» »

Resnica o škodljivosti dizlov

Resnica o škodljivosti dizlov

veduvedu ::

Napredek v kvaliteti zraka bo takrat ko se bo v celoti prepovedalo kajenje.
Takrat pa nek kadilec ki pokadi več škatel na dan ne more zahtevati od voznika čist zrak.

zmaugy ::

bbbbbb2015 je izjavil:

zmaugy je izjavil:

jb_j je izjavil:

mogoče so pa eko:


Teli so legalni v USA, kar je kretenizem prve klase.


Kreten si v bistvu ti. Te dežele ne razumeš, sploh ne vem, če si bil kdaj v ZDA. In če si bil, ne vem, če si gledal prave stvari.
No jaz sem bil večkrat in bom rekel takole:

ZDA so velika država. Vsi njihovi tehnološki standardi so nižji. Na primer govorni kanal v EU je 64 kbit/s, v ZDA je 56 kbit/s. Njihova voltaža je 120V, naša je 230V. Pri nas je normalno, da ima hiša 3-fazno elektriko, oni niso toliko vezani na to, ena faza jim zadostuje. Mi imamo visoko kapacitetne transformatorje v betonskih stavbah, oni imajo sračje gnezdo na lesenem drogu.

Pri nas je normalno, da imaš (dosti dražjo!) radialno, asimetrično, tubeless, nizkoprofilno gumo na avtu. Pri nas se ljudje tudi na avtocestah vozijo 130km/h do 160km/h (pustimo omejitve).
Pri nas je omejitev hitrosti 130km/h.

V Ameriki je normalno, da imaš ne-radialno, simetrično, visoko profilno balonasto gumo s šlauhom. Zaradi tega so omejitve hitrosti daleč višje:
Speed limits in the United States @ Wikipedia

Tam si komot lahko kupiš staro garo ali najameš pleh. Občutek je - drugačen. To vse plava. Že če začneš laufati avto več kot 70 milj/uro, se ne počutiš sigurnega. Tam so veliki avti normalni. In četudi si kupiš (ai najameš) evropski avto, nekega micenega VW passata, je problem, da maš tak avto z radialnimi asimetričnimi gumami, pol pa zabremzaš, pa nekoga hitro dobiš v rit.

Poleg tega v srednjih ZDA živiš v sub-urb okolju, to greš kupovat in robo namečeš v kamionet od barve za penzlanje, do piva. Tam ne kupuješ vsak dan. Kolikor sem gledal v San Franciscu (urbano okolje) še v mestu ljudje kupujejo velike količine vsega.

Pri nas v Spodnjih Rovtah zaviješ z glavne ceste - ter zaviješ na - slab asfalt. Potem pa stokanje in zavijanje z očmi. Oni teh težav nimajo. Če v San Franciscu zaviješ z glavne poti z mostu (kolesarili smo), imaš s šodrom nasuto cesto, ki jo občasno poravnajo. To ledvice izgubiš, če se s kolesom poskušaš prebiti. Z avtom pa je pač tako, da itak imao neke omejitve, do kam lahko greš v "park" s plehom, ampak v EU bi ti bilo 4-5 starega avta zelo žal. Tam šoder udarja po plehu in tam je to normalno.

Drugačna dežela, pač.


Drugačna dežela, ki vsem vsiljuje svoje vzorce obnašanja, svoj politični sistem in vrednote, ampak kreten sem jaz, ker se mi zdi neumno, da je tam legalen avto, iz katerega se kadi kot iz tovarniškega dimnika v času industrijske revolucije? Medtem pa vihajo noske nad evropskimi dizli, ki so v primerjavi s temi kantami kot vrelec zdravja in čistega zraka.
Ker kao jih ne razumem in jim vsiljujem nek svoj pogled in standard. A veš kako smešno to zveni?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

m0LN4r ::

Za svoje zdravje lahko tudi naredis sledece:
- ne zivis ob prometnih stiripasovnicah oz. prometnih cestah
- strnjena velemesta naj delajo na vecji pretocnosti prometa in manj ustavljanja

Sicer pa v nemciji se ze itak norcujejo iz prepovedanih con, konc koncev se bos pac potem namesto po najkrajsi mozni poti, raje peljal okoli in se vec svinjal.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

twom ::

**********************************
Čist tako mimo grede...
pravo onesnaženje je s strani kemične industrije in kmetijstva.
Avtomobili imajo v tej celotni sliki zanemarljiv delež.

Ljudje se spotijakajo ob kamne, ne ob gore, oziroma ob tistko kar se jim preko medijev servira...
**********************************

twom ::

**********************************
Pa še ena čisto mimogrede...
električna vozila od proizvodnje do razgradnje bolj onesanžujejo okolje kot naftni.
Edino onesnaženje se seli iz bogatejših okolij (mesta kjer se vozila uporabljajo) v revnejša, kjer se elektrika proizvaja.
**********************************

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: twom ()

krneki0001 ::

jb_j je izjavil:

mogoče so pa eko:


Zakaj te mičkene terenčke kažeš. Če že hočeš pokazat ameriški dizel power, potem začni z par stopenj večjimi.

Recimo ford F650:
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

starfotr ::

zmaugy je izjavil:

bbbbbb2015 je izjavil:

zmaugy je izjavil:

jb_j je izjavil:

mogoče so pa eko:


Teli so legalni v USA, kar je kretenizem prve klase.


Kreten si v bistvu ti. Te dežele ne razumeš, sploh ne vem, če si bil kdaj v ZDA. In če si bil, ne vem, če si gledal prave stvari.
No jaz sem bil večkrat in bom rekel takole:

ZDA so velika država. Vsi njihovi tehnološki standardi so nižji. Na primer govorni kanal v EU je 64 kbit/s, v ZDA je 56 kbit/s. Njihova voltaža je 120V, naša je 230V. Pri nas je normalno, da ima hiša 3-fazno elektriko, oni niso toliko vezani na to, ena faza jim zadostuje. Mi imamo visoko kapacitetne transformatorje v betonskih stavbah, oni imajo sračje gnezdo na lesenem drogu.

Pri nas je normalno, da imaš (dosti dražjo!) radialno, asimetrično, tubeless, nizkoprofilno gumo na avtu. Pri nas se ljudje tudi na avtocestah vozijo 130km/h do 160km/h (pustimo omejitve).
Pri nas je omejitev hitrosti 130km/h.

V Ameriki je normalno, da imaš ne-radialno, simetrično, visoko profilno balonasto gumo s šlauhom. Zaradi tega so omejitve hitrosti daleč višje:
Speed limits in the United States @ Wikipedia

Tam si komot lahko kupiš staro garo ali najameš pleh. Občutek je - drugačen. To vse plava. Že če začneš laufati avto več kot 70 milj/uro, se ne počutiš sigurnega. Tam so veliki avti normalni. In četudi si kupiš (ai najameš) evropski avto, nekega micenega VW passata, je problem, da maš tak avto z radialnimi asimetričnimi gumami, pol pa zabremzaš, pa nekoga hitro dobiš v rit.

Poleg tega v srednjih ZDA živiš v sub-urb okolju, to greš kupovat in robo namečeš v kamionet od barve za penzlanje, do piva. Tam ne kupuješ vsak dan. Kolikor sem gledal v San Franciscu (urbano okolje) še v mestu ljudje kupujejo velike količine vsega.

Pri nas v Spodnjih Rovtah zaviješ z glavne ceste - ter zaviješ na - slab asfalt. Potem pa stokanje in zavijanje z očmi. Oni teh težav nimajo. Če v San Franciscu zaviješ z glavne poti z mostu (kolesarili smo), imaš s šodrom nasuto cesto, ki jo občasno poravnajo. To ledvice izgubiš, če se s kolesom poskušaš prebiti. Z avtom pa je pač tako, da itak imao neke omejitve, do kam lahko greš v "park" s plehom, ampak v EU bi ti bilo 4-5 starega avta zelo žal. Tam šoder udarja po plehu in tam je to normalno.

Drugačna dežela, pač.


Drugačna dežela, ki vsem vsiljuje svoje vzorce obnašanja, svoj politični sistem in vrednote, ampak kreten sem jaz, ker se mi zdi neumno, da je tam legalen avto, iz katerega se kadi kot iz tovarniškega dimnika v času industrijske revolucije? Medtem pa vihajo noske nad evropskimi dizli, ki so v primerjavi s temi kantami kot vrelec zdravja in čistega zraka.
Ker kao jih ne razumem in jim vsiljujem nek svoj pogled in standard. A veš kako smešno to zveni?


No, pri amerih je dobro to, da se požvižgajo na razne sporazume. Pri nas jih pa imamo in kaj imamo od tega? Plačujemo co2 davek, nobenega ne briga okolje, samo denar. To mi je res všeč pri amerih, da imajo avte, ki so močni, tu pri nas pa delamo živo štalo, 1.0 turbo, 140 kW, 3 cilindri. Pa to ni res, no. Ne rabimjaz zobarske turbine za furat se okoli.

O njihovi infrastrukturi ne bi. So za leseno žlico. Kot še marsikje drugje. Vendar mi smo tudi zadaj, ne moremo dobiti opic, da bi naredili nekaj spodobnega, kot je windows, google... vse ameriško. SRam nas je lahko.

Ameri furajo na bencin svoja vozila, v veliki večini. Tudi tu jim dam plus. Ta evropska obsedenost s traktorji je največja bedarija. Nihče, razen evrope nima dizlov avtov. Ameri, kitajci, vsi furajo bencinske. Samo mi loleki, dizle.

Pač priznajmo si napako.

Dizel gate je bila politična fora, da se srce eu gospodarstva spravi na kolena. Ameri nimajo več detroida, kjer so na veliko delali avte. Tudi slovenija je zelo odvisna od nemške avto industrije.

K0l1br1 ::

starfotr je izjavil:

Ameri furajo na bencin svoja vozila, v veliki večini. Tudi tu jim dam plus. Ta evropska obsedenost s traktorji je največja bedarija. Nihče, razen evrope nima dizlov avtov. Ameri, kitajci, vsi furajo bencinske. Samo mi loleki, dizle.

Težko razumem privrženost določeni vrsti onasnaževanja, v tem primeru bencinskemu onasnaževanju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

starfotr ::

Pač je mnogo manj škodljivo, kot dizelsko onesnaževanje.

Dokler ni pametne alternative, imamo praktično na voljo samo ta 2 motorja.

jb_j ::

Dizel ne more bit škodljiv,
ker piše zdj ecodiesel.

Emobi ::

twom je izjavil:

**********************************
Pa še ena čisto mimogrede...
električna vozila od proizvodnje do razgradnje bolj onesanžujejo okolje kot naftni.
Edino onesnaženje se seli iz bogatejših okolij (mesta kjer se vozila uporabljajo) v revnejša, kjer se elektrika proizvaja.
**********************************

Tole je izmišljotina, ki jo ponavljajo nepoznavalci.

K0l1br1 ::

starfotr je izjavil:

Pač je mnogo manj škodljivo, kot dizelsko onesnaževanje.
Spet nekaj na pamet. Nemci stavijo na bencinarje filtre, N02 pa proizvaja vsak ICE s turbino. Ameriknci, ki jih hvališ, pa kurijo, kar dobijo v enormnih količinah.
Edina alternativa je elektrika, ne pa elektrika in bencin, tudi če se še tako prepričujete, da je manj škodljiv. Ko dizlov ne bo več, bo bencin edini škodljivc in takrat se bo odstrelilo še bencin.

starfotr ::

Glej, en super duper eko evropski avto zmeče iz sebe veliko več svinjarije, kot ameriški. Poraba je pa tam tam. S tem, da ima evropski veliko balasta. V sebi, kot so turbine, filtri ipd.

Dokler ne bodo elektro napredovali, imamo zagotovo še desetletja pred sabo naftnih avtov. Za plin pa rabis bencinske motorje ne pa dizlov. Plina iz Rusije je še ohoho veliko.

Menim, da bo prihodnost bolj plinska, kot elektro. Vsaj prehodno obdobje.

LeQuack ::

starfotr je izjavil:

Glej, en super duper eko evropski avto zmeče iz sebe veliko več svinjarije, kot ameriški. Poraba je pa tam tam. S tem, da ima evropski veliko balasta. V sebi, kot so turbine, filtri ipd.

Dokler ne bodo elektro napredovali, imamo zagotovo še desetletja pred sabo naftnih avtov. Za plin pa rabis bencinske motorje ne pa dizlov. Plina iz Rusije je še ohoho veliko.

Menim, da bo prihodnost bolj plinska, kot elektro. Vsaj prehodno obdobje.


Prihodnost definitivno ni plinska, še manj pa avtomobil.
Quack !

Emobi ::

Kuhanje, priprava tople vode in ogrevanje na plin, kjer ogenj porablja zrak, ki ga dihamo, je škodljivo. Na leto je v Sloveniji več zastrupitev z monoksidom zaradi tega.

Dizelski izpuh ni škodljiv samo zaradi NOx, pač pa zaradi trdih delcev, nanoprahu, ki prodira globoko v pljuča, nato v kri, ki to svinjarijo dovede do vseh celic v telesu, kjer motijo celične procese in povzročajo kromosomske poškodbe.

ICE motor s starostjo vse bolj onesnažuje, ker se zelo sofisticiran sistem razštela in kvari, tako da tudi euro6 prej ali slej pristane na euro0 - to so tisti z oblakom črnih saj, ko pritisne na gas.

Ker tudi novi bencinci dovajajo gorivo pod visokim pritiskom, se po škodljivosti izpuha približujejo dizelašem.

Ameriški motorji so bili vedno zastareli napram evropskim, kar pomeni, da bolj onesnažujejo.

Avtomobile ne moreš in tudi ni potrebno ukiniti.

Tako, da se strinjam s K0l1br1jem, da je rešitev električna.

Emobi ::

Resnično dobri in neodvisni strokovnjaki pri problematiki upoštevajo VSE podrobnosti in analizirajo celostno, ne pa samo določene dele problema, ki se jim dopadejo zaradi tega, ker bodo potrdili pričakovane rezultate njih ali pričakovanja naročnikov raziskave.

Zato je do takih 'resnic', ki jih je ogromno, kot je ogromno tudi interesov, potrebna velika mera skepse.

krneki0001 ::

Ameriški bencinski motorji so že mogoče bolj zastareli, vendar izpuščajo manj NOX kot najnovejši in najbolj čisti evropski "turbo" avtomobili.
Izgorevanje v motorju brez turbine je veliko bolj "čisto" kot v motorjih s prisilnim polnjenjem.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Emobi ::

To drži, čeprav mislim, da je povečanje trdih delcev v izpuhu povezano z visokimi pritiski vbrizga goriva in nadzorovanim vbrizgom goriva za dosego manjše porabe; turbine so bile že prej na bencincih, pa tega ni bilo.
Zastareli ameriški motorji pa imajo veliko večjo porabo.

krneki0001 ::

Poraba niti ni važna. To se samo v evropi ukvarjamo s porabo. Američani in avstralci si to vračunajo v ceno in stroške avtomobila, pri nas pa vsi samo o porabi. Stroški s popravili ne smejo biti previsoki, ker si potem izgubil vso prednost z nizko porabo, ker je bil avto teden dni na servisu, plačal za popravilo si pa toliko kot jaz več goriva porabim v celem letu.

Tudi meni osebno je poraba najmanj važna. Važno mi pa je, da avto vedno vžge (pa ni važno +50 ali -50 stopinj celzija, dež sneg, žled, led,...) in da se izredno malo kvari. In tako znamko sem našel. Ne velja sicer za najnovejše (oziroma bomo to še videli), ampak za starejše modele te znamke.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Emobi ::

Globalno gledano je poraba važna, ker so manjši izpusti.
Katera znamka je to?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

zmaugy ::

krneki0001 je izjavil:

Poraba niti ni važna. To se samo v evropi ukvarjamo s porabo. Američani in avstralci si to vračunajo v ceno in stroške avtomobila, pri nas pa vsi samo o porabi. Stroški s popravili ne smejo biti previsoki, ker si potem izgubil vso prednost z nizko porabo, ker je bil avto teden dni na servisu, plačal za popravilo si pa toliko kot jaz več goriva porabim v celem letu.

Tudi meni osebno je poraba najmanj važna. Važno mi pa je, da avto vedno vžge (pa ni važno +50 ali -50 stopinj celzija, dež sneg, žled, led,...) in da se izredno malo kvari. In tako znamko sem našel. Ne velja sicer za najnovejše (oziroma bomo to še videli), ampak za starejše modele te znamke.


Večja poraba pomeni večje izpuste CO2

krneki0001 ::

Več CO2 pomeni samo več hrane za rastline.

Emobi je izjavil:

Globalno gledano je poraba važna, ker so manjši izpusti.
Katera znamka je to?

Subaru
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Emobi je izjavil:

twom je izjavil:

**********************************
Pa še ena čisto mimogrede...
električna vozila od proizvodnje do razgradnje bolj onesanžujejo okolje kot naftni.
Edino onesnaženje se seli iz bogatejših okolij (mesta kjer se vozila uporabljajo) v revnejša, kjer se elektrika proizvaja.
**********************************

Tole je izmišljotina, ki jo ponavljajo nepoznavalci.



Pa nas malo razsvetli, kako je dejansko s tem od litija mimo avta, do smetisca. Glede na to, da je elektricnih avtov ekstremno malo je onesnazevanje z "baterijami" proizvodnja in odpad, dokaj velik ze danes ko pogledam cele puscave in gore obicnih akumulatorjev.

Kaj se pa bo zgodilo, ko se bo stevilo EVjev samo (da ne bomo pretiravali) za 10x povecalo, (ne 100x) bo tudi 10x oz. 100x vecja posledica pri proizvodnji baterij.

In seveda o posledicah bomo razmisljali spet takrat, ko bo prepozno in bo treba na drasticne nacine ukrepati.



Sicer je celo predavanje za razmislit, izpostavim samo delcek @32:00

krneki0001 je izjavil:

Več CO2 pomeni samo več hrane za rastline.

Emobi je izjavil:

Globalno gledano je poraba važna, ker so manjši izpusti.
Katera znamka je to?

Subaru

Te hrane je ze zdaj prevec :| ni pomanjkanja.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

krneki0001 ::

m0LN4r je izjavil:


krneki0001 je izjavil:

Več CO2 pomeni samo več hrane za rastline.

Te hrane je ze zdaj prevec :| ni pomanjkanja.


Očitno ne. Nekoč je bilo CO2 več v ozračju in so bile rastline parkrat višje kot danes.

A nebi bilo boljš, da imaš 5m visoko koruzo in na njej storže 5x večje kot so danes.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

pegasus ::

Ta "co2 kot hrana za rastline" ni čisto tako enostavna zgodba. Nič v naravi ni enostavno, poenostavljamo samo ljudje v svoji naivnosti. Nebivedu, ko boš naslednjič v svoji hosti podrl kako 100+ let staro drevo, poglej letnice v deblu in premeri, koliko debelejše so te iz zadnjih desetletij v primerjavi z onimi starejšimi. Poročaj, kaj boš ugotovil.

krneki0001 ::

Da so debelejše. Kar pomeni mile zime in drevo več časa dobiva hrano iz tal in ne "spi" celo zimo, ampak samo en del.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

pegasus ::

Kako potem komentiraš npr. https://arstechnica.com/science/2019/02... ?

jype ::

Prekomplicirano zanj. On ni biolog, dela za banke, ki so na zloglasno temeljit način odklopljene od resničnega sveta.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: 49106 ()

a_borlak ::

Ko omenjate električne avte in baterije, po svetu že imajo plane z njimi, tudi če imajo le še 60% kapacitete - v velike vmese baterije jih bodo sestavljali, nekaj v stilu, kar je Tesla naredil v Avstraliji, da zmanjšajo izpade. Poleg tega, kapaciteta baterij raste in cena pada, kar pomeni, da danes kupiš avto, ki zmore 160km, čez 10 let bo z novimi baterijami zmogel 300.

Ampak osebno verjamem v PHEV, ker infrastruktura še lep čas ne bo prenesla večjega števila električnih avtov, tako da bodo tudi dizli z nami še lep čas.

Invictus ::

pegasus je izjavil:

Ta "co2 kot hrana za rastline" ni čisto tako enostavna zgodba. Nič v naravi ni enostavno, poenostavljamo samo ljudje v svoji naivnosti. Nebivedu, ko boš naslednjič v svoji hosti podrl kako 100+ let staro drevo, poglej letnice v deblu in premeri, koliko debelejše so te iz zadnjih desetletij v primerjavi z onimi starejšimi. Poročaj, kaj boš ugotovil.

Pravzaprav je to dokazano že leta nazaj.

Letni prirastek gozda je 3%. V Padovski nižini, kjer je bilo veliko svinjske industrije (in je še) so izmerili gozdni letni prirastek 4%.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jb_j ::

Ni res da so dizli ali ICE vozila bolj škodljiva kot električni avti.

V kitajskih in japonskih mestih ljudje nosijo maske brez razloga.

Auf, napačna tema, prosim za izbris komentarja, ker ta komentar se nanaša na električna vozila.

Auf, prepoved komentarjev imam v temi električna vozila, prosim, da mi ne izbrišete komentarja še tu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

krneki0001 ::

pegasus je izjavil:

Kako potem komentiraš npr. https://arstechnica.com/science/2019/02... ?


Na mestih kjer je premalo vode pač rastlina ne more normalno rast.


Si kdaj delal v hosti?
Jaz sem. Včasih smo šli z grabljami v gozd. Vse listje smo mulci pograbili na kupe, vse drobne veje so mame spravile v butare, tastari pa so zvlekli vse veje in debla iz hoste.
Danes se tega ne počne več. Misliš da je to za gozd dobro ali slabo? Že način kako s kakimi stvarmni delamo je napačen.

Ampak vseeno, če ima rastlina dovolj vode in ostalih stvari, je več CO2 zanjo več hrane. Če nima vseh komponent, tudi CO2 ne more dovolj obdelat.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Emobi ::

Več CO2 pomeni samo več hrane za rastline.

Več CO2 pomeni res več hrane za rastline, vendar ne samo to. Pomeni tudi višjo temperaturo Zemlje, ker je toplogredni plin. Več ga je v zraku, na višji globalni temperaturi se vzpostavi ravnovesje med dovedeno toploto Sonca in odvedeno toploto Zemlje v vesolje.

To fizikalno dejstvo namerno ali nenamerno ignorirajo brezumni zanikovalci podnebnih sprememb. Zanikanje fizikalnih zakonov pa je dejansko odsotnost racionalnosti oziroma stanje ne-uma, ki je tako značilno za slabo izobražene ljudi, vraževerne ter naivne.

Glej zadnji odstavek članka:
https://slo-tech.com/novice/t738407#crta

Res je, da je bil na območju Slovenije pred 15 milijoni let tropski pragozd in da so nekoč na Grenlandiji živeli krokodili ter da planet ne bo imel nobenega problema, če se to zopet vzpostavi.

Problem imamo mi, ker ne vemo, koliki del človeštva bo te spremembe lahko preživel, oziroma če sploh bomo...

krneki0001 ::

Ali je pomembno kolikšen del človeštva bo preživel? Ni. Nikoli ni bilo. Pomembno je samo ali bo ali ne bo preživel. Če ne bo, potem pač nismo dovolj prilagodljivi. Je*at ga, če ne bomo preživeli pač nismo dovolj dobri. In tega se večina boji priznat, da nismo dovolj dobri in nas dvig temperature za par stopinj ubije. Veš kdo bo vesel tega? Zemlja, ker bo na njej en virus manj.

Jaz problema ne vidim. Več CO2 v zraku, večja temperatura, več izhlapevanja, več dežja in več sladke vode, ki bo padla na tla, da bo zemlja spet bolj plodna. Sem takoj zato, da se temperatura dvigne še za par stopinj (mi vsaj žena pozimi ne bo javkala, da jo zebe :)) )
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Emobi ::

Jejhata, kako naivno. Veš, ko se bodo stopili himalajski ledeniki, bo dve milijardi ljudi ostalo brez pitne vode. To pomeni toliko beguncev, ki bodo trkali na vrata Evrope. In nobena ograja ali zid ne bo pomagala.
Današnji problem begunstva, ki je posledica tudi podnebnih sprememb, je zanemarljiv v primerjavi s tem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

krneki0001 ::

Še preden se bodo himalajski ledeniki stopili, bomo dobili novo ledeno dobo, ker se bo zalivski tok ustavil zaradi preveč sladke vode iz severnega pola. In bomo mi tisti, ki bomo bežali na jug. Tako da spet ni problema z begunci.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Emobi ::

Narobe. Če se bo zalivski tok ustavil, se bodo področja ob njem ohladila, kar pa globalno ne pomeni ledene dobe!

In mi ne živimo ob zalivskem toku.

Se bolj napačno je razmišljanje, da so višje temperature ugodnejše. Res pomenijo več izhlapevanja, vendar tudi več neviht in ujem ter ekstremnih vremenskih pojavov.

Če ti ne vidiš problema, še ne pomeni, da ga ni. To samo pomeni, da ga nisi sposoben dojeti!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

krneki0001 ::

Emobi je izjavil:

Narobe. Če se bo zalivski tok ustavil, se bodo področja ob njem ohladila, kar pa globalno ne pomeni ledene dobe!

In mi ne živimo ob zalivskem toku.

Se bolj napačno je razmišljanje, da so višje temperature ugodnejše. Res pomenijo več izhlapevanja, vendar tudi več neviht in ujem ter ekstremnih vremenskih pojavov.

Če ti ne vidiš problema, še ne pomeni, da ga ni. To samo pomeni, da ga nisi sposoben dojeti!


Če se ustavi zalivski tok, to zelo zelo verjetno pomeni novo ledeno dobo. Preveč sladke vode, ogromno izhlapevanja in vse to mora pasti nazaj na zemljo. Seveda ker ne bo toka, ne bo dovolj ogreta in bodo padavine sneg, ogromno snega. Vsi indikatorji kažejo na to.

Več neviht, ujem in ekstremnih pojavov? Mogoče več dežja v puščavah? To ni slabo. Več dežja pri nas? Dokler gradi šna področju, ki ni poplavno je odlično, tisti na poplavnih območjih se bodo pa morali preseliti. Pač kuverte pod pultom, da bi gradili kjerkoli ne bodo več prisotne.

Ne, ni problema, probleme vidite vi, ki bi radi vse brez prilagajanja. Spremembe bodo, pa če se še tako branite pred tem. Spremembe so naša edina stalnica!
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Emobi ::

Iz kje si zdaj potegnil, da bi kdo rad vse brez prilagajanja in da se kdo brani pred spremembami?

Veliko znanstvenikov se ukvarja s problemom globalnega segrevanja, od kjotskega do pariškega sporazuma se vse države sveta ukvarjajo s tem problemom in s prilagajanjem na podnebne spremembe. O tem govorijo vsi politiki, razen Trumpa, ki mnogih reči pač ne razume.

Cel svet se ukvarja s tem problemom, ker je substancialen, zate pa problema ni. Zanimivo.

Verjetno to izhaja iz tvojega naivnega upanja, da bodo klimatski pogoji ugodnejši, kot zmotno pišeš. Znanstveniki trdijo obratno in tudi dosedanje izkušnje to potrjujejo: višje temperature pomenijo več izhlapevanja, kar pomeni več padavin, ki pa niso enakomerneje porazdeljene, pač pa obratno. Nekje je še več suš in drugje še več povodenj. In še več ekstremnih vremenskih pojavov. In nekje še nižje temperature in drugje še višje temperature.
To dokazuje tudi vse večja gospodarska škoda zaradi ekstremnih vremenskih pojavov.

Kmetje pravijo, da veliko dežja odnese trikrat več pridelka kot suša, zato si ne želijo, da bi se nepoznavalske želje po več dežja pri nas uresničile.

Še enkrat, če ugasne zalivski tok, bo res veliko snega v Angliji, ampak to ne pomeni, da bo planet zajela ledena doba! Ta tok ne 'zaliva' celega planeta!

Ali pa bi rad povedal, da fizikalno dejstvo, da je CO2 toplogredni plin, zate ne obstaja, kot tudi, da vse skupaj ni problem?

krneki0001 ::

Kakšno naivno upanje neki. Znanstveniki so v svojem času tudi trdili, da je zemlja ravna. Pa tudi da se je Anna Nicole Smith poročila iz ljubezni.
Očitno še premalo izhlapeva, zato se ne porazdeli enakomerno. Ko bo povsod kot v tropih, ne bo več problemov. Pa hrane bo več, za nahranit vse lačne na zemlji.

Kmetje se bodo morali pač prilagodit. Bodo pač več gso hrane sadili, take, ki bo kljubovala tudi dežju. Sej zato se pa gremo genski inženiring.

Še enkrat, če ugasne zalivski tok, bo res veliko snega v Angliji, ampak to ne pomeni, da bo planet zajela ledena doba! Ta tok ne 'zaliva' celega planeta!


Ne. Če ugasne, bo anglija v ledu, ostali bomo pa orenk snegu, al pa še slabše kot v tundri ali pa sibiriji.

Zalivski tok skrbi za blago klimo cele evrope. Kljub globalnemu segrevanju, bi imeli tukaj tundro al pa sibirijo, če sedaj ugasne. To pomeni zelo malo dežja, ledeni vetrovi, listavci bi izumrli, ... Skratka usodno za vegetacijo in hkrati za nas.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: madviper ()

Emobi ::

Torej, znanstveniki se motijo, ti imaš pa prav.

Kako pa to, da v enem stavku govoriš, da bo povsod kot v tropih, v drugem pa, da bo Evropa v ledu?

Se mi zdijo znanstveniki bolj konsistentni.

krneki0001 ::

Govorim, da bi bilo dobro, da bi bilo kot v tropih, ne da bo kot v tropih.

Da bi pa bilo v evropi kot v tundri ali sibiriji pa so napisali ravno znanstveniki, ki se na veliko ukvarjajo z zalivskim tokom.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

jype ::

krneki0001 je izjavil:

Govorim, da bi bilo dobro, da bi bilo kot v tropih, ne da bo kot v tropih.
Nebivedu bi rad bil v tropih, ampak iz nekega čudnega razloga ni.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: 49106 ()

Emobi ::

krneki0001 je izjavil:

Govorim, da bi bilo dobro, da bi bilo kot v tropih, ne da bo kot v tropih.

Da bi pa bilo v evropi kot v tundri ali sibiriji pa so napisali ravno znanstveniki, ki se na veliko ukvarjajo z zalivskim tokom.

Ampak to je vendar stara zgodba.
To so pisali za takratne razmere. Danes je stopnja CO2 v ozračju višja kot takrat in bo še višja. Zemlja se ogreva hitreje, kot so včasih znanstveniki napovedovali in ta predvidevanja, kaj bi se zgodilo, če bi se tok ustavil, ob zdajšnjih dejstvih več kot 400ppm CO2 ne morejo biti več tako natančna in točna.

krneki0001 ::

Kljub hitrejšemu ogrevanju in da je to stara zgodba še vedno drži, da zalivski tok skrbi za blago klimo v evropi.

In brez njega bi bile države ob zalivskem toku v ledu, preostala evropa pa bi bila tundra z ledenimi viharji in predvsem zelo malo padavinami. Še vedno to pomeni migracijo večine evrope proti jugu. In to se bo zgodilo še preden se bodo ledeniki v nepalu stopili.

jype je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Govorim, da bi bilo dobro, da bi bilo kot v tropih, ne da bo kot v tropih.
Nebivedu bi rad bil v tropih, ampak iz nekega čudnega razloga ni.


Ne jaz. Jaz bi bil na aljaski. Žena bi bila rada v tropih, ker jo vedno zebe (razen ko jo jaz grejem).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

Emobi ::

In brez njega bi bile države ob zalivskem toku v ledu, preostala evropa pa bi bila tundra z ledenimi viharji in predvsem zelo malo padavinami. Še vedno to pomeni migracijo večine evrope proti jugu. In to se bo zgodilo še preden se bodo ledeniki v nepalu stopili.

Ustavitev zalivskega toka je predpostavka, taljenje ledu pa realno dejstvo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

krneki0001 ::

Četudi je predpostavka, je bolje da se ne uresniči.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

zk_eu ::

twom je izjavil:

**********************************
Pa še ena čisto mimogrede...
električna vozila od proizvodnje do razgradnje bolj onesanžujejo okolje kot naftni.
Edino onesnaženje se seli iz bogatejših okolij (mesta kjer se vozila uporabljajo) v revnejša, kjer se elektrika proizvaja.
**********************************


Tale prispevek nekako zelo lepo razloži kdaj je električno vozilo bolj ekološko. Najbolj je seveda odvisno od kje dobimo elektriko.



Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

svit ::

O glej... imamo podpornike trditve "več CO2 je dobro za rastline". Ob tem seveda implicitno predpostavijo, da imamo tukaj linearno odvisnost med več CO2 več rastlin. Žal pa več CO2 pomeni višjo temperaturo, ki omeji rast rastlin.

Študija:
Študija: Z večanjem CO2 rastline ne uspevajo bolje, saj jih višja temperatura (posledica CO2) omeji pri rasti.

Guardian - Članek, ki povzema raziskavo in dodaja nove študije, ki zavrnejo ta mit.
Ni ideje

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: svit ()

zmaugy ::

krneki0001 je izjavil:

Še preden se bodo himalajski ledeniki stopili, bomo dobili novo ledeno dobo, ker se bo zalivski tok ustavil zaradi preveč sladke vode iz severnega pola. In bomo mi tisti, ki bomo bežali na jug. Tako da spet ni problema z begunci.


Ojej, kaj pa bo s toploto, ki bi jo drugače ustavljeni zalivski tok prinesel na obale severne Evrope? A bo kar izginila? A misliš da se ne bo manifestirala na drugačen način, kar bo spet privedlo do pretoka toplote iz hladnejše na toplejšo lokacijo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21931887 (1372) turan
»

Rome bans all diesel vehicles .... (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15817874 (12745) -valvoline-
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35143723 (33794) -valvoline-
»

Poplava rabljenih dizlov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13622135 (16037) krneki0001

Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1157183292 (143454) BigWhale

Več podobnih tem