Prijavi se z GoogleID

» »

A1 šalabajzerji

A1 šalabajzerji

strani: 1 2 3 4 »

Lakotnik29 ::

Ker bolj verjetnen scenarij je, da so prebral forum, analiziral kateri uporabnik to je in rešili zadevo? jao...

Utk ::

Ja sej ga je moderator vabil naj mu pošlje ZS in bo zrihtal...morda je zrihtal brez tega, vprašanje kolk primerov je točno takih vsak mesec, pa ne samo na mesec, na točno tiste dneve kot jih je OP napisal.
Jaz sem imel že nekaj podobnih primerov, ko so zaradi kakšne napake mi vrnili denar, pa še nikoli nisem doživel, da bi vsem avtomatsko karkoli vrnili brez vsaj reklamacije, če že ne kake prijave kam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

noob96 ::

No, ampak kako bi pa lahko mod izvedel naročniške podatke OPja?

urosh ::

@noob - ce bi bral od zacetka, bi videl pa je bilo: Poslji mi podatne na ZS, pa bom preveril. Ce jih je ali ne ne vemo.

noob96 ::

Kje pa je meja med nepooblaščenim pogledom v podatke in "prijaznostjo"?

Utk ::

noob96 je izjavil:

No, ampak kako bi pa lahko mod izvedel naročniške podatke OPja?

Kolikim so izklopili točno tist petek in vklopili točno tisto soboto? Da ne govorimo o email naslovu tu in tam. Ni nujno, ni pa niti nemogoče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Lakotnik29 ::

Bolj verjeten scenarij je po tvoje, da je moderator na tem forumu zlorabil dostop do osebnih podatkov, da je prišel do emaila, kot da so zaznali, da sistem za obveščanje tri dni ni deloval in so zato par oškodovanim avtomatično brisal stroške?

Utk ::

Da.

Lahko tudi da samo nekateri niso dobili sms, in so tem parim vrnili.
Masovno vračanje denarja brez reklamacije ni neka praksa pri nas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Han ::

Še manj pa, da bi se opravičili. Mazzinijeva kolumna na to temo...

ABX ::

DeeCoy je izjavil:

Razen tega, da imaš tukaj samo vzdevek in verjetno noben živ bog nima tolk časa in interesa, da je tebi sam od sebe reklamacijo napisal. Verjetno je bila težava v sistemu za pošiljanje obvestil in ko so jo ugotovili, so vsem tiste storitve stornirali.
Verjetno je bila napaka pri operaterju, ti pa si prelen, da bi jo prijavil. Pa plačuj, oz. menjaj operaterja (če pri novem pride do napake, bo situacija ista). Razlog tega problema sedi med tipkovnico in stolom.


Oldično, spet en osebni napad.


Kaj res ne znamo komunicirati?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Lakotnik29 ::

Utk je izjavil:

Da.

Lahko tudi da samo nekateri niso dobili sms, in so tem parim vrnili.
Masovno vračanje denarja brez reklamacije ni neka praksa pri nas.


Ce so ugotovili napako so jo pac odpravili. Res ne vem kaj je tako nenavadno.

Da bo pa folk delal prekrske ali celo kazniva dejanja in se ne vem kaj zato je pa precej noro.

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

Ja, pri nas noben nikoli ne dela prekrške ali celo kazniva dejanja. Že sama ideja je nora...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Lakotnik29 ::

Zato, da se na podlagi ranta na forumu ugotavlja da so nekomu zarcunal 10 e prevec?

Jao...

MrStein ::

A ti živiš v neki drugi realnosti? *

Zakaj pa so oni policisti dali volan službenega vozila v roke pijani mladoletnici? So imeli neki višji cilj?

* baje je možno, da živiš v isti dimenziji, a vseeno vidiš drugačno realnost:

Personanonim je izjavil:

A quantum experiment suggests there's no such thing as objective reality

Physicists have long suspected that quantum mechanics allows two observers to experience different, conflicting realities. Now they've performed the first experiment that proves it.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Lakotnik29 ::

To pa je bila porcija gobic, kaj?

MrStein ::

Najbolj verjetno je, da so se potem, ko jih je OP "poslal nekam", zamislili nad sabo, in se začeli "ven vlečt". Brez teorij zarot.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Dzhimen ::

Zanima me kaj porečete na tole... A se to samo meni dogaja ali imate tudi drugi take izkušnje z A1, ali sem samo jaz na kaki črni listi in so se odločili da me bodo j*bali dokler ne grem drugam... :))

Od A1 dobivam vsak mesec SMS obvestilo, da so mi izstavili račun za fiksne storitve. Račun dobim na email in se poravna preko SEPA DB. Ker pač zadeva štima, računa je vsak mesec poravnan brez da bi jaz moral za kaj skrbeti, sem ene dva meseca nazaj šel v spletni portal Moj A1 in tam odkljukal da želim prejemati kakršnakoli SMS obvestila. Ko sem to potrdil, sem dobil obvestilo da je bila zadeva posredovana naprej in da bo urejena, ampak kljukica pri SMS sporočilih pa ni izginila. Ok sem si reku, bodo že zrihtali, ampak po dveh dneh je še kar blo obkljukano.
Potem kličem na klicni center, obrazložim situacijo in dobim "joj gospod, rabno nekaj nadgrajujemo in funkcionalnost na Moj A1 ne deluje. Bomo zrihtali, SMS sbvestil ne boste več prejemali". Si mislim super, zadevo pozabim, a čez par tednov spet dobim isto SMS obvestilo. Malo začuden sem si vzel 3 minute časa in sem jim napisal vljuden mail, da zahtevam da se zadeva izklopi (na tej točki me bolj moti to, da se take preproste zadeve ne da enostavno urediti kot pa en ušiv SMS).

Odgovor sem dobil 17.9.:

Pozdravljeni, gospod X,
prejeli smo vaše sporočilo glede izklopa SMS obvestila.
SMS obvestilo o prejemu računa smo z današnjim dnem izključili.
Lep pozdrav,
Matevž Kralj
A1 Slovenija, Skupina za podporo uporabnikom A1



In danes ponovno dobim SMS obvestilo na telefon. :))

Ne vem kakšne ljudi zaposljujejo ali kako imajo poslovne procese v ozadju podprte, ampak tole je pa malo smešno. Da se ene take malenkosti ne da urediti preko nobenega izmed kanalov, kako si lahko taka firma to privošči mi ni jasno. Ne morem pa reči da me preseneča, ker sem se že navadil da se nekatere stvari pri njih pač ne da normalno zmenit ali pa uredit.

Kot pravim, tisti en SMS na mesec bom že preživel, ni to point. Na njihovem portalu je možnost tole izklopit, ki ne dela. Kličem, mi operater zagotovi da bodo izklopili, pa niso. Pišem mail, mi zagotovijo da bodo izklopili, pa niso. Da o obisku lokalne PE ne izgubljam besed.

A spdada tole pod GDPR, a mogoče kdo ve? Če zagrozim s prijavo na Informacijskega Pooblaščenca, a bo kaj pomagalo? Dvomim... :))

MrStein ::

Ja in ne.

Gre za malenkost, ki pač nima neke prioritete.
Bodi vesel, nimaš kakega večjega problema z njimi. ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

seba44 ::

Kot bi mojo zgodbo opisoval. Na koncu sem ga pač blokiral na telefonu.

Dzhimen ::

MrStein je izjavil:

Ja in ne.

Gre za malenkost, ki pač nima neke prioritete.
Bodi vesel, nimaš kakega večjega problema z njimi. ;)


Brez skrbi, sem imel take probleme z njimi da sem se začel počasi spraševati kako je možno da sploh še poslujejo... :))

Nekaj časa nazaj sem poleg obstoječega priključka fiksnih storitev doma pri njih vzel še en priključek za fiskne storitve na drugi lokaciji (ampak na isto ime).
Njihovi tehniki so ga usrali, so mislili da gre za prenos priključka na drug naslov in so mi v petek popoldan odklopili storitve doma. Jih kličem, je trajalo pol ure da so sploh ugotovili kaj se je zgodilo, potem je bilo "se opravičujemo, storitve bodo nazaj vklopljene nazaj v ponedeljek, prej ne gre ker so tehniki že šli domov". In sem bil brez storitev cel vikend.
Pol v ponedeljek mi vklopijo nazaj internet in televizijo, ampak so zamenjali pakete med dvema priključkoma. Prej sem imel doma Kombo M internet + televizija, na novi lokaciji sem naročil Kombo S samo internet, brez televizije. Aktivirano pa je bilo kontra. In to razrešit je misija nemogoče. Bil sem na treh različnih poslovalnicah (vključno z taveliko v Ljubljani), klical sem približno enkrat na teden in poslal pomoje okoli 15 mailov, zadeve se ne da rešit. Vedno dobiš na telefon enega loleka, ki zatrdi da "zadeva je zabeležena, posredovano naprej in bo rešeno v prihodnjih dneh", potem po 14 dneh kličem še enkrat in dobim novega loleka, ki mi spet zatrdi "zadeva je zabeležena, se bo razrešilo v naslednjem tednu" in pol spet nič. Na računih seveda vse polno zaračunano. Na drugem priključku sem naročil Kombo S samo internet, ker nimam televizije. Oni mi vkljopijo Kombo M televizijo in mi jo zaračunajo vsak mesec, čeprav je ne koristim in je nisem naročil. Reklamiranje računa vsak mesec je tudi ena zajebancija. No, po približno petih mesech sem drugi priključek ukinil. Vse skupaj je postalo komično in sem prepričan da še danes zadeva ne bi bila razrešena. Nič se ne da zmenit. Noben nič ne ve, vsi samo pošiljajo problem naprej in zadeva se ne razreši. Zastopim da študent na klicnem centru ne ve kaj je treba narest. Ampak če ne ve, naj zadevo eskalira ali pa vpraša nekoga ki mogoče kaj ve. In isto je zdej s temi SMS-i. Na koncu bo res edina rešitev blokirat številko, kot pravi seba44. ;((

Ali pa situacija s Sepa DB... Pred časom je bil SEPA aktiviran na transakcijski račun osebe A. Potem je bila SEPA DB odstranjena in se je plačevalo ročno. Potem po več kot letu dni sem dal zahtevek za SEPA DB iz mojega računa. In oni lepo naslednji mesec trgajo znesek iz računa osebe A. Mislim kako? Na obrazcu za aktiviranje SEPA Direktne bremenitve je naveden en račun, oni pa vzpostavijo bremenitev na en komplet drug račun, druge osebe, ki je bil nekje v njihovi bazi izpred več kot leta dni nazaj. Mislim od ene točke naprej se niti ne več čudim nad tem kar se dogaja na tem A1. Sem sprejel da je to realnost, v kateri živim dokler mi ne potegnejo optike doma in se jih lahko končno losam. :))

mzakelj ::

Ha ha , pa sem imel Siol za slabega operaterja kar se tiče tv-ja. Ampak vidim da so očitno na A1 še večji šalabajzerji. No bom ostal na T-2 kjer se da vsaj zmenit korektno če ga kaj poserjejo.

M-XXXX ::

Kako dolgo so vam priklapljali internet? Imam OŠO optiko, naredil jo je GVO, čakam že skoraj 3 mesece na priklop?

Dzhimen ::

Sem napisal en vljuden mail in jih prosil če mi lahko sporočijo kaj moram narediti da dosežem izklop SMS obveščanja. Po treh dneh in pol sem dobil odgovor.

Pozdravljeni, gospod X,



opravičujemo se zaradi sistemske napake, ki se je zgodila pri predhodnem izklopu SMS obveščanja. S tem sporočilom vam potrjujemo, da smo izklopili SMS obveščanje o izdanem e-računu za stacionarne storitve A1.

Lepo vas pozdravljamo in želimo lep dan.



Aleš

A1 Slovenija, Skupina za podporo uporabnikom A1


Sem ene 80% prepričan da naslednji mesec kljub temu pride SMS. :))

Matthai ::

Predlagam, da tole objaviš na Twiterju... bodo hitro odreagirali. Ta banda se (podobno kot N26 in ostale "sodobne" institucije), odziva zgolj na slab PR.
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

Dzhimen ::

Mah, bom naivno počakal na naslednji mesec, lahko da so pa zrihtali. Če ne bom pa copy/pastal mail in jim pošljem še enkrat. In po parih mesecih ko bom imel cel thread teh mailov in noter 10 njihovih obljub od 10 različnih ljudi da "zadeva je urejena, se opravičujemo za nevšečnost", pol jim pa nalepim to na vsa socialna omrežja. :))

videc ::

Eh... Sem imel podobno, SLABO, izkušnjo kot večina tukaj. Opisal sem jo v eni od drugih tem o A1.
Skratka, nikoli več tja.
T2 je svetlobna leta boljši, Telekom pa tudi. S Telemachom nimam izkušenj...

jukoz ::

videc je izjavil:

Eh... Sem imel podobno, SLABO, izkušnjo kot večina tukaj. Opisal sem jo v eni od drugih tem o A1.
Skratka, nikoli več tja.
T2 je svetlobna leta boljši, Telekom pa tudi. S Telemachom nimam izkušenj...



T-2 nima tehnikov čez vikend in praznike - tudi za poslovne priključke, kjer se konkretno plačuje. Jih ni. Če boš imel težave ta petek, pričakuj da jih bodo začeli reševati 04.11. da da bodo uredili enkrat 07.11.

Samo Telekom ima tehnično službo tudi čez vikende in praznike, vse ostalo je -- bogo.

Med tem ko vsem ponudnikom 4G vedno deluje oz odpravijo težave takoj - drugače imajo preveč pritožb na socialnih omrežjih =)

MrStein ::

To s socialnimi omrežji je tak tak.
Veliko je zgodb, ko je "delovalo", še več pa takih ko ni bilo nobenega rezultata.
Če tvoje sporočilo noben ne prebere, nima nobenega učinka.
Zdaj če si kaka znana osebnost ali imaš drugače množico "followerjev" potem mogoče, sicer pa je isto kot če jim pišeš na mail oziroma še slabše.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

quadro933 ::

M-XXXX je izjavil:

Kako dolgo so vam priklapljali internet? Imam OŠO optiko, naredil jo je GVO, čakam že skoraj 3 mesece na priklop?


Čakal natanko 1 teden.

Lp

jukoz ::

Ima kdo težave na A1 optiki v LJ, za Bežigradom?

Že kakšni 2 uri imamo par minutne izpade...

M-XXXX ::

Imam Fritzbox 5490 na A1 optiki in wireless signal je OBUPEN... Je to normalno, da mi po celem vikendu komaj lovi? V spodnjem nadstropju imam nekje 79-80dbm signal, chromecast pol časa noče vlečt... Kakšna pametna ideja? Se da kako pojačati ali bo treba drugo opremo?
strani: 1 2 3 4 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bob (nova ponudba Simobila) (strani: 1 2 3 495 96 97 98 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
4866872890 (630) predi
»

Spar mobil (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
48397791 (2006) georgi
»

A1 šalabajzerji

Oddelek: Omrežja in internet
347725 (4098) videc
»

Simobil (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
11618199 (7821) Sami
»

Simobil - strosek obvestila o neplacanih racunih (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
558401 (3872) MarioMisaron

Več podobnih tem