Forum » Na cesti » Bencin, dizel ali hibrid
Bencin, dizel ali hibrid
IL_DIAVOLO ::
Bencin vs hibrid je primerjava vredna debata. Dizel je na svojem bregu. Tisti ki ga rabi, sploh ne rabi razmisljat o cem drugem.
In tudi tukaj zmaga bencinar, ker je hibrid ze v startu nesramno drazji.
Boljsa primerjava bi bila bencinar vs EV.
In tudi tukaj zmaga bencinar, ker je hibrid ze v startu nesramno drazji.
Boljsa primerjava bi bila bencinar vs EV.
ziga1990 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Bencin vs hibrid je primerjava vredna debata. Dizel je na svojem bregu. Tisti ki ga rabi, sploh ne rabi razmisljat o cem drugem.
In tudi tukaj zmaga bencinar, ker je hibrid ze v startu nesramno drazji.
Boljsa primerjava bi bila bencinar vs EV.
tu se nebi strinjal vsaj Toyotini hibridi niso toliko dražji od bencinarjev
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
IL_DIAVOLO ::
Pri toyoti so hibridi mainstream.
Izjema ne potrjuje pravila. In praviloma so hibridi drazji, veliko drazji.
Izjema ne potrjuje pravila. In praviloma so hibridi drazji, veliko drazji.
ziga1990 ::
^^ se strinjam samo je pa res, da ima Toyota najboljše hibride
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
zobnik ::
Sam novga ne dajat predelat na plin, ker motor ni prilagojen za plin. Moraš kupt tovarniško predelan avto na plin.
Plinskih črpalk maš polno, težav ne bo.
Plinskih črpalk maš polno, težav ne bo.
ziga1990 ::
^^zakaj bi kupil LPG avto če pa imaš hibride ki so boljši?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Filip8 ::
bom kr tuki vprašu, torej uspel mi je razbit Ford fusion 2003 letnik tdi, zdej pa je pr hiši samo katrca, ki je pač od začetka tle in se išče nek drug avto. Iščem informacije kaj najboljš gledat, nekje do 2000 eur, mogoče malo več, kaj pa vem, raje ne. dnevno se naredi mogoče 20km vse skupaj, 1x na teden mogoče do 50km. fajn bi blo da je mogoče malo višji, da se fotr lažje notr usede, drugo pa tako sami veste kaj je najboljše za te pogoje, hvala.
jype ::
zobnik ::
^^zakaj bi kupil LPG avto če pa imaš hibride ki so boljši?
LPG se splača, po trenutnih cenah se da s tekočo fazo vozit -50%, plin 62 centov, 1.35 pa bencin. Pri plinasti fazi pa rabi zjutraj 1-2km, da preklopi na plin.
Kot vem hibridi niso ravno varčni če se jih tera, tam 5-6l/100km.
https://poraba.com/usage_view.php?carid...
Podobna poraba kot pri dizlu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
Sparkxl ::
@avtor, ne vem če si opazil, ampak v tvoji računici je en velik kiks. Računaš namreč kot tipični dizlaš. Malo pije, torej se splača. Ampak nisi vzel v ozir izgubo vrednosti. Čez 10 let boš dizla peljal direktno v prešo, za hibrida pa se bodo tepli. Že danes prosijo da dizla kupiš, bencinca ne dobiš, ker se vse takoj proda. Pri veliko vozilih je tako, da so bencinci rabljeni dražji od dizlov, pa so novi bili cenejši. V naslednjih letih se bo to potenciralo. Že danes recimo v nemčiji euro 5 dizla ne kupi noben. So samo še za izvoz na balkan in v romunijo, ali pa direkt v prešo
Sparkxl ::
Seveda gredo, samo za kako ceno. Za vzorec si oglej golf, star par let na avto netu. Bencinci so dražji od dizlov, pa še oglaševane cene teh so wishful thinking, ker noben ne plača toliko. Kakega passata ne moreš primerjat, ker tega sploh ni na bencin.
Aja glede meda. Smo pred kratkim prodajali superba tdi. 100k km, prvi lastnik, slo poreklo, garažiran,..., vse kot mora bit. Pred par leti si to prodal z lahkoto. No s tem smo se matrali dober mesec, prodan je bil za smešno nizko ceno, precej manj kot je prvo bila oglaševana in še par let nazaj realna cena.
Aja glede meda. Smo pred kratkim prodajali superba tdi. 100k km, prvi lastnik, slo poreklo, garažiran,..., vse kot mora bit. Pred par leti si to prodal z lahkoto. No s tem smo se matrali dober mesec, prodan je bil za smešno nizko ceno, precej manj kot je prvo bila oglaševana in še par let nazaj realna cena.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
Sparkxl ::
Na hibridu menjaš baterijo, na dizlu potrošni material: turbina, egr, dpf, šobe,... V čem je razlika, oz. zakaj je menjava baterije strašen problem, menjava vsega tega na dizlu pa najbolj normalna stvar na svetu?
ziga1990 ::
Na hibridu menjaš baterijo, na dizlu potrošni material: turbina, egr, dpf, šobe,... V čem je razlika, oz. zakaj je menjava baterije strašen problem, menjava vsega tega na dizlu pa najbolj normalna stvar na svetu?
menjava baterije stane 3000€+
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
DamijanD ::
vse našteto pri dizlu tudi (čeprav moj ima 380k + X, pa ni blo še nič od tega menjano...)
Sparkxl ::
Saj nikjer ne piše da mora na obeh kaj crknit, to je pač neko predvidevanje in forumsko trollanje. Pa če je danes baterija 3k, čez 10 let ne bo, zaradi razvoja tehnologije in množične proizvodnje
Invictus ::
Na hibridu menjaš baterijo, na dizlu potrošni material: turbina, egr, dpf, šobe,... V čem je razlika, oz. zakaj je menjava baterije strašen problem, menjava vsega tega na dizlu pa najbolj normalna stvar na svetu?
Saj ima hibrid iste dele. Ravno tako bo to treba menjati pri njem.
Menjava baterij je predvsem draga, in okolju sporna operacija. Zaenkrat recikliranje baterij še ni v pogonu...
Saj nikjer ne piše da mora na obeh kaj crknit, to je pač neko predvidevanje in forumsko trollanje. Pa če je danes baterija 3k, čez 10 let ne bo, zaradi razvoja tehnologije in množične proizvodnje
Na zemlji ni dovolj surovin, če hočemo v vsak avto dati baterije .
Kako je pa z razvojem, pa tudi vemo. Veliko obljub in malo rešitev...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
TheBlueOne ::
Na hibridu menjaš baterijo, na dizlu potrošni material: turbina, egr, dpf, šobe,... V čem je razlika, oz. zakaj je menjava baterije strašen problem, menjava vsega tega na dizlu pa najbolj normalna stvar na svetu?
Ker je baterija dalec nadrazji del avta, ce je EV. Koliko pa mesecno realno stane baterija, pa ni tezko izvedeti, ker jo daje Renault v najem in je menda za ZOE ca. 75€/Mesec. To je ca. 900€/ leto, je mene za servis avta razreda ZOE stal menda niti 150€. Pa recimo, da reces, da pride se kdaj kaj zraven na motorju pa je morda v povprecju 250€, ce res nimas srece.
Drugace imajo trenutno v Avstriji nove Lexuse IS 300h za okoli 35.000€. Se mi zdi super cena, ce kdo kupuje v tem segmentu.
Utk ::
TheBlueOne je izjavil:
Koliko pa mesecno realno stane baterija, pa ni tezko izvedeti, ker jo daje Renault v najem in je menda za ZOE ca. 75EUR/Mesec.
Se pravi realno stane bmw 3 95 evrov na dan, otroški sedež 3 evre na dan, strešni prtljažnik pa 32 evrov na dan. Ok, samo da vemo.
https://www.centralrent.si/si/rezervaci...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
TheBlueOne je izjavil:
Koliko pa mesecno realno stane baterija, pa ni tezko izvedeti, ker jo daje Renault v najem in je menda za ZOE ca. 75EUR/Mesec.
Se pravi realno stane bmw 3 95 evrov na dan, otroški sedež 3 evre na dan, strešni prtljažnik pa 32 evrov na dan. Ok, samo da vemo.
https://www.centralrent.si/si/rezervaci...
To je rent a car, drugo je Renault, ki sam ponuja oboje. Renault baterijo potem zamenja, ko pade pod 75%, baterija menda stane nekje 9000EUR, kar je, ce drzi deset let na 75% ca. 900EUR/leto, potem najem celo deluje dosti poceni. Bi me zanimalo tudi, kako bo z reciklzo, ce nimas pogodbe, kakor je v najemu, kjer jo garantirajo. Da se ti ne zgodi, da cez pet let placas se nekaj kEUR za razgradnjo, kar tezko izkljucis, ce bo vec EVjev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Utk ::
Baterija zdrži glih tako 10 let kot dizel zdrži 5 let. Oboje je komaj dobro iz garancije.
Staro baterijo boš prej prodal kot pa plačal za razgradnjo.
Staro baterijo boš prej prodal kot pa plačal za razgradnjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
Baterija zdrži glih tako 10 let kot dizel zdrži 5 let. Oboje je komaj dobro iz garancije.
Staro baterijo boš prej prodal kot pa plačal za razgradnjo.
Ce res verjames v kar govoris, ti predlagam, da najemes skadisce in zacnes brezplacno odvzemati baterije, bo kar hitro polno. Ampak ti ne bi svetoval, ker je menda ze kar dobro preracunano in se ti verjetno ne bi izslo. Zanimivo, kako slabe izkusnje imas z dizli, ker vecina, ki jih poznam kupuje dizle, ki so stari okoli pet let in praviloma nimajo nekih vecjih tezav.
Ampak sej ni govora tukaj o EVjih?
Za OPa:
https://www.autoscout24.at/angebote/lex...
Utk ::
Sej zato je zanimivo zakaj misliš, da se po 10ih letih z baterijo karkoli zgodi. Če dizel ne crkne takoj po garanciji, zakaj misliš da bo baterija?
TheBlueOne ::
Sej zato je zanimivo zakaj misliš, da se po 10ih letih z baterijo karkoli zgodi. Če dizel ne crkne takoj po garanciji, zakaj misliš da bo baterija?
Ne vem kako je, pac zame je riziko. Pri klasicnih avtih lahko kar dobro sodim. Sam sem gledal malo kaj je na voljo in opazil, da so garancije tam okoli osem let, kjer je zame zelo velik problem, da za menda okoli 150kkm, kar imam jaz pokrito v dosti prej kot petih letih.
Potem imam visok riziko za nekaj, kar ne vem kako bo in je brutalno drago ze prej kot po petih letih. Ce mi recejo garancija deset let, da bo imale 75% kapacitete in recimo 500.000km, potem ajde. Pa ne mi govoriti, da je to pac moja racunica in ni relevantna, ker potem ti recem, pa racunaj, razliko med klasiko in EV, pri 150.000 prevozenih km in ne deset let in miljavzent km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Utk ::
Ja če misliš da je riziko, je pač zate riziko. Ne razumem sicer kako potem shajaš z rizikom dveh let garancije pri večini nemških znamk, ampak vsakemu svoje...
Stari maček ::
@avtor, ne vem če si opazil, ampak v tvoji računici je en velik kiks. Računaš namreč kot tipični dizlaš. Malo pije, torej se splača. Ampak nisi vzel v ozir izgubo vrednosti. Čez 10 let boš dizla peljal direktno v prešo, za hibrida pa se bodo tepli. Že danes prosijo da dizla kupiš, bencinca ne dobiš, ker se vse takoj proda. Pri veliko vozilih je tako, da so bencinci rabljeni dražji od dizlov, pa so novi bili cenejši. V naslednjih letih se bo to potenciralo. Že danes recimo v nemčiji euro 5 dizla ne kupi noben. So samo še za izvoz na balkan in v romunijo, ali pa direkt v prešo
Par dni nazaj je bil en štiri leta star elektični z zanič baterijo za 900 € na avtonetu. Pa 20 mrtvih je bilo baje pri pretepu....
Sej zato je zanimivo zakaj misliš, da se po 10ih letih z baterijo karkoli zgodi. Če dizel ne crkne takoj po garanciji, zakaj misliš da bo baterija?
Zato, ker 50 let stari dizli še lepo klepajo? Ti si boš pa baterije lahko samo nekam vzadaj stlačil...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stari maček ()
TheBlueOne ::
Ja če misliš da je riziko, je pač zate riziko. Ne razumem sicer kako potem shajaš z rizikom dveh let garancije pri večini nemških znamk, ampak vsakemu svoje...
Ker se ne more pokvariti del, ki je vreden x10.000€. In z rizikom lahko seveda shajam, ker ga lahko iz izkusenj sebe in ostalih zelo dobro vrednotim in sem tudi dozivel recimo kaksen max strosek in se prekleto zavedam koliko lahko kaj takega stane.
Pa se enkrat, ne pravim, da sem proti EV, bi ga vzel, ampak so bodisi bedni ali pa tako dragi, da ti ze skoraj mora biti vseeno za strosek goriva, ce imas toliko za avto. Tile IS 300h so mi trenutno super alternativa za C razred in BMW 3 in bi ga morda vzel, ce bi kupoval danes.
Stari maček ::
Na hibridu menjaš baterijo, na dizlu potrošni material: turbina, egr, dpf, šobe,... V čem je razlika, oz. zakaj je menjava baterije strašen problem, menjava vsega tega na dizlu pa najbolj normalna stvar na svetu?
Ker v življenju za vse servise in dele skupaj še nisem dal take cifre, kolikor stane ena kurčeva baterija.
neo5468 ::
Nova korolca se tut fura EV only 1 uro+ po mestu če je treba. 3.7 do 4 litre v heavy traffic. 1.8 motor je verjetno še bolj varčen.
ziga1990 ::
^^ kolikor sem jaz vozil Yarisa hibrida je električni motor bolj za vzdrževat hitrost. ker če hočeš vsaj normalno pospeševat rabi bencinski motor tako,da je 2.0 Corrola verjetno boljša ker ima močnejši elektro motor
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
IL_DIAVOLO ::
Za uzivancijo so hlapi na turbine se vedno zakon. Jebes te futuristicne elektricne skropucale.
ziga1990 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Za uzivancijo so hlapi na turbine se vedno zakon. Jebes te futuristicne elektricne skropucale.
še vedno je Hibrid boljši od smrduha
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ziga1990 ()
ziga1990 ::
^^ haha misliš, da je izdelava dizla bolj čista in samo za informacijo baterije se da recilkirat
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
jype ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Za uzivancijo so hlapi na turbine se vedno zakon. Jebes te futuristicne elektricne skropucale.Taki kot si ti itak še v življenju niste uživali, tako da težko sodite o tem, kaj je užitek.
Ja seveda, več "svinjarije" se proizvede pri izdelavi.Ne, v resnici se je ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
neo5468 ::
$1200 in eno popoldne pa si good. Je tip pokazov račun kolk bi prišlo pri uradnem dealerju in je računica $4k. Samo za čiščenje filtra ti računajo $350, vzame ti pa 5 minut časa, da to narediš sam .
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 36318 (5803) | turan |
» | Rome bans all diesel vehicles .... (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20817 (15688) | -valvoline- |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50759 (40830) | -valvoline- |
» | Poplava rabljenih dizlov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25729 (19631) | krneki0001 |