehnične preglede po slovenski zakonodaji. Pa nima veze v kateri državi je registirano vozilo.

scipascapa ::

Zato, ker je vlada skorumpirana. Klobase pa tudi že dolgo ni bilo po TVju.

RegulusDraco ::

politiki, ki bodo sprejeli ta zakon bodo tam tako ali tako še vedno vozili vsaj 150 kmh. Vse ostale pa bodo prepričevali da naj uporabljajo javni prevoz.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Zgodovina sprememb…

Heavy ::

scipascapa je izjavil:

Klobase pa tudi že dolgo ni bilo po TVju.


Naj nekdo predlaga, da se zapre S LJ obvoznico za šleparje - bo takoj vik in krik zganjal na nacionalki.
#TeamFelix

Unknown_001 ::

sumoborac je izjavil:

Me zanima če so v svoje vele-račune upoštevali tudi časovno komponento tega idiotizma - če se pelješ 25% počasneje se posledično pelješ tudi 25% dlje časa v tem območju. Posledično se kakovost zraka ne izboljša za famoznih 25%.


Kompliciraš. Za ta izračun je pomembno le to, koliko goriva izgori na prevoženo razdaljo. Sorazmerno temu je primerna tudi količina izpusta plinov na to razdaljo.

Pazi. Merimo porabo in izpuste na prevoženo razdaljo, NE na čas obratovanja vozila.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

harvey ::

scipascapa je izjavil:

Zato, ker je vlada skorumpirana. Klobase pa tudi že dolgo ni bilo po TVju.

Klobasa je neki malical in baje ni bil prisoten na obveznem izobraževanju in je nekdo nekaj čaral po listi prisotnosti, zato je malo ob sapo:))

Sicer pa bodo tele omejitve po mestih nekaj povsem običajnega, Avstrija ima to že kar nekaj let in to bo postala hočeš nočeš realnost. Tako kot uvedba par-nepar v Milanu, Rimu, Londonu, Parizu v ekstremnih situacijah, bo čez čaš verjetno nekaj normalnega in npr. mesta z omejitvenimi conami za ne-eko vozila kot npr. v Nemčiji. Vozila na fosile bodo s tega vidika v mestih, ali bližini mest, postali fosili.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

Avenger ::

RedDrake je izjavil:


Btw, če bi bila omejitev po avtocestah recimo 90, bi bila pretočnost izjemno višja, prav tako bi se število nesreč izjemno zmanjšalo.


A to je trolanje?

2015
Nemčija: 43 mrtvih na 1M prebivalcev
Avstrija: 56 mrtvih na 1M prebivalcev
Slovenija: 60 mrtvih na 1M prebivalcev

Ne vem kaj lahko potegnemo iz tega, recimo to da omejitve na avtocestah nimajo pravega vpliva, ali pa imajo morda negativnega, na število nesreč s smrtnim izidom?
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

zavajon ::

RedDrake je izjavil:

V AT je to standard.
Upam, pa da bo tudi naši po vzoru AT nabili kazni na par kEUR za tiste, ki bodo to kršili.

Nam lahko prosim poveš, katere kazni so v AT višje kot pri nas?
Po mojih informacijah je npr za prekoračitev 20km/h v naselju pri nas 250€, v avstriji pa 50€.

@ Avenger:
A je ta podatek o smrtih na avtocestah?
Ker če velja za vse ceste, je razlika res majhna v primerjavi z razliko v stanju regionalnih cest.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zavajon ()

Aston_11 ::

Avenger je izjavil:

Ne vem kaj lahko potegnemo iz tega, recimo to da omejitve na avtocestah nimajo pravega vpliva, ali pa imajo morda negativnega, na število nesreč s smrtnim izidom?
Iz enega izmed cela kupa faktorjev, ki vplivajo na število nesreč, lahko potegneš samo to, da celega kupa faktorjev nisi upošteval.

eric_cartman ::

RedDrake je izjavil:

V AT je to standard.
Razlika med 130 in 110 je pa zelo odvisna od vozila, ampak vsekakor je precej nižja poraba.
Čas je pa tu nepomemben, ker porabe ne merimo glede na čas, ampak glede na razdaljo.

Upam, pa da bo tudi naši po vzoru AT nabili kazni na par kEUR za tiste, ki bodo to kršili.
Btw, če bi bila omejitev po avtocestah recimo 90, bi bila pretočnost izjemno višja, prav tako bi se število nesreč izjemno zmanjšalo.
"Ja, ampak potem bodo polži namesto 100 šli 70 ali huje, 60!"
Mhm ampak dejstvo da ne dojamete, da ljudje pri omejitvi 90 po regionalki vozijo 70, ker so tam _ovinki_, na AC jih pa nekako ni, pa samo pove, da ste na levi strani IQ krivulje - in težava je v vas, ne v drugih (ugggh, odpiram spet tale flamewar :)).
Over & Out
.


Eh.. Ko se malo pelješ po LJ obvoznici imaš 30 % voznikov takih, ki pri omejitvi 100 km/h in tam pri ovinku proti BTC, kjer je omejitev 80 km/h peljejo 70 na obeh delih.. Razlog. Vseh teh 30 % voznikov v avtu žre sendvič, ali se pogovarjajo po telefonu, ali pišejo SMS-e, delajo selfije, si nanašajo makeup in ostali bullshit. Te že brez nizkih omejitev ovirajo promet. Potem imaš take, ki ne glede na to ali so na AC ali pa na regionalki čisto preventivno raje vozijo 10-20 km/h pod omejitvijo...Takih imaš na regionalki Domžale-LJ polno, zato se jim želiš izognit po AC.. In če zdaj še tam uvedejo.. Eh.. Kaj bi govoril..

Če mene vprašaš, bi se najraje usedel na vlak in peljal naokoli..Še dobro, da je tudi tam omejitev v mestih absurdna..Aja..Ne saj res.. Naše železnice so nazadnje posodobili leta 1910..Pa še to so nam jih Avstrijci..

VaeVictis ::

Mislim, da bi bila pravilna rešitev, da se najprej prepove stare motorje (EURO4 ali manj) drugo pa, da se da vse tovornjake, ki samo prehajajo Slovenijo, da na železnico!

Unknown_001 ::

Avenger je izjavil:

RedDrake je izjavil:


Btw, če bi bila omejitev po avtocestah recimo 90, bi bila pretočnost izjemno višja, prav tako bi se število nesreč izjemno zmanjšalo.


A to je trolanje?

2015
Nemčija: 43 mrtvih na 1M prebivalcev
Avstrija: 56 mrtvih na 1M prebivalcev
Slovenija: 60 mrtvih na 1M prebivalcev

Ne vem kaj lahko potegnemo iz tega, recimo to da omejitve na avtocestah nimajo pravega vpliva, ali pa imajo morda negativnega, na število nesreč s smrtnim izidom?


Ne vem zakaj ven velečete famozno Nemčijo. "Unlimited" je dovoljen samo na določenih odsekih avtocest. Vse ostalo imaš kar lepo omejeno hitrost sploh v bližini območij kjer se promet boj na gosto vključuje na Autobahn. Predvsem pri mestih. http://www.autobahn-speedhunter.com/map...

Trenutno je govora o prometu po obmestnih avtocestah. Tam je problem pretočnosti predvsem zaradi "zaletavega" toka vozil ker se omejitev enkrat zmanjša nato zviša in nato spet zmanjša. Rezultat je zgoščevanje prometa tam kjer naj bi se umiril zaradi pretočnosti pri vključevanju. Nižje hitrosti so pri vključevanju pomembne za varnejše vključevanje ostalih udeležencev.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

kingsix ::

Kakšne subvencije na električna, hibridna vozila, CNG, LPG bi prišlo prav.... Seveda tega pa ne bo...

krneki0001 ::

Kako ne? Na elektro vozilo imaš 7500 evrov subvencije. A to ni nič?

Avenger ::

Aston: itak :)) Ampak, ko pa oblast navaja statistiko vleče ven samo tiste številke, ki podpirajo njihovo tezo v najlepši luči.

Zavajon: ne, vključuje vse ceste, ker nisem našel ločenih podatkov.

Fak it, jaz odštevam dneve do momenta, ko bom mel samovozeč avto, taka nesmiselna represija ti jemlje voljo do vožnje.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

eric_cartman ::

Ali pa cenejša registracija za nova varčna vozila? Cenejša vinjeta za nova vozila? Cenejši tehnični pregled za nova vozila?

Nekaj kar bi spodbudilo ljudi k bolj "eko" razmišljanju in kupovanju novih vozil.

Pri nas je ravno obratno.. Bolj ko hočeš imet "zelen" avto, dražje je vse, ker se zavarovanje plača glede na tovarniško vrednost avtomobila..

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

zavajon je izjavil:


Nam lahko prosim poveš, katere kazni so v AT višje kot pri nas?
Po mojih informacijah je npr za prekoračitev 20km/h v naselju pri nas 250€, v avstriji pa 50€.


Potegni 115 v IG-L coni, pa poročaj, po katerem členu tegale zakona te bodo udarili. Vsekakor bo najmanj 2180 EUR manj v tvojem žepu, morda pa še kaj višjega ...
Jodlarji okolje jemljejo malce bolj resno, kot balkanci omejitve ...

Trenutno je govora o prometu po obmestnih avtocestah. Tam je problem pretočnosti predvsem zaradi "zaletavega" toka vozil ker se omejitev enkrat zmanjša nato zviša in nato spet zmanjša. Rezultat je zgoščevanje prometa tam kjer naj bi se umiril zaradi pretočnosti pri vključevanju. Nižje hitrosti so pri vključevanju pomembne za varnejše vključevanje ostalih udeležencev.


Točno to.
Tudi nesreče, ki večinoma nimajo smrtnih posledic, se zmanjšajo, če je tok bolj enakomeren. Ker se veliko ljudi boji vozit 90+, je tako najbolje omejit hitrost. S tem se tok približa enakomernosti, stres upade, napak je manj, nesreč je manj, zastojev je manj. Efektivna hitrost v "gužvi" na primorki je itak tam nekje okoli 100-110, če bi bila omejena na 100, 95% ljudi ne bi bilo na časovni izgubi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Han ::

Invictus je izjavil:

Naj raje rešijo problem vožnje v rdečo luč, bom bolj srečen, kot zaradi malenkost kao čistejšega zraka...
Ena večjih neumnosti je bila ukinitev utripajoče zelene, ki nas je opozarjala, da se bo v kratkem prižgala rdeča. Ker tega opozorila ni, si večkrat v dvomu, ali močneje pohodit zavoro (in tvegat nalet od zadaj) ali odpeljat v oranžno/rdečo...

RedDrake ::

eric_cartman je izjavil:

Ali pa cenejša registracija za nova varčna vozila? Cenejša vinjeta za nova vozila? Cenejši tehnični pregled za nova vozila?

Nekaj kar bi spodbudilo ljudi k bolj "eko" razmišljanju in kupovanju novih vozil.

Pri nas je ravno obratno.. Bolj ko hočeš imet "zelen" avto, dražje je vse, ker se zavarovanje plača glede na tovarniško vrednost avtomobila..

Vinjeta je efektivno zastonj.
Tehničnega za nova vozila prvih nekaj let ni.
Registracija je za 1.0 turbo mlinček precej nižja od "primerljivega" 1.8 15 let starega motorja.

kingsix ::

krneki0001 je izjavil:

Kako ne? Na elektro vozilo imaš 7500 evrov subvencije. A to ni nič?


Ok, se popravljam - Boljše subvencioniranje hibridnih vozil ter subvencioniranje CNG,LPG.

Trenutno so subvencije za hibridna vozila, vsaj zame, larifari... katerikoli (konkreten) avto pogledaš ima več kot 50 g CO2/km. Npr TOYOTA C-HR, Kia Niro..
Električna vozila pa so za večino preprosto predraga, tako da kar takoj odpadejo, pa tudi če je 7500€ subvencije.

jype ::

Infrastrukturo je treba predelati tako, da se ljudje ne bodo z avtomobili vozili v službo z avtomobili, ker se jim časovno ne bo splačalo.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Unknown_001 ::

kingsix je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Kako ne? Na elektro vozilo imaš 7500 evrov subvencije. A to ni nič?


Ok, se popravljam - Boljše subvencioniranje hibridnih vozil ter subvencioniranje CNG,LPG.

Trenutno so subvencije za hibridna vozila, vsaj zame, larifari... katerikoli (konkreten) avto pogledaš ima več kot 50 g CO2/km. Npr TOYOTA C-HR, Kia Niro..
Električna vozila pa so za večino preprosto predraga, tako da kar takoj odpadejo, pa tudi če je 7500€ subvencije.


Predelava starih vozil na plin je dokaj cenovno ugodna.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

RedDrake ::

jype je izjavil:

Infrastrukturo je treba predelati tako, da se ljudje ne bodo z avtomobili vozili v službo z avtomobili, ker se jim časovno ne bo splačalo.

Hja, tu je še udobje, jure.
Zame je kolo najhitrejše do službe, a kadar je zunaj 8 stopinj in dežuje, takrat mi to res ne paše - velikokrat grem peš, parkrat letno pa z avtom (sploh če se ne počutim najbolje).
Kaj podobnega twizy-u bi bilo super, a prostora okoli hiše mi že malce primanjkuje ...

zzz_side ::

kingsix je izjavil:

Trenutno so subvencije za hibridna vozila, vsaj zame, larifari... katerikoli (konkreten) avto pogledaš ima več kot 50 g CO2/km. Npr TOYOTA C-HR, Kia Niro..
Električna vozila pa so za večino preprosto predraga, tako da kar takoj odpadejo, pa tudi če je 7500EUR subvencije.


Konkreten BMW 330e ima pod 50 gCO2/km ter posledično subvencijo v višini 4.500,00 EUR.

V Sloveniji imamo sicer zelo dobre subvencije ze EV in hibride v primerjavi z okoliškimi državami. Pri nakupu pa se lahko pridobi tudi kredit preko Eko sklada, ki je bistveno ugodnejši od klasičnega financiranja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zzz_side ()

M.B. ::

Imaš onesnaževanje tovornjakov (kjer dodajo emulator adblue tekočine, ki drugače čisti SO2 iz izpustov)
Obseg goljufanja z emulatorji adblue je zelo nazorno prišel do izraza pri merjenju vsebnosti dušikovih oksidov ob s tovornim prometom zelo obremenjeni brennerski avtocesti od Verone do Innsbrucka. Z meritvami so namreč želeli ugotoviti razliko v onesnaževanju v delovnih dneh, ko je na avtocesti veliko tovornih vozil in ob koncu tedna, ko je prepovedan promet tovornih vozil. Pričakovali so, da bodo razlike občutne: obremenitve bi morale biti večje ob koncu tedna, ker osebni avtomobili izpustijo v okolje več dušikovih oksidov kot tovornjaki. A pričakovanja se niso izpolnila - vsebnost dušikovih oksidov je bila večja med tednom kot ob koncu tedna. To je logično edino v primeru, da veliko tovornjakov uporablja emulatorje adblue in v okolje izpusti bistveno več dušikovih oksidov, kot bi jih smeli.


Z inšpektorata so nam odgovorili, da njihova inšpekcija za cestni promet (IRSI) doslej še ni obravnavala primera uporabe takšnih naprav. Pri svojih inšpekcijskih pregledih oziroma cestnih pregledih opravijo predvsem vizualni pregled vozila in oceno tehničnega stanja, temeljitih meritev izpuha s posebnimi merilnimi napravami pa ne morejo izvajati.

Tovornjakarjem z vgrajeno goljufivo napravo se torej na naših cestah ni treba bati nikogar - tudi pri izrednih pregledih jim tovrstnih naprav ne morejo odkriti. Naš sogovornik iz vrst tovornjakarjev nam je zagotovil, da tako temeljitih pregledov (s posebnimi prenosnimi merilnimi napravami) ni bil deležen niti nikjer v tujini.

Bleščeče novi težki tovornjaki, ki se v tisočih vsakodnevno valijo po naših cestah, torej niso nujno tako čisti, kot pravijo tehnični podatki in številne meritve. K slabemu zraku in visokim koncentracijam nevarnih dušikovih oksidov očitno pripomorejo več, kot smo mislili doslej. Bomo ukrepali?


Vir AMZS.

Skratka omejevali bi hitrost na AC zaradi okolja, ampak bonbončkov pa nebi. (uporaba avtobusnih pasov za električna vozila, nižja registracija, cena registracije odvisna od izpustov ne pa moči motorja etc.), kot to počne naprimer Norveška. Ker najmanj kar pričakujem pri omejitvi hitrosti zaradi okolja je da logično ne velja za vozila brez notranjega zgorevanja. (Vodik in elektrika), ker ni izpustov. Če ni tak potem ne more bit niti teoretično za okolje, ampak samo za $$. Marsikje v svetu centre mest zapirajo za dizle, ker preveč onesnažujejoe, mi kupujemo nove dizl avtobuse, ker če kupimo električnega slo predelave, ne moremo dobit denarja na razpisu, ker ni novi.

Pred vsemi omejitvami pa je nujno izboljšat javni prevoz.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Omejitve hitrosti na AC - anketa (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1987757 (3190) solatko

Peticija PROTI novim omejitvam 130 -> 110; 110 -> 90!

Oddelek: Na cesti
392855 (1922) Mavrik
»

Zakaj ljubljanska severna obvoznica ni avtocesta? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
679321 (6759) msjr
»

Avtošola CPP test (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8513227 (10296) terezijslo
»

Predlog EU: Želijo omejiti hitrost na AC na 115 km/h (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27645905 (41315) Glugy

Več podobnih tem