Forum » Omrežja in internet » A1 šalabajzerji
A1 šalabajzerji
Temo vidijo: vsi
St235 ::
Ker bolj verjetnen scenarij je, da so prebral forum, analiziral kateri uporabnik to je in rešili zadevo? jao...
Utk ::
Ja sej ga je moderator vabil naj mu pošlje ZS in bo zrihtal...morda je zrihtal brez tega, vprašanje kolk primerov je točno takih vsak mesec, pa ne samo na mesec, na točno tiste dneve kot jih je OP napisal.
Jaz sem imel že nekaj podobnih primerov, ko so zaradi kakšne napake mi vrnili denar, pa še nikoli nisem doživel, da bi vsem avtomatsko karkoli vrnili brez vsaj reklamacije, če že ne kake prijave kam.
Jaz sem imel že nekaj podobnih primerov, ko so zaradi kakšne napake mi vrnili denar, pa še nikoli nisem doživel, da bi vsem avtomatsko karkoli vrnili brez vsaj reklamacije, če že ne kake prijave kam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
urosh ::
@noob - ce bi bral od zacetka, bi videl pa je bilo: Poslji mi podatne na ZS, pa bom preveril. Ce jih je ali ne ne vemo.
Utk ::
No, ampak kako bi pa lahko mod izvedel naročniške podatke OPja?
Kolikim so izklopili točno tist petek in vklopili točno tisto soboto? Da ne govorimo o email naslovu tu in tam. Ni nujno, ni pa niti nemogoče.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
St235 ::
Bolj verjeten scenarij je po tvoje, da je moderator na tem forumu zlorabil dostop do osebnih podatkov, da je prišel do emaila, kot da so zaznali, da sistem za obveščanje tri dni ni deloval in so zato par oškodovanim avtomatično brisal stroške?
Utk ::
Da.
Lahko tudi da samo nekateri niso dobili sms, in so tem parim vrnili.
Masovno vračanje denarja brez reklamacije ni neka praksa pri nas.
Lahko tudi da samo nekateri niso dobili sms, in so tem parim vrnili.
Masovno vračanje denarja brez reklamacije ni neka praksa pri nas.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
ABX ::
Razen tega, da imaš tukaj samo vzdevek in verjetno noben živ bog nima tolk časa in interesa, da je tebi sam od sebe reklamacijo napisal. Verjetno je bila težava v sistemu za pošiljanje obvestil in ko so jo ugotovili, so vsem tiste storitve stornirali.
Verjetno je bila napaka pri operaterju, ti pa si prelen, da bi jo prijavil. Pa plačuj, oz. menjaj operaterja (če pri novem pride do napake, bo situacija ista). Razlog tega problema sedi med tipkovnico in stolom.
Oldično, spet en osebni napad.
Kaj res ne znamo komunicirati?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
St235 ::
Da.
Lahko tudi da samo nekateri niso dobili sms, in so tem parim vrnili.
Masovno vračanje denarja brez reklamacije ni neka praksa pri nas.
Ce so ugotovili napako so jo pac odpravili. Res ne vem kaj je tako nenavadno.
Da bo pa folk delal prekrske ali celo kazniva dejanja in se ne vem kaj zato je pa precej noro.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
MrStein ::
Ja, pri nas noben nikoli ne dela prekrške ali celo kazniva dejanja. Že sama ideja je nora...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
A ti živiš v neki drugi realnosti? *
Zakaj pa so oni policisti dali volan službenega vozila v roke pijani mladoletnici? So imeli neki višji cilj?
* baje je možno, da živiš v isti dimenziji, a vseeno vidiš drugačno realnost:
Zakaj pa so oni policisti dali volan službenega vozila v roke pijani mladoletnici? So imeli neki višji cilj?
* baje je možno, da živiš v isti dimenziji, a vseeno vidiš drugačno realnost:
Personanonim je izjavil:
A quantum experiment suggests there's no such thing as objective reality
Physicists have long suspected that quantum mechanics allows two observers to experience different, conflicting realities. Now they've performed the first experiment that proves it.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
Najbolj verjetno je, da so se potem, ko jih je OP "poslal nekam", zamislili nad sabo, in se začeli "ven vlečt". Brez teorij zarot.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
Dzhimen ::
Zanima me kaj porečete na tole... A se to samo meni dogaja ali imate tudi drugi take izkušnje z A1, ali sem samo jaz na kaki črni listi in so se odločili da me bodo j*bali dokler ne grem drugam...
Od A1 dobivam vsak mesec SMS obvestilo, da so mi izstavili račun za fiksne storitve. Račun dobim na email in se poravna preko SEPA DB. Ker pač zadeva štima, računa je vsak mesec poravnan brez da bi jaz moral za kaj skrbeti, sem ene dva meseca nazaj šel v spletni portal Moj A1 in tam odkljukal da želim prejemati kakršnakoli SMS obvestila. Ko sem to potrdil, sem dobil obvestilo da je bila zadeva posredovana naprej in da bo urejena, ampak kljukica pri SMS sporočilih pa ni izginila. Ok sem si reku, bodo že zrihtali, ampak po dveh dneh je še kar blo obkljukano.
Potem kličem na klicni center, obrazložim situacijo in dobim "joj gospod, rabno nekaj nadgrajujemo in funkcionalnost na Moj A1 ne deluje. Bomo zrihtali, SMS sbvestil ne boste več prejemali". Si mislim super, zadevo pozabim, a čez par tednov spet dobim isto SMS obvestilo. Malo začuden sem si vzel 3 minute časa in sem jim napisal vljuden mail, da zahtevam da se zadeva izklopi (na tej točki me bolj moti to, da se take preproste zadeve ne da enostavno urediti kot pa en ušiv SMS).
Odgovor sem dobil 17.9.:
Pozdravljeni, gospod X,
prejeli smo vaše sporočilo glede izklopa SMS obvestila.
SMS obvestilo o prejemu računa smo z današnjim dnem izključili.
Lep pozdrav,
Matevž Kralj
A1 Slovenija, Skupina za podporo uporabnikom A1
In danes ponovno dobim SMS obvestilo na telefon.
Ne vem kakšne ljudi zaposljujejo ali kako imajo poslovne procese v ozadju podprte, ampak tole je pa malo smešno. Da se ene take malenkosti ne da urediti preko nobenega izmed kanalov, kako si lahko taka firma to privošči mi ni jasno. Ne morem pa reči da me preseneča, ker sem se že navadil da se nekatere stvari pri njih pač ne da normalno zmenit ali pa uredit.
Kot pravim, tisti en SMS na mesec bom že preživel, ni to point. Na njihovem portalu je možnost tole izklopit, ki ne dela. Kličem, mi operater zagotovi da bodo izklopili, pa niso. Pišem mail, mi zagotovijo da bodo izklopili, pa niso. Da o obisku lokalne PE ne izgubljam besed.
A spdada tole pod GDPR, a mogoče kdo ve? Če zagrozim s prijavo na Informacijskega Pooblaščenca, a bo kaj pomagalo? Dvomim...
Od A1 dobivam vsak mesec SMS obvestilo, da so mi izstavili račun za fiksne storitve. Račun dobim na email in se poravna preko SEPA DB. Ker pač zadeva štima, računa je vsak mesec poravnan brez da bi jaz moral za kaj skrbeti, sem ene dva meseca nazaj šel v spletni portal Moj A1 in tam odkljukal da želim prejemati kakršnakoli SMS obvestila. Ko sem to potrdil, sem dobil obvestilo da je bila zadeva posredovana naprej in da bo urejena, ampak kljukica pri SMS sporočilih pa ni izginila. Ok sem si reku, bodo že zrihtali, ampak po dveh dneh je še kar blo obkljukano.
Potem kličem na klicni center, obrazložim situacijo in dobim "joj gospod, rabno nekaj nadgrajujemo in funkcionalnost na Moj A1 ne deluje. Bomo zrihtali, SMS sbvestil ne boste več prejemali". Si mislim super, zadevo pozabim, a čez par tednov spet dobim isto SMS obvestilo. Malo začuden sem si vzel 3 minute časa in sem jim napisal vljuden mail, da zahtevam da se zadeva izklopi (na tej točki me bolj moti to, da se take preproste zadeve ne da enostavno urediti kot pa en ušiv SMS).
Odgovor sem dobil 17.9.:
Pozdravljeni, gospod X,
prejeli smo vaše sporočilo glede izklopa SMS obvestila.
SMS obvestilo o prejemu računa smo z današnjim dnem izključili.
Lep pozdrav,
Matevž Kralj
A1 Slovenija, Skupina za podporo uporabnikom A1
In danes ponovno dobim SMS obvestilo na telefon.
Ne vem kakšne ljudi zaposljujejo ali kako imajo poslovne procese v ozadju podprte, ampak tole je pa malo smešno. Da se ene take malenkosti ne da urediti preko nobenega izmed kanalov, kako si lahko taka firma to privošči mi ni jasno. Ne morem pa reči da me preseneča, ker sem se že navadil da se nekatere stvari pri njih pač ne da normalno zmenit ali pa uredit.
Kot pravim, tisti en SMS na mesec bom že preživel, ni to point. Na njihovem portalu je možnost tole izklopit, ki ne dela. Kličem, mi operater zagotovi da bodo izklopili, pa niso. Pišem mail, mi zagotovijo da bodo izklopili, pa niso. Da o obisku lokalne PE ne izgubljam besed.
A spdada tole pod GDPR, a mogoče kdo ve? Če zagrozim s prijavo na Informacijskega Pooblaščenca, a bo kaj pomagalo? Dvomim...
MrStein ::
Ja in ne.
Gre za malenkost, ki pač nima neke prioritete.
Bodi vesel, nimaš kakega večjega problema z njimi.
Gre za malenkost, ki pač nima neke prioritete.
Bodi vesel, nimaš kakega večjega problema z njimi.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Dzhimen ::
Ja in ne.
Gre za malenkost, ki pač nima neke prioritete.
Bodi vesel, nimaš kakega večjega problema z njimi.
Brez skrbi, sem imel take probleme z njimi da sem se začel počasi spraševati kako je možno da sploh še poslujejo...
Nekaj časa nazaj sem poleg obstoječega priključka fiksnih storitev doma pri njih vzel še en priključek za fiskne storitve na drugi lokaciji (ampak na isto ime).
Njihovi tehniki so ga usrali, so mislili da gre za prenos priključka na drug naslov in so mi v petek popoldan odklopili storitve doma. Jih kličem, je trajalo pol ure da so sploh ugotovili kaj se je zgodilo, potem je bilo "se opravičujemo, storitve bodo nazaj vklopljene nazaj v ponedeljek, prej ne gre ker so tehniki že šli domov". In sem bil brez storitev cel vikend.
Pol v ponedeljek mi vklopijo nazaj internet in televizijo, ampak so zamenjali pakete med dvema priključkoma. Prej sem imel doma Kombo M internet + televizija, na novi lokaciji sem naročil Kombo S samo internet, brez televizije. Aktivirano pa je bilo kontra. In to razrešit je misija nemogoče. Bil sem na treh različnih poslovalnicah (vključno z taveliko v Ljubljani), klical sem približno enkrat na teden in poslal pomoje okoli 15 mailov, zadeve se ne da rešit. Vedno dobiš na telefon enega loleka, ki zatrdi da "zadeva je zabeležena, posredovano naprej in bo rešeno v prihodnjih dneh", potem po 14 dneh kličem še enkrat in dobim novega loleka, ki mi spet zatrdi "zadeva je zabeležena, se bo razrešilo v naslednjem tednu" in pol spet nič. Na računih seveda vse polno zaračunano. Na drugem priključku sem naročil Kombo S samo internet, ker nimam televizije. Oni mi vkljopijo Kombo M televizijo in mi jo zaračunajo vsak mesec, čeprav je ne koristim in je nisem naročil. Reklamiranje računa vsak mesec je tudi ena zajebancija. No, po približno petih mesech sem drugi priključek ukinil. Vse skupaj je postalo komično in sem prepričan da še danes zadeva ne bi bila razrešena. Nič se ne da zmenit. Noben nič ne ve, vsi samo pošiljajo problem naprej in zadeva se ne razreši. Zastopim da študent na klicnem centru ne ve kaj je treba narest. Ampak če ne ve, naj zadevo eskalira ali pa vpraša nekoga ki mogoče kaj ve. In isto je zdej s temi SMS-i. Na koncu bo res edina rešitev blokirat številko, kot pravi seba44.
Ali pa situacija s Sepa DB... Pred časom je bil SEPA aktiviran na transakcijski račun osebe A. Potem je bila SEPA DB odstranjena in se je plačevalo ročno. Potem po več kot letu dni sem dal zahtevek za SEPA DB iz mojega računa. In oni lepo naslednji mesec trgajo znesek iz računa osebe A. Mislim kako? Na obrazcu za aktiviranje SEPA Direktne bremenitve je naveden en račun, oni pa vzpostavijo bremenitev na en komplet drug račun, druge osebe, ki je bil nekje v njihovi bazi izpred več kot leta dni nazaj. Mislim od ene točke naprej se niti ne več čudim nad tem kar se dogaja na tem A1. Sem sprejel da je to realnost, v kateri živim dokler mi ne potegnejo optike doma in se jih lahko končno losam.
mzakelj ::
Ha ha , pa sem imel Siol za slabega operaterja kar se tiče tv-ja. Ampak vidim da so očitno na A1 še večji šalabajzerji. No bom ostal na T-2 kjer se da vsaj zmenit korektno če ga kaj poserjejo.
M-XXXX ::
Kako dolgo so vam priklapljali internet? Imam OŠO optiko, naredil jo je GVO, čakam že skoraj 3 mesece na priklop?
Dzhimen ::
Sem napisal en vljuden mail in jih prosil če mi lahko sporočijo kaj moram narediti da dosežem izklop SMS obveščanja. Po treh dneh in pol sem dobil odgovor.
Sem ene 80% prepričan da naslednji mesec kljub temu pride SMS.
Pozdravljeni, gospod X,
opravičujemo se zaradi sistemske napake, ki se je zgodila pri predhodnem izklopu SMS obveščanja. S tem sporočilom vam potrjujemo, da smo izklopili SMS obveščanje o izdanem e-računu za stacionarne storitve A1.
Lepo vas pozdravljamo in želimo lep dan.
Aleš
A1 Slovenija, Skupina za podporo uporabnikom A1
Sem ene 80% prepričan da naslednji mesec kljub temu pride SMS.
poweroff ::
Predlagam, da tole objaviš na Twiterju... bodo hitro odreagirali. Ta banda se (podobno kot N26 in ostale "sodobne" institucije), odziva zgolj na slab PR.
sudo poweroff
Dzhimen ::
Mah, bom naivno počakal na naslednji mesec, lahko da so pa zrihtali. Če ne bom pa copy/pastal mail in jim pošljem še enkrat. In po parih mesecih ko bom imel cel thread teh mailov in noter 10 njihovih obljub od 10 različnih ljudi da "zadeva je urejena, se opravičujemo za nevšečnost", pol jim pa nalepim to na vsa socialna omrežja.
videc ::
Eh... Sem imel podobno, SLABO, izkušnjo kot večina tukaj. Opisal sem jo v eni od drugih tem o A1.
Skratka, nikoli več tja.
T2 je svetlobna leta boljši, Telekom pa tudi. S Telemachom nimam izkušenj...
Skratka, nikoli več tja.
T2 je svetlobna leta boljši, Telekom pa tudi. S Telemachom nimam izkušenj...
jukoz ::
Eh... Sem imel podobno, SLABO, izkušnjo kot večina tukaj. Opisal sem jo v eni od drugih tem o A1.
Skratka, nikoli več tja.
T2 je svetlobna leta boljši, Telekom pa tudi. S Telemachom nimam izkušenj...
T-2 nima tehnikov čez vikend in praznike - tudi za poslovne priključke, kjer se konkretno plačuje. Jih ni. Če boš imel težave ta petek, pričakuj da jih bodo začeli reševati 04.11. da da bodo uredili enkrat 07.11.
Samo Telekom ima tehnično službo tudi čez vikende in praznike, vse ostalo je -- bogo.
Med tem ko vsem ponudnikom 4G vedno deluje oz odpravijo težave takoj - drugače imajo preveč pritožb na socialnih omrežjih =)
MrStein ::
To s socialnimi omrežji je tak tak.
Veliko je zgodb, ko je "delovalo", še več pa takih ko ni bilo nobenega rezultata.
Če tvoje sporočilo noben ne prebere, nima nobenega učinka.
Zdaj če si kaka znana osebnost ali imaš drugače množico "followerjev" potem mogoče, sicer pa je isto kot če jim pišeš na mail oziroma še slabše.
Veliko je zgodb, ko je "delovalo", še več pa takih ko ni bilo nobenega rezultata.
Če tvoje sporočilo noben ne prebere, nima nobenega učinka.
Zdaj če si kaka znana osebnost ali imaš drugače množico "followerjev" potem mogoče, sicer pa je isto kot če jim pišeš na mail oziroma še slabše.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
quadro933 ::
jukoz ::
Ima kdo težave na A1 optiki v LJ, za Bežigradom?
Že kakšni 2 uri imamo par minutne izpade...
Že kakšni 2 uri imamo par minutne izpade...
M-XXXX ::
Imam Fritzbox 5490 na A1 optiki in wireless signal je OBUPEN... Je to normalno, da mi po celem vikendu komaj lovi? V spodnjem nadstropju imam nekje 79-80dbm signal, chromecast pol časa noče vlečt... Kakšna pametna ideja? Se da kako pojačati ali bo treba drugo opremo?
letmein ::
Še komu od včeraj dalje ne dela več IPTV prek modem- routerja oz. ob vklopu STB-ja pade dol internet? Se je spremenil VLANID za IPTV? Kakor sem imel konfigurirano mi je delal IPTV prek ASUS routerja zadnje pol leta.. Port 1 na modemu v bridge načinu v WAN na routerju, ki je v wireless načinu, STB je na port 4 z določenim VLANID za A1 IPTV.
fulgur ::
Eno vprašanje. S punco sva prešaltala na A1. Jaz imam iPhona SE, ona ima Samsung Galaxy S6. Bila sva na neki lokaciji (kletni prostori), kjer ni bilo signala. Ko prideva nazaj na svetlo, se ne moj ne njen telefon nista povezala v omrežje. Še vedno je obema javljalo "no service" (probal sem tudi letalski način vklopiti in izklopiti ipd.). Šele ko sva telefona ugasnila in ponovno prižgala, sta se telefona povezala v A1 omrežje. A je morda komu jasno zakaj se je to zgodilo?
strom_15 ::
Ukinitev paketov A1 Kombo lite
Zaradi premajhnega zanimanja uporabnikov in visokih stroškov z omrežjem in opremo, z dnem 15.01.2020, ukinjamo našo storitev A1 Kombo lite. Obstoječe uporabnike smo o ukinitvi storitve in o alternativnih rešitvah obvestili pisno preko pošte.
A1 smeši sam sebe in postaja vedno slabši. Kje je kaj od njihove obljube o VoLTE in VoWiFi, sedaj so to prestavili na konec naslednjega leta. Če malo bolje pogledaš ostale operaterje v EU vidiš, da jih velika večina že podpira VoLTE (standard že od 2013 --> sedaj bomo kmalu pa 2020). Žal naši operaterji glede novih tehnologij zelo "capljajo" za ostalimi v EU.
Zaradi premajhnega zanimanja uporabnikov in visokih stroškov z omrežjem in opremo, z dnem 15.01.2020, ukinjamo našo storitev A1 Kombo lite. Obstoječe uporabnike smo o ukinitvi storitve in o alternativnih rešitvah obvestili pisno preko pošte.
A1 smeši sam sebe in postaja vedno slabši. Kje je kaj od njihove obljube o VoLTE in VoWiFi, sedaj so to prestavili na konec naslednjega leta. Če malo bolje pogledaš ostale operaterje v EU vidiš, da jih velika večina že podpira VoLTE (standard že od 2013 --> sedaj bomo kmalu pa 2020). Žal naši operaterji glede novih tehnologij zelo "capljajo" za ostalimi v EU.
starfotr ::
Mobitel je bil včasih kar napreden, uvajali so vse živo. V borbi za stranke je tudi Simobil delal vse živo, vendar je vedno malo cepljal zadaj. In dolgo časa je imel minus oz. izgubo.
Sedaj ko A1 nosi denar, ga lastniki pobirajo. Vlagajo minimalno potrebno, da zadeve delajo in se nekako razvijajo.
VoLTE in VoWiFi sta storitvi, ki ne nosita nekaj ekstra denarja, delajo pa stroške.
Torej, režejo te stroške, ker ni odliva uporabnikov zaradi tega, ker ne ponujajo tega.
Sedaj ko A1 nosi denar, ga lastniki pobirajo. Vlagajo minimalno potrebno, da zadeve delajo in se nekako razvijajo.
VoLTE in VoWiFi sta storitvi, ki ne nosita nekaj ekstra denarja, delajo pa stroške.
Torej, režejo te stroške, ker ni odliva uporabnikov zaradi tega, ker ne ponujajo tega.
2dark ::
Ukinitev paketov A1 Kombo lite
Zaradi premajhnega zanimanja uporabnikov in visokih stroškov z omrežjem in opremo, z dnem 15.01.2020, ukinjamo našo storitev A1 Kombo lite. Obstoječe uporabnike smo o ukinitvi storitve in o alternativnih rešitvah obvestili pisno preko pošte.
A1 smeši sam sebe in postaja vedno slabši. Kje je kaj od njihove obljube o VoLTE in VoWiFi, sedaj so to prestavili na konec naslednjega leta. v EU.
Dobro jutro, če ni zanimanja za te pakete. Pa kdo te sili, da si na A1. Zato, ker ti pogrešaš nekaj, kar 99% uporabnikov ne potrebuje.
Lahko se pa prestaviš operaterju v tujini, ki to omogoča in bo zadostil tvojim potrebam.
Pomembno je, da A1 ni dražil paketov A1 S in M ! To sta paketa, ki jih ima večina.
Dr_M ::
Pomembno je, da A1 ni dražil paketov A1 S in M ! To sta paketa, ki jih ima večina.
Sej bi bil velik absurd, ce bi drazil za to njihovo nedelujoce mobilno omrezje.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
2dark ::
Cange ::
Pomoje bi moglo bit to dinamično in lokalno: ni možno naročiti novih paketov in podaljšati starih v bližini prenasičenega oddajnika dokler v špicah ne dosega 50%+ zmogljivosti. Izjema in prednost je samo če ni druge možnosti. Po omenjenem sistemu je na "mojmu" oddajniku ~5x preveč odjemalcev. Sprašujem se če bi A1 imela še vedno izgube v primeru če bi bila hitrost interneta med špicami 1%-5%?
PS
Nisem siguren če je A1 obleka unikatna, zagotovo vem da jo lahko nosijo vsi. Napis vse reši: Hitrost interneta je DO plačane hitrosti .
PS
Nisem siguren če je A1 obleka unikatna, zagotovo vem da jo lahko nosijo vsi. Napis vse reši: Hitrost interneta je DO plačane hitrosti .
strom_15 ::
Ukinitev paketov A1 Kombo lite
Zaradi premajhnega zanimanja uporabnikov in visokih stroškov z omrežjem in opremo, z dnem 15.01.2020, ukinjamo našo storitev A1 Kombo lite. Obstoječe uporabnike smo o ukinitvi storitve in o alternativnih rešitvah obvestili pisno preko pošte.
A1 smeši sam sebe in postaja vedno slabši. Kje je kaj od njihove obljube o VoLTE in VoWiFi, sedaj so to prestavili na konec naslednjega leta. v EU.
Dobro jutro, če ni zanimanja za te pakete. Pa kdo te sili, da si na A1. Zato, ker ti pogrešaš nekaj, kar 99% uporabnikov ne potrebuje.
Lahko se pa prestaviš operaterju v tujini, ki to omogoča in bo zadostil tvojim potrebam.
Pomembno je, da A1 ni dražil paketov A1 S in M ! To sta paketa, ki jih ima večina.
Zanimivo, da "sestrski" Vip Srbia pa omogoča VoLTE. Saj je že predsednik uprave g. Dejan Turk (direktor tako A1 Slovenija kakor Vip Srbija) izjavil, da mu je prioriteta Vip Srbija, saj ima več kakor 2 mio uporabnikov (kar je za Srbske razmere še vedno zelo malo, saj imajo le 24% delež uporabnikov) A1 SI, pa le dobrih 700.000. Tudi dela v Beogradu, tako da le občasno pride v Si (si lahko pogledate na YouTube ko ga srbski mediji sprašujejo, ko je dobil nagrado za managerja leta v Srbiji). Dokler je bil v Sloveniji je bil Si.Mobil kar napredno podjetje. Želimo si, da bi se uprava vrnila v Slovenijo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: strom_15 ()
Dr_M ::
Pomembno je, da A1 ni dražil paketov A1 S in M ! To sta paketa, ki jih ima večina.
Sej bi bil velik absurd, ce bi drazil za to njihovo nedelujoce mobilno omrezje.
Telekom ni imel problema, da je podražil vse pomembne pakete.
Ja, bistvena beseda je, da nima problema.
Na A1 vsaj 3x na dan po 10-15 minut ne delajo mobilni podatki (toliko jest opazim). Na 3G internet NE sploh, zato moram telefon prisilit, da je skos na 4G, ampak potem nimam glasovne komunikacije. Pri telekomu ne duha ne sluha o takih tezavah.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
2dark ::
2dark ::
Ja, bistvena beseda je, da nima problema.
Na A1 vsaj 3x na dan po 10-15 minut ne delajo mobilni podatki (toliko jest opazim). Na 3G internet NE sploh, zato moram telefon prisilit, da je skos na 4G, ampak potem nimam glasovne komunikacije.
Jaz nimam teh problemov, je pa res da za razliko od tebe ne slonim 12 ur na telefonu.
Arzen28 ::
Z drago imava T2 trojčka in oba na A1 mobilne, pa bi rada dala vse skupaj na 1 račun, ker lahko prišparava vsaj 20%, a kaj ko vidim, da ljudje jamrajo za T2 mobilne storitve in A1 trojčke. Škoda, da noben operater nima urejenih vseh področij. Ko berem tukaj gor te zgodbe o težavah, škoda res.
2dark ::
oba na A1 mobilne, pa bi rada dala vse skupaj na 1 račun, ker lahko prišparava vsaj 20%, a kaj ko vidim, da ljudje jamrajo za T2 mobilne storitve in A1 trojčke. Škoda, da noben operater nima urejenih vseh področij. Ko berem tukaj gor te zgodbe o težavah, škoda res.
Saj lahko svojo boljšo polovico priključiš na tvojo naročnino. Ona bo imela 11€ oz. 10, če imata e račun. Edino, zakupljene GB se delita. Bog ti pomagaj, če nimata skupaj dovolj 60 GB.
Drugače ima pa telemach sedaj akcijo za nove naročnike. 1 leto ne plačuješ naročnine.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
Scorpy84 ::
Zanimivo, da "sestrski" Vip Srbia pa omogoča VoLTE. o
Zdaj pa še po domače objasni, kaj prinaša VoLTE, da je to tako pomembna zadeva pri telefoniji.
Se da preziveti brez, po drugi strani ti telefon ne gre v 3g omrezje, hitrejsa vzpostavitev veze. Tudi zvok ce sta oba na volte, je zvok lepsi, bolj razlocen. Ni zivljenskega pomena, ampak ce lahko dobis boljse zakaj pa ne.
2dark ::
Zanimivo, da "sestrski" Vip Srbia pa omogoča VoLTE. o
Zdaj pa še po domače objasni, kaj prinaša VoLTE, da je to tako pomembna zadeva pri telefoniji.
Se da preziveti brez, po drugi strani ti telefon ne gre v 3g omrezje, hitrejsa vzpostavitev veze. Tudi zvok ce sta oba na volte, je zvok lepsi, bolj razlocen. Ni zivljenskega pomena, ampak ce lahko dobis boljse zakaj pa ne.
Ne vem, kakšen telefon imaš ti oz. zvočnik v telefonu, da sogovornika ne razumeš razločno. Sam sem vedno imel telefone, ki so imeli odlične zvočnike in dober , čist zvok.
poweroff ::
Zvok preko GSM in zvok preko Signala je kar občutna razlika. V prid Signalu. Isti telefoni v obeh primerih.
sudo poweroff
strom_15 ::
Zanimivo, da "sestrski" Vip Srbia pa omogoča VoLTE. o
Zdaj pa še po domače objasni, kaj prinaša VoLTE, da je to tako pomembna zadeva pri telefoniji.
Prednost VoLTE:
- Pri pogovorih je zvok lepši in kakovostnejši, saj je privzeta uporaba HD-govora.
-VoLTE omogoča, da vašemu mobitelu ni treba preklopiti na omrežje 3G/2G, če želite vzpostaviti ali sprejeti klic. Posledica je dragocen prihranek baterije.
-VoLTE lahko poveže vaše 4G-klice do dvakrat hitreje kot klasični klic prek omrežja 2G.
- Manjša zakasnitev pogovora (manjši ping), to se lahko vidi, če probaš test, če pokličeš koga, ki je v istem prostoru vidiš razliko pri zamiku glasu če uporabljaš GSM ali VoLTE
Prednost VoWiFi:
-Storitev VoWiFi omogoča klicanje in pošiljanje SMS-sporočil povsod, kjer je na voljo brezžično omrežje WiFi.
-V primeru, da signal mobilnega operaterja ni na voljo, brezžično omrežje pa, bodo klici prek storitve VoWiFi delovali.
Klicanje in pošiljanje SMS-sporočil prek storitve VoWiFi se obračuna po enaki ceni kot klasični klici ali SMS-sporočila v Sloveniji oz. se porablja iz vključenih količin vašega paketa. (Npr. če si v Švici v hotelu z WiFi lahko kličeš popolnoma brezplačno kakor da si doma (tudi stacionarno številko - ki jo preko Viber, WhatsUp, Itd, ne moreš).
-Če imaš doma slabšo pokritost, lahko uporabiš VoWiFi in telefon normalno uporabljaš (to je prednost tudi za operaterje, če ima na določenem območju slabšo pokritost).
Nenazadnje pa je treba iti s tehnologijo naprej, saj je tudi analogni NMT omogočal govor, pa so šli s tehnologijo naprej. Zato pravim, da A1 SI zelo tehnološko zaostaja za ostalimi operaterji nenazadnje tudi njihova "mama" A1 Austria omogoča VoLTE in VoWiFi, torej tehnologijo in znanje imajo, le realizirati je ne želijo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Katerega internetnega ponudnika izbrati? (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Omrežja in internet | 609673 (1563) | Mr.G. |
» | A1 Slovenija (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 110594 (1571) | kixs |
» | Hot, BOB, Telemach in vse ostalo (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 54456 (16784) | V-i-p |
» | A1 bo z novim letom podražil stare pakete (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 16259 (9271) | pwn3rrr |
» | Telekom in A1 dražita pakete (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 74757 (62203) | Cruz |