» »

Nove omejitve: s 130km/h na 110 ali 90!

Nove omejitve: s 130km/h na 110 ali 90!

1
2
3 4

zavajon ::

RedDrake je izjavil:

zavajon je izjavil:


Nam lahko prosim poveš, katere kazni so v AT višje kot pri nas?
Po mojih informacijah je npr za prekoračitev 20km/h v naselju pri nas 250€, v avstriji pa 50€.


Potegni 115 v IG-L coni, pa poročaj, po katerem členu tegale zakona te bodo udarili. Vsekakor bo najmanj 2180 EUR manj v tvojem žepu, morda pa še kaj višjega ...
Jodlarji okolje jemljejo malce bolj resno, kot balkanci omejitve ...


Žal ne znam nemško, pa tudi google translate mi ni zmogel prevesti tako, da bi razumel.
Zato bi ponižno prosil za pojasnilo, kako lahko pridelam 2180 EUR kazni.
Me res zanima, ker zame to ni zanemarljiv znesek.

energetik ::

RedDrake je izjavil:

jype je izjavil:

Infrastrukturo je treba predelati tako, da se ljudje ne bodo z avtomobili vozili v službo z avtomobili, ker se jim časovno ne bo splačalo.

Hja, tu je še udobje, jure.
Zame je kolo najhitrejše do službe, a kadar je zunaj 8 stopinj in dežuje, takrat mi to res ne paše - velikokrat grem peš, parkrat letno pa z avtom (sploh če se ne počutim najbolje).
Kaj podobnega twizy-u bi bilo super, a prostora okoli hiše mi že malce primanjkuje ...
Vlak meni JE udoben. V 9min sem v LJ, ne glede na stanje na cestah v klimatiziranem prostoru brez gužve. Bonus je 10min hoje, da se vsaj malo razmigam.

M.B. je izjavil:

Ker najmanj kar pričakujem pri omejitvi hitrosti zaradi okolja je da logično ne velja za vozila brez notranjega zgorevanja. (Vodik in elektrika), ker ni izpustov. Če ni tak potem ne more bit niti teoretično za okolje, ampak samo za $$.
Tudi EV povzoča več izpustov pri višjih hitrostih. Sicer procentualno manj in bolj neškodljivih, ampak še vedno jih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

m0LN4r ::

Nekateri komentatorji se ocitno niso naredil 500km krog po Avstriji, kjer je takih podobnih omejitev in radarjev,
ko dreka na pasniku.
Pa se lepi so tisti avtomatski radarji, ki jih postavijo samo zacasno, ce je kako delo na cestin in se AC omeji na _pazi_ 60, balkan bi rekel, da se lahko komot 100 pelje.

Potem se pa odpira teme v stilu: "dobil kazen iz avstrije, nikoli bil nikoli vozil" lol
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

RedDrake ::

zavajon je izjavil:


Žal ne znam nemško, pa tudi google translate mi ni zmogel prevesti tako, da bi razumel.
Zato bi ponižno prosil za pojasnilo, kako lahko pridelam 2180 EUR kazni.
Me res zanima, ker zame to ni zanemarljiv znesek.

Ok, očitno so nekaj spreminjali odkar sem to zadnjič gledal (2013, ali še prej?).
Ampak, če greš več kot 30km/h čez omejitev v IG-L območju potem zadaneš kazen 2180 EUR.
Če greš manj, načeloma plačaš kazen za prekoračitev hitrosti plus 50 ali 70 EUR ekstra (mislim, da je odvisno ali je začasna ali stalna IG-L omejitev).
Tako da popravek mora biti.
Pojdi več kot 130 v IG-L (kjer je 100), pa bo 2180 EUR.
Je pa teh IG-L veliko - recimo mimo Graz-a, v okolici Dunaja, v okolici Salzburga, velik del Tauern avtoceste, ipd ...
Pa na Tauernu se mi zdi da sem tudi 80 IG-L videl, nisem pa 100% sedaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

dj_uro ::

ne vem kaj je IG-L niti ne bom googlal... vendar se kar nekaj vozim po A mimo Graza in Dunaja proti Poljski... Pa tempomat 150-160 posebej pri tistem odseku mimo Dunaja, kjer je mislim da 5 pasov; peljemo se konstantno 150+... večina...

Pa do zdaj v 5h letih še nisem fasal nobene kazni...
vw-klub.si

RedDrake ::

IG-L je omejitev za zaščito zraka. Ponavadi so na svetlobnih tablah nad avtocesto. Saj boš samo enkrat trofil radar v tem primeru, pa bo veselice konec.

Jaz sem drugače šel v zadnjih treh letih ene 6x mimo (oz. čez) Dunaj. Tam kjer je 5-6 pasov je bila vedno omejitev 80 ali 60, in skoraj vedno zastoji s stoječimi kolonami oz. je bila tako strjena kolona kot prvi pravi vikend poletja na primorki v soboto ob 9h zjutraj ...

Markus386 ::

jype je izjavil:

Infrastrukturo je treba predelati tako, da se ljudje ne bodo z avtomobili vozili v službo z avtomobili, ker se jim časovno ne bo splačalo.


Že, ampak ne na račun oviranja avtomobilov (to kar naši politiki radi počnejo).

Vožnja z vlakom LJ-NM traja od 1:40-2:00h. Namesto, da se naredi progra in infrastruktura, da bi ta vožnja trajala (recimo) samo 30 minut, se trudijo podaljšat vožnjo z avtom na (recimo) 3 ure. Pa tudi če jim uspe, se bodo še vedno ljudje peljali z avti, ker je udobneje, ker lahko nosiš več robe s sabo in ker zadnji vlak pelje 20.45 proti NM.

tikitoki ::

Invictus je izjavil:

Naj raje rešijo problem vožnje v rdečo luč, bom bolj srečen, kot zaradi malenkost kao čistejšega zraka...

Danes bi me spet kmalu ena krava povozila na prehodu za kolesarje pri MOJI zeleni luči.

Zahtevam tudi cone v križišču, kjer je prepovedano ustavljanje. Da se celo križišče ne zabije z avti, ki se jim kao nekam mudi...


En potrosnik manj, dobra popotnica za zmanjsanje polsedic prekomrne potrosnje:)

sumoborac je izjavil:

Me zanima če so v svoje vele-račune upoštevali tudi časovno komponento tega idiotizma - če se pelješ 25% počasneje se posledično pelješ tudi 25% dlje časa v tem območju. Posledično se kakovost zraka ne izboljša za famoznih 25%. Glede samega zvoka pa - a se ni iz tega razloga gradilo miljonske proti-zvočne ograje vse naokoli po sloveniji? Primorski krak je "sound-proofed" okoli ljubljane!

Pa a bodo omejitve veljale tudi za električne avte? Ne proizvajajo izpušnih plinov in so tihi, saj nimajo aktivnega motorja. Posledično bi električni avti lahko vozili hitreje?

Še ena "uravnilovka" naših strokonjakov. Drugače rečeno, zato ker kupis novejsi avto z EURO-6 motorjem ti v zahvalo država poda še dodatno omejitev zaradi povprečnega stanja avtov v državi. Naj prepovedo motorje z manj kot EURO-5 značko pa bo naenkrat vse bolje.


Kle vsi pozabljajo, da je za porabo neka optimalna hitrost, prekoracnje te hitrosti pa vodi do vecje porabe. TO je dejstvo.

in kaj ima zvok z plinskimi izpuhi? A te ograje cudezno absorbirajo lete?

Meni se zdi cisto prav, da najvecje svinje se kaznuje:). Seveda pa je normalno, da se vsak vozi s svojim avtom, ne more biti o trgovine po kruh pes, ker je njegova pravica vecja od cistejsega zraka.
Get used to it, to je samo zacetek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

Unknown_001 ::

tikitoki je izjavil:


Kle vsi pozabljajo, da je za porabo neka optimalna hitrost, prekoracnje te hitrosti pa vodi do vecje porabe. TO je dejstvo.



Za take priporočam: http://www.bukla.si/?action=books&book_...
Lepo tudi razloženo kako je z preračunom prestavnih razmerij in vsem ostalim kar paše zraven.

Na voljo v CTK
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Avenger ::

To kar skušajo vpeljat je rešitev iz naslonjača. Niti s prstom ni treba mignit, pa lahko natrosiš nekaj številk in si deležen trepljanja po hrbtu, enako je bilo z zvišanjem kazni, kjer se efekt izgubi v nekaj tednih, veliko govorjenja, veliko sprenevedanja.

Rešitev, kar se tiče izpustov, bi bilo veliko bolje iskati pri največjih onesnaževalcih - tovornemu prometu, bolj natančno, tranzitu. Lahko bi se uvedli različni cestninski razredi za tovornjake glede na to ali so Euro 1-6. Pa preverjanje izpustov na licu mesta. Lahko bi poskušali povečati železnški prevoz tovora.

Lahko bi na eni strani zmanjšali in na drugi strani še povečali strošek registracije za avte glede na izpuste CO2, tako da bi se človek res vprašal ali rabi tako močan avto.

Veliko enih stvari bi se dalo naredit, ampak zmeraj posežejo po najlažjih in ne ravno efektivnih. Kako povečati varnost? Bum, višje kazni. Kako še povečati varnost? Bum, radarji. Kako zmanjšati onesnaženost? Bum, omejiti hitrost. Pesek v oči. Z veseljem bom prebral elaborat o absolutnih učinkih omejitve hitrosti na 110 s 130, ampak sem prepričan da se ne bo nikoli pojavil v javnosti.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

SeMiNeSanja ::

Pejte se malo peljat po ljubljanski obvoznici, pa boste videli, da lahko samo po južnem delu pelješ 130 in to že lep čas. Čemu potem panika?

Bolj me muči vprašanje, zakaj bi obvoznica potem sploh še veljala kot avtocesta, če bo na celi omejitev 110 ali nižje in zakaj bi potem še potrebovali vinjete za voziti se po njej.

jype ::

Markus386> Že, ampak ne na račun oviranja avtomobilov (to kar naši politiki radi počnejo).

Seveda na račun oviranja avtomobilov. Koga pa? Zakaj bi se sploh katerikoli egoist odločil za karkoli drugega, če lahko vedno izbere osebno vozilo, če ne zato, ker na cilj z njim praktično ne more?

Če avtobus potrebuje 10 minut, osebno vozilo pa 45 minut, potem je jasno, da se bo manj ljudi odločilo za drugo opcijo. V vseh ostalih primerih se bodo odločili zanjo, ker jim onesnaženost zraka ne predstavlja otipljive grožnje.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Jupito ::

Get used to it, to je samo zacetek.


Tole bo dobesedno moj podpis, ko bomo tudi mi fasali "Trumpa". Samo tako dalje z "ukrepi". Znervirat "primitivce", stisnit jih v kot. Ziher bo vse ok, ker nič ne morejo, pa EU pa to...
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!

estons ::

zakaj bi obvoznica potem sploh še veljala kot avtocesta, če bo na celi omejitev 110 ali nižje in zakaj bi potem še potrebovali vinjete za voziti se po njej.


Zanimivo vprašanje - so mogoče to že kako argumentirali?

zavajon ::

Avenger je izjavil:

To kar skušajo vpeljat je rešitev iz naslonjača. Niti s prstom ni treba mignit, pa lahko natrosiš nekaj številk in si deležen trepljanja po hrbtu, enako je bilo z zvišanjem kazni, kjer se efekt izgubi v nekaj tednih, veliko govorjenja, veliko sprenevedanja.

Glede efekta pri zvišanju kazni nimaš prav. Ob policijski stavki smo izvedeli, da ima država kazni vkalkulirane v proračun. Podobno kot DDV in ostale davke. Torej se efekt ne izgubi, ker je le-ta določen znesek v proračunu. Če želijo zagotoviti, da bo dotok denarja v proračun stabilen, morajo zagotavljati stabilne prihodke iz naslova kazni. Seveda pa ne morejo kar reči "Mi želimo več denarja od kazni", zato je primerno v obrazložitvah uporabiti izraze kot npr. "varnost", "kakovost zraka", "hrup", ... Simple. ;)

onitam ::

Tovornjaki (je res da novejši) imajo v realnih pogojih veliko manjše količine emisij kot osebni avtomobili(!). Pri avtomobilili pri omejitvi 110 kmh napram 130 kmh zmanjšaš (teoretično) porabo za 40%, NOx emisije pa lahko celo za veliko več odstotkov.

Seveda največji problem pa so idioti v avtomobilih. Pa tisti, ki odstranjujejo katalizatorje pa počnejo chip tuning. Na tehničnih bi to bilo potrebno preverjat.
bleh

Invictus ::

Avenger je izjavil:


Lahko bi na eni strani zmanjšali in na drugi strani še povečali strošek registracije za avte glede na izpuste CO2, tako da bi se človek res vprašal ali rabi tako močan avto.

Saj so jo. Temu pravijo davek na luksus. Zato praktično v Sloveniji ne moreš več kupit mašine, večje od 3L.

Ampak nikjer ne piše, da večja kubatura pomeni tudi višjo porabo. Imajo močne mašine porabo in izpuste precej blizu tistih malih pizdecev ala Clio in ostala banda...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

sejmon ::

na tehničnih ne moreš preverjat dpf ali povečane moči....

Formula 1 ::

Ah ja omejitve za avtomobile medtem, ko se mimo vijejo kolone zastarelih tovornjakov iz vzhoda, najbrž so zelo ekološki.

Aja pa če je to zaradi porabe, če kupim električen avto se potem lahko peljem 130 km/h ker ne bom nič bolj onesnaževal kot pa če vozim 110 km/h?

Utk ::

estons je izjavil:

zakaj bi obvoznica potem sploh še veljala kot avtocesta, če bo na celi omejitev 110 ali nižje in zakaj bi potem še potrebovali vinjete za voziti se po njej.


Zanimivo vprašanje - so mogoče to že kako argumentirali?

Kje v Sloveniji se pa lahko vozi 110 brez vinjete, pametnjakovica?

sejmon je izjavil:

na tehničnih ne moreš preverjat dpf ali povečane moči....

Lahko bi, ce bi hoteli. Ni treba merit moci, samo preveri se ali je racunalnik z uradnim softwarom ali ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mikhaair ::

Tovornjaki naj bi manj onesnazevali, zaradi sistemov ciscenja (adblue), vendar je seveda tu prisotno goljufanje saj adblue ni poceni. Vgrajuje se elektronika, ki sporoca napacne podatke sonde in tovornjak seveda lepo mocneje onesnazuje.

na primer en oglas je na bolhi:


AD BLUE , ADblue , SCR , NoX - DEAKTIVACIJA , ODSTRANITEV

Cena: Po dogovoru

AD BLUE , ADblue , SCR
NoX Sonda
Sistem za redukicjo dušikovih oksidov

Selective catalytic reduction (SCR)

Diesel exhaust fluid (DEF)

DEAKTIVACIJA na vozilih:
-Na vseh vozilih V.A,G. koncerna
- 16922 P204A Reductant Pressure Sensor Circuit
- 16938 P20BF Control Circuit for Reductant Heating 2
- 16931 P20B9 Control Circuit for Reductant Heating 1
- 16925 P203B Reductant Level Senor
- 16923 P205a Reductant Tank Temperature Sensor
-MAZDA CX7
-MERCEDES
-RENAULT
-VOLVO

Formula 1 ::

Na Renaultih bodo težko odstranili AdBlue ker ga nimajo.

mikhaair ::

Kakorkoli, baje ze cela evropa goljufa s tem. Clanek pa je bil v zadnji VIP reviji.

Spajky ::

Utk je izjavil:

..Kje v Sloveniji se pa lahko vozi 110 brez vinjete...
Vedno se najde kakšen kos poti brez radarjev, da se lahko malce zaturira v obrate in "spuca ventile" občasno :)) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

konspirator ::

Saj daš lahko 2 prestavi nižje in bodo visoki obrati tudi pri 50/70/90 kmh, če imaš preveč mestne vožnje, ki najbolj uničuje motor.
--

Zgodovina sprememb…

Grey ::

To je še premalo...bi moralo veljati po celi Sloveniji na avtocestah.

jest10 ::

Za zagrete podpornike omejitev pa bo veljalo 50km/h. Da bodo še bolj prispevali k čistemu okolju. Sej ste za ane?

Phantomeye ::

Avenger je izjavil:

RedDrake je izjavil:


Btw, če bi bila omejitev po avtocestah recimo 90, bi bila pretočnost izjemno višja, prav tako bi se število nesreč izjemno zmanjšalo.


A to je trolanje?

2015
Nemčija: 43 mrtvih na 1M prebivalcev
Avstrija: 56 mrtvih na 1M prebivalcev
Slovenija: 60 mrtvih na 1M prebivalcev

Ne vem kaj lahko potegnemo iz tega, recimo to da omejitve na avtocestah nimajo pravega vpliva, ali pa imajo morda negativnega, na število nesreč s smrtnim izidom?


jap, te razlike niso stat. značilne.

jype ::

jest10> Za zagrete podpornike omejitev pa bo veljalo 50km/h. Da bodo še bolj prispevali k čistemu okolju. Sej ste za ane?

Smo, ker na biciklu merilnik hitrosti ni del obvezne opreme in torej ni treba spoštovati omejitev.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

energetik ::

Avenger je izjavil:

Lahko bi na eni strani zmanjšali in na drugi strani še povečali strošek registracije za avte glede na izpuste CO2, tako da bi se človek res vprašal ali rabi tako močan avto.
Ajoj. Kaj ima veze moč motorja z izpusti? Izpusti so praktično direktno povezani s porabo goriva na km. Ne pa na moč motorja. Če boš vozil s 100 ali 200kW mašino pri istih 130 km/h, bo poraba zelo podobna, prav tako izpusti.
In ni treba nobene hude študije - jasno je, da je poraba pri 100km/h precej manjša kot pri 130km/h, kar lahko preveri vsak z BC.

jernejl ::

Izpusti so praktično direktno povezani s porabo goriva na km

... in številom prevoženih kilometrov.

energetik ::

Seveda. Zato je pa glupo, da mora lastnik kakega Američana z 6,0 mašino plačevati ogromne dajatve, pri čemer morda naredi 2000km/leto in odda emisij morda 10x/manj kot nekdo s 1,0 mašino, ki naredi 50Mm/leto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

RejZoR ::

Kera neumnost. Dejmo na 50km/h na avtocestah, da bomo bolj "eko". Namesto takih neumnosti naj raje omejijo folk, ki kupuje bedaste orjaške kvazi terence za po mestu...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Oberyn ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Pejte se malo peljat po ljubljanski obvoznici, pa boste videli, da lahko samo po južnem delu pelješ 130 in to že lep čas. Čemu potem panika?
Bolj me muči vprašanje, zakaj bi obvoznica potem sploh še veljala kot avtocesta, če bo na celi omejitev 110 ali nižje in zakaj bi potem še potrebovali vinjete za voziti se po njej.

Samo del ljubljanske obvoznice (v glavnem južna stran) je avtocesta, ostalo je hitra cesta. To lahko vidiš na tablicah z oznako odseka, ki so na vsakih 500 m. Avtocesta ima zelene, hitra cesta (H3) pa modre. Hitre ceste niso avtoceste in niso bile nikoli cestninjene - do uvedbe vinjete. Takrat so se nenadoma brez napovedi in javne razprave pojavile med cestami, ki se cestninijo. Bolj naj te muči vprašanje, zakaj zaradi tega ni šel nihče pred zid.

SimplyMiha ::

Dajmo raje 30 km/h.

SeMiNeSanja ::

SimplyMiha je izjavil:

Dajmo raje 30 km/h.

Jaz se še spomnim, kako sem z mulci kolesaril po avtocesti do Domžal pa nazaj.
Je bilo prav luštno.

SeMiNeSanja ::

Oberyn je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Pejte se malo peljat po ljubljanski obvoznici, pa boste videli, da lahko samo po južnem delu pelješ 130 in to že lep čas. Čemu potem panika?
Bolj me muči vprašanje, zakaj bi obvoznica potem sploh še veljala kot avtocesta, če bo na celi omejitev 110 ali nižje in zakaj bi potem še potrebovali vinjete za voziti se po njej.

Samo del ljubljanske obvoznice (v glavnem južna stran) je avtocesta, ostalo je hitra cesta. To lahko vidiš na tablicah z oznako odseka, ki so na vsakih 500 m. Avtocesta ima zelene, hitra cesta (H3) pa modre. Hitre ceste niso avtoceste in niso bile nikoli cestninjene - do uvedbe vinjete. Takrat so se nenadoma brez napovedi in javne razprave pojavile med cestami, ki se cestninijo. Bolj naj te muči vprašanje, zakaj zaradi tega ni šel nihče pred zid.

Kar je bilo, je bilo, tega ne moremo več spremeniti.
Ampak če je po novem lahko tisti Koperski tunel izvzet iz vinjetnega sistema, potem se za ceno nižje hitrosti spet odpira možnost argumentirane debate na to tematiko. In to ne samo v Ljubljani.

Po moje, bi marsikdo pristal tudi na hitrost 90, če bi se potem lahko vozil po tistem odseku brez vinjete.

Zgodovina sprememb…

bbbbbb2015 ::

onitam je izjavil:

Tovornjaki (je res da novejši) imajo v realnih pogojih veliko manjše količine emisij kot osebni avtomobili(!). Pri avtomobilili pri omejitvi 110 kmh napram 130 kmh zmanjšaš (teoretično) porabo za 40%, NOx emisije pa lahko celo za veliko več odstotkov.


Ne serji ga. Avto ima med 1,5 do 3,0 litrski motor, potroši med 4 in 7 L/100km in ima okrog 105KM, kamion ima med 400KM in 600KM in vozi polno naložen (če se le da).
To enkrat moraš biti v zastoju, z okni dol, pa da kamion poleg tebe zaštarta. Najlepši Iveco Stralis - to si v dimu tak, da ne moreš verjeti.

Da ti vidiš to svežino od izpuhov.

Pa tudi kamioni najbolj ceste uničujejo. Sploh tisti, ki se osnih obremenitev ne držijo in nabašejo namesto 24 ton 30 in še več, če se le da. To na enih vidiš, da je cel šleper upognjen od teže. Euro 6 (ali kaj pač) - kamion nov. Nabasan pa do konca.

Kako bo to manj onesnaževalo?

kunigunda ::

Nasi pametnjakovici so verjetno prebrali kake ameriske studije, kjer je zrak 3x bolj onesnazen kot v evropi.
v yugi so avtomobili bolj svinjali kot danasnji, z modernejso tehnologijo bi pa zmanjsevali hitrost.
Bull shit, bodisi kaksen lobi zadi, al pa zasluzkarji (ce ne drugi, bojo policaji :)

GrimReaper ::

Spajky je izjavil:

Utk je izjavil:

..Kje v Sloveniji se pa lahko vozi 110 brez vinjete...
Vedno se najde kakšen kos poti brez radarjev, da se lahko malce zaturira v obrate in "spuca ventile" občasno :)) ...

Eh, v nedeljo proti Podljubelju sem vozil skoraj kot na progi, še v 4. sem prišel ene 3x do 150.
Ventile pa itak pucam vsak dan proti šihtu čez dolino in nazaj, ampak ta cesta ne omogoča takih hitrosti, nekje 110 z vmesnimi vložki 130.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

poweroff ::

To, da gre za skrb za okolje je navadna laž.

Tukaj bomo zmanjševali omejitev hitrosti, da se malenkost zmanjša izpuste, po drugi strani smo pa zgradili pošastno drag in iz stališča okolja katastrofalen TEŠ6, pa nikome ništa.

Ne nasedat ceneni propagandi.

Ko bo TEŠ6 porušen do tal, "šaleškarji" in njihovi pajdaši pa pozaprti, se lahko začnemo pogovarjat o omejitvah hitrosti. Takrat lahko tudi na 60 zaradi mene.
sudo poweroff

energetik ::

Mešaš hruška in jabolke. Zakaj naj bi bil TEŠ6 za okolje katastrofalen? Poleg tega TEŠ6 rabimo, vsi. Elektrika ne raste na drevesu.
Po drugi strani pa bodo tudi pri 110km/h prav vsi prišli na cilj, vendar z manjšimi emisijami. S tem da pri prometu to pomeni tudi z manj NOx, PMji, ki so velika svinjarija. In za te ima TEŠ prav dobre filtre.

Invictus ::

energetik je izjavil:

Mešaš hruška in jabolke. Zakaj naj bi bil TEŠ6 za okolje katastrofalen? Poleg tega TEŠ6 rabimo, vsi. Elektrika ne raste na drevesu.
Po drugi strani pa bodo tudi pri 110km/h prav vsi prišli na cilj, vendar z manjšimi emisijami. S tem da pri prometu to pomeni tudi z manj NOx, PMji, ki so velika svinjarija. In za te ima TEŠ prav dobre filtre.

Ne nakladaj.

TEŠ6 je finančno nevzdržen projekt, ki ga bomo preplačevali davkoplačevaci.

Osnova je bila nekoč visoka cena elektrike in blazne zaloge premoga v Velenju (ki jih nismo nikoli videli), nek famozen uvoz premoga iz Indonezije, danes temu ni več tako.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

poweroff ::

TEŠ6 je čista izguba. Ne samo, da je projekt predrag, vsakodnevno tudi tolče čisto ekonomsko izgubo. Pri tem pa sploh nismo upoštevali stroškov obremenitev okolja. Tisti filtri so že fajn, kaj pa ostalo?

Poleg tega je zacementiral razvoj energetike za naslednjih nekaj desetletij - namesto, da bi šli na čistejše in ekonomsko bolj ugodne vire, smo se odločili za korupcijo in svinjarijo.

Kakršnokoli flancanje o skrbi za okolje je zato navadno licemerstvo dokler bodo taki projekti obstajali.
sudo poweroff

joze67 ::

Oberyn je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Pejte se malo peljat po ljubljanski obvoznici, pa boste videli, da lahko samo po južnem delu pelješ 130 in to že lep čas. Čemu potem panika?
Bolj me muči vprašanje, zakaj bi obvoznica potem sploh še veljala kot avtocesta, če bo na celi omejitev 110 ali nižje in zakaj bi potem še potrebovali vinjete za voziti se po njej.

Samo del ljubljanske obvoznice (v glavnem južna stran) je avtocesta, ostalo je hitra cesta. To lahko vidiš na tablicah z oznako odseka, ki so na vsakih 500 m. Avtocesta ima zelene, hitra cesta (H3) pa modre. Hitre ceste niso avtoceste in niso bile nikoli cestninjene - do uvedbe vinjete. Takrat so se nenadoma brez napovedi in javne razprave pojavile med cestami, ki se cestninijo. Bolj naj te muči vprašanje, zakaj zaradi tega ni šel nihče pred zid.

Mislim, da so bile vse ceste v upravljanju DARS vedno vinjetne - cestninjene in so bile ustrezno naštete v dokumentaciji. Torej celoten obroč okoli Ljubljane. Ni pa bila, in še danes ni, cestninjena cesta od rondoja Tomačevo do Brnčičeve. Ki je sedaj modra AC in torej tudi odgovor na vprašanje, kje se da v Sloveniji brez cesnine voziti 110 km/h.

Mehmed ::

Pomoje bi pa lahko delovalo.
Folk bo masovno besnel na netu, iskal izgovore, druge krivce, boljse izracune pa pogojeval drzavi kaj mora prej zrihtat.
Ves ta cas ki ga zabijejo gor ne bodo zunaj nabijali izpuhov.

energetik ::

Invictus je izjavil:

energetik je izjavil:

Mešaš hruška in jabolke. Zakaj naj bi bil TEŠ6 za okolje katastrofalen? Poleg tega TEŠ6 rabimo, vsi. Elektrika ne raste na drevesu.
Po drugi strani pa bodo tudi pri 110km/h prav vsi prišli na cilj, vendar z manjšimi emisijami. S tem da pri prometu to pomeni tudi z manj NOx, PMji, ki so velika svinjarija. In za te ima TEŠ prav dobre filtre.

Ne nakladaj.

TEŠ6 je finančno nevzdržen projekt, ki ga bomo preplačevali davkoplačevaci.

Osnova je bila nekoč visoka cena elektrike in blazne zaloge premoga v Velenju (ki jih nismo nikoli videli), nek famozen uvoz premoga iz Indonezije, danes temu ni več tako.
Nisem prav nič pisal o financah, samo o emisijah.

SimplyMiha ::

Če so emisije problem... Ali bo promet omejen tudi za električna vozila?

Invictus ::

energetik je izjavil:

Nisem prav nič pisal o financah, samo o emisijah.

TEŠ6 nima problemov z emisijami?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

energetik ::

http://www.okolje.info/?link=dbViewTesV...

Primerjaj z LJ. Koncentracije onesnaževal so bile npr. januarja višje v LJ kot v Šoštanju.
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Omejitve hitrosti na AC - anketa (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19824409 (19842) solatko

Peticija PROTI novim omejitvam 130 -> 110; 110 -> 90!

Oddelek: Na cesti
394795 (3862) Mavrik
»

Zakaj ljubljanska severna obvoznica ni avtocesta? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6713697 (11135) msjr
»

Avtošola CPP test (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8518259 (15328) terezijslo
»

Predlog EU: Želijo omejiti hitrost na AC na 115 km/h (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27666806 (62216) Glugy

Več podobnih tem