» »

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem?

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem?

zmaugy ::

Človek je naštudiral.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Gr8t ::

TZ24 je izjavil:

Ljudje sploh poznajo prednosti takšne zasnove ali jim je bolj pomemben 'sunek' v hrbet in nižji obrati?

Jaz dobro poznam, precej lepši in močnejši zvok napram turbinskemu enake prostornine, raje ima višje vrtljaje (ampak si lahko vmes kuhaš kofe da jih doseže), boljša vzdržljivost.
Če govorimo o 1.6, sta oba shitty, en je dober po ovinkih, en precej bolje pospešuje na ravninah. Ampak to sta zame preveč ozko orientirana motorja, edino če se voziš samo po povsem ravni ovinkasti cesti (čim je klanec, rabiš turbino) ali samo po AC, potem imaš lahko izbiro.
Dobi se pa tako dobre atmosferce kot turbinarje, ampak večina tukaj itak nima denarja zanje. Pa itak kot je razbrano samo iz te teme (kot da ne bi opazil že vsak dan na cesti), je v Sloveniji zelo malo car guys, samo od enih dizlov in hibridov je govora, zame tidve besedi sploh ne obstajata.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

zmaugy ::

Pravi atmosferc je V8 enih 5000 kubikov. Večini nedosegljiv tako za kupit kot za vozit.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

zk_eu ::

Takoj. Da bi le še kje kakšnega 2.0 NA bencinerja za dobiti, ker jih skoraj že ne delajo več.

To ima vsaj zvok, ne pa te downsizane kosilnice (osebno mnenje!). Eni smo pač fani teh motorjev :). Stvar okusa pač.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

pegasus ::

Včeraj naredil skoraj 900km s polno naloženim avtom, atmosferec 1.5, prek praktično vseh gorskih prelazov od Salzburga do Lj. Prijeten dan :) Nisem pogrešal ne dodatnih litrov prostornine ne dodatnega zraka na vhodu v motor.

zk_eu: 2.0NA dobiš pri Subaruju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pegasus ()

zmaugy ::

Takšnega službenega Subaru atmosferca sem pred leti na poti Bg - Lj ene trikrat tankal do polno.
Zdaj za takšno pot z dizlom porabim komajda nekaj več kot en tank.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Furbo ::

Spet bi kupil dizla. Politiki lahko lapajo, ampak realnost je eno, pobožne želje pa drugo.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

737 ::

Zame pride v poštev le atmosferski bencinar. Trenutni ko kmalu star 20 let, v kratkem gre že drugič na popravilo rje, motor je pa še nedotaknjen. Največji posamezni strošek je bil dobrih 200 eur pri menjavi sklopke.

pegasus ::

zmaugy je izjavil:

Takšnega službenega Subaru atmosferca sem pred leti na poti Bg - Lj ene trikrat tankal do polno.
Pretežko nogo imaš ... Za slabih 900km po alpah sem porabil tank in pol. Pije po klancih manj kot po autobanih ;)

zmaugy ::

Ja, res je šlo hitro. Ampak z 2.0 turbodizli gre še hitreje in je poraba bistveno nižja.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

hojnikb ::

z 2.0d se mors z kr grdo vozit, da prides na penzionarsko porabo 1.5 bencinca :)
#brezpodpisa

pegasus ::

Z 1.6d jo redno presežem. Doblo je pač večja škatla ;)

IvoJan ::

hojnikb je izjavil:

Če že atmosferca, potem vsaj 6 cilindrov/3,0 in ITB :)


a kupis mojega, ustreza vsem alinejam :P
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

hojnikb ::

bo dost en traktor :)^^

pegasus je izjavil:

Z 1.6d jo redno presežem. Doblo je pač večja škatla ;)

no, če se potrudiš, je s s takim motorjem lahko kamot poraba pod 5l, če glih ni 2t tezka skatla.
js sn se tut spostil pod 4l z 2.0d pa 1,5t. Seveda z penzionarsko voznjo
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

ziga1990 ::

Saj bi kupil dizla ampak nimam takih razdalj plus ne vozim po naših AC in zato bom kupil hibrida ko naveličan svojega 17 let starega milinčka
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hojnikb ::

ali pa kupis en 10 let 1k vredn bencinski shitbox in vozis naslednjih 5-10 let. Financno precej bol smiselno kot nov hibrid.
#brezpodpisa

fuck_it_ ::

aborko je izjavil:

@Adventurer: Hyundai Iconic? :))


kaj ti jaz vem, ne poznam imen vseh avtov na tem svetu.

Darko! ::

TZ24 je izjavil:

Trend gre v smeri turbo motorjev in na trgu je vse težje najti avto z N/A motorjem v nosu. Sploh pomislite, da bi še kupili takšen avtomobil? Ljudje sploh poznajo prednosti takšne zasnove ali jim je bolj pomemben 'sunek' v hrbet in nižji obrati? Za primer, nova corolla se prodaja z 1.6 N/A motorjem in na nekaterih tržiščih po svetu je lepo sprejeta, prav zaradi vzdržljivosti.



Seveda pomislimo.



V bistvu človek sploh nima kaj razmišljat.
Razen če ni vernik VW ali obseden s čim manjšo porabo.

PS.: Itak pa je nekaj najbolj patetičnega poslušat ljudi, ki se hvalijo, da imajo čim manjšo porabo. Pa to mnoge res ne zanima. Pač ima sosedov pasat porabo 3 litre. So what.
Zaradi mene gre lahko na luft.
Naj se kmetavzi raje naučijo strpnosti na avtocestah :))

zmaugy ::

Eni pa na forumih...
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

ziga1990 ::

hojnikb je izjavil:

ali pa kupis en 10 let 1k vredn bencinski shitbox in vozis naslednjih 5-10 let. Financno precej bol smiselno kot nov hibrid.


mogoče pa nekateri nočmo skos se vozit v starih avtomobilih?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hojnikb ::

ce ti je do udobja, pol obstjajo bolse stvari, kot hibridi.
#brezpodpisa

ziga1990 ::

vem reče se mu Prius
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hojnikb ::

ce ti je prius pojem udobja, potem zdaj najbrz vozis traktor :)
#brezpodpisa

ziga1990 ::

saj so udobni posebno 4 generacija plus veliko opreme je standardne
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Map ::

Samo eno vprašanje mimogrede. Vsi se otepajo dizla, audi pa ga rine v vse nove S modele. Zakaj? To so praktično že športni avti in se mi ne zdi logično. Posledično so izgubili vsaj kakega privrženca, izpuhi so fejk, zvoka ni,...

ziga1990 ::

nekateri se otepamo dizlov ampak večina drugih pa ga hoče za to ga Audi in drugi rinejo povsod
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

A. Smith ::

Izmed sodobnih atmosfercev ne smemo izpustiti Mazde in njenih Skyactiv atmosferskih bencinarjev. Medtem ko so starejši Skyactiv motorji samo speglani atmosferci z nisko porabo in veliko navora, je novi Skyactiv-X nekakšen tehnološki preboj, saj deluje na bencin - v dizelskem režimu.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Webmojster ::

Ja odvisno koliko si pripravljen plačati za nov avto.

Tam do 15K€ se verjetno še splača bencinarja, čeprav je 10 year TCO (total cost of ownership) že nekje enak kot pri električnem.

Če kupuješ avto za 20 - 25K ali več, pa sploh ni več debate, da se denarno gledano bolj splača električni.

Razmišljaj tudi, koliko bo tvoj bencinar vreden čez 10 let, ko se bodo električni avti množično prodajali in bo redko kdo hotel vozit ICE-ja.

FTad ::

pegasus je izjavil:

Včeraj naredil skoraj 900km s polno naloženim avtom, atmosferec 1.5, prek praktično vseh gorskih prelazov od Salzburga do Lj. Prijeten dan :) Nisem pogrešal ne dodatnih litrov prostornine ne dodatnega zraka na vhodu v motor.

zk_eu: 2.0NA dobiš pri Subaruju.


daj razlozi mi, kaksni so menda tile gorski prelazi na tej relaciji? Pises, kot da bi se ves cas vozil v istih pogojih, kot na Vrsic.

AC je povsem normalna do tja. Sam sem tudi pred leti s polnim 1.4 Cliotom do Municha prisel. Ampak je vseeno neprimerno bolj udobno prit sedaj z 2.0 TDI Passatom

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: FTad ()

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

Smo kupili novega atmosferskega bencicnca 3 leta nazaj in smo čisto zadovoljni. Je Hyundai i30 z 1,4 motorjem. Večina vas tu poreče, da je nepremičnina, vendar še kolone za nami ni bilo :). Se pa letno dela z njim ~15.000 km.

Lp

Jože

dexterboy ::

fuck_it_ je izjavil:

Ne bi nikdar kupil atmosferca. Se ne premakne nikamor, če pa hočeš kaj od motorja pa moraš posegati po 5000 RPM območju. Vzdržljivost? Hja nekaj malega več jo mogoče je, kaj dosti pa ne. Avto boš itak menjal ko bo imel največ 250.000 kilometrov, do tam pa vsak turbač pride. Turbobencinski motorji so prihodnost. Nizki obrati, odličen razpon navora, fenomenalni pospeški in uglajen, tih motor ki ga ne slišiš niti na avtocesti.

Izjava milenijca? Ker tole zgoraj je napisano s tremi razredi osnovne šole. Pa brez osebne žalitve do kogarkoli.
Moj avto je atmosferski. Gas imam še vedno na zajlo, ne preko debilne elektronike. Trenutno 285.000 km. Velik servis narejen, torej gre do 360.000, potlej pa v prešo. In rad se vrti... vse do 6000. Pa na avtocesti moram imeti stalno prižgan levi smerokaz. Ker tisti šoferji novejših avtov z dvema celicama v glavi niso sposobni hitreje kot 120 km/h. Napisov na zadku avta pa toliko... kot da bi prišel v diskontno prodajalno. Ni da ni.
( in potlej se ljudje čudijo, zakaj smo tam, kjer smo. razmišljanje z lastno glavo? bognedaj! je treba tableto za glavobol vzeti. pa splakniti s pol litra gazirane pijače )
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

TheBlueOne ::

dexterboy je izjavil:

Pa na avtocesti moram imeti stalno prižgan levi smerokaz. Ker tisti šoferji novejših avtov z dvema celicama v glavi niso sposobni hitreje kot 120 km/h.


Me spomne na studentska leta, ko potrebujes polovico poti, da pospesis iz 120 na 140 in ti gre na jetra, ce je treba pobremzati. Da ne govorimo o porabi. :D

zmaugy ::

Pa ko je šla avtocesta v hrib, so me nazaj prehiteli tisti, ki sem jih prehitel prej...:))
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Invictus ::

Atmosferci počasni?

Kaj pa potem počnejo šoferji v vseh turbinskih avtih, da jih moram prehitevati?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

TheBlueOne ::

zmaugy je izjavil:

Pa ko je šla avtocesta v hrib, so me nazaj prehiteli tisti, ki sem jih prehitel prej...:))


Razen, ce si bil prekomerno testosteronski, vzel zalet, raskiral razpad motorja in zapravil ca. eno pivo vrednosti bencina, da je atmosferec uspel konkurirat. Takrat je bilo ekstra tecno, ce je na sredini kdo bil pocasen.

Sem vesel za turbo .... :)

Zgodovina sprememb…

DePalmo ::

Atmosferski motorji so zanimivi, sem jih imel nekaj in vse je bilo treba priganjat. Ampak, sedaj imam dizla z 136 konji da se bi premikal, pa se ne. Za hitra pospeševanja ta avto ni, za dinamično vožnjo tudi ni, ker sem z 2.0 bencinarjem z istimi konji bolj užival v dinamični vožnji kot z dizlom. Bi kupil turbo bencinarja, ampak je dilema ker nevem katerega. TSI odpade, Kiin T-GDI se mi zdi preveč nov da bi mu zaupal, Fordi so predragi, Peugeot dela turbo motorje v navezi z BMW in so en velik skret. Ostane še kaj? Mazda je zanimiva ampak predraga, Renault odpade iz osebnih razlogov.

Torej, zaenkrat sem na dizlu in sem zadovoljen. Avto je bil kupljen da se bo šparalo z porabo in ne za hitro vožnjo. Ta pogoj še kar izpolnjuje.

Bi pa še kdaj kupil atmosferskega bencinarja, ampak ko je nekdo zgoraj napisal, V8 in 5.0 motor.

Kar se pa tiče vožnje v hrib po AC ... nevem kakšne gajbice se to vi vozili, 135 km je bilo dovolj da sem v hrib pospeševal (tudi naložen) in tudi prilezel do nekje 180 če je bilo treba (naprimer: Vrhniški klanec).

DamijanD ::

Moj hitrostni rekord v avtu je bil v atmosfercu VR6 2.8 :D

TheBlueOne ::

@DePalmo, Mercedes, Honda,... imajo zanesljive motorje s turbom.

Studentski atmosferci s simptomi podhranjenosti so bili Fiat TIPO 1.4i, Seat Toledo 1.6, VW Lupo 1.0, VW Polo 1.4.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

2.0 mazdini atmosferci niso nic slabši od 1.5 tsi-ja.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: vilonja ()

Wrop ::

Novega atmosferca samo, če je hibrid. Drugače pod nobenim pogojem. Ena corsa 1.2 85 hp, na avtocesti pri 110 km/h postane skoraj nepremičnina. Še clio 0.9 Tce se je bistveno bolje pospeševal nad 100 km/h. Mogoče čast atmosfercev še rešujejo mazdini motorji, samo, ko sem se leta 2017 usedel v novo mazdo 3 in cx3, so me vse motorne specifikacije v trenutku minile.

ziga1990 ::

^^ pazi ker hibridi ponavadi nimajo ravno odličnih pospeškov
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Osprey ::

Ko govorite, da pri malo višji hitrosti hibrid preklopi takoj na bencinski motor... to ne velja za plugin hibride. Recimo prius gre nekje do 135 km/h lahko samo na elektriko. In tudi pospešek tam nekje do 50 - 60 kmh je res zelo dober. Je pa res da tam naprej proti 100 pa ne pospešuje več tako hitro, mu malo zmanjka. Ampak kljub temu za kako prehitevanje tudi pri višjih hitrostih ni problem.
Imam samo eno zamero do tega avta, in sicer zakaj za vraga mu niso mogli vgraditi 5 sedežev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Osprey ()

          ::

zmaugy je izjavil:

Danes kupovati nov avto z običajnim bencinskim ali dizel motorjem je smešno. Če delaš krajše relacije vzemi elektro rabljenega, če delaš daljše pa hibrida.


Jaz delam krajše relacije in sem iskal izključno med bencinarji s čim manj KW in obvezno atmosferci. Prejšnjega mi je kolega v svoji delavnici servisiral 15 let. Elektro pomeni dražji servis vsaj 50 km stran.

ziga1990 ::

Osprey je izjavil:

Ko govorite, da pri malo višji hitrosti hibrid preklopi takoj na bencinski motor... to ne velja za plugin hibride. Recimo prius gre nekje do 135 km/h lahko samo na elektriko. In tudi pospešek tam nekje do 50 - 60 kmh je res zelo dober. Je pa res da tam naprej proti 100 pa ne pospešuje več tako hitro, mu malo zmanjka. Ampak kljub temu za kako prehitevanje tudi pri višjih hitrostih ni problem.
Imam samo eno zamero do tega avta, in sicer zakaj za vraga mu niso mogli vgraditi 5 sedežev.


navadni prius zmore okoli 60km/h na elektriko torej je za vasi in mesta čisto dovolj, pospeški pri njemu so pa odvisni od baterije oz bolj polna baterija bolj elektro motor pomaga
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

          ::

zmaugy je izjavil:

Zakaj je kupovanje zastarele tehnologije, ki bo v roku 10 let prepovedana, smešno?


Zato, ker zastarela tehnologija je preizkušena. Sam pri avtu gledam TCO, pri elektro in hibridnih motorjih si bolj ali manj omejen na uradne servise, ki ti vsako malenkost mastno zaračunajo. Plus, zakaj že sedaj kupovati tehnologijo, ki bo v polnem razmahu šele čez 10 let ali kasneje? Želiš biti beta tester? Ko bom čez 10 let menjaval avto, bodo električni neprimerno cenejši in zanesljivejši.

Osprey ::

zmaugy je izjavil:

Plus, zakaj že sedaj kupovati tehnologijo, ki bo v polnem razmahu šele čez 10 let ali kasneje? Želiš biti beta tester?


Si že kdaj pogledal, kdaj je Toyota naredila prvega hibrida in ga dala v komercialno prodajo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Osprey ()

Sparkxl ::

Traktorizacijo, ki se je izvajala v evropi zadnjih 20 let sem preskočil, sem vozil samo NA bencince. Zadnjih 6 let vozim TSI in ni teorije da grem nazaj brez turbo, ker so tako lepo poskočni proti NA in precej manj pijejo. Strošek servisa je komedija, dela BP.
Par let še počakam da pridejo hibridi v mainstream in potem zamenjam

-valvoline- ::

NA+lpg(cng) je se vedno zmagovalna kombinacija. Seveda da turbo navora ne bos imel, ampak tudi dvomasnih vztrajnikov, turbin, cr sob, stotine senzorjev in podobnega klumpa pa tudi ne. Pa svinja manj k vse z turbotom noter.

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

-valvoline- je izjavil:

NA+lpg(cng) je se vedno zmagovalna kombinacija. Seveda da turbo navora ne bos imel, ampak tudi dvomasnih vztrajnikov, turbin, cr sob, stotine senzorjev in podobnega klumpa pa tudi ne. Pa svinja manj k vse z turbotom noter.


ampak še vedno so NA+Elektro hibridi boljši
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

zmaugy ::

          je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Zakaj je kupovanje zastarele tehnologije, ki bo v roku 10 let prepovedana, smešno?


Zato, ker zastarela tehnologija je preizkušena. Sam pri avtu gledam TCO, pri elektro in hibridnih motorjih si bolj ali manj omejen na uradne servise, ki ti vsako malenkost mastno zaračunajo. Plus, zakaj že sedaj kupovati tehnologijo, ki bo v polnem razmahu šele čez 10 let ali kasneje? Želiš biti beta tester? Ko bom čez 10 let menjaval avto, bodo električni neprimerno cenejši in zanesljivejši.


Ok, potem pač kupiš neko 10-15 let staro Hondo Civic. Nabavna cena smešna, vzdrževanje enostavno in ga lahko delaš sam.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin, dizel ali hibrid (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8811282 (9044) neo5468
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446109197 (68079) Berserker
»

Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12028670 (24875) RedDrake
»

Mazda izdelala komercialni motor s kompresijskim vžigom homogene mešanice

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
4115794 (12056) pumaxx

Več podobnih tem