Prijavi se z GoogleID

» »

A1 šalabajzerji

A1 šalabajzerji

strani: 1 2 3 4

solatko ::

ABX - Zakaj bi se opravičeval, če nisi poslal celotnega spiska SMS-ov, temveč tiste, ki potrjujejo tvoje trditve.
5let+ čisto vsak mesec dobim SMS opomin, zaradi 4-ih dni zamude pri plačilu. Opozoril za e-račun ne dobivam!

Če slučajno niso poslali, se to vidi pri njih in ti bodo neupravičene stroške vrnili, če imaš prav ti!

Manu - Zato pa te z SMS-om opozorijo prvič po 4-ih dneh zamude, nato še enkrat po enem mesecu in par dni pred odklopom. Seveda, če te SMS-e brišeš, brez da bi jih prebral, je to tvoj problem. To vse dela njihov program za vodenje tvojega računa in poteka avtomatsko, glede na stanje dolgov v tvojem profilu.
Delo krepa človeka

max00slo ::

Da dodam moje mnenje...
Če ne plačaš, si izklopljen. Da ni prišlo do obvestila, lahko preverijo v sistemu ki je povsem avtomatiziran. Prideta 2 sporočila in to neglede na način plačevanja (eračun, email, pošta, ...). SMS dobi tudi dodatna številka, če je pod tabo.

Če sms ni bil poslan, bo torej vidno iz sistema. Poleg vsega pa, kot omenjeno, prijaviš reklamacijo in dobiš stroške povrnjene saj se s tem ne komplicira in še posebaj ne če je plačilna dispiplina dobra, torej redna.

Da pa kdorkoli takoj reče "Ta operater, joj kakšen odnos, joj kakšne storitve, joj kakšna neodzivnost, joj o joj" zaradi ene in ne ponavljajoče se mogoče napake ter šalta na drugega - svaka čast, privoščim in čimprej drugam. Tam bo definitivno boljše.

Osebno že od samega začetka na A1 oz. Simobilu (nevem, leto 1999?) in brez kakšnih omembe vrednih težav. Če telefon crkne, to ni težava operaterja temveč uradnega uvoznik oz. pooblaščenega serviserja ki je ponavadi isti za vse prodajalce na ozemlju Slovenije. Pograjal bi le pred mnogimi leti Telekom (Ne telekom slovenije!) in Siol ampak to je bilo že zdavnaj tako da se stvari vedno na srečo spreminjajo na boljše...
Si non confectus, non reficiat.

Lakotnik29 ::

Utk je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Utk je izjavil:

https://www.zurnal24.si/slovenija/za-ev...

Evo vam, da se boste še malo lahko penili kako so ljudje neumni, nič ne vejo, podjetja se pa samo držijo pogojev in niso nič "kriva"...


Pozabil je dodati, da je moral placati parkirnino za celo uro, bil pa je tam samo 15 minut, pa tudi srat je moral na javnem wc-ju.

Mislim no, doloceni osebki samo probleme iscejo in jih potem se potencirajo. Da sploh ne omenjam, da povejo samo tisti del, ki njim najbolj pase. Jaz bi se dal kazen za zavajanje javnosti.

Ja, pozabil je dodat, da nikjer na svetu te zaradi vožnje na črno (tudi če bi to res bila) ne vlečejo po sodišču. Spljoh. Plačaš kazen, lahko tudi mastno, ampak tu se konča.


ja, še dobro da lahko vsak šalabajzer posplošuje tja v tri dni.

https://www.legalaid.vic.gov.au/find-le...

Manu ::

Tilen je izjavil:

Predlagaj boljši postopek do neplačnikov, kot to, da vsakih 14 dni dobijo SMS o neplačanih postavkah ter da ob naslednji položnici dobijo obvestilo tudi o tem, da so še stare odprte postavke. Operaterji bodo zelo veseli. Plačilna nedisciplina je namreč problem.


Če je stranka redni plačnik več let in če vmes kakšnega pozabi, ter naslednjega plača, potem gotovo gre za pozabo in ni potrebe, da se gre v izredne ukrepe, kot je na primer izklop.

Če, kot ABX trdi, ni dobil nobenega obvestila (kar je možno, da se lahko zgodi) ali pa se ta SMS spregleda (ker je od operaterja in je zelo podoben generičnemu SMS-u "poslali smo vam račun") in posledično še ne plača zapadli račun, bi lahko operater poklical stranko osebno. Saj A1 ima telefoniste. Ta ga pokliče, ga obvesti in sem prepričan, da bi se zadeva hitro rešila brez dodatnih stroškov in posledično brez slabe volje naročnika.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

MrStein ::

ABX je izjavil:

Nisem dobil nič, ne vem zakaj morem to ponavljat.

Ker živiš v deželi hlapcev, kjer so gospoda nezmotljiva, hlapci pa so samo za hrbet nastaviti dobri. Drugo je "nezamislivo" in lahko ponoviš tisočkrat pa ne bo učinka.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Tilen ::

Manu je izjavil:

Tilen je izjavil:

Predlagaj boljši postopek do neplačnikov, kot to, da vsakih 14 dni dobijo SMS o neplačanih postavkah ter da ob naslednji položnici dobijo obvestilo tudi o tem, da so še stare odprte postavke. Operaterji bodo zelo veseli. Plačilna nedisciplina je namreč problem.


Če je stranka redni plačnik več let in če vmes kakšnega pozabi, ter naslednjega plača, potem gotovo gre za pozabo in ni potrebe, da se gre v izredne ukrepe, kot je na primer izklop.

Če, kot ABX trdi, ni dobil nobenega obvestila (kar je možno, da se lahko zgodi) ali pa se ta SMS spregleda (ker je od operaterja in je zelo podoben generičnemu SMS-u "poslali smo vam račun") in posledično še ne plača zapadli račun, bi lahko operater poklical stranko osebno. Saj A1 ima telefoniste. Ta ga pokliče, ga obvesti in sem prepričan, da bi se zadeva hitro rešila brez dodatnih stroškov in posledično brez slabe volje naročnika.


Koliko je po tvoje neplačnikov? 1%? 2%? 5%? 10%?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

MrStein ::

Koliko ima rednih plačnikov, ki ENKRAT pozabijo en račun ki ga POTEM VSEENO PLAČAJO?

Kakšen HAL 9000 potrebujejo, da prepozna to situacijo?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Manu ::

Tilen je izjavil:

Koliko je po tvoje neplačnikov? 1%? 2%? 5%? 10%?

Ti povej, koliko je takih, ki kakšnega vmes pozabijo plačat.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

Tilen ::

Telekom Slovenije ima objavljeno javno - terjatve do kupcev 145 milijonov EUR.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Manu ::

Koliko je takih, ki vmes kakšnega pozabijo plačat?

Terjatev do katerih kupcev? Fizičnih oseb? Poslovnih subjektov? Za mobilno telefonijo? Za ostale storitve? Če že gremo v to debato, potem rabimo točne podatke in ne neke splošne, ki tebi pašejo, da dokazujejo tvoj prav.

Sicer pa je govora o A1 in ne o Telekomu.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

Tilen ::

Debata je o neplačnikih, ki so za nekatere lastnike podjetij večji problem, kot za druge.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Ale123 ::

Debata je o neplačilu oz zamudi ene položnice, ne o vseh neplačilih....

Tilen ::

Ta debata je že zdavnaj zaključena, ker OP ne želi sodelovati, da bi se lahko preverilo kje je dejansko prišlo do problema in se mu stroške tudi povrnilo. On dopušča samo svojo plat medalje (zgodbe).
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Manu ::

Debata se lahko nadaljuje (in je tudi tekla) brez njega o splošnem problemu pozabe plačila kakšnega računa sicer rednih plačnikov.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

Tilen ::

Skratka, sistem za obdelavo neplačnikov je vzpostavljen in deluje. Za vse predloge izboljšav bodo vsi operaterji zelo hvaležni in lahko kar posredujete na njihov elektronski naslov. :)

Kdor pa misli, da je kar tako poklicati 2% neplačnikov (primer) - to ni kar tako. Če imaš milijon uporabnikov je to 20.000 strank za poklicati.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

D3m ::

Smo že ugotovili, da nima časa za to razen za igrice.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: madviper ()

Messiah ::

D3m je izjavil:

Smo že ugotovili, da nima časa za to razen za igrice.


A ni lažje zamenjati ponudnika za takšnega, ki to ne počne.
https://tinyurl.com/y6a33u76

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: madviper ()

springfield ::

ABX je izjavil:

solatko je izjavil:

ABX : Ne nakladaj! Vsak mesec plačam račun A1 30.-ega, ko dobim penzijo, vsak mesec dobim tudi vljuden SMS, da so pri pregledu.....ni bil plačan račun, ki zapade 26.-ega v mesecu.
Torej 5 let se mi ponavlja ta SMS, točno kot švicarske ure (ne da se mi sledit zapadlosti in vse račune plačam zadnjega in razen njih, mi noben drug ne pošilja opominov, ravno A1 vsak mesec po 4.-tem dnevu zapadlosti.
Imam samo njihov mobilni za 13€.






Log SMS-ov

Ker si v zmoti se boš zdaj sigurno opravičil ne?

Brez zamere, ampak kak naj mi vemo, da nisi zbrisal sporocil? Ne pravim, da si, ampak ta slika ni noben dokaz.

Tilen ::

Prav tako ni nujno, da obvestilo za neplačano položnico pride iz enake številke, da bi se sploh teoretično lahko tukaj vmes pojavilo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

D3m ::

Messiah je izjavil:

D3m je izjavil:

Smo že ugotovili, da nima časa za to razen za igrice.


A ni lažje zamenjati ponudnika za takšnega, ki to ne počne.


V življenju so vedno situacije, kjer nimaš opcije pobega.

Poglej na primer Truga.

Drži se me, ko muha na konjsko figo in kar naprej predlaga izbris.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

starfotr ::

Utk je izjavil:

Hja, to je zato, ker so danes taki časi, ko nihče noče živet brez interneta in telefona. Poskusite odjaviti recimo slovenske novice ali pa kakšen drug cajtng, ki jih nihče več noče...jih ljudje odjavijo, pa vseeno prihajajo še 3 mesece. Računov normalno ne plačajo, ker so odjavili, pa vseeno prihajajo, in nihče jih ne "odklopi", niti ne da v izvršbo, ne samo zato ker ne bi nič dosegli, ker so pač odjavili, ampak ker upajo, da si bojo ljudje premislili.
Ampak časi se spreminjajo in se zmeraj bojo.


Slovenske novice so najbolj prodajan cajtng pri nas. Potem so tu še razni trači ipd. Vse to za zabito rajo, ki cele dneve bere cajtnge, gleda TV, bere in gleda spletne portale ter seveda jambra, da so plače slabe in vedno zamuja s plačili.

Da še jaz povem svoje izkušnje. Imam najmanj 3 vrste kupcev. Eni plačajo takoj, ko je izdan račun. Drugi na rok plačila, tretje je treba stalno drezat in opominjat. In katere stranke so navadno najbolj zahtevne in tečne? Prve in druge? Ne. Tiste, tretje, četrte in pete katere je treba stalno drezat. In plačajo ali pa tudi ne plačajo.

ABX ::

springfield je izjavil:

ABX je izjavil:

solatko je izjavil:

ABX : Ne nakladaj! Vsak mesec plačam račun A1 30.-ega, ko dobim penzijo, vsak mesec dobim tudi vljuden SMS, da so pri pregledu.....ni bil plačan račun, ki zapade 26.-ega v mesecu.
Torej 5 let se mi ponavlja ta SMS, točno kot švicarske ure (ne da se mi sledit zapadlosti in vse račune plačam zadnjega in razen njih, mi noben drug ne pošilja opominov, ravno A1 vsak mesec po 4.-tem dnevu zapadlosti.
Imam samo njihov mobilni za 13€.






Log SMS-ov

Ker si v zmoti se boš zdaj sigurno opravičil ne?

Brez zamere, ampak kak naj mi vemo, da nisi zbrisal sporocil? Ne pravim, da si, ampak ta slika ni noben dokaz.


Kaj želiš da overim pri notarju?
eh, verjetno še takrat bi kdo trollal da sem podkupil notarja za zmagat debato na socialni greznici.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Tilen ::

Ni treba do notarja, samo z A1 se poveži in bo hitro jasno, kako je na stvari. :)

starfotr je izjavil:


Prve in druge? Ne. Tiste, tretje, četrte in pete katere je treba stalno drezat. In plačajo ali pa tudi ne plačajo.

Sedaj si pa predstavljaj, da imaš 20.000 takih. Boš klical vsakega? Ni realno. Rabiš samo dober avtomatiziran sistem, ki deluje za veliko večino.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Matthai ::

Tilen je izjavil:

@Matthai
OP niti noče sodelovati, da bi preverili, kje je prišlo do napake, če sploh. Dobil bo vse povrnjeno, če je napaka na A1, samo ne dopusti druga, kot svoje resnice.

Tudi ostali v tej temi so napisali, da so normalno dobili SMS in tudi na položnici je obvestilo o odprtih postavkah.

Potem je pa ednina. Šalabajzer. :))
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

bbbbbb2015 ::

Tilen je izjavil:

Opomin ne stane nič. Stroški nastanejo šele ob izklopu. Bi pa mogoče bil dober predlog, da se nekomu oprosti znesek ponovnega vklopa, če si je uredil trajnik, npr. Pač neka ugodnost, kot praviš.


Glej, delal sem jaz na Telekomu Slovenije svojčas, ko še ni bilo tako naspidirano glede izklopov. Že takrat je bila to skripta, ki je šla skozi priključke in vključila storitev samo dohodnega prometa. Če si hotel klicati, se ti je sprožil odzivnik. To je strošek nikakav. Edino človek je stal, da je še manualno preveril, da ni bil kdo na VIP listi izključen.

Ker recimo nekaj časa za enega predsednika na ministrstvu ni nihče plačeval. Enkrat "manualec" ni imel časa, pa je tehnik kar pognal skripto.

Takoj so se pri VIP oglasili, podpredsednik Telekoma se je globoko priklonil, se opravičil, so takoj nazaj vklopili.

So pa takoj naslednje jutri vse plačali (za eno 6 let nazaj).

Večji problem jaz vidim v tistem kaosu, ko nastane, ko ljudi daš na hladno. to je potem klicarjenja, preverjanja, klicni center. To pa stane. Tako da optimalna rešitev ni konstantno žokanje ljudi, sigurno ne.

Rešitev je preprosta: poslovanje na primer z mano je *privilegij* ne pravica. Če kdo konstantno ne plačuje, se mu storitev odpove.

Ženi sem po 5+ letih na Zavarovalnici komaj pojasnil, da neplačniki, ki samo škode prinašajo, NISO stranke. Delajo promet, to že. Plačujejo pa ne. In sem jo komaj prepričal, da je eno 30 pogodb odpovedala. Šefi so malo cmok požrli, na koncu pa so se vsi strinjali, da so neplačniki samo breme. In zdaj pri tej zavarovalnici (ne bom rekel imena) se ti hitro zgodi, da dobiš odpoved. Ženina šefica je celo to zdaj uvedla v prakso, ko so slišali, kaj Belgijci delajo.

V tujini Proximus, če si neplačnik, ti storitev odpove, bodisi TV, bodisi Internet.

ING banka, če imaš takšne in drugačne tožbe, da ti trgajo denar, glej enkrat, dvakrat, OK. Če pa se konstantno med rubeži pojavljaš, ti račun zaprejo, denar (če ga kaj imaš) pa po poštni nakaznici domov pošljejo. Pa še v bazo 'bad standing' te dajo. Pa greš na drugo banko in ti računa sploh nočejo odpreti.

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

Tilen je izjavil:

Ni treba do notarja, samo z A1 se poveži in bo hitro jasno, kako je na stvari. :)

starfotr je izjavil:


Prve in druge? Ne. Tiste, tretje, četrte in pete katere je treba stalno drezat. In plačajo ali pa tudi ne plačajo.

Sedaj si pa predstavljaj, da imaš 20.000 takih. Boš klical vsakega? Ni realno. Rabiš samo dober avtomatiziran sistem, ki deluje za veliko večino.

Hmm 20000 x 23 EUR vsakih nekaj mesecev. ( pol milijona evrčkov )
Razumem skušnjavo operaterja.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Tilen ::

Kakšno skušnjavo? Ta denar mu pripada za storitve, ki so bile uporabljene in ne plačane. Lahko pa ti narediš svojega operaterja in daš vse gratis.

Telekom ti proda vode po ceniku. Jutri lahko začneš ponujat vse gratis, samo denar pripravi za zakup vodov in nakup vsega ostalega za ponujanje storitev.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

MrStein ::

Med izklopom je stranka uporabljala storitve?
Eni "modreci" se prav trudite uničiti vsak atom svoj kredibilnosti, kaj?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Tilen ::

Seveda, ker dolžan je za tisti čas, ko je bil izklopljen in ne za takrat, ko je uporabljal. :))
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

MrStein ::

Tilen je izjavil:

Seveda, ker dolžan je za tisti čas, ko je bil izklopljen in ne za takrat, ko je uporabljal. :))

Noben ni osporaval dolga izpred izklopa.

*insert Lakotnik39 here*
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Tilen ::

Govora je bilo o morebitnih 20.000 neplačnikih, ki so uporabljali in niso plačali. Ne vem, zakaj bi bila to skušnjava, če so storitve bile izdane skladno s podpisano pogodbo.

Seveda je OP "osporaval" tisti del pred izklopom. Naslednji mesec je normalno plačal in se mu tudi ne zdi sporno.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Utk ::


ja, še dobro da lahko vsak šalabajzer posplošuje tja v tri dni.

https://www.legalaid.vic.gov.au/find-le...

To je čisto nekaj drugega. LPP je v tistem primeru bil že sodnik in rabelj, sodišče je rabil samo še za izterjavo 1,2 evra.

Tilen je izjavil:

Telekom Slovenije ima objavljeno javno - terjatve do kupcev 145 milijonov EUR.

Kako pride do take cifre, če se pa vsakega po enem mesecu izklopi? V tem primeru bi moral bit vsak njihov uporabnik dolžan cca 100 evrov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Tilen ::

Ja nikoli ne vrnejo in se cifra samo povečuje.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Utk ::

Počasi jim bo zmanjkalo ljudi.

bbbbbb2015 ::

Utk je izjavil:


Kako pride do take cifre, če se pa vsakega po enem mesecu izklopi? V tem primeru bi moral bit vsak njihov uporabnik dolžan cca 100 evrov.


Ker se Telekom trudi prodajati tudi IT kramo na obroke, pri čemer eni robo vzamejo in je nikoli ne nameravajo plačati. In ker eni plačujejo račun normalno, nato vzamejo paket, grejo v Malezijo in pridejo domov z računom 1500+ €. Pa famozne prekoračitve prenosa podatkov, kjer iz 30 € računa pridete na 300 € (in še več).
A1 je seveda isti, morda malo manj krame na obroke.

Tujci (sploh Benelux) jemljejo račune za 35 € kot nekaj, kar je zelo dosti. Eni nočejo tujih številk sploh klicati.
Telefon je danes, s tako naspidiranimi cenami bolj liability kot potreba.

Saj to je že tako eno 8+ let, verjeto celo dlje.

Pač ljudje moraj dati to oderuško fazo skozi, da bodo videli, kje jim za brezveze odteka denar. Pa ni važno, če so na minimalcu ali na 100 tisoč.

bbbbbb2015 ::

Tilen je izjavil:

Govora je bilo o morebitnih 20.000 neplačnikih, ki so uporabljali in niso plačali. Ne vem, zakaj bi bila to skušnjava, če so storitve bile izdane skladno s podpisano pogodbo.

Seveda je OP "osporaval" tisti del pred izklopom. Naslednji mesec je normalno plačal in se mu tudi ne zdi sporno.


S telekomunikacijami se ne ukvarjam več (intenzivno). V tujini ni dovoljeno zavajajoče oglaševanje, kjer nekaj stane 1 EUR, v resnici pa 700 EUR. Tudi ni dovoljeno dajanje nepooblaščenih kreditov brez kreditnega čeka. Tudi ni dovoljeno zaračunavanje pogodbenih kazni za "prejete ugodnosti", kjer operater arbitrarno zaračuna "ugodnost". Če daš klic na čakanje, se ti tisti del ne sme zaračunati. Če ti na mobilni povezavi naraste BER (bit error rate), se ti tisti del klica ne sme zaračunati.

Praviloma so obračuni *sekundni*, govoriš 10 sekund, plačaš 10 sekund.

Če si v napaki tri dni (ne tri delovne dni), se ti mora naročnina vrniti - BREZ DA TO POSEBEJ ZAHTEVAŠ. Če te izključijo po napaki, so civilno odgovorni za nastalo škodo.

Praviloma imaš recimo na Proximusu ko opraviš klic (in tudi JIM) NOC - Notification of charge - koliko je to ravnokar stalo. Če je klic drag, dobiš AOC advice of charge, koliko trenutno stane pogovor.

Če prekoračiš mejo podatkov, te dajo na fiksno nizko hitrost (1Mbit/1Mbit), to se ti ne zaračuna posebej.

Za obveščanje po SMS moraš dati posebno dovoljenje. Razen za SMS obveščanje v tujini.

Sprememba cenika za čas vezave ni mogoča. Vezava je namreč posel, ki prinaša ugodnosti IN RIZIKE. Ne da rizik nosi potrošnik, ugodnosti pa A1.

Če vzameš paket, ki je zate izrazito neugoden (stare babe jemljejo neke minute, ki jih nikoli ne bodo porabile) in je očitno, da se stranka ni zavedala implikacij, se to jemlje kot kriminalna odgovornost prodajalca IN poslovodstva operaterja.

In ni dovoljeno malo prodajanje elektrike, malo telefona, malo plina, malo damskih vložkov.

*Na živce mi greš s tem napihovanjem kao miljavžent neplačnikov.*

Moram ti reči, da je obnašanje A1 v jami. Pač to bi jih APEK (AKOS ali koji kuratz, non stop menjajo imena) moral malo stolči v kalup lopove grabežljive. Če že hočeš mnenje direktno. Belgijski regulator jim s cirkularko malo striže nohte, malo prste, malo pa roke. Po potrebi pa glavo.

Zgodovina sprememb…

stara mama ::

Čudno, da ni nobenih takih in podobnih problemov pri predplačniški telefoniji :))
Če si len napolnit, pač ne boš govoru.
Hipatija: Creating MGTOW members since 2018

Machete ::

A to ste videli? Jaz še zdaj ne morem verjet, da je to možno in da folk ne znori... Čez 10 let pri nas isto?

Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

Tilen ::

Zakaj čez 10 let?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Sgt. Lipnikar ::

Ce imas neplacane racune, bi te lahko obvestila "tajnica" s tem, da slisis "imate neporavnane obveznosti..." preden bi koga poklical. Just an idea.

Machete ::

Tilen je izjavil:

Zakaj čez 10 let?

Okvirna ocena zaostanka pred raznimi 'marketinškimi inovacijami' in določenimi storitvami, da pridejo na podobno raven pri nas, kot jo izpilijo gringosi.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

magecu ::

Izkušnja z A1 (deloma pošto).
Poletne počitnice, na pošti najamejo študente, posledično v kaselc ne pride pošta (več računov, ne samo od A1).
A1 pošlje SMS na ugasnjen telefon, ki že par mescev ni bil prižgan.
Za njih je bilo to opravljeno in uporabnik obveščen, ker niso bili sposobni ugotoviti, da sim kartica že par mescev ni bila aktivna v omrežju in da SMS nikoli ni prispel na cilj. S tem da stranka nikoli prejela ne računa ne opomina.
No, dokler račun ni bil deaktiviran, in je bilo zahtevano plačilo za ponovno reaktivacijo.

Telefon je bil izklopljen, ker bila samo rezerva, namenjen za uporabo, če primarni sim/telefon ne bi deloval.
Še vedno je bilo treba plačati odklop in ponoven priklop, da ne govorimo o tem kako zelo neprijazno je bilo osebje.
Lahko razumem ABX-a, da se mu ni dalo ukvarjati s tem in je raje menjal operaterja.

Res da je bil ta moj primer že ene pet let nazaj v obdobju Simobila, nisem pa opazil, da bi se A1 kaj veliko zboljšal v zadnjih letih na področju podpore uporabnikom.

Bi priporočal kakšno drugo podjetje, pa imajo vsi svoje probleme.
Za zdaj osebno sem imel še najboljše izkušnje na T-2, pa tudi tukaj ni vse idealno in sem tudi že kar nekaj T-2 grozljivk slišal od znancev.

Tilen ::

Seveda imaš težave povsod, če pa ni problem v operaterju. :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

gddr85 ::

operater ima vedno prav, al kako že gre to :))

MasterTade ::

Seveda so problemi pri operaterjih, ponekod pač več ponekod manj
Mors omnia aequat

DePalmo ::

Glede na to kakšne grozljivke imajo čez lužo z njihovimi operaterji (Comcast mislim da je zadnji na tapeti), smo lahko veseli da naša podjetja nimajo njihove politike poslovanja. Ampak se bojim da se jim vse bolj bližajo ...

ABX ::

Ta slotech je tudi ena greznica.
Nemogoče je imet eno normalno komunikacijo brez da bi 3/4 komentarjev bilo trolanje, vključeno z moderatorjem.

Zgleda pa da je ta forum močno pod vplivom firm, ker so me kontaktirati pri A1 in preklicali obračun priključitve. Čeprav tega nisem prosil ali podal bilo kako dodatno informacijo o moji težavi.
In valda, spet popolnoma preskočili razlog za moje nezadovoljstvo, noben me ni opozoril o zamudi plačila.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Machete ::

Nobenega vpliva ni, razen prangerja, ker imajo tudi te firme internet in zijajo forume.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

DeeCoy ::

Razen tega, da imaš tukaj samo vzdevek in verjetno noben živ bog nima tolk časa in interesa, da je tebi sam od sebe reklamacijo napisal. Verjetno je bila težava v sistemu za pošiljanje obvestil in ko so jo ugotovili, so vsem tiste storitve stornirali.
Verjetno je bila napaka pri operaterju, ti pa si prelen, da bi jo prijavil. Pa plačuj, oz. menjaj operaterja (če pri novem pride do napake, bo situacija ista). Razlog tega problema sedi med tipkovnico in stolom.

Utk ::

Verjetno je bila težava v sistemu za pošiljanje obvestil in ko so jo ugotovili, so vsem tiste storitve stornirali.

Kar sanjaj.
strani: 1 2 3 4