Forum » Na cesti » Astra K 1.6T 200 - lučka za motor
Astra K 1.6T 200 - lučka za motor
Gr8t ::
Avto je 2017 letnik, ima komaj 15k km. 26.11.2019 sem se zjutraj zamudil in sem bil pozen na šiht (itak tolk da skoraj nemogoče da bi prišel tolk hitro, da šefu ne bi bilo treba popravit ur, štemplal sem se 2 minuti za mojo max uro) in sem ga res pritiskal, tako da sem 10 km naredil v 10 min, hitreje se praktično ne da. Res pa da tudi ni pela blokada, tam malo čez srednje obrate, ampak bolj kot motor je trpela turbina.
Potem grem popoldne tankat in se čez 500m pri pospeševanju v klanec v 4. pri 4000 rpm (120 km/h) prikaže opozorilo "Zmanjšana moč motorja" ter oranžna lučka za motor. Avtu se je zmanjšala moč tolk, da ne vem če je imel več kot 30KM. Nad 3000rpm se samo dvigajo obrati, gre pa res nikamor, ampak do 80km/h se prileze na 500m ravnini. Se pravi nekako tako da si v toku z ostalim prometom, čeprav v četrtek me je ena ženska še vedno malenkost ovirala in sem jo pred križiščem celo uspel prehitet.
Če se ustaviš in avto še enkrat zaženeš, spet deluje normalno, tako da nek problem to ni. Pa itak zame ne bi bilo slabo če bi avto vedno imel tako varnostno varovalko, da bi se navadil kdaj ga lahko začnem pritiskat, ker jaz ga velikokrat ko motor še ni povsem ogret.
Potem sem 29.11.2019 gledal na Youtube za ta problem (za to lučko, ne za limp mode) in je prva stvar, ki jo moraš preveriti, če imaš zaprt pokrov tanka. In sem ga res premalo zategnil, tolk da ni šlo čez tisti klik.
Potem mi je šel v limp mode še 2x, 4.12. sem ga enako pognal v klanec v 4. do 120 (po 8km, mogoče 2km prekmalu), 12.12. pa med prehitevanjem (po 4km, ampak samo okol 100 v 4.), seveda prehitevani ni popustil (takih psihičev sem v tej dolini srečal že nekje proti 50 v celi karieri, sploh taki kot je ta, ki pridejo brez ustavljanja na glavno cesto, sem ga gledal že 200m nazaj in vedel, da bo to naredil. Jaz vedno zaviram če me kdo prehiteva, že samo zaradi teh rabiš 200KM avto), ampak sem imel notri že vsaj 100 in s tem dovolj zaleta.
Torej kaj je z avtom lahko narobe, ne verjamem da se gre samo za tisti pokrov tanka. Na žalost sta se mi obe stvari pripetili na isti dan, ampak jaz ne bi rekel da bi šlo lahko karkoli narobe s turbino, ker verjetno ni narejena iz papirja, da enkrat malo pritisneš in je že konec. Vem pa da tak avto ni narejen za 10km vožnje, ampak jaz sem pričakoval da bo prišel do vsaj 100k km.
Podoben problem sem našel tukaj, ampak ta BMW je 2003 s 350k km:
https://www.bmwslo.com/topic/140440-200...
Pa ta 1.6T nima veze s tistim pokvarljivim 1.4T 125 in 150, bi moral biti OK motor, ravno zato sem ga vzel.
Potem grem popoldne tankat in se čez 500m pri pospeševanju v klanec v 4. pri 4000 rpm (120 km/h) prikaže opozorilo "Zmanjšana moč motorja" ter oranžna lučka za motor. Avtu se je zmanjšala moč tolk, da ne vem če je imel več kot 30KM. Nad 3000rpm se samo dvigajo obrati, gre pa res nikamor, ampak do 80km/h se prileze na 500m ravnini. Se pravi nekako tako da si v toku z ostalim prometom, čeprav v četrtek me je ena ženska še vedno malenkost ovirala in sem jo pred križiščem celo uspel prehitet.
Če se ustaviš in avto še enkrat zaženeš, spet deluje normalno, tako da nek problem to ni. Pa itak zame ne bi bilo slabo če bi avto vedno imel tako varnostno varovalko, da bi se navadil kdaj ga lahko začnem pritiskat, ker jaz ga velikokrat ko motor še ni povsem ogret.
Potem sem 29.11.2019 gledal na Youtube za ta problem (za to lučko, ne za limp mode) in je prva stvar, ki jo moraš preveriti, če imaš zaprt pokrov tanka. In sem ga res premalo zategnil, tolk da ni šlo čez tisti klik.
Potem mi je šel v limp mode še 2x, 4.12. sem ga enako pognal v klanec v 4. do 120 (po 8km, mogoče 2km prekmalu), 12.12. pa med prehitevanjem (po 4km, ampak samo okol 100 v 4.), seveda prehitevani ni popustil (takih psihičev sem v tej dolini srečal že nekje proti 50 v celi karieri, sploh taki kot je ta, ki pridejo brez ustavljanja na glavno cesto, sem ga gledal že 200m nazaj in vedel, da bo to naredil. Jaz vedno zaviram če me kdo prehiteva, že samo zaradi teh rabiš 200KM avto), ampak sem imel notri že vsaj 100 in s tem dovolj zaleta.
Torej kaj je z avtom lahko narobe, ne verjamem da se gre samo za tisti pokrov tanka. Na žalost sta se mi obe stvari pripetili na isti dan, ampak jaz ne bi rekel da bi šlo lahko karkoli narobe s turbino, ker verjetno ni narejena iz papirja, da enkrat malo pritisneš in je že konec. Vem pa da tak avto ni narejen za 10km vožnje, ampak jaz sem pričakoval da bo prišel do vsaj 100k km.
Podoben problem sem našel tukaj, ampak ta BMW je 2003 s 350k km:
https://www.bmwslo.com/topic/140440-200...
Pa ta 1.6T nima veze s tistim pokvarljivim 1.4T 125 in 150, bi moral biti OK motor, ravno zato sem ga vzel.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
- zaklenil: bluefish ()
videc ::
Če se ne motim, je avto še v tovarniški garanciji?
Potem tako na servis, da ga dajo na tester in da se ugotovi, kaj točno je.
Lahko je samo okvara kakšnega senzorja, lahko pa kaj konkretnega. 1.6T je bencinar?
Potem tako na servis, da ga dajo na tester in da se ugotovi, kaj točno je.
Lahko je samo okvara kakšnega senzorja, lahko pa kaj konkretnega. 1.6T je bencinar?
Gr8t ::
1.6T je bencinar?
200KM, 10km vožnje, dizel pač ne more bit. Sploh pa za dizla lahko napišeš samo 1.6 CDTi ali 1.6 dizel.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Jazon ::
Pelji ta tester....
Pravilo 5+5+5. Prvih pet minut naj se motor ogreje. Nato 5 minut na višjih obratih. Nato 5 minut voziš nad 70km/h na nižjih obratih.
Pravilo 5+5+5. Prvih pet minut naj se motor ogreje. Nato 5 minut na višjih obratih. Nato 5 minut voziš nad 70km/h na nižjih obratih.
hojnikb ::
5 minut laufat na mestu avto v tem mrazu je skor slabše kot potegnet takoj do blokade. Če je avto na mestu, se ogreva precej počasnej, "obrablja" se pa kjub temu, ker olje še ni na tapravi temparaturi. Zalaufaš, zagreješ za kako minutko, dve in se potem odpeljaš.
@OP
Očitno si zjebal turbino z svojo "i'm a rally car driver" vožnjo. Pa seveda Opel.
Pelji na servis.
@OP
Očitno si zjebal turbino z svojo "i'm a rally car driver" vožnjo. Pa seveda Opel.
Pelji na servis.
#brezpodpisa
Jazon ::
Ne laufat 5 minut avta na mestu! Prvih pet minut vožnje po hladnem vžigu ga pelješ umirjeno, in zadnjih pet minut ga pelješ umirjeno. To je vsa znanost.
Gr8t ::
Pa saj nisem turiral do blokade. Sploh to nima tolk veze za turbino, recimo če ga v 6. pritisneš pri 2000 obratih, bo turbina enako do konca filala. Tega nikol nisem delal, vedno imam v pravi prestavi.
Dokaz za to je ko po klancu dol prestaviš v 2. da gre do 4000, v takem primeru mi ni šlo nikol v limp mode, se pravi ni občutljiv motor in previsoki obrati, ampak izključno matranje turbine.
Meni so drugače precej jasne stvari kdaj ga lahko pritisneš, ampak nimam take volje toliko časa čakat ter na cesti so različne situacije katerim se moraš prilagajat, ne moreš pač vedno pri 2000 vozit.
Tudi ko sem se vozil 16km, so bile prekratke vožnje oz. sem ga spet prehitro začel pritiskat. Tam se je to videlo, ko je začela temperature vode padat na 60 in nazaj na 90.
Drugače pa vozim tako da počakam pol minute, da padejo obrati na 800-900. Potem načeloma (kdaj pride do kakšne izjeme) vozim do 3000 (pospeševanje ne podn gas, ampak nekaj srednjega), v klanec mogoče 3500, res pritisnem ga pa samo zadnjih 2km.
Na koncu poti pa počakam pol minute v prostem teku, 2 minuti če sem ga res žgal do amena, ampak to je blo parkrat na leto, pa še takrat sem šel vmes že vsaj 1km čez mesto.
Imaš ljudi, ki na polno zahodijo TDI-ja že takoj ko ga vžgejo, tako da če ne smeš delat tega kar sem jaz, naj si vtaknejo nekam te turbine.
Prvo leto, ko se mi je avto bolj smilil, sem delal pred odhodom na šiht 4km krog. Ampak zdaj sem pred odhodom na šiht že tako preveč zaposlen in to ne pride v poštev.
Tisto 5+5+5 je kr neki, sploh pa 70 km/h, 100 imam jaz noter po 200m, saj imam 6. prestavo. Kdo sploh tako vozi, tudi ostali vozijo hitro povsem do parkirišča pred šihtom, a ste kdaj videli da bi kdo zmanjšal hitrost že 5 min prej, ne serjite ga no.
Kr neki, 1.6. 16V sem po 4km žgal do blokade in ni bilo enega simptoma po 10 letih take vožnje. Še zvok motorja praktično kot nov.
Sploh pa ne vem kako je lahko kaj narobe s turbino, če dela normalno, dokler se ne sproži limp mode.
Ali pa ne, mislim da sem pozabil omeniti neenakomerno pospeševanje. Mislim da samo pri mrzlem motorju.
Dokaz za to je ko po klancu dol prestaviš v 2. da gre do 4000, v takem primeru mi ni šlo nikol v limp mode, se pravi ni občutljiv motor in previsoki obrati, ampak izključno matranje turbine.
Meni so drugače precej jasne stvari kdaj ga lahko pritisneš, ampak nimam take volje toliko časa čakat ter na cesti so različne situacije katerim se moraš prilagajat, ne moreš pač vedno pri 2000 vozit.
Tudi ko sem se vozil 16km, so bile prekratke vožnje oz. sem ga spet prehitro začel pritiskat. Tam se je to videlo, ko je začela temperature vode padat na 60 in nazaj na 90.
Drugače pa vozim tako da počakam pol minute, da padejo obrati na 800-900. Potem načeloma (kdaj pride do kakšne izjeme) vozim do 3000 (pospeševanje ne podn gas, ampak nekaj srednjega), v klanec mogoče 3500, res pritisnem ga pa samo zadnjih 2km.
Na koncu poti pa počakam pol minute v prostem teku, 2 minuti če sem ga res žgal do amena, ampak to je blo parkrat na leto, pa še takrat sem šel vmes že vsaj 1km čez mesto.
Imaš ljudi, ki na polno zahodijo TDI-ja že takoj ko ga vžgejo, tako da če ne smeš delat tega kar sem jaz, naj si vtaknejo nekam te turbine.
Prvo leto, ko se mi je avto bolj smilil, sem delal pred odhodom na šiht 4km krog. Ampak zdaj sem pred odhodom na šiht že tako preveč zaposlen in to ne pride v poštev.
Tisto 5+5+5 je kr neki, sploh pa 70 km/h, 100 imam jaz noter po 200m, saj imam 6. prestavo. Kdo sploh tako vozi, tudi ostali vozijo hitro povsem do parkirišča pred šihtom, a ste kdaj videli da bi kdo zmanjšal hitrost že 5 min prej, ne serjite ga no.
Kr neki, 1.6. 16V sem po 4km žgal do blokade in ni bilo enega simptoma po 10 letih take vožnje. Še zvok motorja praktično kot nov.
Sploh pa ne vem kako je lahko kaj narobe s turbino, če dela normalno, dokler se ne sproži limp mode.
Ali pa ne, mislim da sem pozabil omeniti neenakomerno pospeševanje. Mislim da samo pri mrzlem motorju.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
hojnikb ::
>Sploh pa ne vem kako je lahko kaj narobe s turbino, če dela normalno, dokler se ne sproži limp mode.
Bi bil presenečen, v kakšnem stanju je lahko turbina, pa bo avto še vedno na videz normalno šel. Na šihtem je bla turbina dobesedno v razsulu, pa je avto še vedno šel. Ampak safe mode takoj, ko si ga prtisnu.
Safe mode ti lahko pozvzroča tut slabo delujoč wastegate, maf senzor itd...
Itk stvar sploh ni vredna diskusije, ker je avto itk v garanciji, pa naj bo problem servisa.
/thread
Bi bil presenečen, v kakšnem stanju je lahko turbina, pa bo avto še vedno na videz normalno šel. Na šihtem je bla turbina dobesedno v razsulu, pa je avto še vedno šel. Ampak safe mode takoj, ko si ga prtisnu.
Safe mode ti lahko pozvzroča tut slabo delujoč wastegate, maf senzor itd...
Itk stvar sploh ni vredna diskusije, ker je avto itk v garanciji, pa naj bo problem servisa.
/thread
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Gr8t ::
Bom javil ko pridem iz servisa.
A pokrov tanka pa sigurno nima nič s tem, ker edino to je bila sprememba napram prej. Drugače že vsaj enkrat prej nisem dovolj zategnil, pa ni bilo nobene lučke.
Saj vozil sem že prej grobo. Res pa da ko sem tisti dan prišel zjutraj na šiht in je bilo videt vročino iz pokrova motorja (vem da je bilo mraz, ampak kasneje ko sem vozil zadnjih 2km max 3000 rpm, se ni nič kadilo), sem takoj vedel da nisem naredil nič dobrega s tem ko se mi je (za brezveze za tisto minuto pridobitka) mudilo na šiht.
A pokrov tanka pa sigurno nima nič s tem, ker edino to je bila sprememba napram prej. Drugače že vsaj enkrat prej nisem dovolj zategnil, pa ni bilo nobene lučke.
Saj vozil sem že prej grobo. Res pa da ko sem tisti dan prišel zjutraj na šiht in je bilo videt vročino iz pokrova motorja (vem da je bilo mraz, ampak kasneje ko sem vozil zadnjih 2km max 3000 rpm, se ni nič kadilo), sem takoj vedel da nisem naredil nič dobrega s tem ko se mi je (za brezveze za tisto minuto pridobitka) mudilo na šiht.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
IL_DIAVOLO ::
Če bi uporabil malo logike, bi hitro ugotovil, da nikoli ne profitiraš več kot minuto pri takšni razdalji. Takšno turiranje se v bistvu splača, če greš na 100+ km pot. Je hitro 20-30 km razlike.
Tako pa si samo delaš stroške s porabo goriva in izrednimi servisi.
Tako pa si samo delaš stroške s porabo goriva in izrednimi servisi.
Scorpy84 ::
Ne laufat 5 minut avta na mestu! Prvih pet minut vožnje po hladnem vžigu ga pelješ umirjeno, in zadnjih pet minut ga pelješ umirjeno. To je vsa znanost.
Ali pa še boljše, na mestu, ampak z nekoliko višjimi obrati 1200-1300. Sicer ne počnem 5 minut, ampak ene par minut, ko ima motor lepši zvok pol pa speljem. Počnem že tko odkar imam izpit in sem imel celo opla kateremu nisem menjal turbino celo pri 550k prevoženih. V bistvu še pri nobenem avtu, ki sem ga imel, nisem menjal turbino.
Gr8t ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Če bi uporabil malo logike, bi hitro ugotovil, da nikoli ne profitiraš več kot minuto pri takšni razdalji. Takšno turiranje se v bistvu splača, če greš na 100+ km pot. Je hitro 20-30 km razlike.
Tako pa si samo delaš stroške s porabo goriva in izrednimi servisi.
V bistvu si na 10km poti najhitrejši z nekim 1.6-1.8 16V. Sem imel tudi Clia RS, pa je tudi izpisoval napake, čim si mrzlega poteral do 5000.
Edino boljše bi bilo nekaj z 2.5+, ampak samo če ne gledaš stroškov.
Drugače pa najhitrejši časi za 10km:
Astra H 1.6 105 - 9:25
Mito 1.4T 135 - 9:48, ta bi šel pomoje komot proti 9 min, nisem ga imel tolk časa
Clio 3 RS 197 - 8:32, dejansko več, ker ga nisem takoj po vožnji ugasnil
Astra K 1.6T 200 - 8:30, s tem da si pri taki vožnji moral bit v prostem teku še 2 minuti
Dejansko najhitrejši je bil 1.6 16V.
Itak se gre bolj za poskočnost, ne vem kaj ti bodo te sekunde, na šihtu moraš bit itak vsaj 8 ur, kdaj 15min manj, drugič 30min dlje. In najbolj poskočna sta bila pač zadnja 2, niti ni take razlike, samo da moraš imet pri atmosfercu vedno vsaj 1000 rpm več.
Za prav dolge razdalje ta 1.6T tudi ni zarad porabe, jaz bi rekel da je idealno zanj 20-30km.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
tony1 ::
hojnikb ::
in nepotrebno, ker vsaj spodobn avto tako malenkost dvigne obrate, ko je mrzu.
#brezpodpisa
hator ::
Sodobne turbo mašine niso primerne za tako vožnjo. Pa s tako vožnjo bo slej kot prej še kaj druzga zjebo.
@Gr8t za tvoj način vožnje je primeren star BMW z atmosferskim motorjem.
@Gr8t za tvoj način vožnje je primeren star BMW z atmosferskim motorjem.
Dimnik ::
Dajte se umirit eni, no....kakšnih 5min segrevanja itd....
Avto vžgeš, počakaš par sekund, pa gasa z normalno vožnjo, seveda ne takoj do blokade...enako po koncu vožnje ustaviš počakaš par sekund in ugasneš, seveda če si ga teral do blokade počakaš malenkost več, da se turbina pade z visokih obratov.....
Imel bmw dizla, čipan, večinoma kratke relacije, turbina prva 300k kilometrov bp in ga prodal, sedaj 1.4t benz, relacije večinoma kratke, na daljših se pa vmes prepiha motor, da lažje diha,zaenkrat bp....
Avto vžgeš, počakaš par sekund, pa gasa z normalno vožnjo, seveda ne takoj do blokade...enako po koncu vožnje ustaviš počakaš par sekund in ugasneš, seveda če si ga teral do blokade počakaš malenkost več, da se turbina pade z visokih obratov.....
Imel bmw dizla, čipan, večinoma kratke relacije, turbina prva 300k kilometrov bp in ga prodal, sedaj 1.4t benz, relacije večinoma kratke, na daljših se pa vmes prepiha motor, da lažje diha,zaenkrat bp....
IL_DIAVOLO ::
Odvisno, kje se vozis.
S hladnim motorjem na avtocesto, to so kar hudi napori za hladen motor.
15 min zagotovo rabi motor, da pride na delovno temperaturo. Seveda aktivne voznje, ne stanja na hofu, to so neumnosti.
Za vožnjo po regionalki pa itak nima veze, ce se vozis kolko tolko po omejitvah.
Z vrocim motorjem pa enako.
S hladnim motorjem na avtocesto, to so kar hudi napori za hladen motor.
15 min zagotovo rabi motor, da pride na delovno temperaturo. Seveda aktivne voznje, ne stanja na hofu, to so neumnosti.
Za vožnjo po regionalki pa itak nima veze, ce se vozis kolko tolko po omejitvah.
Z vrocim motorjem pa enako.
2dark ::
Sodobne turbo mašine niso primerne za tako vožnjo. Pa s tako vožnjo bo slej kot prej še kaj druzga zjebo.
@Gr8t za tvoj način vožnje je primeren star BMW z atmosferskim motorjem.
Kdo mu bo pa avto tankal. Tud stari bmw-ji niso imuni na mrzlo tišanje in pokanje glav.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Odvisno, kje se vozis.
S hladnim motorjem na avtocesto, to so kar hudi napori za hladen motor.
Ne vem zakaj bi bil napor. Pač voziš na desnem pasu lepo 90, dokler se motor ne zagreje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
Arzen28 ::
Ne laufat 5 minut avta na mestu! Prvih pet minut vožnje po hladnem vžigu ga pelješ umirjeno, in zadnjih pet minut ga pelješ umirjeno. To je vsa znanost.
Jaz imam avto že 7 let, vseskozi ga pozimi prižgem in v tem času v miru spucam šipe. Do zdaj se ni na samem motorju nič pokazalo, da bi bilo kaj narobe. Samo tankam in vozim.
Scorpy84 ::
in nepotrebno, ker vsaj spodobn avto tako malenkost dvigne obrate, ko je mrzu.
Zato pa gledam kako imajo sodelavci, kolegi zvizgajoce turbine, ali pa so menjali. Sicer pa ni noro in nepotrebno, z visjimi obrati dosezes visji tlak v oljni crpalki, sploh ko je zunaj mrzlo, pa prav pride to pocetje, da pred obremenitvijo dobi turbina dovolj olja. Da se razume ko je zunaj toplo tega ne pocnem, ker takrat ni problem. Sicer sem meril tlak olja ko mrzel motor dvigne obrate, pa je tlak skoraj enak kot ko je ogret in ima nekoliko nizje obrate. Zgodba je povsem drugacna, ko dvignes obrate na 1200-1300, da merilnik kar poskoci.
hojnikb ::
isti efekt dosezes, ce pustis laufat kako minuto in se odpeljaš (ne da bi ga tiscal do redlina).
#brezpodpisa
Scorpy84 ::
wajdujc ::
V bistvu si na 10km poti najhitrejši z nekim 1.6-1.8 16V. Sem imel tudi Clia RS, pa je tudi izpisoval napake, čim si mrzlega poteral do 5000.
Edino boljše bi bilo nekaj z 2.5+, ampak samo če ne gledaš stroškov.
Drugače pa najhitrejši časi za 10km:
Astra H 1.6 105 - 9:25
Mito 1.4T 135 - 9:48, ta bi šel pomoje komot proti 9 min, nisem ga imel tolk časa
Clio 3 RS 197 - 8:32, dejansko več, ker ga nisem takoj po vožnji ugasnil
Astra K 1.6T 200 - 8:30, s tem da si pri taki vožnji moral bit v prostem teku še 2 minuti
Mater kak car, a to imaš kolege s štoparco na startu in cilju?
Gr8t ::
Kolikokrat si dal prostor ostalim, hitrejšim, ko ti je avto šel v limp?
Saj pravim da zaenkrat ni bilo hitrejšega, ena ženska me je celo ovirala, pa avto ne doseže več kot 80. Tako pač je na naših cestah. Saj sem imel tudi 50KM avto pa se je čakalo ostale, ta v limpu sedaj sigurno nima tolk, ker 50KM doseže BP 120, tako da kvečjem 30KM.
Drugače pa dam prednost, recimo en Golf 6 je šel v petkovem snegu čez naselje 70 (sem že kar pričakoval da bo en tišast tisti dan prišel za mano in sem že gledal v ogledalo, čeprav v suhem se pa nobenemu ne mudi, ti Golfi 6 me pa v snegu prehitevajo že odkar pomnim, ne vem kaj je to zaen super avto), jaz 45-50, potem izven naselja 70 in sem takoj zaviral ko sem videl da se je pomaknil na levi pas, potem je pa potegnil do 100 kot da bi bila suha cesta.
Glede štoparice pa ja, te 10km poti se je dalo na marsikak način popestrit, valda ne boš štopal 25km turo, čeprav tudi že sem do Ljubelja in nazaj. Se kar pozna drugače, Mito 135 26/27 min, Clio RS 21:42/22:22, celih 5 min.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
Gr8t ::
Ne vem zakaj bi bil napor. Pač voziš na desnem pasu lepo 90, dokler se motor ne zagreje.
Z mojim avtom ni problem AC, kakšnih 90 neki, lepo s srednjim plinom pospešiš do 130 in imaš malenkost čez 3000 rpm. In seveda takoj enega pred nosom, tako da lahko tudi zmanjšaš na 110.
90 v 6. je že matranje motorja, 100 na regionalki raje vozim v 5. (2800) kot v 6. (2400).
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
wajdujc ::
Pol si hladno mašino nategoval na način, ki veš da ni dober za turbo stroj, in si jo takoj ugasnil, čeprav si, še preden si stopil v avto, točno vedel da boš vseeno prišel prepozno, in sedaj ti mašina dela probleme? oooh šmrk šmrk
Že pa ker si povedal, da ti probleme je začelo delati po tankanju, a ne bi probal dolit 100 oktanskega bencina, da ni lahko vzrok v gorivu malce prenizke kakovosti iz tiste pumpe, zaradi katerega motor zazna detonacije pri višji obremenitvi in se zaščiti z limp mode?
Že pa ker si povedal, da ti probleme je začelo delati po tankanju, a ne bi probal dolit 100 oktanskega bencina, da ni lahko vzrok v gorivu malce prenizke kakovosti iz tiste pumpe, zaradi katerega motor zazna detonacije pri višji obremenitvi in se zaščiti z limp mode?
wajdujc ::
Z mojim avtom ni problem AC, kakšnih 90 neki, lepo s srednjim plinom pospešiš do 130 in imaš malenkost čez 3000 rpm. In seveda takoj enega pred nosom, tako da lahko tudi zmanjšaš na 110.
90 v 6. je že matranje motorja, 100 na regionalki raje vozim v 5. (2800) kot v 6. (2400).
Torque : 300 Nm (30.6 mkg / 221 lb-ft) from 1700 to 4700 rpm (~ 73 to 201 PS)
mater...
DINAMIK ::
Ne laufat 5 minut avta na mestu! Prvih pet minut vožnje po hladnem vžigu ga pelješ umirjeno, in zadnjih pet minut ga pelješ umirjeno. To je vsa znanost.
Jaz imam avto že 7 let, vseskozi ga pozimi prižgem in v tem času v miru spucam šipe. Do zdaj se ni na samem motorju nič pokazalo, da bi bilo kaj narobe. Samo tankam in vozim.
Ko se razvadiš ,nič čiščenja šip in še lepo topel avtomobil
m0LN4r ::
Zgoraj je nastetih tolko nasvetov, kako "sparati" avto. Edino to mi ni jasno, zakaj moji/nasi avti nimajo nobenih problemov, pa se teh pravil prakticno ne drzim.
Avto se vzge in pelje, pa nima veze ali je to nov TDI ali TSI.
TDI 21.000km letno, 8 let, 90% kratke relacije, nobenega segrevanja pa tega sranja, zadeva dela in dela, vlece nic ne zajebava.
Drugi primer na TSIju nikoli ga nisem sparal, nima veze al kratke relacije, dolge ali pa samo do Lidla 1km. 37.000km v letu in pol, dvakrat na dirkaliscu itn. pelje se kot urca, nobenih problemov, luck ali cesarkoli. Menjava olja 2x. Brez problema vsakodnevno prehitevanja tudi do 6000rpm, brez cakanja da doseze te pravljice o 5+5+5.
Tretji primer TDI v enem letu 27.000km spet nobenega sparanja, kratke, dolge, zelo kratke relacije. Direkt na AC 160-170 ali prehitevanje po regionalki, takoj ko pridem ven iz vasi. Zadeva enostavno dela kot urca.
Servis bo sele pri 30.000 oz. konc naslednjega tedna. Vsakodnevno pretezno 1700rpm in ce treba ga pritisnem preko 3000, da prehitim. Avto se ogreje sele prakticno, ko pridem na cilj.
Cetrti primer TDI 14 let, 8km relacije dnevno. Edino akumulator bil zamenjan v 14 letih in to je to. Nobene lucke, nobenih problemov. Vecinoma nizki obrati okol 2000.
Se cisto noben avto, ni imel nekih problemov zaradi motorja ali turbine, razen stara bora je bila vpoklicana. Pa jih ne sparamo, ne segrevamo, nobenega od nastetega sranja.
Samo tankaj in vozi. Ce ima avto kako hibo, jo bo imel tako ali tako. Pa ce ga bos imel 5 let zavitga v folijo in sparal ali pa vsak dan teral. Kar se pa potrosnih materialov tice, pa res ni vseeno ali nardis z avtom slabih 10.000km letno ali pa 3x vec.
Resno nevem kaj tako zelo sparate avte, sam jih sparam samo prvih 1000km potem pa vzgi in teraj, nema veze al bo to 1km, 5km, 20km ali 700km relacija.
Tudi bedarije o tem, da ko prides domov moras pocakati da se turbina ohladi se nikoli nisem drzal.
Avto se vzge in pelje, pa nima veze ali je to nov TDI ali TSI.
TDI 21.000km letno, 8 let, 90% kratke relacije, nobenega segrevanja pa tega sranja, zadeva dela in dela, vlece nic ne zajebava.
Drugi primer na TSIju nikoli ga nisem sparal, nima veze al kratke relacije, dolge ali pa samo do Lidla 1km. 37.000km v letu in pol, dvakrat na dirkaliscu itn. pelje se kot urca, nobenih problemov, luck ali cesarkoli. Menjava olja 2x. Brez problema vsakodnevno prehitevanja tudi do 6000rpm, brez cakanja da doseze te pravljice o 5+5+5.
Tretji primer TDI v enem letu 27.000km spet nobenega sparanja, kratke, dolge, zelo kratke relacije. Direkt na AC 160-170 ali prehitevanje po regionalki, takoj ko pridem ven iz vasi. Zadeva enostavno dela kot urca.
Servis bo sele pri 30.000 oz. konc naslednjega tedna. Vsakodnevno pretezno 1700rpm in ce treba ga pritisnem preko 3000, da prehitim. Avto se ogreje sele prakticno, ko pridem na cilj.
Cetrti primer TDI 14 let, 8km relacije dnevno. Edino akumulator bil zamenjan v 14 letih in to je to. Nobene lucke, nobenih problemov. Vecinoma nizki obrati okol 2000.
Se cisto noben avto, ni imel nekih problemov zaradi motorja ali turbine, razen stara bora je bila vpoklicana. Pa jih ne sparamo, ne segrevamo, nobenega od nastetega sranja.
Ko se razvadiš :),nič čiščenja šip in še lepo topel avtomobilAli pa imas garazo in ne trosis nepotrebnega goriva.
Samo tankaj in vozi. Ce ima avto kako hibo, jo bo imel tako ali tako. Pa ce ga bos imel 5 let zavitga v folijo in sparal ali pa vsak dan teral. Kar se pa potrosnih materialov tice, pa res ni vseeno ali nardis z avtom slabih 10.000km letno ali pa 3x vec.
Resno nevem kaj tako zelo sparate avte, sam jih sparam samo prvih 1000km potem pa vzgi in teraj, nema veze al bo to 1km, 5km, 20km ali 700km relacija.
Tudi bedarije o tem, da ko prides domov moras pocakati da se turbina ohladi se nikoli nisem drzal.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
m0LN4r preveč stare avte voziš, novi si bolj delikatni ;)2017 nov, 2018 nov
Op je napisal:
Avto je 2017 letnik, ima komaj 15k km. 26.11.2019Jaz v istem obdobju naredim 50kkm+ letno mal vec kot 25 v povprecju.
Jaz bi na OPjevem mestu naredil na vsake tolko eno daljso turo z konstantno voznjo, recimo po AC ene 50-100km brez pavze.
OP pa samo 15k v dveh letih? Po mojem je OPjeva Atra premalo vozena, ne obratno. Je pa res, da Ople ne poznam. Se spomnim, ko je strica Astra zajebavala mu je mehanik podobno rekel in je pomagalo
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
r3dkv1c4 ::
>Sploh pa ne vem kako je lahko kaj narobe s turbino, če dela normalno, dokler se ne sproži limp mode.
Bi bil presenečen, v kakšnem stanju je lahko turbina, pa bo avto še vedno na videz normalno šel. Na šihtem je bla turbina dobesedno v razsulu, pa je avto še vedno šel. Ampak safe mode takoj, ko si ga prtisnu.
Safe mode ti lahko pozvzroča tut slabo delujoč wastegate, maf senzor itd...
Itk stvar sploh ni vredna diskusije, ker je avto itk v garanciji, pa naj bo problem servisa.
/thread
Ajde mehanik...kako deluje pokvarjena turbina?
Če si že definiral problem, to ne bo težka naloga.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
hojnikb ::
kaj ti mislis, da je turbina raketna znanost ki ima 1000 komponent?
dve turbinske veternice, aksa in lezaj. Kar sfuka, je lezaj (dobi luft) in v najslabsem primeru unici veternice. Lahko je pa samo manjsi luft v samem lezaju, tako da se se vedno lahko vrti (ampak ne dovolj za poln boost) in deluje.
dve turbinske veternice, aksa in lezaj. Kar sfuka, je lezaj (dobi luft) in v najslabsem primeru unici veternice. Lahko je pa samo manjsi luft v samem lezaju, tako da se se vedno lahko vrti (ampak ne dovolj za poln boost) in deluje.
#brezpodpisa
Arzen28 ::
Ne laufat 5 minut avta na mestu! Prvih pet minut vožnje po hladnem vžigu ga pelješ umirjeno, in zadnjih pet minut ga pelješ umirjeno. To je vsa znanost.
Jaz imam avto že 7 let, vseskozi ga pozimi prižgem in v tem času v miru spucam šipe. Do zdaj se ni na samem motorju nič pokazalo, da bi bilo kaj narobe. Samo tankam in vozim.
Ko se razvadiš ,nič čiščenja šip in še lepo topel avtomobil
V letu 2020 bom kupil drugo vozilo, resno razmišljam, da bi nabavil takega z webasto. Rabim predvsem večje vozilo (naraščaj).
Amdforce ::
Imam webasto in je zakon. Edino ce kaj crkne je dosti drago. Grugace pa vklop na timer alinprejo daljinca na daljavo.....ce je pod 5 st c se sam prizge ko vzges avto.... super zadeva
Gr8t ::
Ma pomoje ni tako občutljiv avto in je samo treba resetirati to napako in ne bo hodil v limp mode tudi če ga malo prehitro pritisneš.
Po svoje tako kot je sedaj sploh ni slabo, se vsaj navadiš kdaj lahko pritisneš, ker zdaj te lepo kaznuje za tako početje. Recimo danes sem zadnji km lahko BP pritiskal do 5000rpm.
Sem se pa vseeno naročil na servis, ker do letnega je še 4,5 mesece.
Po svoje tako kot je sedaj sploh ni slabo, se vsaj navadiš kdaj lahko pritisneš, ker zdaj te lepo kaznuje za tako početje. Recimo danes sem zadnji km lahko BP pritiskal do 5000rpm.
Sem se pa vseeno naročil na servis, ker do letnega je še 4,5 mesece.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
Gr8t ::
Drugače pa ko sem rekel, da mi meče ven v klanec pri polnem plinu v 4., pomoje je skoraj bolje če bi v 3. potegnil do 5000 kot pa v 4. do 4000, ker bi s tem verjetno bolj enakomerno obremenil motor in turbino, ta klanec je po nekje 8km. Vem da od vsega je pa še najbolje če v 3. in 4. s srednjim plinom, ampak tako grem že zjutraj po 4km.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Gr8t ::
Lol, zakaj ne, najbrž da sem avto kupil da se bom cijazil kot ostali, vsaj eden mora proper vozit.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
2dark ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 108397 (67279) | Berserker |
» | Koliko za avto?/Turbo vs atmosferski bencinar? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 72258 (60647) | hojnikb |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28473 (24275) | krneki0001 |
» | Kdaj prestaviti v višjo prestavi pri bencinarju/dizlu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12953 (11138) | Blinder |
» | efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33753 (29353) | Siddh |