» »

Bencin, dizel ali hibrid

Bencin, dizel ali hibrid

strani: « 1 2

PerS ::

Kupejem nov avto, konkretno Volvo XC90. Vsekakor ne nov, ampak star leto, dve, mogoče tri.

O avtomobilizmu in trendih ne vem veliko, niti ne spremljam. Največjo težavo mi povzroča sedaj izbira agregata.

Naredim cca 15k letno (ali manj). Dolgih tur ni veliko - večinoma so to vikend izleti in dopusti. V službo in nazaj (se pravi dnevno) naredim 30km.

Dizel: slišim in berem da so jim dnevi šteti, da bo vrednost v prihodnosti občutno padla, itd. Poleg tega delam malo km in kratke razdalje. Tudi 2.0 motor se mi za tako velik avto zdi kar malo švoh.
Dejstvo pa je, da je izbira rabljenih dizlov (omenjenega proizvajalca in modela) daleč največja v primerjavi z drugimi agregati. Torej več konkurence, boljše cene.

Hibrid: verjetno za moj use case najbolj primeren. Dnevne opravke lahko delam praktično samo na elektriki. Daljše ture pa pač kombinacija ali samo bencin.
Če predpostavim, da naredim polovico km samo na elektriko je prihranka kakšnih 500eur letno. Če sem prav izračunal in če je to sploh realno. Tukaj morda kdo z realnimi izkušnjami z EV lahko kaj doda?
500eur prihranka letno, recimo da bom avto imel 10 let = 5000eur. Primerljiv hibrid je vsaj 10k eur če ne več, dražji od dizla.
Koliko je pričakovana življenjska doba take baterije?

Bencin: praktično ni ponudbe rabljenih vozil, očitno se kupci odločajo več ali manj za dizle.

Torej avto si bom lastil recimo 10 let. Kdaj bo potrebno zamenjati baterijo na hibridu (to je menda kar strošek)? Kakšna bo vrednost enega ali drugega po 10 letih. Bo vrednost dizla res toliko padla. Kaj je v obdobju 10 let in za moj use case najboljša / najbolj ugodna opcija? Je to hibrid, kljub temu, da je v štartu vsaj 10k dražji?

anketar ::

rupsi31 ::

glede, na izjemno majhen domet na EV --- računaj Do 40 km z enim polnjenjem se vprašaj, če je to sploh smoterno imet. To boš polnil vsak dan.

Tukaj je potem bolje,da greš v full EV, če že kupuješ v tem rangu.

romex ::

vzemi bencin in po potrebi predelaj na lpg. dizel je no-go v tvojem primeru.

Mavrik ::

rupsi31 je izjavil:

glede, na izjemno majhen domet na EV --- računaj Do 40 km z enim polnjenjem se vprašaj, če je to sploh smoterno imet. To boš polnil vsak dan.

Tukaj je potem bolje,da greš v full EV, če že kupuješ v tem rangu.


Kaj pa je narobe s polnjenjem vsak dan? Garaže načeloma imajo štekarje in pač vštekaš čez noč in se voziš bistveno ceneje.
The truth is rarely pure and never simple.

jype ::

Hibrid je najboljši tudi za vse okoli tebe, ker bo daleč najmanj svinjarije spuščal v zrak.

Utk ::

V čem je razlika če polneš vsak dan ali enkrat na teden? Če imaš kje polnit, je vseeno, če nimaš, pa tudi.

rupsi31 ::

Mavrik je izjavil:



Kaj pa je narobe s polnjenjem vsak dan? Garaže načeloma imajo štekarje in pač vštekaš čez noč in se voziš bistveno ceneje.


Ne vem, če max. doseg 40 km in še to, če voziš počasi upraviči toliko višjo ceno. Tukaj ni govora 2-3 jurje razlike, pač pa vsaj 15 jurjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rupsi31 ()

Utk ::

To si naj sam preračuna. Če s tem pokriješ 95% svojih voženj, se najbrž splača. Ta avto tudi kot dizel ne bo imel ravno 6 litrov porabe.

IL_DIAVOLO ::

Upam, da se zavedas da je vzdrzevanje volva precej drago.

https://www.osv.ltd.uk/how-reliable-are...

Da sploh ne omenjam tako dragega avta za kilometre ki jih delas. Vem vem, je tvoj denar, ampak come on, kaj ti bo tak drag avto?

Zgodovina sprememb…

rupsi31 ::

Utk je izjavil:

To si naj sam preračuna. Če s tem pokriješ 95% svojih voženj, se najbrž splača. Ta avto tudi kot dizel ne bo imel ravno 6 litrov porabe.



Tovarna navaja za 2.0 dizelski agregat z 236 konji porabo po mestu povprečno 6.7litra in 5.6 relacijsko. Koliko volvo zavaja pa ne vem.

rupsi31 ::

Lahko damo za primerjavo za 3 leta starega

Letnik 2016 2.0 dizel 236 konjev, 4 kolesni pogon najcenejši v SLoveniji 34.999EUR.

Letnik 2016 hibrid 320 konjev najcenejši 64.990 EUR

Nemčija ima zelo podobne cene.


Me vem za vas. 25- 30 jurjev razlike je pa preveč, da boš lahko naredil maksimalno 40 km,če se boš vozil 50 km/H, realno jih boš naredil 20 km/H na elektriko.

Z drugo bsedo, koliko deset tisoč kilometrov je potrebno prevozit, da avto upraviči 25.000€ višje cene?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rupsi31 ()

Egidij88 ::

PerS je izjavil:

Kupejem nov avto, konkretno Volvo XC90. Vsekakor ne nov, ampak star leto, dve, mogoče tri.

O avtomobilizmu in trendih ne vem veliko, niti ne spremljam. Največjo težavo mi povzroča sedaj izbira agregata.

Naredim cca 15k letno (ali manj). Dolgih tur ni veliko - večinoma so to vikend izleti in dopusti. V službo in nazaj (se pravi dnevno) naredim 30km.


Zakaj potemtakem kupuješ takšen avto?
I5-4460, 12GB DDR3, 256GB Crucial BX100, GTX960, Win10.
OnePlus 6

anketar ::

cope harder, če ma dnar in hoče hibrida, naj si ga kup, nismo v jugi

ni pa povedu s kje je, če je to lj bo komot sfolgu na elektriko, ker je zabasana nonstop, več kot 40km/h v povprečju ne bo šel

a so ti dal za test-drive kkšnga?

PerS ::

Volvo zato, ker me v 15+ letih ni razočaral. In ker lahko. XC90 ker en avto pri hiši pač mora biti družinski, da se lahko napoka notri otroke, ženo in psa in gre na morje. Enega malčka pri hiši že imamo. Dveh + enega velikega pa ni računice.

Okolica LJ.. vozil sem tako dizla kot hibrida že na testu. Hibrid je precej bolj fun za vozit, ker ima tudi precej več konjev kot dizel, čeprav je težji.

40km dometa mi pokrije povprečen dan ko grem v službo in nazaj. V teoriji celo dva.. Polnjenje pa res ne vidim kot problem. Doma priklopim čez noč in to je to.

Jasno pa se avto ne uporablja samo za to. Žal pa nimam praktičnih izkušenj koliko dejansko s hibridom (lahko) prihraniš, gledano na dolgi rok in v praksi. Jaz ocenjujem da bi polovico km naredil samo na elektriko. Nekje sem našel neko raziskavo da jih povprečen uporabnik naredi 1/3. V vsakem primeru je osnovna investicija toliko višja da mi samo prihranek pri gorivu za dano kilometrino in v 10 letih ne odtehta hibrida.

Zato sprašujem če je še kje kakšen drug haklc. A so razlike recimo v servisih, a bo hibrid bistveno več vreden pri prodaji pa naj to tudi vkalkuliram ali bosta čez 10 let tam tam oba.. A bojo baterije čez 10 let še uporabne ali bo potrebna menjava v takratni vrednosti avtombila ipd.

Tudi to z dizlom in kratkimi razdaljami ne vem koliko je sploh še aktualno. Vse kar vem je na nivoju gostilniške debate (do sedaj sem imel samo bencinarje), kako dejansko se obnašajo novi dizli pa ne vem. Morda mu tudi ni več tak problem, če se peljem 10km v službo in 10km domov.. Enkrat tedensko je pa sigurno še verjetno tudi tura kam dlje, po AC in podobno.

Če torej za moj primer uporabe dizel definitivno odpade, potem se moram samo odločit ali poiščem bencinarja ali pa dam 10-15k zraven in vzamem hibrida. Če bi to bilo ekonomsko upravičeno.

IL_DIAVOLO ::

Rabljenega bencinarja ali hibrida bos zelo tezko nasel. Prodajajo se kvecjemu dizli.

hojnikb ::

uvoziš, če ni pri nas izbire.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

rupsi31 ::

PerS je izjavil:


40km dometa mi pokrije povprečen dan ko grem v službo in nazaj. V teoriji celo dva.. Polnjenje pa res ne vidim kot problem. Doma priklopim čez noč in to je to.


Poglej si slovenske avto teste. Tovarniški domet je 40 km.. realno je domet 30 km na elektriko. Menda je razlika med 300 konji hibrid in 236 konji.

Bencinar Xc90 je požeruh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rupsi31 ()

Stari maÄćek ::

Če si se že odločil za tako kišto, svinjaj v stilu in vzemi dizla.

Utk ::

Tudi ko zmanjka baterije, je poraba hibrida nizka, ker motor dela pri bolj idealnih obratih, avto še zmeraj speljuje na elektriko itd. Vsaj če je dober hibrid.

Magic1 ::

Zato pa imaš v Priusu komot porabo 5l na 100km, četudi imaš neoptimalno vožnjo. Sem bil kar imresioniran, ko sem se vozil z njim.
Magic

hojnikb ::

če boš priusa priganjal, pač nebo mel 5l porabe :)
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Stari maÄćek ::

Magic1 je izjavil:

Zato pa imaš v Priusu komot porabo 5l na 100km, četudi imaš neoptimalno vožnjo. Sem bil kar imresioniran, ko sem se vozil z njim.

Poraba je taka zato, ker je nepremičnina. Sicer pa moderen 200 konjski dizel žere 4 litre.

Utk ::

Moderen 300 konjski hibrid pa 1,5.

rupsi31 ::

Stari maÄćek je izjavil:


Poraba je taka zato, ker je nepremičnina. Sicer pa moderen 200 konjski dizel žere 4 litre.



Pri 130 km/h že ne. lp.

Stari maÄćek ::

Utk je izjavil:

Moderen 300 konjski hibrid pa 1,5.

Dokler se baterija ne sprazni...potem pa 8 litrov.

rupsi31 ::

Stari maÄćek je izjavil:

Utk je izjavil:

Moderen 300 konjski hibrid pa 1,5.

Dokler se baterija ne sprazni...potem pa 8 litrov.


Ker je dizel ima manj kot 8 porabe.

ziga1990 ::

PerS je izjavil:

Kupejem nov avto, konkretno Volvo XC90. Vsekakor ne nov, ampak star leto, dve, mogoče tri.

O avtomobilizmu in trendih ne vem veliko, niti ne spremljam. Največjo težavo mi povzroča sedaj izbira agregata.

Naredim cca 15k letno (ali manj). Dolgih tur ni veliko - večinoma so to vikend izleti in dopusti. V službo in nazaj (se pravi dnevno) naredim 30km.

Dizel: slišim in berem da so jim dnevi šteti, da bo vrednost v prihodnosti občutno padla, itd. Poleg tega delam malo km in kratke razdalje. Tudi 2.0 motor se mi za tako velik avto zdi kar malo švoh.
Dejstvo pa je, da je izbira rabljenih dizlov (omenjenega proizvajalca in modela) daleč največja v primerjavi z drugimi agregati. Torej več konkurence, boljše cene.

Hibrid: verjetno za moj use case najbolj primeren. Dnevne opravke lahko delam praktično samo na elektriki. Daljše ture pa pač kombinacija ali samo bencin.
Če predpostavim, da naredim polovico km samo na elektriko je prihranka kakšnih 500eur letno. Če sem prav izračunal in če je to sploh realno. Tukaj morda kdo z realnimi izkušnjami z EV lahko kaj doda?
500eur prihranka letno, recimo da bom avto imel 10 let = 5000eur. Primerljiv hibrid je vsaj 10k eur če ne več, dražji od dizla.
Koliko je pričakovana življenjska doba take baterije?

Bencin: praktično ni ponudbe rabljenih vozil, očitno se kupci odločajo več ali manj za dizle.

Torej avto si bom lastil recimo 10 let. Kdaj bo potrebno zamenjati baterijo na hibridu (to je menda kar strošek)? Kakšna bo vrednost enega ali drugega po 10 letih. Bo vrednost dizla res toliko padla. Kaj je v obdobju 10 let in za moj use case najboljša / najbolj ugodna opcija? Je to hibrid, kljub temu, da je v štartu vsaj 10k dražji?


to ti nemore nobeden povedat nekateri proizvajalci dajo 10 letno garancijo na baterijo, če jo enkrat na leto pripelješ na testiranje
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

springfield ::

Tu se gre za 60k+€ avto, glavna tema pa valda, kolko pije ;(( Kupi si avto, ki ti ne bo pobral zadnjega centa iz denarnice, da se ne bos sekiral za porabo.

rupsi31 ::

springfield je izjavil:

Tu se gre za 60k+€ avto, glavna tema pa valda, kolko pije ;(( Kupi si avto, ki ti ne bo pobral zadnjega centa iz denarnice, da se ne bos sekiral za porabo.


Jaz tudi mislim, da nekdo, ki kupi avto za 60 jurjev ne gleda na porabo.

roCkY ::

Pri SUV-u se ne gleda na porabo neglede ali gre za mali jajček ali konkretno kravo kot je XC90.

Za šparat se kupi nizek aerodinamičen avto!

Nekje sem pred časom pobral, da XC90 hibrid kot taxi žre prek 12 l/100km.

Če bi sam kupil tolk velko (rabljeno) gajbo bi trenutno sigurno še dizla vzel. Dizli imajo še vsaj 20 let dometa. Če bo nekdo uspel zadosti POCENI baterij naštancat nekaj let manj.

rupsi31 ::

roCkY je izjavil:



Nekje sem pred časom pobral, da XC90 hibrid kot taxi žre prek 12 l/100km.


Bencinar ima takšno porabo.

IL_DIAVOLO ::

Taka velika krava je seveda zena, to je dejstvo. In zato se kupi dizla IN vozi na dolge relacije, ne pa da ga vozis vecino casa hladnega.

To pac ni avto za navadne ljudi, sploh pa ne za slovenijo. To je avto za na avtocesto. Ce pa zelis dajat obcutek vecvrednosti za vsako ceno, pa go for it.

roCkY ::

Če se prav spomnim je enkrat TeslaByorn govoril o tem kako se je taksist zahebal ker je vzel XC90 hibrida. Deklarirana poraba neko bagatelo realnost mi je ostalo v glavi 12 l...
Če se seveda dela veliko na elektriko je zadeva druga. A računa za hibrid pomoje ni kakorkoli obrneš.

jype ::

PerS je izjavil:

Žal pa nimam praktičnih izkušenj koliko dejansko s hibridom (lahko) prihraniš,
Denarja skoraj nič, saj in strupenih snovi pa precej.

roCkY ::

Lignit je zelo EKO gorivo!

PerS ::

Mal ste očitno zgrešil point

Vseeno mi je za porabo, nikjer nisem napisal da iščem najbolj ugoden način vožnje.

Kupujem nov družinski avto, v katerega lahko na komot zložim otroke, ženo, prtljago, box za psa itd. In vse skupaj udobno in varno peljem 1000km daleč na morje. Ker me Volvo v 15+ letih kar jih uporabljamo ni razočaral + so mi novi modeli zelo všeč, sem se odločil za XC90. Lahko bi se še za BMW X5, Audi Q7 ipd. ampak so mi antipatični. Kaj drugega bolj optimalnega pa je na voljo za glavni družinski avto v premium razredu?

Ker ne vidim logike, da imam velik avto parkiran doma in ga uporabim samo za izlete in dopuste, bo ta avto hkrati uporabljen tudi za daily driverja. Tukaj se zaplete, ker me pač skrbi kako bo to dizel mašina, ki se po večini v avtih tega ranga nahaja, preživela. Bolj kot berem in ugotavljam sicer očitno neke velike panike ni, ker ti tudi za DPF filter javlja ko je potreben čiščenja ipd.

Zato sem pomislil na hibrida. Lahko si ga privoščim, vendar si ga ne bom samo za to ker je kul. Če mi tistih 10-15k kolikor bi moral še dodati ne vrne na nek način (gorivo, servisi, vrednost vozila po 10letih), potem pač ni računice in bom vzel dizla. Ga bom pač v 10 letih peljal kakšenkrat več na servis. To še vseeno ne bo tistih 10k več kot je hibrid.

Če ima kdo boljši predlog kaj v rangu 50-60k kupiti da bo zadostilo tako uporabi za družinska potovanja kot hkrati tudi preživelo dnevno rabo na kratke proge, bom z veseljem preveril zadeve.

roCkY ::

Lej vse debate gredo pribljićno v isto smer. Smo pač eni skeptiki glede elektrike v vozilih s stališča ekologije. Zadeva je lokalno seveda OK globalno pač ne.

Pomoje ne glej na to kaj pije agregat. Če ti je moč hibrida kot si zgoraj omenil vredna ?15k€ ga nabavi. Sicer dizla. Odebno ne vidim smisla v kombinaciji SUV/bencin.

rupsi31 ::

V redu, potem pa vzemi bencinarja, ki ima zgolj 50 litrski tank, kar je velik minus, saj boš veliko časa na bencinski ob povprečni porabi 11 litrov.

lp.

Ponavadi imajo suvi 70-80 litrske tanke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rupsi31 ()

roCkY ::

Resno ta krava ima 50 l tank?

rupsi31 ::

roCkY je izjavil:

Resno ta krava ima 50 l tank?



Ja. Bencinar.

https://siol.net/avtomoto/testi/test-vo...

A je prišel v teh letih prenovljen bencinski model ven?

Zato se bencinski hibridi ne prodajajo, ker so prepožrešni. KO imaš enkrat tako udoben avto se bi non stop vozil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rupsi31 ()

IL_DIAVOLO ::

Kaj pa skoda kodiaq?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

30k manj, pa se bencinar je. No brainer, kakorkoli obrnes.

Zgodovina sprememb…

rupsi31 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kaj pa skoda kodiaq?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

30k manj, pa se bencinar je. No brainer, kakorkoli obrnes.


Resno? Tip kupuje najvišji rang SUVA, ti pa mu ponudiš drvarnico na 4-ih kolesih.

IL_DIAVOLO ::

Ti si tudi ena drvarnica...poje volvota pa se koga zraven.

rupsi31 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ti si tudi ena drvarnica...poje volvota pa se koga zraven.



Očitno se še v življenju nisi peljel s kakšnim res luksuznim vozilom in ti je vse enako. :))

Magic1 ::

Falil ste point hibrida. Vidim, da vam ni jani koncept delovanja. Seveda bo tudi hibrid imel visoko porabo, če boš šel na Vršič. Fora pa je v tem, da ne pospešujemo konstantno. Pri normalni vožnji konstanto spreminjaš režim delovanja motorja in v tem zablesti hibrid, ker lahko drži režim delovanja v dokaj idealnem območju. Ko pospešuješ vklopi elektro motor, ko moč zmanjša pod določen nivo, začne polnit, pri zaviranju se veliko energije lahko shrani. Seveda pri blazno dinamični vožnji bo efekt manjši, še vedno pa bo opazen pri porabi.
Magic

anketar ::

+1 očitno noben ni pogledu yt reviewa k sm ga prpopu, na zaslonu maš merilc k ti kaže v kerem območju furaš al benz al pa se hibrid vklop odvisn od regeneracije

ziga1990 ::

Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Blinder ::

https://www.spritmonitor.de/en/overview...

Ce zeli kdo raziskovat primerjave s tiguanom
https://www.spritmonitor.de/en/overview...

Mozno, da vozniki toyote vozijo mirneje
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

ziga1990 ::

^^ dizel vs hibrid je zelo zanimiva primerjava ampak keri je boljši je čisto odvisno od tvoje relacije, če delaš dolge relacije in vsebujejo veliko avtoceste je dizel boljši če pa delaš kratke relacije in si veliko v mestu in vaseh je pa hibrid boljši
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poplava rabljenih dizlov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1367387 (1289) krneki0001
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
694060 (821) zobnik
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
2156928 (2003) J.McLane
»

Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1209317 (5522) RedDrake
»

Mazda izdelala komercialni motor s kompresijskim vžigom homogene mešanice

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
417670 (3932) pumaxx

Več podobnih tem