» »

A1 šalabajzerji

A1 šalabajzerji

Temo vidijo: vsi
««
19 / 19
»
»»

val46 ::

Kul. Hvala

Meizu ::

Zakaj bi zapravil ogromno količino denarja in časa, če lahko preprosto reklamiraš račun?


Ker je treba šalabajzerjem nekako dat vedet da je čas da se malo zresnijo.

starfotr ::

No daj. Da vidimo to. Samo, da ne bo potem na koncu krivosodje krivo za tvoje travme.

Meizu ::

Si ti ena travma. Kaj je pa tvoj problem?

starfotr ::

Pri ponudniku interneta zagotovo ne.

Če bi mi šlo za ogromen izpad dohodka zaradi tega, bi razmislil o sklenitvi SLA s ponudnikom.

Meizu ::

starfotr je izjavil:

Pri ponudniku interneta zagotovo ne.

Če bi mi šlo za ogromen izpad dohodka zaradi tega, bi razmislil o sklenitvi SLA s ponudnikom.


Ampak če prebereš kakšne težave imamo tu v tej temi z A1, a se ti zdi, da je to res neka normalna praksa, ki si ne zasluži večje pozornosti. V mnogih primerih njihovi svetovalci dobesedno zavajajo potrošnike z izjavami tipa:

- konfiguracij modemov ne izvajamo več, ker se potem kvarijo
- reklamacija preko klicnega centra ni možna (čeprav v njihovih splošnih pogojih, ki so prosto dostopni na njihovi spletni strani jasno piše, da je reklamacijo možno sprožiti v poslovalnici, elektronsko ali preko klicnega centra)
- sklicevanje na tehnične težave glede maksimalne možne linije preko optike, čeprav je jasno, da gre v tem primeru za njihovo limitacijo, ko so s ponudnikom mreže pač podpisali pogodbo, ki jim dovoljuje le maksimalno hitrost, ki so jo podpisali)
- Nekompenzirane napake pri primerih, ko si nekdo uzame izredni dopust za prisotnost pri montaži linije, ki se ne izvede zato, ker interna služba tehniku ni posredovala vseh informacij, ki bi jih morala (izredno pogosto)
- dogovor o reklamaciji, ki je potrjen iz strani reklamacijske službe, nakar pošljejo račun v polni vrednosti brez vštete kakršne-koli dogovorjene ugodnosti oziroma rešitve
- obljubijo, da te kontaktirajo s potrebnimi informacijami, nakar se kontakt nikoli ne zgodi
- ne upoštevajo dogovorov, ki so bili potrjeni tako iz strani svetovalcev, kot tudi pristojnih internih služb
- ....

Lahko naštevam kar nekaj časa. Vsi zgornji primeri so najmanj nekaj, kar sem sam doživel, tako da to lahko potrdim iz prve roke. Zagotovo se najde še ogromno drugih primerov drugih uporabnikov, marsikdo o njih tukaj seveda tudi ne spregovori. Konec koncev verjetno tale tema ni bila brezveze ustvarjena s tako dolgo zgodovino objav in frustracij.

Torej a lahko rečemo, da ta firma posluje skladno z neko poslovno etiko in v dobri veri? Ne verjamem. Nisem pravnik ampak glede na to da svoje storitve opravljajo profitno, tu mora biti nek varnostni mehanizem in dolžnosti vsaj iz sklopa obligacijskega zakonika, če drugo ne.

starfotr ::

Saj imaš izbiro. Najbrž najmanj 3 ostale velike ponudnike, ki imajo možnost uporabiti optiko nacionalnega operaterja.

Meizu ::

starfotr je izjavil:

Saj imaš izbiro. Najbrž najmanj 3 ostale velike ponudnike, ki imajo možnost uporabiti optiko nacionalnega operaterja.


Ja... Imaš res.

Ampak tudi ostali počasi sledijo šalabajzeriji A1, ker vidijo da to funkcionira očitno. T2 je recimo pred kratkim tako kot A1 ukinil direkten dostop do tehnične službe. To skoraj 100% pomeni drastičen upad kvalitete njihovega klicnega centra.

Telekomovci niso dosti boljši, ampak boljši kot A1 so ziher.

Moj point je, da so praktično vsi tile v podobnem košu, daleč od tega, da bi premium cena pomenila tudi premium storitev. Morda pred 30imi leti.

starfotr ::

Drugače ne more biti. Kakovost povsod pada. Na vseh področjih. Tudi storitve dostopa do interneta niso izjema.

Še vedno ti preostane, da se izseliš tja, kjer imajo top storitve.

Meizu ::

Čaki zdaj, ti se hecaš.

Ti dobesedno upravičuješ stanje in si kontent s tem? Zakaj? Imaš delniški delež v teh podjetjih, da ti je tako malo mar za kvaliteto?

Jaz bi sicer naivno upal, da nam je potrošnikom v skupnem interesu, da prejmemo čim kvalitetnejše storitve za čim manj denarja, tako kot je kapitalistu v interesu imeti s storitvijo čim manj opravka za čim več denarja. Rezultat je potem zlata sredina.

Kvaliteta pa upada, ker jim mi to dopuščamo.

starfotr ::

Še nekdo, ki ne pozna osnov. Trikotnik kakovosti. Cena, kakovost, hitrost.

https://medium.com/@jepozdemir/project-...

Poceni, kakovostne storitve in hkrati še s hitro ter odzivno tehnično pomočjo NI.

Imaš lahko le 2 od 3 lasnosti.

Pač iščeš unicorna. To pa itak ne obstaja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: starfotr ()

Meizu ::

Še nekdo, ki ne pozna osnov. Trikotnik kakovosti. Cena, kakovost, hitrost.


Bluziš. Internet ni od včeraj.

Hkrati pa s tem komentarjem potrjuješ, da niti približno nisi razumel, kaj sem napisal. Še enkrat preberi pa boš ugotovil, da je tvoj komentar bistroumni nesmisel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

k4vz0024 ::

ẞe kar je mrk. Ni mi jasno zakaj javnost ne obvestijo kdo in kaj jim dela težavo.

starfotr ::

Potrošniki zahtevajo čim nižjo ceno. Ponudba je točno taka, kot jo potrošniki zahtevajo in jo tudi dobijo. Ceni primerno se podredi celostna izkušnja.

V šoli vsak, ki doseže 50 % naredi razred/letnik.

Bistvna razlika v znanju je med tistim, ki pokaže 50 % ali tistim, ki pokaže 100 %. Na koncu oba dobita isto. Potrdilo o opravljenem izobraževanju za določeno stopnjo. Dosežen poklic imata oba enak. Ne glede na ocene.

Tako, da ponudnikov je več. Kakovost med njimi se pa razlikuje. In odvisna je od mnogo spremenljivk.

Meizu ::

Torej z drugimi besedami nisi prebral ničesar in sedaj pavšalno podajaš neko ideologijo.

Ok, kaj ti morem, ti kar. Ampak lets agree to disagree.

starfotr ::

V bistvu ti ne razumeš.

Še vedno iščeš premium delujoče storitve, hkrati pa si izbral najcenejšega na trgu izmed 4 ponudnikov za fiksne storitve.

To, da vse drži kar se zmeniš morda velja, če naročiš internet za 200 eur na mesec. Ne pa za 20 eur. Zaposleni so študenti (hint hint, poceni delovna sila), rezultati so temu primerni. First line support v najlepši luči.

Pač sprijazni se že, da kar si kupil, to si dobil. In več kot očitno ti je to všeč, da se ukvarjaš s ponudnikom. Jaz se nočem ukvarjat z njimi, ker nimam volje in časa.

Jaz imam po sili razmer naročnine pri vseh 4 operaterjih (privat in službeno, mobilne in fiksne) tudi med drugim privat A1 in težav nimam. Oziroma vem, da to kar plačaš, to dobiš. Ti tega ne veš.

Izkušnje so take, da pri poslovnih dostopnih so cene višje. Hkrati je tudi odzivnost in zanesljivost višja. Tudi oprema je druga in dražja.

Priključek stane za 10 priključkov za fizične osebe. Ni 10x boljši ali hitrejši ali zaneslivejši.

Če meniš, da kaj ni v redu imaš vse vzvode, da ukrepaš. Tudi državne inštitucije imaš na voljo, saj plačujemo davke.

Srečno.

Meizu ::

Ne bova diskutirala o tem, ker to so neumnosti kar pišeš.

k4vz0024 ::

Dopoldne je A1 obvestil, da je odpravil napako ob 10 uri. Sedaj je ob 21.55 spet down. Zakaj se delajo norca?

pixelzgaming ::

starfotr je izjavil:

Zaposleni so študenti


Kje si dobil ta podatek?
PC: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 | 500GB NVMe | 10TB HDD | RX 6800 XT | W10
Server: i5 6500 | 32GB DDR4 | 256GB SSD | 50TB HDD | Proxmox VE
Telefon: Samsung S23 Ultra | iPhone 16 Pro Avto: Megane MK4 GTLine

starfotr ::

Vsak klicni center jih ima. Ste mar brez študentov?

kixs ::

Kaj ima klicni center z delovanjem storitev?

pixelzgaming ::

starfotr je izjavil:

Vsak klicni center jih ima. Ste mar brez študentov?

ja

kixs je izjavil:

Kaj ima klicni center z delovanjem storitev?


kam pa prijavljaš nedelovanje? samo od sebe se redko reši.
PC: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 | 500GB NVMe | 10TB HDD | RX 6800 XT | W10
Server: i5 6500 | 32GB DDR4 | 256GB SSD | 50TB HDD | Proxmox VE
Telefon: Samsung S23 Ultra | iPhone 16 Pro Avto: Megane MK4 GTLine

kixs ::

Jasno, da za prijavo napak. Za delovanje storitev pac ne.

gkvmrggktv ::

k4vz0024 je izjavil:

Zakupljene linije s strani A1 pri Telekomu so padle. Telekom in GVO ne želita pomagati, ker nismo njihovi naročniki. Pravijo, da mora A1 sprožiti nalog za odpravo napak. Kontaktni center ni dosegljiv. Kako naj potem sploh odpravijo napako ko regijski GVO nič ne ve in noče pomagati, kljub temu da uporabljamo Telekomov omrežje, ki ga je najel A1? Vmes je kontaktni center bil dostopen, a pravijo, da za vikend nimajo kontakta s Telekomom? GVO pravi, da imajo dežurno ekipo, ki pa ni dobila naloga od Telekoma za odpravljanje napak! Pa kdo je tu nor! Izteka se rok za oddajo pripomb za poskusno. ovrednotenje. Mi bomo pa zamudili rok zaradi A1.

Ob obsežnem izpadu bi morali obvestiti Telekom pa magari da je praznik vnebovzetja A1! Telekom bi moral odpravljati napake na klice naročnikov A1, saj so solidarno odgovorni z A1!



Dragi moj, ne da ne želimo pomagati. Nismo vedeli kaj je narobe. Na tehnični podpori nismo bili obveščeni sploh o izpadu. Poleg tega ima Telekom sklenjeno pogodbo z A1 in ne s stranko pri A1. Nismo ji dolžni pomagati.

Zgodovina sprememb…

ZveeZ ::

Kaj pa je bil vzrok za izpad?

k4vz0024 ::

gkvmrggktv je izjavil:

k4vz0024 je izjavil:

Zakupljene linije s strani A1 pri Telekomu so padle. Telekom in GVO ne želita pomagati, ker nismo njihovi naročniki. Pravijo, da mora A1 sprožiti nalog za odpravo napak. Kontaktni center ni dosegljiv. Kako naj potem sploh odpravijo napako ko regijski GVO nič ne ve in noče pomagati, kljub temu da uporabljamo Telekomov omrežje, ki ga je najel A1? Vmes je kontaktni center bil dostopen, a pravijo, da za vikend nimajo kontakta s Telekomom? GVO pravi, da imajo dežurno ekipo, ki pa ni dobila naloga od Telekoma za odpravljanje napak! Pa kdo je tu nor! Izteka se rok za oddajo pripomb za poskusno. ovrednotenje. Mi bomo pa zamudili rok zaradi A1.

Ob obsežnem izpadu bi morali obvestiti Telekom pa magari da je praznik vnebovzetja A1! Telekom bi moral odpravljati napake na klice naročnikov A1, saj so solidarno odgovorni z A1!



Dragi moj, ne da ne želimo pomagati. Nismo vedeli kaj je narobe. Na tehnični podpori nismo bili obveščeni sploh o izpadu. Poleg tega ima Telekom sklenjeno pogodbo z A1 in ne s stranko pri A1. Nismo ji dolžni pomagati.



Kaj pa vzajemna pomoč?

No, če po enem tednu niste vedeli kaj je narobe in da vas nihče ni obvestil, bomo videli svizca, da zavije čokolado? Bučke prodajate...

Vedeli ste, pa še sedaj ne boste razkrili! Bom, kar jaz povedal! Verjetno je šlo za hekerski napad!

gkvmrggktv ::

Ja kaj pa naj naredimo? Čisto ločena infrastruktura je. A1 še vedno ni nikakor objavil razlog. Vse so pometli pod preprogo in povečali število ogledov za njihove storitve na TV in radio.

In ja, glede tega se strinjam. Možno, da je bilo res kaj v zvezi z hekerskim napadom.

Ampak ni nobene javne informacije.



k4vz0024 je izjavil:

gkvmrggktv je izjavil:

k4vz0024 je izjavil:

Zakupljene linije s strani A1 pri Telekomu so padle. Telekom in GVO ne želita pomagati, ker nismo njihovi naročniki. Pravijo, da mora A1 sprožiti nalog za odpravo napak. Kontaktni center ni dosegljiv. Kako naj potem sploh odpravijo napako ko regijski GVO nič ne ve in noče pomagati, kljub temu da uporabljamo Telekomov omrežje, ki ga je najel A1? Vmes je kontaktni center bil dostopen, a pravijo, da za vikend nimajo kontakta s Telekomom? GVO pravi, da imajo dežurno ekipo, ki pa ni dobila naloga od Telekoma za odpravljanje napak! Pa kdo je tu nor! Izteka se rok za oddajo pripomb za poskusno. ovrednotenje. Mi bomo pa zamudili rok zaradi A1.

Ob obsežnem izpadu bi morali obvestiti Telekom pa magari da je praznik vnebovzetja A1! Telekom bi moral odpravljati napake na klice naročnikov A1, saj so solidarno odgovorni z A1!



Dragi moj, ne da ne želimo pomagati. Nismo vedeli kaj je narobe. Na tehnični podpori nismo bili obveščeni sploh o izpadu. Poleg tega ima Telekom sklenjeno pogodbo z A1 in ne s stranko pri A1. Nismo ji dolžni pomagati.



Kaj pa vzajemna pomoč?

No, če po enem tednu niste vedeli kaj je narobe in da vas nihče ni obvestil, bomo videli svizca, da zavije čokolado? Bučke prodajate...

Vedeli ste, pa še sedaj ne boste razkrili! Bom, kar jaz povedal! Verjetno je šlo za hekerski napad!

Meizu ::

Ampak ni nobene javne informacije.


Ker so šalabajzerji. Skriti za 4imi zidovi.
««
19 / 19
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
!

Katerega internetnega ponudnika izbrati? (strani: 1 2 3 437 38 39 40 )

Oddelek: Omrežja in internet
1958609663 (1553) Mr.G.
»

A1 Slovenija (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
384110590 (1567) kixs
»

Hot, BOB, Telemach in vse ostalo (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
15654447 (16775) V-i-p
»

A1 bo z novim letom podražil stare pakete (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
5316259 (9271) pwn3rrr
»

Telekom in A1 dražita pakete (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
19574753 (62199) Cruz

Več podobnih tem