» »

Nove omejitve: s 130km/h na 110 ali 90!

Nove omejitve: s 130km/h na 110 ali 90!

1 2
3
4

Invictus ::

Problem je, ker to v Ljubljani ne bo zmanjšalo onesnaženja, ker potem vsi zavijejo v center in se tam vozijo 20 minut do službe.

Kjer svinjajo pri 10km/h...

Da ne govorim še o navadnih kuriščih na drva...

Tako da je to zmanjšanje brzine navaden eko bullshit.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

energetik ::

Kurišča na drva so itak svoja zgodba. Še bolj svinjska od dizlov, večina.

Aston_11 ::

Sami ekološki puristi, kdo bi si mislil. Grem zakurit eno plastično vrečko. Alarmiratje posebene enote.

Aja, pa resnična zgodba za puriste.
Je en mulc imel pred blokom vžganega frčkota. Tip iz bloka je klical 112. Prileteli so od policajev vsi, aktivirali civilno zaščito, tudi helikopter je bil aktiviran in je priletel. Ko so videli, zakaj....
Koga so štrafali, ne vem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

Mehmed ::

Cool story bro

Galaxy ::

Eto, sem ustvaril PETICIJO proti temu. Skupaj smo močnejši! :D


https://www.pravapeticija.com/proti_zma...

PODPIŠI PROTI NEUMNOSTIM!

GupeM ::

Oberyn je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Pejte se malo peljat po ljubljanski obvoznici, pa boste videli, da lahko samo po južnem delu pelješ 130 in to že lep čas. Čemu potem panika?
Bolj me muči vprašanje, zakaj bi obvoznica potem sploh še veljala kot avtocesta, če bo na celi omejitev 110 ali nižje in zakaj bi potem še potrebovali vinjete za voziti se po njej.

Samo del ljubljanske obvoznice (v glavnem južna stran) je avtocesta, ostalo je hitra cesta. To lahko vidiš na tablicah z oznako odseka, ki so na vsakih 500 m. Avtocesta ima zelene, hitra cesta (H3) pa modre. Hitre ceste niso avtoceste in niso bile nikoli cestninjene - do uvedbe vinjete. Takrat so se nenadoma brez napovedi in javne razprave pojavile med cestami, ki se cestninijo. Bolj naj te muči vprašanje, zakaj zaradi tega ni šel nihče pred zid.

Če se ne motim, je samo severni del obvoznice hitra cesta. Zahodni, vzhodni in južni del pa so avtocesta. Vendar... Zahodni del je tako kratek, da ni omembe vreden, vzhodni del pa je uradno avtocesta, ki pa ima od razcepa Malence skozi predor Golovec omejitev 80km/h, skozi pokriti vkop Strmec 100km/h, nato je nekaj malega (od Strmeca do izvoza Ljubljana - vzhod) 130km/h, od izvoza Lj-vzhod naprej pa je omejitev 100km/h vse do konca obvoznice, oz. do razcepa Zadobrova. Torej je še počasnejša kot severna hitra cesta, čeprav je uradno avtocesta. Kakorkoli ... Predlog je v vsakem primeru neumen.

jype ::

Galaxy> PODPIŠI PROTI NEUMNOSTIM!

Ne, ne bom, ker se strinjam, da bi morala biti omejitev hitrosti nižja. Osebno vozilo pusti doma.

Markus386 ::

jype je izjavil:

Markus386> Že, ampak ne na račun oviranja avtomobilov (to kar naši politiki radi počnejo).

Seveda na račun oviranja avtomobilov. Koga pa? Zakaj bi se sploh katerikoli egoist odločil za karkoli drugega, če lahko vedno izbere osebno vozilo, če ne zato, ker na cilj z njim praktično ne more?

Če avtobus potrebuje 10 minut, osebno vozilo pa 45 minut, potem je jasno, da se bo manj ljudi odločilo za drugo opcijo. V vseh ostalih primerih se bodo odločili zanjo, ker jim onesnaženost zraka ne predstavlja otipljive grožnje.


Vidiš, zaradi takih kot ti, je trump zmagal.

Pot iz nove gorice v lj (start danes ob 6.11) zjutraj traja 4(!!) ure (sicer pa dobre 3). Za razdaljo 100km (toliko z avtom, vlak ge pač pametno čez jesenice, ker je tam "najbolje")! Cena karte je 9.56 eur na osebo.
Torej je tvoja rešitev podaljšat čas potovanja z avtom za 3 ure (obvezen postanek na ravbarkomandi? omejitev 30kmh?). Tudi z največjimi poletnimi zastoji je pot z avtom še vedno hitrejša in v mnogo primerih cenejša.

Prava rešitev bi bila narediti hiter vlak, kjer pot traja recimo 30 minut, ali pa 45, ali pa tudi eno uro, pa karto, ki je cenejša od goriva za avto (torej cenejša karta, ne dražje gorivo), pa ponudit free wifi na vlaku, pa vtičnice za laptope (saj veš, kot v razvitih državah), pa se bodo ljudje peljali z vlaki.

Takšno stanje, kot je sedaj, kjer so avtobusne povezave obupne (tako proge, kot čas vožnje, kljub dedicated BUS pasovom na vpadnicah), in cene take, da je dejansko ceneje z avtom, da o urniku in gužvi ne govorimo, pač ne gre. Ljubljani manjka vsaj ena ali dve krožni progi (ob trasi obvoznice in recimo ob notranjem ringu), bolj pogoste vožnje (manj gužve, manj čakanja) in po možnosti vožnje vsak dan (da ni pol naselij ob nedeljah skoraj odrezanih od ostanka mesta.

Aston_11 ::

Markus386 je izjavil:

in cene take, da je dejansko ceneje z avtom,
Utemelji na konkretnem primeru. Thx.

Invictus ::

Markus386 je izjavil:


Pot iz nove gorice v lj (start danes ob 6.11) zjutraj traja 4(!!) ure (sicer pa dobre 3). Za razdaljo 100km (toliko z avtom, vlak ge pač pametno čez jesenice, ker je tam "najbolje")! Cena karte je 9.56 eur na osebo.
Torej je tvoja rešitev podaljšat čas potovanja z avtom za 3 ure (obvezen postanek na ravbarkomandi? omejitev 30kmh?). Tudi z največjimi poletnimi zastoji je pot z avtom še vedno hitrejša in v mnogo primerih cenejša.

Prava rešitev bi bila narediti hiter vlak, kjer pot traja recimo 30 minut, ali pa 45, ali pa tudi eno uro, pa karto, ki je cenejša od goriva za avto (torej cenejša karta, ne dražje gorivo), pa ponudit free wifi na vlaku, pa vtičnice za laptope (saj veš, kot v razvitih državah), pa se bodo ljudje peljali z vlaki.

Saj ti ni treba drlati v Ljubljani. Lahko delaš v Novi gorici ... Ali pa Italiji ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

onitam ::

bbbbbb2015 je izjavil:

onitam je izjavil:

Tovornjaki (je res da novejši) imajo v realnih pogojih veliko manjše količine emisij kot osebni avtomobili(!). Pri avtomobilili pri omejitvi 110 kmh napram 130 kmh zmanjšaš (teoretično) porabo za 40%, NOx emisije pa lahko celo za veliko več odstotkov.


Ne serji ga. Avto ima med 1,5 do 3,0 litrski motor, potroši med 4 in 7 L/100km in ima okrog 105KM, kamion ima med 400KM in 600KM in vozi polno naložen (če se le da).


Pardon. Sem mislil na ''nevarne emisije''. CO2 seveda tovornjak proizvede veliko več, ampak to ne povzroča lokalne onesnaženosti. Težavni so trdi delci, NOx in pa HC. HC so že zdavnaj dobro urejeni, za trde delce imaš filtre, preostanejo NOx, ki jih pa imaš v osebnem avtomobilu veliko več, ker imaš relativno veliko moči na majhne kubature in to pomeni večje temperature izgorevanja. To ni težava le dizlov, ampak tudi bencinarji z direktnim vbrizgom imajo enake težave. Pa na sploh motori tovornjakov izgorevajo učinkoviteje in čisteje.
bleh

jernejl ::

pa ponudit free wifi na vlaku

Marsikje ob progi ni niti GSM signala.

Saj ti ni treba drlati v Ljubljani. Lahko delaš v Novi gorici ... Ali pa Italiji ...

Ampak zakaj bi potem Ljubljana sploh še morala obstajati...

zavajon ::

Markus386 je izjavil:


Vidiš, zaradi takih kot ti, je trump zmagal.

Pot iz nove gorice v lj (start danes ob 6.11) zjutraj traja 4(!!) ure (sicer pa dobre 3). Za razdaljo 100km (toliko z avtom, vlak ge pač pametno čez jesenice, ker je tam "najbolje")! Cena karte je 9.56 eur na osebo.
Torej je tvoja rešitev podaljšat čas potovanja z avtom za 3 ure (obvezen postanek na ravbarkomandi? omejitev 30kmh?). Tudi z največjimi poletnimi zastoji je pot z avtom še vedno hitrejša in v mnogo primerih cenejša.

Prava rešitev bi bila narediti hiter vlak, kjer pot traja recimo 30 minut, ali pa 45, ali pa tudi eno uro, pa karto, ki je cenejša od goriva za avto (torej cenejša karta, ne dražje gorivo), pa ponudit free wifi na vlaku, pa vtičnice za laptope (saj veš, kot v razvitih državah), pa se bodo ljudje peljali z vlaki.

Takšno stanje, kot je sedaj, kjer so avtobusne povezave obupne (tako proge, kot čas vožnje, kljub dedicated BUS pasovom na vpadnicah), in cene take, da je dejansko ceneje z avtom, da o urniku in gužvi ne govorimo, pač ne gre. Ljubljani manjka vsaj ena ali dve krožni progi (ob trasi obvoznice in recimo ob notranjem ringu), bolj pogoste vožnje (manj gužve, manj čakanja) in po možnosti vožnje vsak dan (da ni pol naselij ob nedeljah skoraj odrezanih od ostanka mesta.


Prava rešitev bi bila ukinitev povračila stroškov za prevoz na delo, pa bi se omenjeni gospod preselil v Ljubljano ali poiskal službo v Gorici.

Dodatna opcija: denar od povračila potnih stroškov prenesti v javni prevoz, pa bi lahko kupili vlake s free wi-fi, vtičnicami za laptope, lounge muziko itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zavajon ()

GupeM ::

Od doma do Lj, cena karte 5,6€ v eno smer (49 km). Poleg tega imam do najbližje postaje nekje 3 km (vsaj 35-40 minut peš hoje). Prištej še vožnjo nazaj domov, in pridemo na 11,2€. Čas vožnje 1:10 v eno smer (piše na voznem redu, realno 1:15 - 1:20). Mesečna delavska vozovnica 179,20€. V Lj od glavne AP do službe še dober kilometer (15 minut).

Z avtom s porabo 5 l/100 km torej porabiš za gorivo približno 12€. Tako porabo, kot ceno goriva sem rahlo zaokrožil navzgor. Voziš se 45 minut v eno smer. Mesečni strošek za gorivo torej znese 264 €. Zraven nisem upošteval cene avtomobila, registracije, vinjete ipd., ker bi ta strošek tako ali tako imel. Moral bi pa upoštevati ostale stroške, ki se pojavijo zaradi več kilometrine (amortizacija).

Suma sumarum:
Avtobus -> avto (cena)
Na eno vožnjo: 11,2€ -> 12€ + amortizacija
Na mesec: 179,20€ -> 264€ + amortizacija
Na leto: 2150,40€ -> 3168€ + amortizacija

Avtobus -> avto (čas brez upoštevanja čakanja na avtobus)
Na eno vožnjo: (1:15 + 0:30 + 0:15) * 2 = 4:00 -> 0:45 * 2 = 1:30
Na mesec: 88h -> 33h
Na leto: 1056h -> 396h

Polega naštetih stvari si z avtom veliko bolj fleksibilen, po službi lahko greš v trgovino in brez problema prepelješ vse domov in kljub obisku trgovine prideš domov prej ali približno takrat, kot če bi šel z avtobusom. Tudi, če moraš delati nadure, ni problema s prevozom.

Rajši dam nekaj denarja več, in imam zato tudi nekaj prostega časa, ali pa lahko delam kaj drugega, kar mi prinese razliko v denarju, ki jo izgubim, če se vozim z avtom.

Spxy ::

GupeM je izjavil:

Od doma do Lj, cena karte 5,6EUR v eno smer (49 km). Poleg tega imam do najbližje postaje nekje 3 km (vsaj 35-40 minut peš hoje). Prištej še vožnjo nazaj domov, in pridemo na 11,2EUR. Čas vožnje 1:10 v eno smer (piše na voznem redu, realno 1:15 - 1:20). Mesečna delavska vozovnica 179,20EUR. V Lj od glavne AP do službe še dober kilometer (15 minut).

Z avtom s porabo 5 l/100 km torej porabiš za gorivo približno 12EUR. Tako porabo, kot ceno goriva sem rahlo zaokrožil navzgor. Voziš se 45 minut v eno smer. Mesečni strošek za gorivo torej znese 264 EUR. Zraven nisem upošteval cene avtomobila, registracije, vinjete ipd., ker bi ta strošek tako ali tako imel. Moral bi pa upoštevati ostale stroške, ki se pojavijo zaradi več kilometrine (amortizacija).

Suma sumarum:
Avtobus -> avto (cena)
Na eno vožnjo: 11,2EUR -> 12EUR + amortizacija
Na mesec: 179,20EUR -> 264EUR + amortizacija
Na leto: 2150,40EUR -> 3168EUR + amortizacija

Avtobus -> avto (čas brez upoštevanja čakanja na avtobus)
Na eno vožnjo: (1:15 + 0:30 + 0:15) * 2 = 4:00 -> 0:45 * 2 = 1:30
Na mesec: 88h -> 33h
Na leto: 1056h -> 396h

Polega naštetih stvari si z avtom veliko bolj fleksibilen, po službi lahko greš v trgovino in brez problema prepelješ vse domov in kljub obisku trgovine prideš domov prej ali približno takrat, kot če bi šel z avtobusom. Tudi, če moraš delati nadure, ni problema s prevozom.

Rajši dam nekaj denarja več, in imam zato tudi nekaj prostega časa, ali pa lahko delam kaj drugega, kar mi prinese razliko v denarju, ki jo izgubim, če se vozim z avtom.


Če pa na tej isti relaciji voziš še kakega kolega in si delita stroške ali pa občasno zapelješ koga iz prevozi.org pa je vožnja z avtom skorajda upravičena :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Spxy ()

jernejl ::

GupeM je izjavil:

Suma sumarum:
Avtobus -> avto (cena)
Na eno vožnjo: 11,2EUR -> 12EUR + amortizacija
Na mesec: 179,20EUR -> 264EUR + amortizacija
Na leto: 2150,40EUR -> 3168EUR + amortizacija

Avtobus -> avto (čas brez upoštevanja čakanja na avtobus)
Na eno vožnjo: (1:15 + 0:30 + 0:15) * 2 = 4:00 -> 0:45 * 2 = 1:30
Na mesec: 88h -> 33h
Na leto: 1056h -> 396h

Če si poceni avtomehanik, katerega delovna ura je na trgu vredna 30EUR, potem ti ostane dovolj časa, da na leto zaslužiš še 20.000EUR zraven, če se voziš z avtom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

GupeM ::

@Spxy: Ja, sem hotel napisati še to, da se ta stošek sorazmerno zmanjšati s tem, da se skupaj vozita 2 ali več, pa sem pozabil. Na prevozi.org pa nisem pomislil.

Grey ::

Javni prevoz ni toliko problem kot je problem optimizacija le tega. Dokler ustavlja vlak v vsaki Spodnji Dupljini potem bo čas ekstremno dolg. 4 ure s primorske? Čudno, da ni samomorov na tej trasi. Če bi bile maksimalno dve postaje na progah od skrajnih ekstremov na Primorskem, Dolenjskem, štajerskem in gorenjskem do Ljubljane bi bilo precej bolj smiselno in optimalno. Se pravi parkirišča stila Parkiraj in Javiraj kot jih imajo v Ljubljanskem LPP, bi rabila tudi SŽ. Stvar rešena.

Kar se pa tiče znižanja, podpiram. Podpišem Anti-Peticijo. Visoka delta v hitrostih (ker nekateri pač morajo voziti 160 km/h) med levim in desnim pasom sploh ob prisotnosti tovornjakov, ki vozijo 90-110 km/h, je tisti povzorčitelj nesreč, ki ubija. Z znižanjem delte med levim in desnim pasom bo promet bolj tekoč (ker se semaforji ne bodo tako hitro zabasali), manj kaotičen (ker vsi vozijo skoraj enako) in bolj ekološki (ker vsi vozijo približno enako s kontantno hitrostjo).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

Spxy ::

Grey je izjavil:

Javni prevoz ni toliko problem kot je problem optimizacija le tega.


Oprosti ampak meni to izgleda kot problem.

Grey ::

Spxy je izjavil:

Grey je izjavil:

Javni prevoz ni toliko problem kot je problem optimizacija le tega.


Oprosti ampak meni to izgleda kot problem.

Nisi razumel, javni prevoz ni problem. Problem je, kako je trenutno optimiziran. Vse to se da takorekoč čez noč popraviti. Odgovorni, ki so zadolženi za planiranje tras, se staknejo skupaj in rečejo Od jutri naprej ne ustavljamo tu, tu, tu in tu in izdajo dekret. Od občine kupijo zemljišča okoli železniških postaj, na katerih se bodo še ustavljali. Postavijo parkirišča za Park&Ride. Občine med seboj lahko uredijo in uskladijo lokalni prevoz in s tem optimiziraš čas in stroške prevoza ljudi iz daljnih krajev. Samo ljudi, ki so dovolj sposobni in motivirani za realiziranje tega, moraš imeti in se stvari lahko ZELO HITRO uredijo.

kunigunda ::

jype je izjavil:

Galaxy> PODPIŠI PROTI NEUMNOSTIM!

Ne, ne bom, ker se strinjam, da bi morala biti omejitev hitrosti nižja. Osebno vozilo pusti doma.

Na cesti ki je narjena kot A/C (2+1) ? Kolk, 60 bi blo ok ? Se severno bi mogl na 130 dat, pa bi blo manj guzv

Grey ::

kunigunda je izjavil:

jype je izjavil:

Galaxy> PODPIŠI PROTI NEUMNOSTIM!

Ne, ne bom, ker se strinjam, da bi morala biti omejitev hitrosti nižja. Osebno vozilo pusti doma.

Na cesti ki je narjena kot A/C (2+1) ? Kolk, 60 bi blo ok ? Se severno bi mogl na 130 dat, pa bi blo manj guzv

In kaj bi ti s svojimi 130 km/h naredil pred steno avtomobilov, ki čakajo na izhodih z obvoznice ali pa na krožišču? Se teleportiral čez kot Back to the Future? Se zabil in jih odrinil stran?
Ljudje očitno ne razumete konceptov hitrosti informacij in ozkih grl? Na izhodih s hitrih asfaltiranih površin so semaforji. Semaforji delujejo samo z določeno frekvenco. In ta frekvenca delovanja semaforjev ter omejitev hitrosti znotraj območja, ki je od hitrih asfaltiranih površin segregirano s temi semaforji določa, kakšen je koeficient potencialne gužve. Se pravi imaš toliko in toliko Hz s katerimi se dogaja požiranje prometa skozi semaforje v notranjost. Zdej, stvari se da optimizirat, ampak samo in samo, če so ljudje pripravljeni napraviti mentalni preskok v svojih glavah. Glede na to, da silite z višjimi hitrostmi in skoraj dnevno prekoračujete dovoljenih 130 km/h na 160 km/h in več...realne možnosti za mentalni preskok skorajda ne vidim. Več sreče prihodnjič...ko bodo samovozeči avtomobili na cestah...

Kaj bo boljše za bottleneck in tekoče pretakanje informacij, računalničarji? Če se hitrost avtomobilov dvigne ali če se hitrost avtomobilov spusti? To je vprašanje za 1 letnik srednje šole računalništva...

r3dkv1c4 ::

Vidiš, zaradi takih kot ti, je trump zmagal.


Koji kurac Donalda tlačiš v to temo?
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

techfreak :) ::

Grey je izjavil:

Javni prevoz ni toliko problem kot je problem optimizacija le tega. Dokler ustavlja vlak v vsaki Spodnji Dupljini potem bo čas ekstremno dolg. 4 ure s primorske? Čudno, da ni samomorov na tej trasi. Če bi bile maksimalno dve postaje na progah od skrajnih ekstremov na Primorskem, Dolenjskem, štajerskem in gorenjskem do Ljubljane bi bilo precej bolj smiselno in optimalno. Se pravi parkirišča stila Parkiraj in Javiraj kot jih imajo v Ljubljanskem LPP, bi rabila tudi SŽ. Stvar rešena.

ICS iz Ljubljana do Maribor, ki vmes stoji se na 3 postajah (in s tem porabi 7 minut), potrebuje 2 uri in 1 minuto.
Google Maps oceni pot z avtom na 1 uro in 22 minut.

Tako da samo ustavljanje ni glavni problem. Prav tako lahko z avtom prides od iz lokacije X v Ljubljani na lokacijo Y v Maribor direktno, pri vlaku pa moras se hoditi preostanek poti oz. se peljati z avtobusom/taksijem, prav tako se pa moras pri javnem prometu drzati voznega reda in ne mores kar vedno iti kot bi zelel.

konspirator ::

poweroff je izjavil:

TEŠ6 je čista izguba. Ne samo, da je projekt predrag, vsakodnevno tudi tolče čisto ekonomsko izgubo. Pri tem pa sploh nismo upoštevali stroškov obremenitev okolja. Tisti filtri so že fajn, kaj pa ostalo?

Poleg tega je zacementiral razvoj energetike za naslednjih nekaj desetletij - namesto, da bi šli na čistejše in ekonomsko bolj ugodne vire, smo se odločili za korupcijo in svinjarijo.

Kakršnokoli flancanje o skrbi za okolje je zato navadno licemerstvo dokler bodo taki projekti obstajali.

In kateri so ti čistejši in ekonomsko bolj ugodni viri ?
HE, vetrne, sončne ? Upam da se hecaš.
--

Zgodovina sprememb…

Jupito ::

kunigunda je izjavil:

jype je izjavil:

Galaxy> PODPIŠI PROTI NEUMNOSTIM!

Ne, ne bom, ker se strinjam, da bi morala biti omejitev hitrosti nižja. Osebno vozilo pusti doma.

Na cesti ki je narjena kot A/C (2+1) ? Kolk, 60 bi blo ok ? Se severno bi mogl na 130 dat, pa bi blo manj guzv


To bi moralo do sedaj že biti jasno. Optimalna omejitev je... [drumroll]... bicikl! :))

Omejitev za bicikl je pa vožnja v opankih (strah jih bo spravil v red, strah pred odrgninami na petah) in prepoved pajkic (za več zračnega upora).
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!

issak ::

kunigunda je izjavil:

jype je izjavil:

Galaxy> PODPIŠI PROTI NEUMNOSTIM!

Ne, ne bom, ker se strinjam, da bi morala biti omejitev hitrosti nižja. Osebno vozilo pusti doma.

Na cesti ki je narjena kot A/C (2+1) ? Kolk, 60 bi blo ok ? Se severno bi mogl na 130 dat, pa bi blo manj guzv


zjutraj se na severni nemalokrat peljem v prvi, mislim da tu omejitev 110 ni težava...
Zastoje povzročajo tudi kamioni, ki več kot 90 itak ne morejo, se pravi če bi vsi vozili 90, bi bil promet tekoč, tako pa ker vozijo po levi 130, tisti ki želi kamion prehiteti pa 100, se promet na levem pasu upočasni na 100 in nastajajo zastoji zaradi fantomske nezgode. Pa tudi zato ker se potem tisti BMW iz levega pasu odloči zapustiti obvoznico in to stori čez 2 pasova, kar upočasni desni pas itd.

Jupito je izjavil:

kunigunda je izjavil:

jype je izjavil:

Galaxy> PODPIŠI PROTI NEUMNOSTIM!

Ne, ne bom, ker se strinjam, da bi morala biti omejitev hitrosti nižja. Osebno vozilo pusti doma.

Na cesti ki je narjena kot A/C (2+1) ? Kolk, 60 bi blo ok ? Se severno bi mogl na 130 dat, pa bi blo manj guzv


To bi moralo do sedaj že biti jasno. Optimalna omejitev je... [drumroll]... bicikl! :))

Omejitev za bicikl je pa vožnja v opankih (strah jih bo spravil v red, strah pred odrgninami na petah) in prepoved pajkic (za več zračnega upora).


Bicikel je super, ampak ni čisto za vsako relacijo. Ko sem delal v BTCju sem se vozil z biciklom po PSTju do šihta, to je bila milina, ampak v Trzin pa enostavno ni poti, da ne bi potreboval ene ure za vožnjo v eno smer. Žal bicikel ni odgovor na vse, pa si zelo želim se spet vozit na šiht z njim.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD6XX

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: issak ()

Scaramouche ::

Peticija bi morala biti da se od sedaj naprej delajo ceste z posebnimi pasovi za kolesa...
Seveda pa visoke davčne olajšave za elektro pogone..
Nabit davke za dizle!

Tisti ki ima avto ne bo šel nazaj na bus, to je smešno, isto velja za vlak, moramo iti naprej z zeleno tehnologijo..

Cervantes ::

Tako.
Vse omejit, vse prepovedat.
A pol se pa sprašujete, zakaj smo jugonostalgiki??!
Ker takrat smo bili SVOBODNI...
Kdor ima to srečo, da se sploh spomni.
:'(

Mehmed ::

Spxy je izjavil:

Zraven nisem upošteval cene avtomobila, registracije, vinjete ipd., ker bi ta strošek tako ali tako imel. Moral bi pa upoštevati ostale stroške, ki se pojavijo zaradi več kilometrine (amortizacija).

Predvsem upostevaj, ce bi rad tole apliciral na druge, da nimajo vsi parkinga v sluzbi. Kar je takoj lahko 500 vec na leto oz. pol ure na dan na racun zajebavanja s tem.

jype ::

Cervantes> Ker takrat smo bili SVOBODNI...

Yup, pa tašča je izbrala tako tablco, da je vsak dan vsaj en avto lahko vozu.

jype ::

ales85> @jype upam, da nisem prevec ignoranten ampak kam ciljas z izjavo, da drzava subvencionira osebni prevoz?
ales85> Ne bom nasteval kaj vse placujemo za uporabo avtomobila, ker sem preprican, da to ze ves.
ales85> PS: ni trol post :)

Gradi izrazito potratno infrastrukturo, ki je namenjena udobnejši uporabi motornega prometa, ki ga je posledično več, zato je treba graditi še več potratne infrastrukture, zato je motornega prometa še več.

Uporablja se zelo omejene vire: Prostor, čist zrak in tišino. Saniranje posledic naraščajoče intenzitete motornega prometa plača proračun, ne bencinski tolar.

jernejl ::

Posledice povečane produktivnosti zaradi učinkovitejšega in hitrega transporta prav tako posrka proračun.
Gospodarsko bi Slovenija gotovo precej napredovala, če bi se odločili vse ceste spremeniti v kolovoze.

jype ::

jernejl> Gospodarsko bi Slovenija gotovo precej napredovala, če bi se odločili vse ceste spremeniti v kolovoze.

Definitivno, ker bi transport potem potekal po bolj učinkovitih prometnih površinah.

Avenger ::

SimplyMiha je izjavil:

Če so emisije problem... Ali bo promet omejen tudi za električna vozila?


Hitrost želijo omejiti zaradi izpustov in zaradi hrupa, tako da v to padejo vsa vozila. Za koliko decibelov naj bi se potem stišal hrup, zaenkrat ni povedal nihče.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

zobnik ::

to blo pa super 110, ker bi lahko nekateri vozil tud samo 90-100km/h. Poraba bi bla tud samo kakih 5.5l....namesto 7l pri 130km/h

dexterboy ::

Nekdo je tukaj naredil stran s podpisom za peticijo. Do sedaj samo 12 podpisov?
Me ne čudi. Ali kdo kdaj SPLOH vpraša ljudi, ki se DEJANSKO vozijo vsak dan po teh cestah v službo in domov?
Bojim se, da ne. Zatorej je lahko biti pameten za druge.
Bi bilo najbolje celo SLO dati v cono 50/70 kmh, da ne bo prometnih nesreč?
24 kur objavi neko onesnaževanje, vi pa vsi padete na to foro?
Lepo vas prosim, ščepec zdrave kmečke pameti...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

BALIST4 ::

Ojoj, kdo hoče vozit 90-100 lahko gre tudi na vozni pas, ni treba kar omejiti na 110...

aiko ::

Tranzitne kamione bi morali dat na vlake, pa bi bilo en kup problemov rešenih.

krneki0001 ::

Dokler bomo vsak dan lahko na cestah gledali "50 odtenkov sive", se ne bo prav nič dosti spremenilo.

 50 odtenkov sive

50 odtenkov sive



SimplyMiha ::

To pa gledaš občinsko cesto. Ne zavajaj.

jype ::

aiko> Tranzitne kamione bi morali dat na vlake, pa bi bilo en kup problemov rešenih.

Najprej moraš zgraditi železnico, to je pa v Sloveniji prepovedano. Avtoceste, ki zahtevajo skoraj stokrat večji finančni vložek, onesnaženje s hrupom, izpusti in potrato prostora, so bistveno bolj smiselne.

M-XXXX ::

Avtoceste, ki zahtevajo skoraj stokrat večji finančni vložek, onesnaženje s hrupom, izpusti in potrato prostora, so bistveno bolj smiselne.

100x večji finančni vložek? Si slučajno iz kolesa padel?

Kolk je zdaj zadnja cena? Slaba miljarda za 27km? = cca 37 miljonov na kilometer. Pa najbrž lahko računamo še par 10% dodatka. Pa rečmo da ne.
Avtoceste imajo pa ceno cca 10miljonov/km.

Za faktor par 10x več prometa je avtocesta cca 4x cenejša.

Jap, 100x večji vložek so avtoceste....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

SimplyMiha ::

No, no, pusti jypeta, on ne zna brati...

aiko ::


Kolk je zdaj zadnja cena? Slaba miljarda za 27km? = cca 37 miljonov na kilometer. Pa najbrž lahko računamo še par 10% dodatka. Pa rečmo da ne.
Avtoceste imajo pa ceno cca 10miljonov/km.




Miljarda za 27km?? pa kaj to planirajo delat tračnice iz platine z diamantnimi nosilci ali kako?
Aja sorry, za moment sem pozabil da smo v sloveniji.
Torej 36 mio za podkupnine in mutne posle ter 1 mio za km železnice ali 9 mio za mutne posle ter 1 mio za avtocesto?

Kakor vidim se železnica definitivno bolj splača za politike (korist bi sicer imeli še vsi ostali).

Me prav zanima kakšno drogo jemljejo ljudje ki si upajo metat ven take cene. Bi jo tudi jaz probal LOL

M-XXXX ::

Saj prvotna cena je bila 1.4 miljarde:D

https://www.dnevnik.si/1042755832

krneki0001 ::

"Ljudje smo izumili cigarete brez nikotina, kavo brez kofeina, brezpilotna letala, ampak nikakor pa ne moremo izumiti vlade brez idiotov."


Vpraša tovarišica Janezka: "Janezek povej koliko sklonov ima Slovenščina?"
Janezek odločno: "Sedem!"
Učiteljica: "Janezek, si res prepričan?"
Janezek: "Seveda, sedmi je novi. Imenuje se podkupovalnik, vprašamo pa se, komu in koliko."

Zgodovina sprememb…

SimplyMiha ::

Nekako ne vidim, da bi bili edinstveni na svetu... Ni to lokalen pojav.

jype ::

M-XXXX> 100x večji finančni vložek? Si slučajno iz kolesa padel?

Ja, stokrat večji je. Kar primerjaj cene. 130 kilometrska Koralmbahn bo z 32km dolgim predorom vred stala manj kot 10 milijard evrov, s stroški za življensko dobo 100 let pa malo manj kot 15 milijard, gradnja bo pa traja od 2001 in bo zaključena do 2023, ko bo prevoz po njej stal predvidoma 8 evrov na potnika oziroma 1.5 evra na tono na kilometer.

Avtocesta Inntal, ki je podobno dolga, s podobno zahtevnim terenom, je stala več kot trikrat toliko v času od 1965 do 1990, ko je bila zgrajena do konca, zdaj pa vzdrževanje v povprečju letno stane okoli 3% cene, potrebne za izgradnjo. V sto letih je to še trikrat toliko, skupaj torej desetkrat toliko kot železnica, za prevoz po tej cesti pa potrebuješ še napravo, katere ceno lahko oceniš na 0.1 evra na potnika na kilometer oziroma slabih 15 evrov na tono tovora na kilometer, če se cene goriv ne spremenijo, kar cesto zopet podraži za faktor deset v primerjavi z železnico.

Pri tem do stroškov vplivov na okolje sploh še prišli nismo, pa so pri železnici tudi ti drastično nižji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

M-XXXX ::

Cene imaš zgoraj. Za drugi tir so cca 4x višja od avtoceste. V sloveniji.

Edini relevanten podatek. Zdaj pa poglej koliko let vzdrževanja dobiš če je cena vzdrževanja AC 3% letno? 100let.

I'll take it! Pa dejansko kakšen efekt, ne pa za 4 vlake na dan.

Uglavnem tako ali tako ni važno, omejitve sem cca 95% da ne bodo znižal (tako neumni menda tudi slovenski politiki niso). Ostalo je pa zgolj lapanje po forumu, ki nič ne bo spremenilo :)
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Omejitve hitrosti na AC - anketa (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19820739 (16172) solatko

Peticija PROTI novim omejitvam 130 -> 110; 110 -> 90!

Oddelek: Na cesti
394358 (3425) Mavrik
»

Zakaj ljubljanska severna obvoznica ni avtocesta? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6712683 (10121) msjr
»

Avtošola CPP test (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8517170 (14239) terezijslo
»

Predlog EU: Želijo omejiti hitrost na AC na 115 km/h (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27662768 (58178) Glugy

Več podobnih tem